JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171102/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171102/610664-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 610664-N-2017 z dnia 2017-11-02 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiat Wadowicki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup, dostawa i montaż urządzeń do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Nr projektu : RPMP.10.02.02-12-0246/16 Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiat Wadowicki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">7218342100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Batorego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">34100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Wadowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">338 734 200</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro@powiat.wadowice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">338 232 433</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.powiat.wadowice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.powiat.wadowice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2 </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup, dostawa i montaż urządzeń do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WIZ.272.PN.63.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Oferowany sprzęt musi być :fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa określone między innymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu Dz. U. Nr 40 z 2006 r. poz. 275.Dokumenty powyższe będą musiały zostać przedstawione przy podpisaniu umowy i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania danej Firmy.Zadanie 1 Zakup, dostawa i montaż linii diagnostycznej do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.W ramach ww. zadania należy dostarczyć i zamontować :1. ROLKOWE URZĄDZENIE DO KONTROLI DZIAŁANIA HAMULCÓW PRZEZNACZONE DO BADANIA SAMOCHODÓW O D.M.C. DO 3,5 T Podstawowe dane techniczne:Wymiary: 2 320 x 680 x 280 mmMax nacisk: 3 500 kgŚrednica rolek: 206 mmPrędkość testu: 5,4 km/hSilniki: 2 x 4,6 kWZakres wskazań: 0-6 kNZasilanie: 3 x 400 V, 50/60 Hz2.Tester amortyzatorów Wymiary: 2 320 x 800 x 280 mmAmplituda: 10 mmCzęstotliwość: 25 HzMax nacisk: 2 000 kgSilniki: 2 x 3 kWZasilanie: 3 x 400 V, 50/60 HzSpecjalny kształt płyt zapewniający precyzyjne umieszczenie koła na płycie3. Płyta do wstępnej oceny zbieżności Wymiary: 1 020 x 460 x 80 mmZakres: +/- 20 m/kmMax nacisk: 3 500 kg4. KONSOLA STERUJĄCAKonsola sterująca zawierająca komputer PC (z systemem kompatibilnym z monitorem LCD, drukarką i klawiaturą oraz innymi urządzeniami wchodzącymi w skład stacji diagnostycznej), monitor LCD min 14', drukarka i klawiaturaZadanie 2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i UstawicznegoW ramach ww. zadania należy dostarczyć i zamontować :1.ANALIZATOR SPALIN Z DYMOMIERZEMDopuszczenie GUM I TDT do stosowania na SKP. Dopuszczenie do pracy na stacjio	mikroprocesorowy analizator spalin umożliwiający pomiar czterech gazów: a)	CO, b)	CO2, c)	HC, d)	O2 o	układ do pomiaru NOx. o	Wyposażony w układ do obliczania współczynnika nadmiaru powietrza ? (lambda). o	Posiadający osiem czytelnych wyświetlaczy na których pokazywane będą aktualne wyniki pomiarów. o	Zabudowana drukarka umożliwiająca wydruk wyników pomiaru. o	Analizator powinien charakteryzować się krótkim czasem nagrzewania oraz bardzo dużą dokładnością pomiarów. o	Analizator musi współpracować z modułem dymowym do kontroli spalin w silnikach ZS.o	Możliwość połączenia (przez USB) i sterowania analizatorem również z poziomu