JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170530/520363-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 520363-N-2017 z dnia 2017-05-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Miasta i Gminy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta (skwery) w ramach projektu ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Busko-Zdrój""</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">ZADANIE STANOWIĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA BĘDZIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROJEKTU ,,ROZWÓJ TERENÓW ZIELENI W MIEŚCIE BUSKO-ZDRÓJ" W RAMACH DZIAŁANIA 2.5 ,,POPRAWA JAKOŚCI ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO NR POIS.02.05.00-00-0005/16" OŚ PRIORYTETOWA II OCHRONA ŚRODOWISKA, W TYM ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKA 2014-2020".</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Miasta i Gminy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52369500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Adama Mickiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">28100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Busko-Zdrój</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">413 705 200</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@umig.busko.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">413 705 290</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.umig.busko.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.umig.busko.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.umig.busko.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze miasta (skwery) w ramach projektu ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Busko-Zdrój""</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RSID.271.20.2017.ZP</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest:Utworzenie jednolitego systemu oznakowania obszaru rewitalizacji, wykorzystującego symbolikę herbu Gminy Busko-Zdrój wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych na obszarze miasta Busko-Zdrój w ramach projektu ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Busko-Zdrój"ZADANIE STANOWIĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA BĘDZIE WSPÓŁFINANSOWANE W RAMACH PROJEKTU ,,ROZWÓJ TERENÓW ZIELENI W MIEŚCIE BUSKO-ZDRÓJ" W RAMACH DZIAŁANIA 2.5 ,,POPRAWA JAKOŚCI ŚRODOWISKA MIEJSKIEGO NR POIS.02.05.00-00-0005/16" OŚ PRIORYTETOWA II OCHRONA ŚRODOWISKA, W TYM ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKA 2014-2020".2. ZAKRES PRAC:Zakres prac dotyczy 18 terenów (zgodnie z oznaczeniami określonymi przez Zamawiającego w załączniku graficznym) i będzie obejmował m. in.: a)	Teren oznaczony nr 1 - ul. Boh. Warszawy (rejon kościoła):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół trawnika;o	Wykonanie opaski z kostki granitowej wzdłuż ogrodzenia terenu kościoła - na folii ściółkowej;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm uprawienie, nawożenie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew i krzewów,o	Umieszczenie elementów małej architektury - kosze na śmieci .b)	Teren oznaczony nr 2 - ul. Partyzantów/Łagiewnicka:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu;o	Wykonanie oddzielenie części pochyłej terenu palisadą granitową;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie;o	Wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Cięcie pielęgnacyjne istniejącej zieleni wysokiej.c)	Teren oznaczony nr 3 - ul. Partyzantów (parking):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu;o	Umieszczenie elementu graficznego pionowego w zachodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie;o	Wykonanie zabezpieczeń z geowłókniny i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Wykonanie oddzielenia części pochyłej terenu palisadą;o	Zamontowanie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci;d)	Teren oznaczony nr 8 - ul.Kilińskiego:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawników;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie;o	Wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Umieszczenie elementów małej architektury - kosze na śmieci;e)	Teren oznaczony nr 9 - ul. Kościuszki / droga osiedlowa oś. Andersa (rejon kościółka św. Leonarda):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawnika;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego wzdłuż ogrodzenia terenu