JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170831/581698-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 581698-N-2017 z dnia 2017-08-31 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów hydraulicznych i armatury sanitarnej na potrzeby budowy Sali widzeń w Areszcie Śledczym w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" w Koszalinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">22115305000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Strefowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">75-124</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Koszalin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">94 3470638</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">Biuro@igb-pomerania.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">94 3425102</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.pigbzamowieniapubliczne.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.pigbzamowieniapubliczne.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.pigbzamowieniapubliczne.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.pigbzamowieniapubliczne.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście,pocztą ,przesyłką kurierską </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania Oddział w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów hydraulicznych i armatury sanitarnej na potrzeby budowy Sali widzeń w Areszcie Śledczym w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP56CZB-ŁO2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">3.1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów hydraulicznych i armatury sanitarnej na potrzeby budowy Sali widzeń w Areszcie Śledczym w Łodzi , ul. Smutna 21 91-729 Łódź.3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: L.p.	Asortyment	J.m.	Ilość do1	Rura PP Stabi Glass (Stabilizowana włóknem szklanym, bez wkładki Al.) 32x4,4x4000mm	mb	482	Rura PP Stabi Glass (Stabilizowana włóknem szklanym, bez wkładki Al.) 40x5,5x4000mm	mb	543	Rura PP Stabi Glass (Stabilizowana włóknem szklanym, bez wkładki Al.) 50x6,9x4000mm	mb	184	Rura PP Stabi Glass (Stabilizowana włóknem szklanym, bez wkładki Al.) 63x8,6x4000mm	mb	365	Kolano PP 32x90 PN25/20C szt	506	Kolano PP 40x90 PN25/20C szt	157	Kolano PP 50x90 PN25/20C szt.	28	Kolano PP 63x90 PN25/20C szt.	139	Kolano nypel PP 32x90 PN2/20C5 szt.	1510	Trójnik red. PP 40x32x40 PN25/20C szt.	211	Trójnik red. PP 63x50x63 PN25/20C szt.	112	Trójnik red. PP 50x32x50 PN25/20C szt.	413	Trójnik red. PP 63x32x63 PN25/20C szt.	214	Złączka PP 32 PN25/20C szt.	1015	Złączka PP 40 PN25/20C szt.	1016	Złączka PP 50 PN25/20C szt.	517	Złączka PP 63 PN25/20C szt.	418	Złączka red. nyp. PP 40/32 PN25/20C szt.	219	Złączka red. nyp. PP 50/40 PN25/20C szt.	220	Złączka red. nyp. PP 63/40 PN25/20C szt.	121	Złączka red. nyp. PP 63/50 PN25/20C szt.	222	Złączka PP gw klucz 32x1˝ PN25/20C szt.	1023	Złączka PP gz klucz 40x1 1/4˝ PN25/20C szt.	124	Złączka PP gz klucz 50x1 1/2˝ PN25/20C szt.	125	Złączka PP gz klucz 63x2˝ PN25/20C szt.	326	Rura wielowarstwowa PE-RT/Al/PE-RT 16x2 mb	55027	Rura wielowarstwowa PE-RT/Al/PE-RT 20x2 mb	10028	Rura wielowarstwowa PE-RT/Al/PE-RT 25x2,5 mb	5029	Złączka mosiężna PPSU z pierścieniem zaprasowywanym z gwintem wewnętrznym 20x2 G3/4˝ (ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	130	Złączka mosiężna PPSU z pierścieniem zaprasowywanym z gwintem wewnętrznym 25x2,5 G1˝ (ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	231	Trójnik PPSU z pierścieniem zaprasowywanym 16x2/16x2/16x2 ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	1432	Trójnik PPSU z pierścieniem zaprasowywanym 20x2/20x2/20x2 ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	333	Trójnik PPSU z pierścieniem zaprasowywanym redukcyjny 20x2/16x2/16x2 ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	234	Trójnik PPSU z pierścieniem zaprasowywanym redukcyjny 25x2/16x2/25x2 ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	1435	Trójnik PPSU z pierścieniem zaprasowywanym redukcyjny 25x2/20x2/20x2 ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	