komputera PCo	Łatwa wymiana filtrów przez samego użytkownika bez konieczności wzywania serwisu.o	Dostępność filtrów z tyłu analizatora na zewnątrz obudowy. Wyposażenie standardowe:-	Drukarka- Sonda spalin - Sonda temperatury- Sonda obrotów-	Port do komunikacji z komputerem PC2.OPÓŹNIENIOMIERZOpóźnieniomierz winien posiadać wymagany certyfikat ITS. Opóźnieniomierz jako urządzenie mikroprocesorowym przeznaczony będzie do sprawdzanie skuteczności hamulców w pojazdach. Winien posiadać zaawansowany algorytm pomiarowy kompensuje tzw. "efekt nurkowania".Dane techniczne:o	zakres pomiarowy przyspieszenia: 10 m/s2- rozdzielczość: 0.1 m/s2- błąd dopuszczalny: 0.1 m/s2o	zakres pomiarowy nacisku na pedał hamulca: 1000 N- rozdzielczość 10 N- błąd dopuszczalny 10 No	pamięć: 10 pomiarówo	zegar RTCo	trzy tryby wyzwalania pomiaru (ręczne/od nacisku/od przyspieszenia)o	port USB do komunikacji z PCo	oprogramowanie na PC 3.HAŁASOMIERZMiernik przeznaczony będzie do pomiarów hałasu wytwarzanego przez pojazdy samochodowe na postoju i w ruchu. Może też służyć do oceny głośności innych sygnałów dźwiękowych (klaksonów, syren). Urządzenie winno spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego. Wyposażony powinien być w metalową obudowę o odpowiednim kształcie by nie wpływała ujemnie na dokładność pomiaru, a równocześnie zabezpieczała miernik przed wpływem zewnętrznego promieniowania elektromagnetycznego i chroniła go przed uszkodzeniem. Dane, wprowadzane z foliowej klawiatury, a także wyniki pomiarów widoczne winny być na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu graficznym.Zestaw powinien działać w taki sposób, aby po przesłaniu danych do komputera tworzyć bazę danych o dokonanych pomiarach i umożliwić ich wydruk i edycję raportów z przeprowadzonych badań.W skład zestawu do pomiaru pojazdów samochodowych winny wejść następujące elementy: - sonda tachometryczna do silników z zapłonem iskrowym, - sonda tachometryczna (? 6mm} do silników z zapłonem samoczynnym, - kalibrator akustyczny, - walizka transportowa, - przymiar, osłona przeciwwietrzna, bateria (9V), instrukcja obsługi, - instrukcja warsztatowa, statyw do miernika, statyw mikrofonowy, - przedłużacz mikrofonowy, przewód interfejsu, program AS-200 RAPORT - świadectwo wzorcowania.zakres pomiarowy:charakterystyki częstotliwościowe:klasa dokładności:stała czasowa:	50 ÷ 135 dBA A, C2FASTobrotomierz:zakres pomiarowy obrotomierza	wbudowany500 - 9999 obr/min zakres temperatur pracy: wilgotność względna: -100C ÷ +500C 25% do 90% (bez kondensacji)4.URZĄDZENIE DO POMPOWANIA KÓŁ i pomiaru ciśnienia w ogumieniu 1.	zakres pomiarowy 0,7 - 12 bar2.	dokładność 0,1 bar3.	łatwe sterowanie przyciski +/-4.	obudowa pokryta gumą5.	wąż dopompowania 1,5 m 6.	podłączenie zasilania GW 1/4"5.TESTER ZŁĄCZA POJAZD-PRZYCZEPA Tester Złącza Pojazd-Przyczepa jako przyrząd z podstawowego wyposażenia obowiązkowego Stacji Kontroli Pojazdów powinno spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego. Tester jako urządzenie elektroniczne, sterowanym mikroprocesorem, przeznaczone winno być do sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej samochodu (gniazda) lub przyczepy (wtyku).Dane techniczne Testera Złącza Pojazd-Przyczepa, (zakres dla SKP do 3,5t):o	zasilanie: AC 230Vo	wersja dla instalacji: 12Vo	typowe złącza 12V w wyposażeniu standardowym:- gniazdo/wtyk: N/S- gniazdo/wtyk "13"6. CZUJNIKI STĘŻENIA CO, METAN, LPGCzujniki mierzące stężenie powyżej dopuszczalnego i sygnalizujące dźwiękiem przekroczenie tego stężenia winny spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego.Czujnik CO montowany jest na wysokości