JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171023/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171023/604341-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604341-N-2017 z dnia 2017-10-23 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZP-2380-447-105/2017 Zakup materiałów biurowych z przeznaczeniem dla KMP/KPP, Wydziałów KWP w Katowicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">Prawidłowy adres e-mail: zamowienia@ka.policja.gov.pl</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27020829200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. J. Lompy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40038 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 002 050</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@slaska.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 002 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych, 40­ 038 Katowice, ul. J. Lompy 19, blok A, parter, Sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZP-2380-447-105/2017 Zakup materiałów biurowych z przeznaczeniem dla KMP/KPP, Wydziałów KWP w Katowicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-2380-447-105/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych dla KMP/KPP, Wydziałów KWP w Katowicach 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 2.1 załączniku nr 2 do SIWZ - projekcie umowy; 2.2 załączniku nr 5 do SIWZ - formularz ofertowy 2.3 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy 24 miesięcznej gwarancji od dnia podpisania potwierdzenia odbioru dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności dostawy na dokumencie przedłożonym przez Wykonawcę bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron.4 Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 3 do SIWZ byłfabrycznie nowy, gatunku I. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie/dostarczenie asortymentu różnych producentów w ramach pozycji wyszczególnionych w formularzu cenowym, pod warunkiem, że wszystkie produkty w ramach pozycji będą spełniać wymogi określone w kolumnie nr 2 (np. w ramach poz. 3 Wykonawcy mogą zaoferować 3500 szt. asortymentu producenta X, 4000 szt asortymentu producenta Y oraz 3000 szt. asortymentu producenta Z). Zaoferowana w kol. 5 cena jednostkowa brutto musi być jednakowa dla całego asortymentu w ramach pozycji, niezależnie od tego czy Wykonawca zaoferuje materiały jednego czy wielu producentów w ramach danej pozycji. 5 Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonegoasortymentu. 6 Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzebZamawiającego, maksymalnie do kwoty stanowiącej różnicę między kwotą przeznaczoną narealizację a ceną wybraną jako najkorzystniejszą.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wybrania kilkupozycji spośród całego asortymentu dostarczonego w ramach prawa opcji . 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj.zakupu dodatkowego asortymentu. 8 Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy omożliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia w tym celu prześle wypełnione zamówienie opcji z wykazem materiałów z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego, który zostanie zakupiony w ramach opcji. 9 Dostawa asortymentu w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie przewidzianym narealizację podstawowego przedmiotu zamówienia tj.: do 15.12.2017 10 Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być taki sam, co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego . 11 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcówZamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 12 Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ)pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zarównoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienierównoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30192100-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197500-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197661-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199500-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30193200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192600-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192130-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192121-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30191130-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30191140-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22992000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199230-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22871000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22816000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22600000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192125-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30190000-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-12-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (załączniknr 1 do ogłoszenia): 1. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożonena formularzu stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do ogłoszenia oraz aktualne na dzień składaniawniosku. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakimpowołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścićinformacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczeniainformacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy 3. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacji elektronicznej: 1. Formularzofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia, 1. Formularzcenowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia 2. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wniniejszej sekcji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji aninie ogłoszono upadłości, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4 W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wniniejszym rozdziale w szczególności punktów 2, w formie elektronicznej pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierasamodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5 Wprzypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wniniejszym rozdziale w szczególności w punkcie 2 , które znajdują się w posiadaniuzamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przezzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lubdokumentów, o ile są one aktualne. 6 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w sekcji 3. Dokumenty i oświadczeniaw pozostałym zakresie mogą przedstawić łącznie. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"> www.licytacje.uzp.gov.pl </span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi?page=0</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu ZamówieńPublicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnymzakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresemhttps://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed złożeniem wnioskuo dopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma loginidentyfikator użytkownika. 