JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170816/572640-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 572640-N-2017 z dnia 2017-08-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Tomaszowski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Tomaszowski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">59064845100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Św. Antoniego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">41</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Tomaszów Mazowiecki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">447 242 127</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@powiat-tomaszowski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">44 725 28 01</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.powiat-tomaszowski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.powiat-tomaszowski.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.powiat-tomaszowski.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę Wykonawca może dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 1113 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Maz. Kancelaria - parter</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IZP.272.36.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.1. Zamówienie p.n. ,,Zintegrowany system zarządzania oświatą w Powiecie Tomaszowskim" obejmie swym zasięgiem 2 Wydziały Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim - Wydział Oświaty, Kultury i Sportu oraz Wydział Finansowo - Księgowy i Budżetu, jak również 7 szkół ponadgimnazjalnych i 1 placówkę oświatową:1)	I Liceum Ogólnokształcące2)	II Liceum Ogólnokształcące3)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 - Technikum nr 1.4)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2- Technikum nr 2, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 2, - Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych,5)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3- Technikum nr 3, - Branżowa Szkoła I stopnia nr 3, - Szkoła Policealna dla Dorosłych,- Bursa.6)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6- Technikum nr 5, - Liceum Plastyczne, 7)	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 8- III Liceum Ogólnokształcące,- Technikum nr 68)	Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy- Szkoła Podstawowa Specjalna z klasami gimnazjum,- Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia,- Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy,- Internat. 2.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie aplikacje wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia spełniały niżej wymienione wymagania:1)	brak konieczności wysyłania danych do Urzędu (centralna baza danych),2)	wykonawca powinien czuwać nad aktualizacją programów w przypadku zmian w prawie, 3)	możliwość dostępu do aplikacji z dowolnego miejsca z dostępem do internetu (przez przeglądarkę internetową),4)	dostępność bazy danych w ,,chmurze", to znaczy dostępność do programów w wersji hostowej, na każdym komputerze, o każdej porze za pośrednictwem przeglądarki; programy są aktualizowane przez dostawcę; dostawca gwarantuje bezpieczeństwo ochrony danych osobowych, 5)	pełna integracja danych - jednokrotne wprowadzanie danych dla wszystkich wykorzystujących je aplikacji,6)	otwartość na integrację i wymianę danych z otoczeniem - możliwość transportowania danych do większości aplikacji funkcjonujących w oświacie, w tym m.in. Bestia@, Hermes oraz System Informacji Oświatowej,7)	wgląd w plany finansowe wszystkich placówek dla organu prowadzącego, 8)	wgląd w arkusze organizacyjne wszystkich placówek dla organu prowadzącego. 2.3.	Arkusz organizacji pracy szkoły/placówki: Zamawiający wymaga, by wsparcie dla procesu planowania organizacji placówki zostało zrealizowane poprzez oprogramowanie w pełni zgodne z ustawami oświatowymi m.in. ustawa o Systemie Oświaty, ustawa Prawo Oświatowe oraz ustawa Przepisy Wprowadzające Prawo Oświatowe i wydanymi na ich podstawie rozporządzeniami, z zastosowaniem mechanizmów kontroli i weryfikacji arkusza pod kątem ramowych planów nauczania i tygodniowego wymiaru godzin. Wymaga się aby system:1)	Automatycznie czuwał nad zgodnością liczby przydziałów i przekroczeniem dopuszczalnych parametrów organizacyjnych. 