236	Podejście do baterii PPSU z pierścieniem zaprasowywanym (z korkiem i nakrętką M8) 16x2/G1/2˝ ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	2637	Podejście do baterii PPSU z pierścieniem zaprasowywanym (z korkiem i nakrętką M8) 20x2/G1/2˝ ( ksztautka ma być kompatybilna ze szczękami do zaciskania KAN ZAPR)	szt.	438	Sprężyna wewnętrzna do rur wielowarstowych 16	szt.	139	Sprężyna wewnętrzna do rur wielowarstowych 20	szt.	140	Sprężyna wewnętrzna do rur wielowarstowych 25	szt.	141	Śrubunek mosięzny do rur wielowarstwowych 16 x G3/4˝ do połączeń śrubunkowych oraz rozdzielaczy wyposażonych w nyple szt.	6442	Przyłącze kątowe do grzejnika "V" zespolone, przyłącze grzejnikowe 1/2˝ ze swobodnie obracającymi się nakrętkami w komplecie z nyplami (odpowiadające grzejniom z zamówienia), w komplecie z złączkami zaciskowymi do rur wielowarstwowych PE-RT/Al/PE-RT 16x2	kpl.	2643	Głowica termostatyczna cieczowa do grzejników dolnozasilanych (CV), komptybilna z grzejnikami z zamówienia	szt.	3144	Grzejnik płytowy stalowy CV11 1100x600 1120W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	145	Grzejnik płytowy stalowy CV11 700x600 713W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	146	Grzejnik płytowy stalowy CV11 1100x900 1570W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	147	Grzejnik płytowy stalowy CV11 1100x500 955W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	148	Grzejnik płytowy stalowy CV22 1000x500 1470W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	149	Grzejnik płytowy stalowy CV33 1000x450 1869W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	350	Grzejnik płytowy stalowy CV22 800x900 1910W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	251	Grzejnik płytowy stalowy CV22 1000x900 2388W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	152	Grzejnik płytowy stalowy CV22 800x500 1176W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	153	Grzejnik płytowy stalowy CV33 600x600 1414W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	154	Grzejnik płytowy stalowy CV21s 600x300 457W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	155	Grzejnik płytowy stalowy CV33 700x500 1425W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	156	Grzejnik płytowy stalowy CV11 1200x500 1042W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	157	Grzejnik płytowy stalowy CV21s 900x900 1675W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	158	Grzejnik płytowy stalowy CV22 500x900 1194W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	159	Grzejnik płytowy stalowy CV11 1000x450 790W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	160	Grzejnik płytowy stalowy CV22 700x600 1196W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	161	Grzejnik płytowy stalowy CV33 1400x600 3298W, z osłonami bocznymi i górnymi typu grill, wyposażony we wbudowaną wkładkę zaworową z regulacją wstępną, dwa dolne i cztery boczne otwory przyłączeniowe z gwintem wewnętrznym 1/2, w komplecie z zawieszeniem, korkami i odpowietrznikiem szt.	362	Grzejnik łazienkowy SAN 11 05 1134x500 569W, typu drabinka z przyłączami bocznymi z lewej w prawej strony 1/2", wraz z kompletnym zestawem przyłączeniowym kątowym dla rur wielowarstwowych 16x2, oraz przystosowanym do montażu głowicy termostatycznej, w komplecie z zawieszeniem regulowanym, korkami zaślepiającymi, oraz odpowietrznikiem	kpl.	263	Grzejnik łazienkowy SAN 1106 1134x600 665W, typu drabinka z przyłączami bocznymi z lewej w prawej strony 1/2", wraz z kompletnym zestawem przyłączeniowym kątowym dla rur wielowarstwowych 16x2, oraz przystosowanym do montażu głowicy termostatycznej, w komplecie z zawieszeniem regulowanym, korkami zaślepiającymi, oraz odpowietrznikiem	kpl.	264	Grzejnik łazienkowy SAN 1506 1470x600 856W, typu drabinka z przyłączami bocznymi z lewej w prawej strony 1/2", wraz z kompletnym zestawem przyłączeniowym kątowym dla rur wielowarstwowych 16x2, oraz przystosowanym do montażu głowicy termostatycznej, w komplecie z zawieszeniem regulowanym, korkami zaślepiającymi, oraz odpowietrznikiem	kpl.	165	