Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170428/77178-N-2017.html |
<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.inowroclaw.pl' target='_blank'>http://www.bip.inowroclaw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div> Ogłoszenie nr 77178 - 2017 z dnia 2017-04-28 r. </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Inowrocław: REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. POPRZECZNEJ 21 I 23 W INOWROCŁAWIU<br /> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Inowrocław, krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233. <br /> Adres strony internetowej (URL): www.bip.inowroclaw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> Administracja samorządowa </div><div style="text-align: left"><b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b><div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br /></div></div><div style="text-align: left"><b> I.4) KOMUNIKACJA: </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px"> tak <br />www.bip.inowroclaw.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px"> tak <br />www.bip.inowroclaw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> adres <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> nie <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> tak <br /> Inny sposób: <br />forma pisemna <br /> Adres: <br />Urzędzie Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH PRZY UL. POPRZECZNEJ 21 I 23 W INOWROCŁAWIU<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZZP.271.1.27.2017 <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> nie </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> roboty budowlane <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br /> Zamówienie podzielone jest na części: <br /><div style="padding-left: 20px"> Tak <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br /> wszystkich części <br /></div><br /><br /><b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynków mieszkalnych w Inowrocławiu: cz. 1 remont elewacji ściany frontowej i dachu budynku mieszkalnego przy ul. Poprzecznej 21, w tym: 1) remont elewacji ściany frontowej: a) remont cokołu: zeskrobanie i zmycie starej farby, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu, przygotowanie podłoża pod ocieplenie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową; b) remont powierzchni ściany ponad cokołem: montaż rusztowań, skucie luźnych tynków, zabezpieczenie okien folią polietylenową, uzupełnienie tynków, oczyszczenie chemiczne powierzchni ściany; c) wymiana stolarki okiennej: wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi; d) rozbiórka rynien, rur i opierzeni oraz parapetów: rozebranie obróbek blacharskich podrynnowych, parapetów, rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich na gzymsie; e) naprawa nadproży: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; f) termoizolacja ścian: zamocowanie listwy cokołowej, ocieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą emulsyjną, g) roboty blacharskie: montaż nowych parapetów, wymiana obróbek blacharskich, montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych; 2) remont dachu: naprawa kominów na odcinkach wystających ponad dach, przemurowanie zniszczonych fragmentów i otynkowanie, wykonanie obróbek blacharskich przy kominach, pokrycie dachów papą termozgrzewalną; 3) wymiana bramy drewnianej z wbudowanymi drzwiami 1 szt.; 4) wywóz gruzu, opłata za wysypisko. cz. 2 - remont elewacji ściany frontowej i szczytowej budynku mieszkalnego przy ul. Poprzecznej 23, w tym: 1) remont elewacji ściany frontowej: a) roboty przygotowawcze: montaż rusztowań, zabezpieczenie okien folią polietylenową, skucie luźnych tynków na ścianach, filarach, pilastrach oraz w pasie cokołu, oczyszczenie ścierne ściany - powierzchnie płaskie, oczyszczenie chemiczne powierzchni gzymsów, obramowań i pilastrów oraz naczółków nadokiennych, mycie powierzchni roztworami detergentów, ręczne odgrzybianie podłoży budowlanych; b) rozebranie obróbek blacharskich - attyka; c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana drzwi wejściowych do budynku; d) remont cokołu: uzupełnienie tynku, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu; e) naprawa powierzchni fasady remont attyki i okapu: rozebranie obróbek blacharskich, konserwacja okapu z drewna uzupełnienie ubytków, szlifowanie, odgrzybianie oraz wykonanie powłok drewnochronnych, wykonanie obróbek blacharskich na okapie i murku attykowym, skucie luźnych tynków na attyce, uzupełnienie ubytków tynku; f) naprawa nadproży: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; g) odnowienie ściany: renowacja gzymsów naczółków prostokątnych nad oknami I pietra i obramowań przy oknach - uzupełnienie ubytków, naprawa parapetów przy oknach II piętra, naprawa i renowacja gzymsu podparapetowego przy oknach I piętra oraz przy oknach parteru nad cokołem, renowacja gzymsu nad parterem - uzupełnienie ubytków, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, położenie gładzi wyrównującej na ścianach, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową; h) roboty blacharskie: montaż nowych parapetów, wykonanie obróbek blacharskich na gzymsie nad parterem, na gzymsach podparapetowych nad cokołem i pod parapetami okien I piętra oraz nad gzymsami naczółkami nadokiennymi I piętra; 2) remont elewacji ściany szczytowej: a) zeskrobanie i zmycie starej