JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170630/542690-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542690-N-2017 z dnia 2017-06-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">19298579700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jana III Sobieskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">251</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">84200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wejherowo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">586 775 000 wew. 34, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@wznk.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">58 6775000 w. 43</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wznk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.wznk.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.wznk.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Tak</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">https://licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie - dotyczy wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego 251 84-200 Wejherowo, pok. 103 Kancelaria</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">01/LE/RB/SMA/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie.W zakres zadania wchodzą następujące etapy prac technologicznych:o	rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,o	rozebranie obróbek blacharskich,o	demontaż instalacji odgromowej,o	rozebranie czap betonowych kominowych, o	oczyszczenie i zagruntowanie podłoży betonowych oraz z cegieł,o	wykonanie prac murarskich i betoniarskich (wykonanie czap betonowych kominowych),o	wykonanie prac izolacyjnych - ułożenie styropapy na powierzchni dachu,o	wykonanie prac dekarskich - ułożenie papy termozgrzewalnej na powierzchni dachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich (ogniomury oraz ściany kominów), montaż rynien i rur spustowych. Wszystkie prace remontowe pokrycia dachowego będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z Opisem Prac Technologicznych - stanowiącym załącznik nr 7. Opis prac technologicznych zwany jest w dalszej części przedmiotowego ogłoszenia Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">30</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">30 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">nie dotyczy</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa wymagań do powyższego warunku</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczeniaZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenieudziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie pokrycia dachowegolub wykonaniu pokrycia dachowego lub przebudowy konstrukcji dachowej wraz zwykonaniem pokrycia dachowego (jednego) budynku będącego w eksploatacji owartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, każde z zamówień.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzieleniezamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.12-23 ustawy (odpowiednio rozdz. VI pkt. 2 niniejszego ogłoszenia) Zamawiającyżąda od Wykonawcy przedłożenia następujących dokumentów: Oświadczenia obraku podstaw do wykluczenia Wykonawcy składany na podstawie art. 25 a ust.1pkt 1 (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia) W celu wykazania braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt 5 ustawy PZP(odpowiednio rozdz. VI pkt. 3 niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żąda odWykonawcy przedłożenia oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4, tj.:Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu: o którym mowa w art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 2 ustawy PZP, októrym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy PZP. 8. W celu wykazania braku podstawdo wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP Zamawiającyżąda od Wykonawcy przedłożenia dokumentów dotyczących przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, tj.: 8.1 Oświadczenie o przynależności należących do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacja otym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do niniejszegoogłoszenia) - oryginał.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">podstawie art. 25 a ust. 1 pkt 1 (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia). 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy (odpowiednio rozdz. VI pkt. 1 niniejszego ogłoszenia) Zamawiający żądaod Wykonawcy następujących dokumentów wymienionych w § 2 ust.4 pkt. 1Rozporządzenia o dokumentach, tj.: 2.1 Wykaz wykonanych głównych robótbudowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniemprzedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztukibudowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszegoogłoszenia. UWAGA: W załączniku nr 5 Wykonawca przedstawi główne robotybudowlane, dla których załączy dowody, że zostały one wykonane zgodnie zzasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez główne roboty, którychdotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o którychmowa w rozdz. VI pkt. 2 niniejszego ogłoszenia. 2.2 Dowody dotyczącenajważniejszych robót określające czy roboty te zostały wykonane w sposóbnależyty i prawidłowo ukończone, tzn.: - poświadczenie albo - inne dokumenty -jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 2.3 Dowody, o którychmowa powyżej, są wskazane w § 2 ust. 4 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byćskładane. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, możeprzedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 2ust. 4 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. wsprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy orazform, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.4 W przypadku, gdyZamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie, októrym mowa w punkcie 2.1 nin. rozdziału, zostały wcześniej wykonane,Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie2.2 i 2.3 nin. rozdziału. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, októrych mowa w rozdz. VI pkt. 1, niniejszego ogłoszenia, polega na zasobach innychpodmiotów, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponowałzasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonaniazamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotamigwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda, w szczególnościprzedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniuzamówienia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszegoogłoszenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia - wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniuskłada także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 i3 do ogłoszenia. Zobowiązanie winno dotyczyć w szczególności: - zakresudostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystaniazasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,-charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, - zakresui okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Zgodnie z art.23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) Każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania brakupodstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy składa oddzielnedokumenty wymienione w pkt. 4 nin. rozdziału. b) Oświadczenie o ustanowieniupełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Dokumenty, potwierdzającespełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych o których mowa w pkt. 1, 2, 3, nin. rozdziału - winni złożyć wspólnie. d)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celuwykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówieniaw okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, pkt 2, pkt. 5 ustawyskłada oddzielnie dokumenty (załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia - oryginał). 