ok. 1,2m. Czujnik metanu montowany powinien być pod sufitem pomieszczenia. Czujnik LPG montowany - przy posadzce w najniższym punkcie lub w kanale przeglądowym.7.TESTER UNI-EOBD - bezprzewodowy czytnik informacji diagnostycznychDane techniczne:o	odczyt wszystkich monitorów diagnostycznycho	odczyt i kasowanie kodów błędówo	odczyt i kasowanie zarejestrowanych kodów usterek powodujących zapalenie się kontrolki MIL CHECK ENGINEo	odczyt i kasowanie kodów usterek z pamięci systemu OBDII/EOBDo	odczyt bieżących parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) o	podgląd zamrożonych ramek (freeze frames) o	test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracyo	pomiar mocy silnika. Funkcjonalność-	bezprzewodowa komunikacja z komputerem przy użyciu technologii Bluetooth-	prosty w użyciu program komputerowy-	drukowanie raportu z badań-	oprogramowanie w różnych wersjach językowychDane techniczne	UNI - OBDWymiary	88 x 48 x 25Pobór prądu	max. 200 mA8.MIERNIK PRZEPUSZCZALNOŚCI ŚWIATŁA W SZYBACHMiernik winien zapewnić pomiar współczynnika przepuszczalności światła, tj. stosunku wartości strumienia świetlnego przechodzącego przez szyby do wartości strumienia padającego na te szyby. Dotyczy to wszystkich rodzajów szyb zamontowanych w pojazdach drogowych. Małogabarytowe urządzenie pomiarowe, wykonane z użyciem techniki mikroprocesorowej. Elementy składowe miernika:o	oświetlacz wyposażony w źródło światła,o	głowica pomiarowea, wyposażona w detektor promieniowania (miernik przepuszczalności światła),o	wyświetlacz umożliwiający odczyt wyników pomiarów.9.CZUJNIK STĘŻENIA GAZU I WYKRYWACZ NIESZCZELNOŚCI INSTALACJI o	wykrywane gazy: gaz ziemny (metan, etan) oraz LPG (propan, butan)o	możliwość przedłużenia szyjki z sensorem za pomocą przewodu długości 2,5 metra (w komplecie)o	elastyczna sonda długości 30 cm lub 48 cm umożliwia dotarcie do trudno dostępnych miejsco	sensor zapewnia szybką reakcję na gaz (poniżej 1 sekundy)o zasilanie: akumulatorki niklowo - wodorowe o	4 x 1,2 V (2800mAh), bez efektu pamięci. o	minimum 12 godzin ciągłej pracy. o	bez straty pojemności w funkcji liczby ładowań. o czułość (50 - 10000 ppm)o	uchwyt do mocowania smyczyo	sygnalizacja optyczna (wyświetlacz cyfrowy) i akustyczna wykrycia nieszczelnościo	spełnia wymagania Instytutu Transportu Samochodowego (ITS)10. PODNOŚNIK NOŻYCOWY Opis: Podnośnik nożycowy pod geometrię z szarpakiem, hydrauliczny dźwignik osi zasilany pneumatyczne, pneumatycznie zwalniana blokada wysokości, montowany w fosie o wymiarach 2280x5920 o głębokości 295mm.Mechaniczna,pneumatyczna zwalniana blokada wysokości, fotokomórkowa kontrola synchronizacji, sterowanie podnośnikiem bezpiecznym napięciem 24V z poziomu zewnętrznej skrzynki kontrolnej, hydrauliczne urządzenia zabezpieczające na wypadek nagłego wycieku oleju lub przeciążenia, czujnik skrajnego i bezpiecznego położenia platform, sygnał dźwiękowy końcowej fazy zniżania. Udźwig - 5000 kgZasilanie - 400V,50hz Moc silnika 3,5kWWysokość podnoszenia 2160 mmWysokość po złożeniu 290 mmDługość platform 5000 mmSzerokość platformy 608 mmCzas podnoszenia 70 sMasa 2570 kg11.URZĄDZENIE DO KONTROLI ŚWIATEŁUrządzenie zgodne z wymaganiami dot. SKP oraz OSKP pomiar cyfrowy w kcd układ pomiarowy oparty o 3 fotodiody + płytkę elektroniczną bazowanie laserowe względem pojazdu centrowanie laserowe głowicy pomiarowej względem reflektora pokrętło do regulacji inklinacji (% pochylenia) cyfrowy wyświetlacz wartości światłości</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">34000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-12-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">-Wykonawca