JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170718/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170718/553137-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 553137-N-2017 z dnia 2017-07-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Człuchowski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach Powiatu Człuchowskiego ETAP II</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu pt. ,,Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim". Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Człuchowski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">77097660000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wojska Polskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">77300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Człuchów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">59 8342539, 8343461 do 463, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">598 342 539</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.powiatczluchowski.org.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.powiatczluchowski.org.pl </span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.powiatczluchowski.org.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie papierowej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiat Człuchowski 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach Powiatu Człuchowskiego ETAP II</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IN.272.11.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem, uruchomieniem oraz montażem pomocy dydaktycznych na potrzeby przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych w szkołach na terenie Powiatu Człuchowskiego ETAP II, tj.1)	Zespół Szkół Sportowych w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Koszalińska 2b,2)	Zespół Szkół Technicznych w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Koszalińska 2,3)	Zespół Szkół Gimnazjalnych i Ogólnokształcących w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Kusocińskiego 1,4)	Zespół Szkół Agrobiznesu w Człuchowie 77-300 Człuchów, ul. Parkowa 1,5)	Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Szczecińska 8,6)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Czarnem 77-330 Czarne, ul. Leśna 2,2.	Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu pt. ,,Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim". Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 RPO WP 2014-2020) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.	Przedmiot zamówienia zostanie posegregowany według poniższej instrukcji, a szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 1)	Przedmiot zamówienia wskazany w Formularzu cenowym załącznik nr 1 do siwz w częściach nr 1,2 i 3 należy dostarczyć do Zespołu Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków w Człuchowie ul. Koszlińska 2b 77-300 Człuchów tel: 59 82 21 1572)	Przedmiot zamówienia wskazany w Formularzu cenowym załącznik nr 1 do siwz w części nr 4,5 i 6 należy dostarczyć zgodnie ze wskazaną lokalizacją w Formularzu, o którym mowa powyżej.3)	Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie realizacji umowy po Stronie Zamawiającego jest Dyrektor Powiatowego Ośrodka Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki w Człuchowie Władysław Strojk tel. 510 100108 lub 59834 53 66 4.	Szczegółowy zakres ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym wraz z instrukcją - załącznik nr 1 do niniejszej siwz, kolumny oznaczone 0 i 00 zostały utworzone na potrzeby Zamawiającego w celu dokonania odpowiedniej lokalizacji przedmiotu zamówienia i nie dotyczą Wykonawcy na etapie składania ofert. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do siwz. Przedmiot zamówienia stanowią między innymi: zestawy komputerowe, oprogramowania specjalistyczne, urządzenie kopiujące, RTV, Foto, sprzęt nagłaśniający zestaw muzyczny itd. 5.	