JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170602/519381-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 519381-N-2017 z dnia 2017-06-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Sadlinki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD MIESZKAŃCÓW Z TERENU GMINY SADLINKI</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Sadlinki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">17074804000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kwidzyńska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">82522 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Sadlinki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">552 757 510</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@sadlinki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">552 757 580</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.sadlinki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.bip.sadlnki.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.sadlinki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.sadlinki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej , za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy ul. Kwidzyńska 12, 82-522 Sadlinki </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD MIESZKAŃCÓW Z TERENU GMINY SADLINKI</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.9.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Sadlinki w okresie od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2018 r., w taki sposób aby zostały zapewnione poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczona masa odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. Nr 250 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami: ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, ,,Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022" przyjętego przez Sejmik Województwa Pomorskiego uchwała nr 322/XXX/16 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia ,,Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022", uchwałą Sejmiku Województwa Pomorskiego nr 322/XXX/2016 z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie wykonania ,,Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022" i uchwałami zmieniającymi tą uchwałę, a także uchwałą Rady Gminy Sadlinki w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sadlinki i uchwałą Rady Gminy Sadlinki w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi i uchwałami zmieniającymi tą uchwały.2. Zakres przedmiotu zamówienia:1) Gmina Sadlinki liczy 1332 gospodarstw domowych, w których przebywa na stałe 4.770 mieszkańców. W Gminie na obszarze 112,26 km2 znajduje się 13 sołectw: Olszanica (355 mieszkańców), Sadlinki (1.663 mieszkańców), Okrągła Łąka (317 mieszkańców), Nebrowo Wielkie (259 mieszkańców), Kaniczki (245 mieszkańców), Glina (285 mieszkańców), Karpiny (313 mieszkańców), Białki (375 mieszkańców), Grabowo (104 mieszkańców), Rusinowo (145 mieszkańców), Wiśliny (138 mieszkańców), Nebrowo Małe (193 mieszkańców), Bronisławowo (296 mieszkańców). W czasie trwania umowy Wykonawca musi wziąć pod uwagę około 10% zmianę ilości nieruchomości.2) Zakłada się że w okresie od 01 lipca 2017r. do 31 grudnia 2018r. szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów łącznie wyniesie 1.506,0 Mg, w tym odpady komunalne 1.050,0 Mg oraz odpady selektywne 456,0 Mg.3) Ilości odpadów podane powyżej są orientacyjne. Zostały podane w celu sporządzenia oferty. Z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów.4) Z terenu gminy Sadlinki w latach 2013, 2014, 2015, 2016 zebrano następujące ilości odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych:a)	rok 2013:o	szkło - 40,31 Mgo	tworzywa sztuczne - 30,02 Mgo	zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne - 742,24 Mgb)	rok 2014:o	szkło - 76,3 Mgo	tworzywa sztuczne - 104,1 Mgo	opakowania z papieru i tektury - 4,0 Mgo	popiół - 18,50 Mgo	zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne - 510,70 Mgc)rok 2015:o	szkło - 112,0 Mgo	tworzywa sztuczne - 85,4 Mgo	opakowania z papieru i tektury - 2,6 Mgo	popiół - 28,9 Mgo	zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne - 641,2 Mgd)rok 2016:o	szkło - 116,5 Mgo	tworzywa sztuczne - 100,7 Mgo	opakowania z papieru i tektury - 3,02 Mgo	popiół - 15,03 Mgo	zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne - 677,3 Mg3. System zbierania odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych na terenie gminy Sadlinki:a) w zabudowie jednorodzinnej zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne zbierane będą w pojemnikach o poj. od 60 l do 360 l., lecz przeważają na terenie gminy Sadlinki pojemniki o 110 l lub 120 l. Natomiast odpady segregowane takiej jak: opakowania wielomateriałowe, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, szkło zbierane będą w pojemnikach (poj.240 l) oraz (poj. 120 l), pozostałe frakcje takie jak: opakowania z papieru i tektury (kolor niebieski), ulegające biodegradacji (kolor brązowy) oraz popiół (kolor czarny) zbierane będą w systemie workowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę dodatkowych worków w ilościach takich jak: 200 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze żółtym do gromadzenia tworzyw sztucznych, 200 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze zielonym do gromadzenia szkła, 100 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze niebieskim do gromadzenia opakowań z papieru i tektury, 300 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze czarnym do gromadzenia popiołu, 200 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze brązowym do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji w okresie trwania umowy.b)w zabudowie wielorodzinnej zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne zbierane będą w pojemnikach o poj. od 60 l do 360 l., lecz przeważają na terenie gminy Sadlinki pojemniki o 110 l lub 120 l. Natomiast odpady segregowane takiej jak: opakowania wielomateriałowe, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, szkło zbierane będą w pojemnikach (poj.240 l) oraz (poj. 120 l), pozostałe frakcje takie jak: opakowania z papieru i tektury (kolor niebieski), ulegające biodegradacji (kolor brązowy) oraz popiół (kolor czarny) zbierane będą w systemie workowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę dodatkowych worków w ilościach takich jak: 200 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze żółtym do gromadzenia tworzyw sztucznych, 200 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze zielonym do gromadzenia szkła, 100 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze niebieskim do gromadzenia opakowań z papieru i tektury, 300 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze czarnym do gromadzenia popiołu, 200 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze brązowym do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji w okresie trwania umowy.Łączna ilość worków jaką wykonawca powinien dostarczyć w okresie trwania umowy to: 400 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze żółtym do gromadzenia tworzyw sztucznych, 400 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze zielonym do gromadzenia szkła, 200 sztuk worków o pojemności 120 litrów w kolorze niebieskim do gromadzenia opakowań z papieru i tektury, 600 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze czarnym do gromadzenia popiołu, 400 sztuk worków o pojemności 100 litrów w kolorze brązowym4. W ramach zleconej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:1) odbierania od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy wytworzonych w każdej ilości zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych (kod odpadu 20 03 01), zbieranych w pojemnikach oraz w workach znajdujących się przy pojemnikach (w przypadku okresowych nadwyżek, gdy odpady te nie będą mieściły się w pojemnikach). 2) odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych odbywało się będzie w następujących częstotliwościach:a) co 2 tygodnie - w zabudowach jednorodzinnych oraz w zabudowach wielorodzinnych, w których zmieszane odpady komunalne zbierane są w pojemnikach o pojemności od 60 l do 360 l;b)1 raz w tygodniu - w zabudowach wielorodzinnych, w których zmieszane odpady komunalne zbierane są w pojemnikach o pojemności 1100 l - tj. przy ulicy Brzozowej 10 bloków (od Nr 17 do Nr 27) położonych w miejscowości Sadlinki -; 10 sztuk pojemników (Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa), w miejscowości Sadlinki przy ulicy Szkolnej 2 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa ,,Pod Lasem"), w miejscowości Białki nr 2 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa), w miejscowości Nebrowo Wielkie przy ulicy Nadwiślańskiej 14 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa), w miejscowości Nebrowo Wielkie przy ulicy Nadwiślańskiej 11 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa).3) odbierania od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy wytworzonych w każdej ilości selektywnie zbieranych, w workach i pojemnikach, odpadów komunalnych następujących frakcji: opakowania wielomateriałowe (kod odpadu: 15 01 05; 20 01 99), papier i tektura (kod odpadu: 15 01 01; 20 01 01), tworzywa sztuczne (kod odpadu:15 01 02; 20 01 39), metale -np. puszki (kod odpadu: 15 01 04; 20 01 40), szkło (kod odpadu:15 01 07; 20 01 02), ulegające biodegradacji (kod odpadu: 20 02 01) oraz popiół (kod odpadu: 20 01 99 - inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny). Zbieranie odpadów segregowanych, przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, następowało będzie według następujących zasad:a) tworzywa sztuczne i metal (puszki), w tym: butelki PET, plastikowe opakowania po płynach, napojach i chemii gospodarczej, foliowe woreczki i reklamówki, puszki po napojach oraz opakowania wielomateriałowe, będą zbierane razem w workach i pojemnikach koloru żółtego z napisem ,,TWORZYWA SZTUCZNE",b) szkło, w tym szkło białe i kolorowe, będzie zbierane w workach i pojemnikach koloru zielonego z napisem ,,SZKŁO".c)papier i tektura, w tym: gazety, książki, zeszyty, torby i worki papierowe, tektura, będą zbierane razem w workach i pojemnikach koloru niebieskiego z napisem ,,PAPIER",d)odpady ulegające biodegradacji, będą zbierane w workach i pojemnikach koloru brązowego z napisem ,,BIO"e)odpady popiołu, będą zbierane w workach i pojemnikach koloru czarnego z napisem ,,POPIÓŁ".4) odbieranie odpadów selektywnie zbieranych odbywało się będzie w następującychczęstotliwościach:a) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal (worek i pojemnik żółty) - 1 raz w miesiącu. W miesiącach: maj, czerwiec, lipiec sierpień, wrzesień - 2 razy w miesiącu.b) szkło (worek i pojemnik zielony) - co 2 miesiące.c)papier i tektura (worek i pojemnik niebieski) - co 2 miesiące.d)ulegające biodegradacji (worek i pojemnik brązowy) - w okresie od 01 maja do 30 września - 1 raz w miesiącu.e)popiół (worek i pojemnik czarny) - w okresie od 01 października do 30 kwietnia - 1 raz w miesiącu.W przypadku przepełnienia się pojemników do selektywnej zbiórki w zabudowie wielorodzinnej Wykonawca zobowiązany będzie do częstszego ich opróżniania, poza określonym terminem odbioru odpadów selektywnych, niezwłocznie po dokonanym zgłoszeniu przez Zamawiającego.5) odbierania, w godzinach od 700 do 1900, odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnie zbieranych od wszystkich właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Sadlinki, zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 2, 3, 4 . Wykaz ten zawiera punkty adresowe nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (gospodarstw domowych), z wyszczególnienie nieruchomości (tj. zabudowy wielorodzinnej - 10 bloków przy ulicy Brzozowej położonych w miejscowości Sadlinki od bloku Nr 17 do bloku Nr 27) -(Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa), które zostaną wyposażone bezpłatnie prze wykonawcę w pojemniki o pojemności 1100 l na zmieszane odpady komunalne w ilości 10 sztuk oraz będą wyposażone przez wykonawcę w pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki w ilości ośmiu sztuk (4 pojemniki na szkło oraz 4 pojemniki na plastik), w miejscowości Sadlinki przy ulicy Szkolnej nr 2 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa ,,Pod Lasem"), w miejscowości Sadlinki przy ulicy Szkolnej nr 10 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa), sztuki pojemników w miejscowości Białki nr 2 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa), w miejscowości Nebrowo Wielkie przy ulicy Nadwiślańskiej nr 14 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa), w miejscowości Nebrowo Wielkie przy ulicy Nadwiślańskiej nr 11 -; 4 sztuki pojemników (Wspólnota Mieszkaniowa).6)w obecnej chwili 632 gospodarstw domowych na terenie Gminy Sadlinki zdeklarowało chęć odbioru popiołu, zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości nieruchomości zamieszkałych od których winien być odbierany popiół.7) w obecnej chwili 25 gospodarstw domowych na terenie Gminy Sadlinki zdeklarowało chęć odbioru odpadów ulegających biodegradacji, zgodnie z wykazem nieruchomości stanowiącym załącznik nr 6. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości nieruchomości zamieszkałych od których winien być odbierane odpady ulegające biodegradacji.Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości może ulec zmianie, zarówno co do ogólnej ilości nieruchomości (gospodarstw domowych), jak i ilości zabudów wielorodzinnych.W sytuacji zaistnienia potrzeby dostawienia lub przestawienia pojemników do selektywnej zbiórki Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania tego zadania po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego.7) zakupu worków w okresie trwania umowy do selektywnej zbiórki odpadów w łącznej ilości co najmniej 52.594 sztuk, o następującej kolorystyce: żółtych (tworzywa sztuczne i metale) - 200 sztuk, zielonych (szkło) - 200 sztuk. Natomiast zakup worków na cały okres umowy o kolorystyce: niebieskich (papier i tektura) - 12.078 sztuk, czarny (popiół) - 40.116 sztuk. Łączna ilość zakupionych worków do selektywnie zbieranych odpadów podczas trwania umowy wynosi co najmniej 52.594 sztuk. Wymaga się aby worki miały pojemność:o	120 litrów - worki na tworzywa sztuczne (kolor żółty),o	120 litrów - worki na papier i tekturę (kolor niebieski),o	100 litrów - worki na szkło (kolor zielony),o	100 litrów - worki na odpady ulegające biodegradacji (kolor brązowy),o	100 litrów - worki na popiół (kolor czarny).Wymaga się, aby worki do segregacji odpadów były o odpowiedniej wytrzymałości mechanicznej, czyli nie ulegające rozerwaniu przy pełnym ich napełnieniu odpowiednią frakcją odpadów, o grubości co najmniej: 30 mikronów - worki na tworzywa sztuczne (żółte) i papier (niebieskie), 60 mikronów - worki na szkło (zielone), 90 mikronów - worki na odpady ulegające biodegradacji (brązowy) oraz 90 mikronów - worki na popiół (czarny).8) Zakup i dostarczenie na nieruchomość zamieszkałą worków do gromadzenia papieru i tektury, odpadów ulegających biodegradacji oraz popiołu należy do Wykonawcy. Wykonawca dostarcza pierwszy komplet worków do gromadzenia papieru i tektury (kolor worka; niebieski) oraz worków na odpady ulegające biodegradacji (kolor worka: brązowy) do nieruchomości zamieszkałych nastąpić powinno nie później niż do dnia 26 czerwca 2017 roku. Natomiast dostarczenie pierwszego kompletu worków do gromadzenia popiołu (kolor worka; czarny) do nieruchomości zamieszkałych nastąpić powinno nie później niż do dnia 30 września 2017 roku. Szacunkowa miesięczna ilość worków potrzebna do właściwej obsługi gospodarstwa domowego, niezbędna do wyliczenia kosztów zakupu worków na jedno gospodarstwo domowe, 1 worek na papier (kolor worka; niebieski), 3 worki na odpady ulegające biodegradacji (kolor worka: brązowy) - od maja do października oraz 3 worki na popiół(kolor worka; czarny) -w sezonie grzewczym od października do kwietnia przez cały okres umowy.Kolejne worki winny być przekazywane w dniu odbioru odpadów selektywnych wg. potrzeb zgłaszanych przez mieszkańca. Na workach powinna być instrukcja ich używania oraz informacja jakie frakcje i ich pochodne można wrzucać a jakie nie powinny się znaleźć w worku danego koloru. Worki powinny być w kolorach zgodnych z Regulaminem utrzymania i porządku w Gminie Sadlinki. 9) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram odbioru odpadów z terenu gminy Sadlinki i uzgodnić go z Zamawiającym w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Harmonogramy muszą zawierać terminy odbioru odpadów zgodnie z częstotliwością wskazaną w pkt. 4 oraz obejmować cały okres realizacji usługi. Pierwszy harmonogram o nakładzie 1324 sztuk będzie obejmował okres od lipca do końca grudnia 2017 roku, zaś drugi harmonogram o nakładzie 1400 sztuk będzie obejmował cały rok kalendarzowy 2018.a)odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z danej nieruchomości powinien zawsze przypadać na ten sam dzień tygodnia, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy.b)odbiór odpadów selektywnie zbieranych (tworzywa sztuczne) z danej nieruchomości powinien zawsze przypadać na ten sam dzień miesiąca, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy. W miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień na tej samej zasadzie dwa razy w miesiącu.c)odbiór odpadów selektywnie zbieranych (szkło) z danej nieruchomości powinien zawsze przypadać na ten sam dzień co dwa miesiące, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy.d) odbiór odpadów selektywnie zbieranych (makulatura) z danej nieruchomości powinien zawsze przypadać na ten sam dzień co tworzywa sztuczne lecz nie rzadziej co dwa miesiące, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy.e) odbiór odpadów ulegających biodegradacji z danej nieruchomości (zgodnie z wykazem) powinien zawsze przypadać na ten sam dzień miesiąca w okresie od 01 maja do 31 października, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy.f) odbiór odpadów popiołu z danej nieruchomości (zgodnie z wykazem) powinien zawsze przypadać na ten sam dzień miesiąca w okresie od 01 października do 30 kwietnia, w przypadku gdy ustalony dzień tygodnia dla odbioru odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy.Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do harmonogramów.10)Rozdysponowanie wśród nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (gospodarstw domowych) zarówno w zabudowie jednorodzinnej, jak również w zabudowie wielorodzinnej - po jednym harmonogramie w formie papierowej dla każdego gospodarstwa domowego, w terminach:a)do 26 czerwca 2017 roku - na czas od lipca do końca grudnia 2017 roku. b)do 24 grudnia 2017 roku - na cały 2018 rok.11)zorganizowania i przeprowadzenia, po uzgodnieniu z Zamawiającym , jednej objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu: 20 03 07) oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego AGD i RTV (kod odpadu: 20 01 36) z wyznaczonych na terenie gminy Sadlinki miejsc. Zbiórki te odbędą się w miesiącu maju 2018 roku. W celu zorganizowania zbiórki Wykonawca uzgodni z Zamawiającym do końca kwietnia 2018 roku konkretny termin przeprowadzenia zbiórki przypadającego na soboty, wzór ogłoszeń informujących mieszkańców o przeprowadzeniu danej zbiórki oraz miejsca na terenie każdego z sołectw, w których przed dniem przeprowadzenia danej zbiórki zużyty sprzęt i odpady wielkogabarytowe będą gromadzone przez mieszkańców.12) przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informację o:a) ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów zmieszanych (Mg) - z uwzględnieniem miejsca ich przekazania (Wykonawca załączy Karty Przekazania Odpadów),b) poszczególnych rodzajach i ilościach odebranych i zagospodarowanych odpadów selektywnie zebranych (Mg) - z uwzględnieniem miejsca ich przekazania (Wykonawca załączy Karty Przekazania Odpadów),c) oświadczenie o odebraniu odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości wymienionych w wykazie nieruchomości, z wyszczególnieniem nieruchomości (z podziałem na poszczególne miejscowości), z których odpady nie zostały odebrane z podaniem przyczyny.d) w przypadkach niewłaściwego gromadzenia odpadów lub ich mieszania Wykonawca zobowiązany jest do: odebrania tych odpadów, poinformowania Zamawiającego o adresach nieruchomości, na których odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu, przekazania Zamawiającemu zdjęć w postaci cyfrowej dowodzących, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy (zdjęcia muszą być zrobione w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników lub worków do konkretnej nieruchomości), przekazania danych pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi.e) wykonawca będzie przekazywał miesięczny raport Zamawiającemu w terminie 7 dni po dniu zakończenia miesiąca, którego dotyczy w formie papierowej lub formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Zamawiający w terminie do 21 dni od dnia otrzymania raportu akceptuje go bądź zgłasza uwagi. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę.13) prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem niniejszego zamówienia, sporządzanie wykazów i półrocznych sprawozdań w formie pisemnej oraz przekazywanie ich do Zamawiającego w terminie nie później niż do końca miesiąca następującego po półroczu którego dotyczy. Sprawozdania należy składać zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi;14) odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego oraz ochrony środowiska, a w szczególności do:a) świadczenia usługi odbierania i zagospodarowania odpadów w sposób zapewniający przestrzeganie zasad wynikających z prawa ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie,b) zapobiegania wysypywania się odpadów z pojemników i worków podczas ich odbierania,c) uprzątania i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia np. altanek śmietnikowych, w tym także odbierania tych odpadów, które nie zostały umieszczone w pojemnikach,d) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed ich wysypaniem w trakcie transportu.15)spełnienia wymogów dotyczących przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych:a) obowiązkiem Wykonawcy jest przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, a także pozostałości z sortowania odpadów przewidzianych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK),b)W przypadku awarii instalacji