Rozdzielacz uniwersalny - przeznaczony do ogrzewań płaszczyznowych i grzejnikowych wraz z przystosowaną szafką podtynkową, 5 drogowy, ze stali nierdzewnej, z zaworami PEX, grubość ścianki minimum 1,6mm wyposażony w: -belka rozdzielacza 5 obwodowa 1" -kpl. uchwytów stalowych -przepływomierze na belce zasilającej do regulacji przepływów -zawory termostatyczne na belce powrotnej wyposażone w pokrętła do regulacji ręcznej z możliwością podłączenia głowicy termostatycznej -automatyczny zawór odpowietrzający z zaworem stopowym 2szt. -kurek kulowy spustowy 2szt. -kurek kulowy z półśrubunkiem G1 2 szt -nyple G1/2xG3/4	kpl.	266	Rozdzielacz uniwersalny - przeznaczony do ogrzewań płaszczyznowych i grzejnikowych wraz z przystosowaną szafką podtynkową, 6 drogowy, ze stali nierdzewnej, z zaworami PEX, grubość ścianki minimum 1,6mm wyposażony w: -belka rozdzielacza 6 obwodowa 1" -kpl. uchwytów stalowych -przepływomierze na belce zasilającej do regulacji przepływów -zawory termostatyczne na belce powrotnej wyposażone w pokrętła do regulacji ręcznej z możliwością podłączenia głowicy termostatycznej -automatyczny zawór odpowietrzający z zaworem stopowym 2szt. -kurek kulowy spustowy 2szt. -kurek kulowy z półśrubunkiem G1 2 szt -nyple G1/2xG3/4	kpl.	267	Rozdzielacz uniwersalny - przeznaczony do ogrzewań płaszczyznowych i grzejnikowych wraz z przystosowaną szafką podtynkową, 9 drogowy, ze stali nierdzewnej, z zaworami PEX, grubość ścianki minimum 1,6mm wyposażony w: -belka rozdzielacza 9 obwodowa 1" -kpl. uchwytów stalowych -przepływomierze na belce zasilającej do regulacji przepływów -zawory termostatyczne na belce powrotnej wyposażone w pokrętła do regulacji ręcznej z możliwością podłączenia głowicy termostatycznej -automatyczny zawór odpowietrzający z zaworem stopowym 2szt. -kurek kulowy spustowy 2szt. -kurek kulowy z półśrubunkiem G1 2 szt -nyple G1/2xG3/4	kpl.	168	Hak pojedyńczy L-100 do mocowania rur	szt.	60069	Uchwyt pojedyńczy stalowy z gumą, obejma 32mm-36mm razem z kołkiem	szt.	5070	Uchwyt pojedyńczy stalowy z gumą, obejma 40mm-45mm razem z kołkiem	szt.	6071	Uchwyt pojedyńczy stalowy z gumą, obejma 47mm-52mm razem z kołkiem	szt.	2072	Uchwyt pojedyńczy stalowy z gumą, obejma 58mm-62mm razem z kołkiem	szt.	4073	Otulina laminowana gr. 9mm (niebieska) średnica zew. rury 15mm lub równoważne	mb	30074	Otulina laminowana gr. 9mm (niebieska) średnica zew. rury 22mm lub równoważne	mb	4075	Otulina laminowana gr. 9mm (niebieska) średnica zew. rury 28mm lub równoważne	mb	3076	Otulina laminowana gr. 13mm (czerwona) średnica zew. rury 15mm lub równoważne	mb	30077	Otulina laminowana gr. 13mm (czerwona) średnica zew. rury 22mm lub równoważne	mb	8078	Otulina laminowana gr. 13mm (czerwona) średnica zew. rury 28mm lub równoważne	mb	3079	Otulina z pianki PE szara gr.9mm, średnica zew. rury 42mm mb	3080	Otulina z pianki PE szara gr.9mm, średnica zew. rury 64mm mb	1881	Otulina z pianki PE szara gr.25mm, średnica zew. rury 35mm mb	4882	Otulina z pianki PE szara gr.25mm, średnica zew. rury 42mm mb	3683	Otulina z pianki PE szara gr.25mm, średnica zew. rury 54mm mb	1884	Otulina z pianki PE szara gr.25mm, średnica zew. rury 64mm mb	3085	Klej do klejenia otulin z pianki w tubce 145ml szt.	286	Klipsy montażowe thermaclips do otulin lub równoważne szt.	100087	Nypel OC 1"	szt.	1788	Mufa OC 1"	szt.	1589	Mufa OC 3/4"	szt.	290	Mufa OC 1 1/4"	szt.	291	Mufa OC 1 1/2"	szt.	292	Mufa OC 2"	szt.	493	Korek OC 1 1/4"	szt.	294	Korek OC 1 1/2"	szt.	295	Korek OC 2"	szt.	496	Korek OC 1"	szt.	497	Korek OC 3/4"	szt.	298	Kolano OC 1 1/2"	szt.	299	Kolano OC 1 1/4"	szt.	2100	Redukcja OC 1 1/2" - 1"	szt.	1101	Redukcja OC 1 1/4" - 1"	szt.	1102	Rura stalowa OC bez szwu 1 1/2"	mb	2103	Rura stalowa OC bez szwu 1 1/4"	mb	2104	Trójnik redukcyjny OC 2"/1"/2"	szt.	2105	Trójnik redukcyjny OC 1"/ 1/2" /1"	szt.	2106	Trójnik redukcyjny OC 3/4" / 1/2" / 3/4"	szt	1107	Redukcja OC 1" / 1/2"	szt	8108	Redukcja OC 3/4" / 1/2" szt	2109	Redukcja OC 2"/1"	szt	2110	Manometr do wody zimnej gw 1/2"	szt	2111	Nypel OC 2"	szt	2112	Nypel OC 3/4"	szt	2113	Zawór kulowy z rączką gw 2"	szt	