winien wykazać , że w ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie i montażu wyposażenia stacji diagnostycznej, o wartości brutto co najmniej 70 000 PLN wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana- w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ)- oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Dotyczy zadania 1 -Wykonawca winien wykazać , że w ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie i montażu wyposażenia stacji diagnostycznej, o wartości brutto co najmniej 40 000 PLN wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana- w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ)- oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Dotyczy zadania 2</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1 W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1; 1.2 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">-Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena za przedmiot zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Skrócenie terminu realizacji zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 1 Zakup, dostawa i montaż linii diagnostycznej do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie 1 Zakup, dostawa i montaż linii diagnostycznej do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego.W ramach ww. zadania należy dostarczyć i zamontować :1. ROLKOWE URZĄDZENIE DO KONTROLI DZIAŁANIA HAMULCÓW PRZEZNACZONE DO BADANIA SAMOCHODÓW O D.M.C. DO 3,5 T Podstawowe dane techniczne:Wymiary: 2 320 x 680 x 280 mmMax nacisk: 3 500 kgŚrednica rolek: 206 mmPrędkość testu: 5,4 km/hSilniki: 2 x 4,6 kWZakres wskazań: 0-6 kNZasilanie: 3 x 400 V, 50/60 Hz2.Tester amortyzatorów Wymiary: 2 320 x 800 x 280 mmAmplituda: 10 mmCzęstotliwość: 25 HzMax nacisk: 2 000 kgSilniki: 2 x 3 kWZasilanie: 3 x 400 V, 50/60 HzSpecjalny kształt płyt zapewniający precyzyjne umieszczenie koła na płycie3. Płyta do wstępnej oceny zbieżności Wymiary: 1 020 x 460 x 80 mmZakres: +/- 20 m/kmMax nacisk: 3 500 kg4. KONSOLA STERUJĄCAKonsola sterująca zawierająca komputer PC (z systemem kompatibilnym z monitorem LCD, drukarką i klawiaturą oraz innymi urządzeniami wchodzącymi w skład stacji diagnostycznej), monitor LCD min 14', drukarka i klawiatura<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>34000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za przedmiot zamówienia </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skrócenie terminu realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do stacji diagnostycznej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach ww. zadania należy dostarczyć i zamontować :1.ANALIZATOR SPALIN Z DYMOMIERZEMDopuszczenie GUM I TDT do stosowania na SKP. Dopuszczenie do pracy na stacjio	mikroprocesorowy analizator spalin umożliwiający pomiar czterech gazów: a)	CO, b)	CO2, c)	HC, d)	O2 o	układ do pomiaru NOx. o	Wyposażony w układ do obliczania współczynnika nadmiaru powietrza ? (lambda). o	Posiadający osiem czytelnych wyświetlaczy na których pokazywane będą aktualne wyniki pomiarów. o	Zabudowana drukarka umożliwiająca wydruk wyników pomiaru. o	Analizator powinien charakteryzować się krótkim czasem nagrzewania oraz bardzo dużą dokładnością pomiarów. o	Analizator musi współpracować z modułem dymowym do kontroli spalin w silnikach ZS.o	Możliwość połączenia (przez USB) i sterowania analizatorem również z poziomu komputera PCo	Łatwa wymiana filtrów przez samego użytkownika bez konieczności wzywania serwisu.o	Dostępność filtrów z tyłu analizatora na zewnątrz obudowy. Wyposażenie standardowe:-	Drukarka- Sonda spalin - Sonda temperatury- Sonda