Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/76133-N-2017.html |
<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html' target='_blank'>http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div> Ogłoszenie nr 76133 - 2017 z dnia 2017-04-28 r. </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Władysławowo: wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową zejścia na plażę nr 14 w Chłapowie w ramach projektu "Ochrona siedliska przyrodniczego klifów na wybrzeżu Bałtyku przed antropogeniczną degradacją poprzez budowę zejścia na plażę w Chłapowie<br /> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Władysławowo, krajowy numer identyfikacyjny 19167541600000, ul. ul. gen. J. Hallera 19, 84120 Władysławowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 674-07-21, e-mail zamowienia@wladyslawowo.pl, faks 58 674 54 36. <br /> Adres strony internetowej (URL): www.wladyslawowo.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> Administracja samorządowa </div><div style="text-align: left"><b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b><div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br /></div></div><div style="text-align: left"><b> I.4) KOMUNIKACJA: </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px"> tak <br />http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px"> tak <br />http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> adres <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> nie <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> tak <br /> Inny sposób: <br />Oferty nalezy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub przez kuriera, posłańca lub osobiście<br /> Adres: <br />Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, pok. nr 308</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową zejścia na plażę nr 14 w Chłapowie w ramach projektu "Ochrona siedliska przyrodniczego klifów na wybrzeżu Bałtyku przed antropogeniczną degradacją poprzez budowę zejścia na plażę w Chłapowie<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.16.RIiGK.17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> nie </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> roboty budowlane <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br /> Zamówienie podzielone jest na części: <br /><div style="padding-left: 20px"> Tak <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br /> wszystkich części <br /></div><br /><br /><b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b>Część I: - budowa kładki z drewna syntetycznego na legarach, ścieżka o szerokości 3,0 m i długości 78,5 m, - budowa kładki z drewna syntetycznego na palach, ścieżka o szerokości 3,0 m i długości 69,0 m, - budowa schodów z drewna syntetycznego policzkowych na skarpach, 2 biegi schodowe zlokalizowane na skarpach o dużym spadku, o długości 28,8 m, - budowa kładki nad wąwozem z drewna syntetycznego na palach, kładka o szerokości 3,0 m i długości 11,5 m. UWAGA! Zamawiający zmienia kolor drewna syntetycznego z brązowego na szary. Zmianę tę należy uwzględnić w wycenie oferty. Część II: - budowa dojścia z kostki brukowej, o szerokości 3,0 m i długości 50,1 m, - montaż ławek 10 sztuk i koszy na śmieci - 8 sztuk. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45111291-4<br /><br /><b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> nie <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"> data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px"> data rozpoczęcia: 02/10/2017 data zakończenia: 30/11/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Część I: od dnia udzielenia zamówienia do dnia 30.06.2017r. Część II: rozpoczęcie robót nie wcześniej niż w dniu 02.10.2017r., zakończenie robót do dnia 30.11.2017r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu , tj. do przyspieszenia lub wyznaczenia późniejszego terminu rozpoczęcia robót nie więcej niż o 20 dni kalendarzowych, z zachowaniem ostatecznego terminu zakończenia robót, który wyznacza się na dzień 30.11.2017r. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br /> Określenie warunków: <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b><br /> Określenie warunków: <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br /> Określenie warunków: 2. Wymagane warunki udziału w postępowaniu: 1) zdolność techniczna lub zawodowa - w celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjności, Zamawiający stawia warunki dotyczące: 1.1. doświadczenia - polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert: - część I: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie i/lub przebudowie: podestu i/lub pomostu i/lub promenady i/lub pochylni i/lub schodów i/lub zejścia na plażę, wykonanych z tworzywa sztucznego (skład materiałowy: LDPE + HDPE) o długości nie mniejszej niż 100mb na palowej konstrukcji wsporczej, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto; - część II: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie drogi i/lub chodnika i/lub ciągu pieszego, o nawierzchni z kostki brukowej o długości nie mniejszej niż 50 mb i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto; 1.2. osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia osoby, które będą pełniły funkcje: - część I: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także posiadającego trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi zrealizowanie co najmniej jednej budowy i/lub przebudowy: podestu i/lub pomostu i/lub promenady i/lub pochylni i/lub schodów i/lub zejścia na plażę, wykonanych z tworzywa sztucznego (skład materiałowy: LDPE + HDPE) o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto; - część II: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi w zakresie dróg bez ograniczeń, a także posiadającego trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi zrealizowanie co najmniej jednej budowy w zakresie odpowiadającym uprawnieniom. Wykonawca składający ofertę na dwie części może wykazać, że dysponuje jedną osobą, która posiada uprawnienia i doświadczenie wskazane w pkt 1.2. tiret pierwsze. Zamawiający określając wymogi dla kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 ze zm.). <br /> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie <br /> Informacje dodatkowe: </div><b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> nie <br /></div><b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b><br /> tak <br /><b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b><br /> nie </div><b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych ww. wykazie znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunku dot. doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający będzie korzystał z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b><div style="padding-left: 20px">Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz w oryginale. 