Zamawiający wymaga, aby całość zaoferowanego przedmiotu zamówienia była fabrycznie nowa, kompletna, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2016 r. wraz z potrzebnymi do działania przewodami i rzetelnymi złączami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadała wymagane prawem np. atesty lub certyfikaty, oznakowanie CE (deklaracje zgodności lub certyfikaty CE dopuszczające do użytku szkolnego), karty gwarancyjne (o ile jest to wymagane) i instrukcję obsługi w języku polskim.6.	W ust. 5 i 6 zostały określone przez Zamawiającego wymagania dotyczą kompletnych urządzeń, a co za tym idzie wszystkich ich elementów, w tym oprogramowania i systemu operacyjnego. Zamawiający nie określił wymagania, co do podmiotu, który ma zainstalować oprogramowanie i system operacyjny - urządzenia mają być gotowe do pracy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. Podczas odbioru Zamawiający każdorazowo dokonuje weryfikacji dostarczonego przedmiotu zamówienia, co wiąże się z weryfikacją poszczególnych elementów licencyjnych wymaganych przez producenta oprogramowania. Weryfikacja legalności oprogramowania dokonywana jest również za pomocą procedury aktywacji wskazanej przez producenta danego oprogramowania.7.	Wykonawca składając ofertę na wybrane części zamówienia musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty - również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do siwz.8.	Wskazane w załączniku nr 6 do siwz ewentualne znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne (zgodnie z zapisami siwz), za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Równoważność umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Możliwość posługiwania się rozwiązaniami zastępczymi (równoważnymi) dopuszczają przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.9.	Zamawiający nie dopuszcza w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ użycia sformułowań np. nie dotyczy, brak, podawania adresów stron internetowych bez wymaganego opisu oferowanych parametrów itp. 10.	Wykonawca przystępując do danej części zamówienia, musi zaoferować cenę za wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia ujęte w konkretnej części. 11.	Przedmiot zamówienia opisany w Formularzu cenowym zał. nr 1 do SIWZ został podzielony na sześć części:1)	Część 1 Komputery przenośne (laptopy) 2)	Część 2 Serwery3)	Część 3 - Oprogramowanie specjalistyczne użytkowane na komputerach przenośnych (laptopach) - APLIKACJE GRAFICZNE I BIUROWE4)	Część 4 - Sprzęt RTV FOT5)	Część 5- Sprzęt nagłaśniający6)	Część 6 - Tablica multimedialna, projektory. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48190000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48500000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48000000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48620000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48322000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32320000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32321200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32322000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32342400-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32340000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32342420-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38651000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48820000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">30</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - załącznik nr 4</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2Oświadczenie Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić lub nie będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego załącznik nr 5 (dla każdej części oddzielne oświadczenie, jeżeli dotyczy)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7(jeżeli dotyczy)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentów zgodnie z paragrafem 10 ust. 