2)	Dawał możliwość automatyzacji czynności, takich jak: tworzenie arkusza organizacyjnego na kolejny rok szkolny oraz aktualizacji aneksów. 3)	Przyczyniał się do eliminacji błędów i pomyłek na każdym etapie projektowania arkusza poprzez informację o braku zgodności danych w arkuszu z rozporządzeniami. 4)	Kontrolował dane dzięki zastosowaniu mechanizmów blokujących przesyłanie błędnie wypełnionych arkuszy. 2.4. Planowanie cyklu budżetowego Zamawiający wymaga aby planowanie budżetu szkół i placówek odbywało się poprzez kompleksowy system wspomagający zarządzanie w samorządowej oświacie, funkcjonujący on-line w oparciu o centralną bazę danych, pozwalający na tworzenie niezwykle dokładnych planów finansowych i zadaniowych, obsługę zmian w tych planach oraz ewidencję danych o realizacji dochodów i wydatków. Wymaga się aby system umożliwiał wgląd w rzeczywisty stan danych finansowych i organizacyjnych zarówno w szczegółowości dowolnej szkoły jak zbiorczo. System musi działać zgodnie z ustawą o rachunkowości. Wymaga się aby system pozwalał na:1)	Pełną obsługę budżetu w układzie zadaniowym z zachowaniem układu klasyfikacji. 2)	Bezkolizyjne i automatyczne scalanie danych finansowych ze wszystkich jednostek. 3)	Wgląd w aktualny stan planów finansowych wszystkich szkół i placówek. 4)	Integrację z innymi systemami (plan lekcji, plan finansowy, finansowo -księgowy, kadrowo-płacowy, zarządzanie projektami). 5)	Wymianę danych (eksport, import) z systemami zewnętrznymi.2.5. Systemu zarządzania informacją o uczniuPrzedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne:1)	SekretariatWymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało na:a)	Gromadzenie i udostępnianie wszystkich informacji o uczniach dostarczanych przez szkołę, rodziców i instytucje pozaszkolne. b)	Zminimalizowanie konieczności wielokrotnego zapisywania w różnych miejscach tych samych danych o uczniu oraz przebiegu jego nauki. c)	Automatyczne tworzenie dokumentacji szkolnej, listy na wycieczki, zestawień dla dyrektora szkoły. d)	Możliwość drukowania gotowych pism np. zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do danej szkoły bądź zaświadczenie do Wojskowej Komisji Uzupełnień. e)	Wspieranie śledzenia obowiązku nauki oraz obowiązku szkolnego. f)	Dokumentowanie promocji uczniów. g)	Wspomaganie organizacji roku szkolnego. h)	Prowadzenie księgi ewidencyjnej uczniów oraz księgi uczniów. i)	Rejestrację przepływów uczniów. j)	Prowadzenie rejestru zdarzeń nadzwyczajnych. k)	Prowadzenie arkusza ocen. l)	Eksport danych o uczniach do Systemu Informacji Oświatowej. m)	Tworzenie statystyk, zestawień i porównań.n)	Tworzenie wydruków niezbędnych dokumentów. o)	Tworzenie list, pism według własnego projektu z wykorzystaniem danych z programu. p)	Kontrolę nad danymi archiwalnymi. q)	Kontrolę formalną poprawności dokumentów.2) Dziennik elektroniczny Zamawiający wymaga aby dziennik elektroniczny posiadał pełną funkcjonalność tradycyjnego dziennika i zgodność z wymogami Rozporządzenia MEN, w zakresie prowadzenia elektronicznej formy dziennika lekcyjnego w szkołach (między innymi: oceny, obecności, frekwencja). Program ma zapewnić rodzicom bezpłatny dostęp do informacji w nim zawartych (po uprzednim zalogowaniu się), co zdecydowanie usprawni komunikację pomiędzy szkołą a rodzicami. 3) ŚwiadectwaZamawiający wymaga aby system zapewniał wydruk zawsze aktualnych świadectw, zgodnych z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z możliwością wydruku na giloszach w zarówno w formatach A4, jak i A3 (z opcją tworzenia duplikatów). Ponadto system powinien wspierać pracę nauczycieli poprzez takie funkcjonalności jak: automatyczna eliminacja powielania czynności czy obliczanie średniej ocen. Wymaga się by oprogramowanie do obsługi świadectw pozwalało:a)	importu ocen z e-dziennika, b)	automatyczne liczenie średnich. c)	wypełnianie pismem komputerowym gotowych formularzy,d)	wypełniane świadectw na podstawie szablonów opracowanych zgodnie z wzorami opublikowanymi w załącznikach do rozporządzeń ministra właściwego do spraw oświaty. e)	podglądu wydruku i drukowania formularzy na czystym papierze ze specjalnym barwnym poddrukiem2.6. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego placówek. Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania kadrowo - płacowego, pozwalającego na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku. 1)Obsługa kadrowa placówek oświatowychWymaga się by oprogramowanie do obsługi kadrowej placówek pozwalało na wprowadzanie, podgląd i aktualizowanie informacji o pracowniku w tym:a)	Rejestrowanie i przetwarzanie danych kadrowych pracowników i zleceniobiorców.b)	Gromadzenie:b.1.	danych osobowych w zakresie wymaganym przez przepisy dla dokumentacji pracowniczej,b.2.	danych dotyczących umów o pracę wraz z rejestracją wszystkich zmian w zatrudnieniu w okresie pozostawania w stosunku pracy,b.3.	informacji tj. np. terminy badań okresowych i wymaganych szkoleń BHP,b.4.	informacji o rodzinie pracownika dla potrzeb ustalania prawa do świadczeń, b.5.	danych dotyczących umów cywilnoprawnych.c)	Uwzględnianie odmiennych zasad zatrudniania i wynagradzania nauczycieli oraz pracowników nie będących nauczycielami (administracja i obsługa).d)	Umożliwianie rejestrowania absencji pracowników oraz sporządzanie zestawień i statystykie)	Umożliwianie kontroli terminów np. wypłat nagród jubileuszowych, ważności książeczek zdrowia, okresowych badań lekarskich.f)	Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień. g)	Zapewnianie dostarczenie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych kadrowych. h)	Umożliwianie przekazania danych do oprogramowania płacowego i organizacyjnego poprzez dostarczenie w postaci elektronicznej dokumentów zgłoszeniowych do ubezpieczeń dla systemu ,,Płatnik" oraz danych kadrowych wymaganych w raporcie dla Systemu Informacji Oświatowej.i)	Oprogramowanie powinno zawierać gotowe wzory wydruków dokumentów kadrowych.2)	Obsługa płacowa placówek oświatowych,Wymaga się by oprogramowanie do obsługi płacowej placówek pozwalało na wykonywanie rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych. Ponadto wymaga się aby system dawał możliwość dostosowania systemu do wewnętrznych regulaminów wynagradzania w jednostkach budżetowych. Ponadto system powinien kontrolować m.in. roczną podstawę na ubezpieczenie emerytalne i rentowe czy przekroczenie progów podatkowych, posiadać wszelkie potrzebne zestawienia i wydruki: listy płac, odcinki płacowe, zbiorówki, wykazy nadgodzin, karty wynagrodzeń. Ponadto system powinien pozwalać na pobieranie danych osobowych oraz danych dotyczących umów pracowniczych i cywilnoprawnych z systemu obsługującego kadry.Wymaga się aby system pozwalał na:a)	Sporządzanie i drukowanie list wypłat, comiesięcznych oraz sporadycznych np. wypłata nagród, składników socjalnych.b)	Wymagane jest by na listach wypłat były wykazywane należne składniki wynagrodzenia lub świadczenia oraz naliczonych od nich składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne, a także zaliczka na podatek dochodowy od osób fizycznych.c)	Rejestrowanie i rozliczanie na liście płac potrąceń własnych pracownika np. składka na Zw. Zaw., spłata pożyczki z KZP.d)	Dla celów naliczenia wynagrodzenia za dodatkowe godziny pracy nauczycieli (godziny ponadwymiarowe i doraźnych zastępstw) moduł powinien pobierać informacje o tych godzinach z modułu Organizacji zastępstw i dyżurów.e)	Rozliczanie nieobecności.f)	Obliczanie średnich wynagrodzeń wg stopnia awansu zawodowego,g)	Umożliwianie eksportu: comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych do ZUS za pomocą systemu ,,Płatnik", wypłat i potrąceń w układzie klasyfikacji budżetowej do systemu Finanse, przelewów do bankowości elektronicznej, danych dotyczących wypłaconych wynagrodzeń do Systemu Informacji Oświatowej.h)	Tworzenie, na podstawie danych zgromadzonych w systemie, raportów i zestawień dla potrzeb analiz i sprawozdawczości.i)	Dostarczanie danych niezbędnych do wypełniania sprawozdań GUS w zakresie danych o wypłaconych