JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170608/528364-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 528364-N-2017 z dnia 2017-06-08 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">29115054400000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Św. Leonarda</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">25311 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kielce</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">041 3612344 w. 29, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">scrmits@post.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.scrmits.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.scrmits.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">25-040 Kielce, ul. Pakosz 72</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">TP/120/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2 części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, na zadanie nr 1 i/lub na zadanie nr 2 oddzielnie, lub na obydwa zadania razem.2. Przedmiotem zamówienia są Dostawy materiałów biurowych oraz tonerów i tuszy w okresie 1 roku od daty zawarcia umowy w następujących ilościach i rodzajach:Zadanie nr 1 ,,Dostawy materiałów biurowych" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku.L.p.	Asortyment	Ilość	Jednostka miary1.	A3 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero	2	ryza2.	A4 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero	1200	ryza3.	210mm x 30m Rolka faksowa Drescher	6	szt.4.	110mm x 20m - rolki termiczne	200	opakowanie (5szt)5.	28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne	20	opakowanie (10szt)6.	Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand	8	sztuka7.	Koperty płacowa utajniona 210x12x6 (1200sztuk w opak)	10	opakowanie (1200szt)8.	C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt.	5	opakowanie (250szt)9.	C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt.	10	Opakowanie (500szt)10.	C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe środek karton 500 szt.	5	Opakowanie (500szt)11.	C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt.	4	Opakowanie (1000szt)12.	Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40	26	szt.13.	Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD	30	szt.14.	A5 80 kartek kołozeszyt spirala bok TOP-2000	25	szt.15.	A5 Skorowidz twarda oprawa	3	szt.16.	A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	20	szt.17.	A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	35	szt.18.	A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	40	szt.19.	Okładka na zeszyt A5	10	szt.20.	A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej	25	szt.21.	A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej	4	szt.22.	Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle	3	szt.23.	Dziurkacz 103 30k. D.RECT	5	szt.24.	Rozszywacz 1029 Eagle	7	szt.25.	Zszywki 24/6 /1000szt/	500	Opakowanie (1000szt)26.	Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid	2	szt.27.	Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid	5	opakowanie (100szt)28.	Zszywacz 315A 30k. D.RECT	15	szt.29.	Taśma samoprzylepna 18mm x 20m	70	szt.30.	Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa	70	szt.31.	Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm	15	szt.32.	Bloczek samoprzylepny 38x51mm	30	szt.33.	Bloczek samoprzylepny 51x76mm	10	szt.34.	Bloczek samoprzylepny 76x76mm	25	szt.35.	Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek	3	szt.36.	Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart.	3	szt.37.	Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40	3	szt.38.	Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40	10	szt.39.	Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40	3	szt.40.	Zakładki samoprzylepne 20x50mm	5	szt.41.	Klej w sztyfcie 21g Profice	30	szt.42.	Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt	15	szt.43.	Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska	10	szt.44.	Terminarz Szefa A5 dzienny 2017 Herlitz	20	szt.45.	Kalendarz stojący ze spiralą pionowy A5	20	szt.46.	Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m	35	szt.47.	Korektor w piórze	15	szt.48.	Naboje krótkie 301 Pelikan	5	szt.49.	Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem)	10	szt.50.	Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem)	15	szt.51.	Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem)	5	szt.52.	Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory	20	szt.53.	Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT	100	szt.54.	Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT	25	szt.55.	Marker permanentny dwustronny CD&DVD	25	szt.56.	Wkład do długopisu uniwersalny krótki	100	szt.57.	Długopis, kolor niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd	100	szt.58.	Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach	500	szt.59.	Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory	600	szt.60.	Wkład plastikowy typ Zenit	70	szt.61.	Wkład metalowy gruby typu Zenith 4	50	szt.62.	Ołówek drewniany z gumką	30	szt.63.	Temperówka metal pojedyncza	10	szt.64.	Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm	5	szt.65.	Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm	3	szt.66.	Linijka 20cm aluminiowa	5	szt.67.	Linijka 25 cm przezroczysta	10	szt.68.	Gumka do ścierania ołówkowa	10	szt.69.	Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm	25	szt.70.	Segregator A4/50mm Lobos	20	szt.71.	Segregator A4/75mm, różne kolory	150	szt.72.	Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe	5	szt.73.	Skoroszyt wpinany kartonowy	150	szt.74	Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4	150	szt.75.	Deska z klipem i okładką A5	5	szt.76.	Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm	25	szt.77.	Teczka kartonowa laminowana z rączką	3	szt.78.	Teczka wiązana biała A4	250	szt.79.	Teczka z gumką kolor A4	150	szt.80.	Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm	10	szt.81.	Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT	5	szt.82.	Koszulka zamykana na suwak z perforacją	50	szt.83.	GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.)	45	opakowanie (100szt)84.	KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./	3	opakowanie (100szt)85.	Koszulka groszkowa A5/100szt.	8	opakowanie (100szt)86.	Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/	3	opakowanie (10szt)87.	Clip biurowy 19mm /12szt/	1	opakowanie (12szt)88.	Clip biurowy 32mm /12szt/	1	opakowanie (12szt)89.	Spinacz 28mm /100szt./	50	opakowanie (100szt)90.	Spinacz 50mm /100szt./	25	opakowanie (100szt)91.	Woreczki strunowe 7x10 /100szt./	2	szt.92.	Woreczki strunowe 10x12 /100szt./	2	szt.93.	Woreczki strunowe 10x15 /100szt./	2	szt.94.	Woreczki strunowe 10x20 /100szt./	2	szt.95.	Woreczki strunowe 12x18 /100szt./	2	szt.96.	Woreczki strunowe 15x22 /100szt./	2	szt.97.	Woreczki strunowe 15x25 /100szt./	2	szt.98.	Woreczki strunowe 23x32 /100szt./	5	szt.99.	Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska	2	opakowanie (50szt)100.	Zawieszki do kluczy brelok plastik (100szt)	1	opakowanie (100szt)101.	Tacka biurowa na dokumenty	15	szt.102	Przybornik na biurko	5	szt.103.	Grzbiet do bindowania, różne rozmiary (25szt)	10	opakowanie (25szt)104.	Okładki do bindowania przezroczyste A4	2	opakowanie (100szt)105.	A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania	2	opakowanie (100szt)106.	kalkulator	3	szt.Zadanie nr 2 ,,Dostawy tonerów i tuszy" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku.L.p.	Asortyment	Ilość	Jednostka miary1.	Sharp AR-016T toner do 5015/5105/5120/5316	2	szt.2.	Sharp AR-168T/AR-152LT toner do122/153/5012/5415/ ARM-155	2	szt.3.	