JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170525/513207-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 513207-N-2017 z dnia 2017-05-25 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">BUDOWA PRZEDSZKOLA NR 340 PRZY UL.BOGUSŁAWSKIEGO 8A</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii"></span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1525966300043</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Żeromskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">29</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01-882 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">022 37 33 333</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">bielany.zamowienia@um.warszawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">022 37 33 382</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.bielany.waw.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bielany.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bielany.waw.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) posłańca lub osobiście (oferta musi być złożona w formie pisemnej)</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul.S.Żeromskiego 29 (pokój nr 385), 01-882 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">BUDOWA PRZEDSZKOLA NR 340 PRZY UL.BOGUSŁAWSKIEGO 8A</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">UD-III-WZP.271.28.2017.EKR</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Przedszkola nr 340 przy ul. Bogusławskiego 8A, obejmująca wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz robót budowlanych,zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 21 listopada 2016 r., przezPanią Miladę Suwalską Antosik i Pana Ludomira Antosika stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w tym:1a)Wykonanie projektów na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowegoobejmujących: aa) wykonanie niezbędnych opracowań poprzedzających wydanie decyzji o lokalizacjiinwestycji celu publicznego z uwzględnieniem treści §1 ust.2 wzoru umowy ab) wykonanie projektu budowlanego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - w czterech egzemplarzach; ac)sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich koniecznych branż, w tym w zakresie rozbiórkiistniejącego budynku przedszkola i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- w dwóch egzemplarzach; ad) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień ipozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania. 1b) Pełnienienadzoru autorskiego; 1c)Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawieopracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przy założeniukonieczności zachowania funkcjonowania istniejącego budynku przedszkola w trakcie budowy nowegoobiektu: ca) budowa nowego budynku przedszkola z zapewnieniem zaopatrzenia w media: instalacjeelektryczne, co, wod-kan cb) rozbiórka istniejącego budynku przedszkola; cc) wykonanie gospodarkidrzewostanem; cd) wykonanie dojazdu wraz z miejscami postojowymi w obrębie terenu przedszkola - nowoprojektowana droga dojazdowa łącząca teren przedszkola z ul.Bogusławskiego będzie przedmiotem odrębnego postępowania; ce) urządzenie terenurekreacyjnego z wyłączeniem placu zabaw; cf) ogrodzenie terenu. 1d)Wykonanie audytuenergetycznego i świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu zadania. Przedmiotzamówienia szczegółowo opisuje Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowany 21 listopada 2016r., przez Panią Miladę Suwalską Antosik i Pana Ludomira Antosika (stanowiący załącznik nr 1 doniniejszej SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy) i wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 9 do SIWZ. 2.Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych,Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lubPodwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem ,,zatrudnionych" należy rozumieć nowo zatrudnionychpracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę,pracowników do wykonywania n/w czynności: a) robót malarsko-tapeciarskich; b) robót posadzkarskookładzinowych;c) robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych; d) izolacjibudowlanych; e) robót ciesielskich; f) robót zbrojarskich i betoniarskich; g) robót murarskich itynkarskich; h) montażu konstrukcji budowlanych; i) montażu i konserwacji instalacji elektrycznych; j)montażu układów i urządzeń elektronicznych. Równocześnie informuje się, iż sposób dokumentowaniazatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontrolispełniania przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagańokreślono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiającywskazuje, iż nie wymaga w okresie prowadzenia prac projektowych skierowania przez Wykonawcę lubPodwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynnościw niniejszym zakresie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45214100-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71320000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112712-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">5650406,50</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-09-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wokresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, posiada środkifinansowe lub zdolność kredytową - w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1.Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uznaWykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli): a)robotę budowlaną polegającą min. na: wzniesieniu budynku/budynków w technologii żelbetowej w stanie surowym -na kwotę brutto co najmniej 2 000 000,00 zł; oraz b) robotę budowlaną polegającą min. na:wykonaniu instalacji lub sieci elektrycznych lub telekomunikacyjnych w budynku/budynkach lubinnym/ch obiekcie/tach budowlanym/ch - na kwotę brutto co najmniej 150 000,00 zł; oraz c)robotę budowlaną polegającą min. na: wykonaniu instalacji lub sieci sanitarnych (cieplnych lubwentylacyjnych lub wodociągowych i kanalizacyjnych) w budynku/budynkach lub innym/chobiekcie/tach budowlanym/ch - na kwotę brutto co najmniej 500 000,00 zł. JednocześnieZamawiający informuje, że robota budowlana może spełniać kilka podwarunków z lit. a)-c)dotyczących zdolności technicznej, co oznacza, że np. Wykonawca może wykazać się robotąspełniającą również dwa lub trzy podwarunki łącznie, z zastrzeżeniem konieczności spełnieniawymogu co do wartości roboty branżowej właściwej dla każdego podwarunku z lit. a)-c), np. jeżeliWykonawca wykaże się na potwierdzenie spełniania warunku określonego w lit.a) oraz b) -wykonaniem roboty budowlanej polegającej na wzniesieniu budynku w technologii żelbetowej w stanie surowym orazwykonaniu instalacji elektrycznych w budynku - na łączną kwotę 2 150 000,00 zł brutto, to samowzniesienie budynku musi opiewać na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł brutto, a wykonanieinstalacji elektrycznych w budynku musi opiewać na kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto. Równocześnie Zamawiający wskazuje, iż w sytuacji gdy Wykonawca wykaże się na potwierdzeniepowyższych warunków robotą budowlaną wykonaną w formule zaprojektuj i wybuduj, wwymaganej warunkiem kwocie brutto, Wykonawca nie może uwzględnić kwoty wykonaniadokumentacji projektowej na powyższy zakres. 