wynagrodzeniach.j)	Dostarczanie danych do sporządzania przelewów oraz formularzy PIT.k)	Analizowanie dotychczasowych danych i przeprowadzanie symulacji przyszłych wydatków na wynagrodzenia opartą na faktycznie poniesionych kosztach.l)	Analiza musi być przeprowadzana na danych gromadzonych przez system płacowy,m)	Ujednolicone dane systemów płacowych, muszą być przenoszone drogą elektroniczną wykorzystującą połączenie internetowe. n)	Dane muszą być gromadzone i analizowane w podziale na: jednostki sprawozdawcze, stopnie awansu zawodowego, miesiące, rodzaje wynagrodzeń, rodzaje absencji wpływających na wydatki i zobowiązania wynikające z Art 30 KN,o)	Umożliwianie symulacji wydatków na wynagrodzenia w przyszłych miesiącach (latach) z uwzględnieniem określanych przez użytkownika zmian. p)	System musi umożliwiać zapamiętywanie różnych wariantów symulacji.3)	Analizator struktury zatrudnienia i wynagrodzeniaWymaga się by oprogramowanie do analizy struktury zatrudnienia i wynagrodzeń pozwalało na monitorowanie średniej struktury zatrudnienia oraz wynagrodzeń nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego. System ma umożliwiać sporządzanie prognoz pozwalających na weryfikację, czy wypłacane w ciągu roku wynagrodzenia osiągają wysokość średnich, o których mowa w art. 30 ust. 3 Karty Nauczyciela. W przypadku, gdy wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu nie osiągają poziomu zagwarantowanego zapisami w Karcie, system powinien automatycznie naliczać kwoty dodatków uzupełniających w podziale na podległe placówki. Ponadto wymaga się aby system automatycznie generował sprawozdania dla RIO z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w podlegających placówkach oświatowych. 2.7.	Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi finansowej jednostek,Przedmiotem zadania jest udzielenie licencji i wdrożenie oprogramowania oraz wszelkie inne prace niezbędne do uruchomienia u Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego, spełniającego wymogi Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont, Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 marca 2010 r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych.Wymagane jest by dostarczone oprogramowanie minimalnie spełniało wymagania:1.	W zakresie rachunkowości oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej:1.1.	modyfikowanie planu kont według własnego wzorca,1.2.	dostosowanie planu kont do własnych potrzeb wraz z funkcją drukowania,1.3.	wprowadzanie danych kontrahenta,1.4.	dostęp do bazy kontrahentów ze wszystkich obszarów systemu,1.5.	definiowanie dzienników (również w walutach) z niezależnymi wzorcami numeracji,1.6.	tworzenie jednolitego planu kont dla danego typu placówek,1.7.	obsługa zamknięcia miesiąca i roku obrotowego,1.8.	automatyczna numeracja dokumentów,1.9.	możliwość dekretacji w podziale na klasyfikację budżetową, kontrahenta, fundusze i zadania oraz wydatki strukturalne,1.10.	dekretacja na kontach bilansowych i pozabilansowych1.11.	dwustopniowe wprowadzanie dokumentów polegające na: dekretacji z możliwością zapisu w trybie możliwej modyfikacji, a następnie ich księgowania,1.12.	mechanizm kontroli bilansowania się dokumentu,1.13.	tworzenie nowego dokumentu w oparciu o zestawienie lub też inny dokument,1.14.	automatyczne otwieranie nowego roku obrachunkowego (mechanizm tworzenia bilansu otwarcia, którego zapisy odpowiadają saldom kont w bilansie zamknięcia),1.15.	drukowanie dokumentu i jego dekretacji,1.16.	możliwość bieżącego przeglądania danych z dwóch kolejnych lat,1.17.	tworzenie zestawień i wydruków: obrotów i sald (syntetyczne i analityczne) oraz obrotów na koncie, zestawienia sprawozdawcze, sporządzane wg Ustawy o rachunkowości, sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych (Bilans budżetowy i skonsolidowany, Rachunek zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu jednostki), 1.18.	uwzględnianie wprowadzonych wstępnie dokumentów w analizie konta księgowego, analizie wydatków i podczas porównywania z planem budżetowym,1.19.	umożliwienie eksportu danych księgowych do Systemu Informacji Oświatowej,1.20.	