obrotów-	Port do komunikacji z komputerem PC2.OPÓŹNIENIOMIERZOpóźnieniomierz winien posiadać wymagany certyfikat ITS. Opóźnieniomierz jako urządzenie mikroprocesorowym przeznaczony będzie do sprawdzanie skuteczności hamulców w pojazdach. Winien posiadać zaawansowany algorytm pomiarowy kompensuje tzw. "efekt nurkowania".Dane techniczne:o	zakres pomiarowy przyspieszenia: 10 m/s2- rozdzielczość: 0.1 m/s2- błąd dopuszczalny: 0.1 m/s2o	zakres pomiarowy nacisku na pedał hamulca: 1000 N- rozdzielczość 10 N- błąd dopuszczalny 10 No	pamięć: 10 pomiarówo	zegar RTCo	trzy tryby wyzwalania pomiaru (ręczne/od nacisku/od przyspieszenia)o	port USB do komunikacji z PCo	oprogramowanie na PC 3.HAŁASOMIERZMiernik przeznaczony będzie do pomiarów hałasu wytwarzanego przez pojazdy samochodowe na postoju i w ruchu. Może też służyć do oceny głośności innych sygnałów dźwiękowych (klaksonów, syren). Urządzenie winno spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego. Wyposażony powinien być w metalową obudowę o odpowiednim kształcie by nie wpływała ujemnie na dokładność pomiaru, a równocześnie zabezpieczała miernik przed wpływem zewnętrznego promieniowania elektromagnetycznego i chroniła go przed uszkodzeniem. Dane, wprowadzane z foliowej klawiatury, a także wyniki pomiarów widoczne winny być na ciekłokrystalicznym wyświetlaczu graficznym.Zestaw powinien działać w taki sposób, aby po przesłaniu danych do komputera tworzyć bazę danych o dokonanych pomiarach i umożliwić ich wydruk i edycję raportów z przeprowadzonych badań.W skład zestawu do pomiaru pojazdów samochodowych winny wejść następujące elementy: - sonda tachometryczna do silników z zapłonem iskrowym, - sonda tachometryczna (? 6mm} do silników z zapłonem samoczynnym, - kalibrator akustyczny, - walizka transportowa, - przymiar, osłona przeciwwietrzna, bateria (9V), instrukcja obsługi, - instrukcja warsztatowa, statyw do miernika, statyw mikrofonowy, - przedłużacz mikrofonowy, przewód interfejsu, program AS-200 RAPORT - świadectwo wzorcowania.zakres pomiarowy:charakterystyki częstotliwościowe:klasa dokładności:stała czasowa:	50 ÷ 135 dBA A, C2FASTobrotomierz:zakres pomiarowy obrotomierza	wbudowany500 - 9999 obr/min zakres temperatur pracy: wilgotność względna: -100C ÷ +500C 25% do 90% (bez kondensacji)4.URZĄDZENIE DO POMPOWANIA KÓŁ i pomiaru ciśnienia w ogumieniu 1.	zakres pomiarowy 0,7 - 12 bar2.	dokładność 0,1 bar3.	łatwe sterowanie przyciski +/-4.	obudowa pokryta gumą5.	wąż dopompowania 1,5 m 6.	podłączenie zasilania GW 1/4"5.TESTER ZŁĄCZA POJAZD-PRZYCZEPA Tester Złącza Pojazd-Przyczepa jako przyrząd z podstawowego wyposażenia obowiązkowego Stacji Kontroli Pojazdów powinno spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego. Tester jako urządzenie elektroniczne, sterowanym mikroprocesorem, przeznaczone winno być do sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej samochodu (gniazda) lub przyczepy (wtyku).Dane techniczne Testera Złącza Pojazd-Przyczepa, (zakres dla SKP do 3,5t):o	zasilanie: AC 230Vo	wersja dla instalacji: 12Vo	typowe złącza 12V w wyposażeniu standardowym:- gniazdo/wtyk: N/S- gniazdo/wtyk "13"6. CZUJNIKI STĘŻENIA CO, METAN, LPGCzujniki mierzące stężenie powyżej dopuszczalnego i sygnalizujące dźwiękiem przekroczenie tego stężenia winny spełniać wymagania Instytutu Transportu Samochodowego.Czujnik CO montowany jest na wysokości ok. 1,2m. Czujnik metanu montowany powinien być pod sufitem pomieszczenia. Czujnik LPG montowany - przy posadzce w najniższym punkcie lub w kanale przeglądowym.7.TESTER UNI-EOBD - bezprzewodowy czytnik informacji diagnostycznychDane techniczne:o	odczyt