2.Za spełniających warunek udziału wpostępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą że dysponują co najmniej jednąosobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2016 r., poz.290) lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,do sprawowania funkcji kierownika budowy, tj. posiadającego uprawnienia do prowadzenia inadzorowania robót budowlanych i wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwiebez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kwalifikacje zawodowe osoby, o którejmowa powyżej, obywatela państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lubpaństw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym, zwanego dalej obywatelem państw członkowskich, mogąbyć sprawowane na podstawie uprawnień nabytych w tych państwach, jeśli te kwalifikacje zostałyuznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r.,poz. 65), z wyjątkiem zasad wynikających z art.20a ust.1 ustawy o samorządach architektów,inżynierów budownictwa i urbanistów (t.j.Dz. U. z 2014 r. poz.1946 ze zm.). Zgodnie zewskazanym przepisem, obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe wzakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, który prowadzi zgodnie zprawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwieczłonkowskim, ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu odpowiednioarchitekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego"świadczeniem usług trans granicznych", bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych.Osoba, o której mowa w sekcji III - pkt 1.3) ppkt 2. Ogłoszenia, wskazana przez Wykonawcę naspełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu musi być tą samą osobą, która będzie kierowałabudową w trakcie przedmiotowego zamówienia (o której mowa w § 10 ust.2 wzoru umowystanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ), a zatem również tą samą, o której mowa w pkt 2. Oferty.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lubostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.3.Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4. W przypadku polegania na zdolnościach lubsytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, Wykonawca wodniesieniu do tych podmiotów składa dokumenty, o których mowa powyżej, tj. wyszczególnionew sekcji III - pkt 4) ppkt 1.-3. Ogłoszenia. 5.W przypadku Wykonawców zagranicznych lubpolegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będących jednocześnie podmiotamizagranicznymi, na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, Wykonawca zagraniczny lubWykonawca w odniesieniu do tych podmiotów składa dokumenty, o których mowa powyżej (SekcjiIII - pkt 4) ppkt 1.-3. Ogłoszenia), z tym że: a) Zamiast dokumentów wymienionych w Sekcji III -pkt 4) ppkt 1. Ogłoszenia, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku brakutakiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lubadministracyjny kraju, w którym Wykonawca lub podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkanialub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresieokreślonym w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert; b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca lub podmiot masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III - pkt 4) ppkt 5. lit. a)Ogłoszeniazastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy lub podmiotu,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, przy uwzględnieniu okresów ważności przypisanych w powyższych lit. poszczególnymdokumentom. c) Wykonawca lub podmiot mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,której dotyczy dokument wskazany w Sekcji III - pkt 4) ppkt 1. Ogłoszenia, składa dokument októrym mowa w Sekcji III - pkt 4) ppkt 5. lit.a) Ogłoszenia, w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumentmiał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającymoświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na miejsce zamieszkania tej osoby, przy uwzględnieniu okresów ważności dokumentuprzypisanej mu w niniejszym punkcie. Uwaga! Zamawiający: - wezwie Wykonawcę/ów,którego/ych oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III -pkt 4) - 5) Ogłoszenia, potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 ustawy PZP; -jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkichlub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lubspełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokośćposiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie niewcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz robótbudowlanych, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3. Wykaz osób, o treści zgodnej z określonąwe wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy.</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ(oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia) należy złożyć: 1.1.Właściwepełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przeznotariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przezosobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw; 1.2.Dokument/ypotwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lubudzielająca/e pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniudo pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzieleniapełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dlaZamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp; 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu)potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniuumożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinienzawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innegopodmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniuzamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czypodmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniuzamówienia). Zgodnie z par.9 ust.2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. wsprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2016 r.,poz. 1126), zwanego dalej ,,Rozporządzeniem", Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polegana zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par.5 pkt 1-9Rozporządzenia, o których mowa w Sekcji III - pkt 4) ppkt 4. lub 5. Ogłoszenia. Przykładowy wzórzobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: -zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub innyposiadający wartość gospodarczą; - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomościpublicznej; - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2.Wterminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarciaofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24ust.1 pkt 23) ustawy PZP - wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz zprzedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego. 3. Wykonawca zagraniczny składa oświadczenia/dokumenty zgodnie z zapisami zSekcji III - pkt 3), 4)ppkt 5., 5), oraz 7). 