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów nastąpi w przypadku wskazania w Formularzu ofertowym załącznik nr 2 do siwz przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Część 1 jeden tysiąc pięćset zł (1 500 zł)Część 2 dwieście zł (200 zł)Część 3 dwieście zł (200 zł)Część 4 sto zł (100 zł)Część 5 dwieście zł(200 zł)Część 6 dwieście zł (200 zł)</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-07-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Komputery przenośne (laptopy) </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1- Komputery przenośne (laptopy)KOMPUTERY PRZENOŚNE- APLIKACJE EDUKACYJNE I BIUROWEWszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, należy traktować, jako minimalne.Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy do zastosowań w komputerach przenośnych osiągający co najmniej 4700 pkt. w teście ,,PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - Updated 3rd of July 2017", według wyników ze strony http://www .cpubenchmark.net/laptop.htmlPamięć RAM 8 GBMaksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 32 GBIlość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1Dysk twardy 240 GB SSD SATA III, transfer odczyt/zapis: 450/450 MB/sWbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayerEkran: LED Przekątna ekranu 15,6"Nominalna rozdzielczość minimum 1366 x 768 (HD)Zintegrowana karta graficznaZintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition Audio- Wbudowany mikrofon- Wbudowane głośniki stereo- Wbudowana kamera internetowa 1.0 MpixŁączność:BluetoothLAN 10/100 MbpsWi-Fi 802.11 b/g/n/acRodzaje wyjść / wejść:Czytnik kart pamięci - 1 szt.Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt. USB 3.0 - 1 szt. USB 2.0 - 2 szt.RJ-45 (LAN) - 1 szt.HDMI - 1 szt. Dopuszcza się złącze DisplayPort pod warunkiem dołączenia przejściówki DisplayPort->HDMI. DC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Bateria 3-komorowa, Li-IonWielodotykowy touchpadMożliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)Wydzielona klawiatura numerycznaDołączone akcesoria: zasilaczOprogramowanie:Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 lub nowszy Pro PL z licencją wieczystą, nośnik z wersją instalacyjną systemu i sterownikami, lub partycja recovery - LUB RÓWNOWAŻNY Microsoft Office 2016 PL Standard lub nowszy dla instytucji edukacyjnych, licencją wieczystą - LUB RÓWNOWAŻNY OCZEKIWANA FUNKCJONALNOŚĆ JAK DLA SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane oprogramowanie umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Oferta równoważna przedstawiać będzie przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych(KIO UZP 1400/08) do SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny musi posiadać istotne cechy dla zamawiającego: umożliwi Zamawiającemu wykorzystanie pełnych funkcjonalności wdrożonych usług oraz zainstalowanie i korzystanie z oprogramowania, na które Zamawiający posiada zakupione wieczyste licencje oraz nie będzie wymagał dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania. Zamawiający użytkuje oprogramowania biurowe, antywirusowe, narzędziowe i systemowe, współpracujące z systemami operacyjnymi Microsoft Windows w wersjach 32 i 64 bity. Okres korzystania z oprogramowania jest nieograniczony czasowo. OCZEKIWANAFUNKCJONALNOŚĆ JAK DLA MICROSOFT OFFICE 2016 PL - PAKIET BIUROWY W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane oprogramowanie umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Oferta równoważna przedstawiać będzie przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych(KIO UZP 1400/08) do Microsoft Office 2016 PL, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny musi posiadać istotne cechy dla zamawiającego: umożliwi Zamawiającemu wykorzystanie pełnych funkcjonalności wdrożonych usług oraz zainstalowanie i korzystanie z oprogramowania, na które Zamawiający posiada zakupione wieczyste licencje oraz nie będzie wymagał dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania. Zamawiający użytkuje oprogramowania Windows, okres korzystania z oprogramowania nieograniczony czasowo.KOMPUTERY PRZENOŚNE - APLIKACJE GRAFICZNE I BIUROWEWszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, należy traktować, jako minimalne.Zastosowanie przedmiotu zamówienia będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji graficznych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej.Procesor wielordzeniowy do zastosowań w komputerach przenośnych osiągający co najmniej 4700 pkt. w teście ,,PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - Updated 3rd of July 2017", według wyników ze strony http://www .cpubenchmark.net/laptop.htmlPamięć RAM 16 GBMaksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 32 GBIlość gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/0Dysk twardy 240 GB SSD SATA III, transfer odczyt/zapis: 450/450 MB/sWbudowane napędy optyczne Nagrywarka DVD+/-RW DualLayerEkran: LED Przekątna ekranu 15,6"Nominalna rozdzielczość minimum 1920 x 1080 (FullHD)Karta graficzna zintegrowana + dedykowana osiągająca co najmniej 980 pkt. w teście ,,Videocards Last Updated: 4th of July 2017", według wyników ze strony http://www.videocardbenchmark.net/GPU_mega_page.htmlPamięć karty graficznej 4 GB Zintegrowana karta dźwiękowa zgodna z Intel High Definition AudioWbudowany mikrofonWbudowane głośniki stereoWbudowana kamera internetowa 1.0 MpixŁączność:BluetoothLAN 10/100 MbpsWi-Fi 802.11 b/g/n/acRodzaje wyjść / wejść:Czytnik kart pamięci - 1 szt.Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.USB 3.0 - 1 szt. USB 2.0 - 2 szt.RJ-45 (LAN) - 1 szt.HDMI - 1 szt. Dopuszcza się złącze DisplayPort pod warunkiem dołączenia przejściówki DisplayPort->HDMI.DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.Bateria 3-komorowa, Li-IonWielodotykowy touchpadMożliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)Wydzielona klawiatura numerycznaDołączone akcesoria: zasilaczOprogramowanie:Zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 10 lub nowszy Pro PL z licencją, nośnik z wersją instalacyjną systemu i sterownikami, lub partycja recovery - LUB RÓWNOWAŻNY Microsoft Office 2016 PL Standard lub nowszy dla instytucji edukacyjnych, licencją bezterminowa - LUB RÓWNOWAZNYOCZEKIWANA FUNKCJONALNOŚĆ JAK DLA SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane oprogramowanie umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Oferta równoważna przedstawiać będzie przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych(KIO UZP 1400/08) do SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny musi posiadać istotne cechy dla zamawiającego: umożliwi Zamawiającemu wykorzystanie pełnych funkcjonalności wdrożonych usług oraz zainstalowanie i korzystanie z oprogramowania, na które Zamawiający posiada zakupione wieczyste licencje oraz nie będzie wymagał dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania. Zamawiający użytkuje oprogramowania biurowe, antywirusowe, narzędziowe i systemowe, współpracujące z systemami operacyjnymi Microsoft Windows w wersjach 32 i 64 bity. Okres korzystania z oprogramowania jest nieograniczony czasowo. OCZEKIWANA FUNKCJONALNOŚĆ JAK DLA MICROSOFT OFFICE 2016 PL - PAKIET BIUROWY W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, że oferowane oprogramowanie umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Oferta równoważna przedstawiać będzie przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych(KIO UZP 1400/08) do Microsoft Office 2016 PL, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny musi posiadać istotne cechy dla zamawiającego: umożliwi Zamawiającemu wykorzystanie pełnych funkcjonalności wdrożonych usług oraz zainstalowanie i korzystanie z oprogramowania, na które Zamawiający posiada zakupione wieczyste licencje oraz nie będzie wymagał dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania. Zamawiający użytkuje oprogramowania Windows, okres korzystania z oprogramowania nieograniczonego czasowo.