farby, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku; b) naprawa pęknięć: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; c) termoizolacja ściany - roboty przygotowawcze: montaż rusztowań, rozebranie obróbek blacharskich, przygotowanie podłoża pod ocieplenie; d) ocieplenie ściany: zamocowanie listwy cokołowej, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, położenie gładzi wyrównującej na ścianach, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu; e) wykonanie obróbek blacharskich; 3) wywóz gruzu, opłata za wysypisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), z tym że projekty budowlane obejmują kompleksowy remont elewacji, zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45443000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45453000-7, 45321000-3, 45452000-0, 45440000-3, 45421100-5, 45410000-4, 45261210-9<br /><b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> nie <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"> Okres w dniach: 45<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br /> Określenie warunków: nie dotyczy.<br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b><br /> Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: cz. 1: 30 000,00 zł; cz. 2: 30 000,00 zł. Wykonawcy składający ofertę na obydwie części muszą posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 60 000,00 zł.<br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br /> Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku, o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto każda; - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej. <br /> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak <br /> Informacje dodatkowe: </div><b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> tak <br /> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) <br /></div><b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b><br /> tak <br /><b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b><br /> nie </div><b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 12. </div><b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> przetarg nieograniczony <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /></div><br /><b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br /> nie <br /> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br /> nie </div><br /><b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b><br /><i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i><div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców <br /> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <br /> Maksymalna liczba wykonawców <br /> Kryteria selekcji wykonawców: <br /></div><br /><b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b><div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br /><br /> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> nie <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /> nie <br /> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <br /> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <br /> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <br /> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <br /> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <br /> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Aukcja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie <br /> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena</td><td>60</td></tr><tr><td>2) skrócenie terminu wykonania </td><td>30</td></tr><tr><td>3) gwarancja jakości</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br /> tak <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br /><br /> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie <br /> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br /><br /> Informacje dodatkowe <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br /> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br /><br /> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br /><br /> Wstępny harmonogram postępowania: <br /><br /> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br /><br /><br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br /> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br /><br /> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b><br /> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Licytacja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie </div> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Informacje dodatkowe: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> tak <br /> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br />Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy Zamawiającego, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie), 3) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem przez Zamawiającego koniecznych zmian w dokumentacji projektowej lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy, lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 4) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. 5) zmiana podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor nadzoru, oraz kierownik budowy. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art 144 ustawy Pzp. Zamawiający może zmienić umowę na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br /> Data: 15/05/2017, godzina: 10:00, <br /> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br /> nie <br /> Wskazać powody: <br /><br /> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br />> język polski.