kościółka - na folii ściółkowej;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.f)	Teren oznaczony nr 10 - oś. Andersa (rejon kościółka św. Leonarda) dojście do ul.Młyńskiej:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawnika i ciągu pieszego;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego wzdłuż ogrodzenia terenu kościółka ogrodzeń urządzeń infrastruktury technicznej - na folii ściółkowej;o	Wykonanie oddzielenie części pochyłej terenu palisadą granitową;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. irga; berberys;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.g)	Teren oznaczony nr 11 - ul. Boh.Warszawy:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawnika i ciągów pieszych;o	Umieszczenie elementu plastycznego (stempla) we wschodniej części terenu;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Wykonanie nasadzeń z Berberysu Thunberga i Sunsation oraz Cotoneaster Shogholm wg wyniesienia A;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew;o	Demontaż starych i wykonanie nowych barier zgodnie ze wzoremh)	Teren oznaczony nr 15 - ul. Kopernika / ul.Kościuszki:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawnika i ciągów pieszych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego wzdłuż ogrodzenia terenu zabaw i ogrodzeń urządzeń infrastruktury technicznej (kotłownia) - na folii ściółkowej;o	Wykonanie oddzielenia części pochyłej terenu palisadą granitową;o	Umieszczenie elementu graficznego (stempla) we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Nasadzenia z berberysu thunberga i sunsation wg wyniesienia A i B;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci wzdłuż ciągu pieszego osiedlowego;i)	Teren oznaczony nr 16 - oś. Kościuszki (rejon placu zabaw):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego wzdłuż ogrodzeń terenu zabaw na folii ściółkowej;o	Umieszczenie elementu graficznego pionowego we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów;j)	Teren oznaczony nr 17 - ul. Kopernika / os. Kościuszki:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych wokół terenu trawnika i ciągów pieszych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Wykonanie oddzielenia części pochyłej terenu palisadą granitową;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów;o	Nasadzenia z berberysu thunberga i sunsation wg wyniesienia B.o	Umieszczenie elementu graficznego (stempla);k)	Teren oznaczony nr 18 - Al.Mickiewicza (rejon starostwa):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego we wschodniej części terenu;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci;o	Zabiegi pielęgnacyjne drzew i żywopłotu;o	Wykonanie nasadzeń z roślin pokroju kobiercowym np. Irga;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych typu berberys i cotoneaster wg wyniesienia;o	Wymiana kostki przy fontannie oraz uzupełnienie kostki poprzez wytyczenie nowych ciągów pieszych;l)	Teren oznaczony nr 20 - łącznik komunikacyjny pomiędzy Al.Mickiewicza i Armii Krajowej:o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych.m)	Teren oznaczony nr 21 - łącznik komunikacyjny pomiędzy ul. Kusocińskiego i Szopena:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych granitowych;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.o	Umieszczenie elementu plastycznego poziomego.n)	Teren oznaczony nr 23 - ul. Waryńskiego:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych granitowych wokół terenu trawnika i ciągów pieszych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych typu berberys i cotoneaster;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego.o)	Teren oznaczony nr 26 - ul. Grotta (rejon skrzyżowania z ul.Starkiewicza cz. północna, z ul.1-go Maja):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych istniejących krzewów;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych typu berberys i cotoneaster wg wyniesienia B;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.p)	Teren oznaczony nr 27 - ul. Grotta (rejon skrzyżowania z ul.Rzewuskiego cz. południowa):o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki na częściach płaskich;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych istniejących krzewów;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych typu berberys i cotoneaster wg wyniesienia