Sharp AR208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420	2	szt.4.	Sharp AR 168 T toner do122/153/5012/5415/ ARM-155	1	szt.5.	Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP zamie	2	szt.6.	Toner do Xerox C118/M118	3	szt.7.	Printe Toner Canon Typ T do L380, L400	5	szt.8.	Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC	4	szt.9.	Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC (oryginał)	3	szt.10.	PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip	4	szt.11.	Printe TH36ANC HP CB436A czarny (oryginał)	12	szt.12.	Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny	6	szt.13.	Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip	75	szt.14.	CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk)	6	szt.15.	C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP (zestaw)	3	szt.16.	343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color	1600	szt.17.	337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black	1600	szt.18.	TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 )	2	szt.19.	Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 )	4	szt.20.	KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack	5	szt.21.	ZPD-KXFAD412NP PRISM Bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K	5	szt.22.	Black Point BPPA52 film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52)	8	szt.23.	KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point	6	szt.3. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów).Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30125110-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30190000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197630-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego- załącznik nr 4 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ - informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5, składa stosowne do treści art. 24 ust. 11, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>95,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji niezmienności cen netto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w szczególności części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)	Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia).2)	Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Dostawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej.3)	Zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, z uwagi na niezależne od stron okoliczności - siła wyższa. Za okoliczności ,,siły wyższej" uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez Stronę powołującą się na nią. 4) Strony dopuszczają możliwość zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach.4)	Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT,5)	Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po okresie niezmienności ceny w przypadku zmiany o (+, -) 10 % średniego kursu euro w odniesieniu do średniego kursu euro z dnia zawarcia umowy lub z dnia ostatniej zmiany ceny przedmiotu umowy w związku ze zmianą średniego kursu euro.,,Średni kurs euro" oznacza: oficjalny średni kurs wymiany EURO i Polskiego Złotego, który odpowiada kursowi średniemu pomiędzy oficjalnym kursem kupna i sprzedaży EURO i Polskiego Złotego ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia Zamawiającego. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy materiałów biurowych w okresie 1 roku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1 ,,Dostawy materiałów biurowych" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku.L.p.	Asortyment	Ilość	Jednostka miary1.	A3 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero	2	ryza2.	A4 POLSPEED 80g/500 ark - Papier ksero	1200	ryza3.	210mm x 30m Rolka faksowa Drescher	6	szt.4.	110mm x 20m - rolki termiczne	200	opakowanie (5szt)5.	28mm x 25m (10 szt) rolki termiczne	20	opakowanie (10szt)6.	