wszystkich monitorów diagnostycznycho	odczyt i kasowanie kodów błędówo	odczyt i kasowanie zarejestrowanych kodów usterek powodujących zapalenie się kontrolki MIL CHECK ENGINEo	odczyt i kasowanie kodów usterek z pamięci systemu OBDII/EOBDo	odczyt bieżących parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) o	podgląd zamrożonych ramek (freeze frames) o	test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracyo	pomiar mocy silnika. Funkcjonalność-	bezprzewodowa komunikacja z komputerem przy użyciu technologii Bluetooth-	prosty w użyciu program komputerowy-	drukowanie raportu z badań-	oprogramowanie w różnych wersjach językowychDane techniczne	UNI - OBDWymiary	88 x 48 x 25Pobór prądu	max. 200 mA8.MIERNIK PRZEPUSZCZALNOŚCI ŚWIATŁA W SZYBACHMiernik winien zapewnić pomiar współczynnika przepuszczalności światła, tj. stosunku wartości strumienia świetlnego przechodzącego przez szyby do wartości strumienia padającego na te szyby. Dotyczy to wszystkich rodzajów szyb zamontowanych w pojazdach drogowych. Małogabarytowe urządzenie pomiarowe, wykonane z użyciem techniki mikroprocesorowej. Elementy składowe miernika:o	oświetlacz wyposażony w źródło światła,o	głowica pomiarowea, wyposażona w detektor promieniowania (miernik przepuszczalności światła),o	wyświetlacz umożliwiający odczyt wyników pomiarów.9.CZUJNIK STĘŻENIA GAZU I WYKRYWACZ NIESZCZELNOŚCI INSTALACJI o	wykrywane gazy: gaz ziemny (metan, etan) oraz LPG (propan, butan)o	możliwość przedłużenia szyjki z sensorem za pomocą przewodu długości 2,5 metra (w komplecie)o	elastyczna sonda długości 30 cm lub 48 cm umożliwia dotarcie do trudno dostępnych miejsco	sensor zapewnia szybką reakcję na gaz (poniżej 1 sekundy)o zasilanie: akumulatorki niklowo - wodorowe o	4 x 1,2 V (2800mAh), bez efektu pamięci. o	minimum 12 godzin ciągłej pracy. o	bez straty pojemności w funkcji liczby ładowań. o czułość (50 - 10000 ppm)o	uchwyt do mocowania smyczyo	sygnalizacja optyczna (wyświetlacz cyfrowy) i akustyczna wykrycia nieszczelnościo	spełnia wymagania Instytutu Transportu Samochodowego (ITS)10. PODNOŚNIK NOŻYCOWY Opis: Podnośnik nożycowy pod geometrię z szarpakiem, hydrauliczny dźwignik osi zasilany pneumatyczne, pneumatycznie zwalniana blokada wysokości, montowany w fosie o wymiarach 2280x5920 o głębokości 295mm.Mechaniczna,pneumatyczna zwalniana blokada wysokości, fotokomórkowa kontrola synchronizacji, sterowanie podnośnikiem bezpiecznym napięciem 24V z poziomu zewnętrznej skrzynki kontrolnej, hydrauliczne urządzenia zabezpieczające na wypadek nagłego wycieku oleju lub przeciążenia, czujnik skrajnego i bezpiecznego położenia platform, sygnał dźwiękowy końcowej fazy zniżania. Udźwig - 5000 kgZasilanie - 400V,50hz Moc silnika 3,5kWWysokość podnoszenia 2160 mmWysokość po złożeniu 290 mmDługość platform 5000 mmSzerokość platformy 608 mmCzas podnoszenia 70 sMasa 2570 kg11.URZĄDZENIE DO KONTROLI ŚWIATEŁUrządzenie zgodne z wymaganiami dot. SKP oraz OSKP pomiar cyfrowy w kcd układ pomiarowy oparty o 3 fotodiody + płytkę elektroniczną bazowanie laserowe względem pojazdu centrowanie laserowe głowicy pomiarowej względem reflektora pokrętło do regulacji inklinacji (% pochylenia) cyfrowy wyświetlacz wartości światłości<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>34000000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2017-12-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena za przedmiot zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wydłużenie okresu gwarancji na przedmiot dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skrócenie terminu realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com