B;o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci;o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych,o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Wymiana nawierzchni istniejącego chodnika na kostkę betonową.q)	Teren oznaczony nr 28 - ul. 1-go Maja (rejon skrzyżowania z ul. Rzewuskiego):o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych;o	Wykonanie opaski z tłucznia granitowego na folii ściółkowej;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki - na częściach płaskich;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych istniejących krzewów;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Wykonanie nasadzeń z krzewów ozdobnych typu berberys i cotoneaster wg wyniesienia A;o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci.o	Umieszczenie elementu plastycznego pionowego;o	Wykonanie palisady granitowej;r)	Teren oznaczony nr 29 - ul. Lipowa:o	Wykonanie obrzeży chodnikowych betonowych;o	Wykonanie wymiany gruntu na głębokość ok. 50cm, nawożenie, uprawienie i wykonanie trawników - trawa z rolki - na częściach płaskich;o	Wykonanie cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew i krzewów;o	Wykonanie zabezpieczenia z geowłókniny na skarpie i wykonanie nasadzeń z roślin o pokroju kobiercowym np. Irga;o	Umieszczenie elementu graficznego (stempla);o	Umieszczenie elementów małej architektury - ławki i kosze na śmieci;o	Wymiana nawierzchni chodnika - na kostkę betonową bezfazową.s)	w ramach zadania należy zamontować na ulicy Mickiewicza dodatkowe stabilne i wygodne ławeczki z wyprofilowanymi siedziskami i oparciami, przystosowanymi dla osób starszych w ilości 68szt. t)	w ramach zadania należy również zamontować tablice informacyjne ( w ilości 10szt.) oraz tablice pamiątkowe (w ilości 5szt.) - zgodnie z załącznikiem nr 13 do umowy o dofinansowanie ,,OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA"u)	wszystkie ławki należy zamontować jako stabilne i wygodne z wyprofilowanymi siedziskami i oparciami, przystosowanymi dla osób starszych. v)	wszystkie kosze należy zamontować z otworem odpływowym na nadmiar wody.3. Element plastyczny należy wykonać w dwóch wariantach: 1) element graficzny - stempel - w poziomie:o	Element graficzny (stempel) należy wykonać jako odlew z brązu jako przestronna forma przedstawiająca kompilację dwóch znaków graficznych - słońca, jako symbolu herbowego miasta oraz zdroju uzdrowiskowego jako symbolu graficznego uzdrowiska. Obie przenikające się formy zawarte są w otoku z opisem GMINA UZDROWISKOWA BUSKO-ZDRÓJ;o	Element należy wykonać jako awers elementu i umieścić go na poziomie lub lekko skośnym, postumencie betonowym o formie prostopadłościennym i podstawie kwadratowej o boku 20cm większym od średnicy elementu. 2) element plastyczny pionowy - postument pionowy z betonu architektonicznego:o	Element należy wykonać jako odlew z brązu w układzie awers/rewers, jako przestronna forma przedstawiająca kompilację dwóch znaków graficznych - słońca, jako symbolu herbowego miasta oraz zdroju uzdrowiskowego jako symbolu graficznego uzdrowiska. Obie przenikające się formy zawarte są w otoku z opisem GMINA UZDROWISKOWA BUSKO-ZDRÓJ, przy czym rewers należy wykonać jako odbicie lustrzane z zastrzeżeniem odwrócenia kierunku liternictwa;o	Element należy wykonać jako postument pionowy z betonu architektonicznego;4. Do nawożenia należy zastosować - nawóz makro, mikro elementowy chelatowany kwasem fulwowym i humusowym, nawóz który zwiększa pojemność wodną gleb, zwiększa zdolność do pobierania wody i składników mineralnych, zwiększający odporność roślin na suszę.5. Zestawienie powierzchni poszczególnych terenów zagospodarowania:Powierzchnia terenu objętego projektem (m2) - oznaczono lit. A;	Powierzchnia zieleni razem - trawniki + inne (m2) - oznaczono lit. B;	Powierzchnia trawników (m2) - oznaczono lit. C;	Powierzchnia nasadzeń innych niż trawniki (m2) - oznaczono lit. D;	Powierzchnia utwardzeń - opaska z tłucznia granitowego + naw. z kostki bet. + opaska z tłucznia + naw. z kostki granitowej (m2) - oznaczono lit. E.Nr terenu: Nr 1, Nazwa ulicy/terenu: ul. Bohaterów Warszawy (rejon kościoła), A -	369,10,	B - 280,87, C- 280,87, D - 0,00, E- 88,23.Nr terenu: Nr 2, Nazwa ulicy/terenu:	ul. Partyzantów/Łagiewnicka, A - 61,10, B - 61,10	, C - 39,76, D - 21,34	, E - 0,00.Nr terenu: Nr 3, Nazwa ulicy/terenu:	ul.Partyzantów (parking), A - 653,37, B- 652,70, C - 353,20, D - 299,50, E - 0,67.Nr terenu: Nr 8, Nazwa ulicy/terenu: ul. Kilińskiego, A - 213,98, B - 213,31, C - 100,11, D - 113,20, E - 0,67.Nr terenu: Nr 9, Nazwa ulicy/terenu:	ul. Kościuszki / droga osiedlowa oś.Andersa (rejon kościółka św.Leonarda), A - 442,97, B - 408,80, C - 183,10, D - 225,70, E - 34,17.Nr terenu: Nr 10	, Nazwa ulicy/terenu: Oś. Andersa (rejon kościółka św. Leonarda) dojście do ul.Młyńskiej, A - 765,87, B - 734,60, C - 396,80, D - 337,80, E - 31,27.Nr terenu: Nr 11, Nazwa ulicy/terenu:	ul.Bohaterów Warszawy, A - 1 410,22, B - 1 410,22, C - 1 022,41, D - 387,81, E -0,00. Nr terenu: Nr 15, Nazwa ulicy/terenu: ul.Kopernika / Kościuszki, A - 1 749,59, B - 1 662,59, C - 1 064,99, D - 597,60, E - 87,00.Nr terenu: Nr 16, Nazwa ulicy/terenu: Oś.Kościuszki (rejon placu zabaw), A - 580,10, B - 518,10, C - 518,10, D - 0,00, E - 62,00. Nr terenu: Nr 17, Nazwa ulicy/terenu: ul.Kopernika / oś. Kościuszki, A - 2 104,00, B - 2 040,20, C - 1 570,00, D - 470,20, E - 63,80.Nr terenu: Nr 18, Nazwa ulicy/terenu: Al.Mickiewicza (rejon starostwa), A - 2 343,77, B - 1 876,50, C - 1 284,30, D - 592,20, E - 467,27. Nr terenu: Nr 20, Nazwa ulicy/terenu: Łącznik komunikacyjny pomiędzy Al.Mickiewicza i Armii Krajowej, A - 2 352,69, B - 2 352,02, C - 1 946,10, D - 405,92, E - 0,67.Nr terenu: Nr 21	, Nazwa ulicy/terenu: łącznik komunikacyjny pomiędzy ul.Kusocińskiego i Szopena, A - 765,60, B - 765,60, C - 765,60, D - 0,00, E - 0,00.Nr terenu: Nr 23, Nazwa ulicy/terenu: ul. Waryńskiego, A - 1 819,17, B - 1 779,60, C - 876,50, D - 903,10, E - 39,57.Nr terenu: Nr 26, Nazwa ulicy/terenu: Skrzyżowanie ul. Grotta, 1-go Maja i ul.Starkiewicza, A - 972,50, B - 962,00, C - 846,00, D - 116,00, E - 10,50.Nr terenu: Nr 27	, Nazwa ulicy/terenu: ul.Grotta (rejon skrzyżowania z ul.Starkiewicza cz. południowa), A - 2 777,80, B - 2 556,33, C - 1 360,00, D - 1 196,33, E - 221,47.Nr terenu: Nr 28, Nazwa ulicy/terenu: ul. 1-go Maja (rejon skrzyżowania z ul.Starkiewicza), A - 2 471,57, B - 2 455,20, C - 1 227,60, D - 1 227,60, E - 16,37. Nr terenu: Nr 29, Nazwa ulicy/terenu: ul.Lipowa, A - 5 073,68, B -	3 638,78, C - 2 837,00, D - 801,78, E - 1 434,90. SUMA A - 26 927,09, SUMA B - 24 368,52, SUMA C - 16 672,44, SUMA D - 7 696,08, SUMA E - 2 558,58.6. Pielęgnacja gwarancyjna drzew i krzewów - w ciągu 1 roku po Odbiorze Końcowym Robót tj. :1) w zakresie pielęgnacji trawników:o	w pierwszym okresie po założeniu trawnika należy stosować obfite podlewanie. Potem stosować zraszanie systematyczne. Częstotliwość i ilość uzależniona będzie od warunków pogodowych. Nie dopuszczać do zbyt długotrwałego przesuszenia podłoża.o	pierwsze koszenie należy wykonać po osiągnięciu wysokości trawy 7cm. Nawożenie stosować w miarę potrzeb bogatym w azot nawozem wiosną lub wczesnym latem oraz nawozem wieloskładnikowym jesienią. Od kwietnia do końca września usuwać chwasty i systematycznie kosić. W miarę potrzeb dosiewać trawę w miejscach ubytków tą samą mieszanką z jakiej był zakładany z zastosowaniem odpowiedniej procedury opisanej powyżej. Stosować okresowe zabiegi pielęgnacyjne takie jak: aeracja, wertykulacja, wałowanie - w zależności od potrzeb.o	łąkę kwietną należy kosić dwa razy w ciągu roku, w końcu kwietnia i w końcu października, po przekwitnięciu kwiatów.	2) w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów:o	krzewy w ciągu pierwszego roku należy systematycznie podlewać w okresie wegetacyjnym, szczególnie podczas okresów intensywnego wzrostu, zawiązywania pąków kwiatowych i kwitnienia. Należy również zasilać nawozami NPK, w miarę potrzeb, w ilości zgodnej z instrukcją stosowanego preparatu.o	odchwaszczanie gleby należy przeprowadzać regularnie (min. 5 razy na sezon), nie przekopując jednak zbyt głęboko ziemi w obrębie bryły korzeniowej, tak aby nie uszkodzić korzeni.o	dwa razy do roku należy przeprowadzać cięcia formujące krzewy, mające na celu ich zagęszczenie i lepsze przyjęcie się. Po kwitnieniu należy wycinać przekwitłe kwiatostany.o	przez cały okres wegetacyjny należy mechanicznie lub chemicznie zwalczać szkodniki. Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory.o	podlewanie roślin w godzinach rannych lub późnowieczornych (w miarę potrzeb), ilość wody potrzebna do jednorazowego podlewania to 5 l/m2, o	pielenie podłoża,o	pielęgnację korony drzewa,o	zwalczanie chorób i szkodników,o	uzupełnianie kory sosnowej,o	regulację wiązadeł drzew,o	wymianę uszkodzonych palików. o	mechaniczne lub chemiczne zwalczanie szkodników (preparatami odpowiednimi do stosowania w miejscach użyteczności publicznej),o	wymiana uschniętych lub zniszczonych egzemplarzy, o	zabezpieczenie na zimę (dot. egzemplarzy wrażliwych na mróz),Do pielęgnacji należy też wymiana uschniętych egzemplarzy oraz uzupełnianie warstwy kory.Ponadto przy wycenie robót należy uwzględnić przywrócenie przylegającego terenu do stanu pierwotnego. Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu na terenach zielonych. UWAGA!1.	Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt.2.	Asfalt z remontowanych chodników należy sfrezować i przekazać Zamawiającemu na składowisko na ul. Langiewicza w Busku-Zdroju - i nie podlega dodatkowej opłacie3.	Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty.4.	Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową.7. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:a)	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacja techniczna która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ,b)	przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45112710-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233222-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>77310000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-05-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-05-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Na potwierdzenie należy złożyć:a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a) wykonanych robótNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:jedną robotę budowlaną związaną z:o	budową lub przebudową lub rozbudową ciągów dla pieszych, w których dokonano wymiany lub montaży obrzeży oraz nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej, o	wykonaniem nasadzeń i pielęgnacją trawników, drzew i krzewów, o	wyposażeniem małej architekturyWymagany zakres należy spełnić w ramach maksymalnie trzech zrealizowanych umów o sumarycznej wartości - 1 500 000,00 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:o	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), składa odpowiednio, że:a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b)	Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.c)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ )</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.	Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót 9.4.2 a) SIWZ - załącznik nr 8 SIWZ.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 b) SIWZ - załącznik nr 6 SIWZ.3.	Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wykonanie prac konserwacyjnych</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres udzielonej rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach;1)	na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.2)	w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty.3)	konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy.4)	konieczność zrealizowania zadań przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania.5)	Konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6)	W przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe i Zamawiający złoży na ich wykonanie dodatkowe zamówienie, w trybie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych.7)	Rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami.2.	Zmiana terminu, która wymaga akceptacji Zamawiającego nastąpi w następujących okolicznościach;1)	Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:a)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:-	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót;-	warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych (będą brane pod uwagę ostatnie dwa lata wstecz)b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w zakresie rzeczowym zadania o czas niezbędny do ich usunięcia.c)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wykopalisk archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót3.	Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że; a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia. c)	Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego.Uwaga powyższe zmiany nie dotyczą materiałów zadeklarowanych i punktowanych.4. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu wymaganym w SIWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy. 5.	W zakresie podwykonawstwa w przypadku wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com