1.4.Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacjinie jest wymagany podpis elektroniczny. 1.5. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemudopuszczenie go do udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału wlicytacji przekazać informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp.Uwaga: Nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasłaosobom nieuprawnionym. 1.6. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądźnie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem będzie skutkowało brakiem możliwościwzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych,umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: 2.1. Komputer klasy PC z systememoperacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lubFirefox 2.0 lub wyższa. 2.2. Zamawiający informuje wg danych Urzędu Zamówień Publicznych,platforma została przetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0oraz Internet Explorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd ZamówieńPublicznych zaleca użytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. 2.3. ZarównoZamawiający jak i Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności zanieprawidłowości wynikające z korzystania przez Wykonawców z oprogramowania innego niżzalecane. </span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. Licytacja elektroniczna na przedmiot zamówienia będzie licytacją jednoetapową. 2. Pozalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp doaplikacji umożliwiającej składanie ofert - postąpień. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcyskładają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 4. W toku licytacji elektronicznejWykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia.Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia w wyznaczonymterminie. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertękorzystniejszą. 6. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażonąw złotych oraz w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 7. Cenę oferty bruttostanowi łączny koszt wykonania zamówienia obejmujący między innymi transport, itp. Przedprzystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby cena zkosztorysu ofertowego dawała maksymalnie wylicytowaną wartość brutto. 8. Oferta złożona przezWykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnegopostąpienia. 9. Wartość jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi550077,85 zł brutto. 10. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1000,00 PLN(kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej).System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnegopostąpienia. 11. Sposób podawania ceny oferty kwota określana jest w złotych oraz w groszach(jeżeli występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 180000.00 obowiązuje dokładność do dwóchmiejsc po kropce) Uwaga: Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważnewpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie).12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanieekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej system nie dokonuje odświeżaniaautomatycznie. 13. W toku licytacji system platformy licytacyjnej UZP na bieżąco udostępniawszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawcówbiorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentuzamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 14.Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawnionyWykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 15. Zamawiający udzieli zamówieniaWykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 16. W przypadku podania w trakcie licytacjiceny, dla której nie da się sporządzić formularza ofertowego i formularza cenowego Wykonawca zobowiązany jest doprawidłowego przeliczenia ceny, przy czym wartość ceny ofertowej wpisanej w formularzuofertowym wyliczonej nie może przekroczyć ceny wylicytowanej w trakcie licytacji elektronicznej.17. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza nie dostarczywypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do ogłoszenia i kosztorysu ofertowego w kalkulacji szczegółowej, będzie to traktowane jako odmowa podpisania umowy przezWykonawcę i uznane, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 10</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-10-31</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godzina 10:00 </span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia,żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia </span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia </span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje">1. W załączniku nr 6 do ogłoszenia (formularz cenowy) Wykonawcy:	pomnożą łączną ilość asortymentu podaną w kolumnie 4 przez cenę jednostkową brutto dla każdej pozycji asortymentu- kolumna 5 i w kolumnie 6 podadzą wartość brutto dla każdej pozycji. Następnie w kolumnie 7 wskażą stawkę podatku VAT wyrażoną w %. Sumowana wartości brutto kolumny 7 będzie wartością oferty, przepisaną do formularza ofertowego-załącznik nr 1 do SIWZ. 2.	Brak określenia ceny w postaci słownej w formularzu ofertowym-załacznik nr 5 do ogłoszenia, poczytany zostanie za błąd, co do formy oferty i nie będzie skutkował jej odrzuceniem.3.	W przypadku rozbieżności w podaniu ceny cyfrowo i słownie Zamawiający za prawidłową cenę przyjmie cenę podaną cyfrowo, a wynikającą z wypełnionej kolumny 6 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ 4.	W złożonej ofercie, w cenie, Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją umowy, w tym związane z dostarczaniem asortymentu. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty w szczególności koszty dojazdu oraz wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT). Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy. .5	Należy zastosować zaokrąglenia do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z polskim systemem płatniczym po zaokrągleniu do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 6.	Oferty złożone przez Wykonawców zagranicznych, tzn. mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, muszą zawierać ceny netto.7.	W przypadku złożenia oferty, której cena ofertowa spełnia przesłanki wskazane w art. 90 ust. 1 i/lub ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przeprowadzi procedurę badania rażąco niskiej ceny zgodnie z przywołanymi wyżej przepisami.8.	Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.</span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz ustawa PZP </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-10-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. CENA: 1. Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni i dostarczyZamawiającemu Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia i Formularzcenowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia dostępny na stroniewww.