7.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty o których mowa wpkt. 1, 4 nin. rozdziału dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Inne dokumenty nie wymienione w rozdziale VI i VII. 1. Wniosek o dopuszczenie doudziału w licytacji elektronicznej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszegoogłoszenia i dostępny jest na stronie Zamawiającego http://www.wznk.pl/. Wnioseko dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (wraz z dokumentami, o którychmowa w rozdziale VII) należy złożyć na piśmie w zamkniętej kopercieuniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty. Koperta powinnabyć oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy zaadresowane na: WejherowskiZarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200Wejherowo z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacjielektronicznej na Wykonanie remontu pokrycia dachowego budynkuzlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie - nr postępowania01/LE/RB/SMA/2017. Konsekwencje źle oznaczonej koperty ponosi Wykonawca.Wnioski złożone do Zamawiającego po upływie terminu określonego dla ichskładania oraz złożone w formie innej niż pisemna nie będą rozpatrywane -Zamawiający uzna, iż nie zostały w ogóle złożone i odeśle niezwłocznie. 2. Zamoment złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznejprzyjmuje się termin skutecznego dostarczenia wniosku Zamawiającemu. Jeżeliwniosek wpłynie do Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego wrozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity:Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, oterminie złożenia wniosku decyduje wyłącznie moment faktycznego (rzeczywistego)dostarczenia wniosku do Zamawiającego. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowaniaWykonawców jest wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentujepełnomocnik oraz wniosek składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie oudzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczyrównież wspólników spółki cywilnej). Wykonawcy ubiegający się wspólnie oudzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopiipoświadczonej przez notariusza. 4. W przypadku składania wspólnego wnioskuprzez kilku Wykonawców, każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie oudzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenie w zakresie brakupodstaw do wykluczenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,- zł(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminuskładania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 3. Wadiummoże być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art.45 ust. 6 ustawy, przyczym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowyWejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Wejherowie - BankMillennium O/Wejherowo nr 84 1160 2202 0000 0000 7646 4877. b) w przypadkuwniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadialnego musiwynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnejkwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginałtego dokumentu należy złożyć w Dziale Księgowo - Finansowym WZNK wWejherowie przy ul. Jana III Sobieskiego 251 w pok. Nr 010 przed upływem terminuotwarcia licytacji elektronicznej. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiającyprzechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający wykluczy z postępowania oudzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium. Jednocześnie wniosekwykonawcy wykluczonego uznaje się za niedopuszczony do udziału w licytacji(odrzucony). 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się momentzaksięgowania wymaganej kwoty na wskazanym przez Zamawiającego koncie. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku wystąpienia okolicznościokreślonych w art.46 ust. 1 i 2 ustawy. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzuZamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunkubankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o kosztyprowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy narachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymujewadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych wart.46 ust. 4a i 5 ustawy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">www.wznk.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnymzakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie podadresem https://licytacje.uzp.gov.pl/. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemudopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemiedostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem odopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informacjęo swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. Wprzypadku nie podania loginu we wniosku lub też błędnego podania loginuniezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, Zamawiający wezwieWykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwiprzypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listęWykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia wwyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy doprowadzonej licytacji, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziałuWykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu,nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawcówchcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpiselektroniczny. 5. Wymagania techniczne: połączenie z siecią Internet, komputerklasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przezproducentów przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 lub wyższej orazInternet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0 (lub wyższej) z zainstalowaną jedną z w/wprzeglądarek lub przeglądarką równoważną.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. Licytacja elektroniczna związana z Wykonaniem remontu pokrycia dachowegobudynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28 w Wejherowie będzielicytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejnekorzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcialicytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdyinny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcyproponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie wgroszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przezWykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotęminimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość2 000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych brutto). 7. W toku licytacjiZamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzieprzekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nichofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także ocenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawniinformacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnieniaaktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przyużyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżaniaautomatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za Wykonanieremontu pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego przy Osiedlu Kaszubskim 28w Wejherowie na kwotę 160 000,00 PLN brutto (słownie : sto sześćdziesiąt tysięcyzłotych 00/100) . 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferujew chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizacjecałego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składnikiwraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12.Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojejstronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13.Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione powyborze oferty: Po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowywykonawca winien: a. przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy jeżeli niewynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej lubinny dokument wykazujący umocowanie danej osoby do reprezentowaniaWykonawcy, lub umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenie oferty przezwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b. złożyć kosztorys ofertowyna kwotę brutto z wybranej oferty - w dniu podpisania umowy</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 15 minut</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-07-10</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 09:30:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni od dnia przesłania zaproszeń</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Upływa w dniu otwarcia, o godzinie 10:15</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">szczegółowo opisane w załączniku nr 8 doniniejszego ogłoszenia - ,,Projekcie umowy"</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciemumowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotęstanowiącą 10 % zadeklarowanej ceny ofertowej. 2. Zabezpieczenie należytegowykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub wkilku formach, zgodnie z art.148 ust.1 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium wpieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczetzabezpieczenia. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłacaprzelewem na rachunek bankowy Wejherowskiego Zarządu NieruchomościKomunalnych w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo na konto wskazaneprzez Zamawiającego. Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunkubankowym. 5. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zodsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było onoprzechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizjibankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone lub zwolnione wnastępujący sposób: a) 70% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 30 dnipo protokolarnym stwierdzeniu usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorzekońcowym, b) 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia w ciągu 15 dni poupływie okresu rękojmi</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje">Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami orazprzekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionychdo porozumiewania się z wykonawcami: 1)Postępowanie prowadzone jest w językupolskim, 2)Wniosek wraz z załącznikami, wykonawca/y składają w formie pisemnejna adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego251, 84-200 Wejherowo. 3) Pozostałe oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje (np. wyjaśnienia tajemnicy przedsiębiorstwa, wyjaśnienia z art. 26 ust. 4Pzp, wezwanie do złożenia dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp, wezwanie dozłożenia wyjaśnień zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp, zawiadomienie o wyborzenajkorzystniejszej oferty/unieważnieniu postępowania) zamawiający i wykonawcyprzekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem że: a)dokumenty i oświadczenia tj: informacja że wykonawca nie należy do grupykapitałowej, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej,oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp, zobowiązania innych podmiotów dooddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i pełnomocnictwo, muszą być złożonew formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza b) pozostałedokumenty i oświadczenia (inne niż wymienione w lit. a)), o które Zamawiającywzywa na podstawie art. 26 ust 3 Pzp muszą być złożone w formie oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadkuinnych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadachokreślonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiedniowykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałemodpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Z zastrzeżeniem pkt. 2.4). 4) Odmomentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77ustawy, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inneinformacje drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnejhttps://licytacje.uzp.gov.pl. 5) Zaproszenie o dopuszczeniu do udziału w licytacjielektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogąelektroniczną na adres e-mail podany we wniosku o dopuszczenie do udziału wlicytacji. 6) Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, do momentuupływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczanie na stronie internetowejZamawiającego, pod adresem www.wznk.pl 7) Wszelka korespondencja winna byćoznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana: a) w formie pisemnejna adres: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ul. Jana III Sobieskiego251, 84-200 Wejherowo b) faksem na numer: 58 677 50 00 wew. 25 c) drogąelektroniczną na adres e-mail: zamowienia@wznk.pl 8) Osoba upoważniona dokontaktowania się w wykonawcami: Szymon Małachowicz, Anna Formella - KomórkaZamówień Publicznych, Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. JanaIII Sobieskiego 251 tel. 58 677 50 00 wew. 34. Forma dokumentów 1) Dokumenty, októrych mowa w sekcji VII ogłoszenia muszą być złożone w formie oryginału lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem,że: a) informacja że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, b) lista podmiotównależących do tej samej grupy kapitałowej, c) oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt. 1Pzp, d) zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnychzasobów, muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwo musi być złożonew formie oryginału lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałemprzez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądźuwierzytelniona przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączenieminformacji że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, listy podmiotównależących do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp,zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów ipełnomocnictwa) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przezWykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego wniosektj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawicielaWykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. Poświadczenie zazgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiającyidentyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentówza zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 3) W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadkuinnych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadachokreślonych w art. 22a Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiedniowykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałemodpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4) Dokumenty sporządzone wjęzyku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Czyprzewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadkunieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej orazniepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwaczłonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały byćprzeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie</span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana umowy - zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 8 do niniejszego ogłoszenia - ,,Projekcie umowy"</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data"></span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina"></span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com