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30213100-6, 48190000-6, 48500000-3, 48000000-8, 48620000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Serwery</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2 - Serwery Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, należy traktować, jako minimalne.Serwer+monitor+osprzęt-zestawProcesor : Procesor osiągający minimum 7530 punktów w kolumnie PassMark CPU Mark w teście PassMark CPU Performance Test według wyników testów procesorów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Pamięć RAM - DDR3 8 GBDysk twardy - 2x500 GB, 7200 RPM, 16 MB cache; 1x 240 SSD (odczyt 450MB/s, zapis 450 MB/s),Napędy optyczny: DVD-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania, Porty:	4x USB 3.0,Sieć: 1x 10/100/1000 Mbit/s System operacyjny: Windows 10 Prof PL - lub równoważnyKarta graficzna: Pamięć GDDR5 4GB, szyna danych 128 bit, PCI-Express, Karta dźwiękowa wbudowanaObudowa: typ tower (stojąca), Klawiatura, mysz optyczna, podkłądkaMonitor: przekątna ekranu minimum 21,5" porty sygnału zgodne z portami kart graficznych serwera, rozdzielczość ekranu 1920x1080,Switch 16 portów wymagania :Link Aggregation Control Protocol (LACP),VLAN, GVRP (GARP VLAN Registration Protocol), STP/RSTP/MSTP, IGMPsnooping, Funkcja Quality of Service, Obsługa standardu IEEE 802.1P, DSCP QoS,Funkcja ograniczania prędkości, Strategie bezpieczeństwa, Listy kontroli dostępu(L2~L4 ACL), Uwierzytelnianie 802.1x oraz Radius, Ochrona przed atakami DoS,Zabezpieczenia portów, Szyfrowanie SSL oraz SSH, Zarządzanie, Interfejsużytkownika dostępny poprzez przeglądarkę internetową, Interfejs linii poleceń,SNMP v1/v2c/v3, RMON (1,2,3,9 grup)Router: obsługiwane standardy 802.11 b/g/n, prędkość transmisji bezprzewodowej 300 MB, zabezpieczenie transmisji bezprzewodowej WPA2 Enterprise, WPA Enterprise, WPA-PSK, WPA2-PSK, 64/128 bit WEP, SNMP v1/v2/v3OCZEKIWANA FUNKCJONALNOŚĆ, JAK DLA SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia , że oferowane oprogramowanie umożliwi Zamawiającemu uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Oferta równoważna przedstawiać będzie przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych(KIO UZP 1400/08) do SYSTEMU OPERACYJNEGO MICROSOFT WINDOWS 10 PRO PL, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny musi posiadać istotne cechy dla zamawiającego: umożliwi Zamawiającemu wykorzystanie pełnych funkcjonalności wdrożonych usług oraz zainstalowanie i korzystanie z oprogramowania, na które Zamawiający posiada zakupione wieczyste licencje oraz nie będzie wymagał dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego w celu dostosowania. Zamawiający użytkuje oprogramowania biurowe, antywirusowe, narzędziowe i systemowe, współpracujące z systemami operacyjnymi Microsoft Windows w wersjach 32 i 64 bity. Okres korzystania z oprogramowania jest nieograniczony czasowo. Serwer -szkolna sieć internetowaProcesor: procesor osiągający minimum 9970 punktów w kolumnie PassMark CPU Mark w teście PassMark CPU Performance Test według wyników testów procesorów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php , minimum 6 rdzeni 12 wątków / procesor, 12 MB cache. Możliwość rozbudowy o kolejny procesorPamięć: 16 GB DDR4HDD - 4 x 2TB 7200 rpm SAS, (ilość obsługiwanych dysków 8 sztuk),kontroler RAID sprzętowy obsługujący RAID 0, 1, 5 , 6, 10 , 50, 60, pamięć 512 MB, podtrzymanie bateryjne. kontroler dostępu zdalnego pozwalający na niezależny dostęp do serwera i zarządzanie nim za pośrednictwem odrębnego połączenia sieciowego. Kontroler musi umożliwić konfigurację, start serwera (wraz z dostępem do pełnej konfiguracji urządzeń typu RAID, BIOS )i systemu bez dostępu fizycznego za pomocą wirtualnej konsoli,zasilanie : min. 2 redundantne zasilaczenapęd optyczny dvd-rom <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48820000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Oprogramowanie specjalistyczne użytkowane na komputerach przenośnych (laptopach) - APLIKACJE GRAFICZNE I BIUROWE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3 - Oprogramowanie specjalistyczne użytkowane na komputerach przenośnych (laptopach) - APLIKACJE GRAFICZNE I BIUROWEPakiet: programy i pakiety graficzne wchodzące w skład jednego produktu:Licencja: edukacyjnaLiczba licencjonowanych komputerów: 9Okres licencjonowania: min. 18 miesięcy.Język oprogramowania: PolskiNośnik: wersja cyfrowa do pobrania.Oprogramowanie musi być fabrycznie nowe. Możliwość uzyskania pomocy technicznej od producenta.Pakiet programów graficznych dla projektantów, fotografików, filmowców itp.Program graficzny Dedykowane oprogramowanie musi zawierać narzędzia do projektowania grafiki wektorowej, składu stron, edycji zdjęć, trasowania, przygotowywania grafik internetowych i animacji itp. Licencja: edukacyjnaLiczba licencjonowanych komputerów: 9Okres licencjonowania: wieczysty.Język oprogramowania: PolskiOprogramowanie musi być fabrycznie nowe. Możliwość uzyskania pomocy technicznej od producentaOprogramowanie musi być dostarczone na nośnikach CD lub DVD wraz z dokumentacją w formie elektronicznej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48322000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Sprzęt RTV FOT</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 4 - SPRZĘT RTV FOTO i KOPIUJĄCY minimalne wymagania:1.	Radioodtwarzacz CD z uchwytem. Odtwarzanie płyt MP3-CD, CD i CD-R/RW. Złącze USB. Wyjście słuchawkowe. Możliwość zaprogramowania min. 20 piosenek, instrukcja obsługi w języku polskim. 2.	Telewizor min. 37 cali, rozdzielczość w standardzie min. 4K Ultra HD, minimum 2 aktualne złącza HDMI, przynajmniej jedno musi być zgodne ze standardem 2.0, min. dwa USB, nowy format wideo, nagrywanie na USB, możliwość korzystanie z internetu, pilot, instrukcja obsługi w języku polskim. Wieszak ścienny kompatybilny z większością TV 37cali. Regulacja w pionie (nachylenie) i w poziomie (obrót). Blokada zabezpieczająca TV przed zsunięciem. 3.	Skaner płaski, przeznaczony do dokumentów w formacie A4 i zdjęć z min. 48 bitową wewnętrzną głębią kolorów. Rozdzielczość urządzenia min. 4800 x 4800 dpi. Wyposażony w pakiet oprogramowania do edycji zdjęć. USB min. 2.0, na wyposażeniu kabel, instrukcja obsługi w języku polskim. 4.	Aparat fotograficzny z kartą pamięci, statywem i torbą do aparatu do zdjęć projektowych - zestaw: lustrzanka cyfrowa, zasilana akumulatorem, rozdzielczość efektywna min. 20 mln punktów, czyszczenie matrycy. Obiektyw: zmiennoogniskowy, min. 12 soczewek, optyczny stabilizator obrazu. Wizjer: pokrycie kadru min. 95%, elementy konstrukcyjne w układzie pryzmat, ustawienie ostrości automatyczne i ręczne. Lampa błyskowe: wbudowana, automatyczna redukcja czerwonych oczu, automatyczna synchronizacja z długimi czasami ekspozycji. Ekran min. 3 cale. Zapis danych: min. RAW, JPG. Rozdzielczość filmów min. Full HD, wbudowany mikrofon, stabilizator obrazu, automatyka ostrości. Zdjęcia seryjne. Ekspozycja czułość ISO z możliwością rozszerzenia do min. 12 800 lub więcej. Samowyzwalacz, HDMI, USB. WiFi. Ładowarka. Karta pamięci min. 16 GB. Złącza AV, mikrofonu. Oprogramowanie, kabel USB, statyw min. 120-150 cm, standardowy statyw do aparatów fotograficznych ze wzmocnieniem nóg, zapewniający stabilność i bezpieczeństwo, trwałe opakowanie transportowe(plastik, metal itp.), które pomieści min. jedną małą lustrzankę, min. dwa obiektywy i mały teleobiektyw wraz z akcesoriami, instrukcja obsługi w języku polskim. 5.	Aparat cyfrowy do zdjęć w terenie: kompaktowy, zasilany akumulatorem, optyczny układ stabilizacji obrazu, obudowa z metalu, rozdzielczość efektywna min. 16 mln punktów, rozmiar LCD min. 2,7", ekspozycja czułość ISO z możliwością rozszerzenia do min. 3000, wbudowana lampa błyskowa, akumulator, kabel USB, ładowarka, karta pamięci min. 16 GB, łączność bezprzewodowa Wi-Fi, nagrywanie filmów min. HD, opcja usuwania efektu czerwonych oczu, trwałe opakowanie transportowe(plastik, metal itp.) , które pomieści aparat do zdjęć, instrukcja obsługi w języku polskim. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 32320000-2, 32321200-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Sprzęt nagłaśniający</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 5 - SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY minimalne wymagania1.	Zestaw nagłaśniający: system głośników, USB, jednostka centralna (moc wyjściowa min. 40W/RMS), głośniki min. 5 szt. (moc wyjściowa min. 10Wx5/RMS), pilot zdalnego sterowania, instrukcja obsługi w języku polskim, okablowanie (komplet właściwego okablowania (przewodów) i pewnych złącz gwarantujących eliminację zakłóceń i niewłaściwego brzmienia całego zestawu). Zestaw pozwala symulować w warunkach ,,domowych" wrażenie dźwiękowe, jakiego doświadcza widz na sali kinowej lub koncertowej.2.	Głośniki: głośnik komputerowy o mocy RMS min. 10 W, jeden.3.	Zestaw nagłaśniający z min. czterema głośnikami: skuteczność (efektywność) kolumny centralnej i kolumn satelit min. 84 dB, instrukcja obsługi w języku polskim, okablowanie (komplet właściwego okablowania (przewodów) i pewnych złącz gwarantujących eliminację zakłóceń i niewłaściwego brzmienia całego zestawu). Zestaw pozwala symulować w warunkach ,,domowych" wrażenie dźwiękowe, jakiego doświadcza widz na sali kinowej lub koncertowej.4.	Mikrofon ze statywem: uniwersalny przewodowy mikrofon dynamiczny (wokalny), jednokierunkowy. Charakterystyka min. kardioidalna. Mikrofon nie potrzebuje dodatkowego źródła prądu stałego. Uchwyt na statyw. Wtyk odporny na korozję. Kapsuła antywstrząsowa w wytrzymałej na uszkodzenia sitce co najmniej stalowej lub innej odpornej na uszkodzenia. Uchwyt na statyw. Odporny na sprężenia akustyczne. Statyw: lekki i stabilny statyw mikrofonowy z ramieniem i składanymi nóżkami. Podstawa i przegub ramienia wykonane z wytrzymałego tworzywa. Opakowanie transportowe (plastik, metal itp.). 5.	Mikrofon przenośny: uniwersalny mikrofon studyjny z interfejsem USB, pojemnościowy, jednokierunkowy. Możliwość bezpośredniego podłączenia i nagrywania do komputera za pomocą USB. Charakterystyka min. kardioidalna. Mikrofon nie potrzebuje dodatkowego źródła prądu stałego. Kapsuła antywstrząsowa w wytrzymałej na uszkodzenia siatce, co najmniej stalowej lub innej odpornej na uszkodzenia. Odporny na sprężenia akustyczne. Trwałe opakowanie transportowe(plastik, metal itp.). 6.	Zestaw muzyczny współdziałający [urządzenia od 1) do 5)]1)	Interfejs USB: interfejs USB z min. 8 - kanałową konsolą mikserską, współpracujący z komputerami bez konieczności instalowania sterowników, procesor efektów, wzmacniacz, USB min. 2.0 umożliwia równoczesne nagrywanie i odtwarzanie, funkcja wyciszania muzyki w momencie mówienia do mikrofonu, wyjścia stereo min. 4 umożliwiające skierowania sygnału do wzmacniaczy oraz głośników skierowanych na odbiorcę dźwięku, umożliwiające podczas użycia jednego gniazda kanału włączenie sygnału monofonicznego, wyjścia pomocnicze AUX min. 4 do obsługi odsłuchów scenicznych oraz jednostek efektów cyfrowych, min. 4 wejścia mikrofonowe (instrumentalne, liniowe). Przedwzmacniacze mikrofonowe muszą wiernie oddawać brzmienie z mikrofonu, jego dynamikę i najmniejsze niuanse w całym spektrum słyszalnych częstotliwości, oferować szeroki zasięg wzmocnienia w celu obsługi sygnału na różnych poziomach głośności i odpowiednio wysokie maksymalne dopuszczalne wzmocnienie (headroom). Wyjście monitorowe i słuchawkowe z regulacją wzmocnienia. Wejście MIDI umożliwiające kontrolowanie wszystkich funkcji w czasie rzeczywistym. Wyjścia bezpośrednie (di out) i grupy (wyjście, na którym można zmiksować grupę sygnałów). Wejście pozwalające na podłączenie i odsłuchiwanie magnetofonu stereofonicznego. Urządzenie