4. Oferta wspólna 4.1.Zamawiający dopuszcza możliwośćskładania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniuart.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowieniaPełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniaich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniapublicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie musi być załączonydo oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, któregodotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika orazzakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osobyuprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencjiWykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III - pkt 1.2) i 1.3) ppkt 1-2.Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ichspełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). e) Oświadczenia, wykazy lubformularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkichWykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym napodanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertęwspólną. f) Oświadczenie, o którym mowa w Sekcja III - pkt 3) oraz 7) ppkt 2. Ogłoszenia każdyz uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III -pkt 4) Ogłoszenia składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnejskłada indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszabyć poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lubprzez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego). h) Pozostałe kopiedokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałemprzez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzonabędzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać wformularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana,Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowyregulującej współpracę tych Wykonawców.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływemostatecznego terminu składania ofert - w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych00/100 groszy) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje w zakresiewadium określa Część VI SIWZ.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Zaprojektowanie i wykonanie w ram.przed.zam. instalacji solarnej na potrzeby ciepłej wody użytkowej</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Skrócenie czasu wyłącz.istniej.przedszkola z funkcj.dla wykonania niezbędnych przył.mediów</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie kierownika budowy przewidzianego do realizacji przedmiotowego zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnychzmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy za wyjątkiem niżej opisanych (wskazanych we wzorze umowy stanowiącymzałącznik nr 9 do SIWZ): 2.1. Wypełniając postanowienia art.144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiającyinformuje, że dopuszcza zmiany postanowień umowy określone w §18 ust.4-16 wzoru umowystanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ oraz określa w niniejszym paragrafie wzoru umowy, warunkiwprowadzenia tych zmian. 2.2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okrestrwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, wnastępujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanieterminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosiZamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, bądź w wyniku np. zmiany przepisów, które wejdą w życie na etapie realizacji robót po wykonaniudokumentacji przez Wykonawcę, bądź innych sytuacji za które odpowiedzialność nie ponosiWykonawca - wystąpi konieczność zmiany dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim w/wokoliczności będą miały wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; 2) w razie zaistnieniazdarzenia niezależnego od Stron, po dacie zawarcia umowy, w szczególności przeprowadzeniauzgodnień z właścicielem terenu; 3) jeżeli zmiany dokonane w oparciu o art.144 ustawy Pzpspowodują konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, które wstrzymają lub opóźniąrealizację przedmiotu umowy o czas niezbędny na wykonania tych robót; 4) wystąpią opóźnienia wdokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej,które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 5) gdywystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściweorgany są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany wprzepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 6) jeżeli wystąpi brak możliwościwykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lubnakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 7)wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jejpostanowieniami. 2.3.Możliwa jest zmiana umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych,technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy wprzypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przyzastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Programiefunkcjonalno-użytkowym, a wynikających ze stwierdzonych wad tego programu lub zmiany stanuprawnego w oparciu, o który go przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 2.4. Jeżeli zmiany umowy,dokonane w oparciu o art.144 ustawy Pzp wiążą się ze zmianą wynagrodzenia, zostanie ono ustalonewg. następujących zasad: 1) jeżeli roboty, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym,ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie ceny jednostkowej z kosztorysu ofertowegopoprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taką metodą i przedłożeniawyliczenia inspektorowi nadzoru inwestorskiego; 2) jeżeli nie można wycenić robót, z zastosowaniemmetody, o której mowa w pkt 1, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji inspektora nadzoruinwestorskiego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji niewyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych SEKOCENBUD, dla województwa, w którym roboty są wykonywane, aktualnych w kwartale poprzedzającym kwartał, wktórym kalkulacja jest sporządzona. W przypadku braku cen w wydawnictwie SEKOCENBUD dopuszczasię uzgodnione z inspektorem nadzoru inwestorskiego ceny rynkowe. 2.5. Zamawiający jestuprawniony do żądania obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego jeżeli doszłoby do niewykonania częścirobót oraz w przypadku zmian, o których mowa w art.144 ustawy Pzp.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Ofertę należy złożyć w języku polskim.</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com