2) Oświadczenia - załączniki nr 3 i 4, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów. WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 5) - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na doświadczeniu, zdolnościach technicznych lub finansowych innych podmiotów, WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 5) potwierdzenie wpłaty/złożenia wadium. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> przetarg nieograniczony <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px"> tak, <br /> Informacja na temat wadium <br />Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części I - 17 000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych), - dla części II - 1 200 zł(słownie: tysiąc dwieście złotych). </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /></div><br /><b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br /> nie <br /> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br /> nie </div><br /><b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b><br /><i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i><div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców <br /> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <br /> Maksymalna liczba wykonawców <br /> Kryteria selekcji wykonawców: <br /></div><br /><b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b><div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br /><br /> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> nie <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /> nie <br /> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <br /> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <br /> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <br /> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <br /> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <br /> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Aukcja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie <br /> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br /> tak <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br /><br /> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie <br /> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br /><br /> Informacje dodatkowe <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br /> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br /><br /> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br /><br /> Wstępny harmonogram postępowania: <br /><br /> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br /><br /><br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br /> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br /><br /> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b><br /> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Licytacja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie </div> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Informacje dodatkowe: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> tak <br /> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br />1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót, bez prawo do zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Wynagrodzenie nie będzie podlegać waloryzacji i zmianom, za wyjątkiem przypadków opisanych w umowie, w szczególności ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony dokonają stosownej zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy, po przeprowadzeniu ustaleń i zawarciu aneksu, dla tej części wynagrodzenia umownego, której zmiana dotyczy. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać obniżone proporcjonalnie do obniżenia jakości spowodowanej wadami przedmiotu umowy w przypadku gdy wady są nieusuwalne, albo z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła wad usunąć w odpowiednim czasie, bądź ich nie usunął w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4. Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót niewykonanych, uznanych przez Zamawiającego jako zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości wynikających z kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów stanowiących załącznik nr 4 do umowy. 5. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. W takim przypadku, za zgodą stron podpisany zostanie stosowny aneks do umowy, przy przyjęciu zasady, że zakres i wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o kosztorysy szczegółowe z zestawieniem materiałów stanowiące załączniki do umowy i kalkulację szczegółową wprowadzonych robót zamiennych sporządzoną w oparciu o nośniki cenotwórcze wynikające z załączonych do umowy kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów, przy czym w zakresie materiałów, które nie występowały w ww. kosztorysach szczegółowych z zestawieniem materiałów, w oparciu o średnie ceny Sekocenbudu z ostatniego kwartału poprzedzającego rozliczenie. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br /> Data: 15/05/2017, godzina: 10:00, <br /> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br /> nie <br /> Wskazać powody: <br /><br /> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br />> Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> nie <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> nie <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u></div><div><b>Część nr: </b>I <b>Nazwa: </b>wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową zejścia na plażę nr 14 w Chłapowie w ramach projektu "Ochrona siedliska przyrodniczego klifów na wybrzeżu Bałtyku przed antropogeniczną degradacją poprzez budowę zejścia na plażę w Chłapowie" - część I<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- budowa kładki z drewna syntetycznego na legarach, ścieżka o szerokości 3,0 m i długości 78,5 m, - budowa kładki z drewna syntetycznego na palach, ścieżka o szerokości 3,0 m i długości 69,0 m, - budowa schodów z drewna syntetycznego policzkowych na skarpach, 2 biegi schodowe zlokalizowane na skarpach o dużym spadku, o długości 28,8 m, - budowa kładki nad wąwozem z drewna syntetycznego na palach, kładka o szerokości 3,0 m i długości 11,5 m. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111291-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II <b>Nazwa: </b>wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową zejścia na plażę nr 14 w Chłapowie w ramach projektu "Ochrona siedliska przyrodniczego klifów na wybrzeżu Bałtyku przed antropogeniczną degradacją poprzez budowę zejścia na plażę w Chłapowie" - część II<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>- budowa dojścia z kostki brukowej, o szerokości 3,0 m i długości 50,1 m, - montaż ławek 10 sztuk i koszy na śmieci - 8 sztuk. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111291-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> data zakończenia: 30/11/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div></div>