JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170906/584279-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 584279-N-2017 z dnia 2017-09-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gowarzewie oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Gowarzewie i Trzeku</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gowarzewie oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Gowarzewie i Trzeku</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Tak</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">367672324</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Sportowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">63-005 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kleszczewo</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">618 176 062</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zk@kleszczewo.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">618 176 062</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://zk.kleszczewo.pl/bip/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp.z o.o. ul. Sportowa 3 63-005 Kleszczewo</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście lub pocztą</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gowarzewie oraz budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Gowarzewie i Trzeku</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZK.271.2.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączamiw Gowarzewie oraz budowę i przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączeniamiw Gowarzewie i Trzeku w oparciu o dokumentacje projektowe oraz specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych przedłożone przezZamawiającego. Zamówienie realizowane jest w oparciu o dokumentację dotyczącą:31) budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicy Swarzędzkiej i ulicachprzyległych w Gowarzewie; Z zakresu tego zadania nie jest realizowany zakresprac wymienionych w przedmiarze robót związanych z: wyposażeniem iuruchomieniem przepompowni w dziale 1.2 Roboty instalacyjne przepompowni lp.23 poz. d. 1.2, prace wymienione w dziale 1.3 Zagospodarowanie terenuprzepompowni i prace wymienione z dziale Budowa zasilania przepompowni.W zakresie robót związanych z budową sieci wodociągowej nie jest realizowanyzakres od węzła W1 do węzła W2 (wg rys. 072 PB_WOD_ps_01_A).2) budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowni ściekówz rurociągiem tłocznym w ulicy Siekiereckiej i ulicy Trzeckiej oraz sieciwodociągowej w ulicy Swarzędzkiej w Gowarzewie. UWAGA! W ramachniniejszego zamówienia realizowany jest jedynie ETAP 1 - odcinek: ul.Kleszczewska, ul. Swarzędzka, ul. Tulecka, ul. Siekierecka (do studni S7(PG2) +11 m) oraz w ul. Trzeckiej (do studni S21(PG2) + 1 m). Z zakresu ETAPU 1 nie jestz kolei realizowany zakres prac związanych z wyposażeniem i uruchomieniemprzepompowni, tj. w części technologicznej nie będą realizowane poz. 31 i 35przedmiaru robót, w części technologicznej 1.4. pozycje od 35 do 47 przedmiarurobót, z kolei w części elektrycznej i AKPiA będzie realizowany jedynie zakres14d.1 przedmiaru robót);3) budowy i przebudowy sieci wodociągowych oraz budowy i przebudowy przyłączywodociągowych w ul. Swarzędzkiej i w ulicach przyległych w Gowarzewiei Trzeku.Zważywszy, że w tym samym czasie na poszczególnych odcinkach robótprowadzone będą roboty drogowe przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu(dalej jako: ZDP) na podstawie decyzji Starosty Poznańskiego z dnia 15 grudnia2016 r. Nr 23/2016 (WD.6740.45.2016) o zezwolenie na realizację inwestycjidrogowej zmienionej decyzją Wojewody Wielkopolskiego z dnia 28 czerwca2017 r. (IR-III.7821.5.207.4), niniejsze zamówienie będzie prowadzone w ścisłejkoordynacji organizacyjno-technicznej z wykonawcą robót drogowych. Powyższespowoduje między innymi konieczność uzgodnień z ZDP w Poznaniu terminówrealizacji poszczególnych prac w ramach zadania objętego pkt 3 (powyżej)w zakresie:a) budowy przyłączy wodociągowych do działek w Gowarzewie, obr.Gowarzewo Nr: 199/2, 635, 88/31, 200/2, 124/2, 200/1 oraz w Trzeku obr.Trzek Nr 337/3, 337/4, 336/4;b) budowy sieci wodociągowej w Gowarzewie w ulicach: Rabowickiej, Lipowej,Miłej oraz w działce w Gowarzewie, obr. Gowarzewo Nr 92/3.2. Do obowiązków Wykonawcy należy także:1) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zezwoleń i decyzji administracyjnychumożliwiających prowadzenie prac, o ile Zamawiający nie załączył ich dodokumentacji przetargowej;2) sporządzenie zestawienia wytworzonych środków trwałych oraz istniejących,których wartość uległa zmianie w wyniku realizacji zamówienia, wraz z ichcharakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym), zgodniez obowiązującymi przepisami i dołączenie tego zestawienia do dokumentacji odbiorowej.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45231300-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233120-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-02-28</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-02-28</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,dotyczące:1) posiadania wiedzy i doświadczenia,2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi dowykonania niniejszego zamówienia,3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków jest następujący:1) Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lubwięcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będąich łączne kwalifikacje i doświadczenie):wykonanie w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej iprawidłowo ukończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- to w tym okresie, co najmniej:2 roboty budowlane, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacjisanitarnej lub deszczowej lub wodociągowej o wartości nie mniejszej niż600.000 zł brutto każda.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązanisą przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzorustanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające,że zamówienia zostały należycie wykonane.Należy zwrócić uwagę na zawarcie w ww. załączniku wszystkich wymaganych przezZamawiającego informacji potwierdzających spełnianie warunków udziałuw postępowaniu, określonych powyżej.5Dowody należytego wykonania zamówienia muszą mieć postaćreferencji/poświadczeń.Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcówroboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, muszązawierać co najmniej:a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniurealizował zamówienie, których dokumenty dotyczą,b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,c) wskazanie zakresu zamówienia (w tym podanych przez Zamawiającegopowyżej parametrów oraz długości sieci),d) wskazanie wartości zamówienia,e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),f) wskazanie miejsca wykonania,g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w lit. b stwierdzającą, że zamówieniezostało wykonane należycie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uznany zaspełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubieganiasię dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tymcelu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzyw imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):a) posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 500 000,00PLN (jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) lub zdolnościkredytowej w wysokości co najmniej 1 500 000,00 PLN (jeden milionpięćset tysięcy złotych 00/100).(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawcówo udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lubci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale ocenianebędzie łączne spełnienie niniejszego warunku)W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcyzobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środkówfinansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniejniż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert.b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN(dwa miliony złotych 00/100).W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyćopłaconą polisę OC (odpowiedzialności cywilnej) a w przypadku jej braku -inny dokument, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym orazosobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany zaspełniony, jeżeli:Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienianastępujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a takżezakresu wykonywania przez nich czynności (w przypadku wspólnego ubieganiasię dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy):Kierownik budowy - musi spełniać następujące wymagania:? doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy na conajmniej dwóch zakończonych inwestycjach z zakresu gospodarkiwodno-ściekowej,? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych, potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2(z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z poźn. zm.) lub inne ważneuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tejspecjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów*;*Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej,które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszegozamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadaćdecyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywaniaw Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresieprzedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z 22 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).6Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości językapolskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego,zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach międzyZamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcyzobowiązani są przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawiedo dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, orazNależy zwrócić uwagę na zawarcie w ww. załączniku wszystkich wymaganych przezZamawiającego informacji potwierdzających spełnianie warunków udziałuw postępowaniu, określonych powyżej.- oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzone według wzorustanowiącego Załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wysokość wadium.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Forma wadium.1) Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn.zm.).2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancjapowinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawieraćnastępujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) orazwskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,c) kwotę gwarancji,d) termin ważności gwarancji,e) zobowiązanie gwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemneżądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:- ,,Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jegostronie, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictwwymaganych przez specyfikację przetargową lub nie wyraził zgody napoprawienie omyłki, o której mowa w pkt XXI.1.2) niniejszej SIWZ, copowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcęjako najkorzystniejszejlub, że:- Wykonawca, którego ofertę wybrano:? odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub10? nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub? zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy";3) Postanowienia pkt XI.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżejw pkt. XI.2.1)b) i XI.2.1)e).Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieniew postaci gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest onowystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunekZamawiającego:52 9076 0008 2001 0015 8424 0001Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodnośćz oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać:,,Wadium przetarg nr ref. 1/2017"2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należyzłożyć w siedzibie spółki Zakład Komunalny w Kleszczewie Spółka z ograniczonąodpowiedzialnością w organizacji, ul. Sportowa 3, 63-005 Kleszczewo, poprzezdołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty.4. Termin wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesieniewadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważałza skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającegopotwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewuwystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesieniawadium przez Wykonawcę.5. Zwrot wadium.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych poniżej:a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborzeoferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiemWykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiającyzwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia orazwniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesieniażądano.c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofałofertę przed upływem terminu składania ofert.d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkamiwynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było onoprzechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego orazprowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przezWykonawcę.6. Utrata wadium.