zwiększające poziom sygnału elektrycznego. Okablowanie (komplet właściwego okablowania (przewodów) i pewnych złącz gwarantujących eliminację zakłóceń i niewłaściwego brzmienia całego zestawu). Instrukcja w języku polskim.2)	Konsola mikserska z min. 12-kanałowa, min. 10 wejść liniowych, min. 6 wejść mikrofonowych, wzmacniacz, interfejs min. USB 2.0, min. 6 miksów, procesor efektów, wyjścia stereo umożliwiające skierowania sygnału do wzmacniaczy oraz głośników skierowanych na odbiorcę dźwięku, umożliwiające podczas użycia jednego gniazda kanału włączenie sygnału monofonicznego, wyjścia pomocnicze min. 4 do obsługi odsłuchów scenicznych oraz jednostek efektów cyfrowych. Przedwzmacniacze mikrofonowe muszą wiernie oddawać brzmienie z mikrofonu, jego dynamikę i najmniejsze niuanse w całym spektrum słyszalnych częstotliwości, oferować szeroki zasięg wzmocnienia w celu obsługi sygnału na różnych poziomach głośności i odpowiednio wysokie maksymalne dopuszczalne wzmocnienie (headroom). Wyjście monitorowe i słuchawkowe z regulacją wzmocnienia. Wejście MIDI umożliwiające kontrolowanie wszystkich funkcji w czasie rzeczywistym. Wyjścia bezpośrednie (di out) i grupy (wyjście, na którym można zmiksować grupę sygnałów). Wejście pozwalające na podłączenie i odsłuchiwanie magnetofonu stereofonicznego. Urządzenie zwiększające poziom sygnału elektrycznego. Okablowanie (komplet właściwego okablowania (przewodów) i pewnych złącz gwarantujących eliminację zakłóceń i niewłaściwego brzmienia całego zestawu). Instrukcja w języku polskim.3)	Kolumny głośnikowe aktywne: zestaw w konfiguracji 4 X min. 300 W RMS. Moc wzmacniacza min. 350 W (RMS). Impedancja 8 omów. Z głośnikami średnio i niskotonowymi. Zintegrowana z mikserem. Na statyw. Gniazdo montażowe. 4)	Statywy: standardowy statyw kolumnowy ze wzmocnieniem nóg, zapewniający stabilność i bezpieczeństwo. Maksymalne obciążenie dostosowane do kolumny. Płynna regulacja wysokości min. 1300mm do 2000 mm. Statyw dopasowany do kolumny.5)	Okablowanie do zestawu: komplet właściwego okablowania (przewodów) i pewnych złącz gwarantujących eliminację zakłóceń i niewłaściwego brzmienia całego zestawu oraz praktyczne rozstawienie zestaw. Długość kabli min. 15 m. Służy do transmisji analogowego sygnału audio. Z odpowiednia liczbą styków i liczbą oddzielających je pierścieni, a także liczbą zastosowanych pinów.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 32342400-6, 32340000-8, 32342420-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Tablica multimedialna , projektory</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 6 - Tablica multimedialna , projektory, minimalne wymagania: Projektor krótkoogniskowyZastosowanie	EdukacjaRozdzielczość	Min. 1024 x 768 (XGA)Kontrast	Min. 15 000:1Jasność [ANSI lm]	Min. 3000Odległość od ekranu [m] Min. 0,5 - 2,5Wejścia / wyjścia	2 x 15-pin D-Sub, 1 x HDMI, 1 x USB (Type B), 1 x RS-232 (COM),Sterowanie	Pilot ze wskaźnikiem laserowym - dołączone odpowiednie baterieOkablowanie	Przewód zasilający, kabel VGA, kabel HDMI długość - min. 10m Wyposażenie dodatkowe	Uchwyt ścienny do projektora z łatwym, szybkim i bezpiecznym montażem projektorów krótkoogniskowych - pasujący do zaproponowanego projektora, umożliwiający swobodną regulację zamontowanego projektora. Tablica interaktywnaZastosowanie: EdukacjaPrzekątna tablicy	Min 80"Rodzaj powierzchni	magnetycznamatowasuchościeralnaSposób obsługi	palec lub dowolny wskaźnikKomunikacja	USBPaski skrótów	po obu stronach tablicyZasilanie	Port USBAkcesoria	Półka na pisakiKabel USB (min. 10 m)Pisaki (min. 4 sztuki)Płyta CD z dedykowanym oprogramowaniemUchwyty do montażu na ścianie wskaźnik teleskopowy Aktywny zestaw głośnikowy. Dwustopniowa regulacja brzmienia - basy, soprany.Moc RMS min. 2 x 30 W <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 32322000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 0,0<br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com