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> nie <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> nie <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u></div><div><b>Część nr: </b>1 <b>Nazwa: </b>Remont elewacji ściany frontowej i dachu budynku mieszkalnego przy ul. Poprzecznej 21 w Inowrocławiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres zamówienia wchodzi: 1) remont elewacji ściany frontowej: a) remont cokołu: zeskrobanie i zmycie starej farby, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu, przygotowanie podłoża pod ocieplenie, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową; b) remont powierzchni ściany ponad cokołem: montaż rusztowań, skucie luźnych tynków, zabezpieczenie okien folią polietylenową, uzupełnienie tynków, oczyszczenie chemiczne powierzchni ściany; c) wymiana stolarki okiennej: wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi; d) rozbiórka rynien, rur i opierzeni oraz parapetów: rozebranie obróbek blacharskich podrynnowych, parapetów, rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich na gzymsie; e) naprawa nadproży: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; f) termoizolacja ścian: zamocowanie listwy cokołowej, ocieplenie ścian i ościeży płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą emulsyjną, g) roboty blacharskie: montaż nowych parapetów, wymiana obróbek blacharskich, montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych; 2) remont dachu: naprawa kominów na odcinkach wystających ponad dach, przemurowanie zniszczonych fragmentów i otynkowanie, wykonanie obróbek blacharskich przy kominach, pokrycie dachów papą termozgrzewalną; 3) wymiana bramy drewnianej z wbudowanymi drzwiami 1 szt.; 4) wywóz gruzu, opłata za wysypisko. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45443000-4, 45453000-7, 45321000-3, 45452000-0, 45440000-3, 45421100-5, 45410000-4, 45261210-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena</td><td>60</td></tr><tr><td>2) skrócenie terminu wykonania</td><td>30</td></tr><tr><td>3) gwarancja jakości</td><td>10</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2 <b>Nazwa: </b>Remont elewacji ściany frontowej i szczytowej budynku mieszkalnego przy ul. Poprzecznej 23 w Inowrocławiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres zamówienia wchodzi: 1) remont elewacji ściany frontowej: a) roboty przygotowawcze: montaż rusztowań, zabezpieczenie okien folią polietylenową, skucie luźnych tynków na ścianach, filarach, pilastrach oraz w pasie cokołu, oczyszczenie ścierne ściany - powierzchnie płaskie, oczyszczenie chemiczne powierzchni gzymsów, obramowań i pilastrów oraz naczółków nadokiennych, mycie powierzchni roztworami detergentów, ręczne odgrzybianie podłoży budowlanych; b) rozebranie obróbek blacharskich - attyka; c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV z parapetami wewnętrznymi, wymiana drzwi wejściowych do budynku; d) remont cokołu: uzupełnienie tynku, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu; e) naprawa powierzchni fasady remont attyki i okapu: rozebranie obróbek blacharskich, konserwacja okapu z drewna uzupełnienie ubytków, szlifowanie, odgrzybianie oraz wykonanie powłok drewnochronnych, wykonanie obróbek blacharskich na okapie i murku attykowym, skucie luźnych tynków na attyce, uzupełnienie ubytków tynku; f) naprawa nadproży: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; g) odnowienie ściany: renowacja gzymsów naczółków prostokątnych nad oknami I pietra i obramowań przy oknach - uzupełnienie ubytków, naprawa parapetów przy oknach II piętra, naprawa i renowacja gzymsu podparapetowego przy oknach I piętra oraz przy oknach parteru nad cokołem, renowacja gzymsu nad parterem - uzupełnienie ubytków, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, położenie gładzi wyrównującej na ścianach, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową; h) roboty blacharskie: montaż nowych parapetów, wykonanie obróbek blacharskich na gzymsie nad parterem, na gzymsach podparapetowych nad cokołem i pod parapetami okien I piętra oraz nad gzymsami naczółkami nadokiennymi I piętra; 2) remont elewacji ściany szczytowej: a) zeskrobanie i zmycie starej farby, skucie luźnych tynków, uzupełnienie ubytków tynku; b) naprawa pęknięć: mechaniczne wykucie bruzdy, wzmocnienie ścian w miejscach pęknięć, naprawa spoin, zaprawienie bruzd z zainstalowanymi ściągami; c) termoizolacja ściany - roboty przygotowawcze: montaż rusztowań, rozebranie obróbek blacharskich, przygotowanie podłoża pod ocieplenie; d) ocieplenie ściany: zamocowanie listwy cokołowej, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, dwukrotne gruntowanie powierzchni ścian, położenie gładzi wyrównującej na ścianach, dwukrotne malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą silikonową, wykonanie izolacji i uszczelnienie cokołu; e) wykonanie obróbek blacharskich; 3) wywóz gruzu, opłata za wysypisko. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45443000-4, 45453000-7, 45321000-3, 45452000-0, 45440000-3, 45421100-5, 45410000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 45<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>1) cena</td><td>60</td></tr><tr><td>2) skrócenie terminu wykonania</td><td>30</td></tr><tr><td>3) gwarancja jakości</td><td>10</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div></div>