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. II. PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DOUDZIAŁU W LICYTACJI: 1. Wniosek ma być złożony w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie(kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektronicznej za sposóbzabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana naZamawiającego i oznaczona: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na: ZP-2380-447-105/2017 Zakup materiałów biurowych z przeznaczeniem dla KMP/KPP, Wydziałów KWP w Katowicach. Adres Zamawiającego: KomendaWojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy19 Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków. 3. Ponadto koperta winna spełniaćwarunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresemWykonawcy z uwagi na pkt. 4. 4. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkiewnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone Wykonawcom po upływie ostatecznegoterminu składania wniosków. III OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1.Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg. wzoruzałącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.7. ogłoszenia 2.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym dokumenty ioświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisanialub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osobyuprawnione Nie dotyczy załączników składanych, jako oryginały wystawione i podpisane przezuprawnione organy np. KRS. 3. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie muszą być opieczętowanepieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowanepieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osobyuprawnione. Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z właściwegorejestru lub działająca z jej upoważnienia Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowanepieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowanepieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osobyuprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formieoryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przezWykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniapublicznego oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega kopiedokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane zazgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku składaniadokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te są składane wraz ztłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelnyZamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i nazwisko pozwalający na identyfikacjęosoby, która go złożyła. 4. W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu sąskuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jestuzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że Wykonawcadołączy do oferty dotychczas obowiązujący KRS i uchwałę o zmianie zarządu. 5. W przypadkupodpisywania wniosku przez osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formieoryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny maokreślać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy PZP wynikaobowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lubdo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jestprzedłożenie we wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialniekopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców wsposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnegodokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółkiprzysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej downiosku. 7. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą byćparafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 8. Wszelkie dokumentyskładane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 9. Wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunkówudziału w postępowaniu (art. 96 ust 3 ustawy PZP). Nie ujawnia się informacji umożliwiającychidentyfikację Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że niemogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. 10. Jeżeli Wykonawca będzie dołączał do wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu dokumenty zawierające tajemnice przedsiębiorstwa winien to zrobić dodatkowejzabezpieczonej kopercie, z opisem INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘPRZEDSIĘBIORSTWA oraz załączyć dokumenty wskazujące, iż zastrzeżone informacje stanowiątajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zastosuje powyższą procedurę także w przypadkuskładania informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa po terminie składania wniosków. 11.Podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostkaorganizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 12. W przypadkuzłożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału wpostępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. IV INFORMACJA OFORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIULICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1.Przed zawarciem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 5 do ogłoszenia i wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 6 do ogłoszenia 2. Błędne wypełnienie formularza ofertowego i formularza cenowego, będzieskutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularza ofertowego i cenowego, a wprzypadku odmowy jego poprawienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego i będzie miał zastosowanie art. 94 ust. 3 ustawy PrawoZamówień Publicznych. 3. Umowa zawarta z Wykonawcą będzie realizowana w oparciu o ceny iskładniki cenotwórcze podane w szczegółowym kosztorysie ofertowym. 4. W przypadkuzwycięstwa w licytacji Wykonawcy będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którejwartość oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązanyjest najpóźniej w dniu podpisania umowy do przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowyspółki wyrażającej zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania (art. 230 Kodeksu SpółekHandlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia publicznego. 5. W przypadku zwycięstwa w licytacji przez Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jestprzedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców,czyli zawierać postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia,sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający sięwspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowaregulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniać jednego z członków konsorcjum - Lidera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobęfizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawachzwiązanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętychzobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwania umowy, aż doostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego; być zawarta w formiepisemnej. 6. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcy zgodnie z oświadczeniemzłożonym na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,Wykonawca winien zawrzećstosowne umowy współpracy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą. 7. Szczegółowewymogi dot. podwykonawstwa w trakcie realizacji zamówienia zostały uregulowane we wzorzeumowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 8. Wykonawca jest zobligowany przedzawarciem umowy do przekazania informacji dotyczącej imion i nazwisk oraz nr uprawnień osób,które będą pełniły funkcje wskazane we wzorze umowy. V INFORMACJE O SPOSOBIEPOROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZEWSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DOPOROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie do momentuotwarcia licytacji. 2. Oświadczenia, pisma, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu), zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogąelektroniczną uważa się za złożone przez Wykonawcę w terminie, jeżeli ich treść dotarła doadresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie doręczoneosobiście lub pocztą pod adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół ZamówieńPublicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19. UWAGA: Zamawiający nie uzna za skuteczneprzekazanie w wyznaczonym terminie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuprzekazanego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, uzupełnienia wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu o brakujące dokumenty w przypadku przekazania tych dokumentówwyłącznie drogą elektroniczną lub za pomocą faksu. Uzupełniane dokumenty muszą zostaćprzekazane w formie papierowej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałemzgodnie ze wskazaniem na wezwaniu do uzupełnienia). 3. Zamawiający przekazuje wszelkie pismaza pomocą faksu lub pocztą elektroniczną zgodnie z pkt 4 oraz niezwłocznie potwierdza pocztą.Terminy wyznaczone przez Zamawiającego na dokonanie poszczególnych czynności przezWykonawcę liczone są od dnia przekazania pisma za pomocą faksu lub pocztą elektronicznązgodnie z pkt. 4. 4. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lubadresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pismaprzekazywane w ramach postępowania. Wykonawca wybiera faks albo pocztę elektroniczną wedługwłasnego uznania. W przypadku wpisania przez Wykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresupoczty elektronicznej Zamawiający będzie przesyłał zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną.5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przesyłanej poczty elektronicznej. Wprzypadku zaniechania odebrania przesłanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z tegoskutki. Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przesyłanego pisma drogąelektroniczną. 6. W przypadku wyboru przez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pismnadawanych przez Zamawiającego za pomocą faksu Wykonawca ponosi odpowiedzialność zasprawdzenie kompletności i czytelności otrzymania przesłanego pisma. Brak kompletności lubczytelności Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32 200 20 50. Zadowód skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy za pomocą faksu Zamawiający uznajepotwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcę na wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiającynie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma za pomocą faksu. 7. Wykonawcazobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksulub adresu poczty elektronicznej, pod który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku niedokonania powiadomienia Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub pod adres poczty elektronicznej wskazany na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie zzasadami wskazanymi powyżej uważa się za skutecznie dokonane. 8. Zaproszenia do udziału wlicytacji zostaną przekazane Wykonawcom zgodnie z wybraną drogą porozumiewania się (faksemlub pocztą elektroniczną) i potwierdzone pocztą. 9. Przesyłanie wszelkich oświadczeń, pism,wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną do KomendyWojewódzkiej Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych może odbywać się tylko wdniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30 na numer faksu 32 200 2060 lub na adres email: zamowienia@ka.policja.gov.pl Uwaga: W przypadku przesłania dokumentupo godzinie 15.30 w dniu roboczym spowoduje, iż zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego wnastępnym dniu roboczym z wpływem wynikającym z daty i godziny faktycznego otrzymaniakorespondencji. W przypadku przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie onzarejestrowany u Zamawiającego w pierwszym następującym dniu roboczym z wpływemwynikającym z daty i godziny faktycznego otrzymania korespondencji 10. Od momentu otwarciado momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski,oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformylicytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne w zakładce mojewiadomości. 11. Wyjaśnienia nie będą udzielane telefonicznie. VI POUCZENIE O ŚRODKACHOCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA OUDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówieniaprzysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.2.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającegoprzepisów ustawy Pzp przysługuje odwołanie wobec czynności: - określenia warunków udziału wpostępowaniu - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia - odrzuceniaoferty odwołującego - opisu przedmiotu zamówienia - wyboru najkorzystniejszej oferty3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia --jeżeli zostały przesłane drogą elektroniczną lub faksowąalbo w terminie 10 dni -- jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 4.Odwołanie wobec treściogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargunieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosisię w terminie: 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lubspecyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.Odwołanie wobecczynności innych niż określone w ust. 2 i 3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powziętolub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia. 6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.. 7.Odwołujący przesyłakopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposóbaby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Zamawiający przesyłaniezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopie odwołania innymWykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeliodwołanie dotyczy treści ogłoszenia lub , zamieszcza ją również na stronie internetowejZamawiającego, wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 9.Wprzypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertąulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 10.Na czynności na które nieprzysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w terminieprzewidzianym na wniesienie odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisamiustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub zaniechaniu czynności do której jest onzobowiązany</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com