2114	Zawór kulowy z rączką gw 1"	szt	2115	Zawór kulowy z rączką gw 3/4"	szt	1116	Umywalka porcelanowa biała 50cm z otworem do bateri stojącej, śrubami do zamocowania i kompletnym syfonem	kpl.	4117	Umywalka dla niepełnosprawnych z syfonem i kompletem śrub montażowych	kpl.	4118	Bateria umywalkowa stojąca z dźwignią z wężykami 3/8	szt.	4119	Bateria umywalkowa stojąca dla niepełnosprawnych z dźwignią z wężykami 3/8	szt.	4120	Sedes porcelanowy typu kompakt (krótki) z odejściem poziomym, spłukiwanie 6/9 litra. W zestawie z śrubami mocujacymi i deską sedesową. Kolor biały. Podłączenie 3/8"	kpl.	7121	Zlewozmywak ze stali nierdzewnej dwukomorowy 50x80 nakładany, z otworem na baterię, z przelewem, w komplecie z syfonem	kpl.	2122	Bateria zlewozmywakowa stojąca z wężykami 3/8	szt.	2123	Brodzik akrylowy z obudową 90x90 narożny z syfonem + kabina szklana	kpl.	1124	Bateria natryskowa z natryskiem przesuwnym	szt.	1125	Zaworek kątowy do bateri 3/8"	szt.	28126	Wężyk przyłączeniowy 3/8" szt.	7127	Hydrant wewnętrzny z szafką natynkową DN25 z wężem półsztywnym 30m, z zaworem kpl.	2128	Rura PVC-U kan wew. 110 3m szara	szt.	5129	Kolano PVC-U kan.wew. 50/90	szt.	20130	Kolano PVC-U kan.wew. 50/45	szt.	20131	Kolano PVC-U kan.wew. 50/30	szt.	20132	Kolano PVC-U kan.wew. 110/90	szt.	10133	Kolano PVC-U kan.wew. 110/45	szt.	10134	Kolano PVC-U kan.wew. 110/30	szt.	10135	Redukcja PVC-U kan.wew. 110/50	szt.	10136	Redukcja PVC-U kan.zew. 160/110	szt.	10137	Rura PVC-S kan.wew. 50x2,5x1000	szt.	15138	Rura PVC-S kan.wew. 50x2,5x500	szt.	15139	Rura PVC-S kan.wew. 50x2,5x250	szt.	15140	Rewizja płytowa ze stali nierdzewnej DN160, montowana w posadzce	szt.	13.3.	Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały spełniały wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych.3.4.	Miejsce dostawy: teren budowy na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź.3.5.	Termin dostawy Wykonawca ustali z pracownikami Zamawiającego, z wyprzedzeniem, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6. 3.6.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na teren budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.7.	Dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment wymagań lub cech, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności atesty i certyfikaty, Wykonawca dostarczy wraz z każdą dostawą.3.8.	Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych.3.9.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar spełnia warunki techniczne określone przez Polskie Normy, potwierdzone przez oświadczenie producenta. 3.10.	Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.3.11.	Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy. 3.12.	Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr B do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">44621100-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44164200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44411000-4 </TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">10</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin realizacji: w terminie do 10 dni (termin maksymalny) od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr C do SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3)	w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom lub cechom określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, także w zakresie równoważności - w przypadku oferowania produktów równoważnych: a)	kart katalogowych produktów,b)	atestów, certyfikatów lub świadectw jakości załączonych do produktu przez producenta.c)	opisu technicznego urządzeń. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy:1)	gdy zachodzi konieczność zastąpienia materiału innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków za-mówienia, a zmiana wynika ze zmiany producenta albo sytuacji, gdy producent zakoń-czył produkcję,2)	gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;3)	zmiany terminu dostawy - całości lub części w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-09-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com