JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170512/507426-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 507426-N-2017 z dnia 2017-05-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Wielka Wieś</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont istniejących dróg i parkingów na terenie Gminy Wielka Wieś w 2017 roku."</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia">0%</span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Tak</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Wielka Wieś</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">55178600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Plac Wspólnoty</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32085 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szyce</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">012 4191704 wew. 130</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@wielka-wies.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">124 191 705</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wielka-wies.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wielka-wies.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wielka-wies.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Wielka Wieś, Pl. Wspolnoty 1, 32-085 Szyce</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont istniejących dróg i parkingów na terenie Gminy Wielka Wieś w 2017 roku."</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.5.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest : ,,Remont istniejących dróg i parkingów na terenie Gminy Wielka Wieś w 2017 roku." w tym : 1Zadanie nr 1 - ,,Remont istniejących dróg na terenie Gminy Wielka Wieś i parkingu przy cmentarzu na dz. Nr 642/2 w miejscowości Modlnica" Zadanie nr 2 - Remont parkingu przy stawie - dz. Nr 233 w miejscowości Modlnica </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233140-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233142-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">0,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a)	Dla zadania nr 1 Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł- (słownie: dwieście tysięcy złotych)b)	Dla zadania nr 2 Zamawiający nie stawia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej dla zadania nr 2. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1.1.1	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a)	Dla zadania 1 co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont dróg w jednym roku kalendarzowym o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto. (jeden milion zł brutto )b)	Dla zadania 2 co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych wykonanych z kostki brukowej o wartości minimum 80.000,00 (osiemdziesiąt tysięcy ) zł brutto każda. 1.1.2	dysponowania personelem: a)	Dla zadania nr 1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym b)	Dla zadania nr 2 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"> Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osobyDokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Wykaz robót, do niniejszej SIWZ. 3. Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonane należycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w pkt 4. niniejszej specyfikacji może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 niniejszej specyfikacji </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.Formularz ,,OFERTA" - załącznik nr 1 do SIWZ.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ 4. Kosztorys ofertowy. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 - 30.000,00 zł słownie /trzydzieści tysięcy złotych /Dla zadania nr 2 - 2.000,00 zł słownie / dwa tysiące złotych /2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności odwyboru Wykonawcy:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 1158 z późn. zm.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem narachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce,:Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr578591000700400591878600945. Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Wydziale FinansowymUrzędu Gminy Wielka Wieś, 32-085 Szyce, Pl. Wspólnoty 1, pok. 107, I piętro najpóźniej do dnia30.05.2017 r. do godz. 9:306. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>najniższa cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>długość okresu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.:a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót np. ( np.: intensywne opady deszczu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres 4 dni itp. )b)wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych.Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas:a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczneb) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych.5. Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przezZamawiającego i podpisana przez obie strony umowy.Wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie z tytułu:a) ustawowej zmiany stawki podatku VATb) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonaniac)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót w przypadku uznania ich wykonania za nie możliwe na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.Zamawiający przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-05-30 </span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont istniejących dróg na terenie Gminy Wielka Wieś i parkingu przy cmentarzu na dz. Nr 642/2 w miejscowości Modlnica</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>.1. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje:1.1.1. ul. Pod Ciemną, w miejscowości Bębło - dz. nr 374.1.	Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 150 m, szerokość 3,0 m.2.	Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 150 m, szer. 3 m i głębokości 50 cm wraz z wywozem do 3 km. 3.	Przycięcie skarp ziemnych na dł. 150 m.4.	Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 50 mb wraz z kratą przejazdową długości 6m.5.	Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.479 m2.6.	Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grub. 10 cm na pow.479 m2.7.	Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 150 m i 5 zjazdów na pow.479 m2.8. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 150m. 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.2. ul. ks. Jana Skotnickiego, w miejscowości Bębło - dz. nr 73.1.	Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 250m ), szerokość 3,0 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 250 m, szer. 3 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 250 mb wraz z kratą przejazdową D400 długości 5m z przykanalikiem fi 200 mm.4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow.750 m2. 5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow.750 m2.6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 250 m na pow.750 m2.7. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 250m. 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.3 ul. Pod Sokolicą, w miejscowości Będkowice - dz. nr 790.1.	Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 784 m, szerokość 3m).2.	Mechaniczna rozbiórka popękanej nawierzchni betonowej z wywozem rumoszu.3. Przycięcie skarp ziemnych, wykopy pod studnie, rury odwadniające.4. Mechaniczne karczowanie, zagajniki gęste.5. Odczyszczenie i udrożnienie oraz umocnienie rowu odwadniającego ziemnego dł. 133 m.6. Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD), Fi?400?mm na podsypce piaskowej z montażem 2 szt. studni betonowych fi 1000 mm i kratą przejazdową typ ciężki dł. 5 m.7. Umocnienie wylotów rur PE płytami ażurowymi gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej.8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 5 cm, droga, poszerzenia i mijanki na pow. 2 530 m2.9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s,przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 784 m oraz poszerzenia i mijanki na pow. 2 530 m2. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.4. ul. Dębowa i ul. Rajska, w miejscowości Biały Kościół - dz. nr 670/1 i 684.1. Wytyczenie geodezyjne remontowanej drogi na długości 122 m, szerokość 3,0 m ul. Dębowa, 651 m szer. 2,50 m ul. Rajska.2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni i poszerzeniach, głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Roboty ziemne pod pobocza i odwodnienie.4. Montaż rury betonowych kielichowych, Fi?400?mm na podsypce i zasypce piaskowej.5. Montaż studni rewizyjnych betonowych fi 1000 mm.6 . Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych.7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow. 2034 m2.8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 2034 m2.9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową) na szer. 3 m i dł. 122m, na szer. 2,5 m i dł. 651m i poszerzeniu na pow. 2034 m2.10. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 733 m. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.5. ul. bez nazwy, w miejscowości Biały Kościół - dz. nr 23/4.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 47 m, szerokość 3,00 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 47 szer. 3 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow. 156 m2.4. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm na pow. 156 m2.5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 47 m i 1 zjazdu na pow. 156 m2.6. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 47 m. 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.6. ul. Nad Stawem, w miejscowości Czajowice - dz. nr 532/1.1. Wytyczenie geodezyjne działki drogowej na długości 289 m, szerokość 2,5 m.2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 289 m, szer. 2,5 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Przycięcie skarp ziemnych, roboty ziemne pod pobocza i odwodnienie.4. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 289 mb. 5. Umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi betonowymi ażurowymi na podsypce na dł. 32 m.6. Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi?400?mm dł. 78 m na podsypce i zasypce piaskowej z umocnieniem wylotu. 7. Studnie chłonne z kręgów, Fi?0,8?m, głębokość 2?m.8. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm na pow. 723 m2.9. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 723 m2.10.Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 150 m i 5 zjazdów na pow. 723 m2.11.Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 289 m. 12.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.7. ul. Okólna w miejscowości Modlniczka - dz. nr 239.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 175 m, szerokość 3,00 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 175 szer. 3 m i głębokości 60 cm na poszerzeniach i zjeździe wraz z wywozem do 3 km. 3. Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 155 mb. 4. Przebudowa przepustu pod drogą do fi 500 mm z obudową wylotów kolektorów.5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 627 m2.6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 627 m2.7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 175 m, 1 zjazdu i poszerzeniu na pow. 627 m2. 