Dziennik korespondencyjny A4 96 k. twarda oprawa Grand	8	sztuka7.	Koperty płacowa utajniona 210x12x6 (1200sztuk w opak)	10	opakowanie (1200szt)8.	C4 HK Koperta biała / 229 x 324 / karton 250 szt.	5	opakowanie (250szt)9.	C5 HK Koperta biała /162 x 229/ karton 500 szt.	10	Opakowanie (500szt)10.	C5 HK Koperta biała /162 x 229/ okno prawe środek karton 500 szt.	5	Opakowanie (500szt)11.	C6 SK Koperta biała /114 x 162/ karton 1000 szt.	4	Opakowanie (1000szt)12.	Koperta przestrzenna RBD C4 HK brąz 230x324x40	26	szt.13.	Koperta bąbelkowa na płyty CD/DVD	30	szt.14.	A5 80 kartek kołozeszyt spirala bok TOP-2000	25	szt.15.	A5 Skorowidz twarda oprawa	3	szt.16.	A5 32 kartki-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	20	szt.17.	A5 60 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	35	szt.18.	A5 96 kartek zeszyt w kratkę w oprawie broszurowej	40	szt.19.	Okładka na zeszyt A5	10	szt.20.	A4 96 kartek-zeszyt w kratkę w oprawie sztywnej	25	szt.21.	A5 96 kartek zeszyt ( brulion ) w kratkę w oprawie sztywnej	4	szt.22.	Dziurkacz 837 (25 kartek) Eagle	3	szt.23.	Dziurkacz 103 30k. D.RECT	5	szt.24.	Rozszywacz 1029 Eagle	7	szt.25.	Zszywki 24/6 /1000szt/	500	Opakowanie (1000szt)26.	Zszywacz Fashion 30 kartek Rapid	2	szt.27.	Zszywki 24/6 Strong 1M Rapid	5	opakowanie (100szt)28.	Zszywacz 315A 30k. D.RECT	15	szt.29.	Taśma samoprzylepna 18mm x 20m	70	szt.30.	Taśma pakowa 48 mm x 50 m brązowa	70	szt.31.	Karteczki samoprzylepne kostka mini 50x50mm	15	szt.32.	Bloczek samoprzylepny 38x51mm	30	szt.33.	Bloczek samoprzylepny 51x76mm	10	szt.34.	Bloczek samoprzylepny 76x76mm	25	szt.35.	Bloczek samoprzylepny 76x76 neonowy 400 kartek	3	szt.36.	Karteczki samoprzylepne 75 x 125 mm 100 kart.	3	szt.37.	Kostka kubikowa kolor nieklejona 85x85x40	3	szt.38.	Kostka kubikowa biała klejona 85x85x40	10	szt.39.	Kostka kubikowa kolor klejona 85x85x40	3	szt.40.	Zakładki samoprzylepne 20x50mm	5	szt.41.	Klej w sztyfcie 21g Profice	30	szt.42.	Nożyczki SG-210 21cm gumowy uchwyt	15	szt.43.	Teczka na akta osobowe twarda oprawa introligatorska	10	szt.44.	Terminarz Szefa A5 dzienny 2017 Herlitz	20	szt.45.	Kalendarz stojący ze spiralą pionowy A5	20	szt.46.	Korektor Bin Bin w taśmie 5mmx8m	35	szt.47.	Korektor w piórze	15	szt.48.	Naboje krótkie 301 Pelikan	5	szt.49.	Tusz do pieczątek wodny 30ml czarny (butelka z dozownikem)	10	szt.50.	Tusz do pieczątek wodny 30ml czerwony (butelka z dozownikem)	15	szt.51.	Tusz do pieczątek wodny 30ml zielony (butelka z dozownikem)	5	szt.52.	Zakreślacz fluorescencyjny 1-5mm, różne kolory	20	szt.53.	Marker permanentny okrągła końcówka D.RECT	100	szt.54.	Marker permanentny ścięta końcówka D.RECT	25	szt.55.	Marker permanentny dwustronny CD&DVD	25	szt.56.	Wkład do długopisu uniwersalny krótki	100	szt.57.	Długopis, kolor niebieski, na wkłady wymienne, elegancki wygląd	100	szt.58.	Długopis żelowy, linia pisania 0,32mm, końcówka zestali nierdzewnej, dostępny w czterech kolorach	500	szt.59.	Wkład do długopisu żelowego, linia pisania 0,32, cztery kolory	600	szt.60.	Wkład plastikowy typ Zenit	70	szt.61.	Wkład metalowy gruby typu Zenith 4	50	szt.62.	Ołówek drewniany z gumką	30	szt.63.	Temperówka metal pojedyncza	10	szt.64.	Rysiki do ołówka automatycznego 0,5mm	5	szt.65.	Ołówek automatyczny na rysik 0,5mm	3	szt.66.	Linijka 20cm aluminiowa	5	szt.67.	Linijka 25 cm przezroczysta	10	szt.68.	Gumka do ścierania ołówkowa	10	szt.69.	Teczka na akta osobowe A4/2R/2cm	25	szt.70.	Segregator A4/50mm Lobos	20	szt.71.	Segregator A4/75mm, różne kolory	150	szt.72.	Segregator A4/50 FCK okuty 062 VauPe	5	szt.73.	Skoroszyt wpinany kartonowy	150	szt.74	Skoroszyt oczkowy z otworami do segregatora A4	150	szt.75.	Deska z klipem i okładką A5	5	szt.76.	Deska z klipem i okładką A4 (clipboard) PP 1,2mm	25	szt.77.	Teczka kartonowa laminowana z rączką	3	szt.78.	