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzina wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów,oświadczeń lub pełnomocnictw wymaganych przez niniejszą SIWZ lub nie wyraziłzgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt XXI.1.2), co powodowało brakmożliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonychw ofercie, lub2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>95,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania">1. Wymagania podstawowe.1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofertlub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.2) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszejSIWZ.3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowaniaWykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawnyWykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż doreprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób,dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie teosoby.4) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośredniowynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeliupoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego statusprawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyćoryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopięstosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.5) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnioneprzez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przezWykonawcę w formie zgodnej z niniejszą SIWZ.6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniemoferty.2. Forma oferty.1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu w formiepisemnej w formacie nie większym niż A4. Arkusze o większych formatachnależy złożyć do formatu A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym sąskładane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.2) Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki doniniejszej SIWZ i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonanekomputerowo, maszynowo lub ręcznie pismem drukowanym.3) Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawiewzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ muszą mieć formę wydrukukomputerowego, maszynopisu lub uzupełnionych ręcznie dokumentów,przygotowanych na podstawie załączonych do niniejszej SIWZ wzorów.4) Całość oferty musi być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowezdekompletowanie.5) Wszystkie zapisane strony oferty muszą być ponumerowane. Strony te musząbyć parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcyupoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodniez treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treściązałączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacjeniewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jejdziałalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane.6) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmianywpisanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to14dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby)podpisującą (podpisujące) ofertę.7) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formieoryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałemkopii, natomiast w przypadku pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt XIV.1.4)niniejszej SIWZ w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki doniniejszej SIWZ muszą być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałemwszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musibyć potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcyupoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie ztreścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treściązałączonego do oferty pełnomocnictwa.8) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonejkopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopiadokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jejprawdziwości.3. Zawartość oferty.1) Kompletna oferta musi zawierać:a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załączniknr 1 do niniejszej SIWZ,b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszejSIWZ,c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonena podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ,d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszejSIWZ,e) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporzadzone na podstawiewzoru stanowiącego załacznik nr 3a do niniejszej SIWZ,f) Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na podstawie wzorustanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentamipotwierdzającymi, że roboty budowlane zostały należycie wykonane,g) Harmonogram rzezczowo-finansowy załącznik nr 5,h) Kosztorys ofertowy załacznik nr 6,i) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnieniedo podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisuz właściwego rejestru,j) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowaniaich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,k) Dowód wniesienia wadium,l) Pozostałe dokumenty wymagane zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ,152) W ofercie należy złożyć spis treści z wyszczególnieniem ilości stronwchodzących w skład oferty.3) Na treść oferty składają się wyłącznie dokumenty wymagane przez SIWZ.Wszelkie pozostałe dokumenty, które nie są wymagane, a zostanądołączone do oferty przez Wykonawcę, nie wpływają na zakres oferty i niestanowią jej treści.4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisówo zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w FormularzuOferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,jednakże Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczącej:- nazwy firmy oraz adresu Wykonawcy,- ceny,- terminu wykonania zamówienia,- okresu gwarancji,- warunków płatności zawartych w ofercie..5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:i. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu bądź specyfikacjiistotnych warunków zamówienia,ii. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisówustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,iii. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniuo udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,iv. zawiera błędy w obliczeniu ceny,v. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził sięna poprawienie omyłki,vi. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-09-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2017-09-20</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com