8 .Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 175 m. 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.8. ul. Podgórska, w miejscowości Modlniczka - dz. nr 842.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 106 m, szerokość 2,5 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 106 m szer. 2,5 m i głębokości 60 cm na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km. 3. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 354 m2.4. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 354 m2.5. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 175 m, 1 zjazdu i poszerzeniu na pow. 354 m2.6 .Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 106 m. 7.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.9. ul. Bugaj, w miejscowości Prądnik Korzkiewski - dz. nr 267.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 385 m, szerokość 2,5 m).2. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm - wyrównanie istniejącej podbudowy na pow. 997 m2.3. Odmulenie i przeczyszczenie kraty poprzecznej 50 x50 cm oraz studni wpadowej. 4. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 2,50 m, na długości 385 m, 1 mijanki na pow. 997 m2.5. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.10. ul. Skalska, w miejscowości Prądnik Korzkiewski i Biały Kościół - dz. nr 264 i 692. 1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 592 m, szerokość 3,00 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 592 szer. 3 m i głębokości 60 cm na poszerzeniach i mijankach wraz z wywozem do 3 km. 3. Wykonanie podcięć skarp pod ażury i odwodnienie.4.Wykonanie ścieku prefabrykowanego typu mulda na fundamencie betonowym na długości 155 mb. 5. Umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej. 6. Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa, Fi?500?mm z osadnikiem i syfonem.7. Dostawa i montaż kraty przejazdowej typ ciężki o wym. 40 x 40 cm, dł 4 mb.8. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 1959 m2.9. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 1959 m2.10. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 175 m, 1 zjazdu i poszerzeniu na pow. 1959 m2.11 .Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 592 m. 12. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Roboty odwodnieniowe ul. Skalskiej ( w poboczu drogi )1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu odwodnienia ulicy o długości 226 m.2. Roboty ziemne pod odwodnienie, studnie i przepust rurowy z wywozem nadmiaru ziemi do 3 km.3. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych w gotowym wykopie, Fi?1000?mm, głębokość 3?m, właz ciężki, 4 kpl4. Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD), Fi?400?mm, długości 226 mb na podsypce i zasypce piaskowej wraz z zasypaniem i zagęszczaniem warstwami.5. Przepust rurowy, ławy fundamentowe betonowe oraz ścianki czołowe betonowe dla rur PEHD Fi?400 mm, 1 kpl. 6. Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 226 m. 7. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.11. ul. bez nazwy, w miejscowości w Szyce - dz. nr 97/15.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 510 m, szerokość 3,00 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 510 szer. 3 m i głębokości 50 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Wykonanie karczowania zagajników i wycięcie drzew wraz z wywozem dłużyc, karpiny, gałęzi.4. Wykonanie nasypów ziemnych wraz z zagęszczaniem. 5. Umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi betonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej. 6. Regulacja pionowa studzienki dla urządzeń podziemnych.7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 1530 m2.9. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 1530 m2.10.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.12. ul. Zacisze, w miejscowości w Tomaszowice - dz. nr 585.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 290 m, szerokość 3,0 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 260 m szer.3,0 m i głębokości 60 cm na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km. 3. Regulacja pionowa studzienki dla urządzeń podziemnych.4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 865 m2.5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 865 m2.6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego , stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,00 m, na długości 290 m, zjazdach i poszerzeniu na pow. 865 m2.7. Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 260 m. 8. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.13. ul. Podegrodzie, w miejscowości w Wielka Wieś - dz. nr 431.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 56 m, szerokość 2,50 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 56 m szer.2,50 m i głębokości 60 cm na poszerzeniach i zjazdach wraz z wywozem do 3 km. 3. Ścieki typu mulda szer. 60 cm z elementów betonowych , na podsypce cementowo-piaskowej 82m.4. Osadzenie kraty przejazdowej stalowej typu ciężkiego 40x40 cm na podbudowie z przykanalikiem.5. Studnia wpustowa z kręgów, Fi?1,0?m, głębokość 2?m.6. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm na pow. 174 m2.7. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm na pow. 174 m2.8. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 4 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 4 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 2,5 m, na długości 56 m, zjazdach i poszerzeniu na pow. 174 m2.9 .Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 82 m. 10.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.14. ul. Spokojna, w miejscowości w Wielka Wieś - dz. nr 451.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 293 m, szerokość 3,20 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 293 m szer.3,2 m i głębokości 60 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Odmulenie i odnowienie rowu odwadniającego na dł. 98 m.4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm pow. 938 m2.5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm o pow. 938 m2.6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości śr. 3,2 m, na długości 293 m o pow. 938 m2.7 .Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 293 m. 8.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.15. ul. Rogatka, w miejscowości w Wierzchowie - dz. nr 403.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 122 m, szerokość 2,80 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 122 m szer.2,8 m i głębokości 60 cm oraz na zjazdach wraz z wywozem do 3 km.3. Ścieki typu mulda szer. 60 cm z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej dł. 17 m.4. Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna betonowa, Fi?500?mm z osadnikiem i syfonem z przykanalikiem fi 200 mm5. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm o pow. 385 m2.6. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm o pow. 385 m2.7. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 2,8 m, na długości 122 m i zjazdach o pow. 385 m2. 8 . Wykonanie i uzupełnienie 1-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długość 122 m. 9.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 1.1.16 ul. bez nazwy, w miejscowości w Wierzchowie - dz. nr 144/1, 145/3, 371/1.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu remontowanej drogi (długość 228 m, szerokość 3,50 m).2. Wykonanie korytowania na całej szerokości jezdni dł. 228 szer. 3,5 m i głębokości 50 cm i zjazdu wraz z wywozem do 3 km. 3. Wykonanie karczowania drzew wraz z wywozem dłużyc, karpiny, gałęzi.4. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 30 cm o pow. 806 m2.5. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 10 cm o pow. 806 m2.6. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), szerokości 3,5 m, na długości 228 m i zjazdach o pow. 806 m27.Wykonanie i uzupełnienie 2-stronnego pobocza o szerokości 50 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 zagęszczonego mechanicznie, grubości min. 10 cm, na długości 228 m. 8. Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, grunt kategorii I-II, z dwóch stron drogi.9.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.1.1.17. Parking przy cmentarzu, w miejscowości Modlnica - dz. nr 64/2.1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu parkingu dla 986 m2.2. Wykonanie korytowania na całej pow. parkingu głębokości 70 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym min 6 % z doziarnieniem ok. 40 % ) gr. 40 cm4. Krawężniki betonowe, wystające 15x30?cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem.5. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne, zawory wody. 7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm o pow. 986 m2.8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm o pow. 986 m2.9. Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego, stabilizowanego mechanicznie (warstwa wiążąca grub. 5 cm BA 0/16w i warstwa ścieralna grub. 5 cm BA 0/11s, przechyłka jednostronna 2% do cieku i 1% na łuku wraz ze skropieniem warstw konstrukcyjnych emulsją kationową szybkorozpadową), na powierzchni parkingu 986 m2 ze zjazdem. 10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 2<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">najniższa cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">długość okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 2 - Remont parkingu przy stawie - dz. Nr 233 w miejscowości Modlnica </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.1 Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje:1. Wytyczenie geodezyjne przebiegu parkingu dla 790 m2.2. Wykonanie korytowania na całej pow. parkingu głębokości 70 cm wraz z wywozem do 3 km. 3. Stabilizacja gruntu spoiwem hydraulicznym min 6 % z doziarnieniem ok. 40 % ) gr. 40 cm.4. Krawężniki betonowe, wystające 15x30?cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem.5. Krawężniki betonowe, leżące 12x25?cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej z oporem. 6. Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu I-II, obsypanie krawężników.7. Ułożenie i zagęszczenie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/63 mm wg kryteriów mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 40 cm o pow. 790 m2.8. Ułożenie, zagęszczenie i profilowanie (spadek poprzeczny jednostronny 2% w kierunku cieku i 1% na łuku) warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm wg kryteriów, mieszanki optymalnej oraz PN-S-061-2:1997, grubości 20 cm o pow. 790 m2.9. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej, grubość 8?cm, na podsypce cementowo-piaskowej, ( kostka Inwestora z odzysku w ilości 580 m2, 210 m2 do zakupu).10. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45233142-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 2<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">najniższa cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">długość okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com