współpraca z modułem obsługującym budżet (w zakresie przejęcia planów budżetowych oraz przekazania sprawozdawczości budżetowej),1.21.	księgowanie dekretów płacowych na podstawie informacji z systemu płacowego.2.	W zakresie obsługi gospodarki kasowej oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: prowadzenie kilku kas, wystawianie i drukowanie dokumentów kasowych (KP, KW), prowadzenie raportów kasowych (RK),3.	w zakresie obsługi rozrachunków oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej:3.1.	tworzenie dokumentu przelewu w oparciu o wprowadzoną fakturę kontrahenta,3.2.	ewidencjonowanie wyciągów bankowych, not odsetkowych, rachunków korygujących3.3.	podgląd i wydruk sald kontrahentów,3.4.	automatyczne naliczanie odsetek karnych,3.5.	kontrolowanie realizacji planu,3.6.	drukowanie potwierdzenia sald,4.	W zakresie obsługi gospodarki składnikami inwentarza musi umożliwiać co najmniej:4.1.	prowadzenie ksiąg inwentarzowych (ewidencja przychodów i rozchodów),4.2.	ewidencjonowanie operacji: przyjęcia, likwidacji, przekazania (darowizny),4.3.	ewidencja środków trwałych,4.4.	rejestrowanie zwiększeń i zmniejszeń wartości środków trwałych,4.5.	tworzenie planu amortyzacji,4.6.	umożliwienie symulacji amortyzacji do końca okresu użytkowania,4.7.	drukowanie karty środka trwałego,4.8.	wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych),4.9.	przekazywanie odpowiedzialności za sprzęt pracownikom, zmiany miejsca użytkowania oraz przenoszenie grupy sprzętów między salami,4.10.	drukowanie protokołów przekazania wyposażenia,4.11.	drukowanie wykazu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu,4.12.	wycofywanie naliczonej amortyzacji,5.	W zakresie obsługi gospodarki magazynowej oprogramowanie musi umożliwiać:5.1.	tworzenie i wydruk dokumentów magazynowych (PZ,WZ, PW,RW,MM),5.2.	prowadzenie kilku magazynów - zwykłych i żywnościowych,5.3.	prowadzenie automatycznej numeracji dla każdego rodzaju dokumentów5.4.	możliwość zapisu i modyfikacji dokumentu przed modyfikacją stanów indeksów,5.5.	zamykanie okresów już rozliczonych (z możliwością usuwania starych dokumentów magazynowych),5.6.	wprowadzanie własnych wzorców numeracji dokumentów magazynowych,5.7.	bieżący wgląd w aktualne stany magazynowe,5.8.	utworzenie i wydruk zestawienia ilości i wartości pojedynczego indeksu materiałowego, kilku lub zbiorczo wszystkich,5.9.	sporządzanie Raportu magazynowego oraz Zbiorczego raportu magazynowego,5.10.	wspomaganie inwentaryzacji (wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych),6.	W zakresie faktur zakupu i sprzedaży oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej:6.1.	rejestrowanie i wydrukowanie faktury sprzedaży, duplikatu, korekty dokumentu sprzedaży, noty korygującej,6.2.	prowadzenie ewidencji umów, które są podstawą do wystawienia faktury,6.3.	tworzenie zestawienia dokumentów sprzedaży z dokładnością do ujętych w nich pozycji z podziałem na klasyfikację budżetową,6.4.	wydrukowanie zestawienia dokumentów sprzedaży i duplikatów,6.5.	wprowadzanie dokumentów zakupu i not korygujących,6.6.	prowadzenia rejestru dokumentów zakupu według trybów przewidzianych w Ustawie o Zamówieniach Publicznych z możliwością przypisania zadania i funduszu,6.7.	tworzenie zestawień zakupów z uwzględnieniem pozycji faktury,6.8.	sporządzanie zestawienia faktur zrealizowanych z zamówień publicznych,6.9.	przygotowanie zestawienia sumującego wartość i ilość faktur do zamówień wg trybu i podstawy prawnej,7.	W zakresie obsługi rejestru VAT oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej:7.1.	prowadzenie ewidencji faktur zakupu i sprzedaży,7.2.	prowadzenie bieżącej kontroli obrotów,7.3.	tworzenie i wydruk zgłoszenia VAT-R,7.4.	przygotowanie i wydrukowanie deklaracji VAT-7.2.8. Udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługi JDUPrzedmiotem zadania jest udzielenie licencji na użytkowanie i wdrożenie oprogramowania obsługującego Jednorazowy Dodatek Uzupełniający (JDU) Poniżej przedstawiono minimalne wymagania funkcjonalne, które musi spełniać oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie aplikacyjne:1.	