Teczka wiązana biała A4	250	szt.79.	Teczka z gumką kolor A4	150	szt.80.	Teczka skrzydłowa z gumką A4 20 mm	10	szt.81.	Przekładka kartonowa do segregatora 1/3 A4 Q-CONNECT	5	szt.82.	Koszulka zamykana na suwak z perforacją	50	szt.83.	GROSZKOWE Koszulki A4 - folia (opak. 100 szt.)	45	opakowanie (100szt)84.	KRYSTALICZNE Koszulki A4 - folia /100szt./	3	opakowanie (100szt)85.	Koszulka groszkowa A5/100szt.	8	opakowanie (100szt)86.	Koszulki groszkowe z boczną klapką A4 /10szt/	3	opakowanie (10szt)87.	Clip biurowy 19mm /12szt/	1	opakowanie (12szt)88.	Clip biurowy 32mm /12szt/	1	opakowanie (12szt)89.	Spinacz 28mm /100szt./	50	opakowanie (100szt)90.	Spinacz 50mm /100szt./	25	opakowanie (100szt)91.	Woreczki strunowe 7x10 /100szt./	2	szt.92.	Woreczki strunowe 10x12 /100szt./	2	szt.93.	Woreczki strunowe 10x15 /100szt./	2	szt.94.	Woreczki strunowe 10x20 /100szt./	2	szt.95.	Woreczki strunowe 12x18 /100szt./	2	szt.96.	Woreczki strunowe 15x22 /100szt./	2	szt.97.	Woreczki strunowe 15x25 /100szt./	2	szt.98.	Woreczki strunowe 23x32 /100szt./	5	szt.99.	Kalka ołówkowa A4/50 arkuszy niebieska	2	opakowanie (50szt)100.	Zawieszki do kluczy brelok plastik (100szt)	1	opakowanie (100szt)101.	Tacka biurowa na dokumenty	15	szt.102	Przybornik na biurko	5	szt.103.	Grzbiet do bindowania, różne rozmiary (25szt)	10	opakowanie (25szt)104.	Okładki do bindowania przezroczyste A4	2	opakowanie (100szt)105.	A4 216*303mm 2x80mic 100szt. folia do laminowania	2	opakowanie (100szt)106.	kalkulator	3	szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30190000-7, 30197630-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji niezmienności cen netto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawy tonerów i tuszy w okresie 1 roku</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2 ,,Dostawy tonerów i tuszy" w ilościach opisanych poniżej w okresie 1 roku.L.p.	Asortyment	Ilość	Jednostka miary1.	Sharp AR-016T toner do 5015/5105/5120/5316	2	szt.2.	Sharp AR-168T/AR-152LT toner do122/153/5012/5415/ ARM-155	2	szt.3.	Sharp AR208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420	2	szt.4.	Sharp AR 168 T toner do122/153/5012/5415/ ARM-155	1	szt.5.	Taśma barwiąca KBPO320 OKI do ML-182/320/3320/3390 BP zamie	2	szt.6.	Toner do Xerox C118/M118	3	szt.7.	Printe Toner Canon Typ T do L380, L400	5	szt.8.	Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC	4	szt.9.	Toner do HP LJ 1320/1160 (Q5949A) PRINTE pro TH49ANC (oryginał)	3	szt.10.	PRINTE TH53ANCToner do HP LJ 2015 (Q7553A) pro, chip	4	szt.11.	Printe TH36ANC HP CB436A czarny (oryginał)	12	szt.12.	Printe TH36ANC Zamiennik dla tonera HP CB436A czarny	6	szt.13.	Printe TH05ANC toner do HP P2035 (CE505A) PRO, chip	75	szt.14.	CG898AE Zestaw HP Value Pack Nr 940xl (combo pack - cmyk)	6	szt.15.	C4906A Nr 940XL black tusz do drukarki HP (zestaw)	3	szt.16.	343 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer color	1600	szt.17.	337 Tusz do HP Office Jet 100 Mobile Printer black	1600	szt.18.	TRÓJPAK Toner KX-FAT92E Panasonic (KX-MB 773 )	2	szt.19.	Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB 773 )	4	szt.20.	KX-FAT411E-T Toner Panasonic do KX-MB 2000/2010/2025/2030/2061 3-pack	5	szt.21.	ZPD-KXFAD412NP PRISM Bęben zamiennik do Panasonic KX-FAD412A 100% 6K	5	szt.22.	Black Point BPPA52 film do Panasonic FP 207/218 1 rolka (KX-FA 52)	8	szt.23.	KX-FA 57 Film 70m Panasonic do FP 343/363, 1 rolka Black Point	6	szt. Tusze i tonery oferowane przez Wykonawcę muszą być materiałami nowymi, czyli wykonanymi z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nie mogą być regenerowane ani prefabrykowane (dotyczy oryginałów).Tusz 343 i 337 ma być oryginalny wyprodukowany przez producenta drukarek.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji niezmienności cen netto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com