regionalnej bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczych.Zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami Województwa Pomorskiego WPGO 2022 dla gminy Sadlinki został wyznaczony region gospodarki odpadami - Region Wschodni. W regionie tym funkcjonowały będą 2 instalacje regionalne, RIPOK Gilwa Mała (położony na terenie gminy Kwidzyn) oraz RIPOK Tczew. W ramach zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów zielonych, również jako instalację regionalną wyznaczono, należącą do firmy KommunalserviceVornkahl Polska, kompostownię pryzmową. W przypadku awarii instalacji regionalnej bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczych RIPOK Stary Las, RIPOK Szadółki.W celu potwierdzenia realizacji powyższego obowiązku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wykonanie obowiązku przez przedłożenie kart przekazania odpadów.16) przekazywania odpadów selektywnych ( opakowań wielomateriałowych, tworzywa sztucznego, metalu, szkła, papieru oraz popiołu) zebranych z terenu gminy Sadlinki do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.17) osiągnięcia wymaganych poziomów:a) recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: metali, tworzyw sztucznych i szkła - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych,b) ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów.18) wykonawca zapewni Zamawiającemu, po uzgodnieniu z Zamawiającym, stały dostęp do systemu monitorowania pracy pojazdów obejmujący:a) bieżące określenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS,b) odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy na mapie gminy Sadlinki (w formie elektronicznej), z możliwością ustalenia miejsca (adresu) wykonywania pracy,c) odtwarzanie i analizę historii pracy pojazdów z okresu realizacji zamówienia.19) wykonawca zapewni odbiór odpadów komunalnych, również w przypadkach, utrudnionego dojazdu do miejsc odbioru odpadów, czy to z uwagi na np.: trudno dostępne usytuowanie nieruchomości na terenie gminy, drogi gruntowe, przeprowadzane remonty dróg - objazdy, warunki atmosferyczne, itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.20) wykonawca zobowiązany jest posiadać i okazać na żądanie Zamawiającego wszelkie dokumenty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności: karty przekazania odpadu, dokumenty potwierdzające odzysk/recykling.21) wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia, pojemników służących do zbierania odpadów należących do właścicieli nieruchomości, powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.22) Wykonawca, na wniosek właściciela nieruchomości, umożliwi kupno pojemników na zmieszane odpady komunalne.23) Z informacji posiadanych przez zamawiającego wynika, iż ok. 600 gospodarstw domowych posiada własne pojemniki o pojemności 110 - 120 l na odpady komunalne zmieszane.24)W obecnej chwili 34 gospodarstw domowych na terenie Gminy Sadlinki nie zdeklarowało chęci segregacji odpadów, adresy tych nieruchomości zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości nieruchomości odnośnie wywozu odpadów selektywnie zbieranych.25) W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Zamawiający wyznaczył PSZOK w miejscowości Nebrowo Wielkie przy ulicy Szkolnej 17 (na terenie bazy Rolniczej Spółdzielni Handlowo-Usługowej).26) Zamawiający posiada w PSZOK pojemniki o pojemności 1100 L w ilości 20 sztuk. Do wykonawcy będzie należało oznaczenie odpowiednimi opisami tych pojemników. W PSZOK-u znajdować się będą pojemniki lub kontenery na: popiół, akumulatory, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady metalowe, odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone, zużyty sprzęt RTV i AGD, świetlówki, chemikalia, przeterminowane leki, chemia gospodarcza i PET, makulatura, szkło oraz folie po kiszonkach, sznurki i bigbagi. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania zebranych odpadów w PSZOK-u. Wymaga się opróżnianie pojemników co najmniej 1 raz w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości pojemników w PSZOK-u. Zagospodarowanie zebranych w PSZOK odpadów komunalnych należy dokonywać zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21). W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przekazać zebrane w sposób selektywny odpady komunalne w PSZOK do uprawnionych podmiotów prowadzących działalność w zakresie recyklingu i odzysku.27)W uchwale Rady Gminy Sadlinki z dnia w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami Zamawiający określa ilości zbieranych odpadów w sposób bezpłatny w PSZOKU.28)Wykonawca w miesiącach od maja do końca września ustawi na nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 169/1 położonej w miejscowości Sadlinki (Przedsiębiorstwo - Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ,,WAFIOZ" przy ulicy Kwidzyńskiej 24, 82-522 Sadlinki) dwa pojemniki z przeznaczeniem na popiół. Wymaga się opróżnianie pojemników co najmniej 1 raz w miesiącu.29)Wykonawca sporządzi i wywiesi w widocznym miejscu wykaz przyjmowanych w PSZOK odpadów zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.W przypadku przepełnienia się pojemników do selektywnej zbiórki w PSZOK-u Wykonawca zobowiązany będzie do częstszego ich opróżniania, poza określonym terminem odbioru odpadów selektywnych, niezwłocznie po dokonanym zgłoszeniu przez Zamawiającego.30)Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest również do odbierania przeterminowanych leków z punktu aptecznego położonego w miejscowości Sadlinki przy ulicy Kwidzyńskiej 20A, niezwłocznie po dokonanym zgłoszeniu przez Zamawiającego. W obecnej chwili przeterminowane leki są odbierane co dwa lub trzy miesiące w zależności od natężenia ich wytworzenia. Szacunkowa wielkość jednorazowego odbioru przeterminowanych leków to ok. 10 kg. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90500000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90533000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90511200-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90513100-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">18</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2017-07-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w tym zakresie </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,- zł.2. Wadium może być wniesione: 2.1. w pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego nr 32 8300 0009 0056 1758 2000 0020, z oznaczeniem w tytule przelewu ,,Wadium - przetarg na ,,Zagospodarowanie odpadów komunalnych"2.2. w innych formach: 2.2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. gwarancjach bankowych, 2.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) - poprzez dołączenie do oferty oryginału dokumentu stanowiącego wadium. 3. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku zamawiającego.4. Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 8.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 8.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Wycofanie oferty przed upływem terminu do składania ofert nie powoduje utraty wadium. </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>warunki płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 i 2 niniejszej umowy, dopuszczalna jest w przypadku:1)	zmiany, powyżej 5% względem stawek obowiązujących na dzień złożenia oferty, wysokości opłat wynikających bezpośrednio lub pośrednio z przepisów prawa, mających istotny wpływ na świadczenie usługi (w szczególności opłaty środowiskowej za umieszczenie odpadów na składowisku, czy powiązanej z nią opłatą za przyjęcie odpadów przez RIPOK),2)	zmiany przepisów prawa (w tym przepisów prawa lokalnego), wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów,3)	odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zamiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowywanego postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia jego zakresu, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,4)	wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).2.	W związku ze wskazanymi w ust. 1 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi.3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.4.	Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 2 niniejszej umowy, dopuszczalna jest w przypadku:6)	zmiany wysokości opłat wynikających wprost z przepisów prawa, a mających istotny wpływ na świadczenia usługi,7)	innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego, wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów,8)	odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zamiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowywanego postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia jego zakresu, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,9)	wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia.5.	W związku z wskazanymi w ust. 1 okolicznościami dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usług.6.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com