W zakresie administracyjnym: 1.1.	dostęp powinien odbywać się za pomocą przeglądarki WWW1.2.	logowanie powinno następować poprzez stronę internetową przy wykorzystaniu nazwy użytkownika i hasła. 1.3.	uwierzytelnienie użytkowników powinno następować za pośrednictwem centralnego rejestru użytkowników i szkół. 1.4.	posiadać nieskomplikowane filtry, za pomocą których możliwe jest analizowanie zgromadzonych danych płacowych w różnych zakresach,1.5.	służyć do wymiany danych z programem płacowym 1.6.	używać zawsze jednakowego formatu pliku XML.2.	Posiadać funkcjonalność pozwalającą na wyznaczenie:2.1.	liczby etatów oraz średniego zatrudnienia - średniorocznej struktury zatrudnienia,2.2.	średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego,2.3.	faktycznie poniesionych wydatków na wynagrodzenia nauczycieli,2.4.	kwot różnic między wynagrodzeniami należnym a faktycznie wypłaconym,2.5.	podziału jednorazowego dodatku uzupełniającego między poszczególne placówki w podziale na stopnie awansu zawodowego. 3.	Wymienione w pkt 1 metody obliczeń wynikające z zapisów w art. 30a Karty Nauczyciela winny być w pełni zgodne ze stanowiskiem MEN wyrażonym w publikacji ,,Opis sposobu wykonania przepisów art. 30a i 30b ustawy Karta Nauczyciela."4.	Pozwalać na:4.1.	ustawianie parametrów aplikacji,4.2.	bieżącą kontrolę kompletności wprowadzanych danych,4.3.	bieżącą weryfikację poprawności,4.4.	generowanie raportów o kompletności danych,4.5.	automatyczne przetwarzanie zgromadzonych danych,4.6.	sporządzenie wykresów i raportów ułatwiających analizę danych,4.7.	podział wyrównań dzięki czemu otrzyma się kwoty niedopłaty wynagrodzenia nauczycieli w podziale na stopnie awansu zawodowego w poszczególnych placówkach,4.8.	publikowanie wyników z przeprowadzonych analiz - kwot dodatków uzupełniających dla nauczycieli w poszczególnych placówkach,4.9.	równoczesny dostęp do bazy danych wielu użytkownikom z wielu komputerów,4.10.	umożliwiać jednostkom oświatowym zdalny dostęp do swoich danych płacowych, które zostały zgromadzone w aplikacji, oraz ich modyfikację lub sukcesywne uzupełnianie,4.11.	umożliwiać jednostkom oświatowym pobranie odpowiednich danych niezbędnych do przygotowania wypłat jednorazowego dodatku uzupełniającego dla nauczycieli zatrudnionych w tych jednostkach. 2.8.	W zakres zamówienia wchodzą również następujące czynności:1)	przeniesienie danych z obecnego systemu, który funkcjonuje u Zamawiającego;2)	Uruchomienie systemu, o którym mowa powyżej;3)	Przeprowadzenie szkoleń:a)	wprowadzających,b)	i bieżących.2.9.	Podwykonawcy: 1)	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę.2)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm Podwykonawców.3)	Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">72260000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>72267000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">36</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">- warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże się, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej usługi, która polegała na wprowadzeniu zintegrowanego systemu zarządzania oświatą w zakres której wchodziły następujące aplikacje:a) arkusz organizacji pracy szkoły/placówki,b) planowanie cyklu budżetowego,c) system zarządzania informacją o uczniu,d) system kadrowo-płacowy placówek, e) system obsługi finansowej jednostek,f) system obsługi JDU.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następującego dokumentu:wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług w zakresie opisanym j.w. z podaniem przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów , określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>czas reakcji serwisowej</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:a)	dopuszczonej prawem zmian stron umowy lub oznaczenia stron